Arhiva ‘Konkursi’

Konkurs “Da rastemo srećni”

FONDACIJA ANA I VLADE DIVAC

Konkurs “Da rastemo srećni”

Fondacija Ana i Vlade Divac i NCR Fondacija, u saradnji sa Ministarstvom prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, u okviru projekta “Da rastemo srećni” raspisuje konkurs za škole za obrazovanje dece sa smetnjama u razvoju.

Cilj konkursa je obezbeđivanje kvalitetnijeg obrazovanje za decu sa smetnjam u razvoju, a na konkurs se mogu prijaviti sve državne osnovne i srednje škole za obrazovanje dece sa smetnjama u razvoju sa teritorije Republike Srbije.

Škole se mogu prijaviti u jednoj od dve navedene kategorije:

Kategorija 1 – Rekonstrukcija i značajnije opremanje škole u vrednosti do 1,000.000 dinara (rekonstrukcija učionica, toaleta, sportskih terena, nabavka senzornih soba i sl).

Kategorija 2 – Opremanje škola u vrednosti do 350.000 dinara (nabavka opreme, učila, sportske opreme i sl)

Škola se može prijaviti za podršku samo u jednoj od navedenih kategorija.

Na konkursu će biti podržane tri škole iz Kategorije 1 i dve škole iz Kategorije 2. Odluku o izboru škola doneće Komisija sastavljena od predstavnika Fondacije Ana i Vlade Divac, NCR Fondacije i Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja.

Na konkurs je moguće aplicirati isključivo slanjem prijavnog formulara i svih potrebnih dokumenata putem online forme na ovom linku. Prijavni formular možete preuzeti u nastakvu.

Konkurs je otvoren od 22. marta do 7. maj 2018. godine u 16 časova.

Za sve dodatne informacije možete pisati na skole@divac.com ili pozvati 011/33 41 755.

Detaljnije

Javni oglas za dodelu stipendija sportistima u 2018. godini

OPŠTINA KANJIŽA

Javni oglas za dodelu stipendija sportistima u 2018. godini

Javni oglas se raspisuje za dodelu stipendija sportistima u 2018. godini iz budžeta opštine Kanjiža u iznosu od 870.000,00 dinara.

USLOVI

Pravo na sportsku stipendiju imaju članovi sportskih organizacija u opštini Kanjiža, po svim kategorijama sportskih grana, koji steknu status mladog talentovanog sportiste amatera.

Kandidate za status mladog talentovanog sportiste amatera, predlažu sportske organizacije, po osnovu kategorizacije sportista Sportskog saveza Srbije i Olimpijskog komiteta Srbije i rezultata rada, diploma i zahvalnica ostvarenih u protekloj godini.

Uslovi za ostvarivanje prava na stipendiju:
Mladi talentovani sportista amater može dobiti stipendiranje za sportsko usavršavanje ako su ispunjeni sledeći uslovi:
1. da je u pitanju sportista amater;
2. da je sportista državljanin Republike Srbije;
3. da ima prebivalište na teritoriji opštine Kanjiža;
4. da u tekućoj godini nije dobio stipendiju od drugih nivoa vlasti u Republici Srbiji;
5. da je sportista u tekućoj godini rangiran u skladu sa članom 139. i članom 140. stav 2. Zakona o sportu;
6. da ga njegova sportska organizacija predloži za dobijanje stipendije;
7. da se u tekućoj godini i dalje bavi sportskim aktivnostima u sportskim organizacijama u opštini Kanjiža;
8. da ima od 15 do 23 godina;
9. da u tekućoj godini ima status učenika i da je u prethodnoj školskoj godini ostvario minimalno vrlo dobar uspeh ili da je završio srednju školu sa minimalno vrlo dobrim uspehom, za sportiste koji su srednjoj školi;
10. da mu je utvrđena zdravstvena sposobnost za obavljanje sportskih aktivnosti u skladu sa zakonom;
11. da poštuje antidoping pravila propisana Zakonom o sprečavanju dopinga u sportu;
12. da je njegovo ponašanje na sportskim terenima i izvan njih u skladu sa sportskim duhom i fer-plejom.
Pravo na stipendiju prestaje sportisti prestankom ispunjavanja uslova iz stava 1. ovog člana.

KONKURSNA DOKUMENTACIJA

Konkursna dokumentacija sadrži:
– obrazac prijave (Obrazac SP-1);
– potvrdu da je kandidat član sportske organizacije, koja je član Sportskog saveza opštine Kanjiža, i da tamo i trenira;
– fotokopiju izvoda iz matične knjige rođenih;
– potvrdu škole koju pohađa da iz vladanja ima ocenu najmanje „vrlo dobar“ ili fotokopiju svedočanstva kao dokaz;
– fotokopiju tekućeg računa punoletnog kandidata;
– fotokopiju tekućeg računa roditelja maloletnog kandidata;
– izjavu punoletnog lica- kandidata da nije korisnik sportske stipendije kod drugih organizacija, ustanova i institucija (Obrazac I-1);
– odnosno izjavu roditelja/ staratelja maloletnog kandidata da nije korisnik sportske stipendije kod drugih organizacija, ustanova i institucija (Obrazac I-2);
– fotokopiju lične karte punoletnog kandidata ili izjavu roditelja/ staratelja o prebivalištu maloletnog kandidata (Obrazac I-3).

Po raspisanom konkursu za sportske stipendije, sportski klubovi članovi Sportskog saveza opštine Kanjiža, podnose predloge u utvrđenom roku, najviše za dva kandidata.

Sem propisanih obrazaca, sportski klubovi dostavljaju dokaze u pisanoj formi u vidu biltena, diploma, zahvalnica, spiskova saveza ili dokumenta kojim potvrđuju status sportiste.
Prijave na konkurs se podnose Komisiji na obrascu prijave koja čini sastavni deo ove Odluke i konkursne dokumentacije.

Neblagovremene prijave neće se razmatrati, a nepotpune prijave će se smatrati neispravnim.

ROK I NAČIN PODNOŠENJA PRIJAVA

Rok za podnošenje prijava je 15 dana od dana objavljivanja javnog oglasa na zvaničnoj internet prezentaciji opštine Kanjiža.
Obrasci su dostupni na internet strani www.kanjiza.rs.

