Arhiva ‘Konkursi’

Javni konkurs za organizovanje sprovođenja javnih radova na kojima se angažuju nezaposlena lica i nezaposlene osobe sa invaliditetom

NACIONALNA SLUŽBA ZA ZAPOŠLJAVANJE

Javni konkurs za organizovanje sprovođenja javnih radova na kojima se angažuju nezaposlena lica i nezaposlene osobe sa invaliditetom u 2017. godini

I OSNOVNE INFORMACIJE
Javni radovi su mera aktivne politike zapošljavanja koja predviđa odobravanje sredstava za radno angažovanje nezaposlenih lica sa evidencije Nacionalne službe za zapošljavanje i podrazumeva sprovođenje aktivnosti koje preduzima poslodavac – izvođač javnog rada.
Program javnih radova namenjen je radnom angažovanju prvenstveno teže zapošljivih nezaposlenih lica i nezaposlenih u stanju socijalne potrebe, radi očuvanja i unapređenja radnih sposobnosti nezaposlenih, kao i radi ostvarivanja određenog društvenog interesa. Javni rad sprovodi poslodavac – izvođač javnog rada, na osnovu usvojene prijave poslodavca od strane Nacionalne službe za zapošljavanje (u daljem tekstu: Nacionalna služba) po javnom konkursu.

Pre uključivanja u program Nacionalna služba vrši proveru ispunjenosti zakonskih i uslova ovog javnog konkursa za nezaposleno lice.

Maksimalna dužina trajanja javnog rada je četiri meseca, u skladu sa raspoloživim finansijskim sredstvima. Svi javni radovi koji se realizuju po ovom javnom konkursu moraju biti okončani do 05.12.2017. godine.

Ugovorom o privremenim i povremenim poslovima utvrdiće se broj radnih dana za svako lice uključeno u javni rad.

Javni radovi se mogu sprovoditi u oblastima:
•    socijalnih i humanitarnih delatnosti,
•    održavanja i obnavljanja javne infrastrukture,
•    održavanja i zaštite životne sredine i prirode,
•    kulture (na kojima se angažuju isključivo osobe sa invaliditetom).

Sredstva namenjena za organizovanje sprovođenja javnih radova koriste se za:
•    isplatu naknade za obavljen posao nezaposlenim licima uključenim u javne radove po osnovu ugovora o privremenim i povremenim poslovima, u visini do 18.000,00 dinara po licu, na mesečnom nivou za pun fond radnih časova, odnosno srazmerno vremenu radnog angažovanja na mesečnom nivou; utvrđen iznos naknade za obavljeni posao se uvećava za pripadajući porez i doprinose za obavezno socijalno osiguranje, koji su obračunati u skladu sa zakonom;

•    naknadu na ime učešća u troškovima dolaska i odlaska sa rada nezaposlenih lica uključenih u javne radove, u visini do 2.000,00 dinara po licu za svaki mesec angažovanja; ovi troškovi se dokazuju u zavisnosti od vrste prevoza sledećom dokumentacijom:
o    izjavom lica o vrsti prevoza za dolazak i odlazak sa rada;
o    u slučaju da se koristi javni prevoz – računom prevoznika od koga je kupljena mesečna/dnevna karta; mesečnom kartom (za svaki mesec angažovanja na javnim radovima) ili pojedinačnim dnevnim kartama za svaki dan angažovanja na javnim radovima; izvodom namenskog računa na dan prenosa sredstava o uplaćenim troškovima dolaska i odlaska sa rada na tekuće račune angažovanih lica;
o    u slučaju da se prevoz organizuje od strane poslodavca – izvođača javnog rada: izjavom poslodavca – izvođača javnog rada o prevozu lica u sopstvenoj režiji, uz specifikaciju mesečnih troškova prevoza (kilometraža i potrebna količina goriva); izvodom namenskog računa na dan prenosa sredstava na poslovni račun poslodavca – izvođača javnog rada za kupovinu goriva, kao i računom za kupljeno gorivo;
o    u slučaju da se prevoz obavlja od strane registrovanog auto-prevoznika koga je poslodavac – izvođač javnog rada angažovao: zaključenim ugovorom između poslodavca – izvođača i auto-prevoznika uz specifikaciju mesečnih troškova prevoza (kilometraža i potrebna količina goriva), izvodom namenskog računa na dan prenosa sredstava na račun auto-prevoznika.

•    naknadu troškova sprovođenja javnih radova, u svim oblastima, u visini od:
– 1.000,00 dinara po licu za javne radove koji traju mesec dana,
– 1.500,00 dinara po licu za javne radove koji traju dva meseca,
– 2.000,00 dinara po licu za javne radove koji traju tri i četiri meseca;

•    naknadu troškova obuke: u zavisnosti od vrste i složenosti poslova koje obuhvata javni rad, u toku prvog meseca sprovođenja javnih radova može se organizovati obuka, po internom programu poslodavca ili programu obrazovne ustanove; po završetku obuke lice potpisuje izjavu da je pohađalo obuku i izdaje mu se potvrda/sertifikat o stečenim kompetencijama; poslodavcu – izvođaču javnog rada se isplaćuju sredstva u jednokratnom iznosu od 1.000,00 dinara po licu koje je pohađalo obuku i kojem je izdata potvrda/sertifikat o stečenim kompetencijama; poslodavac je u obavezi da dostavi izjavu o organizovanoj obuci sa spiskom lica; Nacionalna služba procenjuje opravdanost potrebe za obukom.

Maksimalni iznos sredstava koji na ime javnih radova može biti dodeljen jednom poslodavcu – izvođaču javnog rada određuje se na osnovu Praktičnog vodiča – Nabavke i grantovi za spoljne aktivnosti Evropske unije – PRAG (važeći od 15. januara 2016. godine, verzija 2016.0, Odeljak 6.9.2).  Maksimalni iznos sredstava odnosi se na ugovore o sprovođenju javnog rada zaključene u periodu od stupanja na snagu Aneksa broj 4 Ugovora o direktnom grantu „Povećanje delotvornosti politike zapošljavanja prema ugroženim grupama“, od 12.04.2017. godine do kraja kalendarske godine, i  ne može biti veći od 60.000 evra u dinarskoj protivvrednosti.

II USLOVI ZA PODNOŠENJE PRIJAVE
Pravo učešća na Javnom konkursu za organizovanje sprovođenja javnih radova na kojima se angažuju nezaposlena lica imaju:
•    organi autonomne pokrajine i organi jedinica lokalne samouprave
•    javne ustanove i javna preduzeća
•    privredna društva
•    preduzetnici
•    zadruge
•    udruženja koja imaju status pravnog lica, odnosno koja su upisana u Registar Agencije za privredne registre.

Pravo na dodelu sredstava za organizovanje sprovođenja javnog rada poslodavac – izvođač može da ostvari pod uslovom da je izmirio ranije ugovorne i druge obaveze prema Nacionalnoj službi, osim za obaveze čija je realizacija u toku, ukoliko iste redovno izmiruje.

III PODNOŠENJE PRIJAVE
Dokumentacija za podnošenje prijave:
•    popunjena prijava za sprovođenje javnog rada na propisanom obrascu, sa detaljno razrađenim aktivnostima u termin planu;
•    fotokopija rešenja nadležnog organa o upisu u registar, ukoliko poslodavac – izvođač javnog rada nije registrovan u APR;
•    fotografije mesta izvođenja javnog rada – za javne radove koji se sprovode u oblasti održavanja i zaštite životne sredine i prirode i održavanja i obnavljanja javne infrastrukture (maksimalno tri fotografije za svaku lokaciju);
•    spisak lica korisnika usluga – za poslodavaca – izvođača javnog rada iz oblasti socijalnih i humanitarnih delatnosti.

