Usluge

Praćenje raspisanih konkursa i informisanje.
Kao svakodnevnu aktivnost vršimo pregled interneta i to poznatih sajtova bilo stranih bilo domaćih fondova, agencija, sekretarijata i ministarstava i pronalazimo nove konkursne mogućnosti. Sve pronađene konkurse objavljujemo putem našeg sajta i šaljemo putem e-maila svim registrovanim korisnicima naših usluga.

 

Savetovanje i pružanje informacija
Našoj kancelariji se, svakodnevno obraćaju ljudi, kako putem telefona i elektronske pošte tako i lično, vezano za načine pisanja projekta. Mi smo spremni da, bez ikakve novčane nadoknade, odgovorimo na bilo kakva eventualna pitanja, dileme, pružimo konkretan savet i damo uputstvo vezano za neki konkretan projekat

 

Izrada i pisanje projekata
Jedna od naših najvažnijih aktivnosti je sama izrada i pisanje projekata. Ovu uslugu vršimo za lokalne vlasti, lokalne kulturne i umetničke ustanove, ne-vladine organizacije, udruženje građana, ali i sva zainteresovana fizička lica. Tokom rada naše kancelarije ali i pre, stekli smo veliko iskustvo u pisanju projekata što u civilnoj što u privrednoj sferi.

 

Organizacija treninga, radionica i predavanja
Naše iskustvo stečeno prilikom pisanja projekata možemo i želimo da prenesemo svim zainteresovanim licima. Pri organizovanju treninga i radionica koristićemo se modernim metodama prenošenja znanja i davanje praktičnih saveta za uspešan rad.

 

Prevođenje (engleski, nemački, srpski, mađarski)
Između ostalog usluga prevođena podrazumeva potrebu pisanja konkursa na svim navedenim jezicima, izrade konkursne dokumentacije, kao i prevođenje ostale stručne literature. Ova prevođenja nisu zvaničnog karaktera ali su izuzetno visokog kvaliteta što potvrđuje diplome naših zaposlenih.

 

Ostale stručne usluge
Naši savetnici i bliski saradnici raspolažu dugogodišnjim iskustvom u pravnim, knjigovodstvenim i finansijskim pitanjima (npr.: izrada biznis planova). Mi ćemo biti most između zainteresovanih subjekata i naših savetnika sa kojima imamo izgrađenu izuzetno dobru komunikaciju i saradnju.

Od 2005 do 2014 „KRATAK OPIS POSLOVNOG INKUBATORA“

Iskustva razvijenih zemalja dokazuju da su poslovni inkubatori od velikog značaja za razvoj preduzetništva i za jačanje privrede. U zadnje vreme poslovni inkubatori u našoj zemlji dobijaju sve veću ulogu u podsticanju novoosnovanih malih i srednjih preduzeća i potpomažu njihov samostalni nastup i opstanak na tržištu. Obezbeđuju infrastrukturu, poslovni prostor, administrativne i stručne usluge po nižim cenama od tržišnih za „stanare“ inkubatora.

Cilj je pre svega razvoj lokalne privrede kao i podsticaj otvaranja novih radnih mesta. Strateški razvojni plan opštine Kanjiža za period 2006-2010. godine u cilju razvoja i podsticaja konkurentnosti smatra posebnim zadatkom unapređenje malih i srednjih preduzeća i preduzetništva. Odlukom Skupštine opštine Kanjiža 2005. g. osnovan je Poslovni inkubator. Lokalna samouprava je obezbedila zgradu za ovu delatnost. Objekat je obnovljen u toku 2006.g. u celini i izgrađena je unutrašnja infrastruktura. Sredstva su obezbeđena od strane lokalne samouprave i iz donacija inostranih fondacija (Fondacija «Szülőföld» – Budimpešta i Exchange program koji finansira Evropska unija, realizuje Evropska agencija za rekonstrukciju a sprovodi Stalna konferencija gradova i opština). U objekat su useljena 4 preduzeća. Poslovne prostorije su dodeljene preduzetnicima putem konkursa.

Rad poslovnog inkubatora koordinira Informacioni centar za razvoj opštine Kanjiža (ICR), koji ima zadatak da pomaže preduzetnicima u vršenju svojih delatnosti, obezbeđujući im stručne usluge iz oblasti: – prava – Pakai Major Marija – marketing – Holo Borbala – finansija i računovodstva – Kasaš Judit Poslovni inkubator pored toga što obezbeđuje povoljne uslove za rad novoosnovanim preduzećima, imaće važnu ulogu u razvijanju ostalih podizvođačkih, uslužnih i trgovinskih preduzeća i radnji na teritoriji opštine Kanjiža.

Kontakti: POSLOVNI INKUBATOR KANJIŽA Doža Đerđa 4, 24420 Kanjiža (Pored Republičkog zavoda za zdravstveno osiguranje) Tel/fax: 024/873 151 e-mail: kristina@icr.rs

„STANARI INKUBATORA“ 2006. godine pokrenut je program Poslovnog inkubatora opštine Kanjiža pod rukovodstvom ICR-a. Danas, sva preduzeća su napredovala, neka su se odselila, dok su neka ostala sa nama u ICR-u. Korisnici programa poslovnog inkubatora bili su: (kliknite na naziv za predstavljanje preduzeća/organizacije)

  • Kapetan KDP – Proizvodnja industrijskih podova
  • Anđeo čuvar – Preduzeće za obezbeđenje i čuvanje imovine i lica
  • Agro biznis centar – Razvoj poljoprivrede
  • Vatroprevent – protivpožarna i HTZ oprema
  • InfoPoint – Evropski razvojni projekti

„STRUČNI SARADNICI“ Stručni saradnici Poslovnog inkubatora su, po oblastima: Ekonomista – poreski savetnik Kasaš Judit Pravni stručni savetnik Pakai Major Marija Savetnik za marketing i dizajn Holo Borbala „A“ Banka Kreditne mogućnosti CREDY Banka Kreditne mogućnosti Komercijalna Banka Kreditne mogućnosti LHB Banka Kreditne mogućnosti Meridian Banka Kreditne mogućnosti METALS-Banka Kreditne mogućnosti Vojvođanska Banka Kreditne mogućnosti BANCA INTESA Kreditne mogućnosti

„OBUKE“ Poslovni Inkubator biće mesto održavanja mnogih obuka i konsultacija za preduzetnike i poljoprivrednike.  Program obuka biće objavljen uskoro na ovoj adresi. ICR Info dan – Biznis plan ICR 1. Informacioni dan

„POSLOVNA BAZA PODATAKA“ Poslovna baza podataka uskoro će sadržati široku, sortiranu bazu podataka registrovanih malih srednjih i velikih preduzeća opštine Kanjiža. Osim baze podataka preduzeća, ideja nam je da ovu stranicu predstavimo kao servis za preduzetnike. Razmišljamo o besplatnom oglasnom prostoru na veb stranici Poslovnog inkubatora za preduzetnike opštine kao i drugim mogućnostima koje može da nudi jedna internet stranica. Sa željom da unapredimo poslovanje i razmenu informacija među preduzećima opštine otvoreni smo za Vaše nove ideje i molimo Vas da nam pišete na adresu kristina@icr.rs sa eventualnim predlozima.