Arhiva ‘Konkursi’

Javni konkurs za finansiranje odnosno sufinansiranje nabavke medicinske i nemedicinske opreme zdravstvenim ustanovama u 2018. godini

POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA ZDRAVSTVO

Javni konkurs za finansiranje odnosno sufinansiranje nabavke medicinske i nemedicinske opreme zdravstvenim ustanovama u 2018. godini

Pokrajinski sekretarijat za zdravstvo, u skladu s članom 13. stav 1. tačka 5. Zakona o zdravstvenoj zaštiti („Službeni glasnik RS”, br. 107/05, 72/09 – drugi zakon, 88/10, 99/10, 57/11, 119/12, 45/13 – drugi zakon, 93/14, 96/15, 106/15, 105/17-drugi zakon i 113/17-drugi zakon), Pokrajinskom skupštinskom odlukom o budžetu Autonomne pokrajine Vojvodine za 2018. godinu („Službeni list APV”, br. 57/17 i 17/18 – rebalans) i Finansijskim planom Pokrajinskog sekretarijata za zdravstvo za 2018. godinu, finansiraće odnosno sufinansiraće u 2018. godini nabavku medicinske i nemedicinske opreme zdravstvenim ustanovama čiji je osnivač Autonomna pokrajina Vojvodina ‒ u skladu sa zakonom i planom mreže zdravstvenih ustanova, sa ukupno 1.000.000.000,00 dinara.

Po ovom javnom konkursu, sredstva će se dodeliti u skladu s Pravilnikom o postupku i kriterijumima za raspoređivanje budžetskih sredstava Pokrajinskog sekretarijata za zdravstvo u vršenju osnivačkih prava nad zdravstvenim ustanovama čiji je osnivač AP Vojvodina („Službeni list APV”, broj 2/18), koji je dostupan i na oglasnoj tabli Pokrajinskog sekretarijata za zdravstvo i objavljen na internet stranici www.zdravstvo.vojvodina.gov.rs.

Finansijske obaveze realizovaće se u skladu s likvidnim mogućnostima budžeta Autonomne pokrajine Vojvodine za 2018. godinu.

Korisnici sredstava dužni su da dodeljena sredstva utroše do 31. decembra 2018. godine.

Predmet konkursa jesu finansiranje, odnosno sufinansiranje nabavke medicinske i nemedicinske opreme.

Pravo učešća na konkursu imaju zdravstvene ustanove čiji je osnivač Autonomna pokrajina Vojvodina, u skladu s planom mreže zdravstvenih ustanova.

Prijava na javni konkurs podnosi se u jednom primerku, isključivo na obrascu prijave koji se može preuzeti u Pokrajinskom sekretarijatu za zdravstvo Novi Sad, Bulevar Mihajla Pupina broj 16, II sprat, kancelarija 42 (br. tel.487-4514), kao i na internet stranici navedenog sekretarijata: www.zdravstvo.vojvodina.gov.rs.

Prijave se podnose Pokrajinskom sekretarijatu za zdravstvo, Bulevar Mihajla Pupina broj 16, 21108 Novi Sad – poštom ili lično u Pisarnici pokrajinskih organa uprave u zgradi Pokrajinske vlade, Bulevar Mihajla Pupina broj 16, 21108 Novi Sad, s naznakom – „Za konkurs”.

Neblagovremene i nepotpune prijave, prijave koje su podnela neovlašćena lica i prijave koje nisu podnete na propisanom obrascu – neće se razmatrati.

Konkursna dokumentacija se ne vraća.

Prijava na javni konkurs podnosi se u roku od 20 dana od dana objavljivanja u „Službenom listu APV”, odnosno u dnevnom listu „Dnevnik”.

Postupak konkursa za dodelu sredstava sprovodi komisija koju obrazuje pokrajinski sekretar za zdravstvo. Nakon razmatranja i procene prijava prispelih na javni konkurs, komisija sačinjava bodovnu listu i obrazloženi predlog za dodelu sredstava po javnom konkursu. Pokrajinski sekretar za zdravstvo – u skladu s likvidnim mogućnostima budžeta – odlučuje o dodeli sredstava rešenjem koje je konačno. Prijave za dodelu sredstava procenjuju se prema sledećim kriterijumima:
– stepen neophodnosti realizacije opremanja zdravstvene ustanove za organizaciju rada i obavljanje delatnosti zdravstvene ustanove;
– doprinos unapređivanju dostupnosti i pristupačnosti zdravstvene zaštite, odnosno skraćenju čekanja na zdravstvenu uslugu;
– postojanje naloga inspekcije za postupanje;
– doprinos uvođenju i primeni novih zdravstvenih tehnologija;
– visina traženih sredstava, te odnos troškova i očekivanih rezultata.

U okviru prvog kriterijuma – stepen neophodnosti realizacije opremanja zdravstvene ustanove za organizaciju rada i obavljanje delatnosti zdravstvene ustanove – ukupan broj bodova koji se može dodeliti jeste 30.

U okviru drugog kriterijuma – doprinos unapređivanju dostupnosti i pristupačnosti zdravstvene zaštite, odnosno skraćenju čekanja na zdravstvenu uslugu – ukupan broj bodova koji se može dodeliti jeste 25.

U okviru trećeg kriterijuma – postojanje naloga inspekcije za postupanje – ukupan broj bodova koji se može dodeliti jeste 15.

U okviru četvrtog kriterijuma – doprinos uvođenju i primeni novih zdravstvenih tehnologija – ukupan broj bodova koji se može dodeliti jeste 15.

U okviru petog kriterijuma – visina traženih sredstava i odnos troškova i očekivanih rezultata – ukupan broj bodova koji se može dodeliti jeste 15.

Rezultati konkursa biće objavljeni na internet stranici Pokrajinskog sekretarijata za zdravstvo www.zdravstvo.vojvodina.gov.rs.

Detaljnije

Konkurs za dodelu sredstava za podizanje novih ribnjaka i rekonstrukciju postojećih na teritoriji AP Vojvodine za 2018.godinu

POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA POLJOPRIVREDU, VODOPRIVREDU I ŠUMARSTVO

Konkurs za dodelu sredstava za podizanje novih ribnjaka i rekonstrukciju postojećih na teritoriji AP Vojvodine za 2018.godinu

1. CILJ I PREDMET KONKURSA

Cilj ovog Konkursa je unapređenje načina korišćenja neobradivog poljoprivrednog zemljišta u cilju unapređenja ribarstva na teritoriji AP Vojvodine.
Predmet konkursa je dodela bespovratnih sredstva za podizanje novih i rekonstrukciju postojećih ribnjaka, na površini ne manjoj od 1 ha i ne većoj od 50 ha, koji se nalaze na teritoriji AP Vojvodine.
Pod objektima, u smislu ovog konkursa, podrazumevaju se isključivo objekti za proizvodnju ribe – rastilišta, mladičnjaci, tovilišta, zimovnici, izlovni i obodni kanali.

2. VISINA I NAMENA SREDSTAVA

Ukupan iznos propisanih sredstava koji se dodeljuje po ovom konkursu je 20.000.000,00 dinara.

Maksimalna podrška po ovom konkursu iznosi do 50 % od ukupne vrednosti zemljanih radova na ribnjačkim objektima, a najviše do 5.000.000,00 dinara ukupne projektovane vrednosti zemljanih radova, bez PDV-a po korisniku, a ostalih 50 % obezbeđuje korisnik sredstava.
Iznos sredstava za podršku rekonstrukcije ribnjaka ne može biti veći od 500.000,00 dinara po hektaru.
Iznos sredstava za podršku podizanju novih ribnjaka ne može biti veći od 800.000,00 dinara po hektaru.

