Arhiva ‘Konkursi’

Javni konkurs za finansiranje posebnog programa organizacije i učešća na međunarodnim sportskim takmičenjima od značaja za AP Vojvodinu

POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA SPORT I OMLADINU

Javni konkurs za finansiranje posebnog programa organizacije i učešća na međunarodnim sportskim takmičenjima od značaja za AP Vojvodinu

USLOVI U POGLEDU PODNOSIOCA I PREDMETA JAVNOG KONKURSA
Javni konkurs je namenjen sportskim organizacijama koje organizuju međunarodna sportska takmičenja od značaja za Autonomnu pokrajinu Vojvodinu, ili učestvuju na međunarodnim sportskim takmičenjima od značaja za Autonomnu pokrajinu Vojvodinu, i koje ispunjavaju sledeće uslove:

  • da su upisane u odgovarajući registar u skladu sa Zakonom;
  • da su iz grane sporta koja je od posebnog značaja za Republiku Srbiju;
  • da imaju sedište na teritoriji AP Vojvodine;
  • da su direktno odgovorne za realizaciju programa;
  • da su prethodno obavljale delatnosti u oblasti sporta najmanje godinu dana;
  • da su sa uspehom realizovali prethodne odobrene projekte (prihvaćen izveštaj o utrošku sredstava od strane Sekretarijata);
  • da ispunjavaju uslove za obavljanje sportskih aktivnosti i delatnosti u skladu sa Zakonom;
  • da raspolažu kapacitetima za realizaciju programa;
  • da se sportska priredba za čiju se organizaciju traže sredstva, održava na teritoriji AP Vojvodine.

Međunarodno takmičenje za čiju organizaciju se traže sredstva, treba da ispunjava sledeće kriterijume:

  • da je međunarodno sportsko takmičenje u kalendaru pokrajinskog odnosno nacionalnog granskog saveza;
  • da ima značajan uticaj na razvoj sporta u AP Vojvodini;
  • da je za organizaciju velikih međunarodnih sportskih takmičenja obezbeđeno mišljenje i saglasnost nadležnih institucija u skladu sa članom 162. Zakona o sportu.
  • da ispunjava i druge uslove za organizaciju sportske priredbe u skladu sa Zakonom o sportu.

Za učešće na međunarodnom sportskom takmičenju, sportska organizacija mora da ima prethodnu saglasnost nadležnog nacionalnog granskog sportskog saveza.

Ukupan iznos sredstava po ovom konkursu iznosi 10.046.000,00 (deset miliona četrdeset šest hiljada) dinara.

TRAJANJE JAVNOG KONKURSA I NAČIN PODNOŠENJA ZAHTEVA
Javni konkurs je otvoren od dana objavljivanja u dnevnom listu „Dnevnik“ do 1. juna 2018. godine, odnosno do utroška sredstava obezbeđenih za ovu namenu u 2018. godini. Komisija za vrednovanje će predloge za odobravanje finansiranja programa dostavljati sukcesivno, u zavisnosti od dinamike pristizanja predloga projekata, vremena njihove realizacije, kao i od dinamike raspoloživosti sredstava.

Prijave na konkurs ispunjavaju se isključivo na obrascu koji je objavljen na internet sajtu Sekretarijata: www.sio.vojvodina.gov.rs i dostavljaju se u zapečaćenoj koverti sa naznakom “Prijava na Javni konkurs za finasiranje organizacije i učešća na međunarodnim sportskim takmičenjima od značaja za AP Vojvodinu“, putem pošte na adresu: Pokrajinski sekretarijat za sport i omladinu, Bul. Mihajla Pupina 16, 21000 Novi Sad, ili neposredno na pisarnici pokrajinskih organa.

Neblagovremene i nepotpune prijave, neće se razmatrati.

Detaljnije

Konkurs – Nabavka opreme za zaštitu od vremenskih nepogoda i elemenata potrebnih za podizanje proizvodnih zasada voćaka,vinove loze i hmelja

POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA POLJOPRIVREDU, VODOPRIVREDU I ŠUMARSTVO

Konkurs za dodelu sredstava za sufinansiranje investicija u nabavku opreme za zaštitu od vremenskih nepogoda i elemenata potrebnih za podizanje proizvodnih zasada voćaka,vinove loze i hmelja u 2018. godini

1. CILJ I PREDMET KONKURSA
Cilj konkursa jeste povećanje površina zasada voća pod sistemom protivgradne zaštite kao i povećanje površina pod novim zasadima voća i vinove loze u Autonomnoj pokrajini Vojvodini u 2018. godini.

Predmet konkursa jeste dodela bespovratnih sredstava za sufinansiranje nabavke elemenata sistema za zaštitu od elementarnih nepogoda i nabavke elemenata potrebnih za podizanje proizvodnih zasada voćaka,vinove loze i hmelja.

2. VISINA I NAMENA SREDSTAVA

Ukupan iznos bespovratnih sredstava koji se dodeljuju po konkursu iznosi do 120.000.000,00 dinara. Bespovratna sredstva za podršku investicija po ovom konkursu utvrđuju se u iznosu do 60% od vrednosti ukupno prihvatljivih troškova investicije,odnosno vrednosti opreme.
Prilikom obračuna, uzima se vrednost investicije bez poreza na dodatu vrednost (PDV).

