Arhiva ‘Konkursi’

Dodela opreme za prijem signala digitalne televizije ugroženom stanovništvu

digi-tvMINISTARSTVO TRGOVINE, TURIZMA I TELEKOMUNIKACIJA

Dodela opreme za prijem signala digitalne televizije ugroženom stanovništvu

U okviru procesa prelaska sa analognog na digitalno emitovanje televizijskog programa Ministarstvo trgovine, turizima i telekomunikacija uputićuje Javni poziv ugrožnim potrošačima za prijavu za dodelu opreme za prijem signala digitalne televizije, odnosno Set Top Box uređaja (STB uređaj), koji omogućuje prijem digitalnog televizijskog signala na televizorima na kojima se program prati putem sobne ili krovne antene.

Besplatni set-top boks uređaj mogu dobiti građani koji su korisnici prava na novčanu socijalnu pomoć, korisnici prava na novčanu naknadu za pomoć i negu drugog lica i korisnici prava na penziju koji su nosioci samačkog domaćinstva i čiji mesečni iznos penzije nije veći od najnižeg iznosa penzije utvrđenog u osiguranju zaposlenih.

Prijavu za dodelu STB uređaja i neophodnu dokumentaciju građani podnose centrima za socijalni rad ili filijalama Fonda PIO, u zavisnosti od kategorije lica kojoj pripadaju.

Planirano je da prijavljivanje za dodelu STB uređaja traje do 31.01.2015. godine, kako bi korisnici bili u mogućnosti da pređu na prijem digitalnog signala televizije pre početka gašenja analognog signala.

STB uređaji će biti dostavljeni na kućnu adresu prijavljenih građana.

Detaljnije

Dodela bespovratna sredstva bračnim parovima za kupovinu seoskih kuća

kucaPOKRAJINSKI ZAVOD ZA RAVNOPRAVNOST POLOVA

Konkurs za dodelu bespovratnih sredstava bračnim parovima na teritoriji AP Vojvodine za kupovinu seoskih kuća sa okućnicom

PREDMET KONKURSA

Predmet Konkursa je dodela bespovratnih sredstava za kupovinu seoskih kuća sa okućnicom, supružnicima i vanbračnim partnerima (u daljem tekstu: Učesnici konkursa) sa prebivalištem na teritoriji AP Vojvodine koji nemaju stambeni prostor u vlasništvu/suvlasništvu.

Pod seoskim kućama iz stava 1 smatraju se nepokretnosti koje se nalaze u selima izvan gradskih i opštinskih sedišta i prigradskih naselja.

Ukupna sredstva koja se dodeljuju po ovom Konkursu iznose 40.000.000,00 dinara.

Učesnici konkursa mogu da apliciraju samo sa jednom prijavom, a visina dodeljenih sredstava ne može biti veća od 1.000.000,00 dinara.

CILJEVI KONKURSA
Ciljevi konkursa usmereni su na:
– podsticanje razvoja ruralnih sredina
– oživljavanje i podmlađivanje vojvođanskih sela kroz dolazak dece i povećanje nataliteta
– iniciranje procesa poboljšanja demografske strukture kao preduslova za pokretanje privrednih aktivnosti
– povećanje broja žena vlasnica nepokretnosti

PRAVO UČEŠĆA NA KONKURSU
Pravo učešća na Konkursu imaju:
– supružnici čija bračna zajednica traje najmanje godinu dana i
– vanbračni partneri sa trajnijom zajednicom života, u skladu sa Zakonom.

USLOVI KONKURSA
Učesnici konkursa moraju ispunjavati sledeće uslove u trenutku podnošenja prijave na Konkurs:
1. da nisu stariji od 40 godina života
2. da nisu u krvnom srodstvu sa potencijalnim prodavcem nepokretnosti
3. da nisu vlasnici/suvlasnici bilo kakve nepokretnosti i da istu nisu otuđili u prethodnih 5 godina
4. da je bar jedan supružnik/partner zaposlen
5. da imaju najmanje 5 godina neprekidno prijavljeno prebivalište na teritoriji AP Vojvodine
6. da građevinska vrednost predmetne nepokretnosti ne prelazi iznos od 1.500.000,00 dinara.

