Arhiva ‘Konkursi’

Konkurs za dodelu bespovratnih sredstava za sufinansiranje izrade planskih dokumenata

planski dokumentPOKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA URBANIZAM, GRADITELJSTVO I ZAŠTITU ŽIVOTNE SREDINE

Konkurs za dodelu bespovratnih sredstava iz budžeta Autonomne pokrajine Vojvodine u 2015. godini, za sufinansiranje izrade planskih dokumenata i to:
1.    plana generalne regulacije
2.    plana detaljne regulacije
u cilju stvaranja planskog osnova i podsticanja planskog uređenja prostora, a time i stvaranja kvalitetnog preduslova za realizaciju investicija u oblasti građevinarstva, infrastrukture, poljoprivrede, industrije, turizma i drugih privrednih grana jedinica lokalne samouprave na teritoriji Autonomne Pokrajine Vojvodine.

Pravo učešća na konkursu i obezbeđena sredstva

1.    Ukupan iznos planiranih sredstava za dodelu po ovom javnom konkursu je 18.865.600,00 dinara.
2.    Iznos sredstava koje dodeljuje Sekretarijat na ime sufinansuranja pojedinačnog planskog dokumenta ne može preći iznos od 1.500.000,00 dinara.
3.    Pravo na dodelu sredstava ima jedinica lokalne samouprave sa teritorije Autonomne pokrajine Vojvodine koja je u budžetu za 2015. godinu obezbedila deo sopstvenih sredstava za izradu planskog dokumenta za koji konkuriše.
4.    Jedinica lokalne samouprave može konkurisati za sufinansiranje samo 1 (jednog) planskog dokumenta.
5.    Jedinica lokalne samouprave može konkurisati za:
•    sredstva za izradu planskog dokumenta čija je izrada planirana u 2015. godini;
•    nastavak izrade planskog dokumenta za koji su ranije dodeljena sredstva po konkursu iz 2014. godine pod uslovom da je dostavila izveštaj o namenskom utrošku dodeljenih sredstava.
•    plan čija je izrada započeta pre 2015. pod uslovom da su sredstva za izradu plana preneta i planirana u 2015. godini.
6.    Jedinica lokalne samouprave može konkurisati za sufinansiranje izrade planskog dokumenta koji je isključivo finansiran iz budžetskih sredstava.
7.    Jedinica lokalne samouprave može konkurisati za planski dokument koji nije bio predmet konkursa iz 2014 i 2015. godini.

Način podnošenja prijave na konkurs

Prijave na konkurs se dostavljaju putem pošte na adresu:
Pokrajinski sekretarijat za urbanizam, graditeljstvo i zaštitu životne sredine, Bulevar Mihajla Pupina 16, 21000 Novi Sad sa naznakom „Prijava na konkurs za dodelu sredstava jedinicama lokalne samouprave za izradu planske dokumentacije“ ili neposredno na pisarnici pokrajinskih organa (kontakt osobe za prijave su Sofija Šumaruna i Branislav Vukajlov na telefon: 021/456-851 i 021/487-4577, e-mail: sofija.sumaruna@vojvodina.gov.rs i branislav.vukajlov@vojvodina.gov.rs ).

Prijave koje se dostave nakon navedenog roka ili sa nepotpunom dokumentacijom, poslate putem faksa ili elektronske pošte, nepotpisane ili neoverene prijave, neće se razmatrati.

Potrebna dokumentacija
1.    Prijava na konkurs dostavlja se Sekretarijatu na obrascu koji je objavljen na internet sajtu Sekretarijata (www.ekourb.vojvodina.gov.rs.)
2.    U prijavi je potrebno navesti sve tražene podatke.
3.    Prijavu na javni konkurs podnosi jedinica lokalne samouprave u pismenoj formi na jedinstvenom obrascu. Uz prijavu, podnosilac prijave dužan je da dostavi:
–    odluku jedinice lokalne samouprave o izradi planskog dokumenta koji je predmet konkursa, donetu u skladu sa Zakonom o planiranju i izgradnji  („Službeni glasnik RS“, broj 72/2009, 81/2009-ispravka, 64/2010-odluka US, 24/2011, 121/2012, 42/2013-odluka US, 50/2013-odluka US, 54/2013-rešenje US, 98/2013 – odluka US, 132/2014 i 145/2014), odnosno u skladu sa Zakonom o planiranju i izgradnji  („Službeni glasnik RS“, broj 72/2009, 81/2009-ispravka, 64/2010-odluka US, 24/2011, 121/2012, 42/2013-odluka US, 50/2013-odluka US, 54/2013-rešenje US, 98/2013 – odluka US ) za planove za koje je odluka o izradi doneta pre 2015. godine, objavljenu u službenom glasilu,
–    overenu fotokopiju PIB obrasca,
–    overenu fotokopiju kartona deponovanih potpisa,
–    izjavu da su podaci navedeni u prijavi tačni,
–    overeni izvod iz Odluke o budžetu jedinice lokalne samouprave za 2015. godinu, sa finansijskim izveštajem iz kojeg se vidi da su obaveze za planove čija je izrada započeta pre 2015.godine prenete i planirane i u 2015.godini.

Kriterijumi za dodelu sredstava
Kriterijumi za dodelu sredstava su:
1.    prioritetnost planskog dokumenta;
2.    površina obuhvata planskog dokumenta,
3.    broj stanovnika jedinice lokalne samouprave;
4.    značaj planskog dokumenta za razvoj jedinice lokalne samouprave, šireg okruženja i razvoj AP Vojvodine;
5.    faza postupka izrade  planskog dokumenta;
6.    stepen razvijenosti jedinice lokalne samouprave prema važećoj Uredbi o utvrđivanju jedinstvene liste razvijenosti regiona i jedinica lokalne samouprave za 2014. godinu („Sl. glasnik RS“ broj 104/2014);
7.    raspoloživa budžetska sredstva koja je jedinica lokalne samouprave opredelila na ime sopstvenog učešća u sufinansiranju izrade planskog dokumenta;
8.    ranije dodeljena sredstva za izradu istog planskog dokumenta od Pokrajinskog sekretarijata nadležnog za poslove prostornog planiranja i urbanizma.

Bodovanje kriterijuma će se izvršiti u skladu sa Odlukom pokrajinskog sekretara za urbanizam, graditeljstvo i zaštitu životne sredine o sprovođenju postupka za dodelu sredstava putem javnog konkursa.

Rokovi za sprovođenje konkursa
–    dostavljanje prijava: od dana objavljivanja u dnevnom listu „Dnevnik“ 01.06.2015. do 30.06.2015. godine,
–    donošenje odluke o dodeli sredstava i objavljivanje rezultata javnog konkursa na sajtu Sekretarijata:  10.07.2015. godine,
–    rok izvršenja ugovorene obaveze jedinice lokalne samouprave je do 01.12.2015. godine,
–    nakon realizacije ugovorene obaveze jedinica lokalne samouprave je u obavezi da priloži detaljan izveštaj o realizaciji aktivnosti i finansijski izveštaj o korišćenju sredstava sa specifikacijom troškova kako bi opravdala namensko i zakonito korišćenje sredstava.
–    rok dostavljanja izveštaja o namenskom utrošku sredstava: 15 dana od dana izvršenja ugovorene obaveze, a najkasnije 15 dana od dana isteka roka za izvršenje ugovorene obaveze.

Način donošenja odluke o dodeli sredstava:
1.    Sredstva se dodeljuju putem javnog konkursa za dodelu sredstava koji objavljuje Sekretarijat u „Službenom listu APV“, u dnevnom listu „Dnevnik“ i na internet sajtu Sekretarijata (www.ekourb.vojvodina.gov.rs.).
2.    Javni konkurs će sprovesti Komisija za sprovođenje javnog konkursa, koja će biti obrazovana posebnim rešenjem.
3.    O podnetim prijavama na konkurs odlučuje pokrajinski sekretar za urbanizam, graditeljstvo i zaštitu životne sredine na osnovu rang liste sačinjene od strane Komisije za sprovođenje javnog konkursa.
4.    Nakon donete odluke kojom se odobravaju sredstva za sufinansiranje izrade planskog dokumenta, podnosilac prijave se poziva da potpiše ugovor sa Sekretarijatom, kojim će biti regulisana prava i obaveze ugovornih strana.
5.    Realizacija finansijskih obaveza vršiće se u skladu sa likvidnim mogućnostima budžeta AP Vojvodine za 2015. godinu.