Za podnosioce prijava: fizička lica i preduzetnike, čija je investicija na području sa otežanim uslovima rada u poljoprivredi, lica mlađa od 40 godina žene, fizička lica i ovlašćeno lice u pravnom licu, bespovratna sredstva za podršku investicija po ovom konkursu utvrđuju se u iznosu do 70% od ukupno prihvatljivih troškova investicije.

Maksimalan iznos bespovratnih sredstava po jednoj prijavi ne može preći 7.000.000,00 dinara.

Minimalan iznos bespovratnih sredstava po jednoj prijavi iznosi 76.800,00 dinara, a razmatraće se samo prijave čija je vrednost prihvaljivih troškova investicije jednaka 128.000,00 dinara ili veća od tog iznosa.

Prilikom razmatranja podnetih prijava za ostvarivanje bespovratnih sredstava, priznavaće se samo investicije realizovane nakon 01.01.2018. godine, kao i oprema kupljena nakon tog datuma, što mora biti dokumentovano računima sa specifikacijom opreme,otpremnicama,izvodima iz banke,garantnim listovima, carinskim deklaracijama; ukoliko je reč o opremi iz uvoza,mora biti potkrepljeno i drugim dokazima, koji nose datum nakon 01.01.2018. godine.

Bespovratna sredstva koja se dodeljuju po ovom konkursu namenjena su za sledeće:

1.

1.1. Nabavku elemenata sistema za protivgradnu zaštitu s naslonom za voćarsku proizvodnju na površini do 4,99 hektara (jabučasto, koštičavo, i jezgrasto voće).
Maksimalni iznos bespovratnih sredstava po jednom hektaru površine iznose najviše 800.000,00 dinara, a maksimalno do 4,99 hektara, odnosno do 3.992.000,00 dinara.
У slučaju da je podnosilac prijave fizičko lice i preduzetnik, čija je investicija na području sa otežanim uslovima rada u poljoprivredi, lica mlađa od 40 godina, žene, fizička lica i ovlašćeno lice u pravnom licu – maksimalni iznos podrške je do 880.000,00 dinara po hektaru, odnosno do 4.391.000,00 dinara za 4,99 hektara.

1.2. Nabavka elemenata sistema za protivgradnu zaštitu (bez naslona – stubova) za voćarsku proizvodnju na površini do 4,99 hektara (jabučasto, koštičavo, jezgrasto voće). Maksimalni iznos bespovratnih sredstava po jednom hektaru površine iznose najviše 480.000,00 dinara, a maksimalno do 4,99 hektara, odnosno do 2.395.000,00 dinara.

U slučaju da je podnosilac prijave fizičko lice i preduzetnik, čija je investicija na području sa otežanim uslovima rada u poljoprivredi, lica mlađa od 40 godina, žene, fizička lica i ovlašćeno lice u pravnom licu – maksimalni iznos podrške jeste do 530.000,00 dinara po hektaru, odnosno do 2.645.000,00 dinara za 4,99 hektara.

1.3 Nabavku elemenata sistema za protivgradnu zaštitu s naslonom za proizvodnju na površini do 1,99 hektara (borovnica i hmelj).
Maksimalni iznos bespovratnih sredstava po jednom hektaru površine iznose najviše 800.000,00 dinara, a maksimalno do 1,99 hektara, odnosno do 1.592.000,00 dinara.
У slučaju da je podnosilac prijave fizičko lice i preduzetnik, čija je investicija na području sa otežanim uslovima rada u poljoprivredi, lica mlađa od 40 godina, žene, fizička lica i ovlašćeno lice u pravnom licu – maksimalni iznos podrške je do 880.000,00 dinara po hektaru, odnosno do 1.751.200,00 dinara za 1,99 hektara.

1.4. Nabavka elemenata sistema za protivgradnu zaštitu (bez naslona – stubova) za proizvodnju na površini do 1,99 hektara (borovnica i hmelj). Maksimalni iznos bespovratnih sredstava po jednom hektaru površine iznose najviše 480.000,00 dinara, a maksimalno do 1,99 hektara, odnosno do 955.200,00 dinara.

U slučaju da je podnosilac prijave fizičko lice i preduzetnik, čija je investicija na području sa otežanim uslovima rada u poljoprivredi, lica mlađa od 40 godina, žene, fizička lica i ovlašćeno lice u pravnom licu – maksimalni iznos podrške jeste do 530.000,00 dinara po hektaru, odnosno do 1.054.700,00 dinara za 1,99 hektara.

2.

