Arhiva ‘Konkursi’

Javni konkurs za finansiranje i sufinansiranje projekata u oblasti socijalne zaštite

UPRAVA ZA KAPITALNA ULAGANJA AUTONOMNE POKRAJINE VOJVODINE

Javni konkurs za finansiranje i sufinansiranje projekata u oblasti socijalne zaštite

PREDMET I CILJ JAVNOG KONKURSA
Predmet javnog konkursa je finansiranje i sufinansiranje projekata u oblasti socijalne zaštite od značaja za Autonomnu pokrajinu Vojvodinu.
Opšti cilj javnog konkursa je podrška ustanovama socijalne zaštite čiji je osnivač Autonomna pokrajina Vojvodina u realizaciji projekata koji doprinose razvoju i unapređenju kvaliteta socijalne zaštite na teritoriji Autonomne pokrajine Vojvodine.
Specifični ciljevi javnog konkursa su poboljšanje uslova rada u ustanovama socijalne zaštite, obezbeđenje dostupnih, kvalitetnih i raznovrsnih usluga socijalne zaštite radi očuvanja i poboljšanja kvaliteta života ranjivih i marginalizovanih pojedinaca i grupa na teritoriji Autonomne pokrajine Vojvodine.

IZNOS SREDSTAVA PREDVIĐENIH ZA DODELU PO JAVNOM KONKURSU
Pokrajinskom skupštinskom odlukom o budžetu Autonomne pokrajine Vojvodine za 2017. godinu („Sl. list AP Vojvodine“, broj 69/2016 i 29/2017), u članu 11, Razdeo 24 – Uprava za kapitalna ulaganja Autonomne pokrajine Vojvodine – Program 1505 – Regionalni razvoj – Programska aktivnost 1008 – Podrška projektima u oblasti zdravstva i socijalne zaštite – ekonomska klasifikacija – 463 – transferi ostalim nivoima vlasti, predviđena su sredstva u iznosu od 57.000.000,00 dinara za finansiranje i sufinansiranje projekata u oblasti socijalne zaštite.

NAMENA SREDSTAVA
Sredstva koja se dodeljuju po javnom konkursu namenjena su za finansiranje i sufinansiranje projekata izgradnje, dogradnje, rekonstrukcije, sanacije i adaptacije objekata u javnoj svojini za potrebe ustanova socijalne zaštite koje pružaju usluge domskog smeštaja čiji je osnivač Autonomna pokrajina Vojvodina u skladu sa Uredbom o mreži ustanova socijalne zaštite (“Sl. glasnik RS”, broj 16/2012 i 12/2013).
Sredstva koja se dodeljuju po javnom konkursu nisu namenjena za finansiranje i sufinansiranje projekata koji se odnose na tekuće i investiciono održavanje.
Dozvoljeno je podnošenje prijave samo za projekte za čiju realizaciju nije pokrenut postupak javne nabavke radova.

PRAVO UČEŠĆA NA JAVNOM KONKURSU
Pravo učešća na javnom konkursu imaju ustanove socijalne zaštite koje pružaju uslugu domskog smeštaja čiji je osnivač Autonomna pokrajina Vojvodina u skladu sa Uredbom o mreži ustanova socijalne zaštite (“Sl. glasnik RS”, broj 16/2012 i 12/2013).
Podnosilac prijave može da podnese samo jednu (1) prijavu na javni konkurs.
Isključena je mogućnost korišćenja sredstava onim subjektima koji su pravosnažnom sudskom odlukom obavezani na povraćaj sredstava dodeljenih u prethodnom periodu kao učesnicima konkursa za dodelu sredstava iz budžeta Autonomne pokrajine Vojvodine.

Javni konkurs je otvoren od 04.07.2017. godine do 14.07.2017. godine do 16.00 časova.

DODATNE INFORMACIJE
Sve informacije u vezi sa javnim konkursom, mogu se dobiti u Upravi za kapitalna ulaganja Autonomne pokrajine Vojvodine, pozivom na telefon broj 021 4881 795, svakog radnog od 09.00 časova do 15.00 časova u periodu od 04.07.2017. godine do 14.07.2017. godine, ili putem elektronske pošte na adresu goran.vukovic@vojvodina.gov.rs.

Link: http://kapitalnaulaganja.vojvodina.gov.rs/konkursi/

Javni konkurs za finansiranje i sufinansiranje projekata u oblasti zdravstvene zaštite

UPRAVA ZA KAPITALNA ULAGANJA AUTONOMNE POKRAJINE VOJVODINE

Javni konkurs za finansiranje i sufinansiranje projekata u oblasti zdravstvene zaštite

PREDMET I CILJ JAVNOG KONKURSA
Predmet javnog konkursa je finansiranje i sufinansiranje projekata u oblasti zdravstvene zaštite od značaja za Autonomnu pokrajinu Vojvodinu.
Opšti cilj javnog konkursa je podrška zdravstvenim ustanovama čiji je osnivač Autonomna pokrajina Vojvodina u skladu sa Planom mreže zdravstvenih ustanova u realizaciji projekata koji doprinose razvoju i unapređenju kvaliteta zdravstvene zaštite na teritoriji Autonomne pokrajine Vojvodine.
Specifični ciljevi javnog konkursa su obezbeđenje kontinuiranog pružanja zdravstvene zaštite, poboljšanje uslova rada u zdravstvenim ustanovama, obezbeđenje zdravstvene zaštite koja je jednako dostupna svim građanima i očuvanje i unapređenje kvaliteta zdravstvene zaštite na teritoriji Autonomne pokrajine Vojvodine.