Prihvatljivi troškovi po ovom konkursu jesu troškovi zemljanih radova na rekonstrukciji ribnjaka i podizanju novih ribnjaka koji su predmet ovog konkursa, iskazani bez PDV‐a.

Vrsta radova koji su predmet ovog konkursa:
1. Čišćenje terena
2. Izrada nasipa
3. Korekcija krune postojećeg nasipa
4. Iskop materijala, razastiranje i nasipanje
5. Izgradnja obodnog kanala
6. Mašinski iskop zemlje iz najbližeg pozajmišta
7. Ugradnja donesene zemlje u oštećena mesta na nasipu
8. Mašinsko izmuljenje izlovnih kanala, izlovnih jama i dovodno-odvodnog kanala
9. Utovar i prevoz iskopanog materijala na najbližu deponiju
10. Razastiranje iskopanog materijala
11. Škarpiranje kosina kanala i nasipa
12. Nabijanje nasipa vibroježom
13. Izrada pregradnog nasipa
14. Utovar i prevoz iskopanog materijala iz najbližeg pozajmišta.

3. KORISNICI SREDSTAVA

Pravo na podsticaje ostvaruju pravna lica koja su upisana u Registar poljoprivrednih gazdinstava i nalaze se u aktivnom statusu, i to:
1. pravno lice:
– privredno društvo,
– zemljoradnička zadruga.
Privredno društvo može ostvariti pravo na podsticaje ako je razvrstano u mikro i malo pravno lice, u skladu sa zakonom kojim se uređuje računovodstvo („Službeni glasnik RS“, broj 62/2013).

4. USLOVI ZA UČEŠĆE NA KONKURSU

Za pravna lica i zemljoradničke zadruge:

1. da je registovan u Agenciji za privredne registre za obavljanje delatnosti slatkovodne akvakultrue;
2. da je upisan u Registr gazdinstva sa odgovarajućim stočnim fondom (podatke o vrsti životinja i broju gazdinstva (HID) na kojima se drže ili uzgajaju);
3. podnosilac prijave mora imati sedište na teritoriji jedinice lokalne samouprave sa teritorije AP Vojvodine, s tim što i mesto realizacije investicije mora biti na teritoriji jedinice lokalne samouprave sa teritorije AP Vojvodine;
4. podnosilac prijave za investiciju za koju podnosi prijavu ne sme koristiti sredstva po nekom drugom osnovu (subvencije, podsticaji) za istu namenu, odnosno ista investicija ne sme biti predmet drugog postupka za korišćenje podsticaja, osim podsticaja u skladu s posebnim propisom kojim se uređuje kreditna podrška registrovanim poljoprivrednim gazdinstvima
5. podnosilac prijave ne sme imati neispunjenih ugovornih obaveza prema Pokrajinskom sekretarijatu za poljoprivredu vodoprivredu i šumarstvo (u daljem tekstu: Sekretarijat), kao ni prema Ministarstvu poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede, na osnovu ranije potpisanih ugovora;
6. podnosilac prijave mora izmiriti dospele obaveze po ugovorima o zakupu državnog poljoprivrednog zemljišta za 2017. godinu;
7. podnosilac prijave mora regulisati dospele poreske obaveze zaključno sa 2017. godinom za podnosioca prijave (izdato od strane nadležnog organa jedinice lokalne samouprave gde se nalazi predmetna investicija, ako se sedište podnosioca prijave nalazi na teritoriji druge lokalne samouprave onda treba dostaviti napred navedeno uverenje i od te lokalne samouprave);
8. podnosilac prijave i izvođač radova ne mogu da predstavljaju povezana lica u smislu člana 62. Zakona o privrednim društvima („Službeni glasnik RS“, br. 36/11 i 99/11 i 83/14 i 5/15);
9. da se plaćanje vrši na tekući račun izvođača, a plaćanja putem kompenzacije i cesije neće biti priznata.
10. da nije pokrenut postupka stečaja i/ili likvidacije nad pravnim licem podnosiocem prijave.

5. VREMENSKI OKVIR

Konkurs je otvoren do utroška sredstava, a zaključno sa 15.09.2018. godine.

6. POTREBNA DOKUMENTACIJA ZA PODIZANJE NOVIH RIBNJAKA

1. čitko popunjen obrazac prijave na konkurs s potpisom odgovornog lica i overen pečatom (sa izjavom o pribavljanju dokumenata o kojoj se vodi službena evidencija);
2. fotokopija izvoda iz registra Agencije za privredne registre sa poreskim identifikacionim brojem;
3. original izvod iz Registra gazdinstva sa odgovarajućim stočnim fondom (podatke o vrsti životinja i broju gazdinstva (HID) na kojima se drže ili uzgajaju);
4. izvod iz lista nepokretnosti ili zemljišnih knjiga s podacima o vlasništvu i ograničenjima za sve katastarske parcele pod neobradivim poljoprivrednim zemljištem koje su predmet prijave (ne stariji od 30 dana), oblik svojine – privatna i obim udela 1/1 ili overena kopija ugovora o višegodišnjem zakupu neobradivog poljoprivrednog zemljišta (najmanje 10 godina), izvod iz lista nepokretnosti ili zemljišnih knjiga koji može glasiti na državnu svojinu (uz obaveznu saglasnost nadležnog državnog organa) ili privatnu svojinu sa obimom udela privatne svojine 1/1, pri čemu ugovor mora da važi još najmanje pet godina;
5. izjava podnosioca prijave da po nekom drugom osnovu ne koristi bespovratna podsticajna sredstva za istu namenu;
6. dokaz nadležnog organa da se na predmetnom zemljištu može realizovati projekat izgradnje ribnjačkih površina (lokacijska dozvola, dokaz da je podnet zahtev za izdavanje građevinske dozvole ili građevinska dozvola);
7. investiciono-tehnička dokumentacija s predmerom i predračunom, koju je izradio odgovorni projektant;
8. predračun izvođača radova;
9. uverenje da nije pokrenut postupka stečaja i/ili likvidacije nad pravnim licem podnosiocem prijave.
10. uverenje poreske uprave o izmirenim svim poreskim obavezama i drugim javnim dažbinama za 2017.godinu.

Podnosilac prijave – na obrascu koji je sastavni deo prijave na konkurs – treba da se izjasni o tome da li će dokumentaciju navedenu pod tačkama 2, 3 ,4 9 i 10. pribaviti sam ili je saglasan s tim da je pribavi Sekretarijat, po službenoj dužnosti.

