Arhiva ‘Konkursi’

Subvencionisanje troškova učešća na međunarodnim sajmovima u RS

POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA PRIVREDU
Subvencionisanje troškova učešća na međunarodnim sajmovima u RS

Konkurs za dodelu podsticajnih sredstava za subvencionisanje troškova učešća kompanija na međunarodnim sajmovima koji se održavaju tokom septembra, oktobra, novembra i decembra 2009. godine u Republici Srbiji

Pokrajinski sekretarijat za privredu sa ukupnim iznosom od 3.500.000,00 dinara, obezbeđenih Odlukom o budžetu Autonomne Pokrajine Vojvodine za 2009. godinu („Službeni list APV”, broj 4/2009 i 14/2009) subvencionisaće troškove učešća kompanija sa područja AP Vojvodine na međunarodnim sajmovima koji se održavaju tokom septembra, oktobra, novembra i decembra 2009. godine u Republici Srbiji.

Uslovi Konkursa
1. Pravo učešća na Konkursu imaju mala i srednja preduzeća i preduzetnici, koji se bave proizvodnom i turističkom delatnošću (u daljem tekstu: korisnici sredstava) koji u septembru, oktobru, novembru i decembru 2009. godine planiraju nastup na međunarodnim sajmovima u Republici Srbiji.

2. Po ovom Konkursu subvencionisaće se do 70% sledećitroškovi kompanija – izlagača na međunarodnim sajmovima u Republici Srbiji:
• troškovi zakupa i opremanja štanda i
• troškovi pripreme i štampanja propagandnog materijala za nastup na navedenom sajmu

3. Maksimalni iznosi subvencija za sajmove iznose:
• 400.000,00 dinara za zakup i opremanje štanda no kompaniji,
• 200.000,00 dinara za pripremu i štampanje propagandnog materijala

4. Prijava na Konkurs za nastup kompanije na međunarodnom sajmu u Republici Srbiji podnosi se Pokrajinskom sekretarijatu za privredu na obrascu Upitnika sa prilozima, najkasnije do 27. novembra 2009. godine.

5. Navedeni Upitnik može se dobiti u Pokrajinskom sekretarijatu za privredu, Bulevar Mihajla Pupina 16, Novi Sad, 2. sprat, soba broj 5, ili se preuzeti sa sajta regionalnih privrednih komora.

6. Prijave na Konkurs sa pripadajućom dokumentacijom, dostavljaju se, u zatvorenoj koverti na adresu: Pokrajinski sekretarijat za privredu, Bulevar Mihajla Pupina 16, 21000 Novi Sad, sa obaveznom naznakom na licu koverte „Ne otvarati – prijava na Konkurs za dodelu podsticajnih sredstava za subvencionisanje troškova učešća kompanija na međunarodnim sajmovima koji se održavaju tokom septembra, oktobra, novembra i decembra 2009. godine u Republici Srbiji” poštom ili lično preko pisarnice pokrajinskih organa. Na poleđini koverte navesti naziv, adresu i broj telefona i faksa podnosioca prijave, kao i ime osobe za kontakt.

6. Prijave koje se dostave posle navedenog roka i prijave sa nepotpunom dokumentacijom neće biti razmatrane.

7. Odluku o dodeli sredstava za subvencionisanje troškrva učešća kompanije na sajmu doneće, u skladu sa utvrđenim kriterijumima, na predlog Konkursne komisije, Pokrajinski sekretar za privredu, u roku od 7 dana od dana zaključenja Konkursa.

8. Korisnik sredstava zaključuje Ugovor o korišćenju podsticajnih sredstava sa Pokrajinskim sekretarijatom za privredu kojim se utvrđuju međusobna prava i obaveze, ukupan iznos podsticajnih sredstava, način i uslovi plaćanja, podnošenje izveštaja o aktivnostima na sajmu i liste ostvarenih kontakata na sajmu, kao i druga pitanja vezana za korišćenje ovih sredstava.