Detaljnije

„Cvet uspeha za ženu zmaja 2015“

cvet uspehaUDRUŽENJE POSLOVNIH ŽENA SRBIJE

„Cvet uspeha za ženu zmaja 2015“

Udruženje poslovnih žena Srbije, poziva  vas da se prijavite ili pošaljate predloge uspešnih  preduzetnica iz svoje opštine, regiona na deveti konkurs za nagradu „CVET USPEHA ZA ŽENU ZMAJA 2015”.

Nagrada „CVET USPEHA ZA ŽENU ZMAJA“ predstavlja jedinstveni podsticaj poslovnim ženama u Srbiji, koje se uspešno nose sa izazovima tranzicije i dodatno motiviše žene koje su na korak do odluke da se otisnu u svet preduzetništva.

Kao brend Udruženja poslovnih žena Srbije nagrada se dodeljuje od 2007. godine.

U prethodnih osam godina na ovom događaju je promovisano oko 400 žena, njih 95 je dobilo nagrade i priznanja, a 4 od njih su istovremeno proglašene i Ambasadorkama Evropske mreže ženskog preduzetništva.

Priznanja čekaju nove „Žene zmajeve 2015“
Nagrada će se dodeliti u dve kategorije: „najevropskija ženska firma“ i žensko preduzeće za „najbolji model zapošljavanja“, kao i u potkategoriji „samozapošljavanje“.

Pored osnovnih nagrada, Udruženje poslovnih žena Srbije zadržava praksu da svake godine i Specijalnim priznanjima nagradi najbolje preduzetnice.

Pravo učešća na konkursu imaju sve poslovne žene u Srbiji koje su vlasnice ili imaju udela u vlasništvu preduzeća, bez obzira na vrstu delatnosti!!!

Ovde možete preuzeti potrebnu konkursnu dokumentaciju
1.    Formular prijave „Cvet uspeha 2015”
2.    Izjava o istinitosti prilozenih informacija
3.    Uputstvo za fotografiju
4.    Upitnik

*Kandidatkinje su u obavezi da uz potrebnu dokumentaciju prilože i radnu biografiju, motivaciono (propratno pismo), kao i eventualne preporuke profesionalnih udruženja, zaposlenih, lokalne zajednice, reference (nagrade, priznanje, pohvale).

Dostavljanje prijava
Zаinteresovаne preduzetnice svoje prijаve sа prаtećom dokumentаcijom mogu poslаti:
1.    na e-mail: cvet@poslovnezene.org.rs; subject: „Cvet uspehа 2015”
2.    poštom nа аdresu:

Udruženje poslovnih ženа Srbije
Volginа 15
11060 Beogrаd
sа nаznаkom zа „Cvet uspehа 2015“

Rok za prijavu na konkurs je 19. jun 2015. godine.

Detaljnije

Javni poziv za podnošenje predloga projekata iz oblasti boračko-invalidske zaštite

vojni-invalidiMINISTARSTVO ZA RAD, ZAPOŠLJAVANJE, BORAČKA I SOCIJALNA PITANJA

Javni poziv za podnošenje predloga projekata iz oblasti boračko-invalidske zaštite

PREDMET OGLAŠAVANJA

Ministarstvo za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja, Sektor za boračko-invalidsku zaštitu, na osnovu člana 38. stava 2. Zakona o udruženjima („Službeni glasnik RS”, br. 51/09), člana 5. Uredbe o sredstvima za podsticanje programa ili nedostajućeg dela sredstava za finansiranje programa od javnog interesa koja realizuju udruženja u oblasti boračko-invalidske zaštite („Službeni glasnik RS”, br. 8/12 i 94/13), člana 2. Uputstva o sprovođenju Uredbe o sredstvima za podsticanje programa ili nedostajućeg dela sredstava za finansiranje programa od javnog interesa koja realizuju udruženja u oblasti boračko-invalidske zaštite broj: 401-00-52/2014-04 od 10. januara 2014. godine, Odluke o raspisivanju Javnog poziva za podnošenje predloga projekata iz oblasti boračko-invalidske zaštite broj: 401-00-1103/1/2015-11 od 2. juna 2015. godine, upućuje Javni poziv zainteresovanim udruženjima građana, osnovanim radi poboljšanja položaja boraca, vojnih invalida, civilnih invalida rata i porodica palih boraca i radi unapređenja oblasti negovanja tradicija oslobodilačkih ratova Srbije, da podnesu predloge projekata koji će biti finansirani iz budžeta Republike Srbije.
Prioritet u ovom pozivu jeste unapređivanje socijalne uključenosti boraca, vojnih invalida, civilnih invalida rata i porodica palih boraca u Republici Srbiji, kao i negovanje tradicija oslobodilačkih ratova Srbije, kroz:

1.    Podršku razvoju inovativnih i održivih servisa na nivou lokalne zajednice;
2.    Podizanje nivoa svesti zajednice i boračko-invalidske populacije o položaju i potrebama boračko-invalidske populacije;
3.    Podršku razvoju i realizaciji projekata koji doprinose unapređenju oblasti negovanja tradicija oslobodilačkih ratova Srbije.

PODNOSIOCI PREDLOGA PROJEKATA MOGU BITI:

  • registrovana udruženja građana, sa sedištem na teritoriji Republike Srbije;
  • udruženja koja sprovode aktivnosti na teritoriji Republike Srbije;
  • udruženja koja su direktno odgovorna za pripremu i realizaciju projekta;
  • udruženja koja imaju materijalne i ljudske resurse za sprovođenje projekta;
  • udruženja koja vode uredno finansijsko poslovanje.

POTREBNA DOKUMENTACIJA ZA PRIJAVU PROJEKATA

Svako udruženje građana ima pravo da aplicira sa maksimalno dva predloga projekta, koje će realizovati u maksimalnom trajanju do sedam meseci.

Obavezna dokumentacija:

  • projekat se prijavljuje na za to predviđenom obrascu Aneks 1 (dostupan na internet adresi Ministarstva za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja www.minrzs.gov.rs),
  • predlog budžeta dostavlja se na za to predviđenom obrascu Aneks 2 (dostupan na internet adresi Ministarstva za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja www.minrzs.gov.rs),
  • narativni budžet dostavlja se na za to predviđenom obrascu Aneks 3 (dostupan na internet adresi Ministarstva za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja www.minrzs.gov.rs),
  • elektronska verzija dokumenata sa svim aneksima na CD-u, isključivo u formatima Word i Excel.

Poželjna dokumentacija:

  • model ugovora o partnerstvu Prilog 1 – ukoliko se projekat realizuje u partnerstvu sa udruženjem građana, lokalnom samoupravom, institucijom (dostupan na internet adresi Ministarstva za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja www.minrzs.gov.rs),
  • fotokopija rešenja o registraciji,
  • fotokopija izvoda iz statuta udruženja, u kome je utvrđeno da se ciljevi udruženja ostvaruju u oblasti u kojoj se projekat realizuje,
  • izveštaj o urednom finansijskom poslovanju u 2014. godini (bilans stanja i bilans uspeha).

Prijavu za učešće na konkursu po Javnom pozivu podnosi ovlašćeno lice udruženja građana i ono je odgovorno za sve podatke iz prijave. Ukoliko se utvrdi netačnost podataka sadržanih u prijavi, ista će biti odbačena.
Udruženja građana, odnosno korisnici sredstava koji nisu ispunili ugovorne obaveze i poštovali procedure vezane za projekte finansirane od strane Ministarstva na konkursima u 2012, 2013. i 2014. godine, neće se uzeti u razmatranje.