Ukoliko poslodavac – izvođač javnog rada organizuje obuku, neophodno je priložiti interni program obuke ili program obrazovne ustanove na propisanom obrascu Nacionalne službe, kao i biografiju instruktora/predavača.

Nacionalna služba zadržava pravo da traži i druge dokaze i dokumentaciju od značaja za sprovođenje postupka odlučivanja o odobravanju sredstava za sprovođenje javnih radova.

Način podnošenja prijave
Prijava za sprovođenje javnog rada podnosi se u dva primerka, nadležnoj organizacionoj jedinici prema mestu sprovođenja javnog rada, odnosno prema sedištu poslodavca, u slučaju kada poslodavac nema registrovanu organizacionu jedinicu u mestu sprovođenja javnog rada. Prijava se podnosi neposredno ili putem pošte, na propisanom obrascu koji se može dobiti u svakoj organizacionoj jedinici Nacionalne službe ili preuzeti na sajtu www.nsz.gov.rs.

IV DONOŠENJE ODLUKE
Odluka o odobravanju sredstava za sprovođenje javnog rada donosi se na osnovu rang-liste, a nakon provere ispunjenosti uslova Javnog konkursa i bodovanja podnete prijave, odnosno priložene dokumentacije poslodavca – izvođača javnog rada od strane Nacionalne službe, u roku od 30 dana od dana isteka Javnog konkursa. Izuzetno, prijave koje ispunjavaju uslove Javnog konkursa, a po kojima nije pozitivno odlučeno u navedenom roku, mogu biti ponovo uzete u razmatranje ukoliko se za to steknu uslovi.

Odluku o odobravanju sredstava za sprovođenje javnog rada na kojem se, po osnovu jedne ili više podnetih prijava u toku jedne kalendarske godine radno angažuje do 49 nezaposlenih, donosi direktor filijale Nacionalne službe po ovlašćenju direktora Nacionalne službe ili drugi zaposleni kojeg ovlasti direktor Nacionalne službe.

Odluku o odobravanju sredstava za sprovođenje javnog rada na kojem se, po osnovu jedne ili više podnetih prijava u toku jedne kalendarske godine radno angažuje 50 i više nezaposlenih, donosi direktor Nacionalne službe uz prethodnu saglasnost Upravnog odbora.

Nadležnost za donošenje odluke određuje se uzimajući u obzir sve podnete prijave istog poslodavca – izvođača u toku kalendarske godine, koje se delom ili u celosti finansiraju sredstvima Nacionalne službe.

Nacionalna služba prilikom odlučivanja procenjuje opravdanost uključivanja broja lica i/ili trajanja javnog rada iz prijave, kao i opravdanost podnete prijave poslodavca – izvođača javnog rada kome je u periodu 2013-2017. godine finansirano sprovođenje javnog rada u istoj oblasti na predloženim lokacijama, u skladu sa iznosom sredstava koji je opredeljen za nadležnu filijalu Nacionalne službe.
Spisak poslodavaca – izvođača kojima je odobreno sprovođenje javnih radova se objavljuje na oglasnoj tabli nadležne filijale Nacionalne službe.

Informacije o javnom konkursu mogu se dobiti u svakoj organizacionoj jedinici Nacionalne službe, preko Pozivnog centra Nacionalne službe, telefon: 0800-300-301 ili na sajtu www.nsz.gov.rs

Javni konkurs je otvoren od dana objavljivanja u sredstvima javnog informisanja, a poslednji rok za podnošenje prijava za učešće na javnom konkursu je 12.06.2017. godine.

Detaljnije

Do 100 000 € bespovratnih sredstava za poljoprivredne zadruge

KABINET MINISTRA BEZ PORTFELJA ZADUŽENOG ZA REGIONALNI RAZVOJ I RAD JAVNIH PREDUZEĆA

Program podrške sprovođenju mera ravnomernog regionalnog razvoja Republike Srbije kroz učešće države u ekonomsko-finansijskim podsticajima za osnivanje novih zadruga i investicione projekte postojećih zadruga u 2017. godini naročito u Nišavskom, Topličkom, Pirotskom, Jablaničkom i Pčinjskom upravnom okrugu

Ovim programom se utvrđuju: ciljevi, korisnici i namena bespovratnih sredstava, uslovi , finansijski okvir, neophodna dokumentacija, način objavljivanja konkursa i izbor prijava, način prijavljivanja, zaključivanje ugovora, praćenje realizacije aktivnosti.

Program sprovodi Kabinet ministra bez portfelja zaduženog za regionalni razvoj i rad javnih preduzeća, u saradnji sa jedinicama lokalne samouprave.

Sredstva su opredeljena za sledeće mere:
1. Maksimalan iznos od 6.250.000,00 dinara namenjen kao namenski ekonomsko- finasijski podsticaj za formiranje novih zemljoradničkih zadruga u cilju povećanje obima proizvodnje i uticaja na razvoj poljoprivrede u sredinama gde se osnivaju.
2. Maksimalan iznos od 12.500.000,00 dinara namenjen je kao ekonomsko finasijski podsticaj za projekte postojećih zemljoradničkih zadruga  koji imaju za cilj povećanje obima proizvodnje i stvaranje mogućnosti rasta i novog zapošljavanja.

Pravo na korišćenje bespovratnih sredstava imaju:
1. Grupe individualnih registrovanih poljoprivrednih gazdinstava koje žele da formiraju zemljoradničku zadrugu i koje za to imaju podršku jedinice lokalne samouprave.
2. Postojeće zemljoradničke zadruge koje su svoje poslovanje uskladile sa zakonom kojim se uređuju zadruge i koje su registrovane u Agenciji za privredne registre, koje su regulisale poreske i druge dospele obaveze iz javnih prihoda za 2016. godinu, nad kojima nije pokrenut postupak stečaja ili likvidacije i koje imaju podršku jedinice lokalne samouprave za projekat sa kojim konkurišu.

Zadruge mogu ostvariti pravo na finansiranje programskih aktivnosti za:
1. Nabavku živih životinja za potrebe povećanja osnovnog stada.
2. Nabavku opreme za potrebe unapređenja kvaliteta i kapaciteta farmi za proizvodnju mleka i farmi za proizvodnju mesa.
3. Nabavku višegodišnjih zasada za proširenje površina pod biljnom proizvodnjom.
4. Nabavku opreme i poljomehanizacije za povećanje proizvodnje i unapređenje kvaliteta voća, povrća i drugih biljnih proizvoda.
5. Izgradnju objekta i nabavku opreme za potrebe povećanja kapaciteta postojeće proizvodnje, povećanja produktivnosti i kvaliteta, obezbeđenje više faze prerade proizvoda.
6. Nabavku opreme za potrebe proizvodnje, povećanja mogućnosti izvoza, proširenja tržišta prodaje ili poboljšanja tržišne pozicioniranosti.

Troškovi uključuju porez na dodatu vrednost.

Bespovratna sredstva se dodeljuju u skladu sa namenom sredstava.

Sredstva će se koristiti tako što će se vršiti direktno plaćanje na poseban namenski dinarski račun kod Uprave za trezor za podsticajna sredstva iz programa Zadruga je u obavezi da obezbedi blanko solo menicu, sa meničnim ovlašćenjem.

Zadruge nemogu minimum 3 godine da otuđe sredstva (oprema, objekti, mehanizacija i sl.) pribavljena finasijskim podsticajima ovog programa.

Rok za podnošenje prijava je do 1.oktobra 2017. godine.

Sredstva će se dodeljivati po pristiglim prijavama – do utroška sredstava predviđenih za ovu namenu.

