Sufinansiranje projekata sanacije i rekultivacije deponija čvrstog komunalnog otpada i izgradnje transfer stanica

Konkursi

FOND ZA ZAŠTITU ŽIVOTNE SREDINE

Javni konkurs za sufinansiranje projekata sanacije i rekultivacije deponija čvrstog komunalnog otpada i izgradnje transfer stanica

1. Predmet konkursa
Predmet konkursa je javno prikupljanje prijava jedinica lokalne samouprave radi ostvarivanja prava na neposredno učestvovanje Fonda za zaštitu životne sredine u sufinansiranju projekata sanacije i rekultivacije deponija čvrstog komunalnog otpada i izgradnje transfer stanica.

Fond će po ovom konkursu dodeliti sredstva do ukupnog iznosa od:
– 200.000.000,00 dinara za sanacije deponija,
– 200.000.000,00 dinara za izgradnju transfer stanica.
Sredstva koja se ne rasporede po jednom predmetu konkursa mogu se rasporediti po drugom.

Poziv će biti objavljen u „Službenom glasniku RS“, dnevnom listu „Danas“, na internet strani Fonda www.sepf.gov.rs, i internet strani Stalne konferencije gradova i opština(SKGO) www.skgo.org.

2. Korisnici sredstava
Korisnici sredstava su jedinice lokalne samouprave koje ispunjavaju uslove utvrđene ovim konkursom.
Jedinice lokalne samouprave ne mogu podnositi prijave za projekate za koje su im ranije dodeljena sredstva po konkursima Fonda.
Ukoliko se konkuriše za više predmeta konkursa za svaki se podnosi posebna prijava.

3. Konkursna dokumentacija
– popunjen i overen obrazac Prijave projekta (www.sepf.gov.rs),
– popunjen upitnik u Slap bazi na internet strani SKGO

Napomena: Upitnik se popunjava direktno na internet strani SKGO, odnosno SLAP bazi preko Slap koordinatora. Kao dokaz za tvrdnje navedene u Upitniku, Fondu je potrebno dostaviti odgovarajući dokaz za svaki bodovani kriterijum. U slučaju nedostavljanja dokumentacije kriterijumi neće biti bodovani.
– kompletnu dokumentaciju koja se odnosi na projekat i kriterijume konkursa:
1. plan upravljanja otpadom,
2. važeći urbanistički plan kojim su definisana pravila uređenja i pravila građenja, koji obuhvata lokaciju deponije/transfer stanice,
3. revidovan glavni projekat (fotokopija naslova, sadržaja, predmera i predračuna),
4. saglasnost na projekat sanacije (izdaje Ministarstvo životne sredine i prostornog planiranja),
5. rešenje o davanju saglasnosti na studiju o proceni uticaja transfer stanice na životnu sredinu ili rešenje o nepristupanju izradi studije o proceni uticaja na životnu sredinu (izdaje nadležni organ),
6. odluka Veća o određivanju pravnog lica kome je povereno upravljanje projektom,
7. vlasnički list (izvod iz katastra),
8. dokaz o pravu korišćenja na zemljištu na kojem se planira izgradnja transfer stanice,
9. dokaz o namenski izdvojenim sopstvenim sredstvima za finansiranje predmeta konkursa (fotokopija lokalnog budžeta) i ostalim obezbeđenim sredstvima (krediti, međunarodne donacije itd.),
10. dokaz o raspodeli prihoda ostvarenih po osnovu naknada za zagađenje životne sredine iz čl. 85. Zakona o zaštiti životne sredine,
11. potvrda JKP o procentu pokrivenosti stanovništva uslugom sakupljanja otpada,
12. ugovor sa strateškim partnerom o obavljanju delatnosti sakupljanja i deponovanja otpada (ukoliko jedinica lokalne samouprave ima zaključen takav ugovor).

4. Dostavljanje prijava
Prijave se podnose na obrascima „Prijava projekta“ koja se može preuzeti sa internet strane Fonda. Prijave sa pratećom dokumentacijom se podnose u elektronskoj formi (sa skeniranim potpisom i pečatom), ili ako to nije moguće u pismenoj formi.

Konkurs je otvoren do 04.10.2011. godine

Prijave u pismenoj formi sa dokumentacijom o ispunjavanju uslova dostavljaju se na adresu:
Fond za zaštitu životne sredine, Nemanjina 22-26, Beograd.
sa naznakom: „Poziv za javno prikupljanje prijava radi neposrednog učestvovanja Fonda u sufinansiranju projekata sanacije deponija čvrstog komunalnog otpada/izgradnje transfer stanica.“ – ne otvarati.
Prijave u elektronskoj formi dostavljaju se na adrese prijavaprojekata@sepf.gov.rs i nedeljko.curic@skgo.org. U polju Subject napisati tip projekta na koji se prijava odnosi (npr: sanacija deponije)i naziv i sedište podnosioca prijave.
Nepotpune i neblagovremene prijave, kao i prijave uz koje nije dostavljena dokumentacija neophodna za ocenu prijave neće se razmatrati od strane Fonda.

5. Uslovi i kriterijumi za bodovanje
Kriterijumi za bodovanje dati su u Obrascu za ocenu – SLAP sistem ocenjivanja po SLAP upitniku koji su sastavni deo konkursne dokumentacije (www.sepf. gov.rs, www.skgo.org).

6. Odobravanje sredstava
Sredstva Fonda dodeljuju se u skladu sa brojem ostvarenih bodova, koji predstavljaju procenat sufinansiranja odobrenih aktivnosti iz projektne prijave (ne uzima se u obzir ukupna vrednost projekta, već samo vrednost odobrenih aktivnosti), a najviše do iznosa od 50.000.000,00 dinara.
Odobrena sredstva su bespovratna i dostupna za korišćenje u 2011/2012. godini.
Uslov za korišćenje sredstava Fonda jeste obezbeđenje srazmernog dela sopstvenih sredstava.

7. Rok za donošenje odluke o izboru i realizacija
Odluke o dodeli sredstava donosi Upravni odbor Fonda u roku od 90 dana od isteka roka za dostavljanje prijava.

Na osnovu odluke Upravnog odbora, Fond će sa korisnikom sredstava potpisati ugovor kojim će definisati način korišćenja sredstava, način kontrole namenskog trošenja sredstava, dinamiku dodele sredstava, rok realizacije projekta, ostala međusobna prava i obaveze.

Kontakt osoba: Dragan Vasiljević (011 21 69 368, 064 64 19 896).

Link