Arhiva ‘Konkursi’

Konkurs za finansiranje – sufinansiranje proizvodnje filmova i edukativnih radionica u oblasti filmske umetnosti i ostalog audio-vizuelnog stvaralaštva u APV

POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA KULTURU, JAVNO INFORMISANJE I ODNOSE S VERSKIM ZAJEDNICAMA

Konkurs za finansiranje – sufinansiranje proizvodnje filmova i edukativnih radionica u oblasti filmske umetnosti i ostalog audio-vizuelnog stvaralaštva u AP Vojvodini u 2017. godini

Predmet konkursa jeste podrška projektima na teritoriji AP Vojvodine u oblasti filmske umetnosti i ostalog audio-vizuelnog stvaralaštva, i to:
1. Proizvodnje igranog i dokumentarnog filma, kao i kombinacije ovih filmskih rodova;
2. Projekata edukativnih radionica proizvodnje filma (igranog i dokumentarnog filma, kao i kombinacije ovih filmskih rodova) i ostalog audio-vizuelnog stvaralaštva.

II OPŠTI USLOVI KONKURSA
Pravo učešća na konkursu imaju privredna društva i preduzetnici (u daljem tekstu: podnosioci prijave) čije je sedište na teritoriji AP Vojvodine, registrovani za proizvodnju kinematografskih dela i audio-vizuelnih proizvoda (šifra delatnosti: 5911).
Na konkursu, pod navedenim uslovima, mogu da učestvuju i podnosioci prijave iz Republike Srbije, čije je sedište van teritorije AP Vojvodine, ukoliko ispunjavaju bar jedan od kriterijuma:
– da su ideja, tema i sadržaj filma u vezi s kulturnim prostorom AP Vojvodine;
– da značajan deo članova filmske ekipe čine autori i/ili filmski radnici s teritorije AP Vojvodine;
– da će film u celosti ili delom biti snimljen na teritoriji AP Vojvodine.

Prijava na konkurs podnosi se na obrascu Prijava – Konkurs za finansiranje – sufinansiranje proizvodnje filmova i edukativnih radionica u oblasti filmske umetnosti i ostalog audio-vizuelnog stvaralaštva u AP Vojvodini u 2017. godini, koji se može preuzeti u prostorijama Sekretarijata (adresa: Bulevar Mihajla Pupina broj 16, Novi Sad) ili na zvaničnoj internet stranici Sekretarijata: http://www.kultura.vojvodina.gov.rs.

Dodatne informacije mogu se dobiti u Sekretarijatu, na telefon 021/487-4714 ili na imejl:

Uz prijavu obavezno se podnose svi prilozi koji su u njoj navedeni. Za tačnost podataka unetih u prijavu krivično i materijalno odgovara podnosilac prijave.
Rok za podnošenje prijave na konkurs jeste 30 dana od dana objavljivanja u dnevnom listu „Dnevnik”.
Prijave se podnose u jednom (1) potpisanom i overenom primerku lično – predajom pisarnici pokrajinskih organa uprave u Novom Sadu (zgrada Pokrajinske vlade) ili se upućuju poštom na adresu:
Pokrajinski sekretarijat za kulturu, javno informisanje i odnose s verskim zajednicama
21000 Novi Sad
Bulevar Mihajla Pupina 16
(Konkurs za sufinansiranje proizvodnje filmova i edukativnih radionica u oblasti filmske umetnosti i ostalog audio-vizuelnog stvaralaštva u AP Vojvodini u 2017. godini).

Datum predaje pošiljke ovlašćenoj pošti smatraće se datumom predaje prijave po konkursu.

Sekretarijat zadržava pravo da od podnosilaca koji su blagovremeno podneli prijave, po potrebi zatraži dodatnu dokumentaciju i informacije.

Prijave koje se dostave nakon navedenog roka, prijave s nepotpunom dokumentacijom, prijave poslate putem faksa ili elektronske pošte, nepotpisane i neoverene prijave, kao i prijave korisnika kojima je Sekretarijat tokom 2016. godine dodelio sredstva na ime finansiranja ili sufinansiranja projekata i programa u kulturi, a koji nisu podneli izveštaj o njihovoj realizaciji u predviđenom roku – neće se razmatrati. Podnosilac prijave gubi pravo učešća na ovom konkursu ukoliko se utvrdi da je u prijavi naveo netačne i neverodostojne podatke.

O izboru projekata po raspisanom javnom konkursu odlučuje komisija koju obrazuje Sekretarijat, na osnovu čega pokrajinski sekretar za kulturu, javno informisanje i odnose s verskim zajednicama donosi rešenje o raspoređivanju sredstava koje je konačno. Rezultati konkursa objavljuju se na zvaničnoj internet stranici Sekretarijata www.kultura.vojvodina.gov.rs.

Prijave i priložena dokumentacija se ne vraćaju podnosiocima.

OPŠTI KRITERIJUMI ZA DODELU NOVČANIH SREDSTAVA
Sekretarijat će razmatrati dostavljene prijave koje ispunjavaju sve navedene formalne zahteve i opšte uslove konkursa, a prema kriterijumima utvrđenim Uredbom o kriterijumima, merilima i načinu izbora projekata u kulturi koji se finansiraju i sufinansiraju iz budžeta Republike Srbije, autonomne pokrajine, odnosno jedinica lokalne samouprave („Sl. glasnik RS”, broj 105/2016), koja je istaknuta na internet stranici Sekretarijata.
Sekretarijat će sufinansirati do 50% budžeta produkcije, osim kada su u pitanju filmovi složenog sadržaja i niskobudžetni filmovi, gde je moguće sufinansirati do 90% budžeta produkcije.

Sredstva se mogu dodeliti za troškove koji su u vezi sa obavljanjem glavnih aktivnosti, odnosno s razvojem i produkcijom filma; sredstva se ne mogu dodeliti za pojedinačne aktivnosti (postprodukcija), prethodne radnje (obilazak lokacija za snimanje, odabir glumaca, probna snimanja), za plaćanje stalnih troškova (grejanje, struja, telefoni, internet, provizije kod banke, osiguranje, zakup poslovnog prostora, kancelarijski troškovi, kurirske i poštanske usluge), za kupovinu opreme, za plate zaposlenih, ugostiteljske usluge (hrana, piće), troškove reprezentacije i poklona.

