Arhiva ‘Konkursi’

Konkurs za finansiranje realizacije programa “Fond za talente” za 2018. godinu

POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA SPORT I OMLADINU

Konkurs za finansiranje realizacije programa ,,Fond za talente“ za 2018. godinu

Projekti za realizaciju programa “Fond za talente” namenjeni su afirmisanimmladim talentima radi podrške i obezbeđivanja njihovog kontinuiteta rada i uspeha, poboljšanja uslova za njihov rad i napredovanja. Na konkursu se dodeljuje ukupno 2.700.000 dinara.

USLOVI U POGLEDU PODNOSILACA

  • Pravo na podnošenje predloga programa imaju isključivo vaspitno-obrazovne ustanove sa sedištem na teritoriji AP Vojvodine
  • Podnosilac mora da raspolaže kapacitetima za realizaciju programa;
  • Ukoliko se projekat realizuje u partnerstvu s nekom organizacijom, neophodno je dostaviti dokaz o saradnji s tom organizacijom (protokol, sporazum i slično).

USLOVI U POGLEDU PREDMETA KONKURSA

  • priprema i učešće mladih talenata na reprezentativnim takmičenjima u zemlji ili inostranstvu
  • stručno usavršavanje mladih talenata
  • poboljšanje uslova za rad i unapređivanje nastavnog procesa rada s mladim talentima u obrazovnoj ustanovi
  • nabavka opreme i učila neophodnih za rad s mladim talentima
  • studijska usavršavanja

DOKUMENTACIJA KOJA SE DOSTAVLJA

  • kopije stečenih diploma i nagrada mladog talenta na reprezentativnim takmičenjima u zemlji ili inostranstvu u jednoj ili više oblasti, kojima se dokazuje njegova dosadašnja uspešnost i kontinuitet rada;
  • za studente, dokument kojim se dokazuje postignut prosek iznad 8,50 na studijama;
  • preporuka mentora ili direktora škole;
  • dokumentacija koja se odnosi na projekat (planirano takmičenje ili usavršavanje) za
    koji se traže sredstva.

KRITERIJUMI U POGLEDU ODABIRA PROJEKATA

  • postignuti dosadašnji rezultati učenika ili studenta na reprezentativnim takmičenjima u zemlji ili inostranstvu
  • nivo takmičenja za koja se potražuju sredstva
  • kontinuitet uspešnosti mladog talenta na takmičenjima
  • opšti uspeh u redovnom školovanju
  • prosek postignut na studijama
  • celishodnost predloženih metoda i aktivnosti u radu s mladim talentom
  • realan predlog potrebnih sredstava za realizaciju predviđenih aktivnosti
  • preporuka mentora ili relevantnog stručnjaka
  • aktivizam studenta u strukovnim ili studentskim organizacijama
  • dosadašnje promovisanje postignuća u oblasti umetnosti (koncerti, izložbe)
  • realan i dostižan cilj

Konkurs je otvoren počev od dana objavljivanja u dnevnom listu „Dnevnik“ i traje do 13. oktobra 2018. godine, odnosno do utroška sredstava obezbeđenih za ove namene u 2018. godini. Komisija za stručni pregled projekata, razmatraće pristigle projekte i dostavljaće predloge za finansiranje sukcesivno, u skladu sa dinamikom pristizanja predloga projekata, vremena njihove realizacije, kao i od raspoloživosti sredstava za ove namene.

Prijave na konkurs ispunjavaju se isključivo na odgovarajućem obrascu koji je objavljen na internet stranici Sekretarijata: www.sio.vojvodina.gov.rs i dostavljaju se zajedno sa CD-om (koji treba da sadrži skenirane sve dokumente u PDF formatu koji se dostavljaju uz zahtev) u zapečaćenoj koverti sa naznakom “Prijava za Konkurs – Fond za talente” na adresu: Pokrajinski sekretarijat za sport i omladinu, Bulevar Mihajla Pupina 16, 21000 Novi Sad, ili neposredno na pisarnici pokrajinskih organa. Neblagovremene i nepotpune prijave neće se razmatrati.

Detaljnije

Konkurs za finansiranje projekata podrške sprovođenju omladinske politike

POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA SPORT I OMLADINU

Konkurs za finansiranje projekata podrške sprovođenju omladinske politike

USLOVI U POGLEDU PODNOSILACA
– Podnosioci predloga projekata mogu biti udruženja mladih i za mlade, omladinske i studentske organizacije, savezi, jedinice lokalne samouprave, kancelarije za mlade, vaspitno- obrazovne ustanove i druge ustanove.
– Podnosilac zahteva mora da ima sedište na području AP Vojvodine i da raspolaže kapacitetima za realizaciju projekata.
– Ukoliko se projekat realizuje u partnerstvu s nekom organizacijom, neophodno je dostaviti dokaz o saradnji s tom organizacijom (protokol, sporazum i slično).

USLOVI U POGLEDU PREDLOGA PROJEKATA
Projekti koji se finansiraju su projekti podrške sprovođenju omladinske politike definisane Akcionim planom politike za mlade u AP Vojvodini za period od 2015. do 2020. godine u osam oblasti: obrazovanje mladih; zapošljavanje mladih; zdravlje mladih i socijalna politika prema mladima; kultura i informisanje mladih; aktivizam i slobodno vreme mladih; volonterizam i mobilnost mladih; bezbednost mladih; zaštita životne sredine i održivi razvoj.

Po Konkursu se dodeljuje ukupno 13.500.000,00 dinara. Maksimalni iznos sredstava koji može biti odobren po jednom projektu iznosi 500.000,00 dinara.

Na Konkurs, jedan nosilac projekata može dostavljati više predloga projekata, ali samo jedan može biti odobren.

Prilikom odlučivanja Konkursna komisija vršiće vrednovanje predloga projekata saglasno kriterijumima utvrđenim članom 11. Pravilnika o uslovima i načinu dodele budžetskih sredstava za finansiranje potreba i interesa mladih na teritoriji Autonomne pokrajine Vojvodine.

Nosilac odobrenog projekta je dužan da o vremenu realizacije projekta obavesti Pokrajinski sekretarijat za sport i omladinu, čiji će predstavnik vršiti monitoring i evaluaciju nad njegovom realizacijom.

ROKOVI ZA PODNOŠENJE PREDLOGA PROJEKATA PO KONKURSU
1. UDRUŽENJA MLADIH I ZA MLADE, OMLADINSKE I STUDENTSKE ORGANIZACIJE I SAVEZI prijave na konkurs podnose počev od dana objavljivanja u dnevnom listu „Dnevnik“, pa najkasnije do 27. APRILA 2018. GODINE. Ocenjivanje predloga projekta Konkursna komisija će obavljati odmah nakon prijema konkursne dokumentacije i dostavljaće predloge za finansiranje sukcesivno, u skladu sa dinamikom pristizanja predloga projekata, vremena njihove realizacije, kao i od raspoloživosti sredstava za ove namene, uz obaveznu ličnu
prezentaciju projektnih aktivnosti od strane nosioca projekta u Pokrajinskom sekretarijatu za sport i omladinu.

