Arhiva ‘Konkursi’

Konkurs za finansiranje posebnog programa organizacije međunarodnih takmičenja i manifestacija

POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA SPORT I OMLADINU

Konkurs za finansiranje posebnog programa organizacije međunarodnih takmičenja i manifestacija od interesa za AP Vojvodinu

Konkurs je objavljen u sredu 1.03.2017. u dnevnom listu „Dnevnik“ i traje do 15.3.2017. godine

Sve uslove konkursa možete pročitati tekstu konkursa, a kompletnu konkursnu dokumentaciju sa aplikativnim formularom i obaveznom dokumentacijom možete preuzeti u prilogu.

Konkursna dokumentacija

Link

Konkurs za finansiranje posebnog programa u skladu sa Akcionim planom Programa razvoja sporta u AP Vojvodini

POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA SPORT I OMLADINU

Konkurs za finansiranje posebnog programa u skladu sa Akcionim planom Programa razvoja sporta u AP Vojvodini 2016-2018.godine

Konkurs je objavljen u sredu 1.03.2017. u dnevnom listu „Dnevnik“ i traje do 30.06.2017. godine

Sve uslove konkursa možete pročitati tekstu konkursa, a kompletnu konkursnu dokumentaciju sa aplikativnim formularom i obaveznom dokumentacijom možete preuzeti u prilogu.

Konkursna dokumentacija

Konkurs za dodelu bespovratnih sredstava udruženjima žena za finansiranje projekata u cilju unapređenja položaja žena pripadnica nacionalnih manjina

ZAVOD ZA RAVNOPRAVNOST POLOVA

Konkurs za dodelu bespovratnih sredstava udruženjima građana/ udruženjima žena za finansiranje projekata u cilju unapređenja položaja žena pripadnica nacionalnih manjina na teritoriji AP Vojvodine

Zavod za ravnopravnost polova dodeljuje bespovratna sredstva u ukupnom iznosu od 2.300.000,00
dinara (slovima: dvamilionaitristotinehiljadadinara) predviđena Finansijskim planom Zavoda za ravnopravnost polova za 2017. godinu – Podsticajni programi.
Sredstva se dodeljuju udruženjima građana/udruženjima žena na teritoriji AP Vojvodine.

CILJEVI FINANSIRANJA:
– unapređenje položaja žena pripadnica nacionalnih manjina na teritoriji AP Vovjodine

USLOVI KONKURSA:
1. Pravo učešća imaju registrovana udruženja građana/udruženja žena na teritoriji AP Vojvodine
2. Udruženja mogu aplicirati samo sa jednim projektom, u visini traženih sredstava do 1.000.000,000 dinara (slovima: jedanmiliondinara);

DOSTAVLJANJE DOKUMENTACIJE:
Podnosilac prijave dostavlja sledeću dokumentaciju:
– Fotokopiju rešenja o registraciji
– Fotokopopiju potvrde o poreskom identifikacionom broju
– Fotokopiju OP obrasca (overeni potpisi lica ovlašćenih za zastupanje)
– uredno popunjen, overen i potpisan od strane ovlašćenog lica konkursni obrazac uz opis projekta (3 primerka)
– budžet projekta

Prijave na konkurs, sa pripadajućom dokumentacijom, dostavljaju se u zatvorenoj koverti na adresu: Zavod za ravnopravnost polova, Novi Sad, Bulevar Mihajla Pupina 6/IV, poštom ili lično na gore navedenu adresu sa naznakom ”Konkurs za dodelu bespovratnih sredstava za finansiranje projekata u cilju unapređenja položaja žena pripadnica nacionalnih manjina na teritoriji AP Vojvodine” sa oznakom Ne otvarati.

Konkursna dokumentacija može se preuzeti na sajtu Zavoda za ravnopravnost polova www.ravnopravnost.org.rs

Neće se uzimati u razmatranje neblagovremene i nepotpune ili nepravilno popunjene prijave, prijave koje nisu podnete od strane ovlašćenih lica, kao ni prijave koje nisu predmet Konkursa.

