Arhiva ‘Konkursi’

Javni poziv za učešće u finansiranju programa obuke na zahtev poslodavca

NACIONALNA SLUŽBA ZA ZAPOŠLJAVANJE

Javni poziv za učešće u finansiranju programa obuke na zahtev poslodavca u 2016. godini

Rok: 30.11.2016. godine

Detalji

Konkurs za refundaciju sredstava organizatorima regionalnih međunarodnih sajamskih manifestacija i izložbi

Organize word on laundry hook on white

Organize word on laundry hook on white

POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA PRIVREDU,ZAPOŠLJAVANJE I RAVNOPRAVNOST POLOVA

Konkurs za refundaciju  sredstava organizatorima  regionalnih međunarodnih sajamskih manifestacija i izložbi  u AP Vojvodini

Pokrajinski sekretarijat za privredu, zapošljavanje i ravnopravnost polovasa ukupnim iznosom od 2.100.000,00 dinara, obezbeđenih Odlukom o budžetu Autonomne pokrajine Vojvodine za  2016. godinu (“Službeni list APV”, broj  54/2015) aktivnost1003, ekonomska klasifikacija 451 – subvencije javnim nefinansijskim preduzećima i organizacijama u iznosu od 500.000,00 dinara, ekonomska klasifikacija 481 – dotacije nevladinim organizacijama u iznosu od 1.400.000,00 dinara,463- transferi ostalim nivoima vlasti u iznosu od 200.000,00 dinara,iz izvora finansiranja 01 00 Prihodi iz budžeta, refundiraće troškove organizacije regionalnih međunarodnih sajamskih manifestacija i izložbi  u AP Vojvodini.

Uslovi Konkursa
1. Pravo učešća na Konkursu imaju regionalne privredne komore, opštine i javna preduzeća sa teritorije AP Vojvodine i organizator „Tesla festa 2016“ i „Turističke berze 2016“.

2. Po ovom Konkursu refundiraće se do 50% ukupnih troškova organizovanja sajamske manifestacije i to za dole navedene kategorije:
•         troškovi zakupa prostora u kome se organizuje sajamska manifestacija;
•         troškovi izrade, tehničkog opremanja i vođenja štandova (isključuje se nabavka osnovnih sredstava);
•         troškovimedijske promocije sajma, pripreme i štampanja propagandnog materijala za organizaciju sajma, refundiraće se u iznosu od 20% od odobrenog iznosa po korisniku.

Napomena: troškovi reprezentacije se isključuju iz pravdanja odobrenih sredstava.

3. Prijave se podnose Pokrajinskom sekretarijatu za privredu, zapošljavanje i ravnopravnost polova, na obrascu Prijave sa prilozima, najkasnije do  27.02.2016. godine.  

Navedena Prijava može se dobiti u Pokrajinskom sekretarijatu za privredu, zapošljavanje i ravnopravnost polova, Bulevar Mihajla Pupina 16, Novi Sad, 2. sprat, soba broj 5, ili  preuzeti sa sajta Pokrajinskog sekretarijata  www.spriv.vojvodina.gov.rs

4. Prijave koje se dostave posle navedenog roka i prijave sa nepotpunom dokumentacijom neće biti razmatrane.

5. Odluka o dodeli sredstava po isteku Konkursa  objaviće se na sajtu  Pokrajinskog sekretarijata  www.spriv.vojvodina.gov.rs,. Nakon završetka sajamske manifestacije i opravdanih troškova, sa Korisnicima sredstava zaključivaće se  ugovori do iznosa odobrenih i opravdanih sredstava.

Refudnacija će se izvršiti prema dostavljenoj dokumentaciji u skladu sa kriterijumima. Pravdanje sredstava treba da sadrži: broj žiro računa za uplatu sredstava; izveštaj sa ostvarenim efektima; specifikacijuukupnih troškova po kategorijama iz konkursa (sa brojem, iznosom i datumom računa i izvoda); račune i izvode o plaćanju sa internom overom da je veran originalu; izjava ovlašćenog potpisnika da su svi navedeni podaci tačni; primerak propagandnog materijala sa odštampanim Logo-om Sekretarijata, fotografije i drugi dokazi da je davalac sredstava Sekretarijat.

Sve dodatne informacije mogu se dobiti na telefon   021/487-4489.

Detaljnije

Konkurs za refundaciju troškova učešća privrednih subjekata na sajmovima

POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA PRIVREDU,ZAPOŠLJAVANJE I RAVNOPRAVNOST POLOVA

trade fair

U cilju unapređenja konkurentnosti vojvođanske privrede na evropskom i domaćem tržištu, kao i podrške organizacijama od interesa za privredni razvoj AP Vojvodine, Pokrajinski sekretarijat za privredu,zapošljavanje i ravnopravnost polova,u okviru programske aktivnosti 1002, ekonomska klasifikacija 4541 Tekuće subvencije privatnim preduzećima, izvor finansiranja 01 00 – Prihodi iz budžeta, sa ukupnim iznosom od 3.700.000,00 dinara, refundiraće troškove učešća privrednih subjekata sa područja AP Vojvodine  na sajmovima u Evropii  međunarodnim sajmovima  u Republici Srbiji, koji se održavaju u periodu januar – jun  2016. godine.

Uslovi Konkursa
Pravo učešća na Konkursu imaju mali i srednji privredni subjekti i preduzetnici, koji se bave proizvodnom i turističkom delatnošću, koji će u periodu  januar – jun  2016. godine, izlagati na sajmovima u Evropi i međunarodnim sajmovima u Republici Srbiji ( u daljem tekstu: izlagači).

Pravo učešća na Konkursu imaju izlagači: koji nisu u teškoćama; samo za jedan nastup na sajmu (jedna prijava); samo za prvo učešće na određenom sajmu.