2.1. Nabavka elemenata sistema za protivgradnu zaštitu s naslonom za voćarsku proizvodnju na površini do 1,99 hektara (jagodičasto, bobičasto voće,vinovu lozu).
Maksimalni iznos bespovratnih sredstava po jednom hektaru površine iznose najviše 696.000,00 dinara, a maksimalno do 1,99 hektara, odnosno do 1.385.000,00 dinara.
U slučaju da je podnosilac prijave fizičko lice i preduzetnik, čija je investicija na području sa otežanim uslovima rada u poljoprivredi, lica mlađa od 40 godina, žene, fizička lica i ovlašćeno lice u pravnom licu – maksimalni iznos podrške je do 765.000,00 dinara po hektaru, odnosno do 1.522.000,00 dinara za 1,99 hektara.

2.2. Nabavka elemenata sistema za protivgradnu zaštitu (bez naslona – stubova) za voćarsku proizvodnju na površini do 1,99 hektara (jagodičasto, bobičasto voće,vinovu lozu). Maksimalni iznos bespovratnih sredstava po jednom hektaru površine iznose najviše 378.000,00 dinara, a maksimalno do 1,99 hektara, odnosno do 752.000,00 dinara.
U slučaju da je podnosilac prijave fizičko lice i preduzetnik, čija je investicija na području sa otežanim uslovima rada u poljoprivredi, lica mlađa od 40 godina, žene, fizička lica i ovlašćeno lice u pravnom licu – maksimalni iznos podrške je do 415.000,00 dinara po hektaru, odnosno do 830.000,00 dinara za dva hektara.

3.

3.1 Nabavka stubova za podizanje zasada na površini do 4,99 hektara za voćarsku proizvodnju (jabučasto, koštičavo, i jezgrasto voće).
Maksimalni iznos bespovratnih sredstava po jednom hektaru površine iznose najviše 330.000,00 dinara, a maksimalno do 4,99 hektara, odnosno do 1.647.000,00 dinara.
U slučaju da je podnosilac prijave fizičko lice i preduzetnik, čija je investicija na području sa otežanim uslovima rada u poljoprivredi, lica mlađa od 40 godina, žene, fizička lica i ovlašćeno lice u pravnom licu – maksimalni iznos podrške je do 363.000,00 dinara po hektaru.

3.2 Nabavka stubova za podizanje zasada na površini do 1,99 hektara za voćarsku proizvodnju (jagodičasto, bobičasto voće, vinovu lozu i hmelj).
Maksimalni iznos bespovratnih sredstava po jednom hektaru površine iznose najviše 330.000,00 dinara, a maksimalno do 1,99 hektara, odnosno do 657.000,00 dinara.
U slučaju da je podnosilac prijave fizičko lice i preduzetnik, čija je investicija na području sa otežanim uslovima rada u poljoprivredi, lica mlađa od 40 godina, žene, fizička lica i ovlašćeno lice u pravnom licu – maksimalni iznos podrške je do 363.000,00 dinara po hektaru.

4.

4.1. Nabavka žica za ograđivanje parcela
Maksimalni iznos bespovratnih sredstava za nabavku pocinkovane žice za ogradu po jednom hektaru površine iznose najviše 87.000,00 dinara, maksimalno do 4,99 hektara, odnosno do 434.000,00 dinara.
U slučaju da je podnosilac prijave fizičko lice i preduzetnik, čija je investicija na području sa otežanim uslovima rada u poljoprivredi, lica mlađa od 40 godina, žene, fizička lica i ovlašćeno lice u pravnom licu – maksimalni iznos podrške je do 95.700,00 dinara po hektaru.

4.2. Nabavka stubova za ogradu
Maksimalni iznos bespovratnih sredstava za nabavku stubova za ogradu po jednom hektaru površine iznose najviše 76.800,00 dinara, a maksimalno do 4,99 hektara, odnosno do 383.000,00 dinara.
U slučaju da je podnosilac prijave fizičko lice i preduzetnik, čija je investicija na području sa otežanim uslovima rada u poljoprivredi, lica mlađa od 40 godina, žene, fizička lica i ovlašćeno lice u pravnom licu – maksimalni iznos podrške je do 84.500,00 dinara po hektaru.

4.3. Nabavka žica za ograđivanje parcela za proizvodnju na površini do 1,99 hektara (borovnica i hmelj). Maksimalni iznos bespovratnih sredstava po jednom hektaru površine iznose najviše 87.000,00 dinara, a maksimalno do 1,99 hektara, odnosno do 173.130,00 dinara.
У slučaju da je podnosilac prijave fizičko lice i preduzetnik, čija je investicija na području sa otežanim uslovima rada u poljoprivredi, lica mlađa od 40 godina, žene, fizička lica i ovlašćeno lice u pravnom licu – maksimalni iznos podrške je do 95.700,00 dinara po hektaru, odnosno do 190.443,00 dinara za 1,99 hektara.

4.4. Nabavka stubova za ogradu za proizvodnju na površini do 1,99 hektara (borovnica i hmelj). Maksimalni iznos bespovratnih sredstava po jednom hektaru površine iznose najviše 76.800,00 dinara, a maksimalno do 1,99 hektara, odnosno do 152.832,00 dinara.

U slučaju da je podnosilac prijave fizičko lice i preduzetnik, čija je investicija na području sa otežanim uslovima rada u poljoprivredi, lica mlađa od 40 godina, žene, fizička lica i ovlašćeno lice u pravnom licu – maksimalni iznos podrške jeste do 84.500,00 dinara po hektaru, odnosno do 168.155,00 dinara za 1,99 hektara.