2. JEDINICE LOKALNE SAMOUPRAVE, USTANOVE KOJE JE OSNOVALA REPUBLIKA SRBIJA, AUTONOMNA POKRAJINA VOJVODINA I JEDINICA LOKALNE SAMOUPRAVE, prijave na Konkurs podnose od dana objavljivanja u dnevnom listu „Dnevnik“, pa najkasnije do 30. JUNA 2018. GODINE. Ocenjivanje predloga projekta Konkursna komisija će obavljati odmah nakon prijema konkursne dokumentacije i dostavljaće predloge za finansiranje sukcesivno, u skladu sa dinamikom pristizanja predloga projekata, vremena njihove realizacije, kao i od raspoloživosti sredstava za ove namene

NAČIN PODNOŠENJA PREDLOGA PROJEKATA
Prijave na konkurs ispunjavaju se isključivo na obrascu koji je objavljen na internet sajtu Sekretarijata: www.sio.vojvodina.gov.rs i dostavljaju se zajedno sa CD-om (koji treba da sadrži skenirane sve dokumente u PDF formatu koji se dostavljaju uz zahtev) Prijave se dostavljaju u koverti sa naznakom „Prijava za Konkurs za finansiranje projekata podrške sprovođenju omladinske politike“, poštom na adresu: Pokrajinski sekretarijat za sport i omladinu, Bul. Mihajla Pupina 16, 21000 Novi Sad, ili neposredno na pisarnici pokrajinskih organa.
Neblagovremene i nepotpune prijave, neće se razmatrati.

Detaljnije

Konkurs za publikovanje radova u oblasti rodne ravnopravnosti

ZAVOD ZA RAVNOPRAVNOST POLOVA

Konkurs za publikovanje radova u oblasti rodne ravnopravnosti

 

I PREDMET

Predmet konkursa je izbor autorskih radova za publikovanje:

• rada iz oblasti istorijskog i savremenog stvaralaštva žena koji svedoči o prisustvu i dometima žena na društvenoj, naučnoj i umetničkoj sceni,
• odbranjenog doktorskog/master rada na temu rodne ravnopravnosti,
• istraživačkih rezultata u oblasti rodne ravnopravnosti

Zavod obezbeđuje sredstva za štampanje dva autorska rada, kao i likovno oblikovanje, prelom, lekturu izabranih autorskih radova, i međunarodni knjižni broj ISBN (International Standard Book Number) i kataloški zapis CIP (Cataloguing in Publication).

II CILJEVI

• Promocija koncepta rodne ravnopravnosti iz perspektive ljudskih prava.
• Doprinos poboljšanju i osavremenjivanju obrazovnog i naučno-istraživačkog rada u oblasti rodne ravnopravnosti.
• Obogaćivanje fonda literature o dostignućima doprinosa žena u najrazličitijim oblastima života: na političkoj, društvenoj, naučnoj i umetničkoj sceni.
• Objavljivanje stručne literature i promocija stručnjaka i stručnjakinja u oblasti rodne ravnopravnosti.

• Afirmacija dostignuća i rezultata studenata/studentkinja rodnih studija (master/magistarskog i doktorskog programa)

III KRITERIJUMI
• Radovi koji su nastali u okviru istraživačkih projekata u Vojvodini, zemlji ili u svetu a tematikom su vezani za pitanja rodne ravnopravnosti i rodnih studija;
• Radovi iz riznice nasleđa ženskog pokreta u Vojvodini (XVIII-XX vek);
• Radovi u oblasti savremenog stvaralaštva žena.

IV PRAVO UČEŠĆA
Pravo učešća na Konkursu imaju kandidati i kandidatkinje:
• Koji/koje apliciraju sa jednim autorskim radom na temu rodne ravnopravnosti koji do sada nije objavljen
• Čije autorske radove Zavod nije objavio u poslednje dve godine
• koji/koje su odbranili doktorski/master rad (ukoliko konkuriši sa radom u ovoj kategoriji)

V USLOVI UČEŠĆA
• ispunjen jedan od navedenih kriterijuma
• dužina rukopisa za autorski rad može imati maksimalno 150 strana

VI OBAVEZNA DOKUMENTACIJA
Učesnici konkursa predaju materijal u elektronskom i štampanom obliku:

  • popunjenu prijavu za konkurs (prijava za konkurs može se preuzeti na sajtu Zavoda za ravnopravnost polova http://ravnopravnost.org.rs/javni-konkursi/),
  • rukopis u word dokumentu u skladu sa Pravilnikom o izdavačkoj delatnosti Zavoda za ravnopravnost polova) pod nazivom Izdavačka delatnost_Konkurs_(ime aplikanta) – samo u elektronskom obliku (ne duži od 150 strana)
  • sažetak rukopisa na srpskom jeziku,
  • sažetak rukopisa na engleskom jeziku (abstract),
  • tri potpisane recenzije stručnjaka/stručnjakinja za oblast teme sa kojom kandidat/kinja konkuriše (od kojih samo jedan/jedna sme biti član/ica komisije za odbranu rada (uključujući i mentora/ku) ukoliko se radi o doktorskoj disertaciji ili magistarskoj tezi
  • biografiju sa ličnom fotografijom (crno-bela, iz amfasa, za potrebe štampanja knjige). Fotografija nije obavezna.
  • dokaz o odbranjenom doktorskom/master radu
  • eventualne preporuke i podrške autoru/ki rada

VII OPŠTE NAPOMENE
Prijave na Konkurs sa obaveznom dokumentacijom dostavljaju se u zatvorenoj koverti na adresu: Pokrajinski zavod za ravnopravnost polova, Bulevar Mihajla Pupina 6/IV, Novi Sad, poštom ili lično na gore navedenu adresu sa naznakom „Konkurs za publikovanje radova u oblasti rodne ravnopravnosti”

Neće se uzimati u razmatranje neblagovremene i nepotpune prijave, kao ni prijave koje nisu predmet Konkursa.

Prijave će se razmatrati i o njima odlučivati po kriterijumima i postupku utvrđenim Pravilnikom o izdavačkoj delatnosti Zavoda.

Dokumentacija u štampanom obliku se dostavlja u fotokopiji, a Zavod zadržava pravo da zatraži original dokumentacije na uvid. Zavod ne vraća zaprimljenu dokumentaciju već se ona čuva u arhivi.

Odluku o publikovanju radova u oblasti rodne ravnopravnosti donosi direktorka Zavoda na predlog Saveta za izdavačku delatnost. Odluka će biti objavljena na sajtu Zavoda za ravnopravnost polova www.ravnopravnost.org.rs u sekciji Javni konkursi.

VIII ROK ZA PRIJAVU

Prijave na Konkurs će se primati do 15. juna 2018. godine, a sve dodatne informacije mogu se dobiti u Zavodu za ravnopravnost polova putem imejl adrese zavod.ravnopravnost@gmail.com

Detaljnije

Javni poziv za Program ranog razvoja (MINI GRANTS Program)

FOND ZA INOVACIONU DELATNOST

Javni poziv za Program ranog razvoja (MINI GRANTS Program)

Cilj Programa je da podstakne stvaranje inovativnih preduzeća zasnovanih na znanju, kroz osnivanje startap i/ili spinof kompanija u privatnom sektoru, tako što će obezbediti finansiranje za razvoj inovativnih tehnologija, proizvoda i usluga sa tržišnom primenom koje poseduju veliki potencijal za komercijalizaciju.

Trajanje projekta u okviru Programa ranog razvoja može biti najviše do 12 meseci.

Iznos finansiranja koji Fond za inovacionu delatnost dodeljuje u okviru Programa ranog razvoja iznosi najviše 85% ukupno odobrenog budžeta projekta i ukupni iznos finansiranja od strane Fonda za inovacionu delatnost ne može biti veći od 80,000 evra. Najmanje 15% ukupno odobrenog budžeta projekta mora da obezbedi podnosilac prijave iz drugih privatnih izvora nezavisno od Fonda za inovacionu delatnost.