Detaljnije

Javni konkurs za prijavljivanje projekata za realizaciju akcije „Pravo na prvu šansu”

POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA VISOKO OBRAZOVANJE I NAUČNOISTRAŽIVAČKU DELATNOST

Javni konkurs za prijavljivanje projekata za realizaciju akcije „Pravo na prvu šansu”

Pravo konkurisanja imaju sva lica koja ispunjavaju sledeće uslove:
1) da su državljani Republike Srbije;
2) da imaju prebivalište na teritoriji Autonomne pokrajine Vojvodine;
3) da su zvanje doktora nauka stekli u skladu s barem jednim od navedenih modaliteta:
– u okviru akreditovanih doktorskih studija,
– prema ranije važećim propisima,
– nostrifikacijom zvanja stečenog na studijama u inostranstvu prema važećim propisima u zemlji sticanja zvanja,
– bez nostrifikacije zvanja stečenog na studijama u inostranstvu, ako je ono stečeno na univerzitetu koji je među prvih hiljadu univerziteta – prema Šangajskoj listi,
4) da poseduju ažuriran karton naučnog radnika kao deo jedinstvene baze podataka istraživača u AP Vojvodini koju vodi Pokrajinski sekretarijat za visoko obrazovanje i naučnoistraživačku delatnost (u daljem tekstu: Sekretarijat),
5) da su evidentirani u bazi Nacionalne službe za zapošljavanje kao nezaposlena lica.

Kandidati koji ispunjavaju navedene uslove podnose predlog naučnoistraživačkog odnosno primenjeno-istraživačkog projekta u trajanju do 12 meseci. Elementi projekta moraju biti povezani sa elementima odbranjene doktorske disertacije ili s drugim naučnoistraživačkim referencama kandidata.

Projekat se usmerava ka jednoj ili najviše dve od sledećih naučnih oblasti:
1)    tehničke nauke;
2)    tehnološke nauke
3)    medicinske nauke;
4)    sportske nauke;
5)    prirodno-matematičke nauke;
6)    biotehničke nauke;
7)    društvene i humanističke nauke;
8)    pravne i ekonomske nauke.

Kandidat mora imati preporuku najmanje jednog naučnog radnika čiji je ukupni faktor kompetencije preko 20 – na osnovu Kriterujuma za utvrđivanje i ocenu istraživača za ciklus istraživanja 2012–2016. godine Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije.

Prijava na konkurs podnosi se u vidu obrasca prijave čiju sadržinu propisuje Sekretarijat, a koja je dostupna na internet prezentaciji Sekretarijata.

Sredstva za realizaciju programa „Pravo na prvu šansu” predviđena su budžetom Autonomne pokrajine Vojvodine, a obim sredstava utvrđuje se finansijskim planom Sekretarijata. Za ove namene, Finansijskim planom Sekretarijata za 2017. godinu planirano je 14.400.000,00 dinara.

Potrebna dokumentacija:
–    potpisan obrazac prijave  –dva primerka, kao i jedan primerak u elektronskoj formi;
–    uverenje o državljanstvu Republike Srbije;
–    kopija važeće lične karte (kao dokaz prebivališta na teritoriji AP Vojvodine);
–    uverenje o stečenom zvanju doktora nauka;
–    uverenje o nezaposlenosti.

Javni konkurs otvoren je od datuma raspisivanja do 26. juna 2017. godine.

Potrebna dokumentacija se podnosi u zatvorenoj koverti s naznakom „Pravo na prvu šansu” na adresu:

Za dodatne informacije možete se obratiti Marti Đukić, putem telefona: 021/487-46-33, ili putem imejla: marta.sinko@vojvodina.gov.rs

Konkurs – Sufinansiranje izrade tehničke dokumentacije

POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA URBANIZAM I ZAŠTITU ŽIVOTNE SREDINE

Konkurs za dodelu bespovratnih sredstava iz budžeta Autonomne pokrajine Vojvodine u 2017. godini, za sufinansiranje izrade tehničke dokumentacije projekata za realizaciju infrastrukturnih i drugih objekata u okviru zaštićenog prirodnog dobra i/ili njegovoj zaštitnoj zoni, kao pomoć jedinicama lokalne samouprave na teritoriji Autonomne Pokrajine Vojvodine za sledeće ciljne grupe:
1.    Idejnog rešenja
2.    Idejnog projekta i studije opravdanosti
3.    Projekta za građevinsku dozvolu sa pripadajućim elaboratima
4.    Projekta za izvođenje sa pripadajućim fazama i planom preventivnih mera

u cilju:
–    podsticanja planskog uređenja i opremanja prostora neophodnom infrastrukturom i drugim sadržajima,
–    stvaranja uslova za realizaciju objekata (infrastruktura svih oblika (saobraćajnice, elektroenergetski objekti, gasna infrastruktura, termoenergetska infrastruktura, objekti vodovoda i kanalizacija), vizitorski ili edukativni centri, turistički sadržaji i sl., na područjima zaštićenih prirodnih dobara (Nacionalni park Fruška Gora, Specijalni rezervati prirode, Predeli izuzetnih odlika, Parkovi prirode, zaštićeno stanište) i njihovoj zoni zaštite, i
–    stvaranja prostornih uslova pristupačnosti i povezivanja značajnih  destinacija (kulturna ili priodna dobra) sa urbanim sredinama.

Pravo učešća na konkursu i obezbeđena sredstva
1.    Ukupan iznos planiranih sredstava za dodelu po ovom javnom konkursu je 8.000.000,00 dinara.
2.     Iznos sredstava koje dodeljuje Sekretarijat na ime sufinansuranja pojedinačne ciljne grupe ne može preći iznos od 1.500.000,00 dinara, pri čemu jedinica lokalne samouprave može konkurisati za najviše dve ciljne grupe tehničke dokumentacije, odnosno dobiti sredstva po osnovu konkursa u iznosu maksimalno 3.000.000,00 dinara.
3.    Pravo na dodelu sredstava ima jedinica lokalne samouprave sa teritorije Autonomne pokrajine Vojvodine koja je u budžetu za 2017. godinu obezbedila deo sopstvenih sredstava za izradu tehničke dokumentacije za koju konkuriše.
4.    Jedinica lokalne samouprave može konkurisati za sredstva za izradu tehničke dokumentacije čija je izrada planirana u 2016. i 2017.godini.
5.    Jedinica lokalne samouprave može konkurisati za sufinansiranje izrade tehničke dokumentacije koja se isključivo finansira iz budžetskih sredstava.

Način podnošenja prijave na konkurs
Prijave na konkurs se dostavljaju putem pošte na adresu:
Pokrajinski sekretarijat za urbanizam i zaštitu životne sredine, Bulevar Mihajla Pupina 16, 21000 Novi Sad sa naznakom „Prijava na konkurs za dodelu sredstava jedinicama lokalne samouprave za izradu tehničke dokumentacije“ ili neposredno na pisarnici pokrajinskih organa (kontakt osobe za prijave su Sofija Šumaruna i Jelen Vujasinović Grkinić, na telefon: 021/456-851 i 021/4874 077, e-mail: sofija.sumaruna@vojvodina.gov.rs  i  jelena.vujasinovic@vojvodina.gov.rs

Prijave koje se dostave nakon navedenog roka ili sa nepotpunom dokumentacijom, poslate putem faksa ili elektronske pošte, nepotpisane ili neoverene prijave, neće se razmatrati.

Potrebna dokumentacija
1.    Prijava na konkurs dostavlja se Sekretarijatu na obrascu koji je objavljen na internet sajtu Sekretarijata (www.ekourb.vojvodina.gov.rs.)
2.    U prijavi je potrebno navesti sve tražene podatke.
3.    Prijavu na javni konkurs podnosi jedinica lokalne samouprave u pismenoj formi na jedinstvenom obrascu.
4.    Za svaku ciljnu grupu definisanu ovim konkursom podnosi se posebna prijava.

