Arhiva ‘Vesti’

24. Internacionalni sajam pakovanja – EURASIA PACKAGING, Istambul

Udruženje za hemijsku, gumarsku i industriju nemetala PKS, u saradnji sa firmom „ ADONIS GRUP “, koja je ekskluzivni predstavnik turskog sajma „TUYAP“ za Balkan, Vas poziva na 24. Internacionalni sajam pakovanja – EURASIA PACKAGING.

Sajam se održava od 02.11. – 04.11.2018 god. u Istambulu.

USLOVI:

Organizator pokriva troškove:
– smeštaja sa doručkom za dve noći, u hotelu sa 4 ili 5 zvezdica
– ulaska na sajam,
– transfere od hotela do sajma.

Posetilac ima obavezu da plati samo svoje putne troškove.

Sajam mogu da posete samo dva predstavnika jedne kompanije.

Rok za dostavu prijava je 17. oktobar 2018. godine, uz napomenu da „ ADONIS GRUP “, kao zastupnik sajma „TUYAP“ za Balkan, zbog ograničenog broja mesta, može ranije zatvoriti listu zbog popunjenosti kapaciteta.

Zainteresovane molimo da popunjen prijavni list pošalju na adresu: adonis@adonis.com.mk, a u „cc“ obavezno adresu: hemija@pks.rs.

Takođe Vas molimo da zbog organizacije puta pošaljete skeniran pasoš putnika na adresu: hemija@pks.rs.

Za bliže informacije kontakt osoba je Mirjana Balog Kormanjoš, na telefon 011/41 49 634, ili elektronsku adresu: mirjana.balog@pks.rs.

Molimo Vas da nam što pre pošaljete prijavni formular ukoliko se odlučite da posetite ovu sajamsku manifestaciju.

Detaljnije

Info dan – Poresko oslobođenje početnika u poslovanju

NALED uz podršku Nemačke razvojne saradnje (GIZ) u okviru projekta ’’Podrška Vladi Republike Srbije u borbi protiv sive ekonomije’’ poziva sve relevantne institucije i agencije na drugi

INFO DAN
PORESKO OSLOBOĐENJE POČETNIKA U POSLOVANJU

– Četvrtak 11. oktobar 2018, od 11:00h do 14:00h –
Novosadski sajam, Hajduk Veljkova 11, Novi Sad

U četvrtak, 11. oktobra na Novosadskom sajmu, biće organizovan drugi info dan povodom početka primene mere poreskog oslobođenja početnika u poslovanju. Izmenama Zakona o porezu na dohodak građana i Zakona o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje iz decembra prošle godine, predviđeno je oslobođenje od plaćanja poreza i doprinosa na zarade osnivača / preduzetnika i do najviše 9 novozaposlenih lica, ukoliko su u prethodnih godinu dana završili školovanje ili su najmanje šest meseci bili na evidenciji Nacionalne službe za zapošljavanje.

Pozivamo sve zainteresovane predstavnike računovodstvenih i knjigovodstvenih agencija, pokrajinskih institucija, lokalnih samouprava, regionalnih razvojnih agencija, udruženja preduzetnika, privrednih komora, da se upoznaju sa novinama koje mera poreskog oslobođenja donosi i načinom ostvarivanja prava na korišćenje mere, kao i da daju doprinos izradi Vodiča za primenu mere.

Nakon Novog Sada, info dani će biti organizovani u Nišu, Novom Pazaru, Beogradu i Kragujevcu, kako bi svi relevantni akteri bili pravovremeno informisani o pojedinostima mere poreskog oslobođenja.

Preliminarna agenda se nalaziu prilogu mejla – Možete prijaviti do 7 učesnika.

Molimo vas za potvrdu prisustva do srede, 10. oktobra 2018. putem mejla startujlegalno@naled.rs ili telefonom na broj 011/ 33 73 063.

Detaljnije

Online marketing u službi Vaše kompanije

Radionica u Subotici će se održati u petak, 28.09.2018., sa početkom u 14:00h u prostorijama Startit Centra Subotica, u ulici Korzo 1.

Svoj dolazak možete potvrditi putem online prijave preko linka u prilogu. Za sve dodatne informacije možete nas kontaktirati putem e-mail adrese na vojin.nikolic@icthub.rs ili
putem telefona na +381 11 411 8881 (ili preko FB stranice – https://www.facebook.com/events/280022886170324/)

Učešće je potpuno besplatno!

OKVIRNI PROGRAM

• Predstavljanje predavača, dobrodošlica polaznicima
• Digitalni marketing kao deo sveobuhvatne strategije digitalne
transformacije
• Značaj sadržaja i kako ga kreirati, primeri dobre i loše primene sadržaja
• Veb stranica kao baza Vašeg sadržaja i srž online prisustva- šta sve jedna veb stranica treba da sadrži
• Specifičnosti najvažnijih društvenih mreža, kako se
na njima oglašavati i šta je “native content”
• Oglašavanje na Google-u
• Alati za praćenje rezultata i automatizaciju objava
Analiza online prisustva jedne lokalne kompanije na praktičnom primeru
• Pregled web sajta i društvenih mreža
• Zajednička diskusija i analiza jakih i slabih tačaka online prisustva kompanije iz primera
• Prostori za izmene i poboljšanje online prisustva kompanije iz primera

Kome je radionica namenjena:

Radionica je namenjena kompanijama i zaposlenima koji žele da se upoznaju sa brojnim mogućnostima online marketinga, njegovim potencijalom i brojnim opcijama koje su dostupne za efikasno predstavljanje firme na internetu. Radionice su osmišljene tako da pomognu kompanijama da bolje razumeju važnost i načine predstavljanja online.

Detaljnije

Subvencije za novoosnovane firme

Regionalni poslovni forum

Skupština evropskih regija i Skupština Autonomne pokrajine Vojvodine u saradnji sa Privrednom komorom Vojvodine, Razvojnom agencijom Vojvodine i Evropskom mrežom preduzetnika, organizuju Regionalni poslovni forum od 25. do 27. septembra 2018. godine.

Učesnici foruma su regionalne privredne komore, regionalne razvojne agencije i/ili druge institucije koje pružaju podršku za razvoj malih i srednjih preduzeća i poboljšanje ekonomske klime za poslovanje i nove investicije.

Regionalni poslovni forum vam nudi mogućnost da iznesete i predstavite vaš poslovni potencijal i ideje i da se povežete sa kompanijama i institucijama koje podržavaju razvoj poslovne klime i priliv novih investicija.

Međunarodni događaj pruža dodatnu podršku kompanijama da pronađu međunarodnog partnera. Učesnicima će biti ponuđena mogućnost zakazivanja i održavanja B2B sastanaka s kompanijama i institucijama učesnicima foruma prema sopstvenim potrebama, a na osnovu informacija o registrovanim učesnicima.

Sektori koji će biti predstavljeni su:
• Poljoprivreda i prehrambena industrija
• Metalo-prerađivačka industrija
• Turizam

Platforma za organizaciju „jedan na jedan“ sastanaka je dostupna klikom na link http://rbf2018novisad.talkb2b.net/ i pruža mogućnost za promociju poslovne saradnje između regiona, uključujući sporazume o slobodnoj trgovini i proizvodnji, udružene projekte tj. zajednička ulaganja i zajednički pristup trećim tržištima, kao i razmenu tehnologija i znanja i saradnju u projektima sa visokim stepenom konkurencije i inovacija, finansiranih od strane EU i drugih donatora.
Za dodatne informacije molimo posetite: rbf.vojvodina.gov.rs ili kontaktirajte: rbf2018@skupstinavojvodine.gov.rs

Prezentacija javnog poziva o dodeli sredstava za direktne investicije

Regionalna razvojna agencija Panonreg u saradnji a Razvojnom agencijom Srbije organizuje prezentaciju Javnog poziva za dodelu sredstava u okviru Uredbe o privlačenju direktnih investicija,

U Subotici, 17. septembra u 10:00h u sali 211 Otvorenog univerziteta biće održana prezentacija za program namenjen privrednim društvima koja realizuju investicione projekte u proizvodnom sektoru i sektoru usluga međunarodne trgovine. Vodič kroz poziv možete pogledati OVDE, a detaljne informacije OVDE.

Za sve informacije vezano za prezentaciju kontaktirajte Regionalnu razvojnu agenciju Panonreg 024/554-107 i office@panonreg.rs

Certop CO d.o.o. Kanjiža i Mediation Team doo Kanjiža organizuje 5. seminar – trening

Certop CO d.o.o. Kanjiža i Mediation Team doo Kanjiža organizuje 5. seminar – trening

„ZBOG ČEGA SE GUBE REZULTATI POSLOVANJA?”

Seminar će se održati u Kanjiži dana 30. januara 2018. godine (utorak) u Banji Kanjiža (Narodni park bb) objekat Aquamarin sa početkom u 09,30 časova.

Neke od tema koje će biti obrađene na ovom seminaru su:

1. Zašto preduzeća proizvode bitno manje od svojih mogućnost?

2. Zašto su u velikoj meri izložena tržišnim i drugim uticajima okruženja?

3. Kako se može značajno povećati prihod preduzeća i sposobnost postizanja rezultata, bez bitnih ulaganja?

4. Jedan briliantan menadžerski alat za svesno povećanje prihoda, efikasnosti i efektivnosti.

Predavač: Laczkó Péter, Direktor društva Lawrence & Bennet Company Management Group iz Budimpešte.

Učešće na seminaru je besplatno, bez kotizacije, ali je obavezna registracija (u prilogu je prijavni list).

Na seminaru je obezbeđen prevod sa mađarskog na srpski jezik.

Prijavni list

Info dan – Programi Evropske Unije za mala i srednja preduzeća

Privredna komora Srbije – RPK Severnobačkog upravnog okruga pozivaju Vas na Info dan „Programi Evropske unije za mala i srednja preduzeća“, koji će se održati u Subotici, u ponedeljak, 13. novembra 2017. godine, sa početkom u 12:00 časova, u prostorijama RPK Subotica, Senćanski put 15/II, Velika sala.

A G E N D A

12:00 – 12.10 Uvodno obraćanje

predstavnik PKS – RPK Severnobačkog upravnog okruga

12.10 – 12.30 Učešće MSP u EU programima – COSME i Horizon 2020

Jovana Stanojević, Privredna komora Srbije

12.30 – 13.10 EU programi i kreditne garancije za MSP

KOZME kredit – povoljniji uslovi za finansiranje MSP
Predstavnik „Banca Intesa“ banke
Predstavnik „UniCredit“ banke

Program za istraživanje i inovacije Horizont 2020 (InnovFin)
Predstavnik „ProCredit“ banke

Program za razvoj socijalnih i start-up preduzeća (EaSI)
Predstavnik „Erste Bank“ banke

13.10 – 13.25 Usluge Evropske mreže preduzetništva

Biljana Glišić, Privredna komora Srbije / Evropska mreža
preduzetništva (EEN)

13:25 – 13:45 Pitanja i odgovori

Osnovni cilj skupa je predstavljanje EU programa i finansijskih instrumenata za podršku malim i srednjim preduzećima i mogućnosti za njihovu primenu u Srbiji, kao i usluga Evropske mreže preduzetništva koje olakšavaju pristup ovim programima.

Nakon predstavljanja programa u otvorenoj diskusiji daćemo odgovore na Vaša pitanja i dodatne informacije u skladu sa Vašim potrebama.

Verujemo da će tema skupa koji organizujemo pobuditi Vašu pažnju i da će razmena informacija na ovom skupu doprineti uspešnijem poslovanju Vaše firme.

Za sve dodatne informacije kontakt osoba je mr Nebojša Ševo, koordinator za usluge, 024/553-357.

Molimo Vas da učešće na skupu potvrdite do 10.11.2017. godine, na e-mail subotica@pks.rs.

Detaljnije

Ministarstvo objavilo pravilnike za IPARD

Ministarstvo objavilo pravilnike za IPARD

Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede je objavilo dva pravilnika koja se tiču EU programa IPARD.

U pitanju su:

Tekst pravilnika možete pronaći na stranici Ministarstva: http://www.minpolj.gov.rs/dokumenti/?lang=lat, pod rubrikom „Pravlinici“.

Svaki od pravilnika ima po sedam priloga.

Podsećanja radi, IPARD program Evropske unije je instrument za pretpristupnu pomoć u oblasti ruralnog razvoja za programski period 2014. do 2020. godine. Poljoprivrednicima (fizičkim i pravnim licima) bi prve pare iz evropskih fondova mogle da budu dostupne do kraja godine. Inače, Srbiji je namenjeno 175 miliona evra iz IPARD-a, koje će biti na raspolaganju do 2020. godine.