IZNOS SREDSTAVA PREDVIĐENIH ZA DODELU PO JAVNOM KONKURSU
Pokrajinskom skupštinskom odlukom o budžetu Autonomne pokrajine Vojvodine za 2017. godinu („Sl. list AP Vojvodine“, broj 69/2016 i 29/2017), u članu 11, Razdeo 24 – Uprava za kapitalna ulaganja Autonomne pokrajine Vojvodine – Program 1505 – Regionalni razvoj – Programska aktivnost 1008 – Podrška projektima u oblasti zdravstva i socijalne zaštite – ekonomska klasifikacija – 464 – dotacije organizacijama obaveznog socijalnog osiguranja, predviđena su sredstva u iznosu od 50.000.000,00 dinara za finansiranje i sufinansiranje projekata u oblasti zdravstvene zaštite.

NAMENA SREDSTAVA
Sredstva koja se dodeljuju po javnom konkursu namenjena su za finansiranje i sufinansiranje projekata izgradnje, dogradnje, rekonstrukcije, sanacije i adaptacije objekata u javnoj svojini za potrebe zdravstvenih ustanova čiji je osnivač Autonomna pokrajina Vojvodina u skladu sa Planom mreže zdravstvenih ustanova.
Sredstva koja se dodeljuju po javnom konkursu nisu namenjena za finansiranje i sufinansiranje projekata koji se odnose na tekuće i investiciono održavanje.
Dozvoljeno je podnošenje prijave samo za projekte za čiju realizaciju nije pokrenut postupak javne nabavke radova.

PRAVO UČEŠĆA NA JAVNOM KONKURSU
Pravo učešća na javnom konkursu imaju zdravstvene ustanove čiji je osnivač Autonomna pokrajina Vojvodina u skladu sa Planom mreže zdravstvenih ustanova.
Podnosilac prijave može da podnese samo jednu (1) prijavu na javni konkurs.
Isključena je mogućnost korišćenja sredstava onim subjektima koji su pravosnažnom sudskom odlukom obavezani na povraćaj sredstava dodeljenih u prethodnom periodu kao učesnicima konkursa za dodelu sredstava iz budžeta Autonomne pokrajine Vojvodine.

Javni konkurs je otvoren od 04.07.2017. godine do 14.07.2017. godine do 16.00 časova.

DODATNE INFORMACIJE
Sve informacije u vezi sa javnim konkursom, mogu se dobiti u Upravi za kapitalna ulaganja Autonomne pokrajine Vojvodine, pozivom na telefon broj 021 4881 795, svakog radnog od 09.00 časova do 15.00 časova u periodu od 04.07.2017. godine do 14.07.2017. godine, ili putem elektronske pošte na adresu goran.vukovic@vojvodina.gov.rs.

Link: http://kapitalnaulaganja.vojvodina.gov.rs/konkursi/

Javni konkurs za finansiranje i sufinansiranje projekata u oblasti lokalnog i regionalnog ekonomskog razvoja

UPRAVA ZA KAPITALNA ULAGANJA AUTONOMNE POKRAJINE VOJVODINE

Javni konkurs za finansiranje i sufinansiranje projekata u oblasti lokalnog i regionalnog ekonomskog razvoja

PREDMET I CILJ JAVNOG KONKURSA
Predmet javnog konkursa je finansiranje i sufinansiranje projekata u oblasti lokalnog i regionalnog ekonomskog razvoja od značaja za Autonomnu pokrajinu Vojvodinu.
Opšti cilj javnog konkursa je podrška lokalnim samoupravama na teritoriji Autonomne pokrajine Vojvodine u realizaciji projekata koji doprinose stvaranju povoljnih uslova za poslovanje, rast i razvoj malih i srednjih preduzeća, unapređenje turističkih potencijala, povećanje zaposlenosti, inovativnosti i konkurentnosti, poboljšanje poslovne i investicione klime.
Specifični ciljevi javnog konkursa su povećanje lokalne i regionalne konkurentnosti, unapređenje privrednog kapaciteta jedinica lokalne samouprave, razvoj i unapređenje turističke infrastrukture i konkurentnosti turističke ponude, obezbeđenje dostupnosti i funkcionalno integrisanje poslovne i turističke infrastrukture u okruženje, podrška ruralnom razvoju, zaustavljanje procesa depopulacije i podsticanje procesa demografskog oživljavanja jačanjem privredne aktivnosti i smanjenje regionalnih dispariteta u Autonomnoj pokrajini Vojvodini.

IZNOS SREDSTAVA PREDVIĐENIH ZA DODELU PO JAVNOM KONKURSU
Pokrajinskom skupštinskom odlukom o budžetu Autonomne pokrajine Vojvodine za 2017. godinu („Sl. list AP Vojvodine“, broj 69/2016 i 29/2017), u članu 11, Razdeo 24 – Uprava za kapitalna ulaganja Autonomne pokrajine Vojvodine – Program 1505 – Regionalni razvoj – Programska aktivnost 1005 – Podrška projektima u oblasti lokalnog i regionalnog ekonomskog razvoja – ekonomska klasifikacija – 463 – transferi ostalim nivoima vlasti, predviđena su sredstva u iznosu od 125.000.000,00 dinara za finansiranje i sufinansiranje projekata u oblasti lokalnog i regionalnog ekonomskog razvoja.

NAMENA SREDSTAVA
Sredstva koja se dodeljuju po javnom konkursu namenjena su za finansiranje i sufinansiranje projekata izgradnje, dogradnje, rekonstrukcije, sanacije i adaptacije objekata poslovne infrastrukture i turističke infrastrukture u javnoj svojini na teritoriji Autonomne pokrajine Vojvodine, uključujući i infrastrukturu koja obezbeđuje funkcionalno integrisanje poslovne i turističke infrastrukture u okruženje (saobraćajna, komunalna, elektroenergetska, energetska infrastruktura i slično).

Pod poslovnom infrastrukturom se podrazumevaju industrijske zone, radne zone, poslovni inkubatori, industrijski parkovi, tehnološki parkovi sa pripadajućim objektima i pratećom infrastrukturom.