Po ovom Konkursu  refundiraće se do 50% sledeći troškovi  izlagača na sajmovima:
– troškovi zakupa, opremanja i vođenja štanda;
– troškovi pripreme i štampanja propagandnog materijala za nastup na navedenom sajmu.

Maksimalni iznosi refundacije za sajmove iznose:
– do 50% cene zakupa, opremanja i vođenja štanda po izlagaču, a najviše do 400.000,00 dinara za sajmove u Evropi i 250.000,00 dinara za međunarodne sajmove u Republici Srbiji.
– do 50% cene pripreme i štampanja propagandnog materijala, a najviše do 50.000,00 dinara za sajmove u Evropi i 30.000,00 dinara za međunarodne sajmove u Republici Srbiji.

Prijave na Konkurs podnose se na obrascu, koji se može preuzeti sa sajta  www.spriv.vojvodina.gov.rs,i sa pripadajućom dokumentacijom, dostavljajuu zatvorenoj koverti na adresu: Pokrajinski sekretarijat za privredu, zapošljavanje i ravnopravnost polova, 21000 Novi Sad, Bulevar Mihajla Pupina broj 16, sa naznakom na licu koverte: ”Ne otvarati – prijava na Konkurs za sajmove”, poštom ili lično preko pisarnice pokrajinskih organa.

Rok za podnošenje prijave za učešće na sajmu u periodu januar-jun 2016. je 27.02.2016. godine.   

Neblagovremene i nekompletne prijave neće se razmatrati, kao ni prijave izlagača koji nisu ispunili ranije ugovorenu obavezu a ugovorena obaveza je istekla, prema Pokrajinskom sekretarijatu za privredu, zapošljavanje i ravnopravnost polova.

Odluka o dodeli sredstava po isteku Konkursa objaviće se na sajtuSekretarijata,nakon čega su  Korisnici sredstava organizovani kao privredno društvo (DOO, AD, OD i komanditno društvo) u obavezi da pre zaključenja Ugovora, otvore poseban namenski račun kod Uprave za trezor. Ugovori sa Korisnicima sredstava zaključivaće se do iznosa odobrenih sredstava i opravdanih troškova.

Refudnacija će se izvršiti prema dostavljenoj dokumentaciji u skladu sa kriterijumima. Pravdanje sredstava treba da sadrži: broj računa sa JB KJS brojem, kod Uprave za trezor; izveštaj sa efektima nastupai periodično izveštavanje; specifikacijuukupnih troškova po kategorijama iz konkursa (sa brojem, iznosom i datumom računa i izvoda); račune i izvode o plaćanju sa internom overom da je veran originalu; izjava ovlašćenog potpisnika da privredni subjekt prvi put učestvuje na navedenom sajmu i da su svi navedeni podaci tačni; primerak propagandnog materijala sa odštampanim Logo-om Sekretarijata.

Sve dodatne informacije mogu se dobiti na telefon   021/487-4489.

Detaljnije

Javni konkurs za dodelu subvencija za finansiranje projekata u oblasti turizma u AP Vojvodini-tekuće subvencije

WaitersPOKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA PRIVREDU, ZAPOŠLJAVANJE I RAVNOPRAVNOST POLOVA

Javni konkurs za dodelu subvencija za finansiranje projekata u oblasti turizma u AP Vojvodini-tekuće subvencije
Pokrajinski sekretarijat za privredu, zapošljavanje i ravnopravnost polova, dodeljuje bespovratna sredstva  obezbeđena Pokrajinskom skupštinskom odlukom o budžetu Autonomne pokrajine Vojvodine za 2016. godinu, Program 1507, Programska aktivnost 1001 razvoj turističkog potencijala AP Vojvodine – 454 – subvencije privatnim preduzećima  – 4541 – tekuće subvencije privatnim preduzećima, radi realizacije projekata iz oblasti turizma u iznosu od 2.000.000,00 dinara, iz izvora finansiranja 01 00 Prihodi iz budžeta.

Javni poziv za dodelu sredstava predstavlja osnov za dobijanje de minimis državne pomoći.

Ciljevi finansiranja su unapređenje kvaliteta usluga u turističkim objektima na teritoriji Autonomne pokrajine Vojvodine, privlačenje sredstava iz EU fondova i unapređenje propagandnih aktivnosti koje imaju za cilj povećanje receptivnog turizma u APV, kroz subvencionisanje aktivnosti koje se odnose na:

1.       Organizovanje obuka, edukacija ugostitelja u oblasti privlačenja sredstava iz EU fondova u vidu seminara
2.       Podrška aktivnostima na identifikaciji subjekata zainteresovanih za održivi razvoj kanala Vojvodine u vidu seminara
3.       Uvođenje informacionih i komunikacionih tehnologija u poslovanje

Uslovi konkursa:
1.       Pravo učešća na Konkursu za tačku 1. ciljeva finansiranja imaju pravni subjekti u privatnoj svojini (ustanova) koji se bave edukacijom u oblasti upravljanja projektima u oblasti turizma i poseduju odgovarajuće reference u datoj oblasti: da su organizovali bar dva seminara iz oblasti upravljanja projektima sa najmanje deset učesnika po seminaru, da u timu imaju bar jednog predavača koji je bio angažovan naizradi ili ocenjivanju projekata koje finansira EU od strane EK (bar jedanput), da su registrovani i akreditovani, kao  fakultet u sastavu univerziteta čije je sedište na teritoriji APV, ili kao visoka škola, ili kao visoka škola strukovnih studija čije je sedište na teritoriji APV.