Informacije u vezi sa Konkursom mogu se dobiti u Sekretarijatu za privredu na telefon 021/487-4489.

Rok: 27. novembar 2009.

Javni poziv – unapređenje položaja žena

MINISTARSTVO RADA I SOCIJALNE POLITIKE
Javni poziv – unapređenje položaja žena

Poziv zapodnošenje predloga projekata za unapređenje položaja žena iz dvostruko i/ili višestruko diskriminisanih grupa u Republici Srbiji

Uprava za rodnu ravnopravnost Ministarstva rada i socijalne politike u saradnji sa Programom Ujedinjenih nacija za razvoj (UNDP), upućuje javni poziv zainteresovanim organizacijama da podnesu predloge projekata za unapređenje položaja žena iz dvostruko i/ili višestruko diskriminisanih grupa u Republici Srbiji.

Projekti će biti   finansirani  iz sredstava  budžeta Uprave za rodnu ravnopravnost i dodatnih sredstava koje je obezbedio UNDP kroz projekat  “Jačanje civilnog društva u kreiranju politika i praksi u vezi sa smanjenjem siromaštva”  (finansiran od strane Delegacije evropske  komisije).

Prioriteti konkursa su:

1 Prioritet  Uprave za rodnu ravnopravnost Ministarstva rada i socijalne politike su:  smanjivanje ekonomskih nejednakosti i unapređenje ekonomskog  položaja žena iz dvostruko i/ili višestruko diskriminisanih grupa u Republici Srbiji (žene pripadnice nacionalnih manjina i manjinskih grupa, Romkinje, žene sa invaliditetom, izbegle ili raseljene žene, siromašne žene, žene sa sela, samohrane majke, žene drugačije seksualne orijentacije i dr)  u skladu sa Nacionalnom strategijom za poboljšanje položaja žena i unapređivanje rodne ravnopravnosti.

2. Prioritet UNDP  je poboljšanje položaja žena iz dvostruko i/ili višestruko diskriminisanih grupa u Republici Srbiji (žene pripadnice nacionalnih manjina i manjinskih grupa, Romkinje, žene sa invaliditetom, izbegle ili raseljene žene, siromašne žene, žene sa sela, samohrane majke, žene drugačije seksualne orijentacije i dr)  u skladu sa drugim oblastima definisanim Nacionalnom strategijom za poboljšanje položaja žena i unapređivanje rodne ravnopravnosti koje nisu pokrivene prvim prioritetom.

Podnosioci predloga projekta mogu biti: Udruženja/organizacije čiji programi predlažu rešavanje  problema u vezi sa unapređivanjem  položaja žena iz dvostruko i/ili višestruko diskriminisanih grupa.

Rok 30.11. 2009. u 16 časova.

Poziv za predloge projekata za osobe sa invaliditetom

MINISTARSTVO RADA I SOCIJALNE POLITIKE
Poziv za predloge projekata za osobe sa invaliditetom

Poziv za podnošenje predloga projekata za unapređenje položaja osoba sa invaliditetom u Republici Srbiji

Ministarstvo rada i socijalne politike – Sektor za zaštitu osoba sa invaliditetom raspisuje javni poziv zainteresovanim socijalno – humanitarnim organizacijama da podnesu predloge projekta koji imaju za cilj unapređenje položaja osoba sa invaliditetom u Republici Srbiji.

Sredstva za navedeni konkurs obezbeđena su iz  sredstava opredeljenih po osnovu  Zakona o igrama na sreću, iz Budzetskog fonda za programe socijalno-humanitarnih organizacija.