Uslovi učešća u Programu
Uslovi koje moraju ispuniti podnosioci prijava za finansiranje u okviru Programa ranog razvoja, opisanim u Priručniku Programa ranog razvoja:

• Podnosilac prijave je pravno lice osnovano u skladu sa važećim Zakonom o privrednim društvima, registrovano u Agenciji za privredne registre Republike Srbije (APR), i koje se nalazi u Srbiji;
• Podnosilac prijave je mikro ili malo privredno društvo u skladu sa važećim Zakonom o računovodstvu Republike Srbije;
• Podnosilac prijave je privatno privredno društvo (najmanje 51% u privatnom vlasništvu).
• Podnosilac prijave je privredno društvo u većinskom srpskom vlasništvu (u vlasništvu srpskog državljanina- imalac pasoša)

Nepodobni podnosioci prijava za Program ranog razvoja:

• Podnosilac prijave je finansiran kroz bilo koji od programa Fonda za inovacionu delatnost za iste ili slične aktivnosti;
• Podnosilac prijave je prikupio EUR 500,000 ili više iz različitih izvora finansiranja (kapital, zaduživanje ili grant), javnih ili privatnih
• Podnosilac Prijave je u većinskom vlasništvu (više od 50%) matičnog društva koje je:

1. Prikupilo/primilo EUR 500,000 ili više, ukupnog finansiranja (kapital, zaduživanje, grant ili njihova kombinacija), iz javnih ili privatnih izvora, ili
2. Ostvarilo prihode, ili je deo grupe koja je ostvarila prihode veće od EUR 2,500,000 u toku bilo koje od prethodnih godina.

• Protiv podnosioca prijave se vodi postupak stečaja ili likvidacije u trenutku podnošenja prijave;
• Podnosiocu prijave je izrečena trajna ili privremena zabrana obavljanja poslovne delatnosti;
• Podnosilac prijave nije izmirio sve obaveze po osnovu primenjivih poreza, doprinosa i ostalih taksi, u skladu sa nacionalnim propisima;
• Podnosilac prijave prijavljuje po treći put predlog projekta koji je suštinski isti, ili veoma sličan kao bilo koja dva prethodno prijavljena predloga projekta (tj. bazira se na suštinski istoj ili sličnoj inovativnoj tehnologiji, proizvodu ili usluzi i poslovnom planu);
• Podnosilac prijave već sprovodi projekat u okviru Fondovog Programa ranog razvoja, Programa sufinansiranja inovacija ili Programa saradnje nauke i privrede u trenutku podnošenja prijave.

Dodela sredstava u okviru Programa ranog razvoja vrši se u skladu sa pravilima o dodeljivanju državne pomoći, kao što je predstavljeno u Pravilniku Fonda za inovacionu delatnost o pravilima državne pomoći i odgovarajućem zakonu kojim se uređuje primanje državne pomoći.

Sredstva za realizaciju Programa ranog razvoja se mogu koristiti za finansiranje sledećih kategorije troškova:

• Zarade (uključujući sve pripadajuće poreze i doprinose za zaposlene koji rade na projektu);
• Oprema i materijal za istraživanje i razvoj;
• Poslovni prostor i podrška poslovanju;
• Usluge vezane za istraživanje i razvoj, usluge podizvođača;
• Stručnjaci/savetnici za istraživanje i razvoj;
• Prijava patenta i prateći troškovi, sertifikacije
Sredstva Programa ranog razvoja se ne mogu koristiti za:
• Otplaćivanje kamata ili duga koji postoje prema bilo kome;
• Plaćanja i provizije za moguće gubitke ili dugove u budućnosti;
• Poreze, uključujući PDV, carine i naknade;
• Stavke koje se već finansiraju kroz drugi okvir, program ili kompaniju/instituciju;
• Gubitke po osnovu negativnih kursnih razlika, naknade i kazne;
• Marketing, troškove prodaje i distribucije za promociju tehnologije, proizvoda ili usluge;
• Troškove reprezentacije;
• Troškove regrutovanja, preseljenja ili pretplate;
• Putne troškove (uključujući dnevnice);
• Kupovinu zemljišta ili zgrada, uključujući bilo kakvo renoviranje;
• Aktivnosti koje su navedene u Prilogu A (Izuzeci) u Okvirnom programu zaštite životne sredine javno objavljenog 8. maja 2015. dostupan na: http://www.innovationfund.rs/documents/Mini_Grants_2017/Environmental_and_Social_Management_Framework_ENG.pdf
• Isplatu gotovine sa namenskog računa projekta.

Potrebna dokumentacija
Da bi se prijava uzela u razmatranje, potrebno je da bude dostavljena kao kompletan, strukturirani paket dokumenata u okviru datog vremenskog roka za dostavljanje prijava u elektronskom obliku kroz internet portal Fonda za inovacionu delatnost. Kompletan set neophodne dokumentacije je dostupan na internet portalu Fonda za inovacionu delatnost i portalu Programa ranog razvoja (http://www.inovacionifond.rs/program-ranog-razvoja-o-programu/ ). Podnosioci prijava su u obavezi da koriste predefinisane obrasce dokumenata za prijavu koje obezbeđuje Fond za inovacionu delatnost.

Da bi se prijavili za finansiranje Podnosilaci Prijave su u obavezi da podnesu sledeću dokumentaciju:

• Izjava Podnosioca prijave za finansiranje;
• Poslovni plan;
• Budžet projekta;
• Prezentacija projekta;
• Upitnik o proceni uticaja na životnu sredinu (eng. „Environmental Screening Questionnaire“ – ESQ);
• Biografije glavnog osoblja angažovanog na projektu (maksimum 5);
• Finansijski izveštaji za tekuću godine, gde je primenljivo.

Zbog međunarodnog dvostepenog procesa ocenjivanja projekta, podnesena dokumentacija predloga projekata mora biti na engleskom jeziku, osim u situacijama gde to nije primenljivo.

Moguće je podnošenje samo jedne prijave.

Krajnji rok za podnošenje prijava je 1. jun 2018. godine do 15 časova.

Kontakt: minigrants@inovacionifond.rs

Detaljnije

Javni poziv za Program sufinansiranja inovacija (MATCHING GRANTS Program)

FOND ZA INOVACIONU DELATNOST

Javni poziv za Program sufinansiranja inovacija (MATCHING GRANTS Program)

Ciljevi Programa:
• Podsticanje komercijalizacije istraživanja i razvoja i dalji razvoj inovativnih kompanija zasnovan na znanju;
• Podsticanje uspostavljanja saradnji/partnerstava sa međunarodnim kompanijama/ organizacijama;
• Povećanje broja tehnoloških kompanija i njihova priprema za dodatne investicione mogućnosti.

Trajanje projekta u okviru Programa sufinansiranja inovacija može biti najviše do 2 godine.

Iznos finansiranja koji Fond za inovacionu delatnost dodeljuje u okviru Programa sufinansiranja inovacija iznosi maksimalno 70% od ukupno odobrenog budžeta projekta za mikro i mala privredna društva i maksimalno 60% od ukupno odobrenog budžeta projekta za srednja privredna društva, s tim da finansiranje koje Fond za inovacionu delatnost obezbeđuje ne može biti veće od EUR 300,000 po projektu. Najmanje 30% od ukupno odobrenog budžeta projekta za mikro i mala privredna društva i 40% za srednja privredna društva mora biti obezbeđeno od strane Podnosioca Prijave iz drugih, privatnih izvora, nezavisno od Fonda za inovacionu delatnost.