Zadaci ustanova:
•         Da organizuje tri dvodnevna seminara sa najmanjepo deset učesnika po seminaru, (ugostitelji koji obavljaju ugostiteljsku delatnost kao pretežnu delatnost ili je ista evidentirana u Registru turizma i pružaju usluge smeštaja, imaji sedište na teritoriji AP Vojvodine i koji su uključeni u rad turističkih klastera u AP Vojvodini). Na svakom seminaru moraju biti različiti privredni subjekti (subjekti kojima je dodeljen odgovarajući sertifikat na prethodnim seminarima koji su sufinansirani sredstvimaPokrajinskog sekretarijata za privredu, zapošljavanje i ravnopravnost polova mogu učestvovati na seminarima ali se ne računaju u kvotu od najmanje po deset učesnika po seminaru) .

•          da po obavljanju seminara organizuje proveru znanja i uspešnim učesnicima izda odgovarajuće sertifikate .

2.       Pravo učešća na Konkursu za tačku 2. ciljeva finansiranja imaju pravni subjekti  u privatnoj svojini (ustanova)  koji se bave edukacijom u oblasti upravljanja projektima u oblasti turizma i poseduju odgovarajuće reference u datoj oblasti: da su organizovali bar dva seminara iz oblasti razvoja integralnog turističkog proizvoda na kanalima koji se nalaze na teritoriji APV sa najmanje deset učesnika po seminaru, da u timu imaju bar jednog predavača koji je bio angažovan na projektima razvoja integralnog turističkog proizvoda na kanalima koji se nalaze na teritoriji APV, da su registrovani i akreditovani, kao  fakultet u sastavu univerziteta čije je sedište na teritoriji APV, ili kao visoka škola, ili kao visoka škola strukovnih studija čije je sedište na teritoriji APV.

Zadaci ustanova:
•         Da organizuje tri dvodnevna seminara sa najmanje po deset učesnika po seminaru, (predstavnici lokalnih samouprava, turističkih organizacija, privrednih subjekata, klastera i udruženja građana koji imaju sedište na terotoriji  AP Vojvodini). Na svakom seminaru moraju biti različiti  subjekti.

•         da po obavljanju seminara organizuje proveru znanja i uspešnim učesnicima izda odgovarajuće sertifikate,

3.       Pravo učešća na Konkursu za tačku 3. ciljeva finansiranja imaju, ugostitelji (mikro, mala i srednja pravna lica i preduzetnici) koji obavljaju ugostiteljsku delatnost kao pretežnu delatnost ili je ista evidentirana u Registru turizma čije je sedište na teritoriji APV za potrebe unapređenja poslovanja u smislu implementacije softvera za evidentiranje korisnika usluga i njihovo praćenje i analizu, za knjigovodstvo, poslovnu podršku.

Podnosilac može aplicirati samo sa jednim projektom, a visina traženih sredstava ne može biti veća od 400.000,00 dinara za tačku 1. i tačku 2. ciljeva finansiranja, odnosno ne može biti veća od 200.000,00 dinara za tačku 3.  cilja finansiranja.

Podnosilac aplikacije za tačku 3. cilja finansiranja je u obavezi da u realizaciji projekta učestvuje sa minimum 60% sopstvenih sredstava.

Prednost prilikom odlučivanja za odobravanje sredstava za tačku 3. cilja finansiranja u delu informatičkog osavremenjivanja imaće privredni subjekti koji posluju u okviru turističkih destinacija turističkih tematskih celina u opštinama i gradovima od značaja za turizam AP Vojvodine i koji su uključeni u rad turističkih klastera u AP Vojvodini.

Turistički privredni subjekti koji nisu ispunili prethodnu ugovornu obevezu prema Sekretarijatu, do objavljivanja ovog konkursa biće izuzeta od prava na dodelu sredstava.

Prijave na konkurs podnose se na konkursnim obrascima, koji se mogu preuzeti sa sajta www.spriv.vojvodina.gov.rs i sa pripadajućom dokumentacijom, dostavljaju u zatvorenoj koverti na adresu: Pokrajinski sekretarijat za privredu, zapošljavanje i ravnopravnost polova, 21000 Novi Sad, Bulevar Mihajla Pupina 16, sa naznakom na licu koverte: «Ne otvarati – prijava na Konkurs iz oblasti turizma – subvencije 4541 », poštom ili lično preko pisarnice pokrajinskih organa.

5.  Rok za podnošenje prijave na Konkurs je do 26.02. 2016. godine.

6. Neblagovremene i nekompletne prijave neće se razmatrati.

7. Odluka o dodeli sredstava po isteku Konkursa  objaviće se na sajtu Sekretarijata, nakon čega su Korisnici sredstava organizovani kao privredno društvo (DOO, AD, OD i komanditno društvo) u obavezi da pre zaključenja Ugovora, otvore poseban namenski račun kod Uprave za trezor.

8. Sredstva garancije urednog izvršavanja obaveza su dve istovetne blanko solo menice, sa meničnim ovlašćenjima.

Informacije u vezi sa Konkursom mogu se dobiti u Sekretarijatu na telefone: 487 46 69, 487 45 80, 456 790, 487 43 02

Detaljnije

Konkurs za realizaciju projekata iz oblasti zdravstvenog turizma

termal banjaPOKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA PRIVREDU, ZAPOŠLJAVANJE I RAVNOPRAVNOST POLOVA

Javni konkurs za dodelu bespovratnih sredstava lokalnim samoupravama sa teritorije AP Vojvodine za realizaciju projekata iz oblasti zdravstvenog turizma u cilju unapređenja turističke ponude

Pokrajinski sekretarijat za privredu, zapošljavanje i ravnopravnost polova , dodeljuje bespovratna sredstva obezbeđena Pokrajinskom skupštinskom odlukom o budžetu AP Vojvodine za 2016. godinu,Program 1507, Programska aktivnost 1001 – razvoj turističkog potencijala AP Vojvodine, funkcionalna klasifikacija 473 – turizam, 463 – transferi ostalim nivoima vlasti i 4632- kapitalni transferi ostalim novoima vlasti u iznosu od 15.000.000,00 dinara, iz izvora finansiranja 01 00 Prihodi iz budžeta.