Uz prijavu, podnosilac prijave dužan je da dostavi:
–    iskazanu procenu finansijskih sredstava potrebnih za izradu  tehničke dokumentacije;
–    dokaz o  sprovedenom postupku javne nabavke, ukoliko je sproveden, i Ugovor sa odabranim izrađivačem tehničke dokumetacije;
–    ukoliko postupak javne nabavke za izradu tehničke dokumentacije, koji je predmet konkursa, još uvek nije sproveden, nadležni organ JLS treba da dostavi izjavu da će sprovesti postupak u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama;
–    overenu fotokopiju PIB obrasca;
–    overenu fotokopiju kartona deponovanih potpisa,
–    izjavu da su podaci navedeni u prijavi tačni,
–    overeni izvod iz Odluke o budžetu jedinice lokalne samouprave za 2017. godinu sa naznakom gde su u budžetu jedinice lokalne samouprave planirana sredstva na ime sopstvenog učešća na izradi tehničke dokumentacije

Kriterijumi za dodelu sredstava su:
1.    prioritetnost projekta;
2.    broj stanovnika jedinice lokalne samouprave;
3.    značaj projekta za razvoj jedinice lokalne samouprave, šireg okruženja i razvoj AP Vojvodine;
4.    stepen razvijenosti jedinice lokalne samouprave prema važećoj Uredbi o utvrđivanju jedinstvene liste razvijenosti regiona i jedinica lokalne samouprave za 2014. godinu („Sl. glasnik RS“ broj 104/2014);
5.    raspoloživa budžetska sredstva koja je jedinica lokalne samouprave opredelila na ime sopstvenog učešća u sufinansiranju izrade tehničke dokumentacije

Bodovanje kriterijuma će se izvršiti u skladu sa Odlukom pokrajinskog sekretara za urbanizam i zaštitu životne sredine o sprovođenju postupka za dodelu sredstava putem javnog konkursa.

Rokovi za sprovođenje konkursa
–    dostavljanje prijava: od dana objavljivanja u dnevnom listu „Dnevnik“  od 05.06.2017. do 30.06.2017. godine,
–    donošenje odluke o dodeli sredstava i objavljivanje rezultata javnog konkursa na sajtu Sekretarijata:  10.07.2017. godine,
–    rok izvršenja ugovorene obaveze jedinice lokalne samouprave je do 31.12.2017. godine,
–    nakon realizacije ugovorene obaveze jedinica lokalne samouprave je u obavezi da priloži detaljan izveštaj o realizaciji aktivnosti i finansijski izveštaj o korišćenju sredstava sa specifikacijom troškova kako bi opravdala namensko i zakonito korišćenje sredstava.
–    rok dostavljanja izveštaja o namenskom utrošku sredstava: 15 dana od dana izvršenja ugovorene obaveze, a najkasnije 15 dana od dana isteka roka za izvršenje ugovorene obaveze.

Način donošenja odluke o dodeli sredstava:
1.    Sredstva se dodeljuju putem javnog konkursa za dodelu sredstava koji objavljuje Sekretarijat u „Službenom listu APV“, u dnevnom listu „Dnevnik“ i na internet sajtu Sekretarijata (www.ekourb.vojvodina.gov.rs.).
2.    Javni konkurs će sprovesti Komisija za sprovođenje javnog konkursa, koja će biti obrazovana posebnim rešenjem.
3.    O podnetim prijavama na konkurs odlučuje pokrajinski sekretar za urbanizam i zaštitu životne sredine na osnovu rang liste sačinjene od strane Komisije za sprovođenje javnog konkursa.
4.    Nakon donete odluke kojom se odobravaju sredstva za sufinansiranje izrade tehničke dokumentacije, podnosilac prijave se poziva da potpiše ugovor sa Sekretarijatom, kojim će biti regulisana prava i obaveze ugovornih strana.
5.    Realizacija finansijskih obaveza vršiće se u skladu sa likvidnim mogućnostima budžeta AP Vojvodine za 2017. godinu.

Detaljnije

Save

Konkurs – Sufinansiranje izrade planske dokumentacije

POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA URBANIZAM I ZAŠTITU ŽIVOTNE SREDINE

Konkurs za dodelu bespovratnih sredstava iz budžeta Autonomne pokrajine Vojvodine u 2017. godini, za sufinansiranje izrade planske dokumentacije  i to:
1.    prostornog plana jedinice lokalne samouprave
2.    plana generalne regulacije
3.    plana detaljne regulacije
u cilju stvaranja planskog osnova i podsticanja planskog uređenja prostora, a time i stvaranja kvalitetnog preduslova za realizaciju investicija u oblasti građevinarstva, infrastrukture, poljoprivrede, industrije, turizma i drugih privrednih grana jedinica lokalne samouprave na teritoriji Autonomne Pokrajine Vojvodine.

Pravo učešća na konkursu i obezbeđena sredstva
1.    Ukupan iznos planiranih sredstava za dodelu po ovom javnom konkursu je 17.000.000,00dinara.
2.    Iznos sredstava koje dodeljuje Sekretarijat na ime sufinansuranja pojedinačnog planskog dokumenta ne može preći iznos
–    Za prostorni plan od 3.000.000,00 dinara.
–    Za plan generalne regulacije od 2.000.000,00 dinara
–    Za plan detaljne regulacije od 1.500.000,00 dinara.
3.    Pravo na dodelu sredstava ima jedinica lokalne samouprave sa teritorije Autonomne pokrajine Vojvodine koja je u budžetu za 2017. godinu obezbedila deo sopstvenih sredstava za izradu planskog dokumenta za koji konkuriše.
4.    Jedinica lokalne samouprave može konkurisati za sufinansiranje samo 1 (jednog) planskog dokumenta.
5.    Jedinica lokalne samouprave može konkurisati za:
•    sredstva za izradu planskog dokumenta čija je izrada planirana u 2017. godini;
•    nastavak izrade planskog dokumenta za koji su ranije dodeljena sredstva po konkursu iz 2016. godine pod uslovom da je dostavila izveštaj o namenskom utrošku dodeljenih sredstava.
•    plan čija je izrada započeta pre 2017. godine pod uslovom da su sredstva za izradu plana preneta i planirana u 2017. godini.
6.    Jedinica lokalne samouprave može konkurisati za sufinansiranje izrade planskog dokumenta koji je isključivo finansiran iz budžetskih sredstava.

Način podnošenja prijave na konkurs
Prijave na konkurs se dostavljaju putem pošte na adresu:
Pokrajinski sekretarijat za urbanizam i zaštitu životne sredine, Bulevar Mihajla Pupina 16, 21000 Novi Sad sa naznakom „Prijava na konkurs za dodelu sredstava jedinicama lokalne samouprave za izradu planske dokumentacije“ ili neposredno na pisarnici pokrajinskih organa (kontakt osobe za prijave su Sofija Šumaruna i Jelena Vujasinović Grkinić, na telefon: 021/456-851 i 021/4874 077, e-mail: sofija.sumaruna@vojvodina.gov.rs  i  jelena.vujasinovic@vojvodina.gov.rs).

Prijave koje se dostave nakon navedenog roka ili sa nepotpunom dokumentacijom, poslate putem faksa ili elektronske pošte, nepotpisane ili neoverene prijave, neće se razmatrati.

Potrebna dokumentacija
1.    Prijava na konkurs dostavlja se Sekretarijatu na obrascu koji je objavljen na internet sajtu Sekretarijata (www.ekourb.vojvodina.gov.rs.)
2.    U prijavi je potrebno navesti sve tražene podatke.
3.    Prijavu na javni konkurs podnosi jedinica lokalne samouprave u pismenoj formi na jedinstvenom obrascu.