POTREBNA DOKUMENTACIJA ZA REKONSTRUKCIJU RIBNJAKA

1. čitko popunjen obrazac prijave na konkurs s potpisom odgovornog lica i overen pečatom (sa izjavom o pribavljanju dokumenata o kojoj se vodi službena evidencija);
2. fotokopija izvoda iz registra Agencije za privredne registre sa poreskim identifikacionim brojem;
3. original izvod iz Registra gazdinstva sa odgovarajućim stočnim fondom (podatke o vrsti životinja i broju gazdinstva (HID) na kojima se drže ili uzgajaju);
4. fotokopija važeće vodne dozvole;
5. fotokopija rešenja – saglasnosti da je objekat izgrađen u skladu s veterinarsko-sanitarnim uslovima – registracija objekta;
6. izvod iz lista nepokretnosti ili zemljišnih knjiga s podacima o vlasništvu i ograničenjima za sve
katastarske parcele pod ribnjačkim površinama koje su predmet prijave oblik svojine – privatna, i obim udela 1/1 ili overena kopija ugovora o višegodišnjem zakupu ribnjačkih površina (najmanje 10 godina), izvod iz lista nepokretnosti ili zemljišnih knjiga koji može glasiti na državnu svojinu (uz obaveznu saglasnost nadležnog državnog organa) pri čemu ugovor mora da važi još najmanje pet godina;
7. dokaz o izmirenim vodnim naknadama;
8. izjava podnosioca prijave da po nekom drugom osnovu ne koristi bespovratna podsticajna sredstva za istu namenu;
9. investiciono-tehničku dokumentaciju s predmerom i predračunom, koju je izradio odgovorni projektant;
10. predračun izvođača radova;
11. da je podnosilac prijave regulisao poreske i druge dospele obaveze iz javnih prihoda za 2017. godinu;
Podnosilac prijave – na obrascu koji je sastavni deo prijave na konkurs – treba da se izjasni o tome da li će dokumentaciju navedenu pod tačkama 2, 3, 4 , 6 , 7 i 11. pribaviti sam ili je saglasan s tim da je pribavi Sekretarijat, po službenoj dužnosti.
Komisija zadržava pravo da, pored navedenih dokumenata, zatraži i druga dokumenta.

7. POSTUPAK DONOŠENJA ODLUKE

Postupak donošenja odluke regulisan je u skladu sa Poslovnikom o radu komisija za izradu konkursa i pravilnika i postupanje po konkursima raspisanim u pokrajinskom sekretarijatu za poljoprivredu, vodoprivredu i šumarstvo od 20.02.2018. godine i izmenama i dopunama Poslovnika o radu komisija za izradu konkursa i pravilnika i postupanje po konkursima raspisanim u pokrajinskom sekretarijatu za poljoprivredu, vodoprivredu i šumarstvo od 21.03.2018. godine, a na osnovu kog je donet pravilnik za dodelu sredstava za podizanje novih ribnjaka i rekonstrukciju postojećih na teritoriji AP Vojvodine za 2018.godinu.

8. USLOVI KORIŠĆENJA SREDSTAVA

Korisnik sredstava obavezan je da pismenim putem prijavi početak i završetak radova, najmanje 15 dana pre početka i završetka radova Pokrajinskom sekretarijatu za poljoprivredu, vodoprivredu i šumarstvo.
Zapisnik o početku i završetku radova vršiće nadležni sektor inspekcije Pokrajinskog sekretarijata za poljoprivredu, vodoprivredu i šumarstvo.
Sredstva se isplaćuju nakon izvršenih radova koji su predmet ovog konkursa pri čemu je potrebno dostaviti:

• Narativni (kratak, pisani) izveštaj o izvršenom poslu;
• Original račun;
• Original izvod banke o plaćanju računa;
• Rešenje o imenovanju nadzornog organa s kopijom licence;
• Rešenje o imenovanju odgovornog izvođača radova s kopijom licence;
• Original privremene i okonačne situacije, koju su overili odgovorni izvođač radova,
nadzorni organ i investitor;
• Original ili kopiju građevinskog dnevnika, koji su overili izvođač radova, nadzorni
organ i investitor;
• Original ili kopiju obračunskog lista građevinske knjige, koji su overili odgovorni izvođač
radova, nadzorni organ i investitor;
Postupak donošenja odluke, kriterijumi i ostala pitanja vezana za konkurs, propisani su Pravilnikom;
Bespovratna sredstva isplaćivaće se u skladu s prilivom sredstava u budžet AP Vojvodine.

9. NAČIN DOSTAVLJANJA PRIJAVA
Prijave s potrebnom dokumentacijom dostaviti poštom na adresu: Pokrajinski sekretarijat za poljoprivredu, vodoprivredu i šumarstvo, Bulevar Mihajla Pupina 16, 21000 Novi Sad, sa naznakom „KONKURS – IZGRADNJA NOVIH RIBNJAKA I REKONSTRUKCIJA POSTOJEĆIH – NE OTVARATI”, ili lično na pisarnici pokrajinskih organa uprave u zgradi Pokrajinske vlade, svakog radnog dana od 9 do 14 časova.

10. KONTAKT
Dodatne informacije mogu se dobiti putem telefona: 021/4881-851; od 10 do 14 časova.

11. PREUZIMANJE DOKUMENTACIJE U ELEKTRONSKOJ FORMI
Tekst konkursa, Pravilnik i obrazac prijave, mogu se preuzeti sa internet adrese: www.psp.vojvodina.gov.rs.

Detaljnije

Konkurs SKGO za najbolje medijske priloge “Drugačije od drugih”

SKGO

Konkurs SKGO za najbolje medijske priloge “Drugačije od drugih”

Stalna konferencija gradova i opština – Savez gradova i opština Srbije (SKGO), u okviru programa „Podrška lokalnim samoupravama u Srbiji na putu ka EU – Druga faza” koji finansira Vlada Švedske, i ove godine raspisala je konkurs za najbolje medijske priloge o praksi u lokalnoj samoupravi “Drugačije od drugih” koji je za novinare lokalnih, regionalnih i nacionalnih medija otvoren od 15. aprila do 15. oktobra 2018. godine.

Teme konkursa su: EU integracije, zaštita životne sredine, unapređenje poslovne klime, prevencija i upravljanje vanrednim situacijama, као i rodna ravnopravnost i ljudska prava na lokalnom nivou. Raspisivanjem ovog konkursa SKGO želi da istakne važnost i ulogu lokalnih vlasti u ovim oblastima, a u cilju poboljšanja kvaliteta usluga koje pružaju građanima.

U okviru konkursa “Drugačije od drugih” biće dodeljeno ukupno pet nagrada, a autori najboljih priloga biće nagrađeni laptop računarima.

Ocenu o najboljim medijskim prilozima doneće nezavisni žiri, koji čine iskusni urednici vodećih redakcija: Nada Gogić (RTS), Suzana Trninić (TV Prva), Veselin Simonović (Blic), Zoran Sekulić (Fonet) i Vladan Samardžić (Večernje novosti).

Priloge treba poslati Službi za informisanje SKGO elektronskim putem na zeljko.krnetic@skgo.org i milos.obradovic@skgo.org, ili poštom na adresu STALNA KONFERENCIJA GRADOVA I OPŠTINA – Služba za informisanje, Makedonska 22/VIII, 11000 Beograd, sa naznakom – MEDIJSKI KONKURS „DRUGAČIJE OD DRUGIH“.

Detaljnije

Pravilnik o podsticajima za investicije u fizičku imovinu poljoprivrednog gazdinstva za izgradnju i opremanje objekata za unapređenje primarne poljoprivredne proizvodnje

MINISTARSTVO POLJOPRIVREDE, ŠUMARSTVA I VODOPRIVREDE

Pravilnik o podsticajima za investicije u fizičku imovinu poljoprivrednog gazdinstva za izgradnju i opremanje objekata za unapređenje primarne poljoprivredne proizvodnje

Pravilnikom o podsticajima za investicije u fizičku imovinu poljoprivrednog gazdinstva za izgradnju i opremanje objekata za unapređenje primarne poljoprivredne proizvodnje („Službeni glasnik RS“, broj 29/2018) bliže se propisuju vrste podsticaja za podršku programima koji se odnose na unapređenje konkurentnosti kroz podsticaje za investicije u fizičku imovinu poljoprivrednog gazdinstva za izgradnju i opremanje objekata za unapređenje primarne poljoprivredne proizvodnje, uslovi, način za ostvarivanje prava na podsticaje i obrazac zahteva za ostvarivanje prava na podsticaje, kao i maksimalni iznosi podsticaja po korisniku i po pojedinoj vrsti podsticaja. Podsticaji obuhvataju podršku programima:

Podsticaji obuhvataju podršku programima, i to:

1. Podsticaji programu za podršku investicijama za izgradnju i opremanje objekata za čuvanje i skladištenje voća i povrća i to: izgradnju objekta za čuvanje i skladištenje voća i povrća; nabavku nove opreme za objekat za čuvanje i skladištenje voća i povrća;nabavku nove opreme za pripremu voća i povrća za tržište.