KRITERIJUMI ZA OCENU PREDLOŽENIH PROJEKATA:

Svakom predlogu projekta Komisija za pregled i vrednovanje predloga projekata dodeliće određen broj bodova od maksimalnih 100, na osnovu čega će biti sačinjena Lista vrednovanja i rangiranja projekata.
Predlozi projekata će se procenjivati na osnovu sledeće skale:

  • usklađenost predloga projekta sa prioritetima konkursa (do 10 bodova);
  • uključenost većeg broja pripadnika ciljnih grupa u realizaciju projekta (do 10 bodova);
  • učešće partnerskih organizacija (do 20 bodova);
  • jasno sastavljen, realan i opravdan budžet u skladu sa aktivnostima projekta, precizno struktuiran prema vrsti troškova (do 5 bodova);
  • jasno opisani problemi, preduslovi realizacije projekta i aktivnosti projekta (do 10 bodova);
  • kreativnost i inovativnost ponuđenih rešenja (do 20 bodova);
  • jasno opisani i merljivi rezultati projekta, mogućnost razvijanja projekta i njegova održivost (do 10 bodova);
  • kapaciteti (tehnički i ljudski) podnosioca projekta za realizaciju projektnih aktivnosti (do 10 bodova);
  • kvalitet dosadašnjeg rada na projektima koje je finansiralo Ministarstvo (do 5 bodova).

KORIŠĆENJE ODOBRENIH SREDSTAVA

Odobrena sredstva udruženje građana može koristiti isključivo za sprovođenje prihvaćenog projekta. Indirektni odnosno režijski troškovi (tekući troškovi organizacije), ne mogu preći 25 % od predloženog budžeta projekta.

Udruženje građana ne može koristiti odobrena sredstva za:

  • promociju političkih stranaka ili stavova, niti za obavljanje delatnosti u cilju sticanja profita;
  • pokrivanje dugovanja;
  • namirivanje pristiglih obaveza po osnovu lizinga i pasivne kamate;
  • stavki koje se već finansiraju iz drugih izvora;
  • kupovinu zemlje i izgradnja objekata;
  • kupovinu opreme koja ne služi za sprovođenje projektnih aktivnosti i nije u vezi sa projektnim aktivnostima;
  • individualno sponzorstvo za učestvovanje u radionicama, seminarima, konferencijama ili kongresima, stipendije za studiranje i obuku zaposlenih u udruženjima;
  • kupovinu vozila;
  • retroaktivno finasiranje projekata koji se trenutno sprovode ili čija je realizacija okončana.

Tokom realizacije odobrenih projekata Ministarstvo će vršiti kontrolu i procenjivanje (monitoring i evaluaciju) sprovođenja prihvaćenih projekata. Negativni izveštaj uticaće na dalje finansiranje odobrenih projekata.

Ministarstvo ima pravo da zahteva modifikaciju projekta, kao i zaključenog ugovora, a na osnovu redovnih i vanrednih izveštaja o realizaciji projektnih aktivnosti, kao i u skladu sa raspoloživim budžetskim sredstvima.

Finansiranje projekata vršiće se u skladu sa raspoloživim budžetskim sredstvima. Nakon što Komisija utvrdi Listu vrednovanja i rangiranja prijavljenih projekata, Ministarstvo će doneti Odluku kojom se odobrava finansiranje projektnih aktivnosti, a nakon toga će zaključiti ugovore o finansiranju realizacije projekata.

Zainteresovana udruženja građana, dužna su da predloge projekata dostave najkasnije do 19. juna 2015. godine u 12 časova.

Detaljnije

Konkurs za odobravanje garancija za obezbeđenje kredita namenjenih finansiranju nabavke nove opreme

NOva opremaGARANCIJSKI FOND AP VOJVODINE

Konkurs za odobravanje garancija za obezbeđenje kredita namenjenih finansiranju nabavke nove opreme mikro, malim i srednjim privrednim društvima, preduzetnicima i zemljoradničkim zadrugama

Osnovni cilj izdavanja garancija je stvaranje preduslova za lakši pristup kreditnim linijama poslovnih banaka, privrednim društvima (mikro, malim i srednjim), preduzetnicima i zemljoradničkim zadrugama koja posluju najmanje tri godine, radi obezbeđenja nedostajućih finansijskih sredstava za razvojne projekte, sa ciljem podsticanja privredne aktivnosti i podrške kreiranju novih radnih mesta.

Pravo učešća na Konkursu imaju privredna društva (mikro, mala i srednja), zemljoradničke zadruge i preduzetnici koji ispunjavaju sledeće uslove:
• Poslovno sedište na teritoriji Autonomne Pokrajine Vojvodine;
• Podržani projekat mora biti realizovan na teritoriji AP Vojvodine;
• Poslednja dva pozitivna finansijska izveštaja;
• Podnosilac zahteva posluje najmanje 3 godine ili pripada grupi povezanih pravnih lica koje posluju više od 3 godine, gde zahtev može podneti samo jedno od pravnih lica koje se, prema pozitivnim zakonskim propisima, smatra povezanim pravnim licem;
• Nema dospelih neizmirenih obaveza prema Banci i Fondu;
• Uredna kreditna istorija;
• Ostali minimalni uslovi definisani aktima poslovne politike Banke i Fonda.

Po ovom Konkursu garantovaće se za kredite odobrene za nabavku nove opreme, za sledeće oblasti privredne delatnosti:
– proizvodnja i prerada,
– turizam,
– proizvodne usluge.

Kao oprema priznaje se, oprema čiji je korisni vek trajanja duži od godinu dana i čija pojedinačna nabavna cena u vreme nabavke opreme je veća od prosečne bruto zarade po zaposlenom u republici prema poslednjem objavljenom podatku republičkog organa nadležnog za poslove statistike.

Po ovom Konkursu neće se finansirati nabavka putničkih vozila, oprema namenjena opremanju ugostiteljskih objekata (kafića), trgovinskih objekata, kockarnica, proizvodnja ili trgovina duvanom ili proizvodnja i promet roba i usluga koje se prema domaćim propisima i međunarodnim konvencijama i sporazumima smatraju zabranjenim.

Podržavaće se samo projekti koji će se realizovati na teritoriji AP Vojvodine.

Detaljnije

Konkurs za sufinansiranje projekata udruženja u oblasti zaštite životne sredine

kornyezetvedelemMINISTARSTVO POLJOPRIVREDE I ZAŠTITE ŽIVOTNE SREDINE

 

Konkurs za sufinansiranje projekata udruženja i drugih organizacija civilnog društva u oblasti zaštite životne sredine

 

Detaljnije

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Konkurs za doprinos unapređenju znanja i razumevanja procesa evropskih integracija

EU-and-computerPOKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA MEĐUREGIONALNU SARADNJU I LOKALNU SAMOUPRAVU

Konkurs za doprinos unapređenju znanja i razumevanja procesa evropskih integracija

Pokrajinski sekretarijat za međuregionalnu saradnju i lokalnu samoupravu (u daljem tekstu: Sekretarijat) u okviru svojih nadležnosti, odobrene Programske strukture za 2015. godinu i Finansijskog plana za 2015. godinu, sufinansiraće realizaciju projekata koji doprinose unapređenju znanja i razumevanja procesa evropskih integracija.

Cilj konkursa: Postizanje šireg društvenog koncenzusa o evropskom putu i uključivanje svih društvenih subjekata u proces pristupanja Evropskoj uniji. Od ključnog značaja je unapređenje informisanosti i razumevanja građana o procesu pristupanja Evropskoj uniji.

Mere i aktivnosti, koje se sprovode u okviru projekta moraju se realizovati na teritoriji AP Vojvodine, a trebale bi da doprinesu:
–    podsticanju konkretnih aktivnosti i debate o procesu pridruživanja, zajedničkim evropskim vrednostima i perspektivi;
–    podizanju nivoa informisanosti građana o značaju evropskih integracija i uloge regionalnih vlasti u tom procesu;

Sredstva opredeljena za ovaj konkurs iznose 3.500.000,00 dinara. Obezbeđena su Pokrajinskom skupštinskom  odlukom o budžetu AP Vojvodine za 2015. godinu („Sl. list AP Vojvodine“, broj 53/2014) u okviru Programa 0601 Podrška pristupanju Srbije EU, Programska aktivnost 06011002 Upoznavanje javnosti o procesu evropskih integracija i politikama EU, ekonomska klasifikacija 481 Dotacije nevladinim organizacijama.

Ocenjivanje predloga projekata vršiće se u skladu sa postavljenim ciljevima i ustanovljenim kriterijumima konkursa.