DONOŠENJE ODLUKE:
Odluku o dodeli sredstava za finansiranje projekata donosi direktorka Zavoda za ravnopravnost polova na predlog Komisije.
Odluka o dodeli sredstava po isteku Konkursa biće objavljena na sajtu Zavoda, nakon čega se podnosilac prijave kome se odobre sredstva poziva da potpiše ugovor. Ukoliko se podnosilac prijave ne odazove pozivu za potpisivanje ugovora u roku od 15 dana od dana obaveštenja da mu je projekat odobren, smatraće se da je odustao od realizacije projekta.

Konkurs je otvoren do 09.03.2017. godine.

Sve dodatne informacije u vezi sa realizacijom Konkursa mogu se dobiti u Zavodu za ravnopravnost polova na telefone: 021/66 15 133, 021/66 15 177 ili mejlom: zavod.ravnopravnost@gmail.com

Detaljnije

Konkurs Evropske komisije za najbolju ideju u oblasti preduzetništva

EVROPSKA KOMISIJA

Konkurs Evropske komisije za najbolju ideju u oblasti preduzetništva

Evropska komisija i ove godine nagrađuje najbolje, najoriginalnije i najkreativnije projekte, inicijative ili programe na polju razvoja preduzetništva kroz Takmičenje za najbolju ideju u oblasti promocije preduzetništva – European Enterprise Promotion Awards (EEPA).

Takmičenje za najbolju ideju u oblasti promocije preduzetništva  je inicijativa Evropske komisije koja ima za cilj da prepozna i nagradi izuzetne primere podrške i promocije preduzetništva širom Evrope. Evropsko priznanje pobednicima donosi vidljivost i promociju širom Evrope i kao pozitivan primer inspiriše druge da pokrenu posao.

Svi zainteresovani mogu se prijaviti Ministarstvu privrede do 10. juna 2017. godine, nakon čega će Ministarstvo,  u skladu sa kriterijumima koje propisuje Evropska komisija, izabrati nacionalne pobednike koji će predstavljati našu zemlju na finalnom evropskom takmičenju.

Za više informacija pišite na milica.stankovic@privreda.gov.rs

Detaljnije

Save

Raspisan konkurs za studentske radove o Evropskoj uniji

KANCELARIJA ZA EVROPSKE INTEGRACIJE VLADE REPUBLIKE SRBIJE

Raspisan konkurs za studentske radove o Evropskoj uniji

Kancelarija za evropske integracije Vlade Republike Srbije raspisuje konkurs za tri najbolja studentska rada u oblasti evropske integracije i procesa pristupanja Republike Srbije Evropskoj uniji, kako bi podstakla mlade akademske građane da se uključe u argumentovanu debatu u vezi sa članstvom naše zemlje u Evropskoj uniji.

Radovi bi trebalo da odgovore na jednu od četiri predložene oblasti:
1.    Srbija u procesu pristupanja EU: izazovi i perspektive politike proširenja EU;
2.    Reformski potencijal evropske integracije za Srbiju: razvojni, normativni i vrednosni aspekti;
3.    Kulturne, društvene i političke dimenzije evropskog identiteta;
4.    Mitovi o EU: predrasude o evrointegraciji kao posledica nedovoljne informisanosti.

Komisija sastavljena od profesora Univerziteta u Beogradu procenjivaće kvalitet pristiglih radova, a za autore tri najbolja predviđeni su honorari u iznosu od 85.000, 55.000 i 35.000 dinara. Pored tri najbolje rangirana, i radovi koji ispune kriterijume, biće objavljeni u elektronskom zborniku studentskih radova koji su pristigli na konkurs.

Konkurs je otvoren za studente završnih godina osnovnih akademskih studija (studenti treće i četvrte godine), kao i za studente master akademskih studija na univerzitetima u Republici Srbiji.

Rok za slanje radova je 20. april 2017. godine.

Detaljnije

Javni konkurs za programe Fondacije za otvoreno društvo

FONDACIJA ZA OTVORENO DRUŠTVO

Javni konkurs za programe Fondacije za otvoreno društvo

Fondacija za otvoreno društvo, Srbija svoje strateške ciljeve ostvaruje preko davanja podrške projektima organizacija građanskog društva i državnim i drugim institucijama koje vrše javna ovlašćenja, i kroz realizaciju sopstvenih projekata.