„Rojalti“ plaćanja su obaveza korisnika sredstava u slučaju uspešnog ishoda finansiranog projekta (ukoliko projekat rezultira ostvarenim prihodom) i podrazumevaju godišnju isplatu od 5% ukupnog godišnjeg prihoda generisanog prodajom nove tehnologije/proizvoda/usluge (15% ako je u pitanju licenciranje tehnologije/proizvoda/usluge trećem licu) Fondu za inovacionu delatnost u roku od 5 godina od završetka projekta, ili do najviše 120% od ukupno dodeljenog granta, šta god bude prvo ispunjeno. Fond za inovacionu delatnost snosi rizik zajedno sa podnosiocem prijave u slučaju neuspešnog razvoja proizvoda/usluge/tehnologije tako da se u tom slučaju ne zahtevaju „rojalti plaćanja“.

Uslovi učešća u Programu
Uslovi koje moraju ispuniti podnosioci prijava za finansiranje u okviru Programa sufinansiranja inovacija, opisanim u Priručniku Programa sufinansiranja inovacija:
• Podnosilac prijave je pravno lice osnovano u skladu sa važećim Zakonom o privrednim društvima, registrovano u Agenciji za privredne registre Republike Srbije (APR), i koje se nalazi u Srbiji;
• Podnosilac prijave je mikro, malo ili srednje privredno društvo u skladu sa važećim Zakonom o računovodstvu Republike Srbije;
• Podnosilac prijave je privatno privredno društvo (najmanje 51% u privatnom vlasništvu).
Nepodobni podnosioci prijava za Program sufinansiranja inovacija:
• Podnosilac prijave je finansiran kroz bilo koji od programa Fonda za inovacionu delatnost za iste ili slične aktivnosti;
• Podnosilac prijave je ostvario prihode veće od EUR 50,000,000 u bilo kojoj od prethodne dve godine;
• Podnosilac prijave je pod kontrolom i/ili u većinskom vlasništvu (više od 50%) matične kompanije, koja je ostvarila prihode, ili je deo grupe koja je ostvarila prihode veće od EUR 50,000,000 u bilo kojoj od prethodne dve godine;
• Protiv podnosioca prijave se vodi postupak stečaja ili likvidacije u trenutku podnošenja prijave;
• Podnosiocu prijave je izrečena trajna ili privremena zabrana obavljanja poslovne delatnosti;
• Podnosilac prijave nije izmirio sve obaveze po osnovu primenjivih poreza, doprinosa i ostalih taksi, u skladu sa nacionalnim propisima;
• Podnosilac prijave prijavljuje po treći put predlog projekta koji je suštinski isti, ili veoma sličan kao bilo koja dva prethodno prijavljena predloga projekta (tj. bazira se na suštinski istoj ili sličnoj inovativnoj tehnologiji, proizvodu ili usluzi i poslovnom planu);
• Podnosilac prijave već sprovodi projekat u okviru Fondovog Programa ranog razvoja, Programa sufinansiranja inovacija ili Programa saradnje nauke i privrede u trenutku podnošenja prijave.

Dodela sredstava u okviru Programa sufinansiranja inovacija vrši se u skladu sa pravilima o dodeljivanju državne pomoći, kao što je predstavljeno u Pravilniku Fonda za inovacionu delatnost o pravilima državne pomoći i odgovarajućem zakonu kojim se uređuje državna pomoć.

Sredstva za realizaciju Programa sufinansiranja inovacija se mogu koristiti za finansiranje sledećih kategorije troškova:
• Zarade (uključujući sve pripadajuće poreze i doprinose za zaposlene koji rade na projektu);
• Oprema i materijal za istraživanje i razvoj;
• Poslovni prostor i podrška poslovanju;
• Usluge vezane za istraživanje i razvoj, usluge podizvođača;
• Stručnjaci/savetnici za istraživanje i razvoj;
• Prijava patenta i prateći troškovi, sertifikacije
Sredstva Programa sufinansiranja inovacija se ne mogu koristiti za:
• Otplaćivanje kamata ili duga koji postoje prema bilo kome;
• Plaćanja i provizije za moguće gubitke ili dugove u budućnosti;
• Poreze, uključujući PDV, carine i naknade;
• Stavke koje se već finansiraju kroz drugi okvir, program ili kompaniju/instituciju;
• Gubitke po osnovu negativnih kursnih razlika, naknade i kazne;
• Marketing, troškove prodaje i distribucije za promociju tehnologije, proizvoda ili usluge;
• Troškove reprezentacije;
• Troškove regrutovanja, preseljenja ili pretplate;
• Putne troškove (uključujući dnevnice);
• Kupovinu zemljišta ili zgrada, uključujući bilo kakvo renoviranje;
• Aktivnosti koje su navedene u Prilogu A (Izuzeci) u Okvirnom programu zaštite životne sredine javno objavljenog 8. maja 2015. godine dostupan na: http://www.innovationfund.rs/documents/Matching_Grants_2017/Environmental_and_Social_Management_Project_ENG.pdf;
• Isplatu gotovine sa namenskog računa projekta.

Potrebna dokumentacija
Da bi se prijava uzela u razmatranje, potrebno je da bude dostavljena kao kompletan, strukturirani paket dokumenata u okviru datog vremenskog roka za dostavljanje prijava u elektronskom obliku kroz internet portal Fonda za inovacionu delatnost. Kompletan set neophodne dokumentacije je dostupan na internet portalu Fonda za inovacionu delatnost i portalu Programa sufinansiranja inovacija (http://www.inovacionifond.rs/program-sufinansiranja-inovacija-o-programu/ ). Podnosioci prijava su u obavezi da koriste predefinisane obrasce dokumenata za prijavu koje obezbeđuje Fond za inovacionu delatnost.

Da bi se prijavili za finansiranje Podnosilaci Prijave su u obavezi da podnesu sledeću dokumentaciju:
• Izjavu Podnosioca prijave za finansiranje;
• Poslovni plan;
• Budžet projekta;
• Prezentaciju projekta;
• Finansijska predviđanja (Očekivani prihodi za narednih 5 godina).
• Upitnik o proceni uticaja na životnu sredinu (eng. „Environmental Screening Questionnaire“ – ESQ);
• Biografije glavnog osoblja angažovanog na projektu (maksimum 5);
• Finansijski izveštaji za prethodne 2 godine, gde je primenljivo.

Zbog međunarodnog dvostepenog procesa ocenjivanja projekta, podnesena dokumentacija predloga projekta mora biti na engleskom jeziku, osim u situacijama gde to nije primenljivo.

Moguće je podnošenje samo jedne prijave.

Krajnji rok za podnošenje prijava je 1. jun 2018. godine do 15 časova.

Nepotpune prijave, kao i prijave koje nisu dostavljene do isteka krajnjeg roka za dostavljanje prijava neće biti uzete u razmatranje.

Kontakt: matchinggrants@inovacionifond.rs

Detaljnije

Objavljen Drugi javni poziv za prikupljanje predloga projekata u okviru Interreg IPA programa prekogranične saradnje Hrvatska-Srbija 2014 -2020

AGENCIJA ZA REGIONALNI RAZVOJ REPUBLIKE HRVATSKE

Objavljen Drugi javni poziv za prikupljanje predloga projekata u okviru Interreg IPA programa prekogranične saradnje Hrvatska-Srbija 2014 -2020

Apr 02, 2018 – Jul 05, 2018

Agencija za regionalni razvoj Republike Hrvatske (Upravljačko telo Programa), objavilo je Drugi poziv za podnošenje predloga programa Interreg IPA prekogranične saradnje Hrvatska – Srbija 2014-2020. Program poziva potencijalne podnosioce aplikacija da podnesu svoje projektne predloge putem Elektronskog monitoring sistema (eMS) do 5. jula 2018. godine u 12: 00 časova. Projektni predlozi se mogu podneti u okviru bilo koje od četiri prioritetne ose i svih specifičnih ciljeva.

