Arhiva ‘Konkursi’

Konkurs za dugoročne kredite za investicije u poljoprivredi u okviru IPARD programa

RAZVOJNI FOND AUTONOMNE POKRAJINE VOJVODINE

Konkurs za dugoročne kredite za investicije u poljoprivredi u okviru IPARD programa

1. CILJEVI DODELE SREDSTAVA

Osnovni cilj odobravanja kredita Razvojnog fonda Autonomne pokrajine Vojvodine doo Novi Sad (u daljem tesktu: Fond) je obezbeđenje finansijske podrške investicijama u poljoprivredi radi povećanja efikasnosti realizacije projekata odobrenih u okviru IPARD programa.
Za realizaciju ove kreditne linije planirana sredstva su utvrđena Programom rada Fonda.

2. NAMENA KREDITA

Krediti su namenjeni za podršku investicijama u poljoprivredi u skladu sa odgovarajućim pravilnikom o IPARD podsticajima za investicije i javnim pozivom ministarstva nadležnog za poslove poljoprivrede – Uprave za agrarna plaćanja.

3. KORISNICI KREDITA

Korisnici kredita su lica upisana u Registar poljoprivrednih gazdinstava sa aktivnim statusom koji su primili rešenje od Uprave za agrarna plaćanja o odobrenju projekta u okviru IPARD podsticaja, i to: fizička lica – nosioci komercijalnog porodičnog poljoprivrednog gazdinstva, preduzetnici, privredna društva i zemljoradničke zadruge razvrstani u mikro, malo ili srednje pravno lice u skladu sa zakonom kojim se uređuje računovodstvo.
Korisnici sredstava moraju imati registrovano sedište na teritoriji AP Vojvodine. Investicija koja je predmet finansiranja se mora realizovati na teritoriji AP Vojvodine.
Potencijalni korisnici kredita imaju mogućnost podnošenja zahteva za kredit kod Fonda, nakon predaje zahteva za odobravanje projekta Upravi za agrarna plaćanja, a kao dokaz se dostavlja kopija zahteva uz overeni dokument od strane Uprave za agrarna plaćanja o prijemu dokumentacije.
Krediti će se odobravati nakon dostavljanja rešenja Uprave za agrarna plaćanja o odobrenju projekta u okviru IPARD podsticaja od strane podnosioca zahteva.

4. USLOVI KREDITIRANJA
• Iznos kredita: u skladu sa kreditnom sposobnošću podnosioca zahteva i u skladu sa prihvatljivim investicijama i troškovima sadržanim u Rešenju o odobravanju projekta, a najviše:
– do 150.000,00 EUR u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS za EUR na dan realizacije kredita – za odobrene projekte za nabavku pogonske poljoprivredne mehanizacije i poljoprivrednih mašina, u skladu sa Listom prihvatljivih investicija i troškova, i raspisanim Javnim pozivom ministarstva nadležnog za poslove poljoprivrede, Uprave za agrarna plaćanja;
– do 800.000,00 EUR u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS za EUR na dan realizacije kredita – za odobrene projekte za investicije u objekte i opremu, u skladu sa Listom prihvatljivih investicija i troškova, i raspisanim Javnim pozivom ministarstva nadležnog za poslove poljoprivrede, Uprave za agrarna plaćanja, kao i za druge namene u skladu sa pozivima;
– Prilikom obračuna iznosa kredita, uzima se vrednost investicije bez poreza na dodatu vrednost;

• kamatna stopa (godišnja):
sa garancijomsa hipotekom1%2%III, IV2%3%I, IIKamatna stopaZa podnosioce zahteva koji imaju sedište na teritoriji gradova i opština AP Vojvodine, prema grupi razvijenosti:
• bez sopstvenog učešća;
• primena valutne klauzule: srednji kurs evra NBS;
• umanjenje glavnice kredita – nakon ostvarenja prava na isplatu podsticaja i izvršene isplate od strane Uprave za agrarna plaćanja u definisanom iznosu, vrši se umanjenje glavnice, odnosno korisnik kredita je u obavezi vraćanja dela kredita u iznosu ostvarenog podsticaja;
• rok vraćanja kredita: do 7 godina, u okviru kojih je obuhvaćen grejs period;
• grejs period: do 24 meseca. U grejs periodu obračunava se i plaća interkalarna kamata mesečno, tromesečno ili šestomesečno, u visini ugovorene kamatne stope;
• anuiteti se obračunavaju i plaćaju mesečno, tromesečno ili šestomesečno;
• naknada: za obradu kreditnog zahteva iznosi 5.000,00 dinara.

Konkurs je otvoren do iskorišćenja sredstava planiranih za njegovu realizaciju ili do donošenja odluke nadležnog organa o zatvaranju Konkursa.

Sve dodatne informacije mogu se dobiti lično na adresi Bulevar cara Lazara 7a, Novi Sad, u Sektoru za kredite; elektronskim putem: kreditno@rfapv.rs, ili telefonskim putem na brojeve: 021/454-334; 021/300-4935; 021/450-698; 021/450-702; 021/6351-014.

Detaljnije

Konkurs za dugoročne kredite za razvoj turizma

RAZVOJNI FOND AUTONOMNE POKRAJINE VOJVODINE

Konkurs za dugoročne kredite za razvoj turizma

1. CILJEVI DODELE SREDSTAVA

Osnovni cilj odobravanja kredita Razvojnog fonda Autonomne pokrajine Vojvodine doo Novi Sad (u daljem tesktu: Fond) je podrška razvoju turizma putem povećanja nivoa opremljenosti turističkih kapaciteta, stvaranja uslova za povećanje kvaliteta i proširenje ponude u pružanju turističkih usluga, podizanja stepena konkurentnosti i povećanja zaposlenosti.
Posebni ciljevi dodele sredstava su razvoj turističke delatnosti karakteristične za geografsko područje Vojvodine, odnosno za razvoj:
– ruralnog turizma: seoskog turizma, lovnog i ribolovnog turizma, enogastronomskog turizma, verskog turizma, kulturnog turizma, zdravstvenog turizma;
– seoskog turizma: agroturizma i turizma u seoskom domaćinstvu, malih porodičnih hotela u selima, kampova, etno sela, etno kuća, izletišta, folklora.

Za realizaciju ove kreditne linije planirana sredstva su utvrđena Programom rada Fonda.

2. NAMENA KREDITA

Krediti će se dodeljivati za finansiranje investicionih ulaganja u oblastima turizma i ugostiteljstva:
– izgradnja, adaptacija i opremanje turističkih objekata – smeštajnih i uslužnih kapaciteta;
– izgradnja, adaptacija i opremanje sportsko rekreativnih i rehabilitacionih objekata u funkciji pružanja turističkih usluga;
– obnavljanje tradicionalnih seoskih domaćinstava u funkciji turizma;
– nabavka, rekonstrukcija i adaptacija plutajućih objekata, kao i prevoznih i rekreativnih sredstava namenjenih posetiocima i turistima;
– dizajn, priprema proizvodnje i proizvodnja suvenira;
– ostale namene u oblasti turizma i ugostiteljstva.

Sredstva iz kredita se ne mogu koristiti za organizovanje igara na sreću, lutrija i sličnih delatnosti, proizvodnju nafte i naftnih derivata, proizvodnju i promet bilo kog proizvoda ili aktivnosti koje se prema domaćim propisima ili međunarodnim konvencijama i sporazumima, smatraju zabranjenim.

3. KORISNICI KREDITA

Pravo učešća na konkursu imaju pravna lica i preduzetnici koji su razvrstani kao mikro, malo ili srednje pravno lice i fizička lica – nosioci komercijalnog porodičnog poljoprivrednog gazdinstva na teritoriji AP Vojvodine, koji imaju aktivan status gazdinstva i navršenih manje od 70 godina života.
Korisnici sredstava moraju biti registrovani za obavljanje delatnosti u oblasti turizma i imati registrovano sedište na teritoriji AP Vojvodine. Investicija koja je predmet finansiranja se mora realizovati na teritoriji AP Vojvodine.