2. Podsticaji programu za podršku investicijama za izgradnju i opremanje objekata za unapređenje primarne stočarske proizvodnje i to: izgradnju objekta za smeštaj svinja, ovaca i koza; nabavku nove opreme za objekat za smeštaj životinja; građenje novog objekta za skladištenje stajnjaka; nabavku nove opreme za manipulaciju, odlaganje, separaciju i distribuciju stajnjaka; nabavku nove opreme za objekte za akvakulturu.

Precizniji podaci o prihvatljivim investicijama mogu se naći u Tabeli – Podsticaji i prihvatljive investicije za izgradnju i opremanje objekata za unapređenje primarne poljoprivredne proizvodnje, koja je sastavni deo ovog Pravilnika.

Pravo na podsticaje ostvaruju lica koja su upisana u Registar poljoprivrednih gazdinstava i nalaze se u aktivnom statusu, i to: fizičko lice – nosilac registrovanog komercijalnog porodičnog poljoprivrednog gazdinstva; preduzetnik; privredno društvo; zemljoradnička zadruga koja ima najmanje pet članova zadruge koji su upisani u Registar, kao nosioci ili članovi pet različitih komercijalnih porodičnih poljoprivrednih gazdinstava u aktivnom statusu; srednja škola.
Pravo na subvenciju se ostvaruje ako je, pored ostalog, investicija za koju se podnosi zahtev realizovana u periodu od 16. oktobra prethodne kalendarske godine, a najkasnije do dana podnošenja zahteva za ostvarivanja prava na podsticaje i nije predmet podsticaja po nekom drugom osnovu, osim podsticaja u skladu sa posebnim propisom kojim se uređuje kreditna podrška registrovanim poljoprivrednim gazdinstvima.

Propisano je da vrednost prihvatljive investicije (navedene u Tabeli – Podsticaji i prihvatljive investicije) koja je predmet zahteva bude veća od 100.000 dinara, dok iznos pojedinačnog računa treba da bude veći od 50.000 dinara i da je račun za svaku pojedinačnu investiciju iz Tabele veći od 50.000 dinara.

Kako bi ostavrio pravo na podsticaj u okviru programu za podršku investicijama za izgradnju i opremanje objekata za čuvanje i skladištenje voća i povrća, podnosilac zahteva treba da u RPG ima upisano poljoprivredno zemljište pod proizvodnjom voća i povrća i to površine: do 2 ha jagodastog voća, odnosno do 5 ha drugog voća, odnosno do 0,5 ha povrća u zaštićenom prostoru, odnosno do 3 ha povrća na otvorenom prostoru i da je predmet investicije vezan za proizvodnju odgovarajuće vrste voća i povrća.

Podnosilac zahteva u okviru programa za podršku investicijama za izgradnju i opremanje objekata za unapređenje primarne stočarske proizvodnje treba da u RPG ima prijavljen odgovarajući stočni fond i da na poljoprivrednom gazdinstvu ima najviše 19 mlečnih krava i/ili ako ima ukupni kapacitet objekta: do najviše 19 goveda i/ili do najviše 149 ovaca i koza i/ili do najviše 29 krmača i/ili 99 tovnih svinja i/ili od 1000 do 3.999 brojlera po turnusu i/ili do najviše 100 tovnih ćurki po turnusu i/ili najmanje 500 kg ribe.

Postupak za ostvarivanje prava na podsticaje pokreće se podnošenjem zahteva Ministarstvu nadležnom za poslove poljoprivrede – Upravi za agrarna plaćanja, za svaku kalendarsku godinu, u periodu od 15. aprila do 15. oktobra tekuće godine.

U navedenom periodu isti podnosilac može podneti samo jedan zahtev za ostvarivanje prava na podsticaje u okviru jednog programa, pri čemu zahtev može obuhvatiti jedan ili više podsticaja, odnosno jednu ili više prihvatljivih investicija iz Tabele.

Podsticaji se utvrđuju u procentualnom iznosu od vrednosti realizovane prihvatljive investicije umanjene za iznos sredstava na ime poreza na dodatu vrednost, u skladu sa zakonom kojim se uređuju podsticaji u poljoprivredi i ruralnom razvoju, odnosno posebnim propisom kojim se uređuje raspodela podsticaja u poljoprivredi i ruralnom razvoju.

Najviši ukupni iznos podsticaja po podnosiocu zahteva je 2.000.000 dinara za podsticaje programu za podršku investicijama za izgradnju i opremanje objekata za čuvanje i skladištenje voća i povrća i 3.500.000 dinara za podsticaje programu za podršku investicijama za izgradnju i opremanje objekata za unapređenje primarne stočarske proizvodnje.

Korisnik podsticaja treba da namenski koristi, ne otuđi i ne omogući drugom licu korišćenje predmeta podsticaja u roku od pet godina od dana konačnosti rešenja.

Detaljnije

Poziv organizacijama civilnog društva za učešće na konkursu za jačanje kapaciteta za javno zastupanje

FONDACIJA ANA I VLADE DIVAC

Poziv organizacijama civilnog društva za učešće na konkursu za jačanje kapaciteta za javno zastupanje

Konkurs se realizuje u okviru projekta: Jačanje rodne jednakosti i položaja samohranih roditelja na tržištu rada u Srbiji ref.br 2017/390-951, koji Fondacija Ana i Vlade Divac implementira u partnerstvu sa Centrom za dostojanstven rad. Projekat se realizuje od novembra 2017. godine do maja 2019. godine na teritoriji Republike Srbije, a uz finansijsku podršku Evropske unije u okviru programa Evropski instrument za demokratiju i ljudska prava (EIDHR).

Program podrške je kreiran u cilju jačanja kapaciteta organizacija civilnog društva da osmisle, razviju i sprovedu lokalne inicijative zagovaranja i utiču na svoje lokalne samouprave i ostale aktere u zajednici.

Opšti cilj konkursa je da doprinese poboljšanju socio-ekonomskih i radnih prava samohranih roditelja kroz jačanje kapaciteta organizacija civilnog društva za javno zastupanje.

Specifični cilj je razvijanje konkretnih i efektivnih lokalnih inicijativa javnog zastupanja usmerenih na kreiranje povoljnijeg okruženja za zapošljavanje i pristup tržištu rada samohranih roditelja kroz povezivanje javnog, civilnog i biznis sektora.