NAMENA KONKURSA:
Sredstva su namenjena za realizaciju projekata kojima se finansira unapređenje zdravstvenog turizma primenom termomineralne vode i peloida u cilju unapređenja zdravstvenih turističkih tematskih celina.

Visina traženih sredstava ne može biti veća od 5.000.000,00 dinara (slovima: petmilionadinara).

CILj KONKURSA:
•         Unapređenje konkurentnosti vojvođanske turističke ponude na domaćem i inostranom tržištu kroz jačanje kapaciteta zdravstvenog  turizma u AP Vojvodini.

USLOVI KONKURSA:
1.       Pravo učešća na Konkursu imaju lokalne samouprave sa teritorije APVojvodine.

2.       Podnosilac može aplicirati samo sa jednim projektom.

Prednost pri odlučivanju o dodeli sredstava imaju lokalne samouprave:
1.       koje u određenoj fazi imaju  započete aktivnosti na projektima iz zdravstvenog turizma primenom termomineralne vode i peloida ,

2.       koje prilikom realizacije razvojnih projekata sarađuju sa akreditovanim razvojnim agencijama

3.       koje na svojojteritoriji imaju Centre za rehabilitaciju – banje.

DOKUMENTACIJA KOJA SE PODNOSI:

1.       Popunjen konkursni obrazac;

2.       Odluka organa lokalne samouprave  o realizaciji i sufinansiranju projekta;

3.       Idejni projekat;

4.       Opis projekta uz foto dokumentaciju.

Prijaveza Konkurs podnose se na konkursnom obrascu koji se može preuzeti sa sajta www.spriv.vojvodina.gov.rs, i sa pripadajućom dokumentacijom, dostavljaju u zatvorenoj koverti na adresu: Pokrajinski sekretarijat za privredu, zapošljavanje i ravnopravnost polova, Bulevar Mihajla Pupina 16, 21000 Novi Sad, sa naznakom: „Ne otvarati-KonkursOPŠTINE-ZDRAVSTVENI TURIZAM“, poštom ili preko pisarnice pokrajinskih organa.

Rok za podnošenje prijave na Konkurs je do 26. februara 2016. godine.

DONOŠENjE ODLUKE:

Odluku o dodeli sredstava donosi pokrajinski sekretar za privredu, zapošljavanje i ravnopravnost polova.

Odluka o dodeli sredstava biće objavljena na sajtu Sekretarijata.

Neblagovremene i nekompletne prijave neće se razmatrati.

Informacije u vezi sa Konkursom mogu se dobiti pozivom na brojeve  021/487 4669, 456 790, 487 4580.

Cosme javni poziv za unapređenje kvaliteta poslovanja klastera

Businessman with a strategy plan to be successful in his business

Businessman with a strategy plan to be successful in his business

AGENCIJA ZA MALA I SREDNJA PREDUZEĆA EVROPSKE UNIJE

Cosme javni poziv za unapređenje kvaliteta poslovanja klastera

Agencija za mala i srednja preduzeća Evropske unije objavila je javni poziv u okviru COSME programa za unapređenje kvaliteta poslovanja klastera prilikom pružanja profesionalnih usluga malim i srednjim preduzećima (COS-CLUSTER-2015-3-02 Clusters Excellence Programme).

Javni poziv – Clusters Excellence programme – usmeren je ka unapređenju i osnaživanju menadžmenta klastera radi pružanja kvalitetnijih profesionalnih usluga malim i srednjim preduzećima. U okviru podrške poslovanju klastera biće obuhvaćene aktivnosti usmerene ka razvoju inovacija, rasta i boljeg nastupa malim i srednjih preduzeća na stranim tržištima.

Korisnici sredstava iz ovog javnog poziva su konzorcijumi klastera ili poslovnih organizacija iz COSME zemalja članica. Pojedinačni konzorcijum mora da se sastoji iz najmanje tri pravna subjekta (klastera ili poslovne organizacije) registrovanih u najmanje tri COSME zemlje članice (sa jednom EU članicom), dok minimum dva pravna subjekta posluju u manje razvijenim ili regionima u razvoju prema EU klasifikaciji (EU Classified Less Developed Region or in Transition). Istovremeno, najmanje dva pravna subjekta u okviru konzorcijuma još uvek nemaju oznaku Cluster Excellence ili Cluster Excellence bronze oznaku.

Prijava se podnosi elektronski do 31. marta 2016 do 17 časova.

Podnošenje prijave za sredstva iz javnog poziva moguće je jedino preko naloga na Portalu za učesnike (Participants Portal) koji poslovni subjekt mora da otvori kako bi podneo prijavu za korišćenje sredstva iz COSME programa. Ukoliko imate ranije otvoren nalog u okviru Horizon 2020 programa, nije potrebno da otvarate novi.

Prijave će se ocenjivati od aprila do jun 2016. godine. Informacije o odobrenim sredstvima biće objavljene u julu 2016. godine, a potpisivanje ugovora u septembru 2016. godine. Planirani početak realizacije projekata oktobar-novembar 2016. godine.

Kompletan tekst javnog poziva i dokumentacija za prijavu na javni poziv dostupna je na linku EASME

Ukupan iznos budžeta javnog poziva: 1,500,000 evra

Prosečna vrednost EU sredstava koja se mogu odobriti po projektu: 214,000 evra.

Vrsta javnog poziva: Grant

Visina sufinansiranja: maksimalno do 75%

Link

Javni poziv za prijavu projekta za Program podrške razvoju poslovne infrastrukture

Industrial-Zone1MINISTARSTVO PRIVREDE

Javni poziv za prijavu projekta za Program podrške razvoju poslovne infrastrukture za 2016. godinu

I. Podnosilac prijave projekta
Podnosilac prijave projekta je jedinica lokalne samouprave na čijoj teritoriji je planirana realizacija određenog projekta, a ukoliko projekat realizuje više jedinica lokalne samouprave, podnosilac prijave projekta su jedinice lokalne samouprave koje zajedno realizuju projekat (u daljem tekstu: Podnosilac prijave).
Podnosilac prijave može podneti jednu prijavu projekta.