Predlozi projekata se podnose na osnovu javnog i pozivnog konkursa.

U toku je javni konkurs za programe:
•    Unapređivanje demokratskih praksi i institucija
•    Suzbijanje ekstremizma.

PRIJAVE NA KONKURS SE PRIMAJU DO 12. MARTA 2017. GODINE.

Detaljnije

Šesti konkurs NLB Banke za proizvodnju zdravih ideja

 NLB BANKA BEOGRAD

Šesti konkurs NLB Banke za proizvodnju zdravih ideja

Pozivamo organske proizvođače da pošalju svoje ideje za razvoj organske proizvodnje na svom gazdinstvu
NLB Banka Beograd i u 2017. godini, po šesti put, organizuje konkurs za najbolji projekat iz oblasti organske proizvodnje i prerade hrane

Kao društveno odgovorna kompanija, NLB Banka svojim NLB Organic konkursom želi da podrži i pomogne razvoj organske proizvodnje i prerade hrane u Srbiji, da doprinese njenoj promociji i time podstakne nove i postojeće poljoprivredne proizvođače i prerađivače da obogate znanja i povećaju  mogućnost da prošire svoju proizvodnju i preradu organske hrane.

Cilj konkursa je da poljoprivredni proizvođači i prerađivači organske hrane osmisle ideju koja može da doprinese razvoju njihove proizvodnje, a najbolji projekti će dobiti nagrade koje će im omogućiti da svoju ideju lakše započnu i uspešnije realizuju.

Stručna komisija, koju čine eminentni stručnjaci iz oblasti organske proizvodnje i predstavnici banke. Najbolji projekti, po oceni stručnog žirija, biće nagrađeni na sledeći način:
1. nagradom u iznosu neto 1.000.000 RSD (od čega se 300.000 RSD isplaćuje odmah na tekući račun registrovanog poljoprivrednog gazdinstva u NLB Banci, a ostatak od 700.000 RSD po priloženim fakturama vezanim za projekat).
2. nagradom u iznosu neto 300.000 RSD (isplata na tekuci račun u NLB Banci)
3. nagradom u iznosu neto 200.000 RSD (isplata na tekući račun u NLB Banci)

Projekti se dostavljaju od 21. februara do 21. aprila. 2017. godine.  

Detaljnije

Dodela sredstava namenjenih za ekonomsko osnaživanje izbeglica na njihovoj teritoriji, kroz dohodovne aktivnosti

KOMESARIJAT ZA IZBEGLICE I MIGRACIJE REPUBLIKE SRBIJE

Javni poziv jedinicama lokalne samouprave u Republici Srbiji za dodelu sredstava namenjenih za ekonomsko osnaživanje izbeglica na njihovoj teritoriji, kroz dohodovne aktivnosti

Maksimalni iznos sredstava za pomoć jedinici lokalne samouprave za ekonomsko osnaživanje izbeglica kroz dohodovne aktivnosti po jedinici lokalne samouprave, zajedno sa učešćem jedinice lokalne samouprave, iznosi 2.000.000 dinara.

Vrednost sredstava za ekonomsko osnaživanje iznosi 200.000 dinara, po porodičnom domaćinstvu korisnika.

Zahtev koji se može naći na internet stranici Komesarijata (www.kirs.gov.rs) i prateću dokumentaciju potrebno je dostaviti na adresu: Komesarijat za izbeglice i migracije Republike Srbije, ul. Narodnih heroja br. 4, Novi Beograd, najkasnije do 10. marta 2017. godine, sa naznakom: ”JAVNI POZIV – ekonomsko osnaživanje za izbeglice”.

Detaljnije

Poboljšanje uslova stanovanja porodica izbeglica na njihovoj teritoriji, kroz nabavku građevinskog materijala

KOMESARIJAT ZA IZBEGLICE I MIGRACIJE REPUBLIKE SRBIJE

Javni poziv jedinicama lokalne samouprave u Republici Srbiji za dodelu sredstava namenjenih stvaranju i poboljšanju uslova stanovanja porodica izbeglica na njihovoj teritoriji, kroz nabavku građevinskog materijala

Maksimalni iznos sredstava za pomoć jedinici lokalne samouprave u stvaranju i poboljšanju uslova stanovanja porodica izbeglica nabavkom građevinskog materijala po jedinici lokalne samouprave, zajedno sa učešćem jedinice lokalne samouprave, iznosi 5.500.000 dinara.