Kao sredstvo obezbeđenja za slučaj nenamenskog trošenja sredstava obezbeđenih za realizaciju projekta, odnosno za slučaj neizvršenja ugovorne obaveze, korisnik sredstava dostavlja Sekretarijatu dve blanko menice.

Producentu nije dozvoljeno da van teritorije Republike Srbije troši sredstva dodeljena po ovom konkursu.

Troškovi za gorivo se priznaju najviše u iznosu do 5% od ukupnog iznosa dodeljenih sredstava.

Sekretarijat može dodeliti sredstva za sufinansiranje istog filma na dva, a izuzetno na tri uzastopna konkursa za finansiranje – sufinansiranje proizvodnje filmova, ukoliko su ispunjeni odgovarajući kriterijumi i prethodne ugovorne obaveze producenta prema Sekretarijatu.

Sekretarijat neće sufinansirati proizvodnju filmova koji vređaju ljudsko dostojanstvo, ugrožavaju ljudska prava, zagovaraju mržnju i nasilje, kao ni filmove s pornografskim sadržajem.

Rok za potpunu realizaciju filma koji bude sufinansiran po ovom konkursu može biti najkasnije do kraja 2018. godine.

Detaljnije

Konkurs za finansiranje ‒ sufinansiranje nabavke knjiga i drugih publikacija za javne opštinske i gradske biblioteke u AP Vojvodini

POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA KULTURU, JAVNO INFORMISANJE I ODNOSE S VERSKIM ZAJEDNICAMA

Konkurs za finansiranje ‒ sufinansiranje nabavke knjiga i drugih publikacija za javne opštinske i gradske biblioteke u AP Vojvodini u 2017. godini

Pokrajinski sekretarijat za kulturu, javno informisanje i odnose s verskim zajednicama (u daljem tekstu: Sekretarijat) u 2017. godini sufinansiraće nabavku knjiga i drugih publikacija za potrebe javnih opštinskih i gradskih biblioteka u AP Vojvodini, čiji su osnivači jedinice lokalne samouprave na teritoriji AP Vojvodine, s ciljem popunjavanja bibliotečkih fondova javnih biblioteka u Vojvodini, a u iznosu od 5.000,000.00 dinara (slovima: pet miliona dinara i 00/100): po klasifikaciji korisnika 4632 – kapitalni transferi ostalim nivoima vlasti.

OPŠTI USLOVI KONKURSA
1. Na Konkursu mogu da učestvuju isključivo javne opštinske i gradske biblioteke čiji su osnivači jedinice lokalne samouprave i koje su registrovane na području AP Vojvodine (indirektni korisnici sredstava budžeta opština i gradova na teritoriji AP Vojvodine).

2. Prijava na Konkurs podnosi se na obrascu Prijave za sufinansiranje nabavke knjiga i drugih publikacija za javne opštinske i gradske biblioteke u AP Vojvodini u 2017. godini, koja se može preuzeti sa internet stranici Sekretarijata: www.kultura.vojvodina.gov.rs.
Uz Prijavu se obavezno podnosi i prateća dokumentacija navedena u Prijavi (deo II – OBAVEZNI PRILOZI).
Za tačnost podataka unetih u Prijavu odgovara Podnosilac prijave.

3. Rok za podnošenje Prijave na Konkurs je 30 dana od dana objavljivanja u dnevnom listu „Dnevnik‟.

4. Prijava se podnosi lično u 1 (jednom) potpisanom i overenom primerku, predajom pisarnici pokrajinskih organa uprave (zgrada Pokrajinske vlade u Novom Sadu) ili se upućuju poštom na adresu:

Pokrajinski sekretarijat za kulturu, javno informisanje i odnose s verskim zajednicama
21000 Novi Sad
Bulevar Mihajla Pupina 16
(Konkurs za sufinansiranje nabavke knjiga i drugih publikacija za javne opštinske i gradske biblioteke u AP Vojvodini u 2017. godini)

5. Sekretarijat zadržava pravo da od podnosilaca koji su blagovremeno podneli prijave, po potrebi, zatraži dodatnu dokumentaciju i informacije.

6. Prijave koje se dostave nakon navedenog roka, prijave s nepotpunom dokumentacijom, prijave poslate putem faksa ili elektronske pošte, nepotpisane i neoverene prijave, kao i prijave korisnika kojima je Sekretarijat tokom 2016. godine dodelio sredstva na ime finansiranja ili sufinansiranja projekata i programa u kulturi, a koji nisu podneli izveštaj o njihovoj realizaciji u predviđenom roku, neće se uzimati u razmatranje. Podnosilac prijave gubi pravo učešća na ovom konkursu ukoliko se utvrdi da je u prijavi naveo netačne i neverodostojne podatke.

7. Dodatne informacije o Konkursu mogu se dobiti u Sekretarijatu na telefon broj 021/487-4872, kontakt-osoba Tamara Benc, i-mejl: tamara.benc@vojvodina.gov.rs.

8. O izboru projekata po raspisanom javnom konkursu odlučuje komisija koju obrazuje Sekretarijat, na osnovu čijeg predloga pokrajinski sekretar za kulturu, javno informisanje i odnose s verskim zajednicama donosi rešenje o raspoređivanju sredstava, koje je konačno. Rezultati konkursa objavljuju se na zvaničnoj internet stranici Sekretarijata www.kultura.vojvodina.gov.rs.

9. Prijave na konkurs podnose se na posebnom prijavnom obrascu koji je sastavni deo konkursne dokumentacije, a koji se može preuzeti na zvaničnoj internet stranici Sekretarijata.

Pod potpunom prijavom podrazumeva se:
1) uredno popunjen i overen obrazac prijave;
2) detaljan opis projekta;
3) detaljno razrađen budžet projekta;
4) podaci o stručnim, odnosno umetničkim kapacitetima podnosioca, odnosno realizatora projekta;
5) drugi dokumenti navedeni u tekstu konkursa.
10. Prijave i priložena dokumentacija ne vraćaju se podnosiocima.