Prioritet Ministarstva rada i socijalne politike – Sektora za zaštitu osoba sa invaliditetom jeste unapređenje položaja osoba sa invaliditetom u Republici Srbiji kroz razvijanje servisa i programa podrške za osobe sa invaliditetom i porodice osoba sa invaliditetom, koje podrazumevaju aktivnosti dopunske podrške, a svojim sadržajem spadaju u domen stimulacije, integracije i reintegracije, inkluzije, edukacije, radno okupacionih i psihosocijalnih programa u širem smislu, odnosno aktivnosti koje imaju za cilj poboljšanje kvaliteta života osoba sa invaliditetom, stvaranjem mogućnosti za slobodan izbor uslova i načina života u izabranom okruženju.

Podnosioci predloga projekta mogu biti udruženja/organizacije koje treba da ispunjavaju sledeće kriterijume:

· da su registrovana udruženja građana;

· da im je sedište u Republici Srbiji;

· da deluju na republičkom ili pokrajinskom nivou;

· da su direktno odgovorni za pripremu i realizaciju projekta, a ne da deluju u svojstvu posrednika;

· da su prošli edukaciju za pisanje predloga projekta i da poseduju potvrdu sa seminara «Promena metodologije za podršku organizacijama osoba sa invaliditetom», realizovanog u okviru projekta «Pružanje unapređenih usluga na lokalnom nivou» (DILS), realizovanog od strane Ministarstva rada i socijalne politike, Sektora za zaštitu osoba sa invaliditetom.

Način pisanja predloga projekta: Predlog projekta dostavlja se na srpskom jeziku, ćirilicom, napisan obavezno na personalnom računaru i na propisanim obrascima. Predlozi projekata pisani rukom ili pisaćom mašinom, kao i oni van propisanog obrasca, neće se uzeti u razmatranje.

Predlozi projekata dostavljaju se u zatvorenoj koverti Ministarstvu rada i socijalne politike – Sektoru za zaštitu osoba sa invaliditetom na adresu: Beograd, Nemanjina 22-26, isključivo poštom preporučeno, ili kurirskim putem, odnosno ličnom dostavom. Predlog projekta i budzet projekta dostavljaju se u jednom  odštampanom primerku  koji mora biti overen i u elektronskoj formi na CD-u. Na koverti obavezno treba naznačiti puno ime i adresu pošiljaoca i sledeći tekst: «ZA KONKURS – NE OTVARATI«.

Ostala pravila konkursa, kompletno uputstvo kao i dodatne informacije za podnosioce prijava zainteresovane organizacije mogu preuzeti direktno iz Ministarstva rada i socijalne politike,  Sektora za zaštitu osoba sa invaliditetom.

Rok: 25.11.2009. godine u 16 časova.

Projekat “Evropa za sve”

VLADA REPUBLIKE SRBIJE
Projekat “Evropa za sve”

Kabinet potpredsednika Vlade Republike Srbije za evropske integracije u saradnji sa Evropskim pokretom u Srbiji i medijskim partnerima – dnevnim listom “Pres” i RTS-om, pokreće projekat “Evropa za sve”.

Pozivamo udruženja, institucije, organizacije i građane da kandiduju ljude iz svojih gradova, mesta i sela koji nisu imali prilike da do sada putuju u EU, a koji su svojim postupkom, delom, uspehom, inventivnošću, moralnošću ili hrabrošću zadužili zajednicu u kojoj žive.

Pedeset izabranih kandidata će prvog dana bezviznog režima preći granicu Evropske unije bez vize u svom pasošu i za šest dana nagradnog putovanja upoznati Rim, Berlin, Pariz i Brisel.

Kandidovanje počinje u utorak, 10. novembra, i traje do 25. novembra 2009. godine. Od pristiglih kandidatura žiri će utvrditi konačnu listu kandidata koji odgovaraju uslovima konkursa. Nakon toga, u prvoj nedelji decembra, u specijalnoj emisiji na RTS-u biće organizovano izvlačenje 50 kandidata.

Projekat će voditi Kabinet potpredsednika Vlade za evropske integracije u saradnji sa nevladinom organizacijom Evropski pokret u Srbiji. Projekat su podržali Delegacija Evropske komisije u Beogradu, Ambasada Francuske, Ambasada Italije, Ambasada Nemačke, kao i kompanija Jat ervejz, Aerodrom Nikola Tesla, Banka Inteza i Erste banka.