Maksimalni iznos jednog paketa građevinskog materijala, po porodičnom domaćinstvu korisnika, iznosi 550.000 dinara. Minimalni iznos jednog paketa građevinskog materijala, po porodičnom domaćinstvu korisnika iznosi 200.000 dinara.

Zahtev koji se može naći na internet stranici Komesarijata (www.kirs.gov.rs) i prateću dokumentaciju potrebno je dostaviti na adresu: Komesarijat za izbeglice i migracije Republike Srbije, ul. Narodnih heroja br. 4, Novi Beograd, najkasnije do 10. marta 2017. godine, sa naznakom: ”JAVNI POZIV – građevinski materijal za izbeglice”.

Detaljnije

Poboljšanje uslova stanovanja porodica izbeglica na njihovoj teritoriji, kroz kupovinu seoske kuće sa okućnicom

KOMESARIJAT ZA IZBEGLICE I MIGRACIJE REPUBLIKE SRBIJE

Javni poziv jedinicama lokalne samouprave u Republici Srbiji za dodelu sredstava namenjenih stvaranju i poboljšanju uslova stanovanja porodica izbeglica na njihovoj teritoriji, kroz kupovinu seoske kuće sa okućnicom i dodelu jednokratne pomoći u građevinskom i drugom materijalu i/ili opremi (mali grant).

Maksimalni iznos sredstava za pomoć jedinici lokalne samouprave u stvaranju i poboljšanju uslova stanovanja porodica izbeglica, kroz kupovinu seoske kuće sa okućnicom i dodelu jednokratne pomoći u građevinskom i drugom materijalu i/ili opremi (mali grant), po jedinici lokalne samouprave, zajedno sa učešćem jedinice lokalne samouprave, iznosi 4.200.000 dinara.

Maksimalni iznos sredstava koji jedinica lokalne samouprave dodeljuje porodičnom domaćinstvu korisnika za kupovinu seoske kuće sa okućnicom i dodatnu pomoć namenjenu za građevinski i drugi materijal i/ili opremu (mali grant) iznosi 1.400.000 i to: 1.200.000 dinara za kupovinu seoske kuće sa okućnicom i 200.000 dinara za dodatnu pomoć (mali grant), po porodičnom domaćinstvu korisnika.

Kriterijumi za učešće jedinica lokalne samouprave
Za učešće na Javnom pozivu, potrebno je da jedinica lokalne samouprave ispunjava sledeće kriterijume:
1) da je obrazovan Savet za migracije;

2) da je usvojen plan aktivnosti u kojem je navedena mera u oblasti upravljanja migracijama;

3) da postoje personalni i tehnički kapaciteti za realizaciju mere, odnosno aktivnosti (spremnost jedinice lokalne samouprave da angažuje stručne službe u cilju procene ugroženosti porodica i ispunjenosti tehničkih/građevinskih uslova za realizaciju aktivnosti);

4) da su pravdana sredstva koja su dodeljivana kroz ranije, slične programe i projekte (da su jedinice lokalne samouprave dobile potvrdu Komesarijata o namenskom utrošku sredstava dodeljenih za stvaranje i poboljšanje uslova života i stanovanja i ekonomsko osamostaljivanje izbeglica i interno raseljenih lica za pojedinačne projekte, za period od januara 2009. godine, zaključno sa sredstvima odobrenim po javnim pozivima Komesarijata za izbeglice i migracije iz juna 2015. godine)/podneta dokumentacija;

5) da je za bazu trajnih rešenja Komesarijatu za izbeglice i migracije dostavila podatke o izabranim korisnicima, po ugovorima zaklljučenim između Komesarijata za izbeglice i migracije i jedinice lokalne samopurave zaključno sa 30. junom 2015. godine (osim za jedinice lokalne samouprave koje imaju važeće anekse ili su vratile neutrošena sredstva);