KRITERIJUMI ZA DODELU SREDSTAVA
Sredstva za nabavku knjiga i drugih publikacija raspodeliće se u skladu sa Uredbom o kriterijumima, merilima i načinu izbora projekata u kulturi koji se finansiraju i sufinansiraju iz budžeta Republike Srbije, autonomne pokrajine, odnosno jedinica lokalne samouprave („Sl. glasnik RS” br. 105/2016), koja je istaknuta na internet stranici Sekretarijata, proporcionalno broju aktivnih članova javne opštinske ili gradske biblioteke u odnosu na ukupan broj stanovnika te opštine ili grada, a u skladu s visinom sredstava planiranih za Konkurs.

Detaljnije

Konkurs za finansiranje ‒ sufinansiranje književnog stvaralaštva i izdavaštva na srpskom jeziku u AP Vojvodini u 2017. godini

POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA KULTURU, JAVNO INFORMISANJE I ODNOSE S VERSKIM ZAJEDNICAMA

Konkurs za finansiranje ‒ sufinansiranje književnog stvaralaštva i izdavaštva na srpskom jeziku u AP Vojvodini u 2017. godini

Pokrajinski sekretarijat za kulturu, javno informisanje i odnose s verskim zajednicama (u daljem tekstu: Sekretarijat) u 2017. godini finansiraće – sufinansiraće sledeće projekte i programe u oblasti književnog stvaralaštva i izdavaštva na srpskom jeziku koji su od posebnog značaja za razvoj kulture i umetnosti u AP Vojvodini:
• književne manifestacije, festivale i nagrade;
• objavljivanje do sada neobjavljenih izdanja knjiga nastalih na srpskom jeziku i prevoda sa srpskog na strane jezike, iz književnosti, umetnosti i društvenih i humanističkih nauka u oblasti kulture;
• objavljivanje časopisa koji izlaze na srpskom jeziku u štampanoj ili elektronskoj formi za kulturu, književnost i umetnost, kao i časopisa za decu.

Ukupan iznos sredstava koja se dodeljuju je 9.000.000,00 dinara (slovima: devet miliona dinara i 00/100), i to po klasifikaciji korisnika: 4541 – tekuće subvencije privatnim preduzećima u iznosu od 6.000.000,00 dinara; 4819 – dotacije ostalim neprofitnim organizacijama u iznosu od 2.000.000,00 dinara i 4631 – tekući transferi ostalim nivoima vlasti u iznosu od 1.000.000,00 dinara.

OPŠTI USLOVI KONKURSA
1. Iz oblasti književnih manifestacija, festivala i nagrada, pravo učešća na konkursu imaju udruženja u kulturi čije je sedište na teritoriji AP Vojvodine; iz oblasti izdavaštva pravo učešća na konkursu imaju pravna lica i preduzetnici čije je sedište na teritoriji AP Vojvodine, a koji su registrovani za bavljenje izdavačkom delatnošću (u daljem tekstu: Podnosilac prijave). Ispunjenost uslova dokazuje se rešenjem iz Agencije za privredne registre ili osnivačkim aktom, odnosno statutom.

2. Prijava na Konkurs podnosi se isključivo na obrascu Prijave za finansiranje ‒ sufinansiranje književnih manifestacija, festivala i nagrada, Prijave za finansiranje ‒ sufinansiranje objavljivanja knjiga, odnosno na obrascu Prijave za finansiranje – sufinansiranje objavljivanja časopisa i može se preuzeti na zvaničnoj internet stranici www.kultura.vojvodina.gov.rs

3. Pod potpunom prijavom za finansiranje ‒ sufinansiranje književnih manifestacija, festivala i nagrada podrazumeva se:
• uredno popunjen i overen obrazac Prijave;
• detaljni opis projekta;
• detaljno razrađen budžet projekta;
• podaci o stručnim, odnosno umetničkim kapacitetima podnosioca, odnosno realizatora projekta;
• fotokopija potvrde o poreskom identifikacionom broju, dokument o pravnom statusu izdavača (fotokopija o registraciji u APR).

4. Pod potpunom prijavom za finansiranje ‒ sufinansiranje objavljivanja knjiga podrazumeva se:
• uredno popunjen i overen obrazac Prijave;
• dostavljen detaljan opis projekta, odnosno podaci o autoru, prevodiocu, priređivaču/uredniku (prilog br. 2 u Prijavi);
• detaljan nacrt budžeta po vrstama troškova (prilog br. 3 u Prijavi);
• opis stručnih kapaciteta podnosioca projekta (u Prijavi);
• fotokopija potvrde o poreskom identifikacionom broju, dokument o pravnom statusu izdavača (fotokopija o registraciji u APR), dokaz o regulisanim autorskim pravima (potpisan ugovor sa autorom/prevodiocem/priređivačem) i potpisana recenzija.

U slučaju troškova štampanja, Sekretarijat će priznati troškove štampanja do 300 primeraka u standardnim formatima (A4, A5 i B5) i na standardnom papiru.

Rok za podnošenje Prijave na Konkurs je 30 dana od dana objavljivanja u dnevnom listu „Dnevnik‟.

Detaljnije

Konkurs za finansiranje programa od javnog interesa u oblasti zaštite potrošača za 2017. godinu

MINISTARSTVO TRGOVINE, TURIZMA I TELEKOMUNIKACIJA

Konkurs za finansiranje programa od javnog interesa u oblasti zaštite potrošača za 2017. godinu

Pravo učešća na konkursu, kao podnosilac prijave predloga programa ima udruženje koje je upisano u Evidenciju udruženja i saveza Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija čije je sedište u regionu za koji konkuriše i koje nema dug po osnovu javnih prihoda na dan podnošenja prijave predloga programa.