Pod turističkom infrastrukturom se podrazumevaju objekti za informisanje, rekreaciju, edukaciju i zabavu turista sa pratećom infrastrukturom (turistički informativni centri, objekti nautičkog turizma, kupališta i plaže, uređenje obale reka i jezera, bazeni, velnes objekti, tematski i zabavni parkovi, zabavno rekreativne staze i putevi, vidikovci, panoramski putevi, biciklističe i pešačke staze, izložbeni objekti, kongresni objekti i drugi objekti sa turističkom namenom i sadržajima).
Dozvoljeno je podnošenje prijave za projekte za čiju realizaciju nije pokrenut postupak javne nabavke radova.

PRAVO UČEŠĆA NA JAVNOM KONKURSU
Pravo učešća na javnom konkursu imaju jedinice lokalne samouprave na teritoriji Autonomne pokrajine Vojvodine.
Podnosilac prijave može da podnese samo jednu (1) prijavu na javni konkurs.
Isključena je mogućnost korišćenja sredstava onim subjektima koji su pravosnažnom sudskom odlukom obavezani na povraćaj sredstava dodeljenih u prethodnom periodu kao učesnicima konkursa za dodelu sredstava iz budžeta Autonomne pokrajine Vojvodine.

Javni konkurs je otvoren od 04.07.2017. godine do 14.07.2017. godine do 16.00 časova.

DODATNE INFORMACIJE
Sve informacije u vezi sa javnim konkursom mogu se dobiti u Upravi za kapitalna ulaganja Autonomne pokrajine Vojvodine pozivom na telefon broj 021 4881 795, svakog radnog dana, od 9.00 časova do 15.00 časova, u periodu od 04.07.2017. godine do 14.07.2017. godine, ili putem elektronske pošte na adresu goran.vukovic@vojvodina.gov.rs.

Link: http://kapitalnaulaganja.vojvodina.gov.rs/konkursi/

Javni konkurs za finansiranje i sufinansiranje projekata u oblasti vodosnabdevanja i zaštite voda

UPRAVA ZA KAPITALNA ULAGANJA AUTONOMNE POKRAJINE VOJVODINE

Javni konkurs za finansiranje i sufinansiranje projekata u oblasti vodosnabdevanja i zaštite voda

PREDMET I CILJ JAVNOG KONKURSA
Predmet javnog konkursa je finansiranje i sufinansiranje projekata u oblasti vodosnabdevanja i zaštite voda.
Opšti cilj javnog konkursa je podrška jedinicama lokalne samouprave na teritoriji Autonomne pokrajine Vojvodine u realizaciji projekata koji doprinose razvoju i unapređenju sistema integralnog upravljanja vodama i zaštite životne sredine.
Specifični ciljevi javnog konkursa su obezbeđenje stabilnog, sigurnog i dugoročnog snabdevanja vodom, zaštita i poboljšanje kvaliteta vode i životne sredine uopšte, smanjenje rizika po javno zdravlje i unapređenje kvaliteta života stanovništva, podrška ruralnom razvoju, stvaranje preduslova za održivi društveni i ekonomski razvoj i smanjenje regionalnih dispariteta u Autonomnoj pokrajini Vojvodini.

IZNOS SREDSTAVA PREDVIĐENIH ZA DODELU PO JAVNOM KONKURSU
Pokrajinskom skupštinskom odlukom o budžetu Autonomne pokrajine Vojvodine za 2017. godinu („Sl. list AP Vojvodine“, broj 69/2016 i 29/2017), u članu 11, Razdeo 24 – Uprava za kapitalna ulaganja Autonomne pokrajine Vojvodine – Program 1505 – Regionalni razvoj – Programska aktivnost 1004 – Podrška projektima u oblasti vodoprivrede i zaštite životne sredine – ekonomska klasifikacija – 463 – transferi ostalim nivoima vlasti, predviđena su sredstva u iznosu od 150.000.000,00 dinara za finansiranje i sufinansiranje projekata u oblasti vodosnabdevanja i zaštite voda.

NAMENA SREDSTAVA
Sredstva koja se dodeljuju po javnom konkursu namenjena su za finansiranje i sufinansiranje projekata izgradnje, dogradnje, rekonstrukcije, sanacije i adaptacije sistema za vodosnabdevanje, pripremu vode za piće, prikupljanje, odvođenje i prečišćavanje otpadnih voda u javnoj svojini na teritoriji Autonomne pokrajine Vojvodine. Sredstva ne mogu da budu korišćena za finansiranje i sufinansiranje izgradnje kućnih priključaka.
Dozvoljeno je podnošenje prijave za projekte za čiju realizaciju nije pokrenut postupak javne nabavke radova.

PRAVO UČEŠĆA NA JAVNOM KONKURSU
Pravo učešća na javnom konkursu imaju jedinice lokalne samouprave na teritoriji Autonomne pokrajine Vojvodine.
Podnosilac prijave može da podnese samo jednu (1) prijavu na javni konkurs.
Isključena je mogućnost korišćenja sredstava onim subjektima koji su pravosnažnom sudskom odlukom obavezani na povraćaj sredstava dodeljenih u prethodnom periodu kao učesnicima konkursa za dodelu sredstava iz budžeta Autonomne pokrajine Vojvodine.

Javni konkurs je otvoren od 04.07.2017. godine do 14.07.2017. godine do 16.00 časova.

Link: http://kapitalnaulaganja.vojvodina.gov.rs/konkursi/

 

Konkurs za bespovratna sredstva za nabavku nove opreme za navodnjavanje u 2017. godini

UPRAVA ZA POLJOPRIVREDNO ZEMLJIŠTE

Konkurs za bespovratna sredstva za nabavku nove opreme za navodnjavanje u 2017. godini

Uprava za poljoprivredno zemljište, objavila je konkurs za dodelu bespovratnih sredstava za nabavku opreme za navodnjavanje u 2017-oj godini.
Sredstva za realizaciju ovih radova se obezbeđuju iz budžeta Republike Srbije u ukupnom iznosu do 99.800.000 dinara i u visini učešća do 50% bez uračunatog poreza na dodatu vrednost.