Četiri prioritetne ose su:
• Poboljšanje kvaliteta javnih socijalnih i zdravstvenih usluga u programskoj oblasti;
• Zaštita životne sredine i biodiverziteta, poboljšanje sprečavanja rizika i promovisanje održive energije i energetske efikasnosti;
• Doprinos razvoju turizma i očuvanju kulturne i prirodne baštine; i
• Poboljšanje konkurentnosti i razvoj poslovnog okruženja u programskoj oblasti.
• Opredeljeni iznos u okviru Drugog poziva iznosi 17 915 469,24 EUR, od čega 15 228 148,85 EUR predstavlja sufinansiranje EU, a 2 687 320,39 EUR predstavlja nacionalno sufinansiranje.

Više informacija možete naći ovde: http://www.interreg-croatia-serbia2014-2020.eu/2nd-call-proposals/

Imajte na umu da će Upravljačko telo i zaposleni u Zajedničkom sekretarijatu organizovati 4 informativne sesije u Subotici, Sremskoj Mitrovici, Iloku i Našicama kako bi pružili detaljne informacije i praktične savete za pripremu i podnošenje prijava u okviru Drugog poziva za podnošenje predloga projekata.

Detaljnije

Konkurs za sufinansiranje projekata jedinica lokalnih samouprava strateškog značaja u oblasti regionalnog razvoja

POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA REGIONALNI RAZVOJ, MEĐUREGIONALNU SARADNJU I LOKALNU SAMOUPRAVU

Konkurs za sufinansiranje projekata jedinica lokalnih samouprava strateškog značaja u oblasti regionalnog razvoja

I.

Pokrajinski sekretarijat za međuregionalnu saradnju i lokalnu samoupravu u okviru svojih nadležnosti, programske strukture budžeta i Finansijskog plana za 2018. godinu u oblasti regionalnog razvoja, sufinansiraće realizaciju projekata koji doprinose razvoju efikasne i moderne lokalne samouprave u funkciji građana i privrede.

Cilj konkursa: Regionalni razvoj politike planiranja i koordinacije svih nivoa vlasti i jačanje institucionalnog okvira za sprovođenje regionalne politike.

Aktivnosti na projektima treba da doprinesu:
• Realizaciji projekata strateškog značaja za lokalni i regionalni razvoj
• Izradi projektno tehničke dokumentacije za industrijske zone
• Izradi studija izvodljivosti za strateške projekte

II.

Sredstva opredeljena za Konkurs obezbeđena su Pokrajinskom skupštinskom odlukom o budžetu AP Vojvodine za 2018. godinu („Sl. list APV“, broj 57/2017), u ukupnom iznosu od 18.540.000,00 dinara u okviru funkcije 411, ekonomska klasifikacija 463, Transferi ostalim nivoima vlasti.
Pokrajinski sekretarijat za regionalni razvoj, međuregionalnu saradnju i lokalnu samoupravu sufinansiraće do 85 % od ukupne vrednosti projekta. Najviši iznos sredstava koja mogu biti odobrena od strane Sekretarijata po pojedinačnom projektu je 1.000.000,00 dinara. Preostali iznos sredstava mora obezbediti podnosilac projekta iz sopstvenih izvora, sredstava partnera ili iz drugih izvora.
Ocenjivanje projekata za sufinansiranje vršiće se u skladu sa postavljenim ciljevima i ustanovljenim kriterijumima Konkursa.
USLOVI ZA UČEŠĆE NA KONKURSU

1. Pravo učešća na konkursu kao podnosioci projekta imaju jedinice lokalnih samouprava sa teritorije AP Vojvodine koje su izvršile svoje obaveze u pogledu pravdanja sredstava, finansijskog i narativnog izveštavanja po ugovorima koji su ranije potpisani sa Pokrajinskim sekretarijatom za regionalni razvoj, međuregionalnu saradnju i lokalnu samoupravu.
2. Podnosioci projekta mogu da konkurišu u partnerstvu sa drugim jedinicama lokalnih samouprava ili Akreditovanim regionalnim razvojnim agencijama
3. Podnosilac projekta za sredstva iz ovog Konkursa može aplicirati sa najviše jednim projektom, a koji može imati više zasebnih projektnih aktivnosti u ukupnom iznosu do 1.000.000,00 dinara
4. Prijave na Konkurs moraju biti predate na prijavnim konkursnim obrascima popunjenim u skladu sa Smernicama za podnosioce projekta.
Konkursna dokumentacija može se preuzeti sa internet stranice Pokrajinskog sekretarijata za regionalni razvoj, međuregionalnu saradnju i lokalnu samoupravu: www.region.vojvodina.gov.rs.
5. Prijavni konkursni obrasci dostavljaju se u štampanom obliku: jedan original overen pečatom i potpisan, jedna kopija u elektronskom obliku (CD). Na koverti mora da stoji naziv,
“KONKURS za sufinansiranje projekata jedinica lokalnih samouprava strateškog značaja u oblasti regionalnog razvoja“, adresa podnosioca prijave i tekst:
“Ne otvarati pre sastanka određenog za otvaranje prijava“.
Prijave se dostavljaju na adresu: Pokrajinski sekretarijat za regionalni razvoj, međuregionalnu saradnju i lokalnu samoupravu, Novi Sad, Bulevar Mihajla Pupina 16, ili lično na pisarnici pokrajinskih organa uprave u zgradi Pokrajinske vlade.
6. Rok za podnošenje prijave na konkurs je 20 dana od dana objavljivanja konkursa.
7. Neblagovremene i nekompletne prijave, kao i prijave koje nisu overene pečatom i potpisom ovlašćenog lica, neće se razmatrati. Konkursna dokumentacija se ne vraća.
8. Pokrajinski sekretarijat za regionalni razvoj, međuregionalnu saradnju i lokalnu samoupravu doneće Rešenje o odabiru projekata za sufinansiranje. Na Rešenje Sekretarijata ne može se uložiti žalba ni druga pravna sredstva.
9. Rezultati konkursa biće objavljeni na sajtu Pokrajinskog sekretarijata za regionalni razvoj, međuregionalnu saradnju i lokalnu samoupravu.
10. Podnosilac predloga projekta nastupa kao nosilac projekta i u slučaju da projekat bude odobren, potpisuje ugovor sa Pokrajinskim sekretarijatom za regionalni razvoj, međuregionalnu saradnju i lokalnu samoupravu.
11. Na osnovu sklopljenog ugovora sa Pokrajinskim sekretarijatom za regionalnirazvoj, međuregionalnu saradnju i lokalnu samoupravu, finansijska sredstva će se preneti isključivo jedinici lokalne samouprave koja je nosilac projekta.