II. Visina sredstava za realizaciju Programa podrške razvoju poslovne infrastrukture za 2016. godinu
Za realizaciju Programa podrške razvoju poslovne infrastrukture za 2016. godinu (u daljem tekstu: Program) predviđena su sredstva u visini od 500.000.000 dinara.

Nevedeni iznos sredstava opredeljuje se za realizaciju:
1) mera infrastrukturnog opremanja poslovnih zona;
2) mera unapređenja infrastrukturnih kapaciteta u cilju povezivanja poslovnih zona sa okruženjem.

III. Cilj i namena Programa
Cilj Programa je podrška razvoju poslovne infrastrukture, stvaranje povoljnih uslova za privlačenje investicija unapređenjem privrednog ambijenta i otvaranje novih radnih mesta.

Namena Programa koja se realizuje kroz meru infrastrukturnog opremanja poslovnih zona je učešće u finansiranju realizacije projekata izgradnje, rekonstrukcije ili sanacije saobraćajne, komunalne, elektroenergetske, energetske i ostale infrastrukture i objekata u poslovnoj zoni.

Namena Programa koja se realizuje kroz meru unapređenja infrastrukturnih kapaciteta u cilju povezivanja poslovnih zona sa okruženjem je učešće u finansiranju realizacije projekata izgradnje, rekonstrukcije ili sanacije saobraćajne, komunalne, elektroenergetske, energetske i ostale infrastrukture koja obezbeđuje dostupnost poslovne zone i njeno funkcionalno integrisanje u okruženje.

IV. Finansiranje projekta
Ministarstvo privrede učestvuje u finansiranju projekta u visini do 60% vrednosti projekta bez PDV.
Iz budžeta Podnosioca prijave finansira se preostala vrednost projekta bez PDV kao i PDV na ukupnu vrednost celog projekta, u skladu sa propisima kojima se uređuje porez na dodatu vrednost.

V. Uslovi za dodelu sredstava Programa
Uslovi za dodelu sredstava Programa su:
1) da je realizacija projekta u skladu sa ciljem i namenom Programa;
2) da je sufinansiranje projekta predviđeno od strane Podnosioca prijave u visini pripadajućeg iznosa;
3) da je projekat u skladu sa prostornim i urbanističkim planovima jedinice lokalne samouprave;
4) da su završene sve prethodne pravne, tehničke i druge procedure koje prethode realizaciji projekta.

VI. Kriterijumi za ocenjivanje i odabir projekta
Kriterijumi za ocenjivanje i odabir projekta su sledeći:
1) efekti projekta;
2) održivost projekta;
3) postojanje namere investitora za investiranje;
4) planirani broj novih radnih mesta nakon realizacije projekta.

VII. Dokumentacija za prijavljivanje projekta na javni poziv
Dokumentacija koja se obavezno dostavlja prilikom prijavljivanja projekta na javni poziv:

  • 1) pravilno popunjen Obrazac – Prijava projekta za Program podrške razvoju poslovne infrastrukture za 2016. godinu;
  • 2) izvod iz odluke o budžetu Podnosioca prijave sa pozicijom na kojoj su predviđena sredstva za sufinansiranje projekta. Ukoliko sredstva za sufinansiranje projekta nisu predviđena u momentu podnošenja prijave dostavlja se izjava da će sredstva za sufinansiranje projekta biti obezbeđena odlukom o budžetu Podnosioca prijave u roku od deset dana od dodele sredstava;
  • 3) projekat za izvođenje ili glavni projekat po kojem je izdat akt nadležnog organa na osnovu kojeg se izvode radovi (u originalu ili overenoj kopiji ili skeniran u elektronskom formatu na CD);
  • 4) Uz projekat za izvođenje dostavlja se CD sa sledećom dokumentacijom:
    – skenirane strane na kojima se vidi izjava glavnog projektanta i izjava odgovornih projektanata kojima se potvrđuje da je projekat izrađen u skladu sa lokacijskim uslovima, građevinskom dozvolom, projektom za građevinsku dozvolu, propisima i pravilima struke;
    – tekstualne i grafičke priloge;
    – predmer i predračun radova u Excel formatu i skeniranu rekapitulaciju radova sa potpisom i pečatom odgovornog projektanta;
    – skeniranu situaciju na katastarsko – topografskoj podlozi, overenu od strane nadležnih institucija;
    – skenirane uslove i saglasnosti nadležnih institucija.
    Uz glavni projekat po kojem je izdat akt nadležnog organa na osnovu kojeg se izvode radovi dostavlja se CD sa sledećom dokumentacijom:
    – skenirane strane na kojima se vidi potvrda o izvršenoj tehničkoj kontroli i pečat organa nadležnog za izdavanje akta na osnovu kojeg započinje izvođenje radova;
    – tekstualne i grafičke priloge;
    – predmer i predračun radova u Excel formatu i skeniranu rekapitulaciju radova sa potpisom i pečatom odgovornog projektanta;
    – skeniranu situaciju na katastarsko – topografskoj podlozi, overenu od strane nadležnih institucija;
    – skenirane uslove i saglasnosti nadležnih institucija.
  • 5) akt nadležnog organa na osnovu kojeg se izvode radovi na projektu za koji je podneta prijava;
  • 6) rešenje o davanju saglasnosti na studiju o proceni uticaja na životnu sredinu (ukoliko studija o proceni uticaja na životnu sredinu nije potrebna, dostaviti akt nadležnog organa o toj činjenici);
  • 7) list nepokretnosti;
  • 8) izvod iz planskog dokumenta kao dokaz o postojanju poslovne zone;
  • 9) najmanje 5 fotografija lokacije gde će se izvoditi radovi;
  • 10) ugovor odnosno drugi odgovarajući akt sa potencijalnim investitorom ili pisana namera potencijalnog investitora;
  • 11) izjava Podnosioca prijave da za potrebe realizacije projekta obezbeđuje stručni nadzor nad izvođenjem radova na realizaciji projekta.
    Sva navedena dokumentacija dostavlja se u originalu ili overenoj kopiji i skenirano u elektronskom formatu na CD.