OBAVEZNA DOKUMENTACIJA
Uz popunjenu prijavu potrebno je dostaviti sledeću obaveznu dokumentaciju:
1. Fotokopiju lične karte Učesnika konkursa i punoletne dece i izvod iz matične knjige rođenih za maloletnu decu;
2. Fotokopiju diplome o stečenom obrazovanju Učesnika konkursa
3. Dokaz o državljanstvu Republike Srbije Učesnika konkursa;
4. Dokaz o bračnoj zajednici (izvod iz matične knjige venčanih Učesnika konkursa, ne stariji od meseca dana), odnosno overenu izjavu vanbračnih partnera o postojanju vanbračne zajednice;
5. Dokaz o zaposlenju Učesnika konkursa (fotokopija radne knjižice, prijava na zdravstveno osiguranje – M4, fotokopija Ugovora o radu i drugo)
6. Dokaz o stažu osiguranja Učesnika konkursa (fotokopija radne knjižice i drugo)
7. Overenu izjavu Učesnika konkursa i svih članova porodičnog domaćinstva da ne poseduju u vlasništvu ili suvlasništvu nepokretnost (stambeni objekat ili građevinsko zemljište) i da istu nisu otuđili u prethodnih 5 godina;
8. Potvrdu Ministarstva finansija RS – Poreske uprave da nije bilo prenosa prava vlasništva na ime Učesnika Konkursa, i svih članova porodičnog domaćinstva;
9. Potvrdu izdatu od strane RGZ – Službe za katastar nepokretnosti o neposedovanju nepokretnosti u mestu prebivališta Učesnika konkursa i članova domaćinstva;
10. Izvod iz RGZ – Službe za katastar nepokretnosti za nepokretnost koju Učesnici konkursa predlažu za kupovinu;
11. Izjavu prodavca/prodavaca nepokretnosti da je/su prihvatio/li uslove Konkursa i da je/su saglasan/ni sa istim;
12. Potvrdu o prebivalištu Učesnika konkursa
13. Izjava Učesnika konkursa da će stanovati u predmetnoj kući i da istu neće otuđiti u periodu od 10 godina od dana potpisivanja ugovora.

1. Prijave na Konkurs sa pripadajućom dokumentacijom dostavljaju se u zatvorenoj koverti na adresu: Pokrajinski zavod za ravnopravnost polova (u daljem tekstu: Zavod), Novi Sad, Bul. Mihajla Pupina 6, poštom ili lično na gore navedenu adresu sa naznakom ”Konkurs za dodelu bespovratnih sredstava bračnim parovima na teritoriji AP Vojvodine za kupovinu seoskih kuća sa okućnicom”.
2. Neće se uzimati u razmatranje neblagovremene i nepotpune ili nepravilno popunjene prijave, prijave koje nisu podnete od strane  ovlašćenih lica, kao ni prijave koje nisu predmet Konkursa.
Prijave će se razmatrati i o njima odlučivati po kriterijumima i postupku utvrđenim Pravilnikom o uslovima za dodelu bespovratnih sredstava bračnim parovima na teritoriji AP Vojvodine za kupovinu seoskih kuća sa okućnicom.
3. Dokumentacija se ne podnosi u originalu, već se prilaže fotokopija traženih dokumenata, s tim što Zavod zadržava pravo da pre potpisivanja ugovora zatraži original dokumentacije na uvid. Zavod ne vraća zaprimljenu dokumentaciju već se ona čuva u arhivi Zavoda. Zavod nije u obavezi da o toku i rezultatima Konkursa informiše sva lica koja su se prijavila, već će kontaktirati samo lica koja su ušla u uži izbor, odnosno koja su se našla na predlogu Odluke o dodeli bespovratnih sredstava.
4. Predlog odluke o dodeli bespovratnih sredstava sačinjava se nakon bodovanja prema kriterijumima iz Pravilnika o uslovima za dodelu bespovratnih sredstava bračnim parovima na teritoriji AP Vojvodine za kupovinu seoskih kuća sa okućnicom.
5. Odluku o dodeli bespovratnih sredstava donosi direktorka Zavoda na predlog Komisije i uz saglasnost Upravnog odbora.
6. Nakon donete odluke o dodeli bespovratnih sredstava, korisnici se pozivaju da potpišu ugovor sa Zavodom. Ukoliko se korisnici ne odazovu pozivu za potpisivanje ugovora u roku 15 dana od dana obaveštenja da su im bespovratna sredstva odobrena, smatraće se da su odustali.

Prijave na Konkurs će se primati do 15. januara 2015. godine.

Konkursna dokumentacija može se preuzeti na sajtu Zavoda za ravnopravnost polova www.ravnopravnost.org.rs , a sve dodatne informacije mogu se dobiti u Pokrajinskom zavodu za ravnopravnost polova na brojeve telefona 021/6615-177 i 021/6615-133 ili putem imejla na adresu zavod.ravnopravnost @gmail.com i zavod.ravnopravnost @ vojvo dina.gov.rs, kao i u Pokrajinskom sekretarijatu za privredu, zapošljavanje i ravnopravnost polova na broj telefona: 021/487-43-00 ili putem imejl adrese:

Detaljnije

Javni konkurs za sufinansiranje programa/projekata u oblasti nauke i tehnološkog razvoja nevladinih organizacija

laboratory-beakers-570x548POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA NAUKU I TEHNOLOŠKI RAZVOJ

Javni konkurs za sufinansiranje programa/projekata u oblasti nauke i tehnološkog razvoja nevladinih organizacija u AP Vojvodini

Sekretarijat će, u skladu sa Finansijskim planom, sufinansirati programe/projekte u oblasti nauke i  tehnološkog razvoj nevladinih organizacija u Autonomnoj pokrajini Vojvodini. Za ove namene odobrena su sredstva u ukupnom iznosu od 3.000.000,00 dinara. Realizacija finansijskih obaveza vršiće se u skladu sa likvidnim mogućnostima budžeta Autonomne pokrajine Vojvodine za 2014. godinu. Pravo učešća na javnom konkursu imaju nevladine organizacije registrovane u Autonomnoj pokrajini Vojvodini.