Za sva pitanja vezana za proceduru prijavljivanja na konkurs, zainteresovani se mogu obratiti putem elektronske pošte na e-mail: olga.knezevic@vojvodina.gov.rs ili putem telefona 021-487-40-71, radnim danom od 09 do 14 časova

Detaljnije

Prvi javni poziv za podnošenje zahteva za odobravanje projekta za IPARD podsticaje za investicije u fizičku imovinu koje se tiču prerade i marketinga poljoprivrednih proizvoda i proizvoda ribarstvau nabavku nove opreme

MINISTARSTVO POLJOPRIVREDE, ŠUMARSTVA I VODOPRIVREDE

Prvi javni poziv za podnošenje zahteva za odobravanje projekta za IPARD podsticaje za investicije u fizičku imovinu koje se tiču prerade i marketinga poljoprivrednih proizvoda i proizvoda ribarstvau nabavku nove opreme

Predmet Javnog poziva
Član 1.
U skladu sa članom 12. Pravilnika o IPARD podsticajima za investicije u fizičku imovinu koje se tiču prerade i marketinga poljoprivrednih proizvoda i proizvoda ribarstva („Službeniglasnik RS, broj 84/17 i 23/18), u daljem tekstu: Pravilnik, Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede – Uprava za agrarna plaćanja (u daljem tekstu: Uprava), raspisuje Prvi Javni poziv za podnošenje zahteva za odobravanje projekta za IPARD podsticaje za investicije u fizičku imovinu koje se tiču prerade i marketinga poljoprivrednih proizvoda i proizvoda ribarstva u nabavku nove opreme (u daljem tekstu: Javni poziv).
Predmet Javnog poziva su investicije u fizičku imovinu i prihvatljivi troškovi u nabavku nove opreme dati u Prilogu 1 – Lista prihvatljivih investicija i troškova za Prvi Javni poziv za Meru 3, koji je odštampan uz ovaj Javni poziv i čini njegov sastavni deo.
Predmet Javnog poziva su i investicije u nabavku nove mehanizacije date u Prilogu 1, a čija emisija izduvnih gasova ne prelazi normative i standarde date u Prilogu 2 – Lista standarda emisije izduvnih gasova, koji je odštampan uz ovaj Javni poziv i čini njegov sastavni deo
Lica koja ostvaruju pravo na IPARD podsticaje za investicije u fizičku imovinu koje se tiču prerade i marketinga poljoprivrednih proizvoda i proizvoda ribarstva u skladu sa ovim Javnim pozivom, iznos IPARD podsticaja, kao i uslovi, način i postupak sprovođenja IPARD programa za IPARD podsticaje po ovom Javnom pozivu, utvrđeni su Pravilnikom i drugim propisima.

Zahtev za odobravanje projekta
Član 2.
Zahtev za odobravanje projekta podnosi se na Obrascu 1 – Zahtev za odobravanje projekta za IPARD podsticaje za investicije u fizičku imovinu koje se tiču prerade i marketinga poljoprivrednih proizvoda i proizvoda ribarstva- Prvi Javni poziv za Meru 3, koji je odštampan uz ovaj Javni poziv i čini njegov sastavni deo.
Podnosilac zahteva po ovom Javnom pozivu može podneti samo jedan zahtev za odobravanje projekata, koji može da obuhvati jednu ili više investicija iz Liste prihvatljivih investicija i troškova za Prvi Javni poziv za Meru 3 (Prilog 1).
Zahtev za odobravanje projekta može se podneti samo u okviru jednog sektora.
Čitko popunjen i potpisan obrazac zahteva iz stava 1. ovog člana sa propisanom dokumentacijom u skladu sa Pravilnikom i Javnim pozivom dostavlja se u zatvorenoj koverti, sa naznakom imena i prezimena, odnosno naziva, kao i adrese podnosioca zahteva i napomenom: „Ne otvarati – Zahtev za odobravanje projekta za IPARD podsticaje za investicije u fizičku imovinu koje se tiču prerade i marketinga poljoprivrednih proizvoda i proizvoda ribarstva – Prvi Javni poziv za Meru 3”, preporučenom poštom ili lično na adresu Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede – Uprava za agrarna plaćanja, Bulevar Mihajla Pupina 113a, 11070 Novi Beograd.

Rok za podnošenje zahteva za odobravanje projekta
Član 3.
Zahtev iz člana 2. ovog Javnog poziva podnosi se u roku od 27. marta 2018. godine do 28. maja 2018. godine.
Zahteve podnete pre ili posle roka iz stava 1. ovog člana, Uprava odbacuje bez razmatranja.

Dokumentacija uz Zahtev za odobravanje projekta
Član 4.
Uz zahtev iz člana 2. ovog Javnog poziva dostavlja se sledeća dokumentacija:
1) poslovni plan u skladu sa članom 8. Pravilnika;
2) popis pokretne i nepokretne imovine na dan 31. decembar 2017. godine, kao i na dan podnošenja zahteva za odobravanje projekta;
3) ponude u skladu sa članom 5. tačka 8) Pravilnika, a ako se odnose na investicije u nabavku mehanizacije, ponude koje sadrže i podatke o emisiji izduvnih gasova;
4) uverenje o izmirenim dospelim obavezama po osnovu javnih prihoda izdato od nadležnog organa jedinice lokalne samouprave prema mestu investicije, odnosno sedištu podnosioca zahteva;
5) uverenje o izmirenim dospelim obavezama po osnovu javnih prihoda izdato od strane nadležne poreske uprave;
6) izvod iz Registra privrednih subjekata koji vodi Agencija za privredne registre
7) bilans uspeha za 2017. godinu – za lice koje je obveznik poreza na prihod od samostalne delatnosti;
8) kartice za nekretnine, postrojenja i opremu na dan 31. decembar 2017. godine, kao i na dan podnošenja zahteva za odobravanje projekta – za lice koje vodi knjige po sistemu dvojnog knjigovodstva;
9) poreski bilans –Obrazac PB2 za 2017. godinu – za lice koje je obveznik poreza na prihod od samostalne delatnosti;
10) izvod iz katastra nepokretnosti sa kopijom plana za predmet investicije, i to: prepis lista nepokretnosti ako je uspostavljen novi operat, odnosno prepis posedovnog lista ako nije uspostavljen novi operat, odnosno izvod iz zemljišnih knjiga ako nije uspostavljen katastar nepokretnosti;
11) ako podnosilac zahteva nije vlasnik zemljišta, odnosno objekta koji je predmet investicije, dostavlja i ugovor o zakupu ili ustupanju na korišćenje predmetnog zemljišta, odnosno objekta zaključen na period zakupa, odnosno korišćenja od najmanje deset godina počev od 2018. godine, s tim da ako je objekat i katastarska parcela predmet zakupa, odnosno korišćenja ne može imati upisane druge terete, osim predmetnog zakupa, odnosno prava korišćenja.

12) Izjavu podnosioca zahteva da kao nezavisan privredni subjekat ili zajedno sa partnerskim ili povezanim privrednim subjektima, ima položaj malog ili srednjeg privrednog subjekta u skladu sa Pravilnikom – na Obrascu 3, koji je odštampan uz ovaj Javni poziv i čini njegov sastavni deo.
Za investicije u nabavku opreme koja se ugrađuje u objekat, pored dokumentacije iz stava 1. ovog člana, dostavlja se i upotrebna dozvola u skladu sa zakonom kojim se uređuje planiranje i izgradnja, odnosno u skladu sa zakonom kojim se uređuje ozakonjenje objekata.
Ponude i račune za konsultantske usluge, za troškove pripreme tehničke dokumentacije, izrade studije o proceni uticaja na životnu sredinu, studije izvodljivosti i druge studije u vezi sa projektom/biznis planovi, u okviru opšteg
troška mogu izdati preduzetnici i pravna lica registrovana za obavljanje navedenih poslova u okviru odgovarajuće delatnosti.
Za dokazivanje ispunjenosti kriterijuma rangiranja podnosilac zahteva dostavlja i sertifikat o organskoj proizvodnji, odnosno akt o geografskoj oznaci porekla, odnosno elaborat o energetskoj efikasnosti u skladu sa zakonom kojim se uređuje efikasno korišćenje energije, odnosno odobren akcioni plan za dostizanje standarda Evropske unije u sektoru mleka i mesa u skladu sa nacionalnom strategijom za unapređenje objekata u kojima se posluje hranom životinjskog porekla.
Ako podnosilac zahteva za odobravanje projekta ne dostavi potrebnu dokumentaciju iz stava 1. tač. 4) – 7), 9) i 10) i stava 2. ovog člana,Uprava po službenoj dužnosti od nadležnih organa pribavlja podatke o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija u skladu sa zakonom kojim se uređuje opšti upravni postupak.
Uprava zadržava pravo da od podnosioca zatraži dostavljanje i dodatne dokumentacije u cilju utvrđivanja ili provere ispunjenosti uslova za ostvarivanje prava na IPARD podsticaje.