A) KORISNIK SREDSTAVA
Pravo na korišćenje sredstava za nabavku nove opreme za navodnjavanje i to za opremu nabavljenu u 2017. godini može da ostvari:
1) Fizičko lice – nosilac komercijalnog porodičnog poljoprivrednog gazdinstva,
2) Naučno-istraživačka organizacija: visokoškolska obrazovna ustanova u oblasti poljoprivrede i institut u oblasti poljoprivrede koju je osnovala Republika Srbija,
3) Ustanova: srednja stručna škola u području rada poljoprivrede i visoka škola strukovnih studija iz oblasti poljoprivrede koje je osnovala Republika Srbija,
4) Privredno društvo: mikro, malo i srednje pravno lice razvrstano u skladu sa zakonom kojim se uređuje računovodstvo, preduzetnik, udruženje vodokorisnika i zemljoradnička zadruga.

B) OPŠTI USLOVI
Korisnik sredstava pravo na sredstva može da ostvari ako je upisan u Registar poljoprivrednih gazdinstava (u daljem tekstu: Registar) u aktivnom statusu i ako je upisao u Registar parcele na kojima se nalazi sistem za navodnjavanje.

Korisnik sredstava može da ostvari pravo na sredstva za nabavljenu opremu za navodnjavanje u 2017. godini.
Korisnik sredstava pravo na sredstava može da ostvari ako za predmetno investiciono ulaganje ne koristi i neće koristiti podsticaje, subvencije i donacije po drugom osnovu i kod drugih organa i institucija.

Prijava koja se odnosi na nabavljenu opremu u vrednosti ispod 40.000 dinara bez uračunatog poreza na dodatu vrednost neće se razmatrati.

Korisnik sredstava može da podnese najviše jednu prijavu.

V) POSEBNI USLOVI
Privredno društvo, preduzetnik, zemljoradnička zadruga i udruženje vodokorisnika pravo na sredstva mogu da ostvare ako su upisani u odgovarajući registar kod Agencije za privredne registre u aktivnom statusu.

G) IZNOS SREDSTAVA KOJI SE ODOBRAVA
Iznos sredstava koji se odobrava je do 50% vrednosti nabavljene opreme za navodnjavanje bez uračunatog poreza na dodatu vrednost na koju se odnosi prijava i koja se smatra prihvatljivim investicionim ulaganjem u smislu ovog konkursa.
Maksimalni iznos sredstava po podnetoj prijavi koji može biti odobren je 4.000.000 dinara bez uračunatog poreza na dodatu vrednost.

D) POTREBNA DOKUMENTACIJA
Korisnik sredstava na konkurs obavezno podnosi:
1. Čitko popunjen i potpisan, odnosno overen obrazac prijave;

2. Račun za predmetno investiciono ulaganje izdat u 2017. godini, koji glasi isključivo i samo na podnosioca prijave;

3. Dokaz o plaćanju investicionog ulaganja i to:
o nalog za prenos sredstava na kojem je naznačeni dužnik-nalogodavac Korisnik sredstava i navedeno je njegovo ime i prezime, odnosno njegov naziv, odnosno naziv poslovne banke kod koje je odobren kredit i izvod overeni od strane banke ili potvrda o izvršenom nalogu za prenos kod bezgotovinskog plaćanja ili,
o nalog za uplatu overen od strane banke na kojem je naznačeni uplatilac isključivo korisnik sredstava i navedeno je njegovo ime i prezime odnosno naziv i izvod overen od strane banke sa fiskalnim isečkom kod bezgotovinskog plaćanja ili,
o fiskalni isečak kod gotovinskog plaćanja ili plaćanja karticom;

4. Otpremnica potpisana od strane podnosioca prijave;

5. Garantni list za izvršenu nabavku predmetne opreme za koju je utvrđena obaveza izdavanja garantnog lista, odnosno overena i potpisana izjava prodavca da predmetna oprema ne podleže garanciji;

6. Izjava poljoprivrednika, odnosno odgovornog lica da pod krivičnom i materijalnom odgovornošću tvrdi da za predmetno investiciono ulaganje ne koristi i da neće koristiti podsticaje, subvencije i donacije po drugom osnovu;

7. Potvrda nadležnog organa jedinice lokalne samouprave prema mestu prebivališta, odnosno sedišta podnosioca prijave da za nabavku opreme za navodnjavanje ne koristi podsticaje po nekom drugom osnovu (subvencije, podsticaji, donacije), odnosno da ista investicija nije predmet drugog postupka za korišćenje podsticaja, ne starija od mesec dana od dana podnošenja prijave;

8. Dokaz o upisu u odgovarajući registar kod Agencije za privredne registre (dostavlja privredno društvo, preduzetnik, zemljoradnička zadruga i udruženje vodokorisnika);

9. Dokaz o razvrstavanju (dostavlja privredno društvo);

10. Odluka o osnivanju ili drugi akt na osnovu kojeg se utvrđuje da su naučnoistraživačka organizacija ili ustanova osnovane od strane Republike Srbije;

11. Odluka Odbora za akreditaciju naučnoistraživačkih organizacija izdata od strane ministarstva nadležnog za poslove nauke (podnosi naučnoistraživačka organizacija) i akt ministarstva nadležnog za poslove nauke o ispunjenosti uslova za obavljanje naučnoistraživačke delatnosti od opšteg interesa (podnosi naučnoistraživačka organizacija i to institut u oblasti poljoprivrede);

12. Rešenje o verifikaciji uvidom u koje može da se utvrdi za koje područje rada je osnovana srednja stručna škola (podnosi Ustanova u svojstvu srednje stručne škole u području rada poljoprivrede koju je osnovala Republika Srbija).