Za programe/projekte u oblasti nauke i tehnološkog razvoja nevladinih organizacija u Autonomnoj pokrajini Vojvodini finansijska sredstva su namenjena za:
–    obezbeđivanje uslova za popularizaciju i podizanje kvaliteta naučno-istraživačkog rada i tehnološkog razvoja,
–    poboljšanje uslova rada nevladinih organizacija u cilju realizacije programa/projekata u ovim oblastima delovanja,
–    sufinansiranje međuregionalnih i međunarodnih skupova u oblasti nauke i tehnološkog razvoja,
–    sufinansiranje organizovanja skupova, tribina, seminara, koji doprinose razvoju nauke i tehnološkog razvoja,
–    sufinansiranje publikovanja monografija, časopisa, elektronskih publikacija, specijalno dizajniranih internet prezentacija koji doprinose popularizaciji i razvoju nauke i tehnološkog razvoja.

Raspodela finansijskih sredstava utvrdiće se na osnovu sledećih kriterijuma:
1 vrsta, značaj i razlog planiranog programa/projekta;
2) podrška i razvoj programskoj i organizacionoj delatnosti nevladinih organizacija koja je usmerena na popularizaciju i podizanje kvaliteta naučno-istraživačkog rada i tehnološkog razvoja;
3) realizacija interdisciplinarnih programa/projekata nevladinih organizacija kao i onih sa međunarodnim učešćem;
4) podrška izdavačkoj delatnosti (u papirnoj, elektronskoj i internet formi) nevladinih organizacija u oblasti koji doprinose popularizaciji i razvoju nauke i tehnološkog razvoja;
5) obezbeđivanje boljih uslova za realizaciju naučnoistraživačke delatnosti nevladinih organizacija;
6) ukupnih troškova potrebnih za realizaciju programa/projekata;
7) visine finansiranja iz drugih izvora;
8) ocene konkursne dokumentacije.
Podnosilac prijave, uz Obrazac koji se nalazi na web prezentaciji Sekretarijata, treba da priloži:
– fotokopiju registracije nevladine organizacije (rešenje APR-a);
– fotokopiju potvrde o poreskom identifikacionom broju (PIB);
– zvaničan dokaz o otvorenom računu u banci (ugovor sa bankom).

Prijave sa potrebnom dokumentacijom podnose se na adresu:
Pokrajinski sekretarijat za nauku i tehnološki razvoj,    Bulevar Mihajla Pupina 16, 21000 Novi Sad
sa naznakom ”ZA SUFINANSIRANJE PROGRAMA/PROJEKATA U OBLASTI NAUKE I TEHNOLOŠKOG RAZVOJA”.

Konkurs je otvoren do utroška finansijskih sredstava za ove namene, a najduže do kraja godine.

Kontakt osoba: Biljana Juribašić, telefon: 021/487-46-36, e-mail:

Nepotpune i neblagovremene prijave neće se razmatrati.

Detaljnije

Konkurs za dodelu sredstava za sufinansiranje troškova uvođenja i sertifikacije sistema kvaliteta i bezbednosti hrane

iso halal globalgap kosherPOKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA POLJOPRIVREDU, VODOPRIVREDU I ŠUMARSTVO

Konkurs za dodelu sredstava za sufinansiranje troškova uvođenja i sertifikacije sistema kvaliteta i bezbednosti hrane u 2014. godini

Predmet konkursa je dodela sredstava za sufinansiranje troškova uvođenja i sertifikacije  sistema kvaliteta i bezbednosti hrane u 2014. godini.

Sredstava po ovom konkursu dodeljuju se za sufinansiranje:
1.    Troškova izrade elaborata za dobijanje oznake geografskog porekla i laboratorijskih analiza koje predstavljaju deo elaborata za dobijanje oznake geografskog porekla u 2014. godini;
2.    Troškova kontrole i sertifikacije poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda, sa geografskim poreklom čija je kontrola i sertifikacija proizvodnje završena u 2014. godini od strane ovlašćenih organizacija;
3.    Troškova kontrole i sertifikacije proizvoda dobijenih po metodama organske proizvodnje od strane ovlašćenih organizacija koje izdaju sertifikat, za organske proizvode u 2014. godini;
4.    Troškova za uvođenje i sertifikaciju sistema bezbednosti i kvaliteta hrane: ISO 22000, GLOBALGAP, BRC, IFS, FSSC 22000, GOST-R, HALAL, KOSHER u 2014. godini;
5.    Troškova za kontrolu i sertifikaciju proizvoda bez glutena u 2014. godini.