Uz prijavu, podnosilac prijave dužan je da dostavi:
–    odluku jedinice lokalne samouprave o izradi planskog dokumenta koji je predmet konkursa, donetu u skladu sa Zakonom o planiranju i izgradnji  („Službeni glasnik RS“, broj 72/2009, 81/2009-ispravka, 64/2010-odluka US, 24/2011, 121/2012, 42/2013-odluka US, 50/2013-odluka US, 54/2013-rešenje US, 98/2013 – odluka US, 132/2014 i 145/2014), odnosno u skladu sa Zakonom o planiranju i izgradnji  („Službeni glasnik RS“, broj 72/2009, 81/2009-ispravka, 64/2010-odluka US, 24/2011, 121/2012, 42/2013-odluka US, 50/2013-odluka US, 54/2013-rešenje US, 98/2013 – odluka US ) za planove za koje je odluka o izradi doneta pre 2015. godine, objavljenu u službenom glasilu,
–    overenu fotokopiju PIB obrasca,
–    overenu fotokopiju kartona deponovanih potpisa,
–    izjavu da su podaci navedeni u prijavi tačni,
–    overeni izvod iz Odluke o budžetu jedinice lokalne samouprave za 2017. godinu, sa finansijskim izveštajem iz kojeg se vidi da su obaveze za planove čija je izrada započeta pre 2017. godine prenete i planirane i u 2017. godini.

Kriterijumi za dodelu sredstava su:
1.    prioritetnost planskog dokumenta;
2.    površina obuhvata planskog dokumenta,
3.    broj stanovnika jedinice lokalne samouprave;
4.    značaj planskog dokumenta za razvoj jedinice lokalne samouprave, šireg okruženja i razvoj AP Vojvodine;
5.    faza postupka izrade  planskog dokumenta;
6.    stepen razvijenosti jedinice lokalne samouprave prema važećoj Uredbi o utvrđivanju jedinstvene liste razvijenosti regiona i jedinica lokalne samouprave za 2014. godinu („Sl. glasnik RS“ broj 104/2014);
7.    raspoloživa budžetska sredstva koja je jedinica lokalne samouprave opredelila na ime sopstvenog učešća u sufinansiranju izrade planskog dokumenta;
8.    ranije dodeljena sredstva za izradu istog planskog dokumenta od Pokrajinskog sekretarijata nadležnog za poslove prostornog planiranja i urbanizma.

Bodovanje kriterijuma će se izvršiti u skladu sa Odlukom pokrajinskog sekretara za urbanizam i zaštitu životne sredine o sprovođenju postupka za dodelu sredstava putem javnog konkursa.

Rokovi za sprovođenje konkursa
–    dostavljanje prijava: od dana objavljivanja u dnevnom listu „Dnevnik“  od 05.06.2017. do 30.06.2017. godine,
–    donošenje odluke o dodeli sredstava i objavljivanje rezultata javnog konkursa na sajtu Sekretarijata:  10.07.2017. godine,
–    rok izvršenja ugovorene obaveze jedinice lokalne samouprave je do 30.04.2018. godine,
–    nakon realizacije ugovorene obaveze jedinica lokalne samouprave je u obavezi da priloži detaljan izveštaj o realizaciji aktivnosti i finansijski izveštaj o korišćenju sredstava sa specifikacijom troškova kako bi opravdala namensko i zakonito korišćenje sredstava.
–    rok dostavljanja izveštaja o namenskom utrošku sredstava: 15 dana od dana izvršenja ugovorene obaveze, a najkasnije 15 dana od dana isteka roka za izvršenje ugovorene obaveze.

Način donošenja odluke o dodeli sredstava:
1.    Sredstva se dodeljuju putem javnog konkursa za dodelu sredstava koji objavljuje Sekretarijat u „Službenom listu APV“, u dnevnom listu „Dnevnik“ i na internet sajtu Sekretarijata (www.ekourb.vojvodina.gov.rs.).
2.    Javni konkurs će sprovesti Komisija za sprovođenje javnog konkursa, koja će biti obrazovana posebnim rešenjem.
3.    O podnetim prijavama na konkurs odlučuje pokrajinski sekretar za urbanizam i zaštitu životne sredine na osnovu rang liste sačinjene od strane Komisije za sprovođenje javnog konkursa.
4.    Nakon donete odluke kojom se odobravaju sredstva za sufinansiranje izrade planske dokumentacije, podnosilac prijave se poziva da potpiše ugovor sa Sekretarijatom, kojim će biti regulisana prava i obaveze ugovornih strana.
5.    Realizacija finansijskih obaveza vršiće se u skladu sa likvidnim mogućnostima budžeta AP Vojvodine za 2017. godinu.

Detaljnije

Konkurs – Javno zastupanje u lokalnim zajednicama

TRAG FONDACIJA

Konkurs – Javno zastupanje u lokalnim zajednicama

Trag fondacija u okviru projekta „Glas zajednice o EU integracijama – Podsticaj dijalogu OCD i lokalnih vlasti oko javnih politika” raspisuje poziv za podnošenje nacrta projekata u okviru konkursa Javno zastupanje u lokalnim zajednicama koji finansira Evropska unija.

Konkursom Javno zastupanje u lokalnim zajednicama, želimo da podstaknemo organizacije da razviju inicijative koje će usmeriti pažnju zajednice na neki važan problem/temu u lokalnoj zajednici, koje će uključiti građane i građanke u aktivnu promociju rešenja problema, a donosioce odluka usmeriti na odabir adekvatnog rešenja. Istovremeno, želimo da promovišemo međusobnu saradnju organizacija iz različitih regiona Srbije.

Podrška inicijativama za javno zastupanje pružaće se u nekoliko faza:

•    Na osnovu pristiglih prijava na konkurs biće izabrano do 12 organizacija. Po dva/e predstavnika/ce iz 12 izabranih organizacija će proći trening iz oblasti javnog zastupanja. Predviđena su tri trodnevna seminara koja će biti organizovana krajem juna, jula i avgusta 2017. godine.
•    Nakon završenog treninga, najbolje razrađeni i najrealističniji predlozi projekata dobiće novčanu podršku za početak realizacije u iznosu do 550.000 dinara.

Ovde možete preuzeti Poziv za prijavljivanje sa detaljnim objašnjenjem programa i kriterijuma, kao i Formular za nacrt projekta koji popunjen treba poslati na adresu zastupanje@tragfondacija.org najkasnije do 14. juna 2017. godine (do 15h).

Za sve dodatne informacije i pitanja možete se obratiti kancelariji.

Detaljnije

Konkurs za sufinansiranje projekata proizvodnje medijskih sadržaja iz oblasti javnog informisanja

OPŠTINA KANJIŽA

Konkurs za sufinansiranje projekata proizvodnje medijskih sadržaja iz oblasti javnog informisanja u 2017. godini

I  NAMENA SREDSTAVA I IZNOS
Sredstva za sufinansiranje projekata proizvodnje medijskih sadržaja iz oblasti javnog informisanja iz budžeta opštine Kanjiža za 2017. godinu dodeljuju se u visini od 3.610.000,00 dinara.          Sredstva iz prethodnog stava dodeljuju se za sufinansiranje projekata proizvodnje medijskih sadržaja koji doprinose

– ostvarivanju i unapređivanju javnog interesa u oblasti javnog informisanja sa prioritetom istinitog, nepristrasnog, pravovremenog i potunog informisanja građana opštine Kanjiža, očuvanja kulturnog identiteta na teritoriji opštine, zaštiti i razvoju ljudskih prava i demokratije, unapređivanju pravne i socijalne države, slobodnom razvoju ličnosti i zaštiti dece i mladih, razvoji kulturnog i umetničkog stvaralaštva; razvoju obrazovanja, uključujući i medijsku pismenost kao deo obrazovnog sistema; razvoju nauke, sporta i fizičke kulture; zaštiti životne sredine i zdravlja ljudi; unapređivanju medijskog i novinarskog profesionalizma i ostalih medijskih sadržaja koji doprinose zadovoljavanju potreba građana za informacijama i sadržajima iz svih oblasti života, bez diskriminacije;

– ostvarivanju, unapređivanju i podizanju kvaliteta informisanja pripadnika nacionalnih manjina, i to istinitog, nepristrasnog, pravovremenog i potunog informisanja na maternjem jeziku; očuvanja kulturnog i jezičkog identiteta i podsticanja stvaralaštva u svim oblastima javnog života pripadnika nacionalnih manjina koje žive na teritoriji opštine Kanjiža.