USLOVI ZA UČEŠĆE NA KONKURSU
1)    Pravo učešća na konkursu kao podnosioci projekta imaju udruženja građana registrovana u Republici Srbiji sa sedištem na teritoriji AP Vojvodine.

2)    Učesnici na konkursu mogu aplicirati samo sa jednim projektom kao nosioci predloga projekta.

3)    Prijave na konkurs moraju biti predate na prijavnim konkursnim obrascima, popunjenim u skladu sa Smernicama za podnosioce predloga projekta.

4)    Konkursna dokumentacija se može preuzeti sa internet stranice Pokrajinskog sekretarijata za međuregionalnu saradnju i  lokalnu samoupravu www.region.vojvodina.gov.rs

5)    Popunjeni obrasci konkursne dokumentacije dostavljaju se u štampanom obliku – original overen pečatom i potpisan od strane ovlašćenog lica i u elektronskom obliku (CD).

6)    Sopstveno učešće podnosioca predloga projekta ili učešće drugih donatora mora biti najmanje 10% od iznosa koji dodeljuje Sekretarijat.

7)    Na koverti mora da stoji naziv „NE OTVARATI KONKURS za doprinos unapređenju znanja i razumevanja procesa evropskih integracija“.

8)    Prijave se dostavljaju na adresu: Pokrajinski sekretarijat za međuregionalnu saradnju i lokalnu samoupravu, Novi Sad, Bulevar Mihajla Pupina 16, poštom ili lično na pisarnici pokrajinskih organa uprave u zgradi Pokrajinske vlade.

9)    Rok za predaju predloga projekta je 8. jun 2015. godine.

10)    Neblagovremene i nekompletne prijave kao i prijave koje nisu overene pečatom i potpisom ovlašćenog lica neće se razmatrati. Konkursna dokumentacija se ne vraća.

11)    Pokrajinski sekretar za međuregionalnu saradnju i lokalnu samoupravu doneće Odluku o dodeli bespovratnih sredstava. Na Odluku se ne može uložiti žalba, niti druga pravna sredstva.

12)    Rezultati konkursa biće objavljeni na sajtu Pokrajinskog sekretarijata za međuregionalnu saradnju i lokalnu samoupravu www.region.vojvodina.gov.rs .

13)    Pokrajinski sekretar će za svakog korisnika sredstava doneti Rešenje o dodeli bespovratnih sredstava.

14)    Korisnik sredstava će zaključiti Ugovor o korišćenju bespovratnih sredstava sa Sekretarijatom.

Za sva pitanja vezana za proceduru prijavljivanja na konkurs zainteresovani se mogu obratiti putem elektronske pošte na region@vojvodina.gov.rs ili putem telefona  021-487-45-42, radnim danom od 9 do 15 časova.

Detaljnije

Podsticajna sredstva za poboljšanje stočarske proizvodnje na poljoprivrednim gazdinstvima i uvođenja EU standarda

Meat and milkPOKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA POLJOPRIVREDU, VODOPRIVREDU I ŠUMARSTVO

Konkurs za dodelu podsticajnih sredstava za poboljšanje stočarske proizvodnje na poljoprivrednim gazdinstvima i uvođenja EU standarda u objekte u kojima se vrši proizvodnja i prerada mesa i mleka u ap vojvodini u 2015. godini

1. Cilj i predmet konkursa

Cilj konkursa je poboljšanje kvaliteta mleka, povećanje stočnog fonda, uposlenost članova domaćinstava koja se bave stočarskom proizvodnjom, proširenje asortimana novim proizvodima, brendiranje proizvoda i povećanje životnog standarda na selu.

Predmet konkursa je sufinansiranje adaptacije prostora  i kupovina potrebne nove opreme radi usklađivanja sa standardima EU u oblasti proizvodnje i prerade mesa i mleka, prema projektu koji će obezbediti visokoobrazovna ili naučno-istraživačka institucija, a koje finansira Pokrajinski sekretarijat za poljoprivredu, vodoprivredu i šumarstvo (u daljem tekstu: Sekretarijat).

2. Visina i namena sredstava:

Za realizaciju konkursa predviđen je ukupan iznos do 50.000.000,00 dinara.
Podsticajna sredstva za podršku investicija po ovom konkursu utvrđuju se u iznosu do 70% od ukupne vrednosti investicije, umanjenog za iznos sredstava na ime poreza na dodatu vrednost investicije.
Sufinansiranje će se vršiti za sledeće investicije:
1.    adaptacija objekata za preradu mleka i mesa;
2.    nabavke nove opreme za modernizaciju postojećih prerađivačkih postrojenja i razvoj novih proizvodnih linija za proširenje asortimana proizvoda od mleka;
3.    nabavke novih linija, opreme i mašina, radi modernizacije kapaciteta u pogledu higijene i kvaliteta mesa i proizvoda od mesa.

Maksimalan iznos bespovratnih sredstava po jednoj prijavi ne može preći 3.500.000,00 dinara.
Minimalan iznos bespovratnih sredstava po jednoj prijavi iznosi 500.000,00 dinara.

3. Korisnici sredstava

Pravo na korišćenje podsticajnih sredstava imaju korisnici s teritorije AP Vojvodine:
Fizičko lice – nosilac registrovanog poljoprivrednog gazdinstava.

4. Uslovi za učešće na konkursu
•    fizičko lice: da je registrovano poljoprivredno gazdinstvo upisano u Registar poljoprivrednih gadinstava i nalazi se u aktivnom statusu;
•    izmirene poreske obaveze, propisane zakonom, za 2014. godinu;
•    da ima dokaz o vlasništvu objekata, odnosno ukoliko nije vlasnik objekata, mora imati ugovor o njihovom zakupu koji obuhvata period od minimalno pet godina, od momenta podnošenja zahteva za korišćenje bespovratnih sredstava;
•    da nema neizmirenih obaveza prema Sekretarijatu, po osnovu ranije potpisanih ugovora;
•    da nije koristio podsticajna sredstva kod Sekretarijata u 2013. i 2014. godini za iste namene;
•    dokaz o izmirenim obavezama o plaćenoj naknadi za odvodnjavanje/navodnjavanje zaključno sa 31.12.2014. godinom;
•    izmirene dospele obaveze o zakupu državnog poljoprivrednog zemljišta.

Korisnici, ostvaruju pravo na korišćenje podsticajnih sredstava za adaptaciju objekata i nabavku nove opreme za preradu  mleka i mesa, ako:
– za preradu mleka : poseduje objekat koji je izgrađen od čvrstog materijala i ima minimum 50 m2 ili ugovor o njegovom zakupu koji obuhvata period od minimalno pet godina od momenta podnošenja zahteva za korišćenje bespovratnih sredstava, u kojem se može adaptirati prostorija za mlekaru u domaćinstvu i poseduje određen broj muznih grla (minimum deset muznih krava ili trideset ovaca ili trideset koza)
– za preradu mesa : poseduje objekat koji je izgrađen od čvrstog materijala i ima minimum 50 m2 ili ugovor o njegovom zakupu koji obuhvata period od minimalno pet godina od momenta podnošenja zahteva za korišćenje bespovratnih sredstava, u kojem se može adaptirati prostorija za preradu mesa i poseduje određen broj tovnih grla (minimum deset tovnih svinja ili pet tovnih junadi ili petsto jedinki živine).

Konkurs je otvoren do 31. 7. 2015. godine.

Kontakt za dodatne informacije
Dodatne informacije putem telefona: 021/487-4432 i 021/487-4414 u vremenu od 10 do 14 časova.

Detaljnije

Javni poziv za prijavu projekata za realizaciju Nacionalnog programa „Srbija protiv raka”

srbija-protiv-rakaMINISTARSTVO ZDRAVLJA

Javni poziv za prijavu projekata  za realizaciju  Nacionalnog programa „Srbija protiv raka”, koji će se finansirati iz budžeta Republike Srbije – Razdeo Ministarstva zdravlja.

1. OPŠTI USLOVI
Projekte mogu prijaviti sve zainteresovane zdravstvene ustanove sekundarnog i tercijarnog nivoa zdravstvene zaštite iz Plana mreže zdravstvenih ustanova koje svojim predloženim projektima mogu doprineti dostizanju ciljeva Nacionalnog programa onkološke zdravstvene zaštite „Srbija protiv raka”.