VIII. Rok za podnošenje prijave projekta i način prijavljivanja
Rok za podnošenje prijave projekta je 15 dana od dana objavljivanja javnog poziva u „Službenom glasniku Republike Srbije” – do 23. februara 2016. godine.

Prijava projekta dostavlja se na Obrascu – Prijava projekta za Program podrške razvoju poslovne infrastrukture za 2016. godinu, koji se preuzima na internet strani Ministarstva privrede: www.privreda.gov.rs.

Uz prijavu projekta, dostavlja se i sva neophodna dokumentacija navedena u glavi VII. javnog poziva.

Informacije neophodne za učešće na javnom pozivu mogu se dobiti na telefon Ministarstva privrede, broj:  011/333-4247 i  011/333-4132.

Detaljnije

Konkurs za sanaciju, adaptaciju i opremanje prostora za rad omladinskih organizacija

POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA SPORT I OMLADINU

Konkurs za sanaciju, adaptaciju i opremanje prostora za rad omladinskih organizacija, organizacija za mlade, omladinskih domova i domova kulture

U skladu sa Pravilnikom o uslovima i načinu dodele sredstava za finansiranje potreba i interesa mladih na teritoriji AP Vojvodine, podnosioci zahteva za sredstva iz budžeta AP Vojvodine po ovom konkursu mogu biti isključivo pravna lica i to: udruženja mladih i za mlade, omladinske i studentske organizacije, savezi, jedinice lokalne samouprave, kancelarije za mlade, vaspitno-obrazovne ustanove i druge ustanove.

Pokrajinski sekretarijat za sport i omladinu će u okviru ovog konkursa finansirati projekte po sledećim konkursnim zadacima:
I. sanacija i adaptacija prostora za rad;
II. opremanje prostora za rad

Opšti uslovi konkursa
1. Podnosioci zahteva moraju imati sedište na području AP Vojvodine, da raspolažu kapacitetima za realizaciju projekata i da nemaju blokadu poslovnog računa.
2. Ukupan iznos sredstava na konkursu iznosi 10.000.000 dinara.
3. Predlozi projekata se podnose na obrascima koji se nalaze na sajtu www.sio.vojvodina.gov.rs, u okviru konkursne dokumentacije, u štampanoj formi i na disku u elektronskoj formi.
4. Ukoliko se projekat realizuje u partnerstvu sa nekom organizacijom, neophodno je dostaviti dokaz o saradnji sa tom organizacijom (protokol, sporazum i sl).
5. Na konkursu nosilac predloga projekta može podneti samo jedan predlog projekta.
6. Prijave na konkurs podnose se na adresu Pokrajinskog sekretarijata za sport i omladinu, Bulevar Mihajla Pupina br. 16, 21000 Novi Sad sa naznakom „Konkurs –sanacija, adaptacija i opremanje omladinskih prostora za rad –ne otvarati“ ili lično u pisarnici Pokrajinske Vlade, u periodu od 9.00–14.00 sati.
7. Prilikom podnošenja zahteva za finansiranje projekata ili programa, podnosioci zahteva plaćaju taksu u skladu sa Pokrajinskom skupštinskom odlukom o pokrajinskim administrativnim taksama („Službeni list APV“, br. 20/2009). Od plaćanja takse, prema članu 15. su oslobođeni: jedinice lokalne samouprave, ustanove osnovane od strane Republike Srbije, autonomne pokrajine i jedinice lokalne samouprave itd.
8. Konkurs je otvoren 15 dana od dana objavljivanja. Konkurs je objavljen u „Službenom listu APV“, dnevnim novinama „Danas“ i na internet sajtu Pokrajinskog sekretarijata: www.sio.vojvodina.gov.rs.

I Sanacija i adaptacija prostora za rad
Za sanaciju i adaptaciju prostora za rad omladinskih organizacija, organizacija za mlade i omladinskih i kulturnih domova predlog projekta treba da sadrži:
1. dokaz da je prostor u javnoj svojini (svojina Republike Srbije, Autonomne Pokrajine ili jedinice lokalne samouprave) –kopija izvoda iz katastra nepokretnosti
2. za ustanove -kopiju obaveštenja o razvrstavanju
3. za ostale organizacije
– ugovor o korišćenju prostora zaključen sa vlasnikom ili nosiocem prava korišćenja
– saglasnost vlasnika ili nosioca prava korišćenja za izvođenje radova.

II Opremanje prostora za rad
Opremanje prostora za rad omladinskih organizacija, organizacija za mlade i omladinskih i kulturnih domova podrazumeva nabavku tehničke, kancelarijske i ostale opreme koja je neophodna za funkcionisanje istih.

Projekti koji se NE finansiraju
Sekretarijat neće finansirati:
– predloge projekata podnosilaca koji nisu u predviđenom roku podneli izveštaj o realizaciji prethodnih projekata i utrošku sredstava dobijenih od Sekretarijata ili nisu ispunili druge ugovorom preuzete obaveze
– predloge projekata koji nisu podneti blagovremeno i
– predloge projekta koji nisu na obrascu koji se nalazi na sajtu Sekretarijata, u okviru konkursne dokumentacije.