Pravo da konkurišu imaju:
•    pravna lica – registrovana u Agenciji za privredne registre;
•    fizičko lice – nosilac i članovi registrovanog poljoprivrednog gazdinstva;
•    zemljoradnička zadruga.

Detaljnije

Konkurs “GENiYOUTH” – nagrada za dobre prakse u oblasti rodne ravnopravnosti i rada s mladima

GENiYOUTH_logo_izbranoNALAS (Mreža asocijacija lokalnih samouprava jugoistočne Evrope)

Konkurs “GENiYOUTH” – nagrada za dobre prakse u oblasti rodne ravnopravnosti i rada s mladima

NALAS (Mreža asocijacija lokalnih samouprava jugoistočne Evrope) poziva lokalne samouprave i asocijacije lokalnih uprava da razmene dobru praksu u oblasti rodne ravnopravnosti i rada s mladima i nominuju je za dobijanje nagrade “GENiYOUTH Municipal Initiatives”. Vaše nominacije očekujemo u elektronskoj formi putem e-mail adrese najkasnije do 19. decembra 2014. godine.

Lokalne samouprave su pozvane da predlože svoje inicijative, iskustva, uspehe i naučene lekcije, detaljno opisujući dobre prakse, uključenost žena i mladih u njihovim zajednicama. Predlozi treba da uključuju do sada realizovane aktivnosti, metode i alate koji vode ka postizanju vidljivih i opipljivih rezultata.

Pet (5) najboljih praksi biće nagraćeno nagradom “GENiYOUTH Municipal Initiatives”. Ceremonija dodele nagrada biće upriličena u okviru sastanka Generalne skupštine NALAS-a 2015. godine u Plovdivu, u Bugarskoj. Sekundarni cilj ovog konkursa je da privuče pažnju donatorske zajednice zainteresovane da podrži proces ponavljanja i širenja dobrih praksi lokalnih vlasti u oblasti rodne ravnopravnosti i rada s mladima.

Za učešće na konkursu mogu se kandidovati dobre prakse u promociji rodne ravnopravnosti i rada sa mladima na lokalnom nivou, koje su implementirale lokalne vlasti, asocijacije lokalnih vlasti i organizacije civilnog društva, u poslednje tri godine. Detalje konkursa možete naći u sledećim dokumentima:
•    Open call “GENiYOUTH Municipal Initiatives Awards”
•    Application Form “GENiYOUTH Municipal Initiatives Awards”
•    Applicant declaration

Aktivnost će se odvijati u nekoliko faza:
1.    Prikupljanje prijava dobre prakse (do 19.12.2014.)
2.    Uspostavljanje “GENiYOUTH Municipal Initiatives Awards” odbora za evaluaciju (3.11 – 19.12. 2014)
3.    Evaluacija prijava i izbor (8.01 – 18.02. 2015):
– Dobrih praksi koje će biti uključene u publikaciju “Ponuda dobrih praksi”
– 5 nagrađenih praksi
4.    Izrada publikacije “GENiYOUTH Municipal Initiatives – Ponuda dobrih praksi” (18.2 – 30.4. 2015)
5.    Organizacija ceremonije dodele nagrada (18.2. – 14.05. 2015)
6.    Ceremonija dodele nagrada (14.5.2015)
7.    Promocija dobrih praksi (1.6.2015 – kontinuirano)
8.    Traženje mogućnosti za ponavljanje dobrih praksi (1.6.2015 – kontinuirano)

Detaljnije

Konkurs za mlade poljoprivrednike/ce

fondacijadivacFONDACIJA “ANA I VLADE DIVAC”

Konkurs za mlade poljoprivrednike/ce

Fondacija Ana i Vlade Divac objavila je Konkurs za mlade poljoprivrednike/ce u okviru Projekta podrške mladima u seoskim područjima da pokrenu sopstvene biznise u oblasti poljoprivrede. Putem konkursa će biti izabrano najmanje 5 mladih poljoprivrednika/ca do 35 godina koji će dobiti sredstva za pokretanje ili proširenje sopstvenog poljoprivrednog biznisa u iznosu do 330.000 dinara. Sredstva za realizaciju projekta Fondacija je obezbedila uz podršku Ambasade Kanade u Srbiji.

Konkurs je otvoren do 27. novembra 2014. godine. Odabrani mladi poljoprivrednici/ce će dobiti podršku i mentoring, ali i neophodnu  opremu i sertifikate.

Cilj projekta je kreiranje okruženja za razvijanje omladinskog preduzetništva, naročito u sektoru poljoprivrede.