Prijave sa potrebnom dokumentacijom podnose se u zatvorenim kovertama u navedenom roku, Komisiji za dodelu stipendija sportistima, sa naznakom „Za sportske stipendije – ne otvaraj“, a preko Uslužnog centra Opštinske uprave opštine Kanjiža, Kanjiža, Glavni trg br. 1.
Javni oglas se objavljuje na oglasnoj tabli Opštinske uprave opštine Kanjiža, u „Službenom listu opštine Kanjiža“ i na zvaničnoj prezentaciji opštine Kanjiža.

Detaljnije

Javni konkurs za dodelu bespovratnih podsticajnih sredstava za finansiranje realizacije projekata rekultivacije napuštenih kopova bez titulara

POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA ENERGETIKU, GRAĐEVINARSTVO I SAOBRAĆAJ

Javni konkurs za dodelu bespovratnih podsticajnih sredstava za finansiranje realizacije projekata rekultivacije napuštenih kopova bez titulara

I Pravo učešća na konkursu i namene za koje se mogu koristiti sredstva

Sredstva za finansiranje realizacije projekata rekultivacije napuštenih kopova bez titulara, planirana su Finansijskim planom Pokrajinskog sekretarijata za energetiku građevinarstvo i saobraćaj za 2018. godinu, u ukupnom iznosu od 46.000.000,00 dinara.
Sredstva se dodeljuju lokalnim samoupravama (gradovima/opštinama) i mesnim zajednicama na teritoriji Autonomne pokrajine Vojvodine u cilju realizacije projekata rekultivacije napuštenih kopova bez titulara.
Bespovratna podsticajna sredstva se dodeljuju na osnovu javnog konkursa. Tekst javnog konkursa objavljuje se u ”Službenom listu Autonomne pokrajine Vojvodine” i na internet stranici Pokrajinskog sekretarijata za energetiku, građevinarstvo i saobraćaj (u daljem tekstu: Sekretarijat) http://www.psemr.vojvodina.gov.rs/, kao i u jednom od dnevnih glasila koje se distribuira na celoj teritoriji Autonomne pokrajine Vojvodine (u daljem tekstu: Konkurs).

Pravo učešća na konkursu imaju lokalne samouprave (gradovi/opštine) i mesne zajednice na teritoriji Autonomne pokrajine Vojvodine.

Bespovratna sredstva koja se dodeljuju mogu se koristiti za finansiranje realizacije projekata rekultivacije napuštenih kopova bez titulara koji se nalaze na teritoriji lokalnih samouprava (gradova/opština) i mesnih zajednica na teritoriji Autonomne pokrajine Vojvodine.

II Ciljevi projekta

Bespovratna podsticajna sredstva koja se dodeljuju će se koristiti za finansiranje realizacije projekata rekultivacije napuštenih kopova bez titulara na teritoriji AP Vojvodine sa ciljem:
• trajnog otklanjanja štetnih posledica nastalih eksploatacijom mineralnih sirovina,
• obezbeđivanje višenamenskog korišćenja rekultivisanih prostora,
• sprečavanja negativnih uticaja na životnu sredinu,
• promocije održivog razvoja jedinica lokalne samouprave i mesnih zajednica,
• unapređenja uslova života stanovnika lokalne zajednice

III Uslovi konkursa

1. Ukupan iznos za raspodelu sredstava je 46.000.000,00 dinara (slovima: četrdesetšestmilionadinara i 00/100);
2. Maksimalni iznos sredstava koja se dodeljuju po jednom projektu je 4.000.000,00 dinara
3. Pravo učešća na konkursu imaju lokalne samouprave (gradovi/opštine) i mesne zajednice na teritoriji Autonomne pokrajine Vojvodine.
4. Podnosilac zahteva može da konkuriše samo sa jednim projektom
5. Rok za podnošenje prijave je 10. april 2018. godine.
6. Finansijske obaveze realizovaće se u skladu s likvidnim mogućnostima budžeta AP Vojvodine za 2018. godinu.

IV Dokumentacija koja se podnosi na konkurs i način podnošenja prijave

Prijave na Konkurs mogu se podneti lično, predajom pisarnici pokrajinskih organa uprave u Novom Sadu, Bulevar Mihajla Pupina br. 16, ili se upućuju poštom, obavezno u pisanoj formi isključivo na konkursnim obrascima koji se mogu preuzeti u Sekretarijatu ili sa internet prezentacije (sajta) Sekretarijata. Obrazac prijave se podnosi overen i potpisan od strane ovlašćenog lica podnosioca prijave u zatvorenoj koverti sa naznakom ”NE OTVARATI” i nazivom konkursa, na adresu:

Pokrajinski sekretarijat za energetiku, građevinarstvo i saobraćaj
Bulevar Mihajla Pupina broj 16
21000 Novi Sad