Dokumentacija navedena pod rednim brojevima od 2) do 4), rednim brojevima 6) i 7) i rednim brojem 9) se dostavlja u originalu, a Uprava za poljoprivredno zemljište će uvažiti na predlog komisije i overene fotokopije u skladu sa zakonom.

E) KRITERIJUMI ZA OCENU PRIJAVA
• Površina poljoprivrednog zemljišta koja će se navodnjavati:
o do 1 hektara – 20 poena;
o od 1,01 – 3 hektara – 40 poena;
o veća od 3,01 hektara – 50 poena.

• Podnosilac prijave:
o Privredno društvo i preduzetnik – 20 poena;
o Naučnoistraživačka-organizacija i ustanova– 30 poena;
o Fizičko lice, udruženje vodokorisnika i zemljoradnička zadruga – 50 poena.

Ž) ROK ZA PODNOŠENJE PRIJAVA
Prijava na Konkurs podnosi se zaključno sa 31.07.2017. godine.

Link: http://subvencije.rs/vesti/uzpp-konkurs-za-bespovratna-sredstva-za-nabavku-nove-opreme-za-navodnjavanje-u-2017-godini/

 

 

Bespovratna sredstva za skladištenje žitarica

MINISTARSTVO POLJOPRIVREDE I ZAŠTITE ŽIVOTNE SREDINE

Bespovratna sredstva za skladištenje žitarica

Pravilnikom o podsticajima za podršku investicijama u primarnu poljoprivrednu proizvodnju definisana su bespovratna sredstva koja se mogu dobiti za izgradnju novih objekata za skladištenje žitarica, silosa i podnih skladišta kao i nabavku nove opreme za objekte namenjene skladištenju žitarica.

Bespovratna sredstva se mogu dobiti za :
1. Izgradnju novih objekata silosa i podnih skladišta

2. Nabavka nove opreme za objekte namenjene skladištenju žitarica (silose i podna skladišta): silosni termometri, silosni fini aspiratori, silosni grubi aspiratori, aparati za određivanje mikotoksina, uređaji za hlađenje žitarica, NIT analizatori za proteine sa kalibracijom, uređaji za broj padanja sa laboratorijskim mlinom, uređaji za određivanje sadržaja primesa, sušare.

Subvencionisanje cene izgradnje silosa i podnih skladišta iznosi 50-65% od iznosa cene bez PDV-a.

Iznos podsticaja zavisi od toga da li se korisnik podsticaja nalazi u marginalnom području sa otežanim uslovima rada u poljoprivredi ili ne. Ukoliko se korisnik podsticaja nalazi u marginalnom području, iznos podsticaja je 65% od cene bez poreza.

Pravo na podsticaje ostvaruju lica koja su upisana u Registar poljoprivrednih gazdinstava i nalaze se u aktivnom statusu, i to:
1. fizičko lice – nosilac registrovanog komercijalnog porodičnog poljoprivrednog gazdinstva

2. preduzetnik

3. privredno društvo

4. zemljoradnička zadruga koja ima najmanje pet članova zadruge koji su upisani u Registar, kao nosioci ili članovi pet različitih komercijalnih porodičnih poljoprivrednih gazdinstava u aktivnom statusu

5. srednja škola.

Najviši ukupni iznos podsticaja po podnosiocu zahteva je 8,000,000.00 dinara.

Dodatni uslovi za izgradnju silosa i podnih skladišta:

Predmetna oprema i izgradnja mora biti obavljena u periodu od 16.oktobra prethodne kalendarske godine do 15. oktobra tekuće godine.

Iznos pojedinačnog računa kao i iznos za svaku pojedinu stavku na računu mora biti veći od 50,000.00 dinara.

Zahtev za korišćenje podsticaja podnosi se Upravi za agrarna plaćanja za svaku kalendarsku godinu, u periodu od 15. aprila do 15. oktobra tekuće godine.

Za korisnike sa teritorije AP Vojvodine neophodna je potvrda od strane Pokrajinskog sekretarijata za poljoprivredu, vodoprivredu i šumarstvo da podnosilac zahteva za podsticaje nije dobio subvencije,bespovratna sredstva ili donaciju po istom osnovu za predmetnu opremu i mehanizaciju.

Neophodna je i potvrda od strane lokalne samouprave(grada ili opštine) da podnosilac zahteva za podsticaje nije dobio subvencije,bespovratna sredstva ili donaciju po istom osnovu za predmetnu opremu i mehanizaciju.

Osnovni uslovi za ostvarivanje podsticaja su da podnisilac zahteva:
1. nema nerealizovanih investicija za koje su mu odobrena podsticajna sredstva na osnovu zakona kojim se uređuju podsticaji u poljoprivredi i ruralnom razvoju

2. nema evidentiranih dospelih neizmirenih dugovanja prema ministarstvu nadležnom za poslove poljoprivrede, po osnovu ranije ostvarenih podsticaja, subvencija i kredita

3. za investiciju za koju podnosi zahtev ne koristi podsticaje po nekom drugom osnovu (subvencije, podsticaji, donacije), odnosno ako ista investicija nije predmet drugog postupka za korišćenje podsticaja, osim podsticaja u skladu sa posebnim propisom kojim se uređuje kreditna podrška registrovanim poljoprivrednim gazdinstvima

4. je izmirilo dospele poreske obaveze

5. je investicija iz Tabele realizovana u periodu od 16. oktobra prethodne kalendarske godine, a najkasnije do dana podnošenja zahteva za ostvarivanja prava na podsticaje

6. je iznos pojedinačnog računa veći od 50.000 dinara i ako je na računu iznos za svaku pojedinačnu investiciju iz Tabele veći od 50.000 dinara

7. dobavljač i podnosilac zahteva ne predstavljaju povezana lica.