4. USLOVI KREDITIRANJA

• iznos kredita: u skladu sa kreditnom sposobnošću podnosioca zahteva, do 10.000.000,00 dinara ukoliko je podnosilac zahteva fizičko lice – nosilac komercijalnog porodičnog poljoprivrednog gazdinstva, odnosno do 20.000.000,00 dinara ukoliko je podnosilac zahteva pravno lice i preduzetnik. Minimalan iznos kredita je 300.000,00 dinara. Prilikom obračuna iznosa kredita, uzima se vrednost investicije bez poreza na dodatu vrednost;

• kamatna stopa (godišnja):
sa garancijomsa hipotekom1%2%III, IV2%3%I, IIKamatna stopaZa podnosioce zahteva koji imaju sedište na teritoriji gradova i opština AP Vojvodine, prema grupi razvijenosti:

• sopstveno učešće: najmanje 20% predračunske vrednosti investicije (bez obrtnih sredstava). Učešće se obezbeđuje uplatom pre realizacije kredita. Kao učešće, mogu se priznati ulaganja u okviru investicije koja se kreditira, izvršena u poslednjih godinu dana od dana podnošenja zahteva za kredit;

• primena valutne klauzule – srednji kurs evra NBS;

• rok vraćanja kredita: do 7 godina u okviru kojih je obuhvaćen grejs period;

• grejs period: do 24 meseca. U grejs periodu obračunava se i plaća interkalarna kamata mesečno, tromesečno ili šestomesečno, u visini ugovorene kamatne stope;

• anuiteti se obračunavaju i plaćaju: mesečno, tromesečno ili šestomesečno;

• naknada: za obradu kreditnog zahteva iznosi 5.000,00 dinara.

Konkurs je otvoren do iskorišćenja sredstava planiranih za njegovu realizaciju ili do donošenja odluke nadležnog organa o zatvaranju Konkursa.

Sve dodatne informacije mogu se dobiti lično na adresi Bulevar cara Lazara 7a, Novi Sad, u Sektoru za kredite; elektronskim putem: kreditno@rfapv.rs, ili telefonskim putem na brojeve: 021/454-334; 021/300-4935; 021/450-698; 021/450-702; 021/6351-014.

Detaljnije

Konkurs za kratkoročne kredite za obrtna sredstva

RAZVOJNI FOND AUTONOMNE POKRAJINE VOJVODINE

Konkurs za kratkoročne kredite za obrtna sredstva

1. CILJEVI DODELE SREDSTAVA

Osnovni cilj odobravanja kredita Razvojnog fonda Autonomne pokrajine Vojvodine doo Novi Sad (u daljem tesktu: Fond) je obezbeđenje finansijskih sredstava namenjenih finansiranju obrtnih sredstava potrebnih za obezbeđenje kontinuiteta poslovnih procesa preduzeća u cilju podsticanja zapošljavanja.
Za realizaciju ove kreditne linije planirana sredstva su utvrđena Programom rada Fonda.

2. NAMENA KREDITA

Krediti će se odobravati za finansiranje obrtnih sredstava.
Sredstva iz kredita se ne mogu koristiti za organizovanje igara na sreću, lutrija i sličnih delatnosti, proizvodnju nafte i naftnih derivata, proizvodnju i promet bilo kog proizvoda ili aktivnosti koje se prema domaćim propisima ili međunarodnim konvencijama i sporazumima, smatraju zabranjenim.

3. KORISNICI KREDITA

Pravo učešća na konkursu imaju pravna lica i preduzetnici koji su razvrstani kao mikro, malo ili srednje pravno lice.
Korisnici sredstava moraju imati registrovano sedište na teritoriji AP Vojvodine.

4. USLOVI KREDITIRANJA
• iznos kredita: u skladu sa kreditnom sposobnošću podnosioca zahteva, od 300.000,00 dinara do 20.000.000,00 dinara;
• kamatna stopa (godišnja):
sa garancijomsa hipotekom1%2%III, IV2%3%I, IIKamatna stopaZa podnosioce zahteva koji imaju sedište na teritoriji gradova i opština AP Vojvodine, prema grupi razvijenosti:
• primena valutne klauzule: srednji kurs evra NBS;
• rok vraćanja tranši kredita: do 12 meseci, u okviru kojih je obuhvaćen grejs period;
• grejs period: do 3 meseca. U grejs periodu obračunava se i plaća interkalarna kamata mesečno ili tromesečno, u visini ugovorene kamatne stope;
• period raspoloživosti: 48 meseci od dana prve realizacije kredita, pri čemu korisnik može koristiti novu tranšu nakon potpunog izmirenja obaveza po prethodnoj tranši;
• anuiteti se obračunavaju i plaćaju mesečno ili tromesečno;
• naknada: za obradu kreditnog zahteva iznosi 5.000,00 dinara.

Konkurs je otvoren do iskorišćenja sredstava planiranih za njegovu realizaciju ili do donošenja odluke nadležnog organa o zatvaranju Konkursa.

Sve dodatne informacije mogu se dobiti lično na adresi Bulevar cara Lazara 7a, Novi Sad, u Sektoru za kredite; elektronskim putem: kreditno@rfapv.rs, ili telefonskim putem na brojeve: 021/454-334; 021/300-4935; 021/450-698; 021/450-702; 021/6351-014.

Detaljnije

Konkurs za dugoročne kredite za trajna obrtna sredstva

RAZVOJNI FOND AUTONOMNE POKRAJINE VOJVODINE

Konkurs za dugoročne kredite za trajna obrtna sredstva

1. CILJEVI DODELE SREDSTAVA

Osnovni cilj odobravanja kredita Razvojnog fonda Autonomne pokrajine Vojvodine doo Novi Sad (u daljem tesktu: Fond) je obezbeđenje finansijskih sredstava namenjenih finansiranju trajnih obrtnih sredstava potrebnih za obezbeđenje kontinuiteta poslovnih procesa preduzeća u cilju podsticanja zapošljavanja.
Za realizaciju ove kreditne linije planirana sredstva su utvrđena Programom rada Fonda.

2. NAMENA KREDITA

Krediti će se odobravati za finansiranje trajnih obrtnih sredstava.
Sredstva iz kredita se ne mogu koristiti za organizovanje igara na sreću, lutrija i sličnih delatnosti, proizvodnju nafte i naftnih derivata, proizvodnju i promet bilo kog proizvoda ili aktivnosti koje se prema domaćim propisima ili međunarodnim konvencijama i sporazumima, smatraju zabranjenim.

3. KORISNICI KREDITA

Pravo učešća na konkursu imaju pravna lica i preduzetnici koji su razvrstani kao mikro, malo ili srednje pravno lice.
Korisnici sredstava moraju imati registrovano sedište na teritoriji AP Vojvodine.

4. USLOVI KREDITIRANJA
• iznos kredita: u skladu sa kreditnom sposobnošću podnosioca zahteva, od 500.000,00 dinara do 50.000.000,00 dinara;
• kamatna stopa (godišnja):
sa garancijomsa hipotekom1%2%III, IV2%3%I, IIKamatna stopaZa podnosioce zahteva koji imaju sedište na teritoriji gradova i opština AP Vojvodine, prema grupi razvijenosti:
• primena valutne klauzule: srednji kurs evra NBS;
• rok vraćanja kredita: do 48 meseci, u okviru kojih je obuhvaćen grejs period
• grejs period: do 6 meseci. U grejs periodu obračunava se i plaća interkalarna kamata mesečno, tromesečno ili šestomesečno u visini ugovorene kamatne stope;
• anuiteti se obračunavaju i plaćaju mesečno, tromesečno ili šestomesečno;
• naknada: za obradu kreditnog zahteva iznosi 5.000,00 dinara.

Konkurs je otvoren do iskorišćenja sredstava planiranih za njegovu realizaciju ili do donošenja odluke nadležnog organa o zatvaranju Konkursa.

Sve dodatne informacije mogu se dobiti lično na adresi Bulevar cara Lazara 7a, Novi Sad, u Sektoru za kredite; elektronskim putem: kreditno@rfapv.rs, ili telefonskim putem na brojeve: 021/454-334; 021/300-4935; 021/450-698; 021/450-702; 021/6351-014.

Detaljnije

Konkurs za dugoročne kredite za investiciona ulaganja

RAZVOJNI FOND AUTONOMNE POKRAJINE VOJVODINE

Konkurs za dugoročne kredite za investiciona ulaganja

1. CILJEVI DODELE SREDSTAVA

Osnovni cilj odobravanja kredita Razvojnog fonda Autonomne pokrajine Vojvodine doo Novi Sad (u daljem tesktu: Fond) je obezbeđenje finansijskih sredstava u cilju stvaranja uslova za inteziviranje proizvodnje, podizanje nivoa efikasnosti i konkurentnosti, kao i podsticanja zapošljavanja.
Za realizaciju ove kreditne linije planirana sredstva su utvrđena Programom rada Fonda.