5.

5.1 Nabavku sistema protiv smrzavanja „anti-frost“
Maksimalni iznos bespovratnih sredstava za nabavku anti frost sistema po jednom hektaru površine iznose najviše 370.000,00 dinara, a maksimalno do 4,99 hektara, odnosno do 1.846.000,00 dinara.
U slučaju da je podnosilac prijave fizičko lice i preduzetnik, čija je investicija na području sa otežanim uslovima rada u poljoprivredi, lica mlađa od 40 godina, žene, fizička lica i ovlašćeno lice u pravnom licu – maksimalni iznos podrške je do 407.000,00 dinara po hektaru, odnosno do 2.031.000,00 dinara.

5.2. Nabavku sistema protiv smrzavanja „anti-frost“ za proizvodnju na površini do 1,99 hektara (borovnica i hmelj).
Maksimalni iznos bespovratnih sredstava za nabavku anti frost sistema po jednom hektaru površine iznose najviše 370.000,00 dinara, a maksimalno do 1,99 hektara, odnosno do 736.300,00 dinara.
U slučaju da je podnosilac prijave fizičko lice i preduzetnik, čija je investicija na području sa otežanim uslovima rada u poljoprivredi, lica mlađa od 40 godina, žene, fizička lica i ovlašćeno lice u pravnom licu – maksimalni iznos podrške je do 407.000,00 dinara po hektaru, odnosno do 809.930,00 dinara.

Podnosilac prijave može podneti samo jednu prijavu po Konkursu,ali za više namena u okviru jedne tačke,kao i po više tačaka do navedenog maksimalnog iznosa.

3. KORISNICI SREDSTAVA

Pravo na podsticaje ostvaruju lica koja su upisana u Registar poljoprivrednih gazdinstava i nalaze se u aktivnom statusu, i to:

1. fizičko lice:

– nosilac registrovanog komercijalnog porodičnog poljoprivrednog gazdinstva,

– preduzetnik nosilac registrovanog komercijalnog porodičnog poljoprivrednog gazdinstva.

2. pravno lice:

– privredno društvo,

– zemljoradnička zadruga.

Privredno društvo može ostvariti pravo na podsticaje ako je razvrstano u mikro i malo pravno lice, u skladu sa zakonom kojim se uređuje računovodstvo.

4. USLOVI ZA UČEŠĆE NA KONKURSU

Za fizička lica i pravna lica

1. registrovano poljoprivredno gazdinstvo mora biti upisano u Registar poljoprivrednih gazdinstva (sa odgovarajućom poljoprivrednom proizvodnjom za koju se konkuriše) i da se nalazi u aktivnom statusu;

2. podnosilac prijave mora imati prebivalište na teritoriji jedinice lokalne samouprave s teritorije AP Vojvodine, odnosno podnosioci prijave pravna lica moraju imati sedište na teritoriji jedinice lokalne samouprave s teritorije AP Vojvodine, s tim što i mesto realizacije investicije mora biti na teritoriji jedinice lokalne samouprave s teritorije AP Vojvodine;

3. parcele na kojima se postavlja oprema – koja je predmet investicije konkursa – moraju biti upisane u Registar poljoprivrednih gazdinstva.Ukoliko je parcela u zakupu,potrebno je da je do isteka ugovora o zakupu preostalo najmanje pet godina;

4. podnosilac prijave mora regulisati obaveze po rešenjima o naknadama za odvodnjavanje/navodnjavanje zaključno sa 2017. godinom;

5. uverenje o izmirenim dospelim poreskim obavezama zaključno sa 2017. godinom za podnosioca prijave (izdato od strane nadležnog organa jedinice lokalne samouprave gde se nalazi predmetna investicija, ako se prebivalište podnosioca prijave nalazi na teritoriji druge lokalne samouprave onda treba dostaviti napred navedeno uverenje i od te lokalne samouprave);

6. podnosilac prijave mora izmiriti dospele obaveze po ugovorima o zakupu državnog poljoprivrednog zemljišta zaključno za 2017. godinu;

7. podnosilac prijave za investiciju za koju podnosi prijavu ne sme koristiti sredstva po nekom drugom osnovu (subvencije,podsticaji)za istu namenu,odnosno ista investicija ne sme biti predmet drugog postupka za korišćenje podsticaja,osim podsticaja u skladu s posebnim propisom kojim se uređuje kreditna podrška registrovanim poljoprivrednim gazdinstvima;

8. podnosilac prijave ne sme imati neispunjenih ugovornih obaveza prema Pokrajinskom sekretarijatu, kao ni prema Ministarstvu poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede po osnovu ranije potpisanih ugovora;

9. podnosilac prijave i dobavljač opreme ne mogu da predstavljaju povezana lica – u smislu član 62. Zakona o privrednim društvima („Službeni glasnik RS”, br. 36/11 i 99/11 i 83/14 i 5/15);

10. plaćanje se vrši na tekući račun dobavljača ili gotovinski,ukoliko je u pitanju fizičko lice, a – plaćanje putem kompenzacije i cesije neće biti priznata;

Dodatni uslovi za preduzetnike:

11. preduzetnik mora biti registrovan u Agenciji za privredne registre;

Dodatni uslovi za pravna lica:

12. pravno lice mora biti registrovano u Agenciji za privredne registre;

13. ne sme biti pokrenut postupak stečaja i/ili likvidacije;

14. zadruge moraju imati obavljenu zadružnu reviziju.