Posebni uslovi za ostvarivanje podsticaja su da:
1. u Registru ima upisano poljoprivredno zemljište pod proizvodnjom biljnih kultura

2. je objekat koji je predmet investicije za koju se podnosi zahtev u njegovom vlasništvu ili ako na njemu ima pravo zakupa, odnosno korišćenja na osnovu ugovora zaključenog sa zakupodavcem – fizičkim licem ili jedinicom lokalne samouprave na period zakupa, odnosno korišćenja od najmanje pet godina počev od kalendarske godine za koju se podnosi zahtev za korišćenje podsticaja, s tim da ako je objekat predmet zakupa ne može imati upisane druge terete, osim predmetnog zakupa

3. za objekat koji je predmet investicije za koju se podnosi zahtev ima dozvolu za upotrebu u skladu sa zakonom kojim se uređuje planiranje i izgradnja, odnosno u skladu sa zakonom kojim se uređuje ozakonjenje objekata

4. je predmet investicije vezan za proizvodnju odgovarajuće vrste poljoprivrednih proizvoda

Zahtev za ostvarivanje prava na podsticaje podnosi se ministarstvu nadležnom za poslove poljoprivrede – Upravi za agrarna plaćanja, za svaku kalendarsku godinu do 15. oktobra tekuće godine.

Detaljnije

Bespovratna sredstva za hladnjače i opremu za hladnjače

MINISTARSTVO POLJOPRIVREDE I ZAŠTITE ŽIVOTNE SREDINE

Bespovratna sredstva za hladnjače i opremu za hladnjače

Pravilnikom o podsticajima za podršku investicijama u primarnu poljoprivrednu proizvodnju, definisana su bespovratna sredstva koja se mogu dobiti za izgradnju hladnjača i nabavku nove opreme za hladnjače.

Bespovratna sredstva se mogu dobiti za :
1. Troškovi izgradnje objekata za čuvanje i skladištenje poljoprivrednih proizvoda
2. Nabavka nove opreme za objekte za čuvanje i skladištenje poljoprivrednih proizvoda:

1. kompresori,
2. isparivači,
3. kondenzatori,
4. paneli sa metalnom konstrukcijom i
5. vrata za komore.

Subvencionisanje nabavne cene opreme za izgradnju hladnjača i nabavku nove opreme za hladnjače znosi 50-65% od iznosa cene bez PDV-a.

Iznos podsticaja zavisi od toga da li se korisnik podsticaja nalazi u marginalnom području sa otežanim uslovima rada u poljoprivredi ili ne. Ukoliko se korisnik podsticaja nalazi u marginalnom području, iznos podsticaja je 65% od cene bez poreza.

Pravo na podsticaje ostvaruju lica koja su upisana u Registar poljoprivrednih gazdinstava i nalaze se u aktivnom statusu, i to:
1. fizičko lice – nosilac registrovanog komercijalnog porodičnog poljoprivrednog gazdinstva

2. preduzetnik

3. privredno društvo

4. zemljoradnička zadruga koja ima najmanje pet članova zadruge koji su upisani u Registar, kao nosioci ili članovi pet različitih komercijalnih porodičnih poljoprivrednih gazdinstava u aktivnom statusu

5. srednja škola.

Najviši ukupni iznos podsticaja po podnosiocu zahteva je 8,000,000.00 dinara.

Dodatni uslovi za izgradnju silosa i podnih skladišta:

Predmetna oprema i izgradnja mora biti obavljena u periodu od 16.oktobra prethodne kalendarske godine do 15. oktobra tekuće godine.

Iznos pojedinačnog računa kao i iznos za svaku pojedinu stavku na računu mora biti veći od 50,000.00 dinara.

Zahtev za korišćenje podsticaja podnosi se Upravi za agrarna plaćanja za svaku kalendarsku godinu, u periodu od 15. aprila do 15. oktobra tekuće godine.

Za korisnike sa teritorije AP Vojvodine neophodna je potvrda od strane Pokrajinskog sekretarijata za poljoprivredu, vodoprivredu i šumarstvo da podnosilac zahteva za podsticaje nije dobio subvencije,bespovratna sredstva ili donaciju po istom osnovu za predmetnu opremu i mehanizaciju.

Neophodna je i potvrda od strane lokalne samouprave(grada ili opštine) da podnosilac zahteva za podsticaje nije dobio subvencije,bespovratna sredstva ili donaciju po istom osnovu za predmetnu opremu i mehanizaciju.

Osnovni uslovi za ostvarivanje podsticaja su da podnisilac zahteva:
1. nema nerealizovanih investicija za koje su mu odobrena podsticajna sredstva na osnovu zakona kojim se uređuju podsticaji u poljoprivredi i ruralnom razvoju

2. nema evidentiranih dospelih neizmirenih dugovanja prema ministarstvu nadležnom za poslove poljoprivrede, po osnovu ranije ostvarenih podsticaja, subvencija i kredita

3. za investiciju za koju podnosi zahtev ne koristi podsticaje po nekom drugom osnovu (subvencije, podsticaji, donacije), odnosno ako ista investicija nije predmet drugog postupka za korišćenje podsticaja, osim podsticaja u skladu sa posebnim propisom kojim se uređuje kreditna podrška registrovanim poljoprivrednim gazdinstvima

4. je izmirilo dospele poreske obaveze

5. je investicija iz Tabele realizovana u periodu od 16. oktobra prethodne kalendarske godine, a najkasnije do dana podnošenja zahteva za ostvarivanja prava na podsticaje

6. je iznos pojedinačnog računa veći od 50.000 dinara i ako je na računu iznos za svaku pojedinačnu investiciju iz Tabele veći od 50.000 dinara

7. dobavljač i podnosilac zahteva ne predstavljaju povezana lica.