Fondacija Ana i Vlade Divac već preko tri godine realizuje projekte podrške mladima sa ciljem njihovog osnaživanja i većeg uključivanja u lokalne zajednice, jer je jedan od najvećih problema mladih u Srbiji nezaposlenost.

Smernice, kao i informacije o uslovima, i prijavni formular možete preuzeti ovde.

Projekat realizuje Fondacija “Ana i Vlade Divac” uz podršku Ambasade Kanade u Srbiji.

Detaljnije

Program stažiranja za mlade – pripadnike manjina u državnim institucijama u Srbiji

office-workersKANCELARIJA ZA LJUDSKA I MANJINSKA PRAVA

Program stažiranja za mlade – pripadnike manjina u državnim institucijama u Srbiji

Kancelarija za ljudska i manjinska prava poziva mlade – pripadnike albanske, bošnjačke i romske nacionalne manjine da se prijave na konkurs za „Program stažiranja za mlade – pripadnike manjina u državnim institucijama u Srbiji“.

Šestomesečni Program stažiranja biće realizovan uz finansijsku podršku Ambasade Velike Britanije u Beogradu. Cilj projekta je aktivnije učešće mladih pripadnika albanske, bošnjačke i romske nacionalne zajednice u javnom životu i njihovo veće uključivanje u rad državnih institucija u Srbiji.

Rok  za  prijavu  na  konkurs  i  podnošenje  neophodne  dokumentacije   je   najkasnije   do     17. novembra 2014. godine.

Prijavni formular i tekst oglasa sa svim neophodnim informacijama zainteresovani kandidati mogu pronaći na veb stranicama Kancelarije za ljudska i manjinska prava www.ljudskaprava.gov.rs i Koordinacionog tela Vlade Republike Srbije za opštine Preševo, Bujanovac i Medveđa www.kt.gov.rs. (formular će biti dostupan i u odeljenju Koordinacionog tela u Preševu i Bujanovcu).

Izabrani kandidati će potpisati ugovore sa Kancelarijom za ljudska i manjinska prava u kojima će biti definisana njihova prava i obaveze. Svi izabrani stažisti će dobijati mesečnu nadoknadu.

Detaljnije

 

Poziv za podnošenje predloga projekata za unapređenje zdravlja roma

Boy and vaccine syringeMINISTARSTVO ZDRAVLJA

Javni poziv za podnošenje predloga projekata za realizaciju programa 1802-08 „Unapređenje zdravlja posebnih grupacija stanovništva“ projekat 01 „Sprovođenje plana o zdravstvenoj zaštiti roma“

zainteresovanim organizacijama za prijavu predloga projekata radi ostvarivanja učešća u sredstvima iz budžeta namenjenim očuvanju i unapređenju zdravlja Roma.

1. CILJEVI JAVNOG POZIVA
Cilj Javnog poziva unapređenje zdravlja Roma u Srbiji, a na osnovu ciljeva iz Akcionog plana za zdravlje Roma koji je usvojila Vlada Republike Srbije u okviru Dekade Roma.

Na osnovu dosadašnjeg iskustva, pristupiće se kvalitetnijem planiranju projekata, počev od unapređenja konkursnih procedura i kriterijuma za odabir projekata u smislu njihove doslednije primene do bolje usklađenosti projekata i projektnih aktivnosti sa realnim potrebama u lokalnoj romskoj zajednici. Jedan od koraka u tom pravcu je korišćenje vodiča kroz konkursnu proceduru za zainteresovane zdravstvene ustanove i nevladine organizacije za pripremu predloga projekata .

2. PRIORITETI NOVOG KONKURSA
Osnov za definisanje prioriteta sedmog konkursa je Strategija za unapređenje položaja Roma (Sl. glasnik RS 27/09), rezultati analize i sagledavanje iskustava iz prethodnih projekata, podaci i pokazatelji o zdravlju i zdravstvenoj zaštiti romske populacije.

Javni poziv će se realizovati i projekti prijavljivati kroz 2 komponente:
Prioritetne oblasti komponente A su:
•    imunizacija, zdravlje dece, antenatalna zaštita Romkinja, zdravlje trudnice i novorođenčeta,  prevencija i rano otkrivanje faktora rizika za hronična nezarazna oboljenja (HNO), prevencija, rano otkrivanje i lečenje crevnih i drugih zaraznih bolesti, prevencija bolesti zavisnosti, reproduktivno i seksualno zdravlje, stomatološka zdravstvena zaštita radno aktivnog romskog stanovništvaod 19-65 godina, zaštita zdravlja Roma, sakupljača sekundarnih sirovina – rizici i kako se zaštititi, edukacija zdravstvenih medijatorki, senzibilizacija zdravstvenih radnika radi unapređenja zdravlja Roma.
Prioritetne oblasti komponente B su:
procena higijensko epidemioloških uslova u romskim naseljima, stvaranje bezbednog okruženja

Komponenta A
1. Projekti prijavljeni u okviru komponente A treba direktno da doprinesu ostvarivanju cilja:
a) Poboljšanje zdravstvene zaštite Roma iskazanom u akcionom planu za zdravstvo.
b) Poboljšanje ostvarivanja prava Roma na zdravstvenu zaštitu

Finansijska podrška je namenjena onim projektima zdravstvenih ustanova i zavodima za javno zdravlje koji će biti sprovedeni u partnerstvu sa Udruženjima građana i/ili lokalnom samoupravom  i imati vidljiv efekat  na zdravlje romske populacije.

