Arhiva ‘Konkursi’

Sufinansiranje realizacije projekata energetski održivih farmi

energetski odrzive farmePOKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA ENERGETIKU I MINERALNE SIROVINE

Javni konkurs za dodelu bespovratnih podsticajnih sredstava za sufinansiranje realizacije projekata energetski održivih farmi

Obаveštаvаmo Vаs dа je Pokrаjinski sekretаrijаt zа energetiku i mineralne sirovine ponovo rаspisаo Javni konkurs za dodelu bespovratnih podsticajnih sredstava za sufinansiranje realizacije projekata energetski održivih farmi.

Rok za podnošenje prijave je 30.oktobar 2015. godine.

Detaljnije

Sufiniansiranje realizacije projekata korišćenja biomase za proizvodnju toplotne energije u javnim ustanovama

biomasa2POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA ENERGETIKU I MINERALNE SIROVINE                          

Javni konkurs za dodelu bespovratnih podsticajnih sredstava za sufiniansiranje realizacije projekata korišćenja biomase za proizvodnju toplotne energije u javnim ustanovama

Obаveštаvаmo Vаs dа je Pokrаjinski sekretаrijаt zа energetiku i mineralne sirovine rаspisаo Javni konkurs za dodelu bespovratnih podsticajnih sredstava za sufinansiranje realizacije projekata korišćenja biomase za proizvodnju toplotne energije u javnim ustanovama.

Rok za podnošenje prijave je 30.oktobar 2015. godine.

Detaljnije

Sufinansiranje realizacije projekata primene toplotnih pumpi za zagrevanje/hlađenje objekata javne namene

POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA ENERGETIKU I MINERALNE SIROVINE

Javni konkurs za dodelu bespovratnih podsticajnih sredstava za sufinansiranje realizacije projekata primene toplotnih pumpi za zagrevanje/hlađenje objekata javne namene

Obаveštаvаmo Vаs dа je Pokrаjinski sekretаrijаt zа energetiku i mineralne sirovine rаspisаo Javni konkurs za dodelu bespovratnih podsticajnih sredstava za sufinansiranje realizacije projekata primene toplotnih pumpi za zagrevanje/hlađenje objekata javne namene.

Rok za podnošenje prijave je 30.oktobar 2015. godine.

Detaljnije

Konkurs za projekte udruženja radi unapređenja položaja i statusa Roma

roma logoKANCELARIJA ZA LJUDSKA I MANJINSKA PRAVA

Konkurs za projekte udruženja radi unapređenja položaja i statusa Roma u Republici Srbiji

Konkurs se raspisuje za dodelu finansijskih sredstava udruženjima registrovanim na teritoriji Republike Srbije, koja predlog projekta podnose u saradnji sa najmanje još jednim udruženjem. Finansijska sredstva biće dodeljena udruženjima koja dostave predloge projekata Kancelariji za ljudska i manjinska prava, a kojima se ostvaruju sledeći ciljevi:

•    Unapređenje kvaliteta života romske populacije kroz kreiranje i promovisanje integralnih lokalnih usluga/servisa/programa;
•    Podsticanje pozitivnog delovanja šire društvene zajednice prema predstavnicima romske populacije, kao socijalno ugrožene populacije;
•    Programi namenjeni većem uključivanju Romkinja i mladih pripadnika romske populacije.

Pravo učešća na konkursu imaju:
•    Udruženja koja su registrovana u registru udruženja koji se vodi u Agenciji za privredne registre;
•    Jedno udruženje mora biti nosilac projekta i neophodno je da obezbedi učešće najmanje još jednog udruženja sa kojim će učestvovati u sprovođenju projekta;
•    Jedno udruženje može biti nosilac isključivo jednog projekta u okviru projekata udruženja radi unapređenja položaja i statusa Roma u Republici Srbiji, dok se kao partner može pojaviti više puta;
•    Udruženja koja dostave predloge projekata Kancelariji za ljudska i manjinska prava, na osnovu ovog konkursa i zadatog Obrasca predloga projekta, a u skladu sa preciziranim Smernicama za podnosioce predloga projekata;
•    Udruženje koje je nosilac projekta potrebno je da statutom prepoznaje unapređenje i zaštitu položaja i prava osetljivih društvenih grupa.