Dokumentacija koja se podnosi na konkurs :
1. Popunjena, potpisana i pečatom overena Prijava za učešće na konkursu (preuzima se sa sajta Sekretarijata)
2. Izvod iz odgovarajućeg registra;
3. Ovlašćenje za zastupanje grada/opštine odnosno mesne zajednice;
4. Fotokopija rešenja o poreskom indentifikacionom broju;
5. Fotokopija kartona deponovanih potpisa;
6. Broj računa otvorenog kod Uprave za trezor (u Prijavu upisati uplatni račun za kapitalne transfere, u užem smislu, od AP Vojvodine i poziv na broj)
7. Uverenje Poreske uprave da su izmireni dospeli porezi i doprinosi i uverenja nadležne lokalne samouprave da su izmirene obaveze po osnovu izvornih lokalnih prihoda, ne stariji od 30 dana od dana objavljivanja konkursa;
8. Originalni izvod lista nepokretnosti sa svim prilozima, iz koga se utvrđuje vlasništvo odnosno službenost na zemljištu
9. Mišljenje nadležnog organa za poslove urbanizma da postoje tehnički uslovi za realizaciju planiranih radova;
10. Projekat sanacije i rekultivacije urađen od strane ovlašćene organizacije, a koji naročito sadrži: opis zatečenog stanja sa geodetskim snimkom, vrstu i obim projektovanih radova, ciljeve i efekte u vidu naturalnih i vrednosnih pokazatelja i parametara koji se postižu njihovom realizacijom, predmer i predračun sa iznosom ukupnih sredstava potrebnih za izvođenje radova, dinamiku izvođenja radova, način praćenja realizacije projekta;
11. Izjava kojom se Gradonačelnik/predsednik opštine obavezuje da će sredstva za finansiranje rekultivacije uplatiti na račun mesne zajednice u predviđenom roku – NE PODNOSI SE UZ PRIJAVU, (Podnosliac prijave kome je dodeljen ugovor dužan je da prilikom zaključenja ugovora dostavi izjavu na obrascu koji se nalazi na sajtu Sekretarijata),
12. Izjava podnosioca zahteva da nema neizmirenih obaveza prema Sekretarijatu, po osnovu ranije potpisanih ugovora, čiji je rok za realizaciju istekao (obrazac Izjave se nalazi na sajtu Sekretarijata);
13. Izjava da se protiv podnosioca zahteva ne vodi krivični postupak (obrazac Izjave se nalazi na sajtu Sekretarijata),
14. Izjava o dosadašnjem korišćenju sredstava Pokrajinskog sekretarijata za energetiku, građevinarstvo i saobraćaj u poslednje 3,5 godine (obrazac Izjave se nalazi na sajtu Sekretarijata);
15. Izjava podnosioca zahteva (obrazac Izjave se nalazi na sajtu Sekretarijata);
a) da će se namenski i u skladu sa važećom zakonskom regulativom (Zakon o budžetskom sistemu, Zakon o javnim nabavkama i dr.) utrošiti dodeljena sredstva;
b) da će se Sekretarijatu dostavljati izveštaji u skladu sa ugovornim obavezama;
16. Sredstvo finansijskog obezbeđenja kojim podnosilac prijave obezbeđuje ispunjenje svojih ugovornih obaveza NE PODNOSI SE UZ PRIJAVU (Podnosilac prijave kome je dodeljen ugovor je dužan da, prilikom zaključenja ugovora, dostavi sredstvo finansijskog obezbeđenja ).

Sekretarijat zadržava pravo da od podnosioca prijave, prema potrebi, zatraži dodatnu dokumentaciju i informacije.
Prijava i priložena dokumentacija ne vraćaju se podnosiocima.

Komisija neće uzimati u razmatranje prijave koje se ne smatraju urednim i to:

• neblagovremene prijave (prijave koje pristignu nakon isteka roka predviđenog u konkursu)
• nedopuštene prijave (prijave podnete od strane neovlašćenih lica i subjekata koji nisu predviđeni konkursom, odnosno one koje se ne odnose na konkursom predviđene namene)
• nepotpune i nerazumljive prijave (prijave uz koje nisu priloženi svi potrebni dokazi, prijave koje su nepotpisane, sa nepopunjenim rubrikama i neupisanim zahtevanim brojčanim vrednostima u tabeli sa kriterijumima, popunjene grafitnom olovkom, prijave poslate faksom ili elektronskom poštom (e-mail), prijave koje nisu podnete na odgovarajućem obrascu, bez odgovarajućeg broja računa otvorenog kod Uprave za trezor, koje sadrže nerazumljive i nečitke podatke)
• ukoliko se napušteni kop nalazi unutar aktivnog eksploatacionog polja.

Neće se takođe uzimati u razmatranje prijave onih subjekata koji su koristili sredstva Pokrajinskog sekretarijata za energetiku i mineralne sirovine, kao pravnog prethodnika Pokrajinskog sekretarijata za energetiku, građevinarstvo i saobraćaj, a u slučaju isteka ugovorenog roka nisu, do raspisivanja ovog Konkursa, podneli Pokrajinskom sekretarijatu za energetiku, građevinarstvo i saobraćaj finansijske i druge obavezne izveštaje o utrošku dodeljenih sredstava.

V Odlučivanje o dodeli sredstava

Pokrajinski sekretar za energetiku, građevinarstvo i saobraćaj (u daljem tekstu: Pokrajinski sekretar) rešenjem obrazuje posebnu konkursnu komisiju za pregled prijava sa priloženom dokumentacijom i izradu predloga za dodelu sredstava (u daljem tekstu: Komisija). Članovi Komisije se imenuju iz redova zaposlenih u Sekretarijatu, a mogu biti angažovani i eminenti stručnjaci iz oblasti za koju je raspisan Konkurs.
Pokrajinski sekretar razmatra predloge Komisije za dodelu sredstava i donosi odluku o dodeli sredstava korisnicima. Ova odluka je konačna i protiv nje se ne može uložiti pravni lek.
Odluka o dodeli sredstava korisnicima (rezultati konkursa) objavljuje se na zvaničnoj internet adresi Sekretarijata.

VI Ugovor o dodeli sredstava

Odlukom o dodeli sredstava utvrdiće se pojedinačni iznosi sredstava po korisniku.
Nakon donošenja odluke o dodeli sredstava Pokrajinski sekretar u ime Sekretarijata zaključuje sa korisnikom sredstava ugovor o dodeli sredstava.

Obavezni elementi ugovora su:
• podaci o korisniku
• iznos dodeljenih sredstava
• namena za koju se dodeljuju sredstva
• period na koji se zaključuje ugovor
• obaveze korisnika sredstava
• izveštaji koji se podnose Sekretarijatu
• ostali elementi od značaja za realizaciju ugovorenih aktivnosti