Posebni uslovi za ostvarivanje podsticaja su da:
1. u Registru ima upisano poljoprivredno zemljište pod proizvodnjom biljnih kultura

2. je objekat koji je predmet investicije za koju se podnosi zahtev u njegovom vlasništvu ili ako na njemu ima pravo zakupa, odnosno korišćenja na osnovu ugovora zaključenog sa zakupodavcem – fizičkim licem ili jedinicom lokalne samouprave na period zakupa, odnosno korišćenja od najmanje pet godina počev od kalendarske godine za koju se podnosi zahtev za korišćenje podsticaja, s tim da ako je objekat predmet zakupa ne može imati upisane druge terete, osim predmetnog zakupa

3. za objekat koji je predmet investicije za koju se podnosi zahtev ima dozvolu za upotrebu u skladu sa zakonom kojim se uređuje planiranje i izgradnja, odnosno u skladu sa zakonom kojim se uređuje ozakonjenje objekata

4. je predmet investicije vezan za proizvodnju odgovarajuće vrste poljoprivrednih proizvoda

Zahtev za ostvarivanje prava na podsticaje podnosi se ministarstvu nadležnom za poslove poljoprivrede – Upravi za agrarna plaćanja, za svaku kalendarsku godinu do 15. oktobra tekuće godine.

Najviši ukupni iznos podsticaja po podnosiocu zahteva je 8.000.000 dinara.

Detaljnije

Bespovratna sredstva za nabavku nove opreme i izgradnju objekta za smeštaj životinja

MINISTARSTVO POLJOPRIVREDE I ZAŠTITE ŽIVOTNE SREDINE

Bespovratna sredstva za nabavku nove opreme i izgradnju objekta za smeštaj životinja

Pravilnikom o podsticajima za podršku investicijama u primarnu poljoprivrednu stočarsku proizvodnju definisana su bespovratna sredstva koja se mogu dobiti za izgradnju i nabavku opreme za stočarsku proizvodnju .

Bespovratna sredstva se mogu dobiti za sledeće:
1. Podsticaj za izgradnju objekta za smeštaj životinja
2. Opremu za objekte za smeštaj mlečnih krava i tovnih junadi
3. Opremu za objekte za smeštaj krmača, odgoj prasadi i tov svinja,
4. Opremu za objekte za držanje i odgoj ovaca i koza,
5. Opremu za objekte za držanje i odgoj živine,

U pogledu uslova stočnog fonda i objekta, podnosilac zahteva mora da:
1. Ima odgovarajuću životinju obeleženu i registrovanu u skladu sa zakonom kojim se uređuje veterinarstvo;

2. U Registru ima prijavljen odgovarajući stočni fond (podatke o vrsti životinja i broju gazdinstva (HID) na kojima se drže ili uzgajaju).

3. Ima objekat koji je predmet investicije za koju se podnosi zahtev u njegovom vlasništvu ili ako na njemu ima pravo zakupa, odnosno korišćenja na osnovu ugovora zaključenog sa zakupodavcem – fizičkim licem ili jedinicom lokalne samouprave na period zakupa, odnosno korišćenja od najmanje pet godina počev od kalendarske godine za koju se podnosi zahtev za korišćenje podsticaja, s tim da ako je objekat predmet zakupa ne može imati upisane druge terete, osim predmetnog zakupa;

4. Ima objekat koji je predmet investicije upisan u Registar objekata, odnosno Registar odobrenih objekata, u skladu sa zakonom kojim se uređuje veterinarstvo.

Podsticaj iznosi 50-65% cene bez PDV-a.

Iznos podsticaja zavisi od toga da li se korisnik podsticaja nalazi u marginalnom području sa otežanim uslovima rada u poljoprivredi ili ne. Ukoliko se korisnik podsticaja nalazi u marginalnom području, iznos podsticaja je 65% od cene bez poreza.

Spisak marginalnih područja možete pronaći na http://subvencije.rs/zakoni-pravilnici-uredbe/pravilnici/pravilnik-o-odredjivanju-podrucja-sa-otezanim-uslovima-rada-u-poljoprivredi/

Pravo na podsticaje ostvaruju lica koja su upisana u Registar poljoprivrednih gazdinstava i nalaze se u aktivnom statusu, i to:
1. fizičko lice – nosilac registrovanog komercijalnog porodičnog poljoprivrednog gazdinstva

2. preduzetnik

3. privredno društvo

4. zemljoradnička zadruga koja ima najmanje pet članova zadruge koji su upisani u Registar, kao nosioci ili članovi pet različitih komercijalnih porodičnih poljoprivrednih gazdinstava u aktivnom statusu

5. srednja škola.

Najviši ukupni iznos podsticaja po podnosiocu zahteva je 8,000,000.00 dinara.

Predmetna oprema i izgradnja mora biti obavljena u periodu od 16.oktobra prethodne kalendarske godine do 15. oktobra tekuće godine.

Iznos pojedinačnog računa kao i iznos za svaku pojedinu stavku na računu mora biti veći od 50,000.00 dinara.

Osnovni uslovi za ostvarivanje podsticaja su da podnisilac zahteva:
1. nema nerealizovanih investicija za koje su mu odobrena podsticajna sredstva na osnovu zakona kojim se uređuju podsticaji u poljoprivredi i ruralnom razvoju

2. nema evidentiranih dospelih neizmirenih dugovanja prema ministarstvu nadležnom za poslove poljoprivrede, po osnovu ranije ostvarenih podsticaja, subvencija i kredita

3. za investiciju za koju podnosi zahtev ne koristi podsticaje po nekom drugom osnovu (subvencije, podsticaji, donacije), odnosno ako ista investicija nije predmet drugog postupka za korišćenje podsticaja, osim podsticaja u skladu sa posebnim propisom kojim se uređuje kreditna podrška registrovanim poljoprivrednim gazdinstvima

4. je izmirilo dospele poreske obaveze

5. je investicija iz Tabele realizovana u periodu od 16. oktobra prethodne kalendarske godine, a najkasnije do dana podnošenja zahteva za ostvarivanja prava na podsticaje

6. je iznos pojedinačnog računa veći od 50.000 dinara i ako je na računu iznos za svaku pojedinačnu investiciju iz Tabele veći od 50.000 dinara

7. dobavljač i podnosilac zahteva ne predstavljaju povezana lica.