Informacije
Sve dodatne informacije, u vezi Konkursa, možete dobiti pozivom na telefon 021/487-4871 svakog radnog dana od 8.00-16.00 sati ili putem elektronske pošte na adresi mladi@vojvodina.gov.rs.

Detaljnije

Konkurs za projekte udruženja radi unapređenja i zaštite ljudskih prava

Human_Rights[5]KANCELARIJA ZA LJUDSKA I MANJINSKA PRAVA

Konkurs za projekte udruženja radi unapređenja i zaštite ljudskih prava u Republici Srbiji u okviru programa „Sprovođenje antidiskriminacionih politika u Republici Srbiji“

Kancelarija za ljudska i manjinska prava raspisuje K O N K U R S za projekte udruženja radi unapređenja i zaštite ljudskih prava u Republici Srbiji u okviru programa „Sprovođenje antidiskriminacionih politika u Republici Srbiji“.

Konkurs se raspisuje za dodelu finansijskih sredstava udruženjima registrovanim na teritoriji Republike Srbije, koja predlog projekta podnose u saradnji sa najmanje još jednim udruženjem. Finansijska sredstva biće dodeljena udruženjima koja dostave predloge projekata Kancelariji za ljudska i manjinska prava, a kojima se ostvaruju sledeći ciljevi:

– Podsticanje pozitivnog delovanja šire društvene zajednice prema pojedinim osetljivim društvenim grupama i prema pojedincima iz tih grupa, naročito imajući u vidu decu i mlade u riziku od socijalnog isključivanja, žene, osobe sa invaliditetom, starije osobe, izbeglice i internoraseljena lica, kao i pripadnike LGBTI populacije;

– Razvoj i podsticanje obrazovanja i društvene svesti o značaju tolerancije i poštovanja različitosti u cilju smanjenja opšteg nivoa diskriminacije;

– Promocija i unapređenje poštovanja principa jednakosti i jednakih prava u cilju sprečavanja, odnosno smanjenja svih vrsta i posebnih slučajeva diskriminacije osoba koje pripadaju osetljivim kategorijama stanovništva, koje su često suočene sa diskriminacijom kao i višestruko diskriminisanih osoba, putem sprovođenja niza aktivnosti koje će doprineti unapređenju položaja određene grupe promociji vrednosti i načela neotuđivosti osnovnih ljudskih prava

Rok za podnošenje predloga projekata: 24.02.2016. godine

Detaljnije

Javni poziv za prijavu projekta za Program podrške unapređenja lokalne i regionalne infrastrukture – Gradimo zajedno

brick by brickMINISTARSTVO PRIVREDE

Javni poziv za prijavu projekta za Program podrške unapređenja lokalne i regionalne infrastrukture – Gradimo zajedno – EIB 8

I. Podnosilac prijave projekta
Podnosilac prijave projekta je jedinica lokalne samouprave na čijoj teritoriji je planirana realizacija određenog projekta, a ukoliko projekat realizuje više jedinica lokalne samouprave, podnosilac prijave projekta su jedinice lokalne samouprave koje zajedno realizuju projekat (u daljem tekstu: Podnosilac prijave).
Podnosilac prijave može podneti jednu prijavu projekta.

II. Visina sredstava za realizaciju Programa podrške unapređenja lokalne i regionalne infrastrukture – Gradimo zajedno – EIB 8
Za realizaciju Programa podrške unapređenja lokalne i regionalne infrastrukture – Gradimo zajedno – EIB 8 (u daljem tekstu: Program) predviđena su sredstva u visini od 500.000.000 dinara, iz zajma Evropske investicione banke.

III. Cilj i namena Programa
Cilj Programa je podizanje kapaciteta jedinica lokalnih samouprava kroz unapređenje infrastrukture, standarda i kvaliteta života građana.
Namena Programa je učešće u finansiranju realizacije infrastrukturnih projekata od značaja za lokalni i regionalni razvoj i to za:
1) izgradnju, rekonstrukciju, rehabilitaciju, sanaciju puteva, ulica, biciklističkih staza i putnih objekata (mostovi, nadvožnjaci, pasarele i dr.);
2) izgradnju, rekonstrukciju, dogradnju, sanaciju, adaptaciju objekata za potrebe predškolskog, školskog i drugih nivoa obrazovanja, objekata za učenički i studentski standard, kao i objekata za naučna istraživanja;
3) izgradnju, rekonstrukciju, dogradnju, sanaciju, adaptaciju školskih sportskih sala i terena;
4) izgradnju, rekonstrukciju, dogradnju, sanaciju, adaptaciju objekata zdravstvene i socijalne infrastrukture (ustanove za pružanje zdravstvene i socijalne pomoći);
5) izgradnju, rekonstrukciju, dogradnju, sanaciju, adaptaciju objekata kulturno-istorijskog nasleđa (objekti kulturno – istorijskog značaja koji mogu da podstiču razvoj turizma).

IV. Finansiranje projekta
Ministarstvo privrede učestvuje u finansiranju projekta u visini do 50% vrednosti projekta bez PDV.
Iz budžeta Podnosioca prijave finansira se preostala vrednost projekta bez PDV kao i PDV na ukupnu vrednost prijavljenog projekta, u skladu sa propisima kojima se uređuje porez na dodatu vrednost.

V. Uslovi za dodelu sredstava Programa
Uslovi za dodelu sredstava Programa su:
1) da je realizacija projekta u skladu sa ciljem i namenom Programa;
2) da je sufinansiranje projekta predviđeno od strane Podnosioca prijave u visini pripadajućeg iznosa;
3) da su završene sve prethodne pravne, tehničke i druge procedure koje prethode realizaciji projekta.

VI. Kriterijumi za ocenjivanje i odabir projekta
Kriterijumi za ocenjivanje i odabir projekta su sledeći:
1) vrsta projekta (lokalni ili regionalni);
2) efekti projekta;
3) održivost projekta;
4) usklađenost projekta sa strateškim dokumentima;
5) broj direktnih korisnika projekta;
6) broj indirektnih korisnika projekta.