VII Praćenje izvršavanja ugovora

Korisnik sredstava je obavezan da Sekretarijatu podnese izveštaje (narativni-opisni i finansijski) o realizaciji projekta i namenskom i zakonitom utrošku sredstava (u daljem tekstu: Izveštaj), najkasnije u roku od 15 dana od ugovorenog roka utvrđenog za realizaciju projekta, sa pripadajućom dokumentacijom.
Finansijski izveštaj mora da sadrži dokaze o utrošenim sredstvima, sa kompletnom dokumentacijom kojom se opravdava namensko i zakonito korišćenje dobijenih sredstava, kao i preostalih sredstava potrebnih za realizaciju projekta (dokaze o sprovedenom postupku javnih nabavki, izvode iz Trezora, fakture, ugovore, i drugu finansijsku dokumentaciju), overenom od strane ovlašćenih lica.
Davalac sredstava zadržava pravo da od Korisnika sredstava, prema potrebi, zatraži dodatnu dokumentaciju i informacije.
Administrativnu kontrolu Izveštaja sprovodi Sekretarijat, kontrolom izvršenja ugovornih obaveza i Izveštaja sa priloženim dokumentima.
Pokrajinski sekretar rešenjem može da obrazuje posebnu komisiju iz redova zaposlenih u Sekretarijatu za vršenje monitoringa i neposredne kontrole realizacije Projekata.
Sredstva iz budžeta Autonomne pokrajine Vojvodine koja su predmet Konkursa, podležu kontroli primene zakona u oblasti materijalno-finansijskog poslovanja i namenskog i zakonitog korišćenja sredstava, koju obavlja služba budžetske inspekcije Autonomne pokrajine Vojvodine.
Korisnici sredstava dužni su da službi budžetske inspekcije omoguće nesmetanu kontrolu namenskog i zakonitog korišćenja sredstava po predmetu ugovora.
Korisnici sredstava po javnom konkursu dužni su da kod svih javnih publikacija i objavljivanja o aktivnostima, merama i programima koje se finansiraju i sufinansiraju po javnom konkursu navedu da je u finansiranju i sufinansiranju istih učestvovala Autonomna pokrajina Vojvodina, Pokrajinski sekretarijat za energetiku, građevinarstvo i saobraćaj.

Sve dodatne informacije u vezi sa Konkursom mogu se dobiti u Pokrajinskom sekretarijatu za energetiku, građevinarstvo i saobraćaj svakog radnog dana putem elektronske pošte: psegs@vojvodina.gov.rs

Detaljnije

Javni konkurs za dodelu bespovratnih podsticajnih sredstava iz budžeta APV za sufinansiranje izrade projektno tehničke dokumentacije za izgradnju infrastrukturnih objekata jedinica lokalne samouprave

POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA ENERGETIKU, GRAĐEVINARSTVO I SAOBRAĆAJ

Javni konkurs za dodelu bespovratnih podsticajnih sredstava iz budžeta APV za sufinansiranje izrade projektno tehničke dokumentacije za izgradnju infrastrukturnih objekata jedinica lokalne samouprave

Javni konkurs za dodelu bespovratnih podsticajnih sredstava iz budžeta Autonomne pokrajine Vojvodine u 2018. godini, za sufinansiranje izrade projektno tehničke dokumentacije za izgradnju infrastrukturnih objekata jedinica lokalne samouprave u cilju podrške jedinicama lokalne samouprave u unapređenju razvoja infrastrukturnih objekata koji doprinose stvaranju povoljnijih uslova za život stanovništva kao i razvoju jedinice lokalne samouprave.

Pravo učešća na konkursu i obezbeđena sredstva

1. Ukupan iznos planiranih sredstava za dodelu po ovom javnom konkursu je 1.500.000,00 dinara.
2. Iznos sredstava koje dodeljuje Sekretarijat na ime sufinansiranja izrade pojedinačne projektno tehničke dokumentacije za izgradnju infrastrukturnih objekata ne može preći iznos od 1.500.000,00 dinara.
3. Pravo učešća imaju jedinice lokalne samouprave sa teritorije AP Vojvodine.
4. Jedinica lokalne samouprave može konkurisati za sufinansiranje izrade samo 1 (jednog) projektno tehničkog dokumenta za izgradnju infrastrukturnih objekata.

Način podnošenja prijave na konkurs

Prijave na Konkurs sa pripadajućom dokumentacijom se dostavljaju neposredno, predajom pisarnici pokrajinskih organa uprave u Novom Sadu, Bulevar Mihajla Pupina br. 16, ili poštom, obavezno u pisanoj formi, isključivo na konkursnim obrascima, koji se mogu preuzeti u Sekretarijatu ili sa internet prezentacije Sekretarijata (www.psemr.vojvodina.gov.rs).
Prijave se podnose overene i potpisane od strane ovlašćenog lica podnosioca prijave, u zatvorenoj koverti sa naznakom „Javni konkurs za dodelu bespovratnih sredstava za sufinansiranje izrade projektno tehničke dokumentacije za izgradnju infrastrukturnih objekata jedinica lokalne samouprave sa teritorije APV – NE OTVARATI”, a na poleđini naziv jedinice lokalne samouprave i adresu, broj telefona, kao i ime i prezime osobe za kontakt.
Prijave koje se dostave nakon navedenog roka ili sa nepotpunom dokumentacijom, poslate putem faksa ili elektronske pošte, nepotpisane ili neoverene prijave, neće se razmatrati.

Dokumentacija koja se podnosi uz prijavu na konkurs:

1. Popunjena, potpisana i pečatom overena prijava za učešće na konkursu (obrazac Prijave se nalazi na sajtu Sekretarijata);
2. Fotokopija rešenja o poreskom identifikacionom broju;
3. Ovlašćenje za zastupanje jedinice lokalne samouprave (fotokopija kartona deponovanih potpisa);
4. Izjava podnosioca zahteva da nema neizmirenih obaveza prema Sekretarijatu, po osnovu ranije potpisanih ugovora, čiji je rok za realizaciju istekao (obrazac Izjave se nalazi na sajtu Sekretarijata – obrazac 1);
5. Izjava da su, uz sredstva dobijena po ovom Konkursu, obezbeđena, odnosno biće obezbeđena preostala finansijska sredstva za realizaciju projekta, da će se namenski i u skladu sa važećom zakonskom regulativom (Zakon o budžetskom sistemu, Zakon o javnim nabavkama i dr.) utrošiti dodeljena sredstva i da će se Sekretarijatu dostavljati izveštaji u skladu sa ugovornim obavezama (obrazac izjave se nalazi na sajtu Sekretarijata – obrazac 2);

Sredstvo finansijskog obezbeđenja kojim podnosilac prijave obezbeđuje ispunjenje svojih ugovornih obaveza SE NE PODNOSI UZ PRIJAVU. Podnosilac prijave kome su dodeljena sredstva po konkursu, dužan je da prilikom zaključenja ugovora dostavi sredstvo finansijskog obezbeđenja u skladu sa Zakonom.
Sekretarijat zadržava pravo da od podnosioca prijave, prema potrebi, zatraži dodatnu dokumentaciju i informacije.
Prijava i priložena dokumentacija ne vraćaju se podnosiocima.

Kriterijumi za dodelu sredstava

Bodovanje kriterijuma će se izvršiti u skladu sa Pravilnikom o postupku dodele bespovratnih podsticajnih sredstava za sufinansiranje izrade projektno tehničke dokumentacije za izgradnju infrastrukturnih objekata jedinica lokalne samouprave broj: 143-401-1139/2018-02 od 20.03.2018. godine.