Zahtev za ostvarivanje prava na podsticaje podnosi se ministarstvu nadležnom za poslove poljoprivrede – Upravi za agrarna plaćanja, za svaku kalendarsku godinu do 15. oktobra tekuće godine.

Najviši ukupni iznos podsticaja po podnosiocu zahteva je 8.000.000 dinara.

Detaljnije

Pravilnik o podsticajima u stočarstvu za kvalitetna priplodna grla

MINISTARSTVO POLJOPRIVREDE I ZAŠTITE ŽIVOTNE SREDINE

Pravilnik o podsticajima u stočarstvu za kvalitetna priplodna grla

Pravo na podsticaje imaju:
1. pravno lice,
2. preduzetnik i
3. fizičko lice – nosilac komercijalnog porodičnog poljoprivrednog gazdinstva

Ovom pravilnikom bliže se propisuju uslovi i način ostvarivanja prava na podsticaje u stočarstvu za najmanje:
1. dve kvalitetne priplodne mlečne krave, a najviše za 300 kvalitetnih priplodnih mlečnih krava;
2. dve kvalitetne priplodne tovne krave ili bika;
3. deset kvalitetnih priplodnih ovaca ili ovnova;
4. pet kvalitetnih priplodnih koza ili jarčeva;
5. tri kvalitetne priplodne krmače ili nerastova.

Na broj kvalitetnih priplodnih grla u okviru svake vrste tačke 2)-5) ovog člana ne utiče međusobna polna pripadnost grla.

Pravo na podsticaje u stočarstvu mogu se ostvariti i za roditeljske kokoške teškog tipa, roditeljske kokoške lakog tipa, roditeljske ćurke, kvalitetne priplodne matice riba šarana i kvalitetne priplodne matice riba pastrmke ostvaruje bez obzira na broj kvalitetnih priplodnih grla.

Zahtev za ostvarivanje prava na podsticaje za kvalitetna priplodna grla podnosi se za svaku kalendarsku godinu Ministarstvu poljoprivrede i zaštite životne sredine – Upravi za agrarna plaćanja i to:
1. od 21. marta do 31. jula tekuće godine;
2. od 1. do 31. januara naredne godine – za grla uključena u proizvodnju do 31. decembra prethodne kalendarske godine.

Uz zahtev za podsticaje, podnosi se i izvod iz glavne matične evidencije za kvalitetna priplodna grla za koja se podnosi zahtev, overen od strane osnovne, regionalne i glavne odgajivačke organizacije.

Izuzetno u 2017. godini, podsticaj može da se ostvari i za više od 300 kvalitetnih priplodnih mlečnih krava.

Pravilnik i zahtev za podsticaje možete preuzeti OVDE

 

Podsticaji u stočarstvu za krave za uzgoj teladi za tov

MINISTARSTVO POLJOPRIVREDE I ZAŠTITE ŽIVOTNE SREDINE

Podsticaji u stočarstvu za krave za uzgoj teladi za tov

Na osnovu člana 20. stav 3. Zakona o podsticajima u poljoprivredi i ruralnom razvoju („Službeni glasnik RS”, br. 10/13, 142/14, 103/15 i 101/16), Ministar poljoprivrede i zaštite životne sredine donosi Pravilnik o uslovima i načinu ostvarivanja prava na podsticaje u stočarstvu za krave za uzgoj teladi za tov.

Ovim pravilnikom bliže se propisuju uslovi i način ostvarivanja prava na podsticaje u stočarstvu za krave za uzgoj teladi za tov, kao i obrazac zahteva za ostvarivanje podsticaja.

Pravo na podsticaje imaju:
1. pravno lice,
2. preduzetnik i
3. fizičko lice – nosilac komercijalnog porodičnog poljoprivrednog gazdinstva.

Lica koja imaju pravo na podsticaje moraju da ispunjavaju uslove propisane zakonom kojim se uređuju podsticaji u poljoprivredi i ruralnom razvoju. Podsticaj se ostvaruje za oteljene krave, jednom u toku godine za isto grlo, na osnovu zahteva koji podnosi Ministarstvu poljoprivrede i zaštite životne sredine – Uprava za agrarna plaćanja.

Zahtev za ostvarivanje prava na podsticaje podnosi se za svaku godinu od 15. aprila do 30. septembra tekuće kalendarske godine, za krave oteljene u periodu od 1. septembra prethodne kalendarske godine do 31. avgusta tekuće kalendarske godine.

Uprava utvrđuje ispunjenost propisanih uslova za ostvarivanje prava na podsticaje, odobrava isplatu i daje nalog za prenos sredstava na namenski račun poljoprivrednog gazdinstva kod poslovne banke, u skladu sa zakonom kojim se uređuju podsticaji u poljoprivredi i ruralnom razvoju.

Ispunjenost propisanih uslova za ostvarivanje prava na podsticaje utvrđuje se na osnovu podataka na dan podnošenja zahteva.

Izuzetno u 2017. godini pravo na podsticaj može da se ostvari i ako su krave oteljene u periodu od 1. januara do 31. avgusta 2017. godine.

Podsticaj po kravi znosi 5000 dinara po grlu.

Kompletan tekst pravilnika i zahtev, možete preuzeti OVDE