VII. Dokumentacija za prijavljivanje projekta na javni poziv
Dokumentacija koja se obavezno dostavlja prilikom prijavljivanja projekta na javni poziv:

1) pravilno popunjen Obrazac – Prijava projekta za Program podrške unapređenja lokalne i regionalne infrastrukture – Gradimo zajedno – EIB 8;

2) izvod iz odluke o budžetu Podnosioca prijave sa pozicijom na kojoj su predviđena sredstva za sufinansiranje projekta. Ukoliko sredstva za sufinansiranje projekta nisu predviđena u momentu podnošenja prijave dostavlja se izjava da će sredstva za sufinansiranje projekta biti obezbeđena odlukom o budžetu Podnosioca prijave u roku od deset dana od dodele sredstava;

3) projekat za izvođenje ili glavni projekat po kojem je izdat akt nadležnog organa na osnovu kojeg se izvode radovi (u originalu ili overenoj kopiji ili skeniran u elektronskom formatu na CD);

4) Uz projekat za izvođenje dostavlja se CD sa sledećom dokumentacijom:
– skenirane strane na kojima se vidi izjava glavnog projektanta i izjava odgovornih projektanata kojima se potvrđuje da je projekat izrađen u skladu sa lokacijskim uslovima, građevinskom dozvolom, projektom za građevinsku dozvolu, propisima i pravilima struke;
– tekstualne i grafičke priloge;
– predmer i predračun radova u Excel formatu i skeniranu rekapitulaciju radova sa potpisom i pečatom odgovornog projektanta;
– skeniranu situaciju na katastarsko – topografskoj podlozi, overenu od strane nadležnih institucija;
– skenirane uslove i saglasnosti nadležnih institucija.
Uz glavni projekat po kojem je izdat akt nadležnog organa na osnovu kojeg se izvode radovi dostavlja se CD sa sledećom dokumentacijom:
– skenirane strane na kojima se vidi potvrda o izvršenoj tehničkoj kontroli i pečat organa nadležnog za izdavanje akta na osnovu kojeg započinje izvođenje radova;
– tekstualne i grafičke priloge;
– predmer i predračun radova u Excel formatu i skeniranu rekapitulaciju radova sa potpisom i pečatom odgovornog projektanta;
– skeniranu situaciju na katastarsko – topografskoj podlozi, overenu od strane nadležnih institucija;
– skenirane uslove i saglasnosti nadležnih institucija.

5) akt nadležnog organa na osnovu kojeg se izvode radovi na projektu za koji je podneta prijava.

6) rešenje o davanju saglasnosti na studiju o proceni uticaja na životnu sredinu (ukoliko studija o proceni uticaja na životnu sredinu nije potrebna, dostaviti akt nadležnog organa o toj činjenici);

7) za projekte investicione vrednosti preko 100.000.000 dinara dostavlja se rešenje o davanju saglasnosti na usklađenost sa direktivom EU-Natura 2000 izdato od strane ministarstva nadležnog za poslove zaštite životne sredine;

8) izjava Podnosioca prijave o vrstama društvene koristi od realizacije projekta, kao i da realizacija projekta ne ugrožava ni jednu socijalnu kategoriju stanovništva;

9) list nepokretnosti;

10) najmanje 5 fotografija lokacije gde će se izvoditi radovi;

11) izjava Podnosioca prijave da za potrebe realizacije projekta obezbeđuje stručni nadzor nad izvođenjem radova na realizaciji projekta.

Sva navedena dokumentacija dostavlja se u originalu ili overenoj kopiji i skenirano u elektronskom formatu na CD.

VIII. Rok za podnošenje prijave projekta i način prijavljivanja
Rok za podnošenje prijave projekta je 15 dana od dana objavljivanja javnog poziva u „Službenom glasniku Republike Srbije” – do 23. februara 2016. godine.

Prijava projekta dostavlja se na Obrascu – Prijava projekta za Program podrške unapređenja lokalne i regionalne infrastrukture – Gradimo zajedno – EIB 8, koji se preuzima na internet strani Ministarstva privrede: www.privreda.gov.rs.

Uz prijavu projekta, dostavlja se i sva potrebna dokumentacija navedena u glavi VII. javnog poziva.

Prijavu projekta sa dokumentacijom, Podnosilac prijave dostavlja na sledeću adresu:
Ministarstvo privrede
Komisija za ocenjivanje i odabir projekata
11000 Beograd, Kneza Miloša 20

Neblagovremene i nepotpune prijave projekata se neće razmatrati.

Odluka o rasporedu i korišćenju sredstava za podršku unapređenja lokalne i regionalne infrastrukture – Gradimo zajedno – EIB 8 (u daljem tekstu: Odluka) objavljuje se u „Službenom glasniku Republike Srbije” i na internet strani Ministarstva privrede.

U slučaju da se sredstva iz glave II javnog poziva ne iskoriste u potpunosti, odnosno ukoliko u toku 2016. godine dođe do uštede prilikom ugovaranja projekta ili drugog razloga koji onemogućava početak realizacije projekta, Odluka se može izmeniti odnosno dopuniti rangiranim projektima prema već utvrđenom redosledu, a ukoliko to iz bilo kog razloga nije moguće, Ministarstvo privrede može raspisati novi javni poziv.

Nakon sprovedenog postupka javne nabavke, prilikom zaključenja ugovora za realizaciju projekta, učešće Ministarstva privrede i Podnosioca prijave u finansiranju projekta odrediće se u istoj proporciji po kojoj su sredstva dodeljena Odlukom.

Informacije neophodne za učešće na javnom pozivu mogu se dobiti na telefon Ministarstva privrede, broj:  011/333-4247 i  011/333-4132.

Detaljnije