Pravo učešća na Konkursu ima:
1. izdavač medija koji je upisan u Registar medija, odnosno Registar javnih glasila kod Agencije za privredne registre, a ima sedište, odnosno proizvodi programski sadržaj koji je dostupan na teritoriji opštine Kanjiža u trajanju od najmanje godinu dana

2. pravno lice, odnosno preduzetnik koji se bavi proizvodnjom medijskih sadržaja i koji priloži dokaz da će sufinansiran medijski sadržaj biti realizovan putem medija koji je upisan u registar medija, ima sedište odnosno proizvodi programski sadržaj koji je dostupan na teritoriji opštine Kanjiža u trajanju od najmanje godinu dana.

Pravo učešća na Konkursu nemaju izdavači koji se finansiraju iz javnih prihoda.

Pravo učešća na Konkursu nemaju lica koja su u prethodnom periodu dobila sredstva od opštine Kanjiža namenjena projektnom sufinansiranju, a nisu na vreme i u propisanoj formi podnela izveštaj o realizaciji projekta. Učesnik Konkursa može konkurisati samo sa jednim projektom. Izdavač više medija ima pravo učešća na Konkursu s jednim projektom za svaki medij.

Učesnik konkursa može podneti zahtev za sufinansiranje najviše do 80% vrednosti projekta. Učesnik konkursa koji je u tekućoj kalendarskoj godini već koristio sredstva namenjena projektnom sufinansiranju u oblasti javnog informisanja na republičkom, pokrajinskom ili lokalnom nivou, može učestvovati na konkursu za sufinansiranje istog projekta samo još jednom u toj godini, i to u iznosu koji, uz sredstva koja je već dobio, ne prelazi 80% vrednosti projekta.

Kriterijumi na osnovu kojih će se ocenjivati projekti prijavljeni na Konkurs su:
1. Mera u kojoj je predložena projektna aktivnost podobna da ostvari javni interes u oblasti javnog informisanja sa posebnim naglaskom na korišćenje jezika koji su u službenoj upotrebi na teritoriji opštine Kanjiža:

1.1. u kojoj meri su predložena projektna aktivnost i izloženi ciljevi njene realizacije relevantni za ostvarivanje namene konkursa;
1.2. u kojoj meri je verovatno da će predložene projektne aktivnosti dovesti do ostvarivanja postavljenog cilja (mogu se utvrditi na osnovu načina na koji je objašnjena veza između aktivnosti i ciljeva, preciznosti indikatora uspeha, kvaliteta predloženog metoda evaluacije, prethodnog iskustva ključnih članova projektnog tima i drugih činilaca koje može da odredi organ koji raspisuje konkurs);
1.3. u kojoj meri odnos između predloženih troškova i očekivanih rezultata ukazuje da bi korišćenjem budžetskih sredstava na najracionalniji način bio ostvaren javni interes.

2. Mera pružanja veće garancije privrženosti profesionalnim i etičkim medijskim standardima:

2.1. da li su učesniku konkursa izrečene mere od strane državnih organa,  regulatornih tela ili tela samoregulacije u poslednjih godinu dana, zbog kršenja profesionalnih i etičkih standarda.
2.2. dokaz o tome da su nakon izricanja kazni ili mera preduzete aktivnosti koje garantuju da se sličan slučaj neće ponoviti;
Specifični kriterijumi za ocenjivanje projekata su:
1. mera u kojoj projekat doprinosi očuvanju nacionalnog i kulturnog identiteta i jezika nacionalnih zajednica građana koji žive na teritoriji opštine Kanjiža;
2. aktuelnost teme (evropske integracije, zaštita životne sredine, korupcija, siromaštvo, govor mržnje, problem nataliteta, itd.);

3. mera u kojoj predloženi projekat doprinosi unapređenju položaja i ravnopravnosti određenih društvenih grupa: mladih, ekonomski i socijalno ugroženih društvenih grupa, žena, starih, pripadnika LGBT populacije,  itd.;

4. mera u kojoj projekat doprinosi unapređenju medijske pismenosti;

5. originalnost teme.

Specifični kriterijumi za ocenjivanje projekata ostvarivanja, unapređivanja i podizanja kvaliteta informisanja pripadnika nacionalnih manjina su:
1. mera u kojoj predloženi projekat doprinosi unapređivanju prava na informisanje pripadnika nacionalnih manjina koji žive na teritoriji opštine Kanjiža na maternjem jeziku

2. mera u kojoj predloženi projekat doprinosi unapređenju stvaralaštva u oblasti kulturnog i jezičkog identiteta nacionalnih manjina koje žive na teritoriji opštine Kanjiža
3. originalnost teme.

IV  ROKOVI
Prijave na Konkurs podnose se u roku od 15 dana od dana objavljivanja na internet strani opštine Kanjiža. Odluka o raspodeli sredstava donosi se najkasnije u roku od 90 dana od dana zaključenja konkursa. Korisnik sredstava je dužan da izveštaj o realizaciji utrošenih sredstava  dostavi po okončanju projekta, a najkasnije do 15.01.2018. godine.

V  DOKUMENTACIJA
Učesnik konkursa je obavezan da popunjen obrazac za učešće na Konkursu dostavi u četiri primerka. Obrazac je dostupan i na internet strani opštine Kanjiža.

Učesnik Konkursa je obavezan da priloži i kopije sledećih dokumenata u jednom primerku:
1. rešenje o registraciji pravnog lica ili preduzetnika u Agenciji za privredne registre;
2. rešenje o registraciji iz Registra medija odnosno Registra javnih glasila kod Agencije za privredne registre;
3. dozvola za emitovanje radio i/ili TV programa izdata od Regulatornog tela za elektronske medije;
4. overena izjava/saglasnost medija (ili više njih) da će programski sadržaj biti emitovan/objavljen u tom mediju (obavezno samo za pravna lica i preduzetnike registrovane za produkciju televizijskog i radijskog programa);
5. vizuelni prikaz predloženog medijskog sadržaja (trejler, primerak novina, džingl i sl);

Konkurs i Obrazac za prijavu objavljuju se i na internet strani opštine Kanjiža i u lokalnim sredstvima informisanja, gde su vidljivi i dostupni sve vreme trajanja Konkursa. Rešenje o sufinansiranju projekata po raspisanom konkursu, biće objavljeno na internet strani opštine Kanjiža www.kanjiza.rs  i dostavljeno svim učesnicima konkursa u elektronskoj formi. Konkursni materijal se ne vraća. Prijave koje stignu po isteku roka za dostavu prijave ili podnete na pogrešnom obrascu, neće biti razmatrane.

Prijave slati na adresu: Opština Kanjiža, Glavni trg br. 1, 24420 Kanjiža, sa naznakom: „Za Konkurs za sufinansiranje projekata proizvodnje medijskih sadržaja iz oblasti javnog informisanja“. Dodatne informacije se mogu dobiti radnim danom od 08.00 do 14.00 časova na telefon: 024/873-249

Konkurs za dodelu podsticajnih sredstava za uvođenja EU standarda u objekte u kojima se vrši proizvodnja i prerada mesa i mleka

POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA POLJOPRIVREDU, VODOPRIVREDU I ŠUMARSTVO

Konkurs za dodelu podsticajnih sredstava za uvođenja EU standarda u objekte u kojima se vrši proizvodnja i prerada mesa i mleka u AP Vojvodini u 2017. godini

1. Cilj i predmet konkursa
Cilj konkursa je poboljšanje kvaliteta mleka i mesa, povećanje stočnog fonda, uposlenost članova domaćinstava koja se bave stočarskom proizvodnjom, proširenje asortimana novim proizvodima, brendiranje proizvoda i povećanje životnog standarda na selu.