2. PRIORITETI U FINANSIRANJU
Na osnovu specifičnih ciljeva Nacionalnog programa onkološke zdravstvene zaštite „Srbija protiv raka”, Nacionalnog programa ranog otkrivanja karcinoma dojke, Nacionalnog programa ranog otkrivanja karcinoma debelog creva, Nacionalnog programa ranog otkrivanja karcinoma grlića materice prioritet u finansiranju imaće oni projekti čije aktivnosti predviđaju :
1.    jačanje kapaciteta zdravstvenih ustanova za sprovođenje ranog otkrivanja malignih bolesti, lečenja  i rehabilitacije onkoloških pacijenata;
2.    uspostavljanje kontrole kvaliteta usluga u sprovođenju skrininga;
3.    unapređenje kvaliteta života obolelih od malignih bolesti i njihovih porodica
4.    stručno usavršavanje lekara specijalista u zemlji i inostranstvu, u cilju ovladavanja novim zdravstvenim tehnologijama koje se koriste u procesu dijagnostike i lečenja malignih bolesti, pod sledećim uslovima:
a) Da je usavršavanje kandidata u funkciji sprovođenja Nacionalnog programa onkološke zdravstvene zaštite „Srbija protiv raka“;
b) Da se nove zdravstvene tehnologije (metode i postupci) mogu primenjivati u cilju unapređenja zdravlja ljudi, u prevenciji, dijagnostici i lečenju bolesti, povreda i rehabilitaciji, a obuhvataju bezbedne, kvalitetne i efikasne metode za pružanje zdravstvene zaštite kao i da je zdravstvena ustanova registrovala novu zdravstvenu tehnologiju odnosno da za primenu iste poseduje neophodnu infrastrukturu i odgovarajuću opremu;
v) Prijave zdravstvenim ustanovama mogu podneti zaposleni na neodređeno vreme u sekundarnim i tercijarnim zdravstvenim ustanovama  koje su u Planu mreže;
g) Da predložena zdravstvena ustanova u inostranstvu gde će se obavljati usavršavanje ima zadovoljavajući nivo stručne kompetentnosti;

Po ovom Javnom pozivu omogućiće se edukacija lekara specijalista u inostranstvu  u  maksimalnom iznosu do 500.000 dinara po kandidatu, a njihov izbor na nivou zdravstvene ustanove, obaviće zdravstvene ustanove po sledećoj proceduri:
•    Stručni savet zdravstvene ustanove utvrđuje posebne kriterijume za izbor kandidata;
•    Direktor zdravstvene ustanove, u saradnji sa stručnim kolegijumom,  donosi odluku o izboru kandidata za edukaciju.

Realizacija projekata vršiće se na osnovu ugovora zaključenih između nosioca aktivnosti projekta i Ministarstva zdravlja, kojim će se definisati obaveze ugovornih strana i uslovi plaćanja, shodno potrebama iskazanim  u projektu.

Po potpisivanju ugovora sredstva će biti uplaćena nosiocima projekata, a nakon završetka projekta, svaki nosilac u sklopu završnog izveštaja, dostavlja  Ministarstvu zdravlja overeni detaljan narativni i finansijski izveštaj i popunjen obrazac za izveštavanje iz matrice M1, uz koji se prilaže kompletna finansijska dokumentacija ( kopije računa, fakture i dr).

Projektne aktivnosti zdravstvenih ustanova koje su već finansirane sredstavima Republičkog fonda za zdravstveno osiguranje ili iz budžeta Ministarstva zdravlja, odnosno koje predviđaju nabavku medicinske opreme, lekova i medicinskih sredstava smatraće se nedopuštenim i neće biti uzeti u razmatranje.

Kao materijalne troškove za sprovođenje projekta, Ministarstvo zdravlja će prihvatiti sledeće vrste troškova: troškove kancelarijskog i edukativnog materijala potrebnog za realizaciju projekta; troškove prevoza i troškove komunikacije koji su u isključivoj vezi sa sprovođenjem projekta; troškove organizacije edukacija i stručnih skupova; troškove štampanja publikacija i brošura koje proističu iz aktivnosti projekta;  troškove finansijskih usluga.

Ministarstvo zdravlja zadržava pravo da koriguje stavke budžeta prijavljenih projekata prema aktivnostima koje se sprovode i realnih troškova koji proizilaze iz tih aktivnosti.

Napomena: Edukacije iz oblasti skrininga mogu sprovoditi isključivo sertifikovani supervizori.

3. NAČIN PRIJAVE
Sve zainteresovane zdravstvene ustanove prijavljuju projekte popunjavanjem obrazaca M1 i M2 dostupnih na internet stranici Ministarstva zdravlja. Predloge projekata sa kompletnom dokumentacijom dostaviti putem preporučene pošte i putem elektronske pošte, uz napomenu  „Za javni poziv za realizaciju  aktivnosti Nacionalnog programa onkološke zdravstvene zaštite Srbija protiv raka” i to u tri overena i pečatirana primerka od strane direktora i sa zavodnim brojem zdravstvene ustanove.
U protivnom će se prijava smatrati nepotpunom i neće biti uzeta u razmatranje.

Prijava se dostavlja na adresu :
Ministarstvo zdravlja Republike Srbije
Sektor za javno zdravlje i programsku zdravstvenu zaštitu,
Odsek za programsku zdravstvenu zaštitu,
Ul. Omladinskih brigada 1 11070 Beograd

Napomena: prijavu projekta mogu u partnerstvu podneti dve ili više zdravstvenih ustanova.

4.ROK ZA PODNOŠENJE PRIJAVE
Rok podnošenja projekata je 15 dana  od dana objavljivanja na internet stranici Ministarstva zdravlja.
Prijave pristigle po proteku navedenog roka će se smatrati neblagovremenim i neće biti uzete u razmatranje.

5. TRAJANJE PROJEKATA
Projekti se sprovode zaključno sa 15. decembrom 2015.godine
Narativni i finansijski izveštaj o sprovedenom projektu dostavlja se Ministarstvu zdravlja do 31. decembra 2015. godine.

6. ROK I NAČIN  OBJAVLJIVANJA PRIHVAĆENIH PROJEKATA
Ministarstvo zdravlja Republike Srbije će spisak prihvaćenih projekata za finansiranje istaći javno na svojoj internet stranici www.zdravlje.gov.rs .

Kontakt osobe u Ministarstvu zdravlja:
dr Vladimir Čakarević Email: vladimir.cakarevic@zdravlje.gov.rs
Dragan Đorđević Email: dragan.djordjevic@zdravlje.gov.rs
Filip Lukinović Email: filip.lukinovic@zdravlje.gov.rs

tel: 011/2699-505

Detaljnije

Javni konkurs za finansiranje i sufinansiranje projekata u oblasti energetske efikasnosti

thermal-envelopeUPRAVA ZA KAPITALNA ULAGANJA AUTONOMNE POKRAJINE VOJVODINE

Javni konkurs za finansiranje i sufinansiranje projekata u oblasti energetske efikasnosti

PREDMET I CILJ JAVNOG KONKURSA
Predmet javnog konkursa je finansiranje i sufinansiranje projekata u oblasti energetske efikasnosti na teritoriji Autonomne pokrajine Vojvodine.

Opšti cilj javnog konkursa je podrška lokalnim samoupravama na teritoriji Autonomne pokrajine Vojvodine u realizaciji projekata revitalizacije, unapređenja i modernizacije infrastrukture koja doprinosi poboljšanju energetske efikasnosti.
Specifični ciljevi javnog konkursa su poboljšanje uslova za racionalno korišćenje energije, poboljšanje energetske efikasnosti, smanjenje potrošnje energije za grejanje, hlađenje, ventilaciju, pripremu sanitarne tople vode i električne energije, smanjenje emisije štetnih gasova (ugljen-dioksida, sumpor-dioksida, azotnih oksida, itd), povećanje učešća obnovljivih izvora energije u ukupnom energetskom bilansu Autonomne pokrajine Vojvodine, kao i smanjenje troškova za energiju i energente, afirmacija obnovljivih izvora energije, povećanje energetske nezavisnosti, omogućavanje sigurnijeg snabdevanja energijom, omogućavanje ušteda za energiju lokalnim samoupravama, revitalizacija postojećih objekata i sistema.