15. mora biti razvrstano u mikro i malo pravno lice,u skladu sa Zakonom koji se uređuje računovodstvo;

4.1 SPECIFIČNI USLOVI KONKURSA

• Korisnik sredstava, u zavisnosti od vrste investicije ostvaruje pravo na sufinansiranje investicije ako u Registru ima upisano voće u skladu sa šifarnikom biljne proizvodnje i ako je predmet investicije vezan za proizvodnju tog voća.
Lice iz stava 1. ovog člana ostvaruje pravo na sufinansiranje investicije ako u Registru ima upisano do 1,99 ha jagodastog voća i/ili do 4,99 ha ostalog voća.

5. VREMENSKI OKVIR KONKURSA

Konkurs je otvoren do utroška sredstava, a zaključno sa 15.05.2018. godine.

6. POTREBNA DOKUMENTACIJA

Za fizička lica i pravna lica:

1. čitko popunjen obrazac prijave sa obaveznim potpisom i datumom,dok je za pravna lica obavezan pečat podnosioca (sa izjavom o pribavljanju dokumenata o kojoj se vodi službena evidencija);

2. fotokopija lične karte ili očitana čipovana lična karta za nosioca RPG ili ovlašćenog lica u pravnom licu;

3. original izvod iz Registra poljoprivrednih gazdinstava za 2018. godinu,koji izdaje Uprava za trezor (prva strana RPG izvoda sa osnovnim podacima i druge strane izvoda s podacima o površinama i proizvodnji), ne stariji od 30 dana od dana podnošenja prijave;

4. overena fotokopija ugovora o zakupu poljoprivrednog zemljišta na kome se postavlja oprema koja je predmet ovog konkursa sa zakupodavcem fizičkim licem (osim za članove domaćinstva koji su upisani u izvod registrovanog poljoprivrednog gazdinstva podnosioca prijave) ili jedinicom lokalne samouprave ili crkvom ili manastirom ili ministarstvom nadležnim za poslove poljoprivrede, s rokom važenja od najmanje petnaest (15) godina, s tim da je do isteka ugovora o zakupu preostalo najmanje pet (5) godina;

5. original predračun ili račun sa specifikacijom opreme,

Specifikacija opreme mora da sadrži osnovne karakteristike opreme (podaci iskazani u obrascu prijave moraju biti isti kao i u računu).

6. za opremu koja se nabavlja s predračunom – specifikacija opreme, a konačan original račun mora biti identičan predračunu po iznosu, specifikaciji i dobavljaču opreme, odnosno izvođaču radova;

7. fotokopija garantnog lista za opremu za koju je to predviđeno važećim propisima;
8. carinska deklaracija za opremu iz uvoza (ukoliko je podnosilac prijave direktni uvoznik) ne starija od momenta izdavanja računa (ne starija od 01.01.2018. godine);

9. dokaz o regulisanoj naknadi za odvodnjavanje/navodnjavanje (potvrda JVP „Vode Vojvodine”) zaključno sa 2017. godinom za podnosioca prijave;

10. uverenje o izmirenim dospelim poreskim obavezama zaključno sa 2017. godinom za podnosioca prijave (izdato od strane nadležnog organa jedinice lokalne samouprave gde se nalazi predmetna investicija, ako se prebivalište podnosioca prijave nalazi na teritoriji druge lokalne samouprave onda treba dostaviti napred navedeno uverenje i od te lokalne samouprave);

11. dokaz o izmirenim dospelim obavezama za zakup poljoprivrednog zemljišta u državnoj svojini (fotokopija ugovora o zakupu s Ministarstvom poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede i dokaz o uplati);

12. izjava da dobavljač i naručilac opreme ne predstavljaju povezana lica u skladu s članom 62. Zakona o privrednim društvima (izjava je u okviru obrasca prijave);

13. izjava dobavljača i/ili izvođača radova da je oprema isporučena i da su radovi izvedeni nakon 01.01.2018. godine.

Dodatna obavezna dokumentacija za preduzetnike:

14. izvod iz Agencije za privredne registre, s poreskim identifikacionim brojem;

Dodatna obavezna dokumentacija za pravna lica:

15. izvod iz Agencije za privredne registre, s poreskim identifikacionim brojem;

16. potvrda Agencije za privredne registre o tome da nad pravnim licem nije pokrenut postupak stečaja ili likvidacije;

17. potvrda Agencije za privredne registre o tome da je pravno lice razvrstano u mikro ili malo pravno lice, u skladu sa Zakonom o računovodstvu („Službeni glasnik RS“, broj 62/2013);

18. za zemljoradničke zadruge potvrdu ovlašćenog Revizijskog saveza da zadruga posluje u skladu sa Zakonom o zadrugama, pri čemu se potvrda izdaje na osnovu konačnog izveštaja o obavljenoj zadružnoj reviziji, ne starijem od dve godine, u skladu sa Zakonom o zadrugama. Potvrda ne može da bude starija od mesec dana od momenta konkurisanja;

Podnosilac prijave treba da se izjasni – na obrascu koji je sastavni deo prijave na konkursu – o tome da li će dokumentaciju navedenu pod tačkama 3,9,10,11,14,15,16,17 i 18 pribaviti sam ili da je pribavi Pokrajinski sekretarijat po službenoj dužnosti.