Predmet konkursa je sufinansiranje adaptacije prostora i kupovina potrebne nove opreme radi usklađivanja sa standardima EU u oblasti proizvodnje i prerade mesa i mleka, a prema projektu koji će obezbediti visokoobrazovna ili naučnoistraživačka institucija, a finansirati Sekretarijat.

2. Visina i namena sredstava:
Za realizaciju Konkursa predviđen je ukupan iznos do 30.000.000,00 dinara.

Podsticajna sredstva za podršku investicija po ovom Konkursu utvrđuju se u iznosu do 50% od ukupne vrednosti investicije.

Za podnosioce prijava ‒ fizička lica i preduzetnike, čija je investicija na području sa otežanim uslovima rada u poljoprivredi, lica mlađa od 40 godina i žene ‒ bespovratna sredstva za podršku investicija po ovom konkursu utvrđuju se u iznosu do 60% od ukupne vrednosti investicije.

Prilikom obračuna, uzima se vrednost investicije bez poreza na dodatu vrednost (PDV).

Maksimalan iznos bespovratnih sredstava po jednoj prijavi ne može preći 2.700.000,00 dinara, a ukoliko je podnosilac prijave žena ili lice mlađe od 40 godina, odnosno ukoliko se investicija realizuje na području sa otežanim uslovima rada u poljoprivredi, maksimalni iznos bespovratnih sredstava jeste do 2.970.000,00 dinara.

Minimalan iznos bespovratnih sredstava po jednoj prijavi iznosi 100.000,00 dinara, a razmatraće se samo prijave čija je vrednost investicije 200.000,00 dinara ili veća od tog iznosa.

Sufinansiraće se sledeće investicije:
– Adaptacija objekta i nabavka nove opreme za modernizaciju postojećih prerađivačkih postrojenja i razvoj novih proizvodnih linija s ciljem poboljšanja higijene i kvaliteta proizvoda od mleka kao i proširenje asortimenta proizvoda od mleka.

– Adaptacija objekta i nabavka nove opreme za modernizaciju postojećih prerađivačkih postrojenja i razvoj novih proizvodnih linija radi poboljšanja higijene i kvaliteta proizvoda od mesa kao i proširenje asortimenta proizvoda od mesa.

3. Korisnici sredstava
Pravo na podsticaje ostvaruju lica koja su upisana u Registar poljoprivrednih gazdinstava i koja se nalaze u aktivnom statusu, i to:
1. fizičko lice:
– nosilac registrovanog komercijalnog porodičnog poljoprivrednog gazdinstva;
– preduzetnik nosilac registrovanog komercijalnog porodičnog poljoprivrednog gazdinstva.
2. pravno lice:
– privredno društvo;
– zemljoradnička zadruga.
Privredno društvo može ostvariti pravo na podsticaje ako je razvrstano u mikro i malo pravno lice u skladu sa zakonom kojim se uređuje računovodstvo.

Konkurs je otvoren do 17. 07. 2017.

Dodatne informacije putem telefona 021/4881 852 u vremenu od 10 do 12 časova.

Tekst Konkursa, obrazac prijave i pravilnik na konkurs nalaze se na sajtu Sekretarijata: www.psp.vojvodina.gov.rs

Javni poziv za sprovođenje standardizovane usluge mentoring

MINISTARSTVO PRIVREDE

KREIRAJ ŽIVOT – Javni poziv za sprovođenje standardizovane usluge mentoring

Javni poziv za sprovođenje standardizovane usluge mentoringa objavljuje se u skladu sa Programom Ministarstva privrede – Standardizovani set usluga (SSU) za mikro, mala i srednja preduzeća i preduzetnike u 2017. godini, koji se realizuje preko akreditovanih razvojnih agencija (ARRA).

Usluga mentoringa je namenjena mikro, malim i srednjim privrednim društvima i preduzetnicima, kao i zadrugama, a u cilju pružanja podrške nesmetanom razvoju i smanjenja broja neuspešnih privrednih subjekata i zadruga, kroz pružanje sveobuhvatne i blagovremene podrške korisnicima.

Proces mentoringa odvija se po metodologiji RAS, razvijenoj u saradnji sa Japanskom agencijom za međunarodnu saradnju (JICA). Metodologija određuje korake u procesu u okviru kojeg stručno lice- mentor sprovodi u direktnom kontaktu i radu sa osnivačem i/ili odgovornim licem privrednog subjekta, odnosno menadžmentom/upravom zadruga, određeni broj sati (od 25 do 50 po korisniku) i to u prostorijama korisnika (ne manje od 75% od ukupnog broja predviđenih sati). Osnivač i/ili odgovorno lice privrednog subjekta i menadžment/uprava zadruga (odnosno delegirana lica organa uprave zadruge) i mentor zajedno proučavaju aktuelno poslovanje, razloge trenutnih problema ili smetnje za dalji razvoj, najvažnije potencijale za rast, te na osnovu konstatovanog stanja mentor i korisnik mentoring usluge pripremaju plan/projekat razvoja.

Metodologija standardizovane usluge mentoringa jasno definiše sve korake i aktivnosti u realizaciji mentoringa (upravljanje šemom, rad na terenu, broj poseta, aktivnosti u okviru svake posete, vreme predviđeno za pripremu plana i izveštavanje) i to kroz vodiče: Opšti vodič za mentoring, Vodič za mentoring za početnike i Vodič za mentoring zrelih preduzeća.

Mentoring čini skup sledećih usluga:
•    Dijagnostikovanje kako bi se razumela trenutna situacija u privrednom subjektu odnosno zadruzi;
•    Pomoć prilikom pripremanja razvojnih aktivnosti/planova/projekata kako bi se dostigli ciljevi privrednog subjekta, zadruge;
•    Savetovanje i koordinacija za pristupanje fondovima, novim tehnologijama, konsultantskim uslugama i drugo kako bi se podstakao razvoj i unapređenje poslovanja; Pomoć za pripremanje kreditnih aplikacija za banke i programe podrške za MMSPP i zadruge;
•    Pomoć pri implementaciji razvojnih aktivnosti/planova/projekata;
•    Pomoć u pronalaženju poslovnih partnera;
•    Pomoć pri pronalaženju potrebnih informacija;
•    Konsalting;
•    Savetovanje/koučing;
•    Obuka;
•    Upućivanje na odgovarajuće specijalizovane konsultante.

Usluga se odnosi na besplatan mentoring za mikro, mala i srednja privredna društva, preduzetnike i zadruge, koji posluju do tri godine ili se nalaze u kritičnom trenutku za njihov dalji razvoj ili za opstanak na tržištu.

Zainteresovani kandidati podnose prijave u tri kategorije:
•    Novoosnovani privredni subjekti – ne stariji od 3 godine od dana objavljivanja Javnog poziva;
•    Postojeći privredni subjekti – registrovani pre aprila 2014. godine;
•    Zadruge.