IZNOS SREDSTAVA PREDVIĐENIH ZA DODELU PO JAVNOM KONKURSU
Pokrajinskom skupštinskom odlukom o budžetu Autonomne pokrajine Vojvodine za 2015. godinu („Sl. list AP Vojvodine“, br. 53/2014), u članu 10, Razdeo 24 – Uprava za kapitalna ulaganja Autonomne pokrajine Vojvodine – Program 1505 – Regionalni razvoj – Programska aktivnost 1007 – Podrška projektima u oblasti energetike i energetske efikasnosti – ekonomska klasifikacija – 463 – transferi ostalim nivoima vlasti, predviđena su sredstva u iznosu od 120.000.000,00 dinara za finansiranje i sufinansiranje projekata u oblasti energetike i energetske efikasnosti.

Navedeni iznos sredstava opredeljuje se za:
1.    Finansiranje i sufinansiranje projekata rekonstrukcije, adaptacije i sanacije termičkih omotača, termotehničkih instalacija i postrojenja za proizvodnju toplotne energije na objekatima u javnoj svojini, kao i izgradnje postrojenja za korišćenje obnovljivih izvora energije u javnoj svojini u iznosu od 85.000.000,00 dinara;
2.    Finansiranje i sufinansiranje projekata rekonstrucije i sanacije javne rasvete u iznosu od 35.000.000,00 dinara.

NAMENA SREDSTAVA
Sredstva koja se dodeljuju po javnom konkursu namenjena su za finansiranje i sufinansiranje projekata rekonstrukcije, adaptacije i sanacije termičkih omotača, termotehničkih instalacija i postrojenja za proizvodnju toplotne energije na objektima u javnoj svojini, izgradnju postrojenja za korišćenje obnovljivih izvora energije u javnoj svojini, kao i za rekonstrukciju i sanaciju javne rasvete.

PRAVO UČEŠĆA NA JAVNOM KONKURSU
Pravo učešća na javnom konkursu imaju lokalne samouprave sa teritorije Autonomne pokrajine Vojvodina za realizaciju projekata na svojoj teritoriji.
Podnosilac prijave može da podnese samo 1 (jednu) prijavu na javni konkurs.

POSEBNI USLOVI ZA UČEŠĆE NA JAVNOM KONKURSU
Uslov za dodelu sredstava po javnom konkursu je da je realizacija projekta u skladu sa ciljevima i namenom javnog konkursa.
Dodatni uslovi za dodelu sredstava po javnom konkursu su da je tehnička dokumentacija izrađena u skladu sa Zakonom o planiranju i izgradnji („Sl. glasnik RS“, br. 72/2009, 81/2009 – ispr., 64/2010 – odluka US, 24/2011, 121/2012, 42/2013 – odluka US, 50/2013 – odluka US, 98/2013 – odluka US, 132/2014 i 145/2014), da je izrađen elaborat energetske efikasnosti u skladu sa Zakonom o efikasnom korišćenju energije („Sl. glasnik RS“, br. 25/2013) i da je izdat važeći akt nadležnog organa na osnovu kojeg se odobrava izvođenje radova.

DOKUMENTACIJA KOJA SE PODNOSI NA JAVNI KONKURS
Dokumentacija koja se podnosi na javni konkurs sadrži:
1.    Uredno popunjen, overen i potpisan od strane ovlašćenog lica obrazac Prijava predloga projekta (Obrazac P.EE1.01) u dva primerka;
2.    Kopiju glavne sveske tehničke dokumentacije u zavisnosti od klase i namene objekta (glavna sveska idejnog projekta, glavna sveska projekta za građevinsku dozvolu, glavna sveska projekta za izvođenje);
3.    Kopiju izjave vršioca tehničke kontrole sa rezimeom izveštaja tehničke kontrole iz izvoda projekta za građevinsku dozvolu;
•    Ukoliko je građevinska dozvola, odnosno rešenje kojim se odobrava izvođenje radova izdato pre stupanja na snagu Zakona o izmenama Zakona o planiranju i izgradnji („Sl. glasnik RS“, br 145/2014), potrebno je dostaviti kopije naslovnih strana svih delova tehničke dokumentacije sadržane u građevinskoj dozvoli, odnosno rešenju kojim se odobrava izvođenje radova, kao i strana sa overom tehničke kontrole i overom nadležnog organa za izdavanje građevinske dozvole, odnosno rešenja kojim se odobrava izvođenje radova (umesto dokumentacije navedene pod tačkom 2) i 3));
4.    Kopiju važećeg akta nadležnog organa na osnovu kojeg se odobrava izvođenje radova;
5.    Kopiju potvrde o poreskom identifikacionom broju,
6.    Za projekte za koje se u skladu sa Zakonom o efikasnom korišćenju energije („Sl. glasnik RS“, br. 25/2013) izrađuje elaborat energetske efikasnosti:
•    Kopija elaborata energetske efikasnosti za postojeće stanje objekta i sistema i stanje nakon predloženih mera unapređenja energetske efikasnosti objekta i sistema, sa energetskim pasošem za postojeće stanje i predlogom energetskog pasoša nakon implementacije predloženih mera energetske efikasnosti objekta i sistema, overeni i potpisani od strane odgovornih projektanata energetske efikasnosti i ovlašćenog pravnog lica za izdavanje energetskog pasoša;
•    Predmer i predračun radova sa rekapitulacijom radova overen i potpisan od strane odgovornog projektanta sa izjavom projektanta da su predmetni radovi u skladu sa merama iz Elaborata energetske efikasnosti, ne stariji od šest meseci sa numerisanim stranama (dokument obavezno sadrži datum izrade);
•    Kopija tehno–ekonomske analize primene predloženih mera energetske efikasnosti radi procene opravdanosti ulaganja u projekat, potpisana i overena od strane pravnog lica koje je izradilo analizu. Tehno–ekonomska analiza obavezno mora da sadrži podatke o prosečnim troškovima  energenata za postojeće stanje prema stvarnom stanju potrošnje na godišnjem nivou, troškove energenata za postojeće stanje prema podacima iz elaborata energetske efikasnosti i troškove za novoprojektovano stanje prema podacima iz elaborata energetske efikasnosti, planirane uštede na godišnjem nivou na bazi podataka iz elaborata energetske efikasnosti i podatak o prostom periodu povraćaja investicije;
7.    Za projekte za koje se u skladu sa Zakonom o efikasnom korišćenju energije („Sl. Glasnik RS“, br. 25/2013) ne izrađuje elaborat energetske efikasnosti:
•    Predmer i predračun radova sa rekapitulacijom radova overen i potpisan od strane odgovornog projektanta, ne stariji od šest meseci sa numerisanim stranama (dokument obavezno sadrži datum izrade);
•    Kopija tehno–ekonomske analize primene predloženih mera energetske efikasnosti prikazanih u predmeru i predračunu, radi procene opravdanosti ulaganja u projekat, potpisana i overena od strane pravnog lica koje je izradilo analizu. Tehno–ekonomska analiza obavezno mora da sadrži podatke o prosečnim troškovima  energenata za postojeće stanje prema stvarnom stanju potrošnje na godišnjem nivou i troškove za novoprojektovano stanje, planirane uštede na godišnjem nivou i podatak o prostom periodu povraćaja investicije.
Sve kopije dokumenata moraju da budu overene i potpisane od strane ovlašćenog lica podnosioca prijave i to svaka strana svakog dokumenta.
Obrazac prijave (P.EE1.01) se popunjava elektronski i preuzima se sa internet stranice Pokrajinske vlade www.vojvodina.gov.rs.
Prijave sa priloženom dokumentacijom se, nakon sprovedenog javnog konkursa, ne vraćaju učesnicima na javnom konkursu.