6) da je spremna da učestvuje u iznosu od najmanje 5%, odnosno najmanje 10% od vrednosti podsticaja, mere odnosno aktivnosti za koju se prijavljuje (nedovoljno razvijene, izrazito nedovoljno razvijene i jedinice lokalne samouprave koje se nalaze u devastiranom području u iznosu od najmanje 5% od iznosa sredstava koji je potreban za realizaciju aktivnosti, ostale jedinice lokalne samouprave u iznosu od najmanje 10% od iznosa sredstava koji je potreban za realizaciju aktivnosti. Razvijenost jedinica lokalne samouprave utvrđuje se u skladu sa Zakonom o regionalnom razvoju („Službeni glasnik RS” br. 51/09 i 30/10) i Uredbom o utvrđivanju jedinstvene liste razvijenosti regiona i jedinica lokalne samouprave za 2014. godinu („Službeni glasnik RS” broj 104/14).

Obavezna dokumentacija
Jedinica lokalne samouprave, prilikom prijave na Javni poziv, dostavlja sledeću dokumentaciju:
– popunjen obrazac Prijave:
– fotokopiju akta o obrazovanju/formiranju Saveta za migracije;
– lokalni akcioni plan ili drugi strateški akt u kome je navedena aktivnost iz Javnog poziva;
– izjavu o spremnosti jedinice lokalne samouprave da angažuje stručne službe u cilju procene ugroženosti porodica i ispunjenosti tehničkih/građevinskih uslova za realizaciju aktivnosti (izjava mora biti zavedena i potpisana);
– fotokopiju potvrda Komesarijata o namenskom utrošku sredstava dodeljenih za stvaranje i poboljšanje uslova života i stanovanja i ekonomsko osamostaljivanje izbeglica i interno raseljenih lica, za period od januara 2009. godine, zaključno sa sredstvima odobrenim po javnim pozivima Komesarijata za izbeglice i migracije iz juna 2015. godine ili fotokopiju potvrda o vraćenim neutrošenim sredstvima ili fotokopiju važećeg aneksa;
– izjavu o spremnosti jedinice lokalne samouprave da participira sopstvenim sredstvima u realizaciji aktivnosti (izjava mora biti zavedena i potpisana).

Prioritet pri izboru jedinica lokalne samouprave kojima se dodeljuju sredstava namenjenih stvaranju i poboljšanju uslova stanovanja porodica izbeglica na njihovoj teritoriji, kroz kupovinu seoske kuće sa okućnicom i dodelu jednokratne pomoći u građevinskom i drugom materijalu i/ili opremi (mali grant), utvrđuju se na osnovu sledećih kriterijuma:
– broja potencijalnih korisnika;
– opravdanosti i izvodljivosti predloženih aktivnosti;
– prethodnog iskustva u sprovođenju sličnih aktivnosti;
– opravdanih ranije dodeljenih sredstava za ove ili slične namene;
– nivoa ekonomskog razvoja jedinice lokalne samouprave.

Zahtev koji se može naći na internet stranici Komesarijata (www.kirs.gov.rs) i prateću dokumentaciju potrebno je dostaviti na adresu: Komesarijat za izbeglice i migracije Republike Srbije, ul. Narodnih heroja br. 4, Novi Beograd, najkasnije do 10. marta 2017. godine, sa naznakom: ”JAVNI POZIV – seoske kuće za izbeglice”. Pristigle zahteve razmatra Komisija za izbor jedinica lokalne samouprave kojima se dodeljuju sredstava namenjena stvaranju i poboljšanju uslovam stanovanja porodica izbeglica na njihovoj teritoriji, kroz kupovinu seoske kuće sa okućnicom i dodelu jednokratne pomoći u građevinskom i drugom materijalu i/ili opremi (mali grant) (u daljem tekstu: Komisija), u skladu sa navedenim kriterijumima i utvrđuje listu jedinica lokalne samouprave koje ispunjavaju uslove i kriterijume za dodelu sredstava.

Odluku o izboru jedinica lokalne samouprave kojima se dodeljuju sredstva donosi komesar, na predlog Komisije.

Detaljnije