Projekat „Evropa za sve“ otvoren je za radnike, službenike, poljoprivrednike, naučnike, umetnike, penzionere, studente, domaćice, zaposlene, nezaposlene.

Pozivamo profesionalna i stručna udruženja, kompanije, opštine u Srbiji, nevladine organizacije, državne institucije i građane da kandiduju ljude koji zaslužuju da budu deo projekta “Evropa za sve”.

USLOVI KONKURSA:

1. Kandidati mogu biti isključivo osobe starije od 18 godina.
2. Kandidati mogu biti osobe koje do sada nikada nisu putovale u EU.
3. Prijava mora biti praćena preporukom neke institucije, organizacije ili pojedinca koja objašnjava kako su kandidati postupkom, delom, uspehom, inventivnošću, moralnošću ili hrabrošću zadužili zajednicu u kojoj žive.

Formular i uputstvo za konkurisanje dostupni su na sajtovima Vlade Republike SrbijeEvropskog pokreta u SrbijiRadio-televizije Srbije idnevnih novina “Pres”.

Prijave slati isključivo poštom na adresu Evropskog pokreta u Srbiji – Kralja Milana 31/II sa naznakom „Evropa za sve“.

Rok: 25. novembar 2009. god.

Konkurs za podsticanje društvenog aktivizma mladih

EVROPSKI POKRET SRBIJA
Konkurs za podsticanje društvenog aktivizma mladih

Konkurs za podsticanje društvenog aktivizma mladih

Konkurs je namenjen mladima koje aktivno rade ili imaju nameru da rade na:

  • mobilisanju mladih da se aktivno uključe u društvo
  • ukazivanju na probleme u svojoj okolini
  • rešavanju uočenih problema

Na konkurs mogu da se prijave omladinske organizacije civilnog društva, organizacije civilnog društva koje se bave mladima i neformalne omladinske grupe sastavljene od minimum pet članova (đački ili studentski parlamenti, razne omladinske sekcije i sl.). Neformalne omladinske grupe moraju imati minimum jednu punoletnu osobu.

Konkurs je namenjen mladima starosti od 15 do 25 godina. U pripremi i realizaciji aktivnosti isključivo mogu da učestvuju mladi u pomenutom starosnom dobu.

Prijavljivanje na konkurs se vrši popunjavanjem prijavnog formulara. Prijavni formular se može preuzeti ovde. Popunjen prijavni formular se dostavlja ISKLJUČIVO elektronskom poštom na adresu resivoje@emins.org sa naznakom „Za konkurs E, mogu i ja! 2009“

Nakon zatvaranja konkursa Komisija konkursa odabraće 12 najboljih predloženih akcija i  podržati njihovu realizaciju u iznosu do 50. 000 dinara.

Rezultati konkursa biće objavljeni nakon odluke Komisije konkursa (januar 2010. godine) na sajtu www.resivoje.rs

Predložene akcije moraju biti sprovedene u periodu od 1. februara. do 31. marta 2009. godine.

Društvene akcije se sprovode isključivo na teritoriji Republike Srbije.

U razmatranje će biti uzete samo potpuno popunjene prijave.

Sve prijave poslate zaključno sa datumom završetka konkursa biće uzete u razmatranje.

Prijave koje stignu nakon zatvaranja konkursa, koje sadrže netačne podatke ili su dostavljene na drugi način (osim predviđenim pravilima konkursa) neće biti uzete

u razmatranje.

Dodatne informacije možete dobiti na e-mail: resivoje@emins.org

Konkurs traje od 9. novembra do 25. decembra 2009. godine

Stipendiranje studenata novinarstva

POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA INFORMACIJE
Stipendiranje studenata novinarstva

Konkurs za stipendiranje studenata novinarstva, drugih medijskih struka i ostalih zanimanja neophodnih javnim glasilima

Visina ukupnih sredstava predviđenih za dodelu po konkursu je 2.940.000,00 dinara.