Prioriteti konkursa
Osnov za definisanje prioriteta konkursa su preporuke koje proističu iz Operativnih zaključaka. Operativne zaključke sa seminara održanog juna 2015. godine možete preuzeti na zvaničnoj internet stranici Kancelarije za ljudska i manjinska prava www.ljudskaprava.gov.rs.

Način finansiranja
Kancelarija za ljudska i manjinska prava zaključuje ugovor kojim se regulišu međusobna prava i obaveze sa udruženjima koja su nosioci projekta. Po potpisivanju ugovora sredstva se uplaćuju nosiocu projekta na račun poslovne banke, koji je naveden u ugovoru. Sa računa poslovne banke koji je naveden u ugovoru, obavljaju se sve finansijske transakcije u skladu sa odobrenim budžetom.
Nosilac projekta je odgovoran za namensko trošenje sredstava.

Nosilac projekta je dužan da zaključi ugovor sa ovlašćenim revizorom, čije se usluge plaćaju  iz budžeta projekta. Primerak ugovora sa revizorom (original) dostavlja se  Kancelariji za ljudska i manjinska prava prilikom potpisivanja ugovora za odobreni projekat.

Nosilac projekta je dužan da nakon završetka projekta, na predviđenim formularima dostavi završni izveštaj koji se sastoji od detaljnog narativnog i finansijskog izveštaja, kao i izveštaj ovlašćenog revizora. Formulari izveštaja dostupni su na zvaničnoj internet stranici Kancelarije za ljudska i manjinska prava www.ljudskaprava.gov.rs. Rok za dostavljanje završnog izveštaja je 30 dana od završetka projekta.

Predviđeni budžet
Ukupna sredstva koja se raspoređuju ovim konkursom za izabrane projekte iznose 17.000.000,00 dinara (slovima:sedamnaestmilionadinara), odnosno maksimalno do 1.000.000,00 dinara (slovima:miliondinara), za izabrani projekat.

Finansiranje projekata vrši se na osnovu ugovora zaključenih između nosioca projekta i Kancelarije  za ljudska i manjinska prava, kojim se definišu uslovi plaćanja.

Trajanje projekta
Projektne aktivnosti mogu se realizovati u roku do 4 meseca, od dana prenosa sredstava što će se posebno precizirati ugovorom o realizaciji.

Konkursna dokumentacija, vreme i način prijave
Konkurs je javan i objavljuje se na internet stranici Kancelarije za ljudska i manjinska prava: www.ljudskaprava.gov.rs.

Obrasci predloga projekta, budžeta (tabelarni i narativni), izjave udruženja partnera na projektu sa Smernicama za podnosioce predloga projekata, kao i biografije članova projektnog tima mogu se preuzeti na zvaničnoj internet stranici Kancelarije za ljudska i manjinska prava www.ljudskaprava.gov.rs.

Prijave se dostavljaju u zatvorenoj koverti. Prijavu čini sledeća obavezna  dokumentacija:
•    Obrazac predloga projekta, potpisan od strane zastupnika udruženja podnosioca predloga projektai overen pečatom udruženja,
•    Obrazac budžeta projekta – narativni  i tabelarni , potpisan od strane zastupnika udruženja podnosioca predloga projekta i overen pečatom udruženja;
•    Obrazac/obrasci izjave o saradnji udruženja – partnera na projektu sa nosiocem projekta kojima se potvrđuje saradnja, koje potpisuju lica ovlašćena za zastupanje udruženja partnera na projektu i overena pečatima partnerske organizacije;
•    Biografije članova projektnog tima;
•    Kompaktni disk (CD) sa obaveznom i pratećom dokumentacijom

Kriterijumi za ocenjivanje predloga projekata:
– Jasno opisane aktivnosti projekta, usklađene sa ciljevima i prioritetima konkursa i inovativnost ponuđenih rešenja (10 bodova)
– Jasno opisani i merljivi rezultati projekta i njihova usklađenost sa ciljevima konkursa, kao i precizno definisan minimalni predviđeni odziv/dosegnutost ciljne grupe u odnosu na projektne aktivnosti (10 bodova)
– Budžet usklađen sa projektnim aktivnostima i realno planiran (realan odnos između planiranih troškova i postavljenih ciljeva/rezultata) (10 bodova)
– Nivo uključenosti relevantnih aktera u lokalnoj populaciji (10 bodova)

Za sva dodatna pitanja zainteresovani se mogu obratiti isključivo putem elektronske pošte, na adresu: nvo.konkursi@ljudskaprava.gov.rs.