2. NAMENA KREDITA

Krediti će se odobravati za finansiranje investicionih ulaganja.
Sredstva iz kredita se ne mogu koristiti za organizovanje igara na sreću, lutrija i sličnih delatnosti, proizvodnju nafte i naftnih derivata, proizvodnju i promet bilo kog proizvoda ili aktivnosti koje se prema domaćim propisima ili međunarodnim konvencijama i sporazumima, smatraju zabranjenim.

3. KORISNICI KREDITA

Pravo učešća na konkursu imaju pravna lica i preduzetnici koji su razvrstani kao mikro, malo ili srednje pravno lice.
Korisnici sredstava moraju imati registrovano sedište na teritoriji AP Vojvodine. Investicija koja je predmet finansiranja mora se realizovati na teritoriji AP Vojvodine.

4. USLOVI KREDITIRANJA

• iznos kredita: u skladu sa kreditnom sposobnošću podnosioca zahteva, od 500.000,00 dinara do 100.000.000,00 dinara. Prilikom obračuna iznosa kredita uzima se vrednost investicije bez poreza na dodatu vrednost;

• kamatna stopa (godišnja):
sa garancijomsa hipotekom1%2%III, IV2%3%I, IIKamatna stopaZa podnosioce zahteva koji imaju sedište na teritoriji gradova i opština AP Vojvodine, prema grupi razvijenosti:

• sopstveno učešće: najmanje 20% predračunske vrednosti investicije (bez obrtnih sredstava). Učešće se obezbeđuje uplatom pre realizacije kredita. Kao učešće, mogu se priznati ulaganja u okviru investicije koja se kreditira, izvršena u poslednjih godinu dana od dana podnošenja zahteva za kredit;

• primena valutne klauzule: srednji kurs evra NBS;

• rok vraćanja kredita: do 7 godina, u okviru kojih je obuhvaćen grejs period;

• grejs period: do 24 meseca. U grejs periodu obračunava se i plaća interkalarna kamata mesečno, tromesečno ili šestomesečno, u visini ugovorene kamatne stope;

• anuiteti se obračunavaju i plaćaju mesečno, tromesečno ili šestomesečno;

• naknada: za obradu kreditnog zahteva iznosi 5.000,00 dinara.

Detaljnije

Konkurs za dodelu podsticajnih sredstava za uklanjanje divljih deponija s poljoprivrednog zemljišta

POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA POLJOPRIVREDU, VODOPRIVREDU I ŠUMARSTVO

Konkurs za dodelu podsticajnih sredstava za uklanjanje divljih deponija s poljoprivrednog zemljišta, odnosno privođenje nameni poljoprivrednog zemljišta na teritoriji AP Vojvodine u 2018. godini

1. CILJ I PREDMET KONKURSA:
Cilj konkursa jeste uklanjanje komunalnog, neopasnog, inertnog otpada (u daljem tekstu: Otpad) odlaganog na divljim deponijama lociranim na poljoprivrednom zemljištu u državnoj svojini.

Predmet sufinansiranja jesu troškovi uklanjanja (primarna separacija ili drugi tretman otpada na mestu divlje deponije radi maksimalnog iskorišćavanja komunalnog otpada, utovar, transport i odlaganje odnosno adekvatno zbrinjavanje na registrovanim deponijama, kao i vršenje nadzora nad uklanjanjem divljih deponija) komunalnog, neopasnog, inertnog otpada s divljih deponija formiranih na poljoprivrednom zemljištu u državnoj svojini.

2. VISINA I NAMENA SREDSTAVA:

Ukupan iznos bespovratnih sredstava koji se dodeljuje po ovom konkursu jeste 15.000.000,00 dinara.

Bespovratna sredstva za uklanjanje komunalnog, neopasnog i inertnog otpada po ovom konkursu utvrđuju se u iznosu do 30% od ukupno prihvatljivih troškova.

Maksimalni iznos sredstava po jednoj prijavi koji odobrava Sekretarijat iznosi do 3.000.000,00 dinara, bez PDV-a.

Preostali iznos obezbeđuje korisnik sredstava.

3. KORISNICI SREDSTAVA:

Pravo da konkurišu imaju jedinice lokalne samouprave (gradovi i opštine) s teritorije AP Vojvodine.

4. USLOVI ZA UČEŠĆE NA KONKURSU

Iz podnete prijave razmatraće se jedino parcele koje predstavljaju poljoprivredno zemljište u državnoj svojini na kojima se nalaze deponije. Prijave u kojima se navode druge vrste zemljišta ili druga vrsta vlasništva, neće biti razmatrane, odnosno prijava će se delimično prihvatati i samim tim opredeljiviti prihvatljivi troškovi.

5. VREMENSKI OKVIR KONKURSA:

Konkurs je otvoren zaključno sa 28.03.2018. godine.

6. POTREBNA DOKUMENTACIJA KOJOM SE DOKAZUJE ISPUNJENOST USLOVA ZA UČEŠĆE NA KONKURSU :
o prijava na konkurs koja se može preuzeti sa veb-stranice: www.psp.vojvodina.gov.rs;

o obaveštenje o deponiji na koju će se odložiti Otpad sakupljen s divljih deponija; obaveštenje treba da sadrži: naziv deponije, katastarsku opštinu i broj katastarske parcele na kojoj se nalazi deponija na koju će se odložiti Otpad uklonjen s divljih deponija (u daljem tekstu: Deponija), naziv i adresa pravnog lica koje upravlja Deponijom na koju će se odložiti otpad;

o kopija akta koji je doneo organ lokalne samouprave, pokrajinskog organa ili republičkog organa, iz kojeg se vidi da je Deponija predviđena za odlaganje Otpada;

o zapisnik inspektora za zaštitu životne sredine o stanju utvrđenom na licu mesta na kojem se nalazi svaka od divljih deponija koja je predmet uklanjanja (ne stariji od dana objavljivanja ovog konkursa) kojim se konstatuje: naziv divlje deponije ili naziv potesa ili toponima na kojem se divlja deponija nalazi, fotografiju divlje deponije, konstataciju inspektora da je reč o komunalnom, neopasnom, inertnom otpadu, naziv katastarske opštine u kojoj se nalazi divlja deponija, broj katastarske parcele na kojoj se nalazi divlja deponija, površina zemljišta koju zauzima divlja deponija u m2, zapremina divlje deponije u m3 – ukoliko se navedeno može utvrditi na osnovu činjeničnog stanja;

o izvod iz opštinskog/gradskog budžeta, kojim se potvrđuje iznos sopstvenog učešća –dostaviti najkasnije 15 dana od dana potpisivanja ugovora; ukoliko nema navedena sredstva, neophodno je dostaviti izjavu nadležnog organa (koju je potpisalo ovlašćeno lice) o tome da će ih obezbediti najkasnije u roku od 15 dana od dana zaključenja ugovora;

o Tabela 1 – pregled divljih deponija čije se uklanjanje planira; blanko primerak Tabele 1 preuzima se sa internet stranice Sekretarijata ili u njegovim prostorijama;

o izvod iz katastra iz kojeg se vidi da je katastarska parcela na kojoj se nalazi divlja deponija u državnoj svojini i da je u pitanju poljoprivredno zemljište;

o neobavezujuća ponuda za uklanjanje otpada navedenog u Tabeli 1, koju je izdalo nadležno komunalno preduzeće za teritoriju lokalne samouprave, drugo pravno lice ili preduzetnik.

Ukoliko bude potrebno, Sekretarijat zadržava pravo da od podnosioca prijave zatraži dodatnu dokumentaciju.

7. POSTUPAK DONOŠENJA ODLUKE O DODELI SREDSTAVA

Postupak donošenja odluke regulisan je u skladu s Poslovnikom o radu komisija za izradu konkursa i pravilnika i postupanje po konkursima raspisanim u Pokrajinskom sekretarijatu za poljoprivredu, vodoprivredu i šumarstvo, a na osnovu kog je donet Pravilnik o dodeli podsticajnih sredstava putem konkursa za uklanjanje divljih deponija s poljoprirvednog zemljišta , odnosno privođenje nameni poljoprivrednog zemljišta na teritoriji APV u 2018. godini.