I PREDMET, CILJ USLOVI I KRITERIJUMI KONKURSA

Predmet konkursa je  stipendiranje studenata novinarstva, drugih medijskih struka i ostalih zanimanja neophodnih javnim glasilima u AP Vojvodini.

Uslovi pri odobravanju sredstava su:

– da osnivač javnog glasila koji predlaže kandidata za stipendiju ima sedište na teritoriji AP Vojvodine

– da je sistematizacijom radnih mesta medija predlagača iskazana potreba za  kadrom.

Kriterijumi pri odobravanju sredstava su:

značaj medija, predlagača za javno informisanje građana Vojvodine;

II PRAVO UČEŠĆA NA KONKURSU

Sredstva se odobravaju za stipendiranje studenata novinarstva, drugih medijskih struka i ostalih zanimanja neophodnih javnim glasilima.

Na  javni konkurs se može prijaviti osnivač javnog glasila, sa sedištem na teritoriji AP Vojvodine  sa predlogom i iskazanom potrebom za kadrom – studentom. Mogu se stipendirati studenti svih godina studija osim studenata prve godine studija i apsolventi.

Mesečni iznos stipendije je 7.000,00 dinara i obezbeđuje se za akademsku 2009-2010. godinu u trajanju od 10 meseci.

Osnivač javnog glasila je dužan da, nakon sticanja diplome studenta na odgovarajućem fakultetu, zasnuje radni odnos sa studentom kome je dodeljena stipendija u istom trajanju koliko traje stipendiranje. Student je dužan da, nakon sticanja diplome na odgovarajućem fakultetu, zasnuje radni odnos u javnom glasilu u istom trajanju koliko traje stipendiranje.

Sredstva se odobravaju na osnovu  prijave na konkurs.

Osnivač javnog glasila podnosi prijavu o potrebi za kadrom koji želi da bude stipendiran od strane Sekretarijata.

Osnivač javnog glasila  uz prijavu prilaže uverenje:

– da je student državljanin Republike Srbije;

– da student ima prebivalište na teritoriji Autonomne Pokrajine Vojvodine

–  o upisu studenta u tekuću školsku godinu i

– o položenim ispitima.

– da nije ponovio ni jednu godinu studija;

– da je na prethodnim godinama studija postigao prosečnu ocenu najmanje 8,50.

Rok: 20.11.2009. god.

Kredit za ovčarstvo i kozarstvo

POKRAJINSKI FOND ZA RAZVOJPOLJOPRIVREDE
Kredit za ovčarstvo i kozarstvo

Konkurs za dodelu kredita za nabavku osnovnog stada u ovčarstvu i kozarstvu u 2009 godini

Kreditna sredstva se dodeljuju za kupovinu ovaca rase: vintemberg, teksel, il de frans, safolk i bergamo i za kupovinu koza aplske rase.

Sredstva će se dodeljivati poljoprivrednim gazdinstvima -pravnim i fizičkim licima sa područja AP Vojvodine,upisanim u Registar poljoprivrednih gazdinstava.

Krediti će biti odobravani sa kamatnom stopom od 1,9% na godišnjem nivou, uz primenu valutne klauzule i to na sledeći način:

  • maksimalan iznos kredita 12.000 evra,
  • Fond neće odobravati kredit u iznosu manjem od 1.000 evra,
  • rok otplate 18 meseci,
  • grejs period traje 12 meseci, za vreme grejs perioda obračunavaće se interkalarna kamata,
  • otplata se vrši u šestomesečnim anuitetima, prva rata se uplaćuje po isteku grejs perioda (ukupno 4 rata),

Kredit će biti realizovan tako što će Fond uplatiti iznos odobrenog kredita dobavljaču registrovanom za prodaju ovaca i koza koje bude odabrao učesnik konkursa.

Pored popunjene prijave, učesnici konkursa dužni su da podnesu i sledeću dokumentaciju:

  • originalni predračun sa specifikacijom iskazan u dinarskom iznosu  (Napomena:Fond neće prihvatati izmene predračuna u toku trajanja konkursa);
  • original vlasničkog lista za nekretnine ne stariji od 15 dana, na koji se može staviti hipoteka u korist Fonda, u jedan i po puta većoj vrednosti od odobrene vrednosti kredita, (napomena;podnosilac prijave ne mora biti i vlasnik nekretnine koja će se staviti pod hipoteku) ili u slučaju bankarske garancije  pismo o namerama izdavanja garancije,
  • izvod iz registra poljoprivrednih gazdinstava – podaci o poljoprivrednom gazdinstvu;
  • originalno uverenje o plaćenom porezu (za podnosioca prijave, za vlasnika nekretnine i za svakog suvlasnika na nekretini)
  • fotokopija lične karte (za podnosioca prijave, za vlasnika nekretnine i za svakog suvlasnika na nekretini) – procena vrednosti nepokretnosti izdate od strane ovlašćenog procenitelja sa fotografijama, ukoliko je predmet hipoteke građevinski objekat.

Konkurs je otvoren do 01. decembra 2009. godine.

Javni poziv za podršku 2 poslovna plana

BALKAN CHILDREN AND YOUTH FOUNDATION
Javni poziv za podršku 2 poslovna plana

Za podršku 2 poslovna plana u ukupnom iznosu od 4.000 EUR. Ovaj poziv je namenjen nezaposlenim mladim osobama iz Srbije, starosti od 18-26 godina, koji imaju ideje kako da otpočnu sopstveni posao. Poslovni plan treba da bude namenjen mladim ljudima i treba da odražava aktuelne tržišne trendove u Srbiji. Period implementacije programa će trajati jednu godinu i BCYF je spreman da podrzi pojedince koji pruže najbolji:

  • Opis i obja{njenje održljivosti njihovih poslovnih ideja
  • Dokaz o visokom nivou radne sposobnosti vezane za poslovnu zajednicu u Srbiji
  • Dokaz o njihovom iskustvu potrebnom za potpunu podršku realizaciji njihovih poslovnih ideja
  • Informacije o treninzima za sticanje potrebnih veština ili o poslovnom znanju za li~ni, organizacioni i profesionalni razvoj
  • Informacije o tome: ko su njihovi klijenti, rezultatima istraživanja trzhišta, detaljno objašnjenje zašto smatraju da će njihove poslovne ideje imati uspeha na trzhištu, detaljan opis ciljnih grupa i pozicioniranja na složenom lokalnom tržištu u  sadašnjem, vrlo izazovnom periodu.

Kao dodatni kriterijum u postupku donošenja odluke o odobravanju prijave bice razmatrani i geografski kriterijum kao i kriterijum na koju se privrednu oblast poslovni plan odnosi. Prednost će biti data prijavama koje dolaze izvan Beograda.

Cilj akcije jeste poboljšanje mogućnosti pristupa mladim ljudima u lokalnu poslovnu zajednicu.

Formulari za prijavu mogu se pronaci na web stranici www.balkanyouth.org. Popunjene formulare i drugu prateću dokumentaciju poslati Izvršnom Asistentu BCYF Mr. Kristjan Đambar na e-mail: kristjan@balkanyouth.org

Rok za podnošenje: 30. novembar 2009

Kredit za podizanje zasada voća

POKRAJINSKI FOND ZA RAZVOJ POLJOPRIVREDE
Kredit za podizanje zasada voća

Konkurs za dodelu kredita za podizanje višegodišnjih zasada voća u 2009. godini

Pokrajinski fond za razvoj poljoprivrede objavljuje dodelu kredita za podizanje višegodišnjih zasada voća.

Sredstva će se dodeljivati poljoprivrednim gazdinstvima – pravnim i fizičkim licima sa područja AP Vojvodine, upisanim u Registar poljoprivrednih gazdinstava.

Krediti će biti odobravani sa kamatnom stopom od 1,9% na godišnjem nivou, uz primenu valutne klauzule, i to na sledeći način:

  • Maksimalan iznos kredita 10.000 evra
  • Fond neće odobravati kredit u iznosu manjem od 1.000 evra,
  • grejs period u trajanju od 36 meseci, za vreme grejs perioda obračunavaće se interkalarna kamata,
  • rok otplate kredita 24 meseca,
  • otplata će se vršiti u šestomesečnim anuitetima, prva rata se uplaćuje po isteku grejs perioda (ukupno 5 rata).

Kreditiraće se višegodišnji zasadi jabučastog, koštičavog, jezgrastog i jagodičastog voća.

Kredit će biti realizovan tako što će Fond uplatiti iznos odobrenog kredita dobavljaču registrovanog za proizvodnju i prodaju voćnih sadnica.

Pored popunjene prijave, učesnici konkursa dužni su da podnesu i sledeću dokumentaciju:

  • originalni predračun sa specifikacijom za nabavku voćnih sadnica iskazan u dinarskom iznosu koji će izdavati dobavljači registrovani za proizvodnju i prodaju voćnih sadnica;
  • original vlasničkog lista za nekretnine ne stariji od 15 dana, na koje se može staviti hipoteka u korist Fonda u jedan i po puta većoj vrednosti od odobrene vrednosti kredita (napomena: podnosilac prijave ne mora biti i vlasnik nekretnine koja će se staviti pod hipoteku) ili u slučaju bankarske garancije pismo o namerama izdavanja garancije;
  • izvod iz registra poljoprivrednih gazdinstava – podaci o poljoprivrednom gazdinstvu;
  • original uverenja o plaćenom porezu (za podnosioca prijave, za vlasnika i za svakog suvlasnika na nekretnini);
  • fotokopija lične karte (za podnosioca prijave, za vlasnika i za svakog suvlasnika na nekretnini);
  • procena vrednosti nepokretnosti izdata od strane ovlašćenog procenitelja sa fotografijama, ukoliko je predmet hipoteke građevinski objekat.

Konkurs je otvoren do 15. novembra 2009. godine.

Kredit za podizanje zasada vinove loze

POKRAJINSKI FOND ZA RAZVOJ POLJOPRIVREDE
Kredit za podizanje zasada vinove loze

Konkurs za dodelu kredita za podizanje višegodišnjih zasada  vinove loze u 2009. godini

Pokrajinski fond za razvoj poljoprivrede objavljuje dodelu kredita za podizanje višegodišnjih zasada vinove loze, nabavku loznih kalemova, stubova i žice.

Sredstva će se dodeljivati poljoprivrednim gazdinstvima – fizičkim licima sa područja AP Vojvodine.

Krediti će biti odobravani sa kamatnom stopom od 1,9% na godišnjem nivou, uz primenu valutne klauzule, i to na sledeći način:

  • Maksimalan iznos odobrenog kredita 10.000,00 evra
  • Fond neće odobravati iznos manji od 1.000,00 evra
  • grejs period u trajanju od 24 meseca, za vreme grejs perioda obračunavaće se interkalarna kamata,
  • rok otplate kredita 36 meseci,
  • otplata će se vršiti u šestomesečnim anuitetima, prva rata se uplaćuje po isteku grejs perioda (ukupno 7 rata).

Kreditiraće se:

1.Fond će kreditirati  deklarisane i sertifikovane lozne kalemova i ožiljene standardne reznice.

2. Bagremovi, betonski i metalni stubovi,

3. Pocinkovana žica

Kredit će biti realizovan tako što će Fond uplatiti iznos odobrenog kredita dobavljaču.

Konkurs je otvoren do 15. novembra 2009. godine.