Komponenta B
2. Projekti prijavljeni u okviru komponente B treba da doprinesu ostvarivanju cilja: Unapređenje uslova životnog okruženja u romskoj zajednici.
Finansijska podrška namenjena je onim projektima zavoda za javno zdravlje koji će se sprovoditi u partnerstvu sa Udruženjima građana i lokalnom samoupravom koji će se  baviti ispitivanjem higijensko epidemioloških uslova u romskim naseljima i njihovim uticajem na zdravlje romske populacije. Rezultat ovih projekata će biti:
•    preporuke za preduzimanje konkretnih mera za uklanjanje uzroka pojave i širenja zaraznih i drugih bolesti od socio-medicinskog značaja u romskim naseljima,
•    preduzimanje aktivnosti lokalne samouprave po datim preporukama

3. OPŠTI KRITERIJUMI
Ko može da konkuriše za komponentu A?

U okviru komponente A nosioci projekata mogu biti domovi zdravlja i zavodi/instituti za javno zdravlje koji projekat sprovode u partnerstvu sa Udruženjima građana i/ili lokalnom samoupravom. Domovi zdravlja u kojima su angažovani zdravstveni medijatori mogu da konkurišu za one oblasti koje ne obezbeđuje zdravstveni medijator ( edukacija zdravstvenih radnika radi upoznavanja sa specifičnim potrebama romske populacije; edukacija zdravstvenih medijatorki; stomatološka zdravstvena zaštita Roma od 19-65 godina).

Zavodi za javno zdravlje mogu konkurisati za oblast zaštite zdravlja Roma – sakupljača sekundarnih sirovina.

U okviru komponente B projekte mogu prijaviti zavodi/instituti i zavodi za javno zdravlje u saradnji sa minimum jednim Udruženjem građana i/ili lokalnom samoupravom.

Koliko projekata može da prijavi jedna zdravstvena ustanova?

Svaka od navedenih zdravstvenih ustanova u saradnji sa najmanje jednim Udruženjem građana i/ili lokalnom samoupravom ima pravo da prijavi jedan ili više projekata, za različite prioritetne oblasti.

Pored opštih, zdravstvena ustanova treba da ispunjava i sledeće uslove:
1.    Zdravstvena ustanova mora da bude iz Plana mreže zdravstvenih ustanova Republike Srbije
2.    Projekat koji zdravstvena ustanova prijavljuje mora biti usmeren ka stvarnim, prethodno utvrđenim, zdravstvenim potrebama Roma u zajednici u kojoj se sprovodi
3.    Zdravstvena ustanova je odgovorna za sprovođenje projekta i spremna da preuzme javnu odgovornost za obavljanje poslova i zadataka u toj oblasti
4.    Ministarstvu zdravlja podnosi mesečni izveštaj o aktivnostima sprovođenja projekta
5.    Zdravstvena ustanova po završetku projekta mora dostaviti završni stručni i finansijski izveštaj za kalendarsku godinu i predložiti procenu mogućeg finansiranja nakon isteka jednogodišnjeg ugovora o finansiranju iz sredstava budžeta
6.    Zdravstvena ustanova mora dostaviti spisak članova upravnog i nadzornog odbora kao i podatke o stručnim osobama koje nadziru njen rad u oblasti za koju prijavljuje projekat

Koliko projekata može da prijavi jedna opština?
Jedna opština može dobiti i projekat instituta i zavoda za javno zdravlje i doma zdravlja.

4. NAČIN FINANSIRANJA
Nosioci projekta će biti zdravstvene ustanove, u čijim je prijavama projekta jasno vidljiva saradnja između ustanove i Udruženja građana i/ili lokalne samouprave. Na njihov račun će ići odobrena sredstva za projekat. Iste su dužne da u skladu sa projektnim aktivnostima deo sredstava prebace na račun udruženja građana u skladu sa Sporazumom o partnerstvu.

5. PREDVIĐENI BUDŽET
Realizacija projekta vršiće se na osnovu ugovora zaključenih između nosioca projekta i Ministarstva zdravlja kojim će se definisati uslovi plaćanja. Izabranom projektu će biti dodeljeno maksimalno do 3.500.000 dinara.