8. VREME ZAKLJUČENJE UGOVORA:

Ugovori s korisnicima sredstava biće zaključeni najkasnije u roku od deset (10) dana od dana donete konačne odluke o dodeli sredstava.

9. USLOVI KORIŠĆENJA SREDSTAVA:

1. sredstva po ovom konkursu dodeljuju se bespovratno;

2. sredstva u vrednosti 50% od dodeljenog iznosa biće preneta nakon potpisivanja ugovora, a u skladu s prilivom sredstava u budžet APV; ostatak sredstava biće isplaćivan po pravdanju uplaćenog avansa, a po ispostavljenoj končanoj situaciji, u srazmeri koja je utvrđena ugovorom;

3. korisnik sredstava u obavezi je da – prilikom potpisivanja ugovora o korišćenju sredstava sa Sekretarijatom – preda registrovanu menicu s meničnom izjavom, kao sredstvo obezbeđenja za namensko korišćenje sredstava, kako avansnog, tako i sveobuhvatnog iznosa dodeljenih sredstava;

4. korisnik sredstava dužan je da pokrene postupak javne nabavke u roku od 30 dana od dana zaključenja ugovora, kao i da o tome dostavi dokaz davaocu sredstava – rešenje o obrazovanju komisije za javnu nabavku i odluku o pokretanju postupka javne nabavke;

5. Sekretarijat zadržava pravo da kontroliše utrošak sredstava uvidom u izvršenje radova i dokumentaciju putem svojih ovlašćenih predstavnika iz resornog sektora i predstavnika budžetske inspekcije;

6. u slučaju da se sredstva potroše nenamenski ili se ne realizuju u predviđenom roku, korisnik je dužan da ih vrati sa zakonskom zateznom kamatom od dana prenosa sredstava;

7. korisnik sredstava dužan je da iskoristi dodeljena sredstava do 31.10.2018. godine.

10. NAČIN DOSTAVLJANJA PRIJAVA:

Prijave se moraju dostaviti u zatvorenoj koverti i to: poštom na adresu „Pokrajinski sekretarijat za poljoprivredu, vodoprivredu i šumarstvo, Bul. Mihajla Pupina 16, 21000 Novi Sad” ili lično – na pisarnici pokrajinskih organa uprave u zgradi Pokrajinske vlade Autonomne pokrajine Vojvodine (radnim danom do 14 časova). Koverat na prednjoj strani mora da sadrži naznaku „Konkurs – Uklanjanje divljih deponija”, a na poleđini koverte – naziv i adresu podnosioca prijave.

11. KONTAKT ZA DODATNE INFORMACIJE:

Dodatne informacije mogu se dobiti putem telefona: 021/487-4186.

12. INFORMACIJE O PREUZIMANJU DOKUMENTACIJE U ELEKTRONSKOJ FORMI:
Tekst konkursa, obrazac prijave na konkurs, blanko Tabela 1 i Pravilnik o dodeli podsticajnih sredstava putem konkursa za uklanjanje divljih deponija s poljoprivrednog zemljišta, odnosno privođenje nameni poljoprivrednog zemljišta na teritoriji AP Vojvodine u 2018. godini mogu se preuzeti sa sajta Sekretarijata (www.psp.vojvodina.gov.rs).

Detaljnije

Konkurs za sufinansiranje uređenja atarskih puteva i otresišta na teritoriji AP Vojvodine u 2018. godini

POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA POLJOPRIVREDU, VODOPRIVREDU I ŠUMARSTVO

Konkurs za sufinansiranje uređenja atarskih puteva i otresišta na teritoriji AP Vojvodine u 2018. godini

1. CILJ I PREDMET KONKURSA:

Predmet konkursa jeste sufinansiranje radova na uređenju atarskih puteva i otresišta.

Cilj konkursa jeste uređenje atarskih puteva i prilaznih atarskih puteva sa izradom završnog sloja od čvrstih kompaktnih materijala – najmanje do nivoa tucanika ili struganog asfalta i uređenje otresišta.

U vezi s ovim konkursom:

– pod atarskim putem podrazumeva se saobraćajna površina koja je dostupna većem broju korisnika, koju nadležni organ proglasi nekategorisanim putem i koja je upisana u katastar nepokretnosti kao nekategorisan put, a doprinosi racionalnom korišćenju poljoprivrednog zemljišta;
– pod otresištem podrazumeva se površina neposredno pre priključka nekategorisanog puta s javnim putem više kategorije, uređena tako da se na njoj uklone sve nečistoće s vozila čije bi iznošenje na javni put ugrozilo bezbednost saobraćaja.

2. VISINA I NAMENA SREDSTAVA:

Ukupan iznos bespovratnih sredstava koji se dodeljuje po ovom konkursu jeste 190.000.000,00 dinara.

Ukupan iznos bespovratnih sredstava koji se dodeljuje po jednoj prijavi jeste do 20.000.000,00 dinara.

Sredstva se – kao bespovratna – dodeljuju korisnicima do 40% od ukupno prihvatljivih troškova. Preostali iznos obezbeđuje korisnik sredstava.

Namena sredstava jeste sufinansiranje troškova radova i materijala za uređenje atarskih puteva, prilaznih atarskih puteva i otresišta, a u koje spadaju pripremni, zemljani radovi i radovi na izgradnji kolovozne konstrukcije od čvrstih kompaktnih materijala.

U okviru uređenja atarskih puteva i prilaznih atarskih puteva sufinansiraće se uređenje atarskih puteva tucanikom, struganim asfaltom, asfaltom, betonom i metodom stabilizacije hidrauličnog veziva.

U okviru uređenja otresišta sufinansiraće se izrada rebrastog ostresišta od armiranog betona u dužini do šezdeset metara.

3. KORISNICI SREDSTAVA :

Pravo da konkurišu imaju jedinice lokalne samouprave (gradovi i opštine) s teritorije AP Vojvodine.

4. USLOVI ZA UČEŠĆE NA KONKURSU

Jedinice lokalne samouprave mogu da podnesu jednu prijavu s pregledom atarskih puteva i otresišta čije se uređenje planira.

5. VREMENSKI OKVIR KONKURSA:

Konkurs je otvoren zaključno sa 28.03.2018. godine.

6. POTREBNA DOKUMENTACIJA KOJOM SE DOKAZUJE ISPUNJENOST USLOVA ZA UČEŠĆE NA KONKURSU:

1. prijava na konkurs koja se može preuzeti s veb-stranice: www.psp.vojvodina.gov.rs, s potpisom gradonačelnika ili predsednika opštine;

2. kopija aktuelne odluke ili drugog akta nadležnog organa jedinice lokalne samouprave kojim se površina za koju se podnosi prijava, proglašava nekategorisanim putem; ukoliko u navedenom aktu nisu precizno nabrojani i određeni nekategorisani putevi, tada je podnosilac prijave dužan da uz njega dostavi i kopiju aktuelne odluke ili drugog akta nadležnog organa jedinice lokalne samouprave, kojim se definiše održavanje, korišćenje i ostala pitanja, gde su nekategorisani putevi – koji su predmet apliciranja na konkurs – jasno navedeni i određeni; potrebno je dostaviti integralnu verziju akta sa svim važećim izmenama i dopunama;

3. izvod iz lista nepokretnosti kojim se dokazuje da je upisan nekategorisan put ili dokaz o podnetom zahtevu Katastru nepokretnosti za upis nekategorisanog puta;

4. pregled atarskih puteva i otresišta čije se uređenje planira (priprema se u formi tabele koja je data na internet stranici Pokrajinskog sekretarijata za poljoprivredu, vodoprivredu i šumarstvo u okviru prijave na konkurs);

5. izvod iz opštinskog/gradskog budžeta, kojim se potvrđuje iznos sopstvenog učešća – dostaviti najkasnije 15 dana od dana potpisivanja ugovora; ukoliko nema navedena sredstva neophodno je dostviti izjavu nadležnog organa potpisanu od ovlašćenog lica o tome da će ista obezbediti najkasnije u roku od 15 dana od dana zaključenja ugovora

6. tehničku dokumentaciju koja sadrži:
1) opšti deo;
b. projektni zadatak;
v. opis radova s predmerom i predračunom radova na uređenju nekategorisanog – atarskog puta s tvrdom podlogom za svaku pojedinačnu deonicu, kao i jedinstven predmer i predračun za sve deonice na teritoriji jedinice lokalne samouprave koje su predmet prijave (ukoliko ima više deonica), koji je overio i potpisao odgovorni projektant;
g. situacioni plan pregledne razmere (R 1:2.500) sa obeleženom stacionažom, deonicama putnog pravca, cevastih propusta i prečnikom, kao stacionažama odvodnih jarkova s jedne i s druge strane puta, koji je overio odgovorni projektant;
d. tehnički opis radova koji je overio odgovorni projektant;
đ karakteristične poprečne profile razmere (r 1:50).