Zahtev za isplatu IPARD podsticaja
Član 5.
Zahtev za odobravanje isplate IPARD podsticaja podnosi se na Obrascu 2 – Zahtev za odobravanje isplate IPARD podsticaja za investicije u fizičku imovinu koje se tiču prerade i marketinga poljoprivrednih proizvoda i proizvoda ribarstva – Prvi Javni poziv za Meru 3, posle realizacije odobrenog projekta u roku utvrđenom u rešenju o odobravanju projekta, odnosno aktu o izmeni projekta, u skladu sa Pravilnikom.
Podnosilac zahteva može podneti samo jedan zahtev za isplatu po ovom Javnom pozivu.
Čitko popunjen i potpisan obrazac zahteva iz stava 1. ovog člana sa propisanom dokumentacijom u skladu sa Pravilnikom i Javnim pozivom dostavlja se u zatvorenoj koverti, sa naznakom imena i prezimena, odnosno naziva, kao i adrese podnosioca zahteva i napomenom: „Ne otvarati – Zahtev za odobravanje isplate IPARD podsticaja za investicije u fizičku imovinu koje se tiču prerade i marketinga poljoprivrednih proizvoda i proizvoda ribarstva – Prvi Javni poziv za Meru 3”, preporučenom poštom ili lično na adresu Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede – Uprava za agrarna plaćanja, Bulevar Mihajla Pupina 113a, 11070 Novi Beograd.

Dokumentacija uz Zahtev za odobravanje isplate IPARD podsticaja
Član 6.
Uz zahtev za isplatu iz člana 5. ovog Javnog poziva korisnik IPARD podsticaja dostavlja sledeću dokumentaciju:
1) račune za nabavku predmetne investicije u skladu sa rešenjem o odobravanju projekta;
2) otpremnicu za nabavku predmetne investicije, odnosno međunarodni tovarni list;
3) dokaz o izvršenom plaćanju predmetne investicije, i to: potvrdu o prenosu sredstava ili izvod, overene od strane banke;
4) garantni list, odnosno izjavu o saobraznosti za izvršenu nabavku predmetne investicije;
5) jedinstvenu carinsku ispravu ako je korisnik sam izvršio uvoz predmeta investicije;
6) sertifikat o poreklu, odnosno uverenje o kretanju robe – EUR 1, odnosno uvozni račun sa izjavom dobavljača o poreklu robe (ako je vrednost robe iz pojedinačnog ugovora sa dobavljačem veća od 100.000 evra), a za robu domaćeg porekla izjavu proizvođača o poreklu robe;
7) izvod iz Registra privrednih subjekta koji vodi Agencija za privredne registre;
8) izvod iz katastra nepokretnosti sa kopijom plana za predmet investicije, i to: prepis lista nepokretnosti ako je uspostavljen novi operat, odnosno prepis posedovnog lista ako nije uspostavljen novi operat, odnosno izvod iz zemljišnih knjiga ako nije uspostavljen katastar nepokretnosti;
9) upotrebna dozvola;
10) uverenje o izmirenim dospelim obavezama po osnovu javnih prihoda izdato od nadležnog organa jedinice lokalne samouprave prema mestu investicije, odnosno sedištu podnosioca zahteva;
11) uverenje o izmirenim dospelim obavezama po osnovu javnih prihoda izdato od strane nadležne poreske uprave;
12) potvrdu nadležnog organa jedinice lokalne samouprave prema prebivalištu, odnosno sedištu korisnika, kao i prema mestu gde se nalazi objekat predmeta investicije korisnika da za predmetnu investiciju ne koristi podsticaje po nekom drugom osnovu (subvencije, podsticaji, donacije), odnosno da ista investicija nije predmet drugog postupka za korišćenje podsticaja;
13) potvrdu nadležnog pokrajinskog organa da za predmetnu investiciju ne koristi podsticaje po nekom drugom osnovu (subvencije, podsticaji, donacije), odnosno da ista investicija nije predmet drugog postupka za korišćenje podsticaja ako korisnik ima prebivalište, odnosno sedište na teritoriji autonomne pokrajine, odnosno ako se objekat predmeta investicije nalazi na teritoriji autonomne pokrajine;
14) potvrdu nadležnog organa za poslove ugovaranja i finansiranja programa iz sredstava Evropske unije, da se za predmetnu investiciju ne koriste podsticaji po nekom drugom osnovu (subvencije, podsticaji, donacije), odnosno da ista investicija nije predmet drugog postupka za korišćenje podsticaja;
15) ako je predmet investicije nabavka robe korisnik dostavlja izjavu od dobavljača da je isporučena roba nova,a ako je predmet investicije nabavka mehanizacije i izjavu dobavljača da emisija izduvnih gasova ne prelazi normative i standarde date u Prilogu 2 – Lista standarda emisije izduvnih gasova;
16) kartice za nekretnine, postrojenja i opremu za lica koja vode knjige po sistemu dvojnog knjigovodstva za godinu u kojoj je izdato rešenje o odobravanju projekta, overene pečatom i potpisom od strane ovlašćenog računovođe ili ovlašćenog lica;
17) kartice za nekretnine, postrojenja i opremu za lica koja vode knjige po sistemu dvojnog knjigovodstva, zajedno sa analitičkom karticom dobavljača, koju vodi korisnik, izdatim na datum podnošenja zahteva za isplatu, overene pečatom i potpisom od strane ovlašćenog računovođe ili ovlašćenog lica;
18) akt organa nadležnog za poslove zaštite životne sredine kojim se dokazuje da poljoprivredno gazdinstvo ispunjava propisane uslove u oblasti zaštite životne sredine, kao i da predmetna investicija ispunjava uslove iz oblasti zaštite životne sredine u skladu sa propisima Evropske unije sa kojima su usklađeni propisi Republike Srbije;
19) akt organa nadležnog za poslove bezbednosti i zdravlja na radu kojim se dokazuje da poljoprivredno gazdinstvo ispunjava propisane uslove u oblasti bezbednosti i zdravlja na radu, kao i da predmetna investicija ispunjava uslove iz oblasti bezbednosti i zdravlja na radu u skladu sa propisima kojim se uređuje bezbednost i zdravlje na radu;
20) akt organa nadležnog za poslove veterinarskog javnog zdravlja i dobrobiti životinja kojim se dokazuje da poljoprivredno gazdinstvo ispunjava propisane uslove u oblasti veterinarskog javnog zdravlja i dobrobiti životinja, kao i da predmetna investicija ispunjava uslove iz oblasti veterinarskog javnog zdravlja i dobrobiti životinja u skladu sa propisima kojim se uređuje veterinarstvo i dobrobit životinja i propisima Evropske unije sa kojima su usklađeni propisi Republike Srbije, u sektoru mleka i mesa;
21) akt organa nadležnog za poslove bezbednosti hrane biljnog porekla kojim se dokazuje da poljoprivredno gazdinstvo ispunjava propisane uslove u oblasti bezbednosti hrane biljnog porekla, kao i da predmetna investicija ispunjava uslove iz oblasti bezbednosti hrane biljnog porekla u skladu sa propisima kojim se uređuje bezbednost hrane i propisima Evropske unije sa kojima su usklađeni propisi Republike Srbije, u sektoru voća i povrća;
22) Izjavu podnosioca zahteva da kao nezavisan privredni subjekat ili zajedno sa partnerskim ili povezanim privrednim subjektima, ima položaj malog ili srednjeg privrednog subjekta u skladu sa Pravilnikom – na Obrascu 3, koji je odštampan uz ovaj Javni poziv i čini njegov sastavni deo.
Pored dokumentacije iz stava 1. ovog člana ako je korisnik akcionarsko društvo dostavlja se i osnivački akt.
Ako je predmet investicije specijalizovano transportno vozilo ili druga mehanizacija koja se registruje u skladu sa propisima, korisnik podsticaja, pored dokumentacije iz st. 1. i 2. ovog člana, dostavlja i fotokopiju saobraćajne dozvole na ime korisnika podsticaja.
Za plaćanja izvršena u stranoj valuti u svrhu odobravanja zahteva za isplatu korisnik vrši obračun u dinarima prema mesečnom kursu Evropske komisije za mesec u kome je izvršeno plaćanje i tu vrednost upisuje u obrazac zahteva za isplatu.
Ako korisnik ne dostavi potrebnu dokumentaciju iz stava 1. tač. 7) – 14) ovog člana, Uprava po službenoj dužnosti od nadležnih organa pribavlja podatke o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija u skladu sa zakonom kojim se uređuje opšti upravni postupak.
Uprava zadržava pravo da od podnosioca zatraži dostavljanje i dodatne dokumentacije u cilju utvrđivanja ili provere ispunjenosti uslova za ostvarivanje prava na IPARD podsticaje.