Ukoliko se oprema nabavlja iz inostranstva, podnosilac prijave obavezan je da dostavi dokumenta prevedena na srpski jezik od strane ovlašćenog sudskog tumača. Ukoliko je račun/predračun iskazan u stranoj valuti, neophodno je u obrascu prijave uneti vrednost opreme u dinarskoj protivvrednosti, obračunatoj po srednjem kursu NBS, na dan izdavanja računa/predračuna.

Pokrajinski sekretarijat zadržava pravo da od podnosioca prijave zatraži dodatnu dokumentaciju.

7. USLOVI KORIŠĆENJA SREDSTAVA

1. Sredstva za podršku investicija po ovom konkursu dodeljuju se bespovratno;

2. U skladu s kriterijumima – koji su definisanim Pravilnikom za dodelu sredstava za sufinansiranje investicija u nabavku elemenata sistema za zaštitu od elementarnih nepogoda i nabavke elemenata potrebnih za podizanje proizvodnih zasada voćaka,vinove loze i hmelja u 2018.godini (u daljem tekstu Pravilnik), – formira se bodovna lista na osnovu koje se dodeljuju bespovratna sredstva do utroška sredstava opredeljenih ovim konkursom;

3. Prijave na Konkurs koje ostvare broj bodova manji od 30% od ukupnog broja bodova – ne ulaze u dalje razmatranje Komisije;

4. Za investicije u tački II podtačkama 1,2,3 i 5 po prijemu konkursne dokumentacije, a pre potpisivanja ugovora, Sekretarijat putem svog nadležnog sektora nalaže Poljoprivrednoj stručnoj i savetodavnoj službi AP Vojvodine da utvrdi prethodno činjenično stanje na terenu (NULTA KONTROLA). U momentu nulte kontrole investicija ne sme biti započeta.

5. Podnosilac prijave – fizičko lice u obavezi je da – prilikom potpisivanja ugovora sa Sekretarijatom o korišćenju sredstava, menicu i potpiše menično ovlašćenje, a pravno lice – registrovanu menicu s meničnom izjavom, kao sredstvo obezbeđenja da oprema neće biti otuđena u roku od pet godina;

6. Rok za realizaciju investicije na osnovu predračuna jeste 45 dana od dana potpisivanja ugovora;

7. Pokrajinski sekretarijat zadržava pravo da od podnosioca prijave zatraži dodatnu dokumentaciju; takođe, Pokrajinski sekretarijat može od poljoprivredne inspekcije Ministarstva poljoprivrede i zaštite životne sredine,da traži da se izvrši kontrola realizacije predmeta ugovora,a posebno u slučaju računa i predračuna koje su izdali dobavljači opreme koji nisu u sistemu PDV-a i računa koji su znatno iznad tržišne vrednosti;

8. bespovratna sredstva isplaćuju se nakon realizacije investicije, odnosno nakon što korisnik bespovratnih sredstava uradi montažu opreme i dostavi Pokrajinskom sekretarijatu sledeću dokumentaciju:
• izveštaj o namenskom utrošku sredstava;
• original račun sa specifikacijom opreme za nabavku predmetne investicije;
• otpremnicu za nabavku predmetne investicije za koju je,u skladu sa posebnim propisima,utvrđena obaveza izdavanja otpremnice;
• dokaz o izvršenom plaćanju predmetne investicije i to potvrdu o prenosu sredstava i izvod overen od strane banke a u slučaju kada je fizičko lice izvršilo gotovinsko ili plaćanje karticom može dostaviti samo fiskalni isečak – račun;
• fotokopiju ugovora o kreditu, ukoliko je predmetna investicija nabavljena putem kredita;
• fotokopiju garantnog lista;

Putem nadležnog sektora, Pokrajinski sekretarijat nalaže Poljoprivrednoj stručnoj i savetodavnoj službi AP Vojvodine da uradi ZAVRŠNU kontrolu na terenu, dostavljanjem izveštaja i zapisnika Pokrajinskom sekretarijatu.Pre izlaska na teren Poljoprivredne stručne i savetodavne službe AP Vojvodine korisnik bespovratnih sredstava JE U OBAVEZI da po završetku investicije POSTAVI TABLU na kapiju ulaza u voćnjak ili na stub opreme koja je finansirana. Model table se nalazi u prilozima Konkursne dokumentacije.

