Arhiva ‘Konkursi’

Konkurs “GENiYOUTH” – nagrada za dobre prakse u oblasti rodne ravnopravnosti i rada s mladima

GENiYOUTH_logo_izbranoNALAS (Mreža asocijacija lokalnih samouprava jugoistočne Evrope)

Konkurs “GENiYOUTH” – nagrada za dobre prakse u oblasti rodne ravnopravnosti i rada s mladima

NALAS (Mreža asocijacija lokalnih samouprava jugoistočne Evrope) poziva lokalne samouprave i asocijacije lokalnih uprava da razmene dobru praksu u oblasti rodne ravnopravnosti i rada s mladima i nominuju je za dobijanje nagrade “GENiYOUTH Municipal Initiatives”. Vaše nominacije očekujemo u elektronskoj formi putem e-mail adrese geniyouth@nalas.eu najkasnije do 19. decembra 2014. godine.

Lokalne samouprave su pozvane da predlože svoje inicijative, iskustva, uspehe i naučene lekcije, detaljno opisujući dobre prakse, uključenost žena i mladih u njihovim zajednicama. Predlozi treba da uključuju do sada realizovane aktivnosti, metode i alate koji vode ka postizanju vidljivih i opipljivih rezultata.

Pet (5) najboljih praksi biće nagraćeno nagradom “GENiYOUTH Municipal Initiatives”. Ceremonija dodele nagrada biće upriličena u okviru sastanka Generalne skupštine NALAS-a 2015. godine u Plovdivu, u Bugarskoj. Sekundarni cilj ovog konkursa je da privuče pažnju donatorske zajednice zainteresovane da podrži proces ponavljanja i širenja dobrih praksi lokalnih vlasti u oblasti rodne ravnopravnosti i rada s mladima.

Za učešće na konkursu mogu se kandidovati dobre prakse u promociji rodne ravnopravnosti i rada sa mladima na lokalnom nivou, koje su implementirale lokalne vlasti, asocijacije lokalnih vlasti i organizacije civilnog društva, u poslednje tri godine. Detalje konkursa možete naći u sledećim dokumentima:
•    Open call “GENiYOUTH Municipal Initiatives Awards”
•    Application Form “GENiYOUTH Municipal Initiatives Awards”
•    Applicant declaration

Aktivnost će se odvijati u nekoliko faza:
1.    Prikupljanje prijava dobre prakse (do 19.12.2014.)
2.    Uspostavljanje “GENiYOUTH Municipal Initiatives Awards” odbora za evaluaciju (3.11 – 19.12. 2014)
3.    Evaluacija prijava i izbor (8.01 – 18.02. 2015):
– Dobrih praksi koje će biti uključene u publikaciju “Ponuda dobrih praksi”
– 5 nagrađenih praksi
4.    Izrada publikacije “GENiYOUTH Municipal Initiatives – Ponuda dobrih praksi” (18.2 – 30.4. 2015)
5.    Organizacija ceremonije dodele nagrada (18.2. – 14.05. 2015)
6.    Ceremonija dodele nagrada (14.5.2015)
7.    Promocija dobrih praksi (1.6.2015 – kontinuirano)
8.    Traženje mogućnosti za ponavljanje dobrih praksi (1.6.2015 – kontinuirano)

Detaljnije

Konkurs za mlade poljoprivrednike/ce

fondacijadivacFONDACIJA “ANA I VLADE DIVAC”

Konkurs za mlade poljoprivrednike/ce

Fondacija Ana i Vlade Divac objavila je Konkurs za mlade poljoprivrednike/ce u okviru Projekta podrške mladima u seoskim područjima da pokrenu sopstvene biznise u oblasti poljoprivrede. Putem konkursa će biti izabrano najmanje 5 mladih poljoprivrednika/ca do 35 godina koji će dobiti sredstva za pokretanje ili proširenje sopstvenog poljoprivrednog biznisa u iznosu do 330.000 dinara. Sredstva za realizaciju projekta Fondacija je obezbedila uz podršku Ambasade Kanade u Srbiji.

Konkurs je otvoren do 27. novembra 2014. godine. Odabrani mladi poljoprivrednici/ce će dobiti podršku i mentoring, ali i neophodnu  opremu i sertifikate.

Cilj projekta je kreiranje okruženja za razvijanje omladinskog preduzetništva, naročito u sektoru poljoprivrede.

Fondacija Ana i Vlade Divac već preko tri godine realizuje projekte podrške mladima sa ciljem njihovog osnaživanja i većeg uključivanja u lokalne zajednice, jer je jedan od najvećih problema mladih u Srbiji nezaposlenost.

Smernice, kao i informacije o uslovima, i prijavni formular možete preuzeti ovde.

Projekat realizuje Fondacija “Ana i Vlade Divac” uz podršku Ambasade Kanade u Srbiji.

Detaljnije

Program stažiranja za mlade – pripadnike manjina u državnim institucijama u Srbiji

office-workersKANCELARIJA ZA LJUDSKA I MANJINSKA PRAVA

Program stažiranja za mlade – pripadnike manjina u državnim institucijama u Srbiji

Kancelarija za ljudska i manjinska prava poziva mlade – pripadnike albanske, bošnjačke i romske nacionalne manjine da se prijave na konkurs za „Program stažiranja za mlade – pripadnike manjina u državnim institucijama u Srbiji“.

Šestomesečni Program stažiranja biće realizovan uz finansijsku podršku Ambasade Velike Britanije u Beogradu. Cilj projekta je aktivnije učešće mladih pripadnika albanske, bošnjačke i romske nacionalne zajednice u javnom životu i njihovo veće uključivanje u rad državnih institucija u Srbiji.

Rok  za  prijavu  na  konkurs  i  podnošenje  neophodne  dokumentacije   je   najkasnije   do     17. novembra 2014. godine.

Prijavni formular i tekst oglasa sa svim neophodnim informacijama zainteresovani kandidati mogu pronaći na veb stranicama Kancelarije za ljudska i manjinska prava www.ljudskaprava.gov.rs i Koordinacionog tela Vlade Republike Srbije za opštine Preševo, Bujanovac i Medveđa www.kt.gov.rs. (formular će biti dostupan i u odeljenju Koordinacionog tela u Preševu i Bujanovcu).

Izabrani kandidati će potpisati ugovore sa Kancelarijom za ljudska i manjinska prava u kojima će biti definisana njihova prava i obaveze. Svi izabrani stažisti će dobijati mesečnu nadoknadu.

Detaljnije

 

Poziv za podnošenje predloga projekata za unapređenje zdravlja roma

Boy and vaccine syringeMINISTARSTVO ZDRAVLJA

Javni poziv za podnošenje predloga projekata za realizaciju programa 1802-08 „Unapređenje zdravlja posebnih grupacija stanovništva“ projekat 01 „Sprovođenje plana o zdravstvenoj zaštiti roma“

zainteresovanim organizacijama za prijavu predloga projekata radi ostvarivanja učešća u sredstvima iz budžeta namenjenim očuvanju i unapređenju zdravlja Roma.

1. CILJEVI JAVNOG POZIVA
Cilj Javnog poziva unapređenje zdravlja Roma u Srbiji, a na osnovu ciljeva iz Akcionog plana za zdravlje Roma koji je usvojila Vlada Republike Srbije u okviru Dekade Roma.

Na osnovu dosadašnjeg iskustva, pristupiće se kvalitetnijem planiranju projekata, počev od unapređenja konkursnih procedura i kriterijuma za odabir projekata u smislu njihove doslednije primene do bolje usklađenosti projekata i projektnih aktivnosti sa realnim potrebama u lokalnoj romskoj zajednici. Jedan od koraka u tom pravcu je korišćenje vodiča kroz konkursnu proceduru za zainteresovane zdravstvene ustanove i nevladine organizacije za pripremu predloga projekata .

2. PRIORITETI NOVOG KONKURSA
Osnov za definisanje prioriteta sedmog konkursa je Strategija za unapređenje položaja Roma (Sl. glasnik RS 27/09), rezultati analize i sagledavanje iskustava iz prethodnih projekata, podaci i pokazatelji o zdravlju i zdravstvenoj zaštiti romske populacije.

Javni poziv će se realizovati i projekti prijavljivati kroz 2 komponente:
Prioritetne oblasti komponente A su:
•    imunizacija, zdravlje dece, antenatalna zaštita Romkinja, zdravlje trudnice i novorođenčeta,  prevencija i rano otkrivanje faktora rizika za hronična nezarazna oboljenja (HNO), prevencija, rano otkrivanje i lečenje crevnih i drugih zaraznih bolesti, prevencija bolesti zavisnosti, reproduktivno i seksualno zdravlje, stomatološka zdravstvena zaštita radno aktivnog romskog stanovništvaod 19-65 godina, zaštita zdravlja Roma, sakupljača sekundarnih sirovina – rizici i kako se zaštititi, edukacija zdravstvenih medijatorki, senzibilizacija zdravstvenih radnika radi unapređenja zdravlja Roma.
Prioritetne oblasti komponente B su:
procena higijensko epidemioloških uslova u romskim naseljima, stvaranje bezbednog okruženja

Komponenta A
1. Projekti prijavljeni u okviru komponente A treba direktno da doprinesu ostvarivanju cilja:
a) Poboljšanje zdravstvene zaštite Roma iskazanom u akcionom planu za zdravstvo.
b) Poboljšanje ostvarivanja prava Roma na zdravstvenu zaštitu

Finansijska podrška je namenjena onim projektima zdravstvenih ustanova i zavodima za javno zdravlje koji će biti sprovedeni u partnerstvu sa Udruženjima građana i/ili lokalnom samoupravom  i imati vidljiv efekat  na zdravlje romske populacije.

Komponenta B
2. Projekti prijavljeni u okviru komponente B treba da doprinesu ostvarivanju cilja: Unapređenje uslova životnog okruženja u romskoj zajednici.
Finansijska podrška namenjena je onim projektima zavoda za javno zdravlje koji će se sprovoditi u partnerstvu sa Udruženjima građana i lokalnom samoupravom koji će se  baviti ispitivanjem higijensko epidemioloških uslova u romskim naseljima i njihovim uticajem na zdravlje romske populacije. Rezultat ovih projekata će biti:
•    preporuke za preduzimanje konkretnih mera za uklanjanje uzroka pojave i širenja zaraznih i drugih bolesti od socio-medicinskog značaja u romskim naseljima,
•    preduzimanje aktivnosti lokalne samouprave po datim preporukama

3. OPŠTI KRITERIJUMI
Ko može da konkuriše za komponentu A?

U okviru komponente A nosioci projekata mogu biti domovi zdravlja i zavodi/instituti za javno zdravlje koji projekat sprovode u partnerstvu sa Udruženjima građana i/ili lokalnom samoupravom. Domovi zdravlja u kojima su angažovani zdravstveni medijatori mogu da konkurišu za one oblasti koje ne obezbeđuje zdravstveni medijator ( edukacija zdravstvenih radnika radi upoznavanja sa specifičnim potrebama romske populacije; edukacija zdravstvenih medijatorki; stomatološka zdravstvena zaštita Roma od 19-65 godina).

Zavodi za javno zdravlje mogu konkurisati za oblast zaštite zdravlja Roma – sakupljača sekundarnih sirovina.

U okviru komponente B projekte mogu prijaviti zavodi/instituti i zavodi za javno zdravlje u saradnji sa minimum jednim Udruženjem građana i/ili lokalnom samoupravom.

Koliko projekata može da prijavi jedna zdravstvena ustanova?

Svaka od navedenih zdravstvenih ustanova u saradnji sa najmanje jednim Udruženjem građana i/ili lokalnom samoupravom ima pravo da prijavi jedan ili više projekata, za različite prioritetne oblasti.

Pored opštih, zdravstvena ustanova treba da ispunjava i sledeće uslove:
1.    Zdravstvena ustanova mora da bude iz Plana mreže zdravstvenih ustanova Republike Srbije
2.    Projekat koji zdravstvena ustanova prijavljuje mora biti usmeren ka stvarnim, prethodno utvrđenim, zdravstvenim potrebama Roma u zajednici u kojoj se sprovodi
3.    Zdravstvena ustanova je odgovorna za sprovođenje projekta i spremna da preuzme javnu odgovornost za obavljanje poslova i zadataka u toj oblasti
4.    Ministarstvu zdravlja podnosi mesečni izveštaj o aktivnostima sprovođenja projekta
5.    Zdravstvena ustanova po završetku projekta mora dostaviti završni stručni i finansijski izveštaj za kalendarsku godinu i predložiti procenu mogućeg finansiranja nakon isteka jednogodišnjeg ugovora o finansiranju iz sredstava budžeta
6.    Zdravstvena ustanova mora dostaviti spisak članova upravnog i nadzornog odbora kao i podatke o stručnim osobama koje nadziru njen rad u oblasti za koju prijavljuje projekat

Koliko projekata može da prijavi jedna opština?
Jedna opština može dobiti i projekat instituta i zavoda za javno zdravlje i doma zdravlja.

4. NAČIN FINANSIRANJA
Nosioci projekta će biti zdravstvene ustanove, u čijim je prijavama projekta jasno vidljiva saradnja između ustanove i Udruženja građana i/ili lokalne samouprave. Na njihov račun će ići odobrena sredstva za projekat. Iste su dužne da u skladu sa projektnim aktivnostima deo sredstava prebace na račun udruženja građana u skladu sa Sporazumom o partnerstvu.

5. PREDVIĐENI BUDŽET
Realizacija projekta vršiće se na osnovu ugovora zaključenih između nosioca projekta i Ministarstva zdravlja kojim će se definisati uslovi plaćanja. Izabranom projektu će biti dodeljeno maksimalno do 3.500.000 dinara.

Po potpisivanju ugovora, sredstva će biti uplaćena nosiocu projekta. Nakon završetka projekta, u roku od 15 dana, u sklopu završnog izveštaja, dostavlja se detaljan finansijski izveštaj uz koji se prilaže kompletna finansijska dokumentacija (računi, fakture).

6. TRAJANJE PROJEKATA
Projekti se sprovode do 31. decembra 2014.godine

7. KONKURSNA DOKUMENTACIJA I NAČIN PRIJAVE
Sve zainteresovane zdravstvene ustanove prijavljuju projekte popunjavanjem M3 formulara dostupnog na veb stranici Ministarstva zdravlja. Predlozi projekata se dostavljaju isključivo preporučenom poštom i to jedan overen i pečatiran primerak i u elektronskoj formi na jednom CD – u. Pored obaveznih dokumenata, dostavljaju se u jednom primerku i ostala prateća dokumenta: Sporazum o partnerstvu zdravstvene ustanove i Udruženja građana i spisak članova Upravnog i Nadzornog odbora zdravstvene ustanove. Prijave moraju biti potpisane od strane odgovornih lica zdravstvene ustanove, Udruženja građana i/ili lokalne samouprave.

8. ROK ZA PODNOŠENJE PRIJAVE
Rok za podnošenje prijava po ovom pozivu je 7 dana od dana objavljivanja na internet stranici Ministarstva zdravlja www.zdravlje.gov.rs.

Popunjeni obrazac M-3 sa kompletnom dokumentacijom dostaviti putem pošte, kao preporučenu pošiljku, uz napomenu „KONKURS ZA UNAPREĐENJE ZDRAVLJA ROMA” i poslati na adresu:

Ministarstvo zdravlja,
Sektor za javno zdravlje i programsku zdravstvenu zaštitu,
Omladinskih brigada 1,
11070 Novi Beograd
2. sprat, kancelarija 163, na ime odgovorne osobe, Dragan Đorđević.

Kontakt osobe u Ministarstvu zdravlja su:
Filip Lukinović, e-mail: filip.lukinovic@zdravlje.gov.rs i
Dragan Đorđević, e-mail: dragan.djordjevic@zdravlje.gov.rs

9. ROK I NAČIN OBJAVLJIVANJA PRIHVAĆENIH PROJEKATA
Ministarstvo zdravlja Republike Srbije će spisak prihvaćenih projekata za finansiranje istaći javno na svojoj veb stranici u roku od sedam dana po isteku roka za prijavu projekata.

Detaljnije

Bespovratna sredstva udruženjima za finansiranje projekata u oblasti turizma

Turizam_4_ekapija_031209POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA PRIVREDU, ZAPOŠLJAVANJE I RAVNOPRAVNOST POLOVA

Javni konkurs za dodelu bespovratnih sredstava neprofitnim institucijama/udruženjima sa teritorije AP Vojvodine za finansiranje projekata u oblasti turizma

Pokrajinski sekretarijat za privredu, zapošljavanje i ravnopravnost polova (u daljem tekstu Sekretarijat), dodeljuje bespovratna sredstva obezbeđena Pokrajinskom skupštinskom odlukom o budžetu AP Vojvodine za 2014. godinu, aktivnost 06, ekonomska klasifikacija 4819 – Dotacije ostalim neprofitnim institucijama u iznosu od 5.000.000,00 dinara, za realizaciju projekata iz oblasti turizma.

CILJEVI KONKURSA:
1. Podrška aktivnostima u vezi sa organizovanjem i učešćem na nastupajućim turističko-privrednim manifestacijama od značaja za AP Vojvodinu, koje će se održati najkasnije do 30. juna 2015. godine;
2. Unapređenje poslovanja kroz nabavku dobara za pružanje dodatnih sadržaja turistima u svrhu aktivnog odmora;
3. Podrška aktivnostima za sprovođenje stručnih usavršavanja zaposlenih u turizmu.

USLOVI KONKURSA:
1. Pravo učešća na Konkursu imaju neprofitne organizacije sa teritorije AP Vojvodine koje svojim programima afirmišu i podstiču ciljeve Konkursa,
2. Podnosilac prijave može aplicirati samo sa jednim projektom, a visina traženih sredstava ne može biti veća od 400.000,00 dinara.

DOKUMENTACIJA KOJA SE PODNOSI:
1. Popunjen konkursni obrazac;
2. Fotokopija Rešenja o registraciji podnosioca;
3. Fotokopija Potvrde o poreskom identifikacionom broju (PIB);
4. Fotokopija kartona deponovanih potpisa;
5. Sredstva garancije urednog izvršavanja obaveza: dve istovetne blanko solo menice registrovane od strane poslovne banke (prilaže se prilikom potpisivanja ugovora).

DONOŠENJE ODLUKE:
Odluku o dodeli sredstava donosi pokrajinski sekretar za privredu, zapošljavanje i ravnopravnost polova.
Odluka o dodeli sredstava biće objavljena na sajtu Sekretarijata.
Nakon donete odluke, podnosilac će sa Pokrajinskim sekretarijatom za privredu, zapošljavanje i ravnopravnost polova potpisati ugovor kojim će se definisati međusobna prava i obaveze.

Rok za podnošenje prijave na Konkurs je do 17. novembra 2014. godine do 12.00 časova.

Prijave na Konkurs čine sastavni deo Konkursa i mogu preuzeti sa web adrese www.spriv.vojvodina.gov.rs. Prijave na Konkurs dostavljaju se u zatvorenoj koverti na adresu: Pokrajinski sekretarijat za privredu, zapošljavanje i ravnopravnost polova, 21000 Novi Sad, Bulevar Mihajla Pupina 16, sa naznakom: «Ne otvarati -TURIZAM–DOTACIJE», poštom ili lično preko pisarnice pokrajinskih organa.

Informacije u vezi sa Konkursom mogu se dobiti u Sekretarijatu na telefone: 021/456-790, 487-4580, 487-4669.

Detaljnije

Bespovratna sredstava lokalnim samoupravama za realizaciju projekata planskog uređenja turističkih tematskih celina

thermal waterPOKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA PRIVREDU, ZAPOŠLJAVANJE I RAVNOPRAVNOST POLOVA

Javni konkurs za dodelu bespovratnih sredstava lokalnim samoupravama sa teritorije AP  Vojvodine za realizaciju projekata planskog uređenja turističkih tematskih celina

Pokrajinski sekretarijat za privredu, zapošljavanje i ravnopravnost polova (u daljem tekstu Sekretarijat), dodeljuje bespovratna sredstva obezbeđena Pokrajinskom skupštinskom odlukom o budžetu AP Vojvodine za 2014. godinu, aktivnost 06, ekonomska klasifikacija 4632- kapitalni transferi ostalim novoima vlasti u iznosu od 20.000.000,00 dinara.

NAMENA KONKURSA:
Sredstva su namenjena za realizaciju projekata kojima se:
• planski uređuju tematske celine, sa ciljem osnaživanja turističke ponude lokalne samouprave i
• finansira unapređenje zdravstvenog turizma primenom termomineralne vode i peloida u Specijalnim bolnicama.

Visina traženih sredstava ne može biti veća od 5.000.000,00 dinara (slovima:petmilionadinara).

CILJ KONKURSA:
• Unapređenje konkurentnosti vojvođanske turističke ponude na domaćem i inostranom tržištu;
• Jačanje kapaciteta banjskog turizma u AP Vojvodini;
• Jačanje kapaciteta i infrastrukture opština i gradova koje na svojoj teritoriji imaju Centre za rehabilitaciju – banje.

USLOVI KONKURSA:
1. Pravo učešća na Konkursu imaju lokalne samouprave sa teritorije AP Vojvodine.
2. Podnosilac može aplicirati samo sa jednim projektom.

Prednost pri odlučivanju o dodeli sredstava imaju lokalne samouprave:
1. koje poseduju plansku dokumentaciju za uređenje i rekonstrukciju tematskih turističkih celina,
2. koje u određenoj fazi imaju u funkciji tematsku celinu (započete aktivnosti na adaptaciji, uređenju, započeto turističko obeležavanje tematskih celina i sl.),
3. koje prilikom realizacije razvojnih projekata sarađuju sa akreditovanim razvojnim agencijama
4. koje na svojoj teritoriji imaju Centre za rehabilitaciju – banje.

DOKUMENTACIJA KOJA SE PODNOSI:
1. Popunjen konkursni obrazac;
2. Odluka organa lokalne samouprave o realizaciji i sufinansiranju projekta;
3. Idejni projekat;
4. Opis projekta uz foto dokumentaciju.

Prijave za Konkurs podnose se na konkursnom obrascu koji se može preuzeti sa sajta www.spriv.vojvodina.gov.rs, i sa pripadajućom dokumentacijom, dostavljaju u zatvorenoj koverti na adresu: Pokrajinski sekretarijat za privredu, zapošljavanje i ravnopravnost polova, Bulevar Mihajla Pupina 16, 21000 Novi Sad, sa naznakom: „Ne otvarati-Konkurs TURIZAM-TEMATSKE CELINE”, poštom ili preko pisarnice pokrajinskih organa.

Rok za podnošenje prijave na Konkurs je do 17. novembra 2014. godine do 12,00 časova.

DONOŠENJE ODLUKE:
Odluku o dodeli sredstava donosi pokrajinski sekretar za privredu, zapošljavanje i ravnopravnost polova.
Odluka o dodeli sredstava biće objavljena na sajtu Sekretarijata.
Neblagovremene i nekompletne prijave neće se razmatrati.
Informacije u vezi sa Konkursom mogu se dobiti pozivom na brojeve 021/487 4669, 456 790, 487 4580.

Detaljnije

Konkurs za jačanje uloge civilnog društva u pripremi i sprovođenju javnih politika

opinionPOKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA MEĐUREGIONALNU SARADNJU I LOKALNU SAMOUPRAVU

Konkurs za jačanje uloge civilnog društva u pripremi i sprovođenju javnih politika

Pokrajinski sekretarijat za međuregionalnu saradnju i lokalnu samoupravu, u okviru svojih nadležnosti i Finansijskog plana za 2014. godinu u oblasti lokalne samouprave, sufinansiraće realizaciju projekata koji doprinose efikasnom upravlјanju razvojem jedinica lokalne samouprave na teritoriji AP Vojvodine.

Cilј konkursa: jačanje uloge civilnog društva u pripremi i sprovođenju javnih politika.
Projekti organizacija civilnog društva treba da doprinesu:
•    aktivnom uklјučivanju organizacija civilnog društva u procese jačanja odgovornosti i transparentnosti javne    uprave;
•    definisanju strateških pravaca razvoja lokalnih zajednica;
•    približavanju ideje i procedura evropskih integracija i regionalizma.
Sredstva opredelјena za ovaj Konkurs iznose 4.300.000,00 dinara. Obezbeđena su Pokrajinskom skupštinskom  odlukom o budžetu AP Vojvodine za 2014. godinu („Sl. list AP Vojvodine“, broj 50/2013, 24/2014 i 42/2014-rebalans) u okviru funkcije 180, ekonomska klasifikacija 481 Dotacije nevladinim organizacijama.

Ocenjivanje predloga projekata vršiće se u skladu sa postavlјenim cilјevima i ustanovlјenim kriterijumima Konkursa.

Iznos sredstava koji odobrava Sekretarijat po projektu iznosi maksimalno 200.000,00 dinara.

USLOVI ZA UČEŠĆE NA KONKURSU
1.    Pravo učešća na konkursu kao podnosioci projekta imaju udruženja građana registrovana u Republici Srbiji.
2.    Učesnici na konkursu  mogu aplicirati samo sa jednim projektom kao nosioci predloga projekta.
3.    Prijave na Konkurs moraju biti predate na prijavnim konkursnim obrascima, popunjenim u skladu sa Smernicama za podnosioce predloga projekta.
4.    Konkursna dokumentacija može se preuzeti sa internet stranice, Pokrajinskog sekretarijata za međuregionalnu saradnju i  lokalnu samoupravu www.region.vojvodina.gov.rs
5.    Popunjeni obrasci konkursne dokumentacije dostavlјaju se u štampanom obliku – original overen pečatom i potpisan od strane ovlašćenog lica i u elektronskom obliku (CD).
6.    Sopstveno učešće podnosioca predloga projekta ili učešće drugih donatora mora biti najmanje 15% od iznosa koji dodelјuje Sekretarijat.
7.    Na koverti mora da stoji naziv „NE OTVARATI Konkurs za jačanje uloge civilnog društva u pripremi i sprovođenju javnih politika“.
8.    Prijave se dostavlјaju na adresu: Pokrajinski sekretarijat za međuregionalnu saradnju i lokalnu samoupravu, Novi Sad, Bulevar Mihajla Pupina 16, poštom ili lično na pisarnici pokrajinskih organa uprave u zgradi Pokrajinske vlade.
9.    Rok za predaju predloga projekta je 21. novembar 2014. godine.
10.    Neblagovremene i nekompletne prijave kao i prijave koje nisu overene pečatom i potpisom ovlašćenog lica neće se razmatrati. Konkursna dokumentacija se ne vraća.
11.    Pokrajinski sekretar za međuregionalnu saradnju i lokalnu samoupravu doneće Odluku o dodeli bespovratnih sredstava. Na Odluku se ne može uložiti žalba, niti druga pravna sredstva.
12.    Rezultati konkursa biće objavlјeni na sajtu Pokrajinskog sekretarijata za međuregionalnu saradnju i lokalnu samoupravu www.region.vojvodina.gov.rs .
13.    Pokrajinski sekretar će za svakog korisnika sredstava doneti Rešenje o dodeli bespovratnih sredstava.
14.    Korisnik sredstava će zaklјučiti Ugovor o korišćenju bespovratnih sredstava sa Sekretarijatom.

Za sva pitanja vezana za proceduru prijavlјivanja na konkurs zainteresovani se mogu obratiti putem elektronske pošte na e-mail: region@vojvodina.gov.rs ili putem telefona 021-487-45-42, radnim danom od 9 do 15 časova.

Detaljnije

Konkurs za subvencionisanje preduzetnika – Razvoj i revitalizacija poslova koji se smatraju umetničkim i starim zanatima

kezmuves-gerencserPOKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA PRIVREDU, ZAPOŠLJAVANJE I RAVNOPRAVNOST POLOVA

Javni konkurs za subvencionisanje preduzetnika, mikro i malih pravnih lica od interesa za razvoj i revitalizaciju poslova koji se smatraju umetničkim i starim zanatima, odnosno poslovima domaće radinosti

Pokrajinski sekretarijat za privredu, zapošljavanje i ravnopravnost polova dodeljuje bespovratna sredstva obezbeđena Pokrajinskom skupštinskom odlukom o budžetu AP Vojvodine za 2014. godinu, Aktivnost 11 – 454 – subvencije privatnim preduzećima, 4541-tekuće subvencije privatnim preduzećima u iznosu od 2.000.000,00 dinara i 4542-kapitalne subvencije privatnim preduzećima u iznosu od 3.000.000,00 dinara, iz izvora finansiranja 01 00 Prihodi iz budžeta.

Konkurs predstavlja osnov za dodelu državne pomoći male vrednosti (de minimis državna pomoć).
 
CILJEVI FINANSIRANJA:

• Podrška projektima koji će putem investicionih ulaganja u opremu obezbediti unapređenje i razvoj procesa proizvodnje u oblasti starih zanata ( kapitalne subvencije);

• Podrška nabavci proizvodnog materijala kako bi se pomoglo da ožive gotovo nestale veštine pojedinih starih zanata (tekuće subvencije).

USLOVI ZA UČEŠĆE:

• Pravo učešća imaju preduzetnici, mikro i mala pravna lica ( u daljem tekstu: preduzetnik/pravno lice) iz sektora poslova koji se smatraju umetničkim i starim zanatima, odnosno poslovima domaće radinosti na teritoriji AP Vojvodine, registrovani u Agenciji za privredne registre.

• Preduzetnik/pravno lice može aplicirati samo sa jednim projektom, a visina traženih sredstava ne može biti veća:

– od 150.000,00 dinara za tekuće subvencije

– od 300.000,00 dinara za kapitalne subvencije

DOSTAVLJANJE DOKUMENTACIJE:

Prijave na Konkurs podnose se na konkursnom obrascu koji se može preuzeti u Sekretarijatu ili sa sajta www.spriv.vojvodina.gov.rs

Prijave na Konkurs sa pripadajućom dokumentacijom, dostavljaju se u zatvorenoj koverti na adresu: Pokrajinski sekretarijat za privredu, zapošljavanje i ravnopravnost polova, Novi Sad, Bulevar Mihajla Pupina 16, poštom ili lično preko pisarnice pokrajinskih organa, sa naznakom: „Ne otvarati – JAVNI KONKURS – STARI ZANATI-SUBVENCIJE”, poštom ili preko pisarnice pokrajinskih organa.

Preduzetnik/pravno lice korisnik državne pomoći dužan je da dostavi pisanu izjavu o svim drugim de minimis državnim pomoćima koje su mu dodeljene u tekućoj i prethodne dve fiskalne godine u smislu čl. 97 stav 1. Uredbe o pravilima za dodelu državne pomoći (”Službeni glasnik RS”, br. 13/10, 100/11,91/12, 37/13 i 97/13).

Nepotpune i neblagovremene prijave neće se razmatrati, kao ni dokumentacija podnosioca koji nisu ispunili ranije ugovorenu obavezu prema Sekretarijatu.

DONOŠENJE ODLUKE:

Odluku o dodeli sredstava donosi pokrajinski sekretar za privredu, zapošljavanje i ravnopravnost polova na predlog Komisije.

Odluka o dodeli sredstava biće objavljena na sajtu Sekretarijata.

SREDSTVO OBEZBEĐENJA:

Korisnik kome se odobre sredstva, u obavezi je da kao sredstvo garancije urednog izvršenja obaveza dostavi Sekretarijatu dve istovetne blanko solo menice, sa meničnim ovlašćenjima, registrovane u poslovnoj banci.

Rok za podnošenje prijave je do 14. novembra 2014. godine, do 12 časova.

Sve dodatne informacije mogu se dobiti na telefon 021/487-4668.

Detaljnije

Konkurs nevladinim organizacijama – Razvoj i revitalizacija poslova koji se smatraju umetničkim i starim zanatima, odnosno poslovima domaće radinosti

stari zanati alatiPOKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA PRIVREDU, ZAPOŠLJAVANJE I RAVNOPRAVNOST POLOVA

Javni konkurs za dodelu bespovratnih sredstava nevladinim organizacijama i ostalim neprofitnim institucijama za razvoj i revitalizaciju poslova koji se smatraju umetničkim i starim zanatima, odnosno poslovima domaće radinosti na teritoriji AP Vojvodine

Pokrajinski sekretarijat za privredu, zapošljavanje i ravnopravnost polova (u daljem tekstu Sekretarijat ), dodeljuje bespovratna sredstva, obezbeđena Pokrajinskom skupštinskom odlukom o budžetu AP Vojvodine za 2014. godinu, aktivnost 11, ekonomska klasifikacija 4819 – dotacije ostalim neprofitnim intitucijama u iznosu od 4.000.000,00 dinara (slovima: četirimilionadinara) u cilju razvoja i revitalizacije poslova koji se smatraju umetničkim i starim zanatima, odnosno poslovima domaće radinosti u AP Vojvodini.

CILJEVI KONKURSA:

• podrška programima i aktivnostima usmerenim na nabavku opreme i/ili materijala kojima će se omogućiti i unaprediti rad na očuvanju umetničkih i starih zanata;
• podrška programima za obučavanje kadrova za vršenje starih zanata i obezbeđivanje potrebne literature i različitih nastavnih sredstava i učila za iste.

USLOVI ZA UČEŠĆE:

1. Pravo učešća na Konkursu imaju registrovane nevladine organizacije i ostale neprofitne institucije sa teritorije AP Vojvodine.
2. Podnosilac može aplicirati samo sa jednim projektom, a visina traženih sredstava ne može biti veća od 300.000,00 (slovima: tristotinehiljada dinara).

DOSTAVLJANJE DOKUMENTACIJE:

Prijave na Konkurs podnose se na konkursnom obrascu koji se može preuzeti u Sekretarijatu ili sa sajta www.spriv.vojvodina.gov.rs

Prijave na Konkurs sa pripadajućom dokumentacijom, dostavljaju se u zatvorenoj koverti na adresu: Pokrajinski sekretarijat za privredu, zapošljavanje i ravnopravnost polova, Novi Sad, Bulevar Mihajla Pupina 16, poštom ili lično preko pisarnice pokrajinskih organa, sa naznakom: „Ne otvarati JAVNI KONKURS – STARI ZANATI-NVO”, poštom ili preko pisarnice pokrajinskih organa.

Nepotpune i neblagovremene prijave neće se razmatrati, kao ni dokumentacija podnosioca koji nisu ispunili ranije ugovorenu obavezu prema Sekretarijatu.

DONOŠENJE ODLUKE:

Odluku o dodeli sredstava donosi pokrajinski sekretar za privredu, zapošljavanje i ravnopravnost polova na predlog Komisije.

Odluka o dodeli sredstava biće objavljena na sajtu Sekretarijata.

SREDSTVO OBEZBEĐENJA:

Korisnik kome se odobre sredstva, u obavezi je da kao sredstvo garancije urednog izvršenja obaveza dostavi Sekretarijatu dve istovetne blanko solo menice, sa meničnim ovlašćenjima, registrovane u poslovnoj banci.

Rok za podnošenje prijave je do 14. novembra 2014. godine, do 12 časova.

Sve dodatne informacije mogu se dobiti na telefon 021/487 46 68.

Detaljnije

Javni poziv poslodavcima za dodelu subvencije za zapošljavanje nezaposlenih lica

welcomePOKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA PRIVREDU, ZAPOŠLJAVANJE I RAVNOPRAVNOST

Javni poziv poslodavcima za dodelu subvencije za zapošljavanje nezaposlenih lica u AP Vojvodini u 2014. godini

I OPIS PROGRAMA I VISINA SREDSTAVA

Pokrajinski sekretarijat za privredu, zapošljavanje i ravnopravnost polova (u daljem tekstu: Sekretarijat), dodeljuje bespovratna sredstva u ukupnom iznosu od 28.000.000,00 dinara, obezbeđena Pokrajinskom skupštinskom odlukom o budžetu AP Vojvodine za 2014. godinu u okviru aktivnosti 01 – Sprovođenje programa Pokrajinskog akcionog plana zapošljavanja u AP Vojvodini, ekonomska klasifikacija 4541 – Tekuće subvencije privatnim preduzećima, izvor finansiranja 01 00 Prihodi iz budžeta za dodelu subvencije poslodavcima za zapošljavanje nezaposlenih lica prijavljenih na evidenciju Nacionalne službe za zapošljavanje na teritoriji AP Vojvodine (u daljem tekstu: Filijala NSZ).

Javni poziv za dodelu subvencije za zapošljavanje nezaposlenih lica (daljem tekstu: Javni poziv) predstavlja osnov za dodelu de minimis državne pomoći.

Subvencija za zapošljavanje nezaposlenih lica (u daljem tekstu: Sekretarijat) odobrava se i poslodavcima koji su zahtev sa biznis planom podneli po Javnom pozivu poslodavcima za dodelu subvencije za zapošljavanje nezaposlenih lica u AP Vojvodini u 2014. godini broj 133-401-752/2014 od 31.03.2014. godine.

Subvencija iznosi 130.000,00 dinara po nezaposlenom licu, odnosno 150.000,00 dinara za zapošljavanje lica starijeg od 50 godina.

Subvencija se uplaćuje na namenski račun otvoren kod Uprave za trezor, ukoliko je poslodavac registrovan kao privredno društvo (DOO, AD, OD i komanditno društvo).

Po Javnom pozivu poslodavac može podneti jedan zahtev za dodelu subvencije.

II USLOVI I DOKUMENTACIJA ZA PODNOŠENJE ZAHTEVA

Uslovi za podnošenje zahteva

Pravo na Subvenciju može ostvariti poslodavac pod uslovom:

1. da nije smanjivao broj zaposlenih, u poslednja tri meseca koja prethode mesecu u kome je podnet zahtev, osim u slučaju normalne fluktuacije zaposlenih;

2. da nad njim nije pokrenut stečajni, odnosno likvidacioni postupak;

3. da uredno izmiruje obaveze po osnovu doprinosa za obavezno socijalno osiguranje za zaposlene, za poslednja tri meseca koja prethode mesecu u kome je podnet zahtev, osim ukoliko je podnosilac zahteva novoosnovani privredni subjekt registrovan po osnovu domaćih ili stranih ulaganja, a na osnovu obrazloženog zahteva nadležnog organa lokalne samouprave;

4. da je podnosilac zahteva nad kojim je vođen stečajni postupak i kod koga je usvojen i u celosti izvršen plan reorganizacije, uspešno poslovao najmanje 12 meseci, osim u slučaju obrazloženog zahteva nadležnog organa lokalne samouprave;

5. da je podnosilac zahteva koji je kupio privredni subjekt nad kojim je okončan postupak stečaja ili likvidacije, uspešno poslovao najmanje 12 meseci od dana kupovine, osim u slučaju obrazloženog zahteva nadležnog organa lokalne samouprave;

6. da je nezaposlenom, za koga se traži subvencija, radni odnos na neodređeno vreme kod podnosioca zahteva ili povezanog lica, prestao najmanje 12 meseci pre podnošenja zahteva;

7. da dostavi izjavu da li postoji zaključen kolektivni ugovor kod poslodavca.

Pravo na subvenciju za otvaranje novih radnih mesta ne mogu ostvariti:

1. državni organi, organizacije i drugi direktni i indirektni korisnici budžetskih sredstava i udruženja;

2. podnosioci zahteva koji obavljaju delatnosti u oblasti eksploatacije uglja, taksi prevoza, menjačnica, kockanja i klađenja, šumarstva – šifre 02.0, 05.1, 05.2, 35.14, 35.23, 49.32, 92.0 i 96.9);

3. korisnici sredstava koji nisu ispunili raniju ugovornu obavezu prema Nacionalnoj službi ili Pokrajinskom sekretarijatu za privredu, zapošljavanje i ravnopravnost polova, a ugovorna obaveza je istekla, kao i korisnici sredstava čija je ranija ugovorna obaveza u toku, a ustanovi se da je redovno ne izvršavaju;

4. privredni subjekti u teškoćama, u smislu člana 2. stav 1. tačka 5) Uredbe o pravilima za dodelu državne pomoći („Službeni glasnik RS”, broj 13/2010, 100/2011, 91/2012, 37/2013 i 97/2013);

5. podnosioci zahteva koji zapošljavaju nezaposlena lica kojima je prethodni radni odnos na neodređeno vreme prestao u periodu kraćem od 12 meseci do dana podnošenja zahteva, kod poslodavca koji je osnivač ili povezano lice sa podnosiocem zahteva.

Dokumentacija za podnošenje zahteva

1. zahtev sa biznis planom;

2. pisana izjava podnosioca zahteva o svim drugim de minimis državnim pomoćima koje je dobio u prethodnom trogodišnjem fiskalnom periodu i da li mu je i po kom osnovu već dodeljena državna pomoć za iste opravdane troškove ili izjava podnosioca zahteva da nije koristio državnu pomoć;

3. fotokopija rešenja nadležnog organa o upisu u registar, ukoliko podnosilac zahteva nije registrovan u APR;

4. potvrda banke o prometu na tekućem računu poslodavca za poslednja tri meseca koja prethode mesecu u kome je podnet zahtev;

5. poreska prijava o obračunatim i uplaćenim doprinosima za obavezno socijalno osiguranje na zarade/naknade, za poslednja tri meseca koja prethode mesecu u kome je podnet zahtev, overena od strane Poreske uprave;

6. završni račun za godinu koja prethodi godini u kojoj se podnosi zahtev za programe kojima se zapošljava 5 i više lica, odnosno za privredne subjekte čiji je period poslovanja duži od tri godine, bez obzira na broj lica koja se zapošljavaju, overen od strane Narodne banke Srbije, osim ukoliko je podnosilac zahteva novoosnovani privredni subjekt registrovan po osnovu domaćih ili stranih ulaganja na teritoriji AP Vojvodine;

7. obrazložen zahtev nadležnog organa lokalne samouprave u slučajevima navedenim pod 3, 4. i 5. Uslova za podnošenje zahteva.

Poslodavci koji su podneli zahtev po Javnom pozivu od 31.03.2014. godine, nadležnoj filijali NSZ dostavljaju Izjavu da nije došlo do promene podataka navedenih u podnetom biznis planu, te da se isti može koristiti za ovaj Javni poziv.

Sekretarijat zadržava pravo da traži i druge dokaze relevantne za odlučivanje.

III PRIORITETI ZA DODELU SUBVENCIJA

Filijala NSZ proverava ispunjenost opštih uslova Javnog poziva i vrši rangiranje primljenih zahteva na osnovu unapred definisanih kriterijuma (ocena biznis plana, zapošljavanje teže zapošljivih kategorija lica – stariji od 50 godina, mlađi od 30 godina, osobe sa invaliditetom, samohrani roditelji, Romi, izbegla i raseljena lica).

U slučaju da više poslodavaca ispunjava iste kriterijume, prednost u dodeli subvencije imaće onaj poslodavac kod kog postoji potpisan kolektivni ugovor.

IV DONOŠENJE ODLUKE

Predlog odluke donosi direktor filijale NSZ.

Saglasnost na predlog odluke daje direktor Pokrajinske službe za zapošljavanje.

Konačnu odluku, na osnovu Predloga i Saglasnosti, donosi Pokrajinski sekretar za privredu, zapošljavanje i ravnopravnost polova (u daljem tekstu: Pokrajinski sekretar).

V ZAKLJUČIVANJE UGOVORA

Pokrajinski sekretar, direktor filijale NSZ i podnosilac zahteva, u roku do 15 dana od dana donošenja odluke zaključuju ugovor kojim se uređuju međusobna prava i obaveze i na osnovu koga se vrši isplata subvencije.

Dokumentacija za zaključivanje ugovora:

– dokaz o zasnivanju radnog odnosa na neodređeno vreme za lice koje se zapošljava (ugovor o radu i prijava na obavezno socijalno osiguranje);

– fotokopiju kartona deponovanih potpisa,

– dve fotokopije kartona deponovanih potpisa za namenski račun otvoren kod Uprave za trezor, ukoliko je poslodavac registrovan kao privredno društvo (DOO, AD, OD i komanditno društvo);

– odgovarajuća sredstva obezbeđenja ugovornih obaveza;

– pisani pristanak korisnika sredstava i žiranta za prikupljanje i obradu podataka o ličnosti.

Sredstva obezbeđenja ugovornih obaveza su:

ZA PREDUZETNIKA:

1. za odobrena sredstva u iznosu do 300.000,00 dinara – dve istovetne blanko lične menice korisnika sredstava sa jednim žirantom, sa meničnim ovlašćenjima,

2. za odobrena sredstva u iznosu od 300.001,00 do 650.000,00 dinara – dve istovetne blanko lične menice korisnika sredstava sa dva žiranta, sa meničnim ovlašćenjima (ukoliko korisnik sredstava nije u mogućnosti da obezbedi menice kao sredstvo obezbeđenja za iznose do 650.000,00 dinara, može priložiti bilo koje od navedenih dodatnih sredstava obezbeđenja).

3. za odobrena sredstva u iznosu od 650.001,00 dinara i više – dve istovetne blanko lične menice korisnika sredstava sa dva žiranta, sa meničnim ovlašćenjima i dodatno sredstvo obezbeđenja po izboru:

– za zapošljavanje do 10 lica – ugovorno jemstvo ili hipoteka prvog reda na nepokretnosti dvostruko veće vrednosti od iznosa subvencije ili garancija banke u vrednosti iznosa subvencije;

– za zapošljavanje više od 10 lica – hipoteka prvog reda na nepokretnosti dvostruko veće vrednosti od iznosa subvencije ili garancija banke u vrednosti iznosa subvencije.

ZA PRAVNO LICE:

1. za odobrena sredstva u iznosu do 650.000,00 dinara – dve istovetne blanko solo menice, sa meničnim ovlašćenjima ili jedno od navedenih dodatnih sredstava obezbeđenja;

2. za odobrena sredstva u iznosu od 650.001,00 dinara i više – dve istovetne blanko solo menice, sa meničnim ovlašćenjima i dodatno sredstvo obezbeđenja po izboru:

– za zapošljavanje do 10 lica – ugovorno jemstvo ili hipoteka prvog reda na nepokretnosti dvostruko veće vrednosti od iznosa subvencije ili garancija banke u vrednosti iznosa subvencije;

– za zapošljavanje više od 10 lica – hipoteka prvog reda na nepokretnosti dvostruko veće vrednosti od iznosa subvencije ili garancija banke u vrednosti iznosa subvencije.

Posebnim odobrenjem Pokrajinskog sekretara, poslodavcima koji zapošljavaju više od 10 lica može se, kao dodatno sredstvo obezbeđenja, odobriti založno pravo na pokretnim stvarima trostruko veće vrednosti od iznosa subvencije. Predmet založnog prava na pokretnoj imovini ne mogu biti vozila, a pokretna imovina koja je predmet ručne zaloge mora biti osigurana najkraće u periodu trajanja ugovorne obaveze i polisa osiguranja vinkulirana (preneto pravo korišćenja) u korist Sekretarijata.

Žirant može biti svako poslovno sposobno fizičko lice, ne starije od 65 godina, koje ima redovna mesečna primanja na ime zarade ili penzije, nezavisno od visine primanja, kao i fizičko lice koje samostalno obavlja delatnost (preduzetnik).

Menice, u skladu sa Zakona o platnom prometu („Sl.list SRJ”, br. 03/02 i 05/03 i „Sl.glsanik RS”, br. 43/04, 62/06, 111/09 i 31/11) i Odlukom o bližim uslovima, sadržini i načinu vođenja registra menica i ovlašćenja („Sl.glasnik RS”, br. 56/11), podnosilac zahteva mora izvršiti upis menica u Registar menica i ovlašćenja.

VI OBAVEZE KORISNIKA SREDSTAVA

Korisnik sredstava dužan je da:

1. zasnuje radni odnos, odnosno zaključi ugovor o radu sa nezaposlenim licem u skladu sa zakonom, na neodređeno vreme, sa punim radnim vremenom, s tim da radni odnos traje najmanje 24 meseca od dana zasnivanja radnog odnosa;

2. redovno isplaćuje zarade i uplaćuje doprinose za obavezno socijalno osiguranje i dostavlja dokaze o uplati doprinosa za obavezno socijalno osiguranje za lica iz ugovora;

3. obavesti filijalu NSZ o svakoj promeni koja je od uticaja na realizaciju ugovora.

Korisnik sredstava dužan je da toku ugovorne obaveze delatnost obavlja na teritoriji AP Vojvodine.

U slučaju da korisnik sredstava ne realizuje obaveze definisane ugovorom, dužan je da vrati iznos subvencije za nerealizovani deo ugovorne obaveze, uvećan za iznos zakonske zatezne kamate od dana uplate sredstava.

VII OSTALE INFORMACIJE

Zahtev sa biznis planom podnosi se u dva primerka, nadležnoj filijali NSZ, prema sedištu poslodavca ili organizacione jedinice u kojoj se realizuje program, lično ili putem pošte, na tipskom obrascu koji se može dobiti u svakoj organizacionoj jedinici Nacionalne službe ili preuzeti na sajtu www.spriv.vojvodina.gov.rs ili www.nsz.gov.rs.

Nepotpuna dokumentacija neće se uzimati u razmatranje.

Sve dodatne informacije mogu se dobiti u organizacionim jedinicama NSZ.

Rok za podnošenje zahteva, u pisarnici nadležne filijale NSZ na teritoriji AP Vojvodine, je do 14. novembra 2014. godine do 15,00 časova.

Detaljnije