Rokovi za sprovođenje konkursa

– dostavljanje prijava: 23.03.2018 do 30.03.2018. godine,
– rok izvršenja ugovorene obaveze jedinice lokalne samouprave je do 30.11.2018. godine,
– nakon realizacije ugovorene obaveze jedinica lokalne samouprave je u obavezi da priloži detaljan izveštaj o realizaciji aktivnosti i finansijski izveštaj o korišćenju sredstava sa specifikacijom troškova kako bi opravdala namensko i zakonito korišćenje sredstava.
– rok dostavljanja izveštaja o namenskom utrošku sredstava: 15 dana od dana izvršenja ugovorene obaveze, a najkasnije 15 dana od dana isteka roka za izvršenje ugovorene obaveze.

Način donošenja odluke o dodeli sredstava:

1. Sredstva se dodeljuju putem javnog konkursa za dodelu sredstava koji objavljuje Sekretarijat u „Službenom listu APV“, skraćeno u dnevnom listu „Dnevnik“ i na internet sajtu Sekretarijata (www.psemr.vojvodina.gov.rs.).
2. Javni konkurs će sprovesti Komisija za sprovođenje javnog konkursa, koja će biti obrazovana posebnim rešenjem.
3. O podnetim prijavama na konkurs odlučuje pokrajinski sekretar za energetiku, građevinarstvo i saobraćaj na osnovu rang liste sačinjene od strane Komisije za sprovođenje javnog konkursa.
4. Nakon donete odluke kojom se odobravaju sredstva za sufinansiranje izrade projektno tehničke dokumentacije za izgradnju infrastrukturnih objekata jedinica lokalne samouprave, podnosilac prijave se poziva da potpiše ugovor sa Sekretarijatom, kojim će biti regulisana prava i obaveze ugovornih strana.
5. Realizacija finansijskih obaveza vršiće se u skladu sa likvidnim mogućnostima budžeta AP Vojvodine za 2018. godinu.

Detaljnije

Javni konkurs za dodelu bespovratnih sredstava mikro i malim privrednim društvima i preduzetnicima koji delatnost obavljaju u okviru kreativne ekonomije za subvencionisanje troškova nabavke repromaterijala i usluga u 2018.godini

POKRAJINSKI SEKRETAR ZA PRIVREDU I TURIZAM

Javni konkurs za dodelu bespovratnih sredstava mikro i malim privrednim društvima i preduzetnicima koji delatnost obavljaju u okviru kreativne ekonomije za subvencionisanje troškova nabavke repromaterijala i usluga u 2018.godini

CILJ
Cilj dodele bespovratnih sredstava jeste podrška privrednim subjekatima koji delatnost obavljaju u okviru kreativne ekonomije kao bitnog segmenta razvoja ukupne privrede i preduzetništva u AP Vojvodini.

NAMENA SREDSTAVA
Sredstva su namenjena za refundaciju troškova nabavke repromaterijala i usluga.
Po principu:
• refundacije prethodno učinjenih izdataka (izdaci nastali pre raspisivanja konkursa);
• refundacije naknadno učinjenih izdataka (izdaci nastali posle raspisivanja konkursa).
Javni konkurs predstavlja osnov za dobijanje de minimis državne pomoći.

VISINA SREDSTAVA
Sekretarijat dodeljuje sredstva u ukupnom iznosu od 15.000.000,00 dinara.
Visina sredstava može biti najmanje 30.000,00 dinara do najviše 500.000,00 dinara, odnosno do 80% od
fakturne (kupovne) vrednosti, bez PDV-a i bez zavisnih troškova nabavke.
Iznos odobrenih sredstava može biti manji od iznosa traženih sredstava.
Visina odobrenih sredstava u slučaju refundacije prethodno učinjenih izdataka se utvrđuje na osnovu dostavljenog ugovora, računa-otpremnice ili ugovora-otpremnice i izvoda računa iz banke o plaćanju.
Visina odobrenih sredstava u slučaju refundacije naknadno učinjenih izdataka se utvrđuje na osnovu predračuna, ponude ili predugovora, koji mora da sadrži isključivo iznos vrednosti repromaterijala/usluge.

PRAVO I USLOVI UČEŠĆA NA JAVNOM KONKURSU
Pravo učešća na Javnom konkursu imaju mikro i mala privredna društva i preduzetnici koji delatnost obavljaju u okviru kreativne ekonomije sa sedištem na teritoriji AP Vojvodine upisani u registar Agencije za privredne registre najkasnije do 04. septembra 2017. godine.
Uslovi za učešće na Javnom konkursu utvrđeni su Pravilnikom o dodeli bespovratnih sredstava mikro i malim privrednim društvima i preduzetnicima koji delatnost obavljaju u okviru kreativne ekonomije za subvencionisanje troškova nabavke repromaterijala i usluga u 2018. godini (u daljem tekstu: Pravilnik).
Pravilnik se preuzima na www.spriv.vojvodina.gov.rs
Učesnik na Javnom konkursu može podneti jednu prijavu za refundaciju prethodno učinjenih izdataka ili refundaciju naknadno učinjenih izdataka.

POTREBNA DOKUMENTACIJA I KRITERIJUMI ZA DODELU SREDSTAVA
Potrebna dokumentacija, kriterijumi za dodelu sredstava i druga pitanja od značaja za Javni konkurs propisani su Pravilnikom.

NAČIN PODNOŠENJA PRIJAVE
Prijave se podnose isključivo na konkursnim obrascima koji se preuzimaju sa internet prezentacije Sekretarijata www.spriv.vojvodina.gov.rs i sa pripadajućom dokumentacijom dostavljaju u zatvorenoj koverti na adresu: Pokrajinski sekretarijat za privredu i turizam, Bulevar Mihajla Pupina 16, 21000 Novi Sad, sa naznakom:„NE OTVARATI“ – „Prijava na Javni konkurs za dodelu bespovratnih sredstava mikro i malim privrednim društvima i preduzetnicima koji delatnost obavljaju u okviru kreativne ekonomije za subvencionisanje troškova nabavke repromaterijala i usluga u 2018. godini“, poštom ili lično predajom pisarnici pokrajinskih organa uprave (na gornju adresu).