Prioriteti konkursa
1. Uspostavljanje međusektorske saradnje na lokalnom nivou u cilju kreiranja povoljnijeg okruženja za zapošljavanje samohranih roditelja
2. Predlozi za izmenu ili dopunu postojećih regultiva i praksi na lokalnom nivou,
3. Promocija i/ili implementacija postojećih propisa
4. Podrška lokalnim inicijativama zastupanja za uspostavljanje, razvijanje ili održivost usluga/mera namenjenih samohranim roditeljima, a koje bi olakšale pristup tržištu rada i/ili usklađivanju rada i roditeljstva
5. Uticaj na donosioce odluka za uspostavljanje ekonomski i lokacijski lako dostupnih usluga vođenja domaćinstva i brige oko dece
6. Stvaranje podsticajnog okruženja na lokalnom nivou za razvoj preduzetništva, socijalnog i ženskog preduzetništva kroz promociju primera dobre prakse

Program podrške obuhvata:
1. Treninge za podizanje kapaciteta organizacije
2. Finansijsku podršku za implementaciju inicijativa javnog zastupanja

Celokupno trajanje programa podrške je 12 meseci i uključuje program za podizanje kapaciteta organizacije i mentorsku i finansijsku podršku u iznosu do 2.500 EUR u dinarskoj protivvrednosti za implementaciju projekata.

Sve informacije o pravilima konkursa (kriterijumima, dozvoljenim aktivnostima i važnim datumima) kao i prijavne obrasce možete preuzeti OVDE.

Pitanja u vezi sa konkursom mogu se postaviti na konkurs@divac.com

Rok za prijavljivanje na konkurs je 7. maj 2018. godine do 16:00 h

Detaljnije

Javni konkurs za organizovanje sprovođenja javnih radova na kojima se angažuju nezaposlena lica u 2018. godini

NACIONALNA SLUŽBA ZA ZAPOŠLJAVANJE-FILIJALA KIKINDA U SARADNJI SA  OPŠTINOM KANJIŽA (LAPZ –Sopstveni program opštine)

Javni konkurs za organizovanje sprovođenja javnih radova na kojima se angažuju nezaposlena lica u 2018. godini

I OSNOVNE INFORMACIJE
Program javnih radova namenjen je radnom angažovanju prvenstveno teže zapošljivih nezaposlenih lica i nezaposlenih u stanju socijalne potrebe, radi očuvanja i unapređenja radnih sposobnosti nezaposlenih, kao i radi ostvarivanja određenog društvenog interesa. Javni rad sprovodi poslodavac – izvođač javnog rada, koga određuje Nacionalna služba za zapošljavanje (u daljem tekstu: Nacionalna služba) na osnovu javnog konkursa.
Poslodavac – izvođač javnog rada može organizovati sprovođenje javnih radova samo ukoliko u ukupnom broju nezasposlenih lica uključenih u program javnih radova ima najmanje 70% nezaposlenih lica po pojedinačnoj prijavi, koja pripadaju sledećim kategorijama:
– radno sposobni korisnici novčane socijalne pomoći, Romi, lica bez kvalifikacija /sa niskim kvalifikacijama ,viškovi zaposlenih , lica koja posao traže duže od 18 meseci.

Pre uključivanja u program Nacionalna služba vrši proveru ispunjenosti zakonskih i uslova ovog javnog konkursa za nezaposleno lice.

Maksimalna dužina trajanja javnog rada je šest meseci, u skladu sa raspoloživim finansijskim sredstvima.

Ugovorom o privremenim i povremenim poslovima utvrdiće se broj radnih dana za svako lice uključeno u javni rad.

Javni radovi se mogu sprovoditi u oblastima:
• održavanja i obnavljanja javne infrastrukture,
• održavanja i zaštite životne sredine i prirode.

Sredstva namenjena za organizovanje sprovođenja javnih radova koriste se za:
• isplatu naknade za obavljen posao nezaposlenim licima uključenim u javne radove po osnovu ugovora o radu na određeno vreme, u visini do 25.000,00 dinara po licu, na mesečnom nivou za pun fond radnih časova, odnosno srazmerno vremenu radnog angažovanja na mesečnom nivou; utvrđen iznos zarade za obavljeni posao se uvećava za pripadajući porez i doprinose za obavezno socijalno osiguranje, koji su obračunati u skladu sa zakonom;

• naknadu troškova dolaska i odlaska sa rada angažovanih lica na javnim radovima, u visini do 2.000,00 dinara po licu srazmerno vremenu radnog angažovanja , uvećan za pripadajuće doprinose za obavezno socijalno osiguranje, koji su obračunati u skladu sa zakonomza svaki mesec angažovanja;

• naknadu troškova sprovođenja javnih radova poslodavcu, u svim oblastima, jednokratno, u visini od:
– 1.000,00 dinara po licu za javne radove koji traju mesec dana
– 1.500,00 dinara po licu za javne radove koji traju dva meseca
– 2.000,00 dinara po licu za javne radove koji traju tri i četiri meseca;

• naknadu troškova obuke: u zavisnosti od vrste i složenosti poslova koje obuhvata javni rad, u toku prvog meseca sprovođenja javnih radova može se organizovati obuka, po internom programu poslodavca ili programu obrazovne ustanove, odnosno za lica angažovana kod poslodavca – pružaoca usluga socijalne zaštite, u skladu sa zakonom; po završetku obuke licu se izdaje potvrda/sertifikat/licenca o stečenim kompetencijama; poslodavcu – izvođaču javnog rada, odnosno obrazovnoj ustanovi, isplaćuju se sredstva u jednokratnom iznosu od 1.000,00 dinara po licu koje je pohađalo obuku i kojem je izdata potvrda o stečenim kompetencijama; naknada troškova obuke ne može biti isplaćena za lica koja su u prethodnom periodu već završila predviđenu obuku; Nacionalna služba procenjuje opravdanost potrebe za obukom, ukoliko isto nije regulisano zakonom.

II USLOVI ZA PODNOŠENJE PRIJAVE
Pravo učešća na Javnom konkursu za organizovanje sprovođenja javnih radova na kojima se angažuju nezaposlena lica imaju:
• organi jedinica lokalne samouprave
• javne ustanove i javna preduzeća
• privredna društva
• preduzetnici
• zadruge
• udruženja koja imaju status pravnog lica, odnosno koja su upisana u Registar Agencije za privredne registre.
Pravo na dodelu sredstava za organizovanje sprovođenja javnog rada poslodavac – izvođač može da ostvari pod uslovom da je registrovan za obavljanje delatnosti na teritoriji Opštine Kanjiža i da je izmirio ranije ugovorne i druge obaveze prema Nacionalnoj službi, osim za obaveze čija je realizacija u toku, ukoliko iste redovno izmiruje.

OSTALE INFORMACIJE
Informacije o javnom konkursu mogu se dobiti u Filijali Kikinda/Ispostavi Kanjiža, preko Pozivnog centra Nacionalne službe, telefon: 0800-300-301 ili na sajtu www.nsz.gov.rs i sajtu opštine: www.kanjiza.rs

Javni konkurs je otvoren od 13.04.2018.godine do 23.04.2018.godine na sajtu www.nsz.gov.rs i sajtu opštine: www.kanjiza.rs.

Detaljnije

Razvoj inovativnih, integrisanih usluga koje odgovaraju mladima i aktivnih modela inkluzije

MINISTARSTVO FINANSIJE

Razvoj inovativnih, integrisanih usluga koje odgovaraju mladima i aktivnih modela inkluzije

Cilj je da se poveća zaposlenost putem jačana aktivnosti mladih, ranog sticanja radnog iskustva i preduzetničkih praksi, i aktivacija korisnika socijalne pomoći.

Poziv je podeljen na:

Lot 1: Zapošljivost mladih- fokusira se na socijalnu inovativnost u zapošljavanju mladih sa naglaskom na međusektorskoj saradnji da bi se došlo do održivih rešenja koja se bave problemima mladih.