KONKURS JE OTVOREN OD 29.09.2015. DO 14.10.2015. GODINE.

Detaljnije

Konkurs za dodelu sredstava iz godišnjeg programa korišćenja sredstava iz budžetskog fonda za šume

forest-road-hdPOKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA POLJOPRIVREDU, VODOPRIVREDU I ŠUMARSTVO

Konkurs za dodelu sredstava iz godišnjeg programa korišćenja sredstava iz budžetskog fonda za šume AP Vojvodine za 2015. godinu

Cilj ovog konkursa jeste širenje mreže šumskih puteva radi poboljšanja uslova gazdovanja državnim šumama.
Putem ovog konkursa dodeljuje se ukupno 25.500.000,00 dinara za realizaciju sledećih poslova:

– Izgradnja šumskih puteva (I i II faza prema Pravilniku) u ukupnoj dužini do 8,5 kilometara s jediničnom cenom 3.000.000,00 dinara po kilometru, u ukupnom iznosu do 25.500.000,00 dinara.

Sredstva će se koristiti za izgradnju tvrdih kamionskih šumskih puteva (I i II faza prema Pravilniku) koji su u funkciji gazdovanja državnim šumama, s dinamikom isplate – 70% nakon potpisivanja ugovora, a 30% po prijemu radova.

Rok za podnošenje prijava je do 15.10.2015. godine.

Detaljnije

Konkurs za dodelu kredita za nabavku pčelinjih rojeva, košnica i opreme za pčelarstvo

BeekeeperPOKRAJINSKI FOND ZA RAZVOJ POLJOPRIVREDE
Konkurs za dodelu kredita za nabavku pčelinjih  rojeva, košnica i opreme za pčelarstvo u 2015. godini

Pokrajinski fond za razvoj poljoprivrede objavljuje dodelu kredita namenjenih za kupovinu novih pčelinjih rojeva, košnica i opreme za pčelarstvo.

Sredstva će se dodeljivati poljoprivrednim gazdinstvima – fizičkim i pravnim licima sa područja AP Vojvodine, upisanim u Registar poljoprivrednih gazdinstava.

Krediti će biti odobravani sa kamatnom stopom od 2% na godišnjem nivou, uz primenu valutne klauzule, i to na sledeći način:
– za nabavku pčelinjih rojeva, minimalan iznos kredita od 1.000 evra a maksimalan iznos  do 5.000 evra, odobravaće se krediti sa grejs periodom od 24 meseci (za vreme grejs perioda obračunavaće se interkalarna kamata) i rokom otplate od 18 meseci, otplata se vrši u šestomesečnim anuitetima;
– za nabavku novih košnica u standardu, minimalan iznos kredita od 1.000 evra a maksimalan iznos  do 5.000 evra, odobravaće se krediti sa grejs periodom od 24 meseci (za vreme grejs perioda obračunavaće se interkalarna kamata) i rokom otplate od 18 meseci, otplata se vrši u šestomesečnim anuitetima;
– za nabavku nove opreme za pčelarstvo, minimalan iznos kredita od 1.000 evra a maksimalan iznos  do 5.000 evra, odobravaće se krediti sa grejs periodom od 24 meseci (za vreme grejs perioda obračunavaće se interkalarna kamata) i rokom otplate od 18 meseci, otplata se vrši u šestomesečnim anuitetima
– za nabavku kamiona sa prikolicom registrovanom za pčelarenje, minimalan iznos kredita od 1.000 evra a maksimalan iznos  do 5.000 evra, odobravaće se krediti sa grejs periodom od 24 meseci (za vreme grejs perioda obračunavaće se interkalarna kamata) i rokom otplate od 18 meseci, otplata se vrši u šestomesečnim anuitetima. Korisnik kredita je u obavezi da nakon odobrenja kredita dostavi Fondu atest vozila od strane ovlašćene ustanove, u roku od 90 dana, od dana puštenja kredita u tečaj.

Kredit će biti realizovan tako što će Fond uplatiti iznos odobrenog kredita dobavljaču pčelinjih rojeva, košnica i opreme koju bude odabrao učesnik konkursa.

Prioritet u dodeli kredita imaće učesnici konkursa sa predračunima  proizvođača opreme za pčelarstvo.

Krediti će se odobravati u skladu i na osnovu PRAVILNIKA O RASPODELI SREDSTAVA SA UTVRĐENIM KRITERIJUMIMA ZA DODELU KREDITA PO RASPISANIM KONKURSIMA U 2015. godini;

Prijave se mogu preuzeti u  Pokrajinskom fondu za razvoj poljoprivrede u Novom Sadu, lokalnim opštinskim kancelarijama Fonda za razvoj AP Vojvodine, kao i na sajtu: www.fondpolj.vojvodina.gov.rs

Pored popunjene prijave, učesnici konkursa dužni su da podnesu i sledeću dokumentaciju:
– originalni predračun sa specifikacijom opreme iskazan u dinarskom iznosu (Napomena:Fond neće prihvatati izmene predračuna u toku trajanja konkursa);
• original vlasničkog lista za poljoprivredno zemljište ne stariji od 15 dana, na koje se može staviti hipoteka u korist Fonda u jedan i po puta većoj vrednosti od odobrene vrednosti kredita (napomena: podnosilac prijave ne mora biti i vlasnik poljoprivrednog zemljišta koja će se staviti pod hipoteku);ili u slučaju bankarske garancije pismo o namerama izdavanja garancije
• izvod iz registra poljoprivrednih gazdinstava za 2015. godinu – podaci o poljoprivrednom gazdinstvu;
• uverenje poreske uprave o izmirenosti naknade za odvodnjavanje, ne stariju od 30 dana (za podnosioca prijave, za vlasnika i za svakog suvlasnika na poljoprivrednom zemljištu);
• fotokopija lične karte ili očitana čipovana lična karta (za podnosioca prijave, za vlasnika i za svakog suvlasnika na poljoprivrednom zemljištu);
• Kredit će se realizovati u skladu sa planiranim sredstvima.

Konkurs je otvoren do 12. oktobra 2015. godine.

Sve dodatne informacije mogu se dobiti na telefon: 021/557-451

Detaljnije

Konkurs za dodelu kredita za nabavku nove poljoprivredne mehanizacije

Poljoprivredna mehaniyacijaPOKRAJINSKI FOND ZA RAZVOJ POLJOPRIVREDE

Konkurs za dodelu kredita za nabavku nove poljoprivredne mehanizacije (pogonske, priključne) u poljoprivredi u 2015. godini

Pokrajinski fond za razvoj poljoprivrede objavljuje dodelu kredita namenjenih za nabavku nove poljoprivredne mehanizacije (pogonske, priključne).

Sredstva će se dodeljivati poljoprivrednim gazdinstvima – fizičkim i pravnim licima sa područja AP Vojvodine, upisanim u Registar poljoprivrednih gazdinstava.

Krediti će biti odobravani sa kamatnom stopom od 2% na godišnjem nivou, uz primenu valutne klauzule, i to na sledeći način:
o    Kreditiraće se nabavka pogonske i priključne mehanizacije
o    Maksimalan iznos kredita 20.000 evra
o    Fond neće odobravati kredit u iznosu manjem od 1.000 evra,
o    Za pogonske mašine grejs period u trajanju od 6 meseci uz učešće od 20%, za vreme grejs perioda obračunavaće se interkalarna kamata,
o    Za priključne mašine grejs period u trajanju od od 6 meseci, bez učešća, za vreme grejs perioda obračunavaće se interkalarna kamata,
o    rok otplate kredita 60 meseci,
o    otplata će se vršiti u šestomesečnim anuitetima, prva rata se uplaćuje po isteku grejs perioda (ukupno 11 rata).

Kredit će biti realizovan tako što će Fond uplatiti iznos odobrenog kredita dobavljaču mehanizacije koju bude odabrao učesnik konkursa.

Prioritet u dodeli kredita imaće učesnici konkursa sa predračunima  proizvođača mehanizacije i zastupnika stranih firmi  sa ovlašćenim servisom kao i učesnici koji do sada nisu koristili kredite Fonda.

Krediti će se odobravati u skladu i na osnovu PRAVILNIKA O RASPODELI SREDSTAVA SA UTVRĐENIM KRITERIJUMIMA ZA DODELU KREDITA PO RASPISANIM KONKURSIMA U 2015. godini;
Prijave se mogu preuzeti u  Pokrajinskom fondu za razvoj poljoprivrede u Novom Sadu, opštinskim kancelarijama, kao i na sajtu: www.fondpolj.vojvodina.gov.rs

Pored popunjene prijave, učesnici konkursa dužni su da podnesu i sledeću dokumentaciju:
–    originalni predračun sa specifikacijom mehanizacije iskazanom u dinarskom iznosu kao i dokaz o zastupništvu i mogućnosti servisiranja iste (Napomena:Fond neće prihvatati izmene predračuna u toku trajanja konkursa);
–    original vlasničkog lista za poljoprivredno zemljište ne stariji od 15 dana,na koji se može staviti hipoteka u korist Fonda u jedan i po puta većoj vrednosti od odobrene vrednosti kredita; (napomena; podnosilac prijave ne mora biti i vlasnik poljoprivrednog zemljišta koja će se staviti pod hipoteku) ili u slučaju bankarske garancije pismo o namerama izdavanja garancije;
–    kao instrument obezbeđenja kod pogonskih mašina može biti i sama mašina koja je predmet kupovine
–    izvod iz regitstra poljoprivrednih gazdinstava za 2015. godinu – podaci o poljoprivrednom gazdinstvu;
–      uverenje poreske uprave o izmirenosti naknade za odvodnjavanje, na starije od 30 dana (za podnosioca prijave,za vlasnika i za svakog suvlasnika na poljoprivrednom zemljištu)
–     fotokopija lične karte ili očitana čipovana lična karta ( za podnosioca prijave,za vlasnika i za svakog suvlasnika na poljoprivrednom zemljištu)
–      kredit će se realizovati u skladu sa planiranim sredstvima.

Konkurs je do 12. oktobra 2015. godine.

Sve dodatne informacije mogu se dobiti na telefon: 021/557-451

Detaljnije

Konkurs za dodelu kredita za podizanje višegodišnjih zasada voća

Apple trees with red applesPOKRAJINSKI FOND ZA RAZVOJ POLJOPRIVREDE

Konkurs za dodelu kredita za podizanje višegodišnjih zasada voća u 2015. godini

Pokrajinski fond za razvoj poljoprivrede objavljuje dodelu kredita za podizanje višegodišnjih zasada voća.
Sredstva će se dodeljivati poljoprivrednim gazdinstvima – fizičkim i pravnim licima sa područja AP Vojvodine, upisanim u Registar poljoprivrednih gazdinstava.

Krediti će biti odobravani sa kamatnom stopom od 2% na godišnjem nivou, uz primenu valutne klauzule, i to na sledeći način:

o    Maksimalan iznos kredita 10.000 evra
o    Fond neće odobravati kredit u iznosu manjem od 1.000 evra,
o    JAGODASTE VOĆNE VRSTE ( jagoda, malina, kupina, ribizla, ogrozd, dud, aronija i aktinidija),
– grejs period u trajanju od 12 meseci, za vreme grejs perioda                                                                                          obračunavaće se interkalarna kamata,
– rok otplate kredita 24 meseca
– otplata će se vršiti u šestomesečnim anuitetima, prva rata se uplaćuje po isteku grejs perioda (ukupno 5 rata).
o    JABUKA
– grejs period u trajanju od 18 meseci, za vreme grejs perioda                                                                                          obračunavaće se interkalarna kamata,
– rok otplate kredita 12 meseci
– otplata će se vršiti u šestomesečnim anuitetima, prva rata se uplaćuje po isteku grejs perioda (ukupno 3 rate).
o    JABUČASTE VOĆNE VRSTE (dunja, mušmula i oskoruša ) i KOŠTIČAVE VOĆNE VRSTE (šljiva, breskva, kajsija, nektarina, višnja)
– grejs period u trajanju od 24 meseca, za vreme grejs perioda                                                                                          obračunavaće se interkalarna kamata,
– rok otplate kredita 12 meseci
– otplata će se vršiti u šestomesečnim anuitetima, prva rata se uplaćuje po isteku grejs perioda (ukupno 3 rate).
o    JEZGRASTE VOĆNE VRSTE (orah, leska, badem i kesten) i DEFICITARNE VOĆNE VRSTE ( kruška, trešnja)
– grejs period u trajanju od 24 meseca, za vreme grejs perioda                                                                                          obračunavaće se interkalarna kamata,
– rok otplate kredita 12 meseci
– otplata će se vršiti u šestomesečnim anuitetima, prva rata se uplaćuje po isteku grejs perioda (ukupno 3 rate).

Kredit će biti realizovan tako što će Fond uplatiti iznos odobrenog kredita dobavljaču registrovanog za proizvodnju i prodaju voćnih sadnica.

Krediti će se odobravati u skladu i na osnovu PRAVILNIKA O RASPODELI SREDSTAVA SA UTVRĐENIM KRITERIJUMIMA ZA DODELU KREDITA PO RASPISANIM KONKURSIMA U 2015. godini;

Prijave se mogu preuzeti u Pokrajinskom fondu za razvoj poljoprivrede u Novom Sadu, opštinskim kancelarijama, kao i na sajtu: www.fondpolj.vojvodina.gov.rs.

Pored popunjene prijave, učesnici konkursa dužni su da podnesu i sledeću dokumentaciju:
•    originalni predračun sa specifikacijom za nabavku voćnih sadnica iskazan u dinarskom iznosu koji će izdavati dobavljači registrovani za proizvodnju i prodaju voćnih sadnica;
*napomena: Fond neće prihvatati izmene predračuna u toku trajanja konkursa;
•    original vlasničkog lista za poljoprivredno zemljište ne stariji od 15 dana, na koje se može staviti hipoteka u korist Fonda u jedan i po puta većoj vrednosti od odobrene vrednosti kredita (napomena: podnosilac prijave ne mora biti i vlasnik poljoprivrednog zemljišta  koja će se staviti pod hipoteku) ili u slučaju bankarske garancije pismo o namerama izdavanja garancije;
•    izvod iz registra poljoprivrednih gazdinstava za 2015. godinu – podaci o poljoprivrednom gazdinstvu;
•    uverenje poreske uprave o izmirenosti naknade za odvodnjavanje, ne starije od 30 dana (za podnosioca prijave, za vlasnika i za svakog suvlasnika na poljoprivrednom zemljištu);
•    fotokopija lične karte ili očitana čipovana lična karta (za podnosioca prijave, za vlasnika i za svakog suvlasnika na poljoprivrednom zemljištu);
•    kredit će se realizovati u skladu sa planiranim sredstvima

Konkurs je otvoren od 20. septembra 2015. do 12. oktobra 2015. godine. Nepotpune i neblagovremene prijave neće se uzeti u razmatranje.

Sve dodatne informacije mogu se dobiti na telefon: 021/557-451

Detaljnije

Perspektiva za održivost

trag fondacijaTRAG FONDACIJA

Perspektiva za održivost

Program Perspektiva za održivost otvoren je za organizacije civilnog društva i mreže organizacija i stavlja akcenat na strateško razmišljanje i korišćenje inovativnih filantropskih i fandrejzing praksi, u cilju postizanja dugoročne održivosti. Podeljen je na dve faze: prikupljanje sredstava i mečing donacija za realizaciju projektnih aktivnosti. Rok za prijavljivanje je 5. oktobar!

Projekti s kojima se organizacije prijavljuju nisu tematski ograničeni. Ipak, potrebno je da budu u skladu s misijom organizacije odnosno mreže, kao i da budu relevantni za širu zajednicu i veći broj ljudi. Potrebno je i da imaju potencijal za prikupljanje sredstava i da budu dugoročno održivi. Realan plan održivosti projekta podrazumeva da bude orijentisan na nezavisne izvore finansiranja kao što su donacije od pojedinaca, privrede i ekonomskih aktivnosti organizacija/mreža. Organizacije koje budu uključene prikupljaće sredstva za svoje projekte u zajednicama u kojima deluju, a i šire, uz finansijsku podršku od 3000 USD i konsultativnu pomoć Trag fondacije. Trag će im takođe dodeliti i donaciju jednaku prikupljenom iznosu do maskimalne sume predviđene programom, koja iznosi 9000 USD.

Program Perspektiva za održivost sprovodi Trag fondacija u okviru projekta FIlantropija za lokalne zajednice u partnerstvu i uz finansijsku podršku Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID).

Rok za prijavljivanje je 5. oktobar do 17h.

Detaljnije

Konkurs za finansiranje i sufinansiranje aktivnosti, programa i projekata nacionalnih saveta

POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA OBRAZOVANJE, PROPISE, UPRAVU I NACIONALNE MANJINE – NACIONALNE ZAJEDNICE

Konkurs  za finansiranje i sufinansiranje aktivnosti, programa i projekata nacionalnih saveta nacionalnih manjina u oblasti osnovnog i srednjeg obrazovanja na teritoriji AP Vojvodine za 2015. godinu

Konkurs se raspisuje na iznos od 1.615.000,00 dinara obezbeđenih Pokrajinskom skupštinskom odlukom o budžetu Autonomne pokrajine Vojvodine za 2015. godinu („Službeni list APV“, br. 53/14,  54/14 – ispr. i 29/15-rebalans) za finansiranje i sufinansiranje aktivnosti, programa i projekata nacionalnih saveta nacionalnih manjina u oblasti razvoja i podizanja kvaliteta osnovnog i srednjeg obrazovanja na jezicima/govoru nacionalnih manjina – nacionalnih zajednica u Autonomnoj pokrajini Vojvodini za 2015. godinu. Sredstva su opredeljena :

•    za osnovno obrazovanje 950.000,00 dinara i
•    za srednje obrazovanje 665.000,00 dinara.

Realizacija finansijskih obaveza vršiće se u skladu sa likvidnim mogućnostima budžeta Autonomne pokrajine Vojvodine za 2015. godinu.

USLOVI KONKURSA

1. Podnosioci zahteva

Korisnici koji imaju pravo da učestvuju u raspodeli sredstava su registrovani nacionalni saveti nacionalnih manjina sa sedištem na teritoriji AP Vojvodine.

2. Kriterijumi raspodele sredstava

Kriterijumi raspodele sredstava po Pravilniku o dodeli budžetskih sredstava Pokrajinskog sekretarijata za obrazovanje, propise, upravu i nacionalne manjine – nacionalne zajednice za finansiranje i sufinansiranje aktivnosti, programa i projekata nacionalnih saveta nacionalnih manjina u oblasti osnovnog i srednjeg obrazovanja su:
•    da li se jezik/govor nacionalne manjine – nacionalne zajednice koju nacionalni savet predstavlja nalazi u službenoj upotrebi na teritoriji AP Vojvodine, odnosno da li se na tom jeziku/govoru realizuje obrazovno-vaspitni rad u osnovnim i srednjim školama;
•    značaj aktivnosti, programa i projekta za razvoj i podizanje kvaliteta osnovnog i srednjeg obrazovanja na teritoriji AP Vojvodine na jezicima/govoru nacionalnih manjina – nacionalnih zajednica;
•    vrsta i visina troškova koji su potrebni za obrazovno-vaspitne aktivnosti, programe ili projekte koji se realizuju tokom tekuće budžetske godine;
•    da li se aktivnost, program ili projekat može pretežno realizovati u tekućoj budžetskoj godini.

NAČIN PODNOŠENJA ZAHTEVA

Zahtevi za dodelu sredstava podnose se na jedinstvenom konkursnom obrascu Sekretarijata. Kompletna konkursna dokumentacija može se preuzeti od 02. septembra 2015. godine na web adresi  Sekretarijata www.puma.vojvodina.gov.rs

Zahtevi se dostavljaju putem pošte na adresu: Pokrajinski sekretarijat za obrazovanje, propise, upravu i nacionalne manjine – nacionalne zajednice sa naznakom ”Za konkurs – za finansiranje i sufinansiranje aktivnosti i programa nacionalnih saveta nacionalnih manjina”, Bulevar Mihajla Pupina 16, 21000 Novi Sad ili se podnose lično, predajom na pisarnici pokrajinskih organa uprave u Novom Sadu (u prizemlju zgrade Pokrajinske vlade).

Uz prijavu na konkurs, podnosi se sledeća obavezna dokumentacija:

•     pojedinačni izveštaji o pripremi testova za svakog autora i
•     zbirni izveštaj na nivou nacionalnog saveta, posebno za osnovne i posebno za srednje škole.

Rok za podnošenje prijava na Konkurs je 16. septembar 2015. godine.

Sekretarijat zadržava pravo da od podnosioca zahteva, po potrebi, zatraži dodatnu dokumentaciju i informacije, odnosno da za dodelu sredstava odredi ispunjenje potrebnih uslova.

Neblagovremene ili nepotpune prijave neće biti razmatrane.

Rezultati Konkursa će biti objavljeni na internet prezentaciji Sekretarijata.

Zainteresovana lica dodatne informacije u vezi sa realizacijom Konkursa mogu dobiti u Sekretarijatu na telefon 021/487-4183.

Detaljnije