Predlog programa podnosi se samo za jedan region i to tako da udruženje za zaštitu potrošača, podnosilac prijave predloga programa, ima sedište u regionu na koji se program odnosi. Kako bi se osiguralo da programi za koji su planirana podsticajna sredstva pokrivaju čitavu teritoriju Republike Srbije, od maksimalno raspoloživih sredstava finansiraju se izabrani programi, i to:
1. Region Vojvodine
2. Region Šumadije i Zapadne Srbije
3. Region Istočne i Južne Srbije
4. Region Beograda.

Broj predloženih programa od strane jednog udruženja za zaštitu potrošača je ograničen na jedan program, a maksimalni iznos koji može biti odobren po predlogu programa je 3.000.000 dinara.

Finansijska sredstva su obezbeđena u Zakonu o budžetu Republike Srbije za 2017. godinu i Finansijskom planu Ministarstva za 2017. godinu – za oblast zaštite potrošača, na razdelu 30, glava 30.0, funkcija 410 i na ekonomskoj klasifikaciji 481-Dotacije nevladinim organizacijama, Programa 1506 Razvoj trgovine i zaštite potrošača u okviru Programske aktivnosti 0007 Podrška programima udruženja potrošača i iznose ukupno 15.000.000,00 (slovima: petnaestmiliona) dinara.

Rok za podnošenje prijava predloga programa je 2. avgust 2017. godine do 15,30 časova.

Javni poziv i Konkursna dokumentacija mogu se preuzeti sa internet stranice Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija (www.mtt.gov.rs) i Portala e-Uprave (www.euprava.gov.rs).

Detaljnije

Javni konkurs za dodelu podsticajnih sredstava

MINISTARSTVO ZAŠTITE ŽIVOTNE SREDINE

Javni konkurs za dodelu podsticajnih sredstava

1. Predmet konkursa
Predmet konkursa je dodela podsticajnih sredstava za ponovnu upotrebu i iskorišćavanje otpada kao sekundarne sirovine ili za dobijanje energije i za proizvodnju kesa – tregerica za višekratnu upotrebu za 2017. godinu.

2. Korisnici sredstava
Na javni konkurs mogu se prijaviti:
• operateri postrojenja za ponovno iskorišćenje, odnosno tretman otpada koji imaju dozvolu u skladu sa Zakonom o upravljanju otpadom („Službeni glasnik RS”, br. 36/09, 88/10 i 14/16),
• proizvođači plastičnih kesa – tregerica za višekratnu upotrebu debljine preko 20 µm.

3. Konkursna dokumentacija

3.1 Konkursna dokumentacija za pojedinačne operatere:
• prijava za dodelu podsticajnih sredstava.
• dozvola za rad koju je operateru postrojenja izdao nadležni organ u skladu sa zakonom,
• važeći ugovor zaključen sa licima koja imaju dozvolu za sakupljanje, transport i skladištenje otpada,
• kvartalni izveštaj o količini otpada koji je operater postrojenja ponovno iskoristio, reciklirao, odnosno tretirao u toku tekuće godine,
• nalaz nadležnog inspekcijskog organa kojim se potvrđuje da je operater postrojenja ponovno iskoristio, reciklirao, odnosno tretirao otpad u periodu za koji je operater podneo zahtev, a u skladu sa članom 4. stav 4. tačka 4). Uredbe.

3.2 Na javni konkurs za dodelu podsticajnih sredstava za proizvodnju kesa–tregerica za višekratnu upotrebu mogu se prijaviti samo proizvođači plastičnih kesa debljine preko 20 µm.
Konkursna dokumentacija za proizvođače kesa – tregerica:
1) kvartalna prijava za dodelu podsticajnih sredstava.
2) ispravu o usaglašenosti proizvoda sa tehničkim zahtevima kojom se potvrđuje biorazgradivost plastične kese, a u skladu sa članom 4. stav 4. tačka 3a) Uredbe.
Ispravu o usaglašenosti proizvoda sa tehničkim zahtevima kojom se potvrđuje biorazgradivost plastične kese, izdaje „Univerzitet u Novom Sadu – Tehnološki fakultet Novi Sad” – Laboratorija za ambalažu i pakovanje iz Novog Sada, Bulevar cara motorup.com.au Lazara broj 1, kao imenovano telo za ocenu usaglašenosti proizvoda u skladu sa članom 6. Pravilnika o tehničkim i drugim zahtevima za plastične kese sa aditivom za oksidacionu razgradnju i biorazgradnju, o ocenjivanju usaglašenosti i uslovima koje mora da ispuni imenovano telo („Službeni glasnik RS”, broj 3/12).

4. Iznos podsticajnih sredstava
Podsticajna sredstva po ovom javnom konkursu biće dodeljena korisnicima sredstava u visini iznosa koji za ove namene bude opredeljen Zakonom o budžetu Republike Srbije za 2018. godinu, a u skladu sa članom 54. stav 1. Zakona o budžetskom sistemu („Službeni glasnik RS”, br. 54/09, 73/10, 101/10, 101/11, 93/12, 62/13, 63/13 – ispravka, 108/13, 142/14, 68/15 – dr.zakon, 103/15 i 99/16), što predstavlja konačnu finansijsku obavezu ministarstva prema korisnicima sredstava po javnom windows 10 professional key purchase konkursu za dodelu podsticajnih sredstava za 2017. godinu.

5. Dostavljanje prijava
Prijave na konkurs primaju se do 31.01.2018. godine.
Kontakt osoba: Gordana Ristović, telefon: 011/260-4456

Link: http://www.ekologija.gov.rs/javni-konkurs-za-dodelu-podsticajnih-sredstava-2/

 

Konkurs za sufinansiranje realizacije aktivnosti kod postupaka komasacije

POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA POLJOPRIVREDU, VODOPRIVREDU I ŠUMARSTVO

Konkurs za sufinansiranje realizacije aktivnosti kod postupaka komasacije

1. CILJ KONKURSA:
Cilj konkursa jeste podrška:
I. započinjanju novih postupaka komasacije u jedinicama lokalnih samouprava s teritorije AP Vojvodine,
II. nastavku postupaka komasacije koji su u toku (za jedinice lokalne samouprave: Zrenjanin, Pančevo, Vršac, Sremska Mitrovica, Bačka Palanka, Bački Petrovac, Kanjiža, Irig, Opovo, Žitište, Vrbas, Mali Iđoš, Ruma, Apatin i Kovin)

2. VISINA SREDSTAVA KOJA SE DODELJUJU:
Ukupan iznos bespovratnih sredstava koji se dodeljuje za započinjanje novih postupaka komasacije jeste 24.096.510,84 dinara.
Ukupan iznos bespovratnih sredstava koji se dodeljuje za realizaciju ranije započetih postupaka komasacije koji su u toku u jedinicama lokalne samouprave iz tačke 1. ovog konkursa jeste 49.381.556,34 dinara.
Sredstva se kao bespovratna dodeljuju korisnicima u obimu do 55%. Preostali iznos obezbeđuje korisnik sredstava.