Nezaposlena omladina (15-30), pogotovo
– Mladi bez/sa niskim kvalifikacijama
– NEET (nezaposleni, ne obrazuju se, ne edukuju se)
– Mladi iz ranjivih društvenih grupa (ljudi sa posebnim potrebama, nacionalne manjine, omladina koja napušta sistem socijalne zaštite, itd.)

Lot 2: Aktivna inkluzija- treba da se bavi implementacijom aktivnih mera inkluzije u Srbiji koje za ciljne grupe imaju ugrožen grupa, uglavnom primaoce socijalne pomoći.

Ranjive grupe i radno aktivne osobe sa višestrukim smetnjama (15-65), pogotovo nezaposleni odrasli primaoci socijalne pomoći, osobe sa višestrukim smetnjama koje prepoznaje NSZ, osobe sa višestrukim smetnjama koje sistem još ne prepoznaje. Pogotovo:
– Primaoci socijalne pomoći
– Dugoročno nezaposleni (na birou su duže od 1 godine)
– Osobe sa niskim kvalifikacijama i niskim obrazovnim nivoom (osnovna škola ili bez osnovnog obrazovanja)
– Druge ranjive i ugrožene grupe (povratnici, žrtve trgovine ljudima, izbeglice, prestupnici, itd.)

Prioriteti poziva su:
-Povećanje zapošljivosti ugroženih grupa: 1. Nezaposlena omladina (15-30), 2. Različite ugrožene grupe, a naročito primaoci socijalne pomoći
– Razvoj novih ili inovativnih usluga ili paketa prilagođenih potrebama ciljne grupe
– Razvoj i implementacija novih među-institucionalnih modela i među-sektorskih poslovnih rešenja za rad sa ugroženim grupama.

Veličina granta: minimum 60.000 EUR- maksimum 200.000 EUR

Pravo učešća imaju:
– Nevladine organizacije
– Lokalne vlasti
– Operateri u javnom sektoru
– Organizacije podrške javom sektoru (inkubatori, start up centri, itd.)
– Itd.

Kao vodeći partner mogu podneti samo jedan predlog projekta, a osim njega mogu biti partneri u još samo jednom.

Najpre se predaje Koncept- rok: 03.05.2018. do 15.00 h. Pune aplikacije se šalju ako donator to traži.

Više informacija na http://www.cfcu.gov.rs/tender.php?id=468

Detaljnije

Konkurs za dodelu podsticajnih sredstava za realizaciju radova na uređenju kanalske mreže u funkciji odvodnjavanja poljoprivrednog zemljišta

POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA POLJOPRIVREDU, VODOPRIVREDU I ŠUMARSTVO

Konkurs za dodelu podsticajnih sredstava za realizaciju radova na uređenju kanalske mreže u funkciji odvodnjavanja poljoprivrednog zemljišta na teritoriji AP Vojvodine u 2018. godini

1. CILJ I PREDMET KONKURSA:

Cilj konkursa jeste održavanje i podizanje funkcionalnosti kanalske mreže za odvodnjavanja poljoprivrednog zemljišta na viši nivo.

Predmet konkursa je uređenje otvorene kanalske mreže u funkciji odvodnjavanja poljorivrednog zemljišta, pri čemu se sredstva opredeljuju za radove na kanalima, propustima, ustavama, crpnim stanicama sa pratećom elektro-mašinskom opremom i drugim objektima na kanalskoj mreži.

2. VISINA I NAMENA SREDSTAVA:

Ukupan iznos bespovratnih sredstava, koji se dodeljuje po ovom konkursu, jeste 105.000.000,00 dinara.

Maksimalni iznos sredstava po jednoj prijavi, koji odobrava Sekretarijat iznosi do 10.000.000,00 dinara bez PDV-a.

Sredstva se kao bespovratna dodeljuju JVP „Vode Vojvodine“ u obimu do 30% od ukupne vrednosti radova bez PDV-a od strane Sekretarijata, za radove na uređenju otvorene kanalske mreže u funkciji odvodnjavanja poljoprivrednog zemljišta, a preostali iznos obezbeđuju jedinice lokalne samouprave.

3. KORISNIK SREDSTAVA:

Korisnik sredstava je JVP „Vode Vojvodine“.
Podnosioci prijava na konkurs su jedinice lokalnih samouprava (gradovi i opštine) s teritorije AP Vojvodine.

4. USLOVI ZA UČEŠĆE NA KONKURSU:

• U celosti izvršena avansna uplata na račun JVP „Vode Vojvodine“ po ugovoru zaključenim na bazi konkursa za realizaciju radova na uređenju kanalske mreže u funkciji odvodnjavanja poljoprivrednog zemljišta u 2017. Godini
• Saglasnost JVP „Vode Vojvodine“, na predlog radova.

5. VREMENSKI OKVIR KONKURSA:

Konkurs je otvoren zaključno sa 30.04.2018. godine.

6. POTREBNA DOKUMENTACIJA:

1. prijava na konkurs (obrazac prijave dostupan je u elektronskom obliku na veb-sajtu Sekretarijata: www.psp.vojvodina.gov.rs);
2. akt – koji je potpisao gradonačelnik, odnosno predsednik opštine – o pristupanju uređenju kanalske mreže u funkciji odvodnjavanja poljoprivrednog zemljišta, donet u toku 2018. godine, u kome je opredeljen iznos sopstvenih sredstava koja će jedinica lokalne samouprave obezbediti za realizaciju radova na uređenju kanalske mreže u funkciji odvodnjavanja poljoprivrednog zemljišta;
3. saglasnost JVP „Vode Vojvodine” na predlog radova koji je dostavila jedinica lokalne samouprave;
4. elaborat za učešće na konkursu za uređenje kanalske mreže u funkciji odvodnjavanja poljoprivrednog zemljišta sa svim potrebnim elementima. Elaborat treba da sadrži : ukupnu dužinu kanalske mreže kojom upravlja JVP „Vode Vojvodine” na teritoriji lokalne samouprave, situacioni plan s kanalima koje uređuju, tabelarni pregled katastarskih opština za koje se planiraju radovi s sdužinama kanala koji se uređuju po katastarskim opštinama i vrednostima radova s PDV-om i bez PDV-a po katastarskim opštinama, predmer i predračun radova sa uračunatim PDV-om i bez PDV-a. Elaborat izrađuje JVP „Vode Vojvodine” na osnovu predloga radova za sufinansiranje koji je dostavila jedinica lokalne samouprave;
5. izvodi stanja na računu jedinice lokalne samouprave, kao dokaz da je u celosti izvršena avansna uplata na račun JVP „Vode Vojvodine” po ugovoru zaključenom na bazi Konkursa za realizaciju radova na uređenju kanalske mreže u funkciji odvodnjavanja poljoprivrednog zemljišta u 2017. godini

Sekretarijat zadržava pravo da od podnosioca prijave zatraži dodatnu dokumentaciju.

Konkursna dokumentacija se ne vraća.