Pre početka izvođenja radova, navedenu tehničku dokumentaciju overava gradski odnosno opštinski organ nadležan za poslove saobraćaja. Zakonski rok za otpočinjanje radova po ovoj overi jeste godinu dana.

Sekretarijat zadržava pravo da od podnosioca prijave zatraži dodatnu dokumentaciju.
Konkursna dokumentacija se ne vraća.

7. POSTUPAK DONOŠENJA ODLUKE O DODELI SREDSTAVA:

Postupak donošenja odluke regulisan je u skladu s Poslovnikom o radu komisija za izradu konkursa i pravilnika i postupanje po konkursima raspisanim u Pokrajinskom sekretarijatu za poljoprivredu, vodoprivredu i šumarstvo, a na osnovu kog je donet Pravilnik o dodeli podsticajnih sredstava putem konkursa za sufinansiranje uređenja atarskih puteva i otresišta na teritoriji AP Vojvodine u 2018. godini

8. VREME ZAKLJUČENJE UGOVORA:

Ugovori s korisnicima sredstava biće zaključeni najkasnije u roku od deset (10) dana od dana donete Konačne odluke o dodeli sredstava.

9. USLOVI KORIŠĆENJA SREDSTAVA:

1. sredstva po ovom konkursu dodeljuju se bespovratno;

2. sredstva u vrednosti 50% od dodeljenog iznosa biće preneta nakon potpisivanja ugovora, a u skladu s prilivom sredstava u budžet APV; ostatak sredstava biće isplaćivan po pravdanju uplaćenog avansa, a po ispostavljenim privremenim situacijama i okončanoj situaciji, u srazmeri koja je utvrđena ugovorom;

3. korisnik sredstava u obavezi je da – prilikom potpisivanja ugovora o korišćenju sredstava sa Sekretarijatom – preda registrovanu menicu s meničnom izjavom, kao sredstvo obezbeđenja za namensko korišćenje sredstava, kako avansnog, tako i sveobuhvatnog iznosa dodeljenih sredstava;

4. korisnik sredstava dužan je da pokrene postupak javne nabavke u roku od 30 dana od dana zaključenja ugovora, kao i da o tome dostavi dokaz davaocu sredstava – rešenje o obrazovanju komisije za javnu nabavku i odluku o pokretanju postupka javne nabavke;

5. u slučaju da se sredstva potroše nenamenski ili se ne realizuju u predviđenom roku, korisnik je dužan da ih vrati sa zakonskom zateznom kamatom od dana prenosa sredstava pod pretnjom aktiviranja dostavljenog sredstva obezbeđenja;

6. korisnik sredstava dužan je da iskoristi dodeljena sredstava do 31.10.2018. godine.

10. NAČIN DOSTAVLJANJA PRIJAVA:

Prijave se moraju dostaviti u zatvorenoj koverti i to poštom, na adresu: „Pokrajinski sekretarijat za poljoprivredu, vodoprivredu i šumarstvo, Bul. Mihajla Pupina 16, 21000 Novi Sad” ili lično – na pisarnici pokrajinskih organa uprave u zgradi Pokrajinske vlade (radnim danom do 14 časova). Koverat na prednjoj strani mora da sadrži naznaku „Konkurs – uređenje atarskih puteva i otresišta”, a na poleđini koverte – naziv i adresu podnosioca prijave.

11. KONTAKT ZA DODATNE INFORMACIJE:

Dodatne informacije mogu se dobiti putem telefona: 021/487-4416.

12. INFORMACIJE O PREUZIMANJU DOKUMENTACIJE U ELEKTRONSKOJ FORMI:

Tekst konkursa, obrazac prijave na konkurs i Pravilnik o dodeli podsticajnih sredstava putem konkursa za uređenje atarskih puteva i otresišta mogu se preuzeti sa sajta Sekretarijata (www.psp.vojvodina.gov.rs).

Detaljnije

Konkurs o dodeli sredstava za sufinansiranje izgradnje, sanacije i rekonstrukcije vodnih objekata u javnoj svojini i objekata fekalne kanalizacije

POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA POLJOPRIVREDU, VODOPRIVREDU I ŠUMARSTVO

Konkurs o dodeli sredstava za sufinansiranje izgradnje, sanacije i rekonstrukcije vodnih objekata u javnoj svojini i objekata fekalne kanalizacije na teritoriji AP Vojvodine u 2018. godini

1. PREDMET I CILJ KONKURSA

Predmet konkursa jeste sufinansiranje izgradnje, sanacije i rekonstrukcije vodnih objekata u javnoj svojini i odvođenje otpadnih – fekalnih voda radi unapređivanja životnih uslova u gradskim, prigradskim i seoskim naseljima na celokupnoj teritoriji Autonomne pokrajine Vojvodine. Cilj konkursa jeste obezbeđivanje sanitarno čiste pijaće vode za potrebe domaćinstva, te bezbedno odvođenje i prečišćavanje upotrebljenih fekalnih voda iz domaćinstava i delom od korisnika iz industrijskih pogona. Obezbeđivanjem osnovnih, neophodnih uslova za život, sprečava se migracija stanovništva iz prigradskih i ruralnih naselja.

Radovi u smislu ovog konkursa podrazumevaju:

– izgradnju, sanaciju ili rekonstrukciju vodnih objekata u javnoj svojini, kao što su bušenje i opremanje bunara, izgradnja objekata i nabavka i ugradnja opreme za poboljšanje kvaliteta vode – fabrika vode, pumpnih stanica, nabavke i ugradnje cevovodne armature, nabavke i ugradnje elektromašinske opreme, rezervoara, javnih vodovodnih mreža, glavnih magistralnih dovodnika vode do naselja ili industrije;

– izgradnju, sanaciju ili rekonstrukciju objekata za odvođenje otpadnih – fekalnih voda: kolektorskih vodova (bez kućnih priključaka), crpnih stanica, nabavku i ugradnju elektromašinske opreme i uređaja/postrojenja za prečišćavanje otpadnih – fekalnih voda.

2. VISINA I NAMENA SREDSTAVA

Ukupan iznos sredstava koji se dodeljuje po konkursu jeste do 300.000.000,00 dinara, i to:

● za vodne objekte u javnoj svojini – do 250.000.000,00 dinara;

● za objekte fekalne kanalizacije – do 50.000.000,00 dinara.

Maksimalni iznos sredstava po jednoj prijavi za vodne objekte u javnoj svojini, koji odobrava Sekretarijat iznosi do 20.000.000,00 dinara, bez PDV-a.

Maksimalni iznos sredstava po jednoj prijavi za objekte fekalne kanalizacije, koji odobrava Sekretarijat iznosi do 10.000.000,00 dinara, bez PDV-a.

Bespovratna sredstva za izgradnju, sanaciju ili rekonstrukciju vodnih objekata u javnoj svojini po ovom konkursu utvrđuju se u iznosu do 70% od ukupno prihvatljivih troškova. Preostali iznos obezbeđuje korisnik sredstava.
Bespovratna sredstva za izgradnju, sanaciju ili rekonstrukciju objekata fekalne kanalizacije po ovom konkursu utvrđuju se u iznosu do 50% od ukupno prihvatljivih troškova. Preostali iznos obezbeđuje korisnik sredstava.
Maksimalan broj projekata za koji po ovom konkursu jedinice loklne samouprave mogu podneti prijavu su dva projekta – za vodne objekte u javnoj svojini i jedan projekat – za objekte fekalne kanalizacije.

Obrazac prijave sačiniće davalac sredstava, a sastojaće se od dva prijavna mesta za projekte za vodne objekte u javnoj svojini i jednog prijavnog mesta za projekte za objekte fekalne kanalizacije, pri čemu će se prvo navedeni projekat za vodne objekte u javnoj svojini smatrati prioritetnijim.

3. KORISNICI SREDSTAVA

Pravo učešća na konkursu imaju jedinice lokalne samouprave s teritorije Autonomne pokrajine Vojvodine, za potrebe svojih mesnih zajednica, javnih preduzeća, javnih komunalnih preduzeća i privrednih društava koja vrše poverene poslove iz oblasti komunalne – vodoprivredne delatnosti, a čiji su osnivači lokalne samouprave (u daljem tekstu: Korisnici sredstava).

4. USLOVI ZA UČEŠĆE NA KONKURSU

Korisnici sredstava moraju imati izmirene obaveze za vodne naknade za korišćenje vodnog dobra i za ispuštenu vodu, a zaključno sa 31.12.2017. godine, ili potpisan reprogram duga ili sporazum o odlaganju plaćanja duga. Ukoliko korisnik sredstava nije obveznik naknade, treba dostaviti overenu izjavu da nije zaduživan po tom osnovu. Obrazac izjave može se preuzeti s veb-stranice: www.psp.vojvodina.gov.rs i prilagoditi nazivu korisnika sredstava.

5. VREMENSKI OKVIR KONKURSA

Prijave na konkurs podnose se zaključno sa 28.03.2018. godine.

6. POTREBNA DOKUMENTACIJA KOJOM SE DOKAZUJE ISPUNJENOST USLOVA ZA UČEŠĆE NA KONKURSU

Potrebna dokumentacija kojom se dokazuje ispunjenost uslova za učešće na konkursu:
1. prijava na konkurs koja se može preuzeti s veb-stranice: www.psp.vojvodina.gov.rs, a u kojoj će jasno biti naznačen naziv objekta za koji se traži učešće Sekretarijata u sufinansiranju, s potpisom gradonačelnika ili predsednika opštine;

2. odluka opštinskog/gradskog veća o realizaciji investicije u kojoj je opredeljen iznos sopstvenog učešća (forma odluke može se preuzeti s veb-stranice: www.psp.vojvodina.gov.rs);

3. izvod iz opštinskog/gradskog budžeta, kojim se potvrđuje iznos sopstvenog učešća – dostaviti najkasnije 15 dana od dana potpisivanja ugovora; ukoliko nema navedena sredstva, nepohodno je dostaviti izjavu nadležnog organa potpisanu od ovlašćenog lica o tome da će ista obezbediti najkasnije u roku od 15 dana od dana zaključenja ugovora;

4. važeća građevinska dozvola, a za bušenje bunara i rešenje Pokrajinskog sekretarijata za energetiku, građevinarstvo i saobraćaj kojim se odobrava izvođenje primenjenih geoloških istraživanja podzemnih voda;

5. izvod iz projekta za građevinsku dozvolu, odnosno iz glavnog projekta, izrađenog po Zakonu o planiranju i izgradnji (za projekat za koji se podnosi prijava); izvod treba da sadrži: tehnički opis – izveštaj, predmer i predračun radova, grafičke priloge, izjavu glavnog projektanta, odgovornog projektanta i vršioca tehničke kontrole kojom se potvrđuje da je projekat izrađen u skladu s lokacijskim uslovima, propisima i pravilima struke, kao i overena izjava pod punom materijalnom i krivičnom odgovornošću da je dostavljeni izvod identičan projektu za čiju se realizaciju podnosi zahtev; ukoliko se radovi za koje se konkuriše izvode po fazama, a samo za pojedine faze podnosi prijava, potrebno je posebno naznačiti radove za koje se sredstva traže, sa iskazanim ukupnim predmerom i predračunom i posebno iskazanim predmerom i predračunom za fazu/faze za koju se podnosi prijava; izjavu predsednika opštine/gradonačelnika o tome da za fazu za koju se traže sredstava ranije nisu Pokrajinska vlada ili drugi izvori finansiranja dodeljivali sredstva; izjavu predsednika opštine/gradonačelnika kojom – pod punom krivičnom i materijalnom odgovornošću – garantuje da za projekte za koje se konkuriše nije pokrenut postupak javne nabavke radova i da nije već zaključen ugovor o izvođenju radova.

6. tehnička kontrola projekta za građevinsku dozvolu, u skladu sa Zakonom o planiranju i izgradnji, odnosno tehnička kontrola glavnog projekta;

7. za rekonstrukciju objekata na koji se primenjuje član 145. Zakona o planiranju i izgradnji, umesto dokumentacije utvrđene t. 4. i 5. ovog konkursa, priložiti dokumentaciju u skladu s pomenutim zakonom – rešenje kojim se odobrava izvođenje radova i idejni projekat;

8. za nabavku, zamenu i ugradnju opreme (bunara, fabrike vode, crpnih stanica vodovoda i kanalizacije, uređaja/postrojenja za prečišćavanje otpadnih voda), za koje se primenjuje član 145. Zakona o planiranju i izgradnji, a u vezi s čl. 2 stav 1 tačka 35. – sanacija, priložiti dokumentaciju u skladu s pomenutim zakonom – rešenje kojim se odobrava izvođenje radova i idejni projekat i priložiti predračun za opremu;

9. u slučaju da se projekat (za koji se podnosi prijava) odnosi na hitne radove, neophodno je dostaviti i dokumentaciju koja upućuje na hitnost u rešavanju (npr. zapisnik inspektora).

U slučaju potrebe, Sekretarijat zadržava pravo da od podnosioca prijave zatraži dodatnu dokumentaciju.

7. POSTUPAK DONOŠENJA ODLUKE

Postupak donošenja odluke regulisan je u skladu s Poslovnikom o radu komisija za izradu konkursa i pravilnika i postupanje po konkursima raspisanim u Sekretarijatu, a na osnovu kog je donet Pravilnik o dodeli sredstava za sufinansiranje izgradnje, sanacije i rekonstrukcije vodnih objekata u javnoj svojini i objekata fekalne kanalizacije na teritoriji AP Vojvodine u 2018. godinu.

8. VREME ZAKLJUČENJA UGOVORA

Ugovori s korisnicima sredstava biće zaključeni najkasnije u roku od deset (10) dana od dana donete konačne odluke o dodeli sredstava.

9. USLOVI KORIŠĆENJA SREDSTAVA

1) sredstva za nabavku opreme i delova opreme kao rezervnih delova neće se dodeljivati;

2) sredstva u vrednosti 50% od dodeljenog iznosa biće preneta nakon potpisivanja ugovora i dostavljanja registrovane menice, a u skladu s prilivom sredstava u budžet APV; ostatak sredstava biće isplaćivan po pravdanju uplaćenog avansa, a po ispostavljenim privremenim situacijama i okončanoj situaciji, u srazmeri koja je utvrđena ugovorom;

3) korisnik sredstava dužan je da pokrene postupak javne nabavke u roku od 30 dana od dana zaključenja ugovora, kao i da o tome dostavi dokaz davaocu sredstava – rešenje o obrazovanju komisije za javnu nabavku i odluku o pokretanju postupka javne nabavke;

4) u slučaju da se sredstva potroše nenamenski ili da se ne iskoriste u predviđenom roku, korisnik je dužan da ih vrati sa zakonskom zateznom kamatom od dana prenosa sredstava;

5) Sekretarijat zadržava pravo da kontroliše utrošak sredstava uvidom u izvršenje radova i dokumentaciju putem ovlašćenih predstavnika Sekretarijata iz resornog sektora i predstavnika budžetske inspekcije;

6) korisnik sredstava dužan je da dodeljena sredstva iskoristi do 31.10.2018. godine.

10. NAČIN DOSTAVLJANJA PRIJAVA I ROKOVI

Prijave na konkurs, sa ostalom potrebnom dokumentacijom, slati putem pošte na adresu: Pokrajinski sekretarijat za poljoprivredu, vodoprivredu i šumarstvo, Novi Sad, Bulevar Mihajla Pupina broj 16 ili predati lično u Pisarnici pokrajinskih organa uprave u zgradi Pokrajinske vlade, radnim danima od 9 do 14 časova.

11. KONTAKT ZA DODATNE INFORMACIJE

Informacije u vezi s konkursom mogu se dobiti u Sekretarijatu, od 12 do 14 časova, putem broja telefona 021/4881-635. Osoba za kontakt: Igor Crnobarac, mejl igor.crnobarac@vojvodina.gov.rs.

12. PODACI O PREUZIMANJA DOKUMENTACIJE U ELEKTRONSKOJ FORMI

Tekst konkursa i obrasci (prijave na konkurs, odluke i izjave) mogu se preuzeti s veb-stranice: www.psp.vojvodina.gov.rs

Detaljnije

Konkurs za sufinansiranje festivala i manifestacija, kao i amaterskog stvaralaštva iz oblasti filmske umetnosti i ostalog audio-vizuelnog stvaralaštva u AP Vojvodini u 2018. godini

POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA KULTURU, JAVNO INFORMISANJE I ODNOSE S VERSKIM ZAJEDNICAMA

Konkurs za sufinansiranje festivala i manifestacija, kao i amaterskog stvaralaštva iz oblasti filmske umetnosti i ostalog audio-vizuelnog stvaralaštva u AP Vojvodini u 2018. godini

Predmet konkursa jeste podrška festivalima i manifestacijama, kao i projektima amaterskog stvaralaštva u oblasti filmske umetnosti i ostalog audio-vizuelnog stvaralaštva na teritoriji AP Vojvodine.

I RASPODELA SREDSTAVA
Pokrajinski sekretarijat za kulturu, javno informisanje i odnose s verskim zajednicama (u daljem tekstu: Sekretarijat) sufinansiraće u 2018. godini festivale i manifestacije, kao i projekte amaterskog stvaralaštva u oblasti filmske umetnosti i ostalog audio-vizuelnog stvaralaštva na teritoriji AP Vojvodine, u ukupnom iznosu od 10.000.000,00 dinara (slovima: deset miliona dinara i 00/100).

II OPŠTI USLOVI KONKURSA
Pravo učešća na konkursu imaju subjekti u kulturi sa sedištem na teritoriji AP Vojvodine, u skladu sa čl. 21. i čl. 73. Zakona o kulturi („Sl. glasnik RS″, br. 72/09, 13/16 i 30/16-ispr.) i to:
– javna nefinansijska preduzeća i organizacije;
– privredna društva i preduzetnici, registrovani za proizvodnju kinematografskih dela i audio-vizuelnih proizvoda (šifra delatnosti: 5911) i
– udruženja u kulturi.

Na konkursu, pod navedenim uslovima, mogu da učestvuju i podnosioci prijave iz Republike Srbije, čije je sedište van teritorije AP Vojvodine, ukoliko ispunjavaju bar jedan od kriterijuma:
– da su ideja, tema i sadržaj projekta u vezi s kulturnim prostorom AP Vojvodine;
– da deo projektnog tima čine osobe s teritorije AP Vojvodine;
– da će projekat u celosti ili delom biti realizovan na teritoriji AP Vojvodine.

Prijava se podnosi na obrascu Prijava – sufinansiranje festivala i manifestacija, kao i amaterskog stvaralaštva iz oblasti filmske umetnosti i ostalog audio-vizuelnog stvaralaštva u AP Vojvodini u 2018. godini.

Obrasci prijava se mogu preuzeti na zvaničnoj internet stranici Sekretarijata: http://www.kultura.vojvodina.gov.rs ili u prostorijama Sekretarijata (adresa: Bulevar Mihajla Pupina broj 16, Novi Sad).

Uz prijavu se obavezno podnose svi prilozi koji su u njoj navedeni. Za tačnost podataka unetih u prijavu krivično i materijalno odgovara podnosilac prijave.

Kontakt za dodatne informacije: Nataša Matijević, 021/487 4714, natasa.matijevic@vojvodina.gov.rs

Prijave se podnose u jednom (1) potpisanom i overenom primerku, lično – predajom pisarnici pokrajinskih organa uprave u Novom Sadu (zgrada Pokrajinske vlade) ili se upućuju poštom na adresu:
Pokrajinski sekretarijat za kulturu, javno informisanje i odnose s verskim zajednicama
Bulevar Mihajla Pupina 16
21000 Novi Sad

Rok za podnošenje prijave na konkurs jeste 30 dana od dana objavljivanja u dnevnom listu „Dnevnik”.

Datum predaje pošiljke ovlašćenoj pošti smatraće se datumom predaje prijave po konkursu.

Sekretarijat zadržava pravo da od podnosilaca, koji su blagovremeno podneli prijave, po potrebi zatraži dodatnu dokumentaciju i informacije.

Ukoliko podnosilac prijave nema otvoren namenski račun u Upravi za trezor, a bude podržan na konkursu, može naknadno da otvori račun.

Prijave koje se dostave nakon navedenog roka, prijave s nepotpunom dokumentacijom, prijave poslate putem faksa ili elektronske pošte, nepotpisane i neoverene prijave, kao i prijave korisnika kojima je Sekretarijat tokom 2017. godine dodelio sredstva na ime finansiranja ili sufinansiranja projekata i programa u kulturi, a koji nisu podneli izveštaj o njihovoj realizaciji u predviđenom roku ili je utvrđen nenamenski utrošak dodeljenih sredstava – neće se razmatrati. Podnosilac prijave gubi pravo učešća na ovom konkursu ukoliko se utvrdi da je u prijavi naveo netačne i neverodostojne podatke.

O izboru projekata po raspisanom javnom konkursu odlučuje komisija koju obrazuje Sekretarijat, na osnovu čega pokrajinski sekretar za kulturu, javno informisanje i odnose s verskim zajednicama donosi rešenje o raspoređivanju sredstava koje je konačno. Rezultati konkursa objavljuju se na zvaničnoj internet stranici Sekretarijata www.kultura.vojvodina.gov.rs.

Prijave i priložena dokumentacija se ne vraćaju podnosiocima.

III KRITERIJUMI ZA DODELU NOVČANIH SREDSTAVA
Sekretarijat će razmatrati dostavljene prijave koje ispunjavaju sve navedene formalne zahteve i opšte uslove konkursa, a prema kriterijumima utvrđenim Uredbom o kriterijumima, merilima i načinu izbora projekata u kulturi koji se finansiraju i sufinansiraju iz budžeta Republike Srbije, autonomne pokrajine, odnosno jedinica lokalne samouprave („Sl. glasnik RS”, broj 105/2016 i 112/17) – koja je istaknuta na internet stranici Sekretarijata.

Troškovi goriva, ugostiteljske usluge i troškovi reprezentacije se priznaju najviše u iznosu do 5% od ukupnog iznosa dodeljenih sredstava. Ovi troškovi mogu biti priznati u iznosu većem od 5% u izuzetnim slučajevima, kada je projekat/program takvog sadržaja da uključuje ove elemente (ishrana učesnika na festivalima, prevoz i sl.), a koje će Komisija posebno razmatrati i odobravati.

Sekretarijat neće finansirati i sufinansirati stalne troškove (grejanje, struja, telefon, provizije kod banke, zakup prostora i sl.) i plate zaposlenih kod podnosioca prijave, a takođe ni nabavku opreme, osim u izuzetnim slučajevima kada je projekat/program takvog sadržaja da uključuje ove elemente, a koje će Komisija posebno razmatrati i odobravati.

Detaljnije

Konkurs za finansiranje i sufinansiranje programa i projekata udruženja u oblasti osnovnog i srednjeg obrazovanja i za sufinansiranje organizacija nacionalnih manjina – nacionalnih zajednica u AP Vojvodini za 2018. godinu

POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA OBRAZOVANJE, PROPISE, UPRAVU I NACIONALNE MANJINE-NACIONALNE ZAJEDNICE

Konkurs za finansiranje i sufinansiranje programa i projekata udruženja u oblasti osnovnog i srednjeg obrazovanja i za sufinansiranje organizacija nacionalnih manjina – nacionalnih zajednica u AP Vojvodini za 2018. godinu

Pokrajinski sekretarijat za obrazovanje, propise, upravu i nacionalne manjine-nacionale zajednice (u danjem tekstu: Sekretarijat), u skladu sa Finansijskim planom i finansijskim mogućnostima u budžetskoj 2018. godini, finansira i sufinansira udruženja sa sedištem na teritoriji AP Vojvodine, za programe i projekte, u oblasti osnovnog i srednjeg obrazovanja u AP Vojvodini u iznosu od 362.500,00 dinara i u oblasti aktivnosti i rada organizacija nacionalnih manjina u iznosu od 1.800.000,00 dinara.