3. NAMENA ZA KOJU SE SREDSTVA MOGU KORISTITI
Kada su u pitanju prijave koje se podnose za započinjanje novog postupka komasacije, predmet finansiranja jesu aktivnosti na realizaciji I faze komasacije, definisane programom komasacije: komasaciona procena vrednosti zemljišta, geodetsko-tehnički radovi, nadzor nad vršenjem radova, i sl.
Kada su u pitanju prijave koje se podnose za nastavak komasacije, predmet finansiranja jesu aktivnosti na realizaciji II i III faze komasacije, definisane programom komasacije: geodetsko-tehnički radovi, nadzor nad vršenjem radova, radovi na krčenju terena i uređenju zemljišta koji su nužni radi nesmetanog sprovođenja komasacije, katastarsko klasiranje i bonitiranje zemljišta, nabavka belega i sl.
Predmet sufinansiranja nisu troškovi: komisije za komasaciju, potkomisija, komisije za javnu nabavku, konsultantskih usluga, kancelarijskog materijala i opreme, izrada programa komasacije, telefona, struje, zakupa prostorija, reprezentacije i slično.

4. UKUPAN IZNOS BESPOVRATNIH SREDSTAVA KOJI SE ODOBRAVA PO JEDNOJ PRIJAVI
Ukupan iznos bespovratnih sredstava koji buy windows 10 professional key se odobrava po jednoj prijavi iznosi do 15.000.000,00 dinara.

5 . PRAVO UČEŠĆA NA KONKURUSU:
I. za započinjanje novog postupka komasacije, pravo da konkurišu imaju jedinice lokalne samouprave s teritorije AP Vojvodine koje započinju novi postupak komasacije (prijave se podnose za realizaciju aktivnosti iz I faze komasacije definisane programom komasacije);
II. za nastavak radova na komasaciji, pravo da konkurišu imaju jedinice lokalne samouprave s teritorije AP Vojvodine (Zrenjanin – k.o. Botoš, Pančevo – k.o.Glogonj, Vršac – k.o.Vršac 1, Sremska Mitrovica – k.o. Radenković, Bačka Palanka – k.o. Vizić, Bački Petrovac – k.o. Bački Petrovac i k.o. Kulpin, Kanjiža – k.o. Adorjan, Irig – k.o. Jazak Selo, Opovo – k.o. Baranda, Žitište – k.o. Banatsko Karađorđevo, Vrbas – k.o. Kosančić, Mali Iđoš – k.o. Feketić i k.o. Lovćenac, Ruma
– k.o. Marđelos, Apatin – k.o.Kupusina i Kovin – k.o. Skorenovac i k.o. Pločica) za katastarske opštine za koje su u prethodnom periodu sa Sekretarijatom već zaključili ugovor o započinjanju postupka komasacije (prijave se podnose za realizaciju aktivnosti iz http://www.motorup.com.au II i III faze komasacije definisane programom komasacije).

6. ROK ZA PRIJAVU NA KONKURS:
Konkurs je otvoren zaključno sa 04.09.2017. godine.

KONTAKT ZA DODATNE INFORMACIJE:
Dodatne informacije mogu se dobiti putem telefona: 021/487-4405.

Link: http://www.psp.vojvodina.gov.rs/Vesti.aspx?Id=21300

Javni poziv za prijavu projekata za podršku unapređenja lokalne i regionalne infrastrukture – Gradimo zajedno

MINISTARSTVO PRIVREDE

Javni poziv za prijavu projekata za podršku unapređenja lokalne i regionalne infrastrukture – Gradimo zajedno koji će se realizovati u 2018. godini

I Podnosilac prijave projekta
Podnosilac prijave projekta je jedinica lokalne samouprave na čijoj teritoriji je planirana realizacija određenog projekta, a ukoliko projekat realizuje više jedinica lokalne samouprave, podnosilac prijave projekta su jedinice lokalne samouprave koje zajedno realizuju projekat (u daljem tekstu: Podnosilac prijave).

II Postupak sprovođenja podrške unapređenja lokalne i regionalne infrastrukture – Gradimo zajedno
Postupak sprovođenja podrške unapređenja lokalne i regionalne infrastrukture – Gradimo zajedno, vrši se preostalim nepovučenim sredstvima zajma po osnovu finansijskog ugovora između Republike Srbije i Evropske investicione banke „Zajam za opštinsku i regionalnu infrastrukturu B” (u daljem tekstu: Sredstva).

III Cilj i namena Sredstava
Cilj raspodele i korišćenja Sredstava je windows 10 key sale pružanje podrške jedinicama lokalne samouprave za sufinansiranje realizacije projekata.
Sredstva su namenjena za podršku unapređenja lokalne i regionalne infrastrukture, i to:
1) izgradnju, rekonstrukciju, rehabilitaciju i sanaciju puteva, ulica, biciklističkih staza i putnih objekata (mostovi, nadvožnjaci, pasarele i dr.);
2) izgradnju, rekonstrukciju, dogradnju, sanaciju i adaptaciju objekata za potrebe predškolskog, školskog i drugih nivoa obrazovanja, objekata za učenički i studentski standard, kao i objekata za naučna istraživanja;
3) izgradnju, rekonstrukciju, dogradnju, sanaciju i adaptaciju školskih sportskih sala i terena;
4) izgradnju, rekonstrukciju, dogradnju, sanaciju i adaptaciju objekata zdravstvene i socijalne infrastrukture (ustanove za pružanje zdravstvene i socijalne pomoći);
5) izgradnju, rekonstrukciju, dogradnju, sanaciju i adaptaciju objekata kulturno-istorijskog nasleđa (objekti kulturno-istorijskog značaja koji podstiču razvoj turizma.

IV Učešće u sufinansiranju projekta
Iz budžeta Republike Srbije, sa razdela Ministarstva privrede sufinansira se projekat u visini do 50% vrednosti projekta bez PDV.
Iz budžeta jedinice lokalne samouprave sufinansira se preostala vrednost projekta bez PDV, kao i PDV na ukupnu vrednost prijavljenog projekta, u skladu sa propisima kojima se uređuje porez na dodatu vrednost.

V Uslovi za dodelu Sredstava
Uslovi za dodelu Sredstava su:
1) da je realizacija projekta u skladu sa ciljem i namenom Sredstava iz člana 2. ove uredbe;
2) da je sufinansiranje projekta predviđeno od strane Podnosioca prijave u visini pripadajućeg iznosa.

VI Kriterijumi za ocenjivanje i odabir projekta
Ocenjivanje i odabir projekta vrši se na osnovu sledećih kriterijuma:
1) vrsta projekta (lokalni ili regionalni);
2) efekti projekta;
3) održivost projekta;
4) usklađenost projekta sa strateškim dokumentima;
5) broj direktnih korisnika projekta;
6) broj indirektnih korisnika projekta.

VII Prijava projekta i dokumentacija za prijavljivanje projekta na javni poziv
Prijava projekta dostavlja se na Obrascu – Prijava projekta za podršku unapređenja lokalne i regionalne buy windows 10 key infrastrukture – Gradimo zajedno koji će se realizovati u 2018. godini, koji se preuzima na internet strani Ministarstva privrede: www.privreda.gov.rs.

Uz pravilno popunjen Obrazac – Prijava projekta za podršku unapređenja lokalne i regionalne infrastrukture – Gradimo zajedno koji će se realizovati u 2018. godini, obavezno je dostaviti sledeću dokumentaciju:
1) izjava da će u budžetu Podnosioca prijave za 2018. godinu biti planirana sredstva za realizaciju projekta za čije je sufinansiranje aplicirano;
2) projekat za izvođenje ili glavni projekat po kojem je izdat akt nadležnog organa na osnovu kojeg se izvode radovi (u originalu ili overenoj kopiji ili skeniran u elektronskom formatu na CD);
3) Uz projekat za izvođenje dostavlja se CD sa sledećom dokumentacijom:
– skenirane strane na kojima se vidi izjava glavnog projektanta i izjava odgovornih projektanata kojima se potvrđuje da je projekat izrađen u skladu sa lokacijskim uslovima, građevinskom dozvolom, projektom za građevinsku dozvolu, propisima i pravilima struke;
– tekstualne i grafičke priloge;
– predmer i predračun radova u Excel formatu (tekst formatiran – ćirilično pismo, vrsta slova Times New Roman, veličina slova 12) u kojem je svaka vrsta radova i njihova rekapitulacija odvojeno prikazana u jednom dokumentu. U istom dokumentu, na posebnom listu, obavezna je i zbirna rekapitulacija koja sadrži sve vrste radova.

Navedeni predmer i predraču radova treba da sadrži formule;
– skeniranu rekapitulaciju radova sa potpisom i pečatom odgovornog projektanta;
– skeniranu situaciju na katastarsko – topografskoj podlozi, overenu od strane nadležnih institucija;
– skenirane uslove i saglasnosti nadležnih institucija.
Uz glavni projekat po kojem je izdat akt nadležnog organa na osnovu kojeg se izvode radovi dostavlja se CD sa sledećom dokumentacijom:
– skenirane strane na kojima se vidi potvrda o izvršenoj tehničkoj kontroli i pečat organa nadležnog za izdavanje akta na osnovu kojeg započinje izvođenje radova;
– tekstualne i grafičke priloge;
– predmer i predračun radova u Excel formatu (tekst formatiran – ćirilično pismo, vrsta slova Times New Roman, veličina slova 12) u kojem je svaka vrsta radova i njihova rekapitulacija odvojeno prikazana u jednom dokumentu. U istom dokumentu, na posebnom listu, obavezna je i zbirna rekapitulacija koja sadrži sve vrste radova.

Navedeni predmer i predraču radova treba da sadrži formule;
– skeniranu rekapitulaciju radova sa potpisom i pečatom odgovornog projektanta;
– skeniranu situaciju na katastarsko – topografskoj podlozi, overenu od strane nadležnih institucija;
– skenirane uslove i saglasnosti nadležnih institucija.
4) akt nadležnog organa na osnovu kojeg se izvode radovi na projektu za koji je podneta prijava.
5) rešenje o davanju saglasnosti na studiju o proceni uticaja na životnu sredinu (ukoliko studija o proceni uticaja na životnu sredinu nije potrebna, dostaviti akt nadležnog organa o toj činjenici);
6) za projekte ukupne investicione vrednosti preko 120.000.000 dinara sa PDV 20%, dostavlja se mišljenje Zavoda za zaštitu prirode Srbije ili Pokrajinskog zavoda o usaglašenosti projekta sa direktivom EU – Natura 2000;
7) izjava Podnosioca prijave o vrstama društvene koristi od realizacije projekta, kao i da realizacija projekta ne ugrožava ni jednu socijalnu kategoriju stanovništva;
8) list nepokretnosti;
9) najmanje 5 fotografija lokacije gde će se izvoditi radovi;
10) izjava Podnosioca prijave da za potrebe realizacije projekta obezbeđuje stručni nadzor nad izvođenjem radova na realizaciji projekta.
Sva navedena dokumentacija dostavlja se u originalu ili overenoj kopiji i skenirano u elektronskom formatu na CD, složena po redosledu iz stava 2. ove glave.

VIII Rok za podnošenje prijave projekta i način prijavljivanja
Rok za podnošenje prijave projekta je 30 dana od dana objavljivanja javnog poziva u „Službenom glasniku Republike Srbije”.

Informacije neophodne za učešće na javnom pozivu mogu se dobiti na telefon Ministarstva privrede, broj: 011/333-4149 i 011/333-4132.

Link: http://privreda.gov.rs/javni_pozivi/javni-poziv-za-prijavu-projekata-za-podrsku-unapredjenja-lokalne-i-regionalne-infrastrukture-gradimo-zajedno-koji-ce-se-realizovati-u-2018-godini/?lang=lat

Konkurs za omladinske volonterske projekte

MINISTARSTVA OMLADINE I SPORTA

Konkurs za omladinske volonterske projekte u Srednjebanatskom, Severnobačkom i Severnobanatskom okrugu

U okviru programa Ministarstva omladine i sporta – MLADI SU ZAKON, Omladinski klub Novog Bečeja sprovodi projekat “Resurs centar za Srednjebanatski, Severnobački i Severnobanatski okrug”. Projekat traje 5 meseci i podrazumeva pružanje finansijske podrške omladinskim volonterskim projektima na teritoriji odabrane grupe okruga. Pod omladinskim volonterskim projektima se podrazumevaju kratkoročne volonterske aktivnosti koje doprinose pozitivnim promenama u lokalnoj zajednici i koje pružaju odgovor na probleme i potrebe društva, a koje realizuju mladi uzrasta od 15 do 30 godina. Pored navedenog, projektnim aktivnostima planirano je i osnaživanje mladih putem obuke za pisanje projektima i upravljanja projektnim ciklusom, kao i informisanje cheap windows 10 product key online o volonterskim kampovima koji se realizuju na teritoriji Republike Srbije.

Konkurs na koji mogu da se prijave udruženja mladih koja su upisana u Jedinstvenu evidenciju Ministarstva omladine i sporta Republike Srbije i neformalne omladinske grupe sa teritorije tri okruga, otvoren je do 18.jula 2017.godine. Vrednost jednog omladinskog volonterskog projekta može iznositi između 30.000,00 i 100.000,00 dinara, a ukupan iznos sredstava opredeljen za ove namene je 600.000,00 dinara.

Za više informacija posetite sajt Omladinskog kluba Novog Bečeja: http://klubnbo.org.rs/novinbo/blog/konkurs-za-finansiranje-omladinskih-volonterskih-projekata-u-cilju-podsticanja-aktivizma-i-volontiranja-mladih/ .

Projekat se finansira sredstvima Ministarstva omladine i sporta, a njegova ukupna vrednost je 1.199.750,00dinra.

Link: http://klubnbo.org.rs/novinbo/blog/konkurs-za-finansiranje-omladinskih-volonterskih-projekata-u-cilju-podsticanja-aktivizma-i-volontiranja-mladih/

cheap windows 10 product key

Dodela bespovratnih podsticajnih sredstava za sufinansiranje realizacije projekata energetski održivih farmi

POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA ENERGETIKU, GRAĐEVINARSTVO I SAOBRAĆAJ

Javni konkurs za dodelu bespovratnih podsticajnih sredstava za sufinansiranje realizacije projekata energetski održivih farmi

Sredstva za sufinansiranje realizacije projekata energetski održivih farmi, planirana su Finansijskim planom Pokrajinskog sekretarijata za energetiku, građevinarstvo i saobraćaj za 2017. godinu, u ukupnom iznosu od 38.000.000,00 dinara.
Bespovratna podsticajna sredstva se dodeljuju na osnovu javnog konkursa. Tekst javnog konkursa objavljuje se u ”Službenom listu Autonomne pokrajine Vojvodine” i na internet stranici Pokrajinskog sekretarijata za energetiku, građevinarstvo i saobraćaj (u daljem tekstu: Sekretarijat) http://www.psemr.vojvodina.gov.rs/ (u daljem tekstu: Konkurs).

I Pravo učešća na konkursu i namene za koje se mogu koristiti sredstva
Pravo učešća na konkursu imaju fizička lica – nosioci registrovanih poljoprivrednih gazdinstava sa teritorije Autonomne pokrajine Vojvodine u cilju realizacije projekata energetski održivih farmi registrovanih za uzgoj životinja, za fizička lica – nosioce registrovanih poljoprivrednih gazdinstava, sa sedištem na teritoriji Autonomne pokrajine Vojvodine.
Bespovratna podsticajna sredstva koja se dodeljuju koristiće se za sufinansiranje realizacije projekata solarne energije (putem fotonaponskih panela) za zadovoljenje energetskih potreba u objektima farmi registrovanih za uzgoj životinja, sa ciljem nabavke i montaže fotonaponskih solarnih panela sa pratećom opremom, za autonomno generisanje i napajnje električnom energijom objekata farme, a da pri tome solarna elektrana nije priključena na sistem za distribuciju električne energije;

U cenu postrojenja ulaze mašinski i neophodni prateći elektro radovi.

Sredstva koja se dodeljuju ne mogu se koristiti za:

1. sve vrste građevinskih radova;
2. kupovinu polovne opreme i materijala;
3. poreze, uključujući i porez na dodatu vrednost;
4. carinske, uvozne i ostale vrste administrativnih taksi;

II Ciljevi projekta

Bespovratna podsticajna sredstva, koja se dodeljuju, koristiće se za sufinansiranje realizacije projekata energetski održivih farmi, a korisnici podsticajnih sredstava su fizička lica – nosioci registrovanih poljoprivrednih gazdinstava sa sedištem na teritoriji Autonomne pokrajine Vojvodine, -registrovane farme za uzgoj životinja, sa ciljem:
• podrške ruralnom razvoju, kroz povećanje energetske samostalnosti, smanjenje potrošnje energije na farmama a time i troškova koji sve više opterećuju primarnu proizvodnju kod uzgoja životinja;
• unapređenja i osavremenjivanja poljoprivredne proizvodnje kroz: revitalizaciju postojećih sistema za zadovoljenje energetskih potreba na farmama, kao i primenu savremenih raspoloživih tehnologija u proizvodnji;
• povećanja konkurentnosti poljoprivrednih proizvoda, kroz smanjenje troškova proizvodnje-usled smanjenja troškova potrošnje energije po jedinici proizvoda;
• poboljšanja energetske efikasnosti kroz smanjenje potrošnje energije za isti obim i kvalitet proizvodnje ili povećanje obima i kvaliteta proizvodnje;
• smanjenja emisije štetnih gasova u okolinu;
• sigurnijeg snabdevanja energijom;
• afirmacije korišćenja obnovljivih izvora energije.

III Uslovi konkursa

1. Ukupan iznos za raspodelu sredstava je 38.000.000,00 dinara (slovima: tridesetosammilionadinara i 00/100);
2. Maksimalni iznos sredstava koji se dodeljuje po jednom projektu je do 3.000.000,00 dinara;
3. Pravo učešća na konkursu imaju fizička lica – nosioci registrovanih poljoprivrednih gazdinstava sa sedištem na teritoriji Autonomne pokrajine Vojvodine; -registrovane farme za uzgoj životinja
4. Podnosilac zahteva može da konkuriše samo sa jednim projektom;
5. Rok za podnošenje prijave je 21. jul 2017. godine.
6. Finansijske obaveze realizovaće se u skladu s likvidnim mogućnostima budžeta AP Vojvodine za 2017. godinu

 

Sve dodatne informacije u vezi sa Konkursom mogu se dobiti u Pokrajinskom sekretarijatu za energetiku, građevinarstvo i saobraćaj svakog radnog dana putem elektronske pošte:

Link: http://www.psemr.vojvodina.gov.rs/index.php/konkursi/aktuelni-konkursi/item/543-eof2017

 

Podsticajna sredstva za sufinansiranje realizacije projekata primene solarne energije u zalivnim sistemima

POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA ENERGETIKU, GRAĐEVINARSTVO I SAOBRAĆAJ

Javni konkurs za dodelu bespovratnih podsticajnih sredstava za sufinansiranje realizacije projekata primene solarne energije u zalivnim sistemima

Sredstva za sufinansiranje projekata primene solarne energije u zalivnim sistemima za fizička lica planirana su Finansijskim planom Pokrajinskog sekretarijata za energetiku, građevinarstvo i saobraćaj za 2017. godinu, u ukupnom iznosu od 12.000.000,00 dinara.
Bespovratna podsticajna sredstva se dodeljuju na osnovu javnog konkursa. Tekst javnog konkursa objavljuje se u ”Službenom listu Autonomne pokrajine Vojvodine” i na internet stranici Pokrajinskog sekretarijata za energetiku, građevinarstvo i saobraćaj (u daljem tekstu: Sekretarijat) http://www.psemr.vojvodina.gov.rs/ (u daljem tekstu: Konkurs).

I Pravo učešća na konkursu i namene za koje se mogu koristiti sredstva
Pravo učešća na konkursu imaju fizička lica – nosioci registrovanih poljoprivrednih gazdinstava sa teritorije Autonomne pokrajine Vojvodine u cilju realizacije projekata primene solarne energije u zalivnim sistemima.

Bespovratna podsticajna sredstva koja se dodeljuju koristiće se za sufinansiranje realizacije projekata korišćenja solarne energije za potrebe navodnjavanja, sa ciljem:

• nabavke i montaže novih solarnih pumpnih sistema za navodnjavanje (fotonaponski paneli, solarna pumpa za vodu sa kontrolerom, akumulator) i ostale prateće elektro i mašinske opreme;

U cenu postrojenja navedenih pod tačkama 1. ovog člana, ulaze mašinski i neophodni prateći elektro radovi. U cenu postrojenja ne ulazi izgradnja bunara, rezervoara i dela zalivnih sistema iza rezervoara.
Sredstva koja se dodeljuju ne mogu se koristiti za:
1. kupovinu polovnih materijala i opreme;
2. poreze, uključujući i porez na dodatu vrednost;
3. carinske, uvozne i ostale vrste administrativnih taksi;

II Ciljevi projekta

Bespovratna podsticajna sredstva koja se dodeljuju će se koristiti za sufinansiranje realizacije projekata korišćenja solarne energije u zalivnim sistemima a korisnici podsticajnih sredstava su fizička lica – nosioci registrovanih poljoprivrednih gazdinstava sa sedištem na teritoriji Autonomne pokrajine Vojvodine, sa ciljem:
• ugradnje energetski efikasnije opreme za korišćenje solarne energije u svrhe navodnjavanja, radi smanjenja troškova za energente;
• smanjenja uvozne zavisnosti korišćenja fosilnih goriva;
• povećanja energetske samostalnosti poljoprivrednih gazdinstava;
• smanjenja emisije štetnih gasova u okolinu;
• afirmacije korišćenja obnovljivih izvora energije;
• revitalizacije postojećih sistema za navodnjavanje kod registrovanih poljoprivrednih gazdinstava.

III Uslovi konkursa

1. Ukupan iznos za raspodelu sredstava je 12.000.000,00 dinara (slovima: dvanaestmilionadinara i 00/100;
2. Maksimalni iznos sredstava koji se dodeljuje po jednom projektu je 800.000,00 dinara;
3. Pravo učešća na konkursu imaju fizička lica – nosioci registrovanih poljoprivrednih gazdinstava sa sedištem na teritoriji Autonomne pokrajine Vojvodine;
4. Podnosilac zahteva može da konkuriše samo sa jednim projektom;
5. Rok za podnošenje prijave je 21. jul 2016. godine.
6. Finansijske obaveze realizovaće se u skladu s likvidnim mogućnostima budžeta AP Vojvodine za 2017. godinu.

Sve dodatne informacije u vezi sa Konkursom mogu se dobiti u Pokrajinskom sekretarijatu za energetiku, građevinarstvo i saobraćaj svakog radnog dana putem elektronske pošte:

Link: http://www.psemr.vojvodina.gov.rs/index.php/konkursi/aktuelni-konkursi/item/542-zalivni2017