7. POSTUPAK DONOŠENJA ODLUKE O DODELI SREDSTAVA:

Postupak donošenja odluke regulisan je u skladu s Poslovnikom o radu komisija za izradu konkursa i pravilnika i postupanje po konkursima raspisanim u Pokrajinskom sekretarijatu za poljoprivredu, vodoprivredu i šumarstvo od 20.02.2018. godine, i izmena i dopuna Poslovnika o radu od 21.03.2018. godine,a na osnovu kog je donet Pravilnik o dodeli podsticajnih sredstava za realizaciju radova na uređenju kanalske mreže u funkciji odvodnjavanja poljoprivrednog zemljišta na teritoriji AP Vojvodine u 2018. Godini

8. VREME ZAKLJUČENJE UGOVORA:

Nakon donošenja konačne odluke o dodeli sredstava, Sekretarijat, jedinice lokalne samouprave i JVP „Vode Vojvodine“ će zaključiti trojne ugovore o uređenju kanalske mreže u funkciji odvodnjavanja poljoprivrednog zemljišta, najkasnije u roku od deset (10) dana od dana donete Konačne odluke o dodeli sredstava.

9. USLOVI KORIŠĆENJA SREDSTAVA:

1. sredstva po ovom konkursu dodeljuju se bespovratno;
2. izvod iz opštinskog/gradskog budžeta, kojim se potvrđuje iznos sopstvenog učešća – dostaviti najkasnije 15 dana od dana potpisivanja ugovora; ukoliko nema navedena sredstva, nepohodno je dostaviti izjavu nadležnog organa potpisanu od ovlašćenog lica o tome da će ista obezbediti najkasnije u roku od 15 dana od dana zaključenja ugovora;
3. Sekretarijat, jedinice lokalne samouprave i JVP „Vode Vojvodine“ su saglasne da JVP “Vode Vojvodine”, odmah po zaključenju trojnih ugovora a najkasnije u roku od 10 dana, pokrenu postupak javne nabavke u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama za izbor izvođača radova i da sa izabranim izvođačem zaključe ugovor o realizaciji poslova na uređenju kanalske mreže u funkciji odvodnjavanja poljoprivrednog zemljišta, kao i da o tome dostavi dokaz davaocu sredstava – rešenje o obrazovanju komisije za javnu nabavku i odluku o pokretanju postupka javne nabavke;
4. Rok za realizaciju ugovorenih radova je 31.10.2018. godine.

NAČIN DOSTAVLJANJA PRIJAVA:
Prijave se moraju dostaviti u zatvorenoj koverti i to poštom, na adresu: „Pokrajinski sekretarijat za poljoprivredu, vodoprivredu i šumarstvo, Bul. Mihajla Pupina 16, 21000 Novi Sad” ili lično – na pisarnici pokrajinskih organa uprave u zgradi Pokrajinske vlade (radnim danom do 14 časova). Koverat na prednjoj strani mora da sadrži naznaku „Konkurs – uređenje kanalske mreže u funkciji odvodnjavanja”, a na poleđini koverte – naziv i adresu podnosioca prijave.

KONTAKT ZA DODATNE INFORMACIJE:
Dodatne informacije mogu se dobiti putem telefona: 021/487-4416.

INFORMACIJE O PREUZIMANJU DOKUMENTACIJE U ELEKTRONSKOJ FORMI:
Tekst konkursa, obrazac prijave na konkurs i Pravilnik za dodelu podsticajnih sredstava putem konkursa za uređenje kanalske mreže u funkciji odvodnjavanja poljoprivrednog zemljišta u 2018. Godini, mogu se preuzeti sa sajta Sekretarijata (www.psp.vojvodina.gov.rs).

Detaljnije

Javni poziv za prijavu projekata za podršku unapređenja lokalne i regionalne infrastrukture – Gradimo zajedno

MINISTARSTVO PRIVREDE

Javni poziv za prijavu projekata za podršku unapređenja lokalne i regionalne infrastrukture – Gradimo zajedno

Podnosilac prijave projekta

Podnosilac prijave projekta je jedinica lokalne samouprave na čijoj teritoriji je planirana realizacija određenog projekta, a ukoliko projekat realizuje više jedinica lokalne samouprave, podnosilac prijave projekta su jedinice lokalne samouprave koje zajedno realizuju projekat (u daljem tekstu: Podnosilac prijave).

II. Postupak sprovođenja podrške unapređenja lokalne i regionalne infrastrukture – Gradimo zajedno

Postupak sprovođenja podrške unapređenja lokalne i regionalne infrastrukture – Gradimo zajedno, vrši se preostalim sredstvima zajma po osnovu finansijskog ugovora između Republike Srbije i Evropske investicione banke „Zajam za opštinsku i regionalnu infrastrukturu B” (u daljem tekstu: Sredstva).

III. Cilj i namena Sredstava

Cilj raspodele i korišćenja Sredstava je pružanje podrške jedinicama lokalne samouprave za sufinansiranje realizacije projekata.

Sredstva su namenjena za podršku unapređenja lokalne i regionalne infrastrukture, i to:

  • izgradnju, rekonstrukciju, rehabilitaciju i sanaciju puteva, ulica, biciklističkih staza i putnih objekata (mostovi, nadvožnjaci, pasarele i dr.);
  • izgradnju, rekonstrukciju, dogradnju, sanaciju i adaptaciju objekata za potrebe predškolskog, školskog i drugih nivoa obrazovanja, objekata za učenički i studentski standard, kao i objekata za naučna istraživanja;
  • izgradnju, rekonstrukciju, dogradnju, sanaciju i adaptaciju školskih sportskih sala i terena;
  • izgradnju, rekonstrukciju, dogradnju, sanaciju i adaptaciju objekata zdravstvene i socijalne infrastrukture (ustanove za pružanje zdravstvene i socijalne pomoći);
  • izgradnju, rekonstrukciju, dogradnju, sanaciju i adaptaciju objekata kulturno-istorijskog nasleđa (objekti kulturno-istorijskog značaja koji podstiču razvoj turizma.

Učešće u sufinansiranju projekta

Iz budžeta Republike Srbije, sa razdela Ministarstva privrede sufinansira se projekat u visini do 50% vrednosti projekta bez PDV.

Iz budžeta jedinice lokalne samouprave sufinansira se preostala vrednost projekta bez PDV, kao i PDV na ukupnu vrednost prijavljenog projekta, u skladu sa propisima kojima se uređuje porez na dodatu vrednost.

V. Uslovi za dodelu Sredstava

Uslovi za dodelu Sredstava su:
da je realizacija projekta u skladu sa ciljem i namenom Sredstava;
da je sufinansiranje projekta predviđeno od strane Podnosioca prijave u visini pripadajućeg iznosa.

VI. Kriterijumi za ocenjivanje i odabir projekta

Ocenjivanje i odabir projekta vrši se na osnovu sledećih kriterijuma:

  • vrsta projekta (lokalni ili regionalni);
  • efekti projekta;
  • održivost projekta;
  • usklađenost projekta sa strateškim dokumentima;
  • broj direktnih korisnika projekta;
  • broj indirektnih korisnika projekta.

VII. Prijava projekta i dokumentacija za prijavljivanje projekta na javni poziv

Prijava projekta dostavlja se na Obrascu – Prijava projekta za podršku unapređenja lokalne i regionalne infrastrukture – Gradimo zajedno, koji se preuzima na internet strani Ministarstva privrede: www.privreda.gov.rs.