I) RASPODELA SREDSTAVA U OBLASTI OBRAZOVANJA
Pravo učestvovanja na Konkursu imaju udruženja sa sedištem na teritoriji AP Vojvodine koja su kao jedan od ciljeva udruživanja statutom predvidela aktivnosti u oblasti obrazovanja.

Sredstva u iznosu od 362.500,00 dinara namenjena su za finansiranje i sufinansiranje sledećih prioriteta:
1. modernizacije obrazovno-vaspitnog rada;
2. usaglašavanje obrazovanja sa potrebama tržišta rada;
3. negovanje multikulturalnosti/interkulturalnosti i tradicije, maternjeg jezika pripadnika nacionalnih manjina – nacionalnih zajednica;
4. podršku inkluzivnom obrazovanju i prevencija ranog napuštanja formalnog obrazovanja;
5. podsticanje vannastavnih aktivnosti.

Kriterijumi za dodelu sredstava su:
1) odgovor na temu programa/projekta;
2) uticaj predloženog programa/projekta;
3) kompetentnost predlagača i dosadašnje iskustvo.

Potrebna dokumentacija koja se podnosi uz prijavu:
1) fotokopija rešenja o upisu u registar kod agencije za privredne registre;
2) fotokopija potvrde o poreskom identifikacionom broju;
3) fotokopija izvoda iz statuta udruženja ili osnivačkog akta (u kome je utvrđeno da
se ciljevi udruženja ostvaruju u oblasti koja je predviđena konkursom), overeno od strane udruženja.

II) RASPODELA SREDSTAVA U OBLASTI AKTIVNOSTI ORGANIZACIJA NACIONALNIH MANJINA – NACIONALNIH ZAJEDNICA
Pravo učestovanja na Konkursu imaju registrovana pravna lica – organizacije i udruženja pripadnika etničkih zajednica sa sedištem na teritoriji Autonomne pokrajine Vojvodine, čija se delatnost zasniva na očuvanju i negovanju nacionalnog i kulturnog identiteta ili čija se delatnost zasniva na očuvanju i unapređenju međunacionalne tolerancije sa teritorije Autonomne pokrajine Vojvodine koje se bave:

• očuvanjem i negovanjem jezika, narodnih običaja i starih zanata;
• negovanjem i podsticanjem narodnog stvaralaštva;
• organizacijom programa i projekata multikulturalnog karaktera u cilju razvijanja duha tolerancije;
• predstavljanjem kulturnih dobara od izuzetnog značaja za nacionalne zajednice;
• zaštitom i prezentacijom folklornog nasleđa;
• negovanjem književnog, dramskog, scenskog, muzičkog i likovnog stvaralaštva;
• organizacijom memorijala, festivala, manifestacija, jubileja, kolonija, kampova;
• negovanjem i razvojem amaterizma;
• naučnim i drugim istraživanjima;
• negovanjem saradnje sa matičnim zemljama i drugih oblika međunarodne saradnje;
• izdavaštvom u oblasti prava nacionalnih zajednica- nacionalnih manjina;
• očuvanjem i negovanjem međunacionalne tolerancije;
• očuvanjem i negovanjem nacionalnog i kulturnog identiteta pripadnika romske nacionalne zajednice radi realizacije afirmativnih mera i procesa za integraciju Roma;
• organizovanjem seminara, konferencija i drugih oblika naučnih i edukativnih skupova, odnosno kulturnih, obrazovnih, sportskih i drugih manifestacija;
• ostalim programima i projektima usmerenim na ostvarivanje prava nacionalnih manjina

Sredstva u iznosu od 1.800.000,00 dinara namenjena su za sufinansiranje :
-redovne delatnosti
-nabavke opreme i
-programa i projekata organizacija nacionalnih manjina – nacionalnih zajednica sa teritorije Autonomne pokrajine Vojvodine

Kriterijumi za dodelu sredstava su:

– procentualno učešće pojedine nacionalne manjine-nacionalne zajednice u ukupnoj manjinskoj populaciji u AP Vojvodini;
– brojnost njenih organizacija i njihove aktivnosti u čijem se sufinansiranju učestvuje;
– ukupni materijalni troškovi;
– prostorni karakter i značaj manifestacije ili projekta (međunarodni, multietnički, od šireg značaja, međuopštinski, lokalni itd.);
– vremensko trajanje manifestacije ili projekta;
– broj učesnika manifestacije ili projekta;
– interesovanje i posećenost publike;
– kontinuitet i redovnost održavanja manifestacije;
– medijski publicitet (televizijski i radio prenosi ili snimci, izveštavanje štampe i drugi načini prezentacije);
– prateće i naknadne aktivnosti (poseban nastup i predstavljanje pobednika, gala večeri, izdavanje zbornika, kataloga i drugih publikacija i sl.);
– broj zaposlenih lica kod podnosioca zahteva;
– ostale aktivnosti, manifestacije i priredbe koje organizuje podnosilac zahteva;
– finansiranje manifestacija od drugih organa, organizacija, fondova, sponzora ili donatora iz zemlje ili inostranstva

Potrebna dokumentacija koja se podnosi uz prijavu

1. Fotokopija rešenja o upisu u registar kod agencije za privredne registre
2. Potvrde o poreskom identifikacionom broju (PIB);
3. dokaz o otvorenom računu kod poslovne banke ili dokaz o otvorenom računu kod Uprave za trezor sa naznakom jedinstvenog broja korisnika javnih sredstava kod Uprave (JB KJS).

ZAJEDNIČKI USLOVI KONKURSA:

• Prijave se podnose isključivo na konkursnim obrascima Sekretarijata, za nemene predviđene ovim konkursom – za oblast obrazovanje obrazac 1, za oblast nacionalnih manjina-nacionalnih zajednica obrazac 2;
• Na Konkurs se ne mogu prijavljivati direktni budžetski korisnici;
• Neblagovremene i nepotpune ili nepravilno popunjene prijave, prijave koje nisu podnete od strane ovlašćenih lica, kao ni prijave koje nisu predmet Konkursa neće se uzimati u razmatranje;
• prijave od strane učesnika na konkursu kojima su dodeljena sredstva na osnovu prethodnih konkursa Sekretarijata, a nisu izmirili preuzete obaveze po tim konkursima ili nisu blagovremeno zatražili od Sekretarijata produženje roka za realizaciju sredstava dobijenih po osnovu ranijih konkursa Sekretarijata neće se uzimati u razmatranje;
• Sekretarijat zadržava pravo da od podnosioca prijave po potrebi zatraži dodatnu dokumentaciju i informacije ili izađe na lice mesta, odnosno da za dodelu sredstava odredi ispunjenje dodatnih uslova;
• Sekretarijat nije obavezan da obrazloži svoje odluke;
• Protiv odluke od dodeli sredstava ne može se uložiti žalba;
• Prijave na konkurs se podnose od dana objavljivanja konkursa, a najkasnije do 15.novembra 2018.godine;
• Raspodela sredstava po konkursu vršiće se do utroška sredstava opredeljenih konkursom, u roku od 45 dana od dana podnošenja prijave;
• Prijave i priložena dokumentacija se podnosiocima ne vraćaju;
• Jedno pravno lice može da podnese najviše jednu prijavu;

NAČIN PODNOŠENJA PRIJAVE

• Obrazac 1 i obrazac 2 prijave kao i tekst konkursa može se preuzeti od dana objavljivanja konkursa u prostorijama Sekretarijata (kancelarija 63/I) ili na web adresi Sekretarijata www.puma.vojvodina.gov.rs
• Prijave na konkurs se podnose na srpskom jeziku ili na jeziku nacionalne manjine-nacionalne zajednice koji je u službenoj upotrebi u radu organa Autonomne pokrajine Vojvodine;
• Prijave se podnose:
1.) lično predajom pisarnici pokrajinskih organa uprave u Novom Sadu;
2) poštom na adresu: Pokrajinski sekretarijat za obrazovanje,propise upravu i nacionalne manjine – nacionalne zajednice 21000 Novi Sad, Bulevar Mihaila Pupina 16. SA NAZNAKOM: Za konkurs za finansiranje i sufinansiranje projekata u oblasti obrazovanja ili Za konkurs za sufinansiranje aktivnosti i rada organizacija nacionalnih manjina

Detaljnije