Rok za podnošenje prijava je 24. aprila 2018. godine.

Dodatne informacije mogu se dobiti na telefone 021/487-4248 i 487-4861.

Detaljnije

Javni konkurs za dodelu bespovratnih sredstava mikro i malim privrednim društvima i preduzetnicima koji delatnost obavljaju u okviru kreativne ekonomije za subvencionisanje troškova nabavke mašina, opreme ili softvera u 2018. godini

POKRAJINSKI SEKRETAR ZA PRIVREDU I TURIZAM

Javni konkurs za dodelu bespovratnih sredstava mikro i malim privrednim društvima i preduzetnicima koji delatnost obavljaju u okviru kreativne ekonomije za subvencionisanje troškova nabavke mašina, opreme ili softvera u 2018. godini

CILJ
Cilj dodele bespovratnih sredstava jeste podrška privrednim subjekatima koji delatnost obavljaju u okviru kreativne ekonomije kao bitnog segmenta razvoja ukupne privrede i preduzetništva u AP Vojvodini.

NAMENA SREDSTAVA
Sredstva se odobravaju za refundaciju troškova nabavke mašina ili opreme ili softvera, po principu:
• refundacije prethodno učinjenih izdataka (izdaci nastali pre raspisivanja Javnog konkursa);
• refundacije naknadno učinjenih izdataka (izdaci nastali posle raspisivanja Javnog konkursa).
Javni konkurs predstavlja osnov za dobijanje de minimis državne pomoći.

VISINA SREDSTAVA
Sekretarijat dodeljuje sredstva u ukupnom iznosu od 15.000.000,00 dinara.
A) za nabavku mašina ili opreme: od najmanje 50.000,00 dinara do najviše 600.000,00 dinara, odnosno do 90% od fakturne (kupovne) vrednosti bez PDV-a i zavisnih troškova nabavke;
B) za nabavku softvera: od najmanje 50.000,00 dinara do najviše 500.000,00 dinara, odnosno do 90% od fakturne (kupovne) vrednosti, bez PDV-a i zavisnih troškova nabavke, usluga instalacije i obuke za korišćenje.
Visina odobrenih sredstava u slučaju refundacije prethodno učinjenih izdataka se utvrđuje na osnovu dostavljenog ugovora, računa-otpremnice ili ugovora-otpremnice i izvoda računa iz banke o plaćanju.
Visina odobrenih sredstava u slučaju refundacije naknadno učinjenih izdataka se utvrđuje na osnovu predračuna, ponude ili predugovora, koji mora da sadrži isključivo iznos vrednosti mašine ili opreme ili softvera.
Iznos odobrenih sredstava može biti manji od iznosa traženih sredstava.

PRAVO I USLOVI UČEŠĆA NA JAVNOM KONKURSU
Pravo učešća na Javnom konkursu imaju imaju mikro i mala privredna društva i preduzetnici koji delatnost obavljaju u okviru kreativne ekonomije sa sedištem na teritoriji AP Vojvodine upisani u registar Agencije za privredne registre najkasnije do 04. septembra 2017. godine.

Uslovi za učešće na Javnom konkursu propisani su Pravilnikom o dodeli bespovratnih sredstava mikro i malim privrednim društvima i preduzetnicima koji delatnost obavljaju u okviru kreativne ekonomije za subvencionisanje troškova nabavke mašina, opreme ili softvera u 2018. godini (u daljem tekstu: Pravilnik).
Pravilnik se preuzima na www.spriv.vojvodina.gov.rs

Učesnik na Javnom konkursu može podneti samo jednu prijavu za jednu namenu (nabavka mašina ili nabavka opreme ili nabavka softvera) po principu refundacija prethodno učinjenih izdataka ili refundacija naknadno učinjenih izdataka.

POTREBNA DOKUMENTACIJA I KRITERIJUMI ZA DODELU SREDSTAVA
Potrebna dokumentacija, kriterijumi za dodelu sredstava i druga pitanja od značaja za Javni konkurs propisani su Pravilnikom.

NAČIN PODNOŠENJA PRIJAVE
Prijave se podnose isključivo na konkursnim obrascima koji se preuzimaju sa internet prezentacije Sekretarijata www.spriv.vojvodina.gov.rs i sa pripadajućom dokumentacijom dostavljaju u zatvorenoj koverti na adresu: Pokrajinski sekretarijat za privredu i turizam, Bulevar Mihajla Pupina 16, 21000 Novi Sad, sa naznakom:„NE OTVARATI“ – „Prijava na Javni konkurs za dodelu bespovratnih sredstava mikro i malim privrednim društvima i preduzetnicima koji delatnost obavljaju u okviru kreativne ekonomije za subvencionisanje troškova nabavke mašina ili opreme ili softvera u 2018. godini“, poštom ili lično predajom pisarnici pokrajinskih organa uprave (na gornju adresu).

Rok za podnošenje prijava je 24. aprila 2018. godine.

Dodatne informacije mogu se dobiti na telefone 021/487-4248 i 487-4861.

Detaljnije

Konkurs za dodelu bespovratnih sredstava iz budžeta APV u 2018. godini, za sufinansiranje izrade planske dokumentacije i to : plan detalne regulacije

POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA URBANIZAM I ZAŠTITU ŽIVOTNE SREDINE

Konkurs za dodelu bespovratnih sredstava iz budžeta APV u 2018. godini, za sufinansiranje izrade planske dokumentacije i to : plan detalne regulacije

Cilj konkursa: Stvaranje planskog osnova i podsticanje planskog uređenja prostora

Pravo učešća na konkursu imaju (pravni status): Jedinice lokalne samouprave sa teritorije APV

Maksimalni iznos po učesniku (u dinarima): 2.000.000,00 dinara

Sopstveno učešće: DA

Rok za podnošenje prijava: 26.04.2018. godine

Detaljnije

Konkurs za kratkoročne kredite za predfinansiranja realizacije projekata sufinansiranih od strane evropske unije i bilateralnih donatora

RAZVOJNI FOND AUTONOMNE POKRAJINE VOJVODINE

Konkurs za kratkoročne kredite za predfinansiranja realizacije projekata sufinansiranih od strane evropske unije i bilateralnih donatora

1. CILJEVI DODELE SREDSTAVA
Osnovni cilj dodele sredstava je obezbeđenje finansijske podrške radi povećanja efikasnosti realizacije projekata odobrenih u okviru IPA programa, programa Zajednice i programa finansiranih od strane bilateralnih donatora, kod kojih se finansiranje realizacije projekta sprovodi uz primenu predfinansiranja.
Za realizaciju ove kreditne linije planirana sredstva su utvrđena Programom rada Fonda.

2. KORISNICI SREDSTAVA
Pravo učešća na konkursu imaju:
• mikro, mala i srednja pravna lica i preduzetnici

Pravo za dodelu sredstava u skladu sa ovim konkursom i propisima kojima se uređuje postupak javne nabavke imaju:
• jedinice lokalne samouprave – gradovi i opštine,
• javna preduzeća, institucije i ustanove čiji je osnivač jedinica lokalne samouprave, odnosno Autonomna pokrajina Vojvodina.

Korisnici sredstava moraju imati registrovano sedište na teritoriji AP Vojvodine.

3. USLOVI KREDITIRANJA
• iznos kredita:
– do iznosa projektovanih troškova u EUR finansiranih iz IPA programa za dva izveštajna perioda realizacije projekta prema odobrenom budžetu projekta podnosioca kreditnog zahteva po ovom konkursu, u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne banke Srbije za EUR na dan realizacije kredita, maksimalno do 30.000.000,00 dinara;
– u skladu sa pojedinačnim programima svake od zemalja donatora i programa Zajednice a ne više od 50% iznosa projektovanih ukupnih troškova realizacije projekta u EUR, u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne banke Srbije za EUR na dan realizacije kredita, maksimalno do 30.000.000,00 dinara
• kamatna stopa (godišnja):

sa garancijom sa hipotekom 1% 2% III, IV 2% 3% I, II Kamatna stopa Za podnosioce zahteva koji imaju sedište na teritoriji gradova i opština AP Vojvodine, prema grupi razvijenosti:
• rok vraćanja kredita: do 12 meseci

• obračun i plaćanje kamate: mesečno

• primena valutne klauzule: srednji kurs evra NBS

• naknada: za obradu kreditnog zahteva iznosi 5.000,00 dinara.

Naknada za korišćenje usluga Kreditnog biroa iznosi: 1.440,00 dinara za pravno lice, 600,00 dinara za preduzetnika i 246,00 dinara za fizičko lice (vlasnik preduzetnik).

Uplate naknada se vrše na račun Fonda broj: 200-2626900101001-56; sa pozivom na broj: 0363001101.
• instrumenti obezbeđenja kredita:
1. gradovi i opštine, javna preduzeća, institucije i ustanove čiji je osnivač jedinica lokalne samouprave, odnosno Autonomna pokrajina Vojvodina:
– obavezan instrument obezbeđenja: tri blanko sopstvene menice sa meničnim ovlašćenjem upisane u registar kod NBS
– garancija poslovne banke (samo u slučaju podnošenja zahteva za kredit po nižoj kamatnoj stopi);

2. mikro, mala i srednja pravna lica i preduzetnici:
– četiri menice sa meničnim ovlašćenjem u skladu sa Zakonom o platnom prometu, upisane u Registar menica kod Narodne banke Srbije i
– dve lične menice sa meničnim ovlašćenjem vlasnika, osnivača ili direktora i
– garancija poslovne banke ili
• hipoteka – založno pravo prvog reda ili nižeg ukoliko je Fond jedini hipotekarni poverilac na poljoprivrednom zemljištu u korist Razvojnog fonda Autonomne Pokrajine Vojvodine d.o.o. Novi Sad (u daljem tekstu: Fond), čiji je minimalni odnos procenjene tržišne vrednosti i traženog kredita 150% ili
• hipoteka – založno pravo prvog reda ili nižeg ukoliko je Fond jedini hipotekarni poverilac na građevinskom zemljištu, stambenoj ili poslovnoj uknjižnjnoj nepokretnosti u korist Fonda, čiji je minimalni odnos procenjene tržišne vrednosti i traženog kredita 200%

Fond zadržava pravo da od drugog ovlašćenog procenitelja zatraži dodatnu procenu poljoprivrednog zemljišta odnosno stambene ili poslovne nepokretnosti. Fond je dužan da od ovlašćenog procenitelja zatraži dodatnu procenu poljoprivrednog zemljišta, ukoliko po prvobitnoj proceni vrednost premašuje iznos od 10.000 EUR po hektaru. Dodatna procena se ima izvršiti o trošku podnosioca zahteva.
Ukoliko klijent pripada grupi povezanih lica obavezan instrument obezbeđenja je najmanje jemstvo jednog povezanog lica prihvatljivog za Fond, osim u slučaju kada je kredit obezbeđen garancijom poslovne banke.

Sve dodatne informacije mogu se dobiti lično na adresi Bulevar cara Lazara 7a, Novi Sad, u Sektoru za kredite; elektronskim putem: kreditno@rfapv.rs, ili telefonskim putem na brojeve: 021/454-334; 021/300-4935; 021/450-698; 021/450-702; 021/6351-014.

Detaljnije

Konkurs za dugoročne kredite za nabavku nove poljoprivredne mehanizacije

RAZVOJNI FOND AUTONOMNE POKRAJINE VOJVODINE

Konkurs za dugoročne kredite za nabavku nove poljoprivredne mehanizacije

1. CILJEVI DODELE SREDSTAVA
Osnovni ciljevi dodele kredita su obezbeđenje finansijskih sredstava radi podrške razvoja i unapređenja sektora poljoprivrede putem povećanja nivoa tehničke opremljenosti, povećanja obima, efikasnosti i inteziviranja poljoprivredne proizvodnje, povećanja produktivnosti, podizanje stepena konkurentnosti i zaštite životne sredine.
Za realizaciju ove kreditne linije planirana su sredstva su utvrđena Programom rada Fonda.

2. KORISNICI KREDITA
Pravo učešća na konkursu imaju fizička lica – nosioci komercijalnog porodičnog poljoprivrednog gazdinstva na teritoriji AP Vojvodine, koje je upisano u Registar poljoprivrednih gazdinstava, sa aktivnim statusom i ima izmirene naknade za odvodnjavanje.

3. NAMENA SREDSTAVA
Krediti će se dodeljivati u oblasti poljoprivrede za finansiranje nabavke nove poljoprivredne pogonske i priključne mehanizacije.

4. USLOVI KREDITIRANJA

  • iznos kredita: od 100.000,00 do 5.000.000,00 dinara
  • primena valutne klauzule – za sve obračune kredita po svim pitanjima primenjivaće se srednji kurs evra na dan uplate ili isplate
  • kamatna stopa:
    – 1.5% na godišnjem nivou
  • sopstveno učešće:najmanje 20% predračunske vrednosti u slučaju finansiranja pogonskih mašina, bez učešća u slučaju finansiranja priključnih mašina;
  • prilikom obračuna iznosa kredita, uzima se vrednost investicije bez poreza na dodatu vrednost, ukoliko je podnosilac zahteva u sistemu PDV-a.
  • rok vraćanja kredita: do 5 godina,
  • grejs period: 6 meseci
  • anuiteti se obračunavaju i plaćaju polugodišnje

U grejs periodu se polugodišnje obračunava i plaća interkalarna kamata u visini ugovorene kamatne stope

  • obezbeđenje kredita:

– lične menice fizičkog lica nosioca registrovanog poljoprivrednog gazdinstva i

– garancija poslovne banke ili

– hipoteka – založno pravo prvog reda ili nižeg ukoliko je Fond jedini hipotekarni poverilac na poljoprivrednom zemljištu u korist Razvojnog fonda Autonomne PokrajineVojvodine d.o.o. Novi Sad (u daljem tekstu: Fond), čiji je minimalni odnos procenjene tržišne vrednosti i traženog kredita 150% ili

 – zaloga na novokupljenoj pogonskoj poljoprivrednoj mašini koja se finansira sredstvima kredita.

Fond zadržava pravo da od drugog ovlašćenog procenitelja zatraži dodatnu procenu poljoprivrednog zemljišta. Fond je dužan da od ovlašćenog procenitelja zatraži dodatnu procenu poljoprivrednog zemljišta, ukoliko po prvobitnoj proceni vrednost premašuje iznos od 10.000 EUR po hektaru. Dodatna procena se ima izvršiti o trošku podnosioca zahteva.

Pogonska mašina koje je instrument obezbeđenja mora biti osigurana sa osnovnim kasko osiguranjem i dopunskim osiguranjem od krađe, sa polisom vinkuliranom u korist Razvojnog fonda AP Vojvodine za sve vreme trajanja otplate kredita.

Korišćenje kredita: Kredit će biti realizovan tako što će Fond iznos odobrenog kredita uplatiti na račun dobavljača mehanizacije kojeg odabere korisnik kredita. Predračuni na osnovu kojih se vrši realizacija kredita moraju biti isključivo od dobavljača čija je osnovna delatnost proizvodnja i prodaja poljoprivredne mehanizacije.

Sve dodatne informacije mogu se dobiti lično na adresi Bulevar cara Lazara 7a, Novi Sad, u Sektoru za kredite; elektronskim putem: kreditno@rfapv.rs ili telefonskim putem na brojeve: 021/454-334; 021/300-4935; 021/450-698; 021/450-702; 021/6351-014.

Detaljnije

Konkurs za kratkoročne kredite za obrtna sredstva u poljoprivredi

RAZVOJNI FOND AUTONOMNE POKRAJINE VOJVODINE

Konkurs za kratkoročne kredite za obrtna sredstva u poljoprivredi

1. CILJEVI DODELE SREDSTAVA
Osnovni cilj odobravanja kredita Razvojnog fonda Autonomne pokrajine Vojvodine doo Novi Sad (u daljem tesktu: Fond) je obezbeđenje finansijskih sredstava poljoprivrednim gazdinstvima namenjenih finansiranju obrtnih sredstava radi obezbeđenja kontinuiteta poljoprivredne aktivnosti i prevazilaženju nedostatka potrebnih finansijskih sredstava uslovljenog sezonskim karakterom poljoprivredne delatnosti.
Za realizaciju ove kreditne linije planirana sredstva su utvrđena Programom rada Fonda.

2. KORISNICI KREDITA
Pravo učešća na konkursu imaju fizička lica – nosioci komercijalnog porodičnog poljoprivrednog gazdinstva na teritoriji AP Vojvodine, koji imaju aktivan status gazdinstva i navršenih manje od 70 godina života.

3. NAMENA SREDSTAVA
Krediti će se dodeljivati u oblasti poljoprivrede za finansiranje obrtnih sredstava.

4. USLOVI KREDITIRANJA

  • iznos kredita: u skladu sa kreditnom sposobnošću podnosioca zahteva, od 300.000,00 do 10.000.000,00 dinara;
  • primena valutne klauzule: srednji kurs evra NBS;
  • kamatna stopa (godišnja):

sa garancijom sa hipotekom 1% 2% III, IV 2% 3% I, II Kamatna stopa Za podnosioce zahteva koji imaju sedište na teritoriji gradova i opština AP Vojvodine, prema grupi razvijenosti:

  • rok vraćanja tranši kredita: do 12 meseci od dana realizacije kredita;
  • period raspoloživosti: 48 meseci od dana prve realizacije kredita pri čemu korisnik može koristiti novu tranšu nakon potpunog izmirenja obaveze po prethodnoj tranši;
  • obračun i plaćanje kamate: mesečno, tromesečno ili šestomesečno;
  • naknada: za obradu kreditnog zahteva iznosi 5.000,00 dinara.

Naknada za korišćenje usluga Kreditnog biroa iznosi 246,00 dinara.

Uplate naknada se vrše na račun Fonda broj: 200-2626900101001-56; sa pozivom na broj: 0363001101.

  • obezbeđenje kredita:
    1. dve lične menice korisnika kredita sa meničnim ovlašćenjem i
    2. garancija poslovne banke ili hipoteka prvog reda na poljoprivrednom zemljištu, čiji je minimalni odnos procenjene tržišne vrednosti i traženog kredita 150%, sa obavezom upisa hipoteke na svim suvlasničkim udelima kada postoji više vlasnika nepokretnosti.

Sve dodatne informacije mogu se dobiti lično na adresi Bulevar cara Lazara 7a, Novi Sad, u Sektoru za kredite; elektronskim putem: kreditno@rfapv.rs, ili telefonskim putem na brojeve: 021/454-334; 021/300-4935; 021/450-698; 021/450-702; 021/6351-014.

Detaljnije