ROK I NAČIN PODNOŠENJA PRIJAVE NA JAVNI KONKURS
Javni konkurs se objavljuje u „Službenom listu Autonomne pokrajine Vojvodine“, dnevnom listu „Danas“, na internet stranici Pokrajinske vlade www.vojvodina.gov.rs.
Prijava za učešće na javni konkurs se podnosi u zatvorenoj koverti, zatvorena na način da se prilikom otvaranja prijave može sa sigurnošću utvrditi da se prvi put otvara, lično na pisarnicu Uprave za kapitalna ulaganja Autonomne pokrajine Vojvodine, svakog radnog dana od 8.00 do 16.00 časova ili putem pošte na adresu UPRAVA ZA KAPITALNA ULAGANJA AUTONOMNE POKRAJINE VOJVODINE, 21000 Novi Sad, Bulevar Mihajla Pupina broj 25 sa naznakom: „Prijava na javni konkurs broj 136-401-2568/2015-01/2 Javni konkurs za finansiranje i sufinansiranje projekata u oblasti energetske efikasnosti – NE OTVARATI“.

Javni konkurs je otvoren od 18.05.2015. godine do 28.05.2015. godine do 16.00 časova.
Blagovremena prijava je prijava koja je primljena od strane Uprave za kapitalna ulaganja Autonomne pokrajine Vojvodine u utvrđenom roku, odnosno do 28.05.2015. godine do 16.00 časova. Kada je prijava upućena poštom preporučeno, dan predaje pošti smatra se danom predaje Upravi za kapitalna ulaganja Autonomne pokrajine Vojvodine.

KRITERIJUMI ZA OCENU PROJEKATA I DODELU SREDSTAVA
Kriterijumi za ocenu projekata i dodelu sredstava su sledeći:
1.    Stepen opšteg uticaja i značaj projekta se ocenjuje sa najviše 30 bodova uzimajući u obzir sledeće potkriterijume: povećanje učešća obnovljivih izvora energije, stepen razvijenosti lokalne samouprave na čijoj se teritoriji realizuje projekat, smanjenje emisije CO2 na godišnjem nivou i smanjenje potrebne primarne energije na godišnjem nivou koja se postiže primenom predloženih mera;
2.    Opravdanost projekta se ocenjuje sa najviše 20 bodova uzimajući u obzir sledeće potkriterijume: stepen sufinansiranja projekta i prost period povraćaja investicije,;
3.    Stepen održivosti projekta se ocenjuju sa najviše 20 bodova uzimajući u obzir sledeće potkriterijume: finansijska održivost i institucionalna održivost;
4.    Stepen rizika i izvodljivost projekta se ocenjuje sa najviše 30 bodova uzimajući u obzir sledeće potkriterijume: procena rizika i izvodljivost projekta.

Neće se uzimati u razmatranje:
1.    neblagovremene prijave (prijave pristigle nakon isteka roka predviđenog u javnom konkursu);
2.    nedopuštene prijave (prijave podnete od strane neovlašćenih lica i subjekata koji nisu predviđeni javnim konkursom, odnosno one koje se ne odnose na konkursom predviđene namene);
3.    nerazumljive i nepotpune prijave (prijave koje nisu podnete na odgovarajućem obrascu, prijave uz koje nije priložena sva dokumentacija predviđena konkursom, prijave koje su nepotpisane, sa nepopunjenim rubrikama, prijave poslate faksom ili elektronskom poštom, prijave koje sadrže nerazumljive i netačne podatke).
Podnosilac prijave se o nedostacima prijave obaveštava pisanim putem i na istu nema pravo žalbe.

DODELA SREDSTAVA
Postupak javnog konkursa sprovodi Komisija koju obrazuje direktor Uprave za kapitalna ulaganja Autonomne pokrajine Vojvodine.
Komisija obavlja stručni pregled podnetih prijava, vrednuje i rangira predložene projekte u skladu sa uslovima i kriterijumima navedenim u javnom konkursu i dostavlja direktoru Uprave predlog odluke o dodeli sredstava sa obrazloženjem predloga u roku od 15 dana od dana isteka roka za podnošenje prijava.
Odluku o dodeli sredstava sa obrazloženjem donosi direktor Uprave za kapitalna ulaganja Autonomne pokrajine Vojvodine u roku od 20 dana od dana isteka roka za podnošenje prijava.
Odluka o dodeli sredstava se dostavlja svim učesnicima na javnom konkursu i objavljuje na internet stranici  Pokrajinske vlade www.vojvodina.gov.rs narednog dana od dana donošenja iste.
Nakon donošenja odluke o dodeli sredstava, Uprava za kapitalna ulaganja Autonomne pokrajine Vojvodine i Korisnik sredstava zaključiće ugovor sa kojim će da regulišu prava i obaveze.

DODATNE INFORMACIJE
Sve informacije u vezi sa javnim konkursom, mogu se dobiti u Upravi za kapitalna ulaganja Autonomne pokrajine Vojvodine, pozivom na telefon broj 021.4881.783, svakog radnog dana od 09.00 časova do 15.00 časova u periodu od 18.05.2015. godine do 28.05.2015. godine, ili putem elektronske pošte na adresu radan.bobic@vojvodina.gov.rs .

Detaljnije

Javni konkurs za finansiranje i sufinansiranje projekata u oblasti razvoja sporta

school sportUPRAVA ZA KAPITALNA ULAGANJA AUTONOMNE POKRAJINE VOJVODINE

Javni konkurs za finansiranje i sufinansiranje projekata u oblasti razvoja sporta

PREDMET I CILJ JAVNOG KONKURSA
Predmet javnog konkursa je finansiranje i sufinansiranje projekata u oblasti razvoja sporta, uključujući i školski sport.
Opšti cilj javnog konkursa je podrška lokalnim samoupravama na teritoriji Autonomne pokrajine Vojvodine u realizaciji projekata koji doprinose razvoju i unapređenju sporta.
Specifični ciljevi javnog konkursa su podsticanje i stvaranje uslova za razvoj sporta, promociju i podsticanje bavljenja sportom, a posebno dece, omladine, žena i osoba sa invaliditetom, organizaciju takmičenja, razvoj vrhunskog sportskog stvaralaštva, unapređenje kvaliteta rada sa mladim sportskim talentima, stvaranje uslova za celogodišnje odvijanje sportskih aktivnosti i poboljšanje uslova za odvijanje sportskih aktivnosti.

IZNOS SREDSTAVA PREDVIĐENIH ZA DODELU PO JAVNOM KONKURSU
Pokrajinskom skupštinskom odlukom o budžetu Autonomne pokrajine Vojvodine za 2015. godinu („Sl. list AP Vojvodine“, br. 53/2014), u članu 10, Razdeo 24 – Uprava za kapitalna ulaganja Autonomne pokrajine Vojvodine – Program 1505 – Regionalni razvoj – Programska aktivnost 1011 – Podrška projektima u oblasti razvoja sporta – ekonomska klasifikacija – 463 – transferi ostalim nivoima vlasti, predviđena su sredstva u iznosu od 200.000.000,00 dinara za finansiranje i sufinansiranje projekata u oblasti razvoja sporta.

NAMENA SREDSTAVA
Sredstva koja se dodeljuju po javnom konkursu namenjena su za finansiranje i sufinansiranje:
1.    Izgradnje, dogradnje, rekonstrukcije, adaptacije i sanacije sportskih i školskih sportskih objekata u javnoj svojini na teritoriji Autonomne pokrajine Vojvodine;
2.    Projektovanje i postavljanje balon-hala sportske namene u javnoj svojini na teritoriji Autonomne pokrajine Vojvodine;
3.    Opremanje sportskih i školskih sportskih objekata u javnoj svojini na teritoriji Autonomne pokrajine Vojvodine, uključujući i nabavku sportskih sprava i rekvizita.

PRAVO UČEŠĆA NA JAVNOM KONKURSU
Pravo učešća na javnom konkursu imaju jedinice lokalne samouprave na teritoriji Autonomne pokrajine Vojvodine za realizaciju projekata na svojoj teritoriji.
Podnosilac prijave može da konkuriše sa najviše 2 (dve) prijave, pri čemu se prijave moraju odnositi na različite namene.
Prijave se podnose u posebnim kovertama.

POSEBNI USLOVI ZA UČEŠĆE NA JAVNOM KONKURSU
Uslov za dodelu sredstava po javnom konkursu je da je realizacija projekta u skladu sa ciljevima i namenom javnog konkursa.

DOKUMENTACIJA KOJA SE PODNOSI NA JAVNI KONKURS
Dokumentacija koja se podnosi na javni konkurs sadrži:
1)    Uredno popunjen, overen i potpisan od strane ovlašćenog lica obrazac Prijava predloga projekta (Obrazac P.SP2.01) u dva primerka;

2)    Kopiju potvrde o poreskom identifikacionom broju;

3)    Za projekte izgradnje, dogradnje, rekonstrukcije, adaptacije i sanacije sportskih i školskih sportskih objekata:
a)    Kopiju glavne sveske tehničke dokumentacije u zavisnosti od klase i namene objekta (glavna sveska idejnog projekta, glavna sveska projekta za građevinsku dozvolu, glavna sveska projekta za izvođenje);
b)    Kopiju izjave vršioca tehničke kontrole sa rezimeom izveštaja tehničke kontrole iz izvoda projekta za građevinsku dozvolu ili,
•    Ukoliko je građevinska dozvola, odnosno rešenje kojim se odobrava izvođenje radova izdato pre stupanja na snagu Zakona o izmenama Zakona o planiranju i izgradnji („Sl. glasnik RS“, br 145/2014), potrebno je dostaviti kopije naslovnih strana svih delova tehničke dokumentacije sadržane u građevinskoj dozvoli, odnosno rešenju kojim se odobrava izvođenje radova, kao i strana sa overom tehničke kontrole i overom nadležnog organa za izdavanje građevinske dozvole (umesto dokumentacije navedene pod tačkama a) i b));
c)    Kopiju važećeg akta nadležnog organa na osnovu kojeg se odobrava izvođenje radova;
d)    Predmer i predračun radova sa rekapitulacijom radova overen i potpisan od strane odgovornog projektanta, ne stariji od šest meseci sa numerisanim stranama (dokument obavezno sadrži datum izrade);

4)    Za projektovanje i postavljanje balon-hala sportske namene:
a)    Kopije plana katastarske parcele i izvoda iz lista nepokretnosti;
b)    Kopiju informacije o lokaciji izdate od strane nadležnog organa;
c)    Tehničku specifikaciju sa procenjenom vrednošću projektovanja i postavljanja balon-hale sportske namene overenu i potpisanu od strane odgovornog projektanta koji je izradio tehničku specifikaciju, ne stariju od šest meseci sa numerisanim stranama (dokument obavezno sadrži datum);

5)    Za opremanje sportskih i školskih sportskih objekata:
a)    Tehničku specifikaciju neophodne opreme sa procenjenom vrednošću overenu i potpisanu od strane ovlašćenog lica podnosioca prijave, ne stariju od šest meseci sa numerisanim stranama (dokument obavezno sadrži datum).

Sve kopije dokumenata moraju da budu overene i potpisane od strane ovlašćenog lica podnosioca prijave i to svaka strana svakog dokumenta.

Obrazac prijave (P.SP2.01) se popunjava elektronski i preuzima se sa internet stranice Pokrajinske vlade www.vojvodina.gov.rs .

Prijave sa priloženom dokumentacijom se, nakon sprovedenog javnog konkursa, ne vraćaju učesnicima na javnom konkursu.

ROK I NAČIN PODNOŠENJA PRIJAVE NA JAVNI KONKURS
Javni konkurs se objavljuje u „Službenom listu Autonomne pokrajine Vojvodine“, dnevnom listu „Danas“ i na internet stranici Pokrajinske vlade www.vojvodina.gov.rs.

Prijava za učešće na javni konkurs se podnosi u zatvorenoj koverti, zatvorena na način da se prilikom otvaranja prijave može sa sigurnošću utvrditi da se prvi put otvara, lično na pisarnicu Uprave za kapitalna ulaganja Autonomne pokrajine Vojvodine, svakog radnog dana od 8.00 do 16.00 časova ili putem pošte na adresu UPRAVA ZA KAPITALNA ULAGANJA AUTONOMNE POKRAJINE VOJVODINE, 21000 Novi Sad, Bulevar Mihajla Pupina broj 25 sa naznakom: „Prijava na javni konkurs broj 136-401-2565/2015-01/2 – Javni konkurs za finansiranje i sufinansiranje projekata projekata u oblasti razvoja sporta –  NE OTVARATI“.

Javni konkurs je otvoren od 18.05.2015. godine do 28.05.2015. godine do 16.00 časova.
Blagovremena prijava je prijava koja je primljena od strane Uprave za kapitalna ulaganja Autonomne pokrajine Vojvodine u utvrđenom roku, odnosno do 28.05.2015. godine do 16.00 časova. Kada je prijava upućena poštom preporučeno, dan predaje pošti smatra se danom predaje Upravi za kapitalna ulaganja Autonomne pokrajine Vojvodine.

KRITERIJUMI ZA OCENU PROJEKATA I DODELU SREDSTAVA
Kriterijumi za ocenu projekata i dodelu sredstava su sledeći:
1.    Stepen opšteg uticaja i značaj projekta se ocenjuje sa najviše 30 bodova uzimajući u obzir sledeće potkriterijume: značaj projekta, povezanost projekta sa strateškim dokumentima, stepen razvijenosti lokalne samouprave na čijoj se teritoriji realizuje projekat, međusobna povezanost i usaglašenost elemenata projekta, očekivani efekti projekta;
2.    Opravdanost projekta se ocenjuje sa najviše 20 bodova uzimajući u obzir sledeće potkriterijume: stepen sufinansiranja projekta, odnos troškova i očekivanih rezultata;
3.    Stepen održivosti projekta se ocenjuju sa najviše 20 bodova uzimajući u obzir sledeće potkriterijume: finansijska održivost i institucionalna održivost;
4.    Stepen rizika i izvodljivost projekta se ocenjuje sa najviše 30 bodova uzimajući u obzir sledeće potkriterijume: procena rizika i izvodljivost projekta.

Neće se uzimati u razmatranje:
1.    neblagovremene prijave (prijave pristigle nakon isteka roka predviđenog u javnom konkursu);
2.    nedopuštene prijave (prijave podnete od strane neovlašćenih lica i subjekata koji nisu predviđeni javnim konkursom, odnosno one koje se ne odnose na konkursom predviđene namene);
3.    nerazumljive i nepotpune prijave (prijave koje nisu podnete na odgovarajućem obrascu, prijave uz koje nije priložena sva dokumentacija predviđena konkursom, prijave koje su nepotpisane, sa nepopunjenim rubrikama, prijave poslate faksom ili elektronskom poštom, prijave koje sadrže nerazumljive i netačne podatke).
Podnosilac prijave se o nedostacima prijave obaveštava pisanim putem i na istu nema pravo žalbe.

DODELA SREDSTAVA
Postupak javnog konkursa sprovodi Komisija koju obrazuje direktor Uprave za kapitalna ulaganja Autonomne pokrajine Vojvodine.

Komisija obavlja stručni pregled podnetih prijava, vrednuje i rangira predložene projekte u skladu sa uslovima i kriterijumima navedenim u javnom konkursu i dostavlja direktoru Uprave predlog odluke o dodeli sredstava sa obrazloženjem predloga u roku od 15 dana od dana isteka roka za podnošenje prijava.

Odluku o dodeli sredstava sa obrazloženjem donosi direktor Uprave za kapitalna ulaganja Autonomne pokrajine Vojvodine u roku od 20 dana od dana isteka roka za podnošenje prijava.

Odluka o dodeli sredstava se dostavlja svim učesnicima na javnom konkursu i objavljuje na internet stranici  Pokrajinske vlade www.vojvodina.gov.rs  narednog dana od dana donošenja iste.

Nakon donošenja odluke o dodeli sredstava, Uprava za kapitalna ulaganja Autonomne pokrajine Vojvodine i Korisnik sredstava zaključiće ugovor sa kojim će da regulišu prava i obaveze.

DODATNE INFORMACIJE
Sve informacije u vezi sa javnim konkursom, mogu se dobiti u Upravi za kapitalna ulaganja Autonomne pokrajine Vojvodine, pozivom na telefon broj 021.4881.806, svakog radnog dana od 09.00 časova do 15.00 časova u periodu od 18.05.2015. godine do 28.05.2015. godine, ili putem elektronske pošte na adresu: marko.svorcan@vojvodina.gov.rs.

Detaljnije