USLOVI ZA UČEŠĆE
Pravo na učešće na javnom pozivu za pružanje usluge mentoring imaju:
1. Mikro, mala i srednja privredna društva i preduzetnici, a koji ispunjavaju sledeće uslove:
•    1. Mikro, mala i srednja privredna društva i preduzetnici, a koji ispunjavaju sledeće uslove: registrovani na teritoriji Republike Srbije;
•    imaju izmirene obaveze po osnovu poreza i doprinosa;
•    ne obavljaju delatnost u okviru vojne industrije i ne organizuju igre na sreću/lutriju.
2. Zadruge koje ispunjavaju sledeće uslove:
•    da je orijentisana ka podršci MMSPP i osnivačkim aktom to jasno definiše;
•    da je delatnost zadruge proizvodnja i zanatske usluge;
•    da imaju izmirene obaveze po osnovu poreza i doprinosa;
•    da ne obavljaju delatnost u okviru vojne industrije i ne organizuju igre na sreću/lutriju.
RAS će odbaciti prijavu ukoliko tokom procesa ocene, selekcije ili ugovaranja utvrdi da je Podnosilac prijave:
•    u sukobu interesa;
•    dao lažne informacija ili nije dao sve potrebne informacije koje je RAS zahtevao, a koje predstavljaju uslov za učešće na Javnom pozivu.

TRAJANJE
Krajnji rok za završetak pružanja standardizovane usluge mentoring je 31. decembar 2017. godine.

POTREBNA DOKUMENTACIJA
Dokumentacija koja se obavezno dostavlja prilikom prijavljivanja na Javni poziv:
1. Za novoosnovane privredne subjekte, ne starije od 3 godine od dana objavljivanja javnog poziva:
1.1. Obrazac 1- Popunjena prijava;
1.2. Izvod o registraciji privrednog subjekta;
1.3. Uverenje nadležne Poreske uprave da je Podnosilac prijave izmirio sve javne prihode (poreze i doprinose), koje ne sme biti izdato pre datuma objavljivanja konkursa (original ili kopija);
1.4. Bilans stanja, bilans uspeha i statistički aneks za 2016. godinu, za koje ovlašćeno lice iz preduzeća/radnje mora dati pisanu izjavu da je svaki od dokumenata verodostojan i istovetan primerku koji je dostavljen APR na konačnu obradu (izjava potpisana i overena pečatom privrednog subjekta). Za privredne subjekte koji vode poslovne knjige po sistemu prostog knjigovodstva potrebno je dostaviti kopije Poreske prijave za konačno utvrđivanje poreza na prihode od samostalne delatnosti i doprinosa za obavezno socijalno osiguranje za 2016. godinu (obrazac PPDG-1S), overene od strane Poreske uprave, kao i kopiju bilansa uspeha (obrazac BU) za 2016. godinu koja je prilog obrasca PPDG-1S. Za paušalno oporezivane obveznike potrebno je dostaviti kopiju Knjige o ostvarenom prometu paušalno oporezovanih obveznika (obrazac KPO) za 2016. godinu, overenu i potpisanu od strane zakonskog zastupnika. U slučaju promene sistema vođenja poslovnih knjiga privrednog subjekta usled promene pravne forme, potrebno je da privredni subjekt dostavi finansijske izveštaje u skladu sa sistemom vođenja poslovnih knjiga koji je primenjivao u 2015. godini.
Napomena: Dokumentaciju pod tačkom 1.3. i 1.4. nisu u obavezi da dostave privredni subjekti registrovani u 2016. godini.

2. Za privredne subjekte koji su registrovani pre aprila 2014. godine:
2.1. Obrazac 1- Popunjena prijava;
2.2. Izvod o registraciji privrednog subjekta (kopija);
2.3. Uverenje nadležne Poreske uprave da je Podnosilac prijave izmirio sve javne prihode (poreze i doprinose), koje ne sme biti izdato pre datuma objavljivanja konkursa (original ili kopija);
2.4. Bilans stanja, bilans uspeha i statistički aneks za 2016. godinu, za koje ovlašćeno lice iz preduzeća/radnje mora dati pisanu izjavu da je svaki od dokumenata verodostojan i istovetan primerku koji je dostavljen APR na konačnu obradu (izjava potpisana i overena pečatom privrednog subjekta). Za privredne subjekte koji vode poslovne knjige po sistemu prostog knjigovodstva potrebno je dostaviti kopije Poreske prijave za konačno utvrđivanje poreza na prihode od samostalne delatnosti i doprinosa za obavezno socijalno osiguranje za 2016. godinu (obrazac PPDG-1S), overene od strane Poreske uprave, kao i kopiju bilansa uspeha (obrazac BU) za 2016. godinu koja je prilog obrasca PPDG-1S. Za paušalno oporezivane obveznike potrebno je dostaviti kopiju Knjige o ostvarenom prometu paušalno oporezovanih obveznika (obrazac KPO) za 2016. godinu, overenu i potpisanu od strane zakonskog zastupnika. U slučaju promene sistema vođenja poslovnih knjiga privrednog subjekta usled promene pravne forme, potrebno je da privredni subjekt dostavi finansijske izveštaje u skladu sa sistemom vođenja poslovnih knjiga koji je primenjivao u 2015. godini.

3. Za zadruge:
3.1. Obrazac 1- Popunjena prijava;
3.2. Uverenje nadležne Poreske uprave da je Podnosilac prijave izmirio sve javne prihode (poreze i doprinose), koje ne sme biti izdato pre datuma objavljivanja konkursa (original ili kopija);
3.3. Bilans stanja, bilans uspeha i statistički aneks za 2016. godinu, za koje ovlašćeno lice iz zadruge mora dati pisanu izjavu da je svaki od dokumenata verodostojan i istovetan primerku koji je dostavljen APR (izjava potpisana i overena pečatom zadruge).

RAS zadržava pravo da, ukoliko je potrebno, zatraži dodatnu dokumentaciju od Podnosioca prijave, ali samo za kompletne podnete prijave.

FINANSIJSKA SREDSTVA
Ukupan budžet za pružanje standardizovane usluge mentoring iznosi 6.000.000,00 dinara. Za pružanje usluge opredeljen je bruto iznos od 1.500,00 dinara po satu.

Javni poziv je otvoren 45 dana od dana objavljivanja (07.07.2017.).

Javni poziv, Uputstvo i drugi prateći dokumenti dostupni su na elektronskim stranama RAS, www.ras.gov.rs, kao i na elektronskim stranama ARRA i u štampanom obliku u ARRA.

Za detaljnije informacije možete se obratiti RAS na elektronsku adresu: mentoring@ras.gov.rs ili na broj telefona: 011/3398 809

Detaljnije

Konkurs za sufinansiranje projekata crkava i verskih zajednica na teritoriji opštine Kanjiža u 2017. godini

OPŠTINA KANJIŽA

Konkurs za sufinansiranje projekata crkava i verskih zajednica na teritoriji opštine Kanjiža u 2017. godini

Sredstva iz budžeta opštine Kanjiža u 2017. godini za sufinansiranje projekata crkava i verskih zajednica na teritoriji opštine Kanjiža dodeljuju se u visini od 2.000.000,00  (dvamiliona) dinara.

Pravo podnošenja prijave na konkurs imaju crkvene opštine tradicionalnih crkava i verske zajednice koje se nalaze na teritoriji opštine Kanjiža.

Sredstva dodeljuju se za sufinansiranje projekata koji se odnose na:
1. investicione radove na crkvenim hramovima i drugim sakralnim objektima
2. obnovu postojećih crkvenih hramova koji nisu obnavljani preko 10 i više godina, a posebno crkvenih hramova koji su spomenici kulture
3. obnovu parohijskih domova
4. uređenje i revitalizaciju prostora verskih grobalja
5. izgradnju i obnovu kapela na grobljima
6. obnovu zvonika
7. obnovu fasada i krečenje crkvenih hramova
8. obnovu krova
9. presecanje i saniranje vlage na zidovima crkvenog hrama
10. organizovanje tradicionalnih godišnjica i datuma koji su posvećeni imenu koje crkva nosi
11. organizovanje crkvenih manifestacija.

Rok za podnošenje prijave je 8. juni 2017. godine.

Dodatne informacije možete dobiti pozivom na broj telefona 024 875 166 lokal 229, ili lično u kancelariji broj 9 (Atila Kasa).

Detaljnije