Iznos raspoloživih sredstva za raspisani Javni poziv
Član 7.
Po ovom Javnom pozivu opredeljena su sredstva u iznosu od 878.498.105 dinara, u skladu sa Pravilnikom i posebnim propisom koji uređuje raspodelu podsticaja u poljoprivredi i ruralnom razvoju.

Suspenzivna klauzula
Član 8.
Uprava donosi rešenja o odobravanju projekta u skladu sa Pravilnikom i ovim Javnim pozivom nakon stupanja na snagu Finansijskog sporazuma između Evropske Komisije i Vlade Republike Srbije u skladu sa Okvirnim sporazumom između Republike Srbije i Evropske komisije o pravilima za sprovođenje finansijske pomoći Evropske unije Republici Srbiji u okviru Instrumenta za pretpristupnu pomoć (IPA II) i Sektorskim Sporazumom (u daljem tekstu: Finansijski Sporazum).
U slučaju izmena Pravilnika nakon stupanja na snagu Finansijskog Sporazuma, Uprava pismenim putem obaveštava podnosioce zahteva o eventualnim izmenama uslova za ostvarivanje prava na IPARD podsticaje po ovom Javnom pozivu.
U slučaju odlaganja stupanja na snagu Finansijskog Sporazuma, Ministarstvo poljoprivrede. šumarstva i vodoprivrede može Vladi Republike Srbije predložiti odgovarajuće izmene posebnog propisa koji uređuje raspodelu podsticaja u poljoprivredi i ruralnom razvoju i Pravilnika kojima bi se omogućilo odobravanje i isplata IPARD podsticaji u skladu sa ovim Javnim pozivom isključivo i u potpunosti iz sredstava budžeta Republike Srbije.

Informacije
Član 9.
Javni poziv za podnošenje zahteva za odobravanje projekta za IPARD podsticaje za investicije u fizičku imovinu koje se tiču prerade i marketinga poljoprivrednih proizvoda i proizvoda ribarstva objavljuje se na zvaničnoj internet stranici Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede http://www.minpolj.gov.rs i zvaničnoj internet stranici Uprave za agrarna plaćanja http://www.uap.gov.rs, kao i na oglasnim tablama Uprave za agrarna plaćanja, na adresama: Bulevar kralja Aleksandra br. 84, 11050 Beograd i Bulevar Mihajla Pupina 113a, 11070 Novi Beograd
Informacije u vezi raspisanog Javnog poziva dostupne su na telefon Info-centra Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede: 011/260-79-60 ili 011/260-79-61, kao i kontakt centra Uprave za agrarna plaćanja: 011/30-20-100 ili 011/30-20-101, svakog radnog dana od 7:30 do 15:30 časova.

Detaljnije

Konkurs za finansiranje projekata podrške osnivanja i osnaživanja rada kancelarija za mlade

POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA SPORT I OMLADINU

Konkurs za finansiranje projekata podrške osnivanja i osnaživanja rada kancelarija za mlade

Konkurs je objavljen u sredu 28.3.2018. godine u dnevnom listu „Dnevnik“ i traje do 30.6.2018. godine

Sve uslove konkursa možete pročitati u tekstu konkursa, a kompletnu konkursnu dokumentaciju sa obrascem predloga programa-projekata i obaveznom dokumentacijom možete preuzeti u prilogu.

Prilog:
Zahtev za finansiranje predloga projekta
Budžet predloga projekta

Konkurs za podnošenje projekata u okviru programa UNAPREĐIVANJE DEMOKRATSKIH PRAKSI I INSTITUCIJA

FONDACIJA ZA OTVORENO DRUŠTVO, SRBIJA

Konkurs za podnošenje projekata u okviru programa UNAPREĐIVANJE DEMOKRATSKIH PRAKSI I INSTITUCIJA

Na konkurs se mogu podneti projekti koji:

• unapređuju javnost rada i odgovornost naručilaca, kontrolnih organa i pravosuđa u planiranju, sprovođenju i kontroli javnih nabavki i procesuiranju slučajeva kršenja propisa u vezi sa javnim nabavkama;

• uključuju nove aktere u nadzor javih nabavki, posebno u oblastima od značaja za veliki broj građana poput obrazovanja, zdravstva, javnog informisanja i sl;

• doprinose očuvanju dostignutog nivoa prava na pristup informacijama od javnog značaja i njegovom unapređenju, i zagovaraju njegovo širenje u pravcu zaštite uzbunjivača, otvaranja podataka i njihove upotrebljivosti (open data);

• unapređuju razumevanje, znanje i praksu zaštite podataka o ličnosti, posebno u digitalnom okruženju.

Posebno će biti vrednovani projekti koji se zasnivaju na saradnji i angažovanju aktera koji zastupaju interese različitih grupacija građana i profesija u ostvarivanju ciljeva konkursa.

Projekte mogu podneti organizacije građanskog društva (udruženja građana, profesionalna udruženja, komore, korisnička udruženja itd.), univerziteti, policy instituti, sindikati, mediji, državni i lokalni organi vlasti.

Formulari za prijavu projekata mogu se preuzeti OVDE i dostupni su isključivo tokom konkursnog perioda. Predlozi projekata podnose se isključivo na srpskom jeziku i dostavljaju se elektronskom poštom na adresu office.projekti@fosserbia.org sa naznakom „Prijava na konkurs“ i nazivom programa za koji se konkuriše. Podnosilac projekta koji nema tehničke mogućnosti da projekat podnese elektronskim putem može ga dostaviti poštom na adresu Fondacije Kneginje Ljubice 14, 11000 Beograd.

Projekat mogu podneti pojedinačni pravni subjekti ili više pravnih subjekata zajedno. Fondacija podržava projekte koji se realizuju na teritoriji Republike Srbije.

Fondacija će dati prednost projektima koji koriste kreativne i inovativne metodologije rada (novi aktivizam), imaju razrađenu komunikacionu strategiju, usmereni su prema građanima i podstiču njihovo učestvovanje u ostvarivanju ciljeva projekta.

PRIJAVE NA KONKURS SE PRIMAJU DO 20. APRILA 2018. GODINE. Projekti primljeni posle ovog datuma neće biti razmatrani.

Detaljnije