Serbian Visions – Poziv na multikongres

SERBIAN VISIONS je vikend manifestacija, multikongres koji u svojih 60 dvočasovnih manifestacija obuhvata širok spektar tema: ljudska prava, ekonomiju, EU integracije, obrazovanje, kulturu, zdravlje, zaštitu životne sredine, bezbednost, inovacije, kao i mnoge druge koje čine viziju za bolju budućnost Srbije.

Cilj multikongresa je jačanje uloge civilnog društva u zemlji i stvaranje povoljnijeg privrednog ambijenta, umrežavanje i informisanje aktivne publike. Serbian Visions je “festival civilnog društva”.
25 – 26. novembar 2017.
(subota i nedelja, od 10 do 20h)
Hotel Radisson Blu Old Mill, Beograd

Sadržaj SERBIAN VISIONS:

  • 60 dvočasovnih manifestacija u toku jednog vikenda
  • 60 raznovrsnih učesnika – organizatora svojih manifestacija: NVO, instituta, udruženja, univerziteta, fakulteta, stručnih asocijacija, kompanija i dr.
  • 60 različitih formi predstavljanja: diskusije, forumi, prezentacije, radionice, seminari, filmske projekcije i dr.
  • 60 zanimljivih tema iz oblasti: ljudskih prava, ekonomije, obrazovanja, kulture, inovacija, zdravlja, zaštite životne sredine, EU integracija i dr.
  • 60 i više razloga za dolazak na Serbian Visions

– Ulaz je besplatan

– Pozvani su svi zainteresovani građani da posete manifestaciju

– Nije potrebno prijavljivanje za pojedinačne događaje

ORGANIZACIJA I KONCEPT
– Organizator Nemačko-srpska privredna komora (AHK Srbija) vrši zakup hotela, tj. 6 konferencijskih sala (35, 40, 45, 50, 90 i 120 mesta) hotela Radisson Blu Old Mill

– Poziv za prijavu učešća upućuje se putem mejla na potencijalne učesnike: NVO, asocijacije, udruženja, institute, univerzitete i fakultete, institucije u zemlji

– Zainteresovani su dužni da popune FORMULAR pomoću kojeg dobijamo povratnu informaciju o temi koju bi organizacija obradila, načinu, kao i o očekivanom broju posetilaca na njihovoj dvočasovnoj manifestaciji

– Zainteresovane organizacije koje nisu dobile poziv putem mejla mogu se prijaviti za učešće preuzimanjem formulara sa našeg sajta

– Selekcija učesnika vrši se: prema našem iskustvu iz prethodne dve godine, dobijenim preporukama i tematskim oblastima koje su najavljene

– Program celokupne manifestacije (sa 60 događaja) izrađuje Serbian Visions tim
Serbian Visions tim će 2017. godine prvi put dodeliti nagrade za najbolju viziju i najbolji društveni angažman.

PUBLIKA I KOMUNIKACIJA
Po završenom izboru svih 60 učesnika/suorganizatora, svako od njih se obavezuje na informisanje publike o svojoj pojedinačnoj i o celokupnoj vikend manifestaciji kroz celu svoju mejling listu, i to najmanje 2 puta:
1. put slanjem mejla sa pozivom za svoju manifestaciju, sa terminom održavanja

2. put slanjem celog programa (koji pre toga dobijaju od nas), najmanje 5 dana pre događaja kroz celu svoju mejling listu i društvene mreže
Suorganizatori će dobiti specijalno dizajniranu cover fotografiju koju treba da postave na svoje društvene mreže (ako ih poseduju) u periodu 17 – 24. novembra, kao i da podele Serbian Visions Facebook event.

Program sa svih 60 događaja nalaziće se na sajtovima multikongresa Serbian Visions i Nemačko-srpske privredne komore, sajtu partnera

Privredne komore Srbije, sajtu Vladine kancelarije za saradnju sa civilnim društvom i sajtovima svih organizacija učesnica koje poseduju isti.

Kroz prodajnu mrežu „Moj kiosk“ deliće se i ove godine flajer sa programom na 200 frekventnih prodajnih mesta u gradu, dva dana pred manifestaciju.

Dodatno ostvarujemo saradnju sa društveno-odgovornim medijima, koji šire informacije o održavanju multikongresa Serbian Visions.