Po potpisivanju ugovora, sredstva će biti uplaćena nosiocu projekta. Nakon završetka projekta, u roku od 15 dana, u sklopu završnog izveštaja, dostavlja se detaljan finansijski izveštaj uz koji se prilaže kompletna finansijska dokumentacija (računi, fakture).

6. TRAJANJE PROJEKATA
Projekti se sprovode do 31. decembra 2014.godine

7. KONKURSNA DOKUMENTACIJA I NAČIN PRIJAVE
Sve zainteresovane zdravstvene ustanove prijavljuju projekte popunjavanjem M3 formulara dostupnog na veb stranici Ministarstva zdravlja. Predlozi projekata se dostavljaju isključivo preporučenom poštom i to jedan overen i pečatiran primerak i u elektronskoj formi na jednom CD – u. Pored obaveznih dokumenata, dostavljaju se u jednom primerku i ostala prateća dokumenta: Sporazum o partnerstvu zdravstvene ustanove i Udruženja građana i spisak članova Upravnog i Nadzornog odbora zdravstvene ustanove. Prijave moraju biti potpisane od strane odgovornih lica zdravstvene ustanove, Udruženja građana i/ili lokalne samouprave.

8. ROK ZA PODNOŠENJE PRIJAVE
Rok za podnošenje prijava po ovom pozivu je 7 dana od dana objavljivanja na internet stranici Ministarstva zdravlja www.zdravlje.gov.rs.

Popunjeni obrazac M-3 sa kompletnom dokumentacijom dostaviti putem pošte, kao preporučenu pošiljku, uz napomenu „KONKURS ZA UNAPREĐENJE ZDRAVLJA ROMA” i poslati na adresu:

Ministarstvo zdravlja,
Sektor za javno zdravlje i programsku zdravstvenu zaštitu,
Omladinskih brigada 1,
11070 Novi Beograd
2. sprat, kancelarija 163, na ime odgovorne osobe, Dragan Đorđević.

Kontakt osobe u Ministarstvu zdravlja su:
Filip Lukinović, e-mail: i
Dragan Đorđević, e-mail:

9. ROK I NAČIN OBJAVLJIVANJA PRIHVAĆENIH PROJEKATA
Ministarstvo zdravlja Republike Srbije će spisak prihvaćenih projekata za finansiranje istaći javno na svojoj veb stranici u roku od sedam dana po isteku roka za prijavu projekata.

Detaljnije

Bespovratna sredstva udruženjima za finansiranje projekata u oblasti turizma

Turizam_4_ekapija_031209POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA PRIVREDU, ZAPOŠLJAVANJE I RAVNOPRAVNOST POLOVA

Javni konkurs za dodelu bespovratnih sredstava neprofitnim institucijama/udruženjima sa teritorije AP Vojvodine za finansiranje projekata u oblasti turizma

Pokrajinski sekretarijat za privredu, zapošljavanje i ravnopravnost polova (u daljem tekstu Sekretarijat), dodeljuje bespovratna sredstva obezbeđena Pokrajinskom skupštinskom odlukom o budžetu AP Vojvodine za 2014. godinu, aktivnost 06, ekonomska klasifikacija 4819 – Dotacije ostalim neprofitnim institucijama u iznosu od 5.000.000,00 dinara, za realizaciju projekata iz oblasti turizma.

CILJEVI KONKURSA:
1. Podrška aktivnostima u vezi sa organizovanjem i učešćem na nastupajućim turističko-privrednim manifestacijama od značaja za AP Vojvodinu, koje će se održati najkasnije do 30. juna 2015. godine;
2. Unapređenje poslovanja kroz nabavku dobara za pružanje dodatnih sadržaja turistima u svrhu aktivnog odmora;
3. Podrška aktivnostima za sprovođenje stručnih usavršavanja zaposlenih u turizmu.

USLOVI KONKURSA:
1. Pravo učešća na Konkursu imaju neprofitne organizacije sa teritorije AP Vojvodine koje svojim programima afirmišu i podstiču ciljeve Konkursa,
2. Podnosilac prijave može aplicirati samo sa jednim projektom, a visina traženih sredstava ne može biti veća od 400.000,00 dinara.

DOKUMENTACIJA KOJA SE PODNOSI:
1. Popunjen konkursni obrazac;
2. Fotokopija Rešenja o registraciji podnosioca;
3. Fotokopija Potvrde o poreskom identifikacionom broju (PIB);
4. Fotokopija kartona deponovanih potpisa;
5. Sredstva garancije urednog izvršavanja obaveza: dve istovetne blanko solo menice registrovane od strane poslovne banke (prilaže se prilikom potpisivanja ugovora).

DONOŠENJE ODLUKE:
Odluku o dodeli sredstava donosi pokrajinski sekretar za privredu, zapošljavanje i ravnopravnost polova.
Odluka o dodeli sredstava biće objavljena na sajtu Sekretarijata.
Nakon donete odluke, podnosilac će sa Pokrajinskim sekretarijatom za privredu, zapošljavanje i ravnopravnost polova potpisati ugovor kojim će se definisati međusobna prava i obaveze.

Rok za podnošenje prijave na Konkurs je do 17. novembra 2014. godine do 12.00 časova.

Prijave na Konkurs čine sastavni deo Konkursa i mogu preuzeti sa web adrese www.spriv.vojvodina.gov.rs. Prijave na Konkurs dostavljaju se u zatvorenoj koverti na adresu: Pokrajinski sekretarijat za privredu, zapošljavanje i ravnopravnost polova, 21000 Novi Sad, Bulevar Mihajla Pupina 16, sa naznakom: «Ne otvarati -TURIZAM–DOTACIJE», poštom ili lično preko pisarnice pokrajinskih organa.

Informacije u vezi sa Konkursom mogu se dobiti u Sekretarijatu na telefone: 021/456-790, 487-4580, 487-4669.

Detaljnije

Bespovratna sredstava lokalnim samoupravama za realizaciju projekata planskog uređenja turističkih tematskih celina

thermal waterPOKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA PRIVREDU, ZAPOŠLJAVANJE I RAVNOPRAVNOST POLOVA

Javni konkurs za dodelu bespovratnih sredstava lokalnim samoupravama sa teritorije AP  Vojvodine za realizaciju projekata planskog uređenja turističkih tematskih celina

Pokrajinski sekretarijat za privredu, zapošljavanje i ravnopravnost polova (u daljem tekstu Sekretarijat), dodeljuje bespovratna sredstva obezbeđena Pokrajinskom skupštinskom odlukom o budžetu AP Vojvodine za 2014. godinu, aktivnost 06, ekonomska klasifikacija 4632- kapitalni transferi ostalim novoima vlasti u iznosu od 20.000.000,00 dinara.

NAMENA KONKURSA:
Sredstva su namenjena za realizaciju projekata kojima se:
• planski uređuju tematske celine, sa ciljem osnaživanja turističke ponude lokalne samouprave i
• finansira unapređenje zdravstvenog turizma primenom termomineralne vode i peloida u Specijalnim bolnicama.

Visina traženih sredstava ne može biti veća od 5.000.000,00 dinara (slovima:petmilionadinara).

CILJ KONKURSA:
• Unapređenje konkurentnosti vojvođanske turističke ponude na domaćem i inostranom tržištu;
• Jačanje kapaciteta banjskog turizma u AP Vojvodini;
• Jačanje kapaciteta i infrastrukture opština i gradova koje na svojoj teritoriji imaju Centre za rehabilitaciju – banje.

USLOVI KONKURSA:
1. Pravo učešća na Konkursu imaju lokalne samouprave sa teritorije AP Vojvodine.
2. Podnosilac može aplicirati samo sa jednim projektom.

Prednost pri odlučivanju o dodeli sredstava imaju lokalne samouprave:
1. koje poseduju plansku dokumentaciju za uređenje i rekonstrukciju tematskih turističkih celina,
2. koje u određenoj fazi imaju u funkciji tematsku celinu (započete aktivnosti na adaptaciji, uređenju, započeto turističko obeležavanje tematskih celina i sl.),
3. koje prilikom realizacije razvojnih projekata sarađuju sa akreditovanim razvojnim agencijama
4. koje na svojoj teritoriji imaju Centre za rehabilitaciju – banje.

DOKUMENTACIJA KOJA SE PODNOSI:
1. Popunjen konkursni obrazac;
2. Odluka organa lokalne samouprave o realizaciji i sufinansiranju projekta;
3. Idejni projekat;
4. Opis projekta uz foto dokumentaciju.

Prijave za Konkurs podnose se na konkursnom obrascu koji se može preuzeti sa sajta www.spriv.vojvodina.gov.rs, i sa pripadajućom dokumentacijom, dostavljaju u zatvorenoj koverti na adresu: Pokrajinski sekretarijat za privredu, zapošljavanje i ravnopravnost polova, Bulevar Mihajla Pupina 16, 21000 Novi Sad, sa naznakom: „Ne otvarati-Konkurs TURIZAM-TEMATSKE CELINE”, poštom ili preko pisarnice pokrajinskih organa.

Rok za podnošenje prijave na Konkurs je do 17. novembra 2014. godine do 12,00 časova.

DONOŠENJE ODLUKE:
Odluku o dodeli sredstava donosi pokrajinski sekretar za privredu, zapošljavanje i ravnopravnost polova.
Odluka o dodeli sredstava biće objavljena na sajtu Sekretarijata.
Neblagovremene i nekompletne prijave neće se razmatrati.
Informacije u vezi sa Konkursom mogu se dobiti pozivom na brojeve 021/487 4669, 456 790, 487 4580.

Detaljnije