Uz pravilno popunjen Obrazac – Prijava projekta za podršku unapređenja lokalne i regionalne infrastrukture – Gradimo zajedno, obavezno je dostaviti sledeću dokumentaciju:

  • izvod iz odluke o budžetu Podnosioca prijave sa pozicijom na kojoj su predviđena sredstva za sufinansiranje projekta sa Izjavom o obezbeđenom iznosu sredstava za sufinansiranje projekta. Ukoliko sredstva za sufinansiranje projekta nisu predviđena u momentu podno šenja prijave dostavlja se izjava da će sredstva za sufinansiranje projekta biti obezbeđena odlukom o budžetu Podnosioca prijave u roku od deset dana od dodele sredstava;
  • projekat za izvođenje na osnovu kojeg se izvode radovi (u originalu ili overenoj kopiji ili skeniran u elektronskom formatu na CD);

Uz projekat za izvođenje dostavlja se CD sa sledećom dokumentacijom:

  • skenirane strane na kojima se vidi izjava glavnog projektanta i izjava odgovornih projektanata kojima se potvrđuje da je projekat izrađen u skladu sa lokacijskim uslovima, građevinskom dozvolom, projektom za građevinsku dozvolu, propisima i pravilima struke;
  • tekstualne i grafičke priloge (tehnički opis/izveštaj na osnovu kojeg je izrađen predmer i predračun iz projekta za izvođenje sa grafičkim prilozima: situacioni plan, karakteristične poprečne i podužne preseke u zavisnosti od objekta na koji se projekat odnosi, sve detalje navedene u predmeru i predračunu radova)
    predmer i predračun radova iz projekta za izvođenje u Excel formatu koji je u potpunosti usaglašen sa tehničkim opisom i grafičkom dokumentacijom (tekst formatiran – ćirilično pismo, vrsta slova Times New Roman, veličina slova 12) u kojem je svaka vrsta radova i njihova rekapitulacija odvojeno prikazana u jednom dokumentu. U istom dokumentu, na posebnom listu, obavezna je i zbirna rekapitulacija koja sadrži sve vrste radova za koje je podnet zahtev za sufinansiranje.

Rok za podnošenje prijave projekta je 30 dana od dana objavljivanja javnog poziva u „Službenom glasniku Republike Srbije”.

Informacije neophodne za učešće na javnom pozivu mogu se dobiti na telefon Ministarstva privrede, broj: 011/333-4132 i 011/333-4149.

Detaljnije

Javni poziv poslodavcima za dodelu subvencije za zapošljavanje nezaposlenih lica iz kategorije teže zapošljivih na novootvorenim radnim mestima u 2018. godini – IPA 2013

NACIONALNA SLUŽBA ZA ZAPOŠLJAVANJE

Javni poziv poslodavcima za dodelu subvencije za zapošljavanje nezaposlenih lica iz kategorije teže zapošljivih na novootvorenim radnim mestima u 2018. godini – IPA 2013

I OSNOVNE INFORMACIJE
Subvencija za zapošljavanje nezaposlenih lica iz kategorije teže zapošljivih na novootvorenim radnim mestima odobrava se poslodavcima koji pripadaju privatnom sektoru, u jednokratnom iznosu, radi zapošljavanja nezaposlenih koji se vode na evidenciji Nacionalne službe za zapošljavanje (u daljem tekstu: Nacionalna služba).

Kategorije teže zapošljivih na koje se ova subvencija odnosi su:

  • viškovi zaposlenih i
  • dugoročno nezaposleni

Pre uključivanja u program Nacionalna služba vrši proveru ispunjenosti zakonskih i uslova ovog javnog poziva za nezaposleno lice.

Visina subvencije je određena stepenom razvijenosti jedinice lokalne samouprave (u daljem tekstu: JLS) prema mestu zapošljavanja lica, a u skladu sa važećom uredbom Vlade Republike Srbije, i iznosi:

• 150.000,00 dinara po licu, u prvoj i drugoj grupi JLS;
• 200.000,00 dinara po licu, u trećoj grupi JLS;
• 250.000,00 dinara po licu, u četvrtoj grupi JLS i devastiranim područjima.

Sredstva dodeljena po osnovu subvencije za zapošljavanje nezaposlenih lica iz kategorije teže zapošljivih na novootvorenim radnim mestima su de minimis državna pomoć.

II USLOVI ZA PODNOŠENJE ZAHTEVA
Pravo na dodelu subvencije za zapošljavanje nezaposlenih lica iz kategorije teže zapošljivih poslodavac može ostvariti pod uslovom da:

  • pripada privatnom sektoru (preduzetnici i pravna lica kod kojih je udeo privatnog kapitala u vlasničkoj strukturi 100%);
  • registrovan je najmanje tri meseca pre datuma podnošenja zahteva;
  • u zakonskim rokovima izmiruje obaveze po osnovu poreza i doprinosa za obavezno socijalno osiguranje i ima najmanje jednog zaposlenog (pod zaposlenim licem, u skladu sa zakonom, podrazumeva se svako lice prijavljeno na obavezno socijalno osiguranje);
  • poslednjih šest meseci nije bio duže od 30 dana neprekidno evidentiran u registru dužnika prinudne naplate Narodne banke Srbije;
  • izmirio je ranije ugovorne i druge obaveze prema Nacionalnoj službi, osim za obaveze čija je realizacija u toku, ukoliko iste redovno izmiruje;
  • ne zapošljava lica koja su u periodu od šest meseci pre podnošenja zahteva za dodelu subvencije bila u radnom odnosu kod tog poslodavca, odnosno kod poslodavca koji je osnivač ili povezano lice sa poslodavcem, podnosiocem zahteva
  • nalazi se u dozvoljenom okviru opredeljenog iznosa za de minimis državnu pomoć u tekućoj fiskalnoj godini i prethodne dve fiskalne godine, u skladu sa Uredbom o pravilima za dodelu državne pomoći;
  • Maksimalni iznos sredstava koji na ime subvencije za zapošljavanje nezaposlenih lica iz kategorije teže zapošljivih na novootvorenim radnim mestima može biti dodeljen jednom poslodavcu – podnosiocu zahteva, određuje se na osnovu Praktičnog vodića – nabavke i grantovi za spoljne aktivnosti Evropske unije -PRAG (važeći od 15. Januara 2016.godine, verzija 2016.0 Odeljak 6.9.2). Maksimalni iznos sredstava odnosi se na ugovore o subvenciji subvencije za zapošljavanje nezaposlenih lica iz kategorije teže zapošljivih na novootvorenim radnim mestima za zapošljavanje nezaposlenih lica iz kategorije teže zapošljivih na novootvorenim radnim mestima zaključene u toku realizacije projekta i ne može biti veći od 60.000 evra u dinarskoj protivvrednosti

Pravo na subvenciju za zapošljavanje nezaposlenih lica iz kategorije teže zapošljivih ne mogu ostvariti:

  • državni organi, organizacije i drugi direktni i indirektni korisnici budžetskih sredstava;
  • poslodavci kod kojih se broj zaposlenih smanjio za prethodna tri meseca, osim u slučaju prirodnog odliva zaposlenih i drugih opravdanih razloga (ostvarivanje prava na penziju, smrt zaposlenog, otkaz od strane zaposlenog i istek rada na određeno vreme);
  • poslodavci koji su koristili subvenciju po javnom pozivu za ista lica u tekućoj i prethodne 3 godine, računajući od dana odobravanja sredstava;
  • poslodavci koji obavljaju delatnost koja se nalazi na spisku delatnosti koji je sastavni deo ovog javnog poziva.

Informacije o programu, delatnostima koje ne mogu biti subvencionisane i stepenu razvijenosti opština u Republici Srbiji, mogu se dobiti u svakoj organizacionoj jedinici Nacionalne službe, preko Pozivnog centra Nacionalne službe, telefon: 0800-300-301 ili na sajtu www.nsz.gov.rs.

Javni poziv je otvoren od dana objavljivanja do utroška raspoloživih sredstava, a najkasnije do 11.06.2018. godine.

Detaljnije