9. Postupak donošenja odluke, kriterijumi i ostala pitanja u vezi s konkursom, propisani su Pravilnikom;

10. Bespovratna sredstava će se isplaćivati u skladu s prilivom sredstava u budžet AP Vojvodine.

11. U momentu isplate sredstava račun preduzetnika i pravnog lica ne sme biti u blokadi;

8. NAČIN DOSTAVLJANJA PRIJAVA

Prijave s potrebnom dokumentacijom dostaviti poštom na adresu: Pokrajinski sekretarijat za poljoprivredu, vodoprivredu i šumarstvo, Bulevar Mihajla Pupina 16, 21000 Novi Sad, s naznakom „KONKURS ZA DODELU SREDSTAVA ZA SUFINANSIRANJE IIINVESTICIJA U NABAVKU OPREME ZA ZAŠTITU OD VREMENSKIH NEPOGODA I ELEMENATA POTREBNIH ZA PODIZANJE PROIZVODNIH ZASADA VOĆAKA,VINOVE LOZE I HMELJA U 2018.GODINI” ili dostaviti lično u pisarnici pokrajinskih organa uprave, u zgradi Pokrajinske vlade, svakog radnog dana od 9 do 14 časova.

Konkursna dokumentacija se podnosi u jednom primerku (original).

9. KONTAKT ZA DODATNE INFORMACIJE
Dodatne informacije mogu se dobiti putem telefona 021/456-267, od 10 do 14 časova.

Detaljnije

Javni konkurs za finansiranje posebnog programa u skladu sa Akcionim planom Programa razvoja sporta u AP Vojvodini 2016-2018.

POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA SPORT I OMLADINU

Javni konkurs za finansiranje posebnog programa u skladu sa Akcionim planom Programa razvoja sporta u AP Vojvodini 2016-2018.

USLOVI U POGLEDU PODNOSIOCA I PREDMETA JAVNOG KONKURSA
Javni konkurs je namenjen sportskim organizacijama, savezima za školski sport jedinica lokalnih samouprava i nadležnim teritorijalnim sportskim savezima jedinica lokalnih samouprava, koji ispunjavaju sledeće uslove:

  • da su upisani u odgovarajući registar u skladu sa Zakonom;
  • da su iz grane sporta koja je od posebnog značaja za Republiku Srbiju ili da su iz sportskih oblasti prepoznatih u Republici Srbiji;
  • da imaju sedište na teritoriji AP Vojvodine;
  • da su direktno odgovorne za realizaciju programa;
  • da su prethodno obavljale delatnosti u oblasti sporta najmanje godinu dana;
  • da su sa uspehom realizovali prethodne odobrene projekte (prihvaćen izveštaj o utrošku sredstava od strane Sekretarijata);
  • da ispunjavaju uslove za obavljanje sportskih aktivnosti i delatnosti u skladu sa Zakonom;
  • da raspolažu kapacitetima za realizaciju projekta;

PROGRAMI KOJI ĆE SE FINANISIRATI
Na osnovu konkursa će se finansirati projekti i programi koji su u skladu sa prioritetima Programa razvoja sporta u APV, i koji, pre svega, imaju za cilj:

1. unapređenje sporta dece i mladih uključujući i školski sport;
2. povećanje obuhvata građana bavljenjem sportom kroz razvoj i unapređenje sportske rekreacije;
3. razvoj i unapređenje vrhunskog sporta;
4. podizanje kapaciteta sporta na svim nivoima u AP Vojvodini.

Ukupan iznos sredstava na konkursu iznosi 16.000.000,00 (šesnaestmiliona) dinara.

TRAJANJE KONKURSA I NAČIN PODNOŠENJA ZAHTEVA
Javni konkurs je otvoren od dana objavljivanja u dnevnom listu „Dnevnik“ do 31. oktobra 2018. godine, odnosno do utroška sredstava obezbeđenih za ovu namenu u 2018. godini. Komisija za vrednovanje će predloge za odobravanje finansiranja programa dostavljati sukcesivno, u zavisnosti od dinamike pristizanja predloga projekata, vremena njihove realizacije, kao i od dinamike raspoloživosti sredstava.

Prijave na konkurs ispunjavaju se isključivo na obrascu koji je objavljen na internet sajtu Sekretarijata: www.sio.vojvodina.gov.rs i dostavljaju se u zapečaćenoj koverti sa naznakom “Prijava na Javni konkurs za finasiranje posebnog programa u skladu sa Akcionim planom Programa razvoja sporta u AP Vojvodini 2016-2018.“, putem pošte na adresu: Pokrajinski sekretarijat za sport i omladinu, Bul. Mihajla Pupina 16, 21000 Novi Sad, ili neposredno na pisarnici pokrajinskih organa.

Neblagovremene i nepotpune prijave, neće se razmatrati.

Detaljnije

Konkurs za predlaganje programa/projekata u oblasti kulture i umetnosti za Kulturni centar Srbije u Parizu u 2018. godini

MINISTARSTVO KULTURE I INFORMISANJA

Konkurs za predlaganje programa/projekata u oblasti kulture i umetnosti za Kulturni centar Srbije u Parizu u 2018. godini

Predmet
Predmet Konkursa je finansiranje i sufinansiranje programa/projekata u oblasti kulture i umetnosti čija je realizacija planirana u Kulturnom centru Srbije u Parizu u 2018. godini, a koji doprinose ostvarivanju opšteg interesa u oblasti kulture, definisanog članom 6. Zakona o kulturi.

Konkursni predlozi mogu biti iz sledećih oblasti:
• likovne i primenjene, vizuelne umetnosti, dizajn i arhitektura, digitalno stvaralaštvo i multimediji (postavke i predstavljanje);
• muzički programi (interpretacija, autorska dela);
• književna predstavljanja (obavezan prevod 1 tabaka);
• filmska umetnost i audio-vizuelno stvaralaštvo (projekcije i predstavljanje)/(obavezan prevod /titl);
• pozorišna umetnost i manji scenski nastupi, ulična umetnost (obavezan prevod /titl);
• tematski paneli, tribine, okrugli stolovi, programi predstavljanja autora/dela;
• promocija najznačajnijeg kulturnog nasleđa Srbije (postavke i predstavljanja), i sl.

Programi koji se predlažu treba da su prevashodno namenjeni upoznavanju sa srpskom kulturom i približavanju dostignuća srpske umetničke scene francuskoj publici. Obavezno je, stoga, da programi kao i svi prateći materijali (katalog, flajer, video zapis i sl.) imaju prevod/titl na francuski jezik.

Cilj
Cilj Konkursa je razvoj srpsko-francuske kulturne saradnje, pružanjem podrške već realizovanim uspešnim projektima kao i predstavljanju uspešnih pojedinaca, koji će biti finansirani ili sufinansirani za predstavljanje u Francuskoj, kao reprezentativni u svojoj oblasti. Na ovaj način, obezbeđuje se promocija savremenog stvaralaštva u oblasti kulture i umetnosti kao i kulturnog nasleđa Republike Srbije u Francuskoj, definisane članom 10. Zakona o spoljnim poslovima (poslovi javne diplomatije, u cilju povećanja ugleda Republike Srbije). Ova promocija i podrška, istovremeno, predstavljaju i podsticaj za jačanje kapaciteta aktera u oblasti kulture i umetnosti na teritoriji Republike Srbije, kao i sistemsku podršku razvoju međunarodne kulturne saradnje sa inostranim homolognim partnerima/ institucijama/organizacijama.

Specifični cilj
Doprinos srpsko-francuskom umrežavanju profesionalaca i ustanova iz oblasti savremenog stvaralaštva i kulturnog nasleđa.

Prioritet imaju programi/projekti koji:
– doprinose uspostavljanju i unapređenju neposredne srpsko-francuske kulturne saradnje;
– imaju visok stepen reprezentativnosti na međunarodnom planu (tema, učesnici, partneri i dr.);
– imaju već potvrđenu koncepciju i ugled u stručnoj javnosti;
– imaju inovativan pristup u realizaciji;
– imaju za cilj obeležavanje značajnih datuma (Prvi svetski rat, itd.), omaž značajnim ličnostima iz oblasti kulture, i sl.
– prezentuju kulturno nasleđe Kosova i Metohije;
– angažuju umetnike koji već borave/ili će boraviti tokom 2018/2019. godine u rezidencijalnom centru (Cité des Arts) u Parizu, kao i drugde u Francuskoj;
– korespondiraju sa značajnim francuskim i evropskim događajima i manifestacijama;
– predstavljaju zajedničke programe/projekte srpskih i francuskih umetnika koje oni zajednički iniciraju.

Kriterijumi za izbor programa/projekata
O izboru projekata po raspisanom Konkursu odlučuje stručna komisija koja istovremeno ima ulogu Saveta, sastavljena od predstavnika različitih oblasti (muzička umetnost, filmska umetnost, književnost, pozorišna umetnost; vizuelne umetnosti i multimediji), koji poznaju dobro obe kulture i umetnička kretanja, a koju obrazuje Ministarstvo kulture i informisanja, uz konsultacije sa Kulturnim centrom Srbije u Parizu.

Izbor projekata će biti izvršen u skladu sa Uredbom o kriterijumima, merilima i načinu izbora projekata u kulturi koji se finansiraju i sufinansiraju iz budžeta Republike Srbije, autonomne pokrajine, odnosno jedinica lokalne samouprave („Sl. glasnik RS“ br. 105/2016) (videti na www.kultura.gov.rs/cyr/dokumenti/propisi-iz-oblasti-kulture).

Predlog treba da sadrži: detaljan opis programa/projekta, razrađen finansijski plan, navedene stručne-umetničke kapacitete, kao i predlog realizacije (po fazama), u skladu sa premisama predstavljanja u inostranstvu, uzimajući u obzir izvodljivost i ekonomičnost projekta.

Pravo učešća na konkursu
Pravo učešća na ovom konkursu imaju: ustanove, umetnička i druga udruženja registrovana za obavljanje delatnosti kulture, pojedinci (umetnici, saradnici, odnosno stručnjaci u kulturi), pod uslovom da je podnosilac pravno lice, kao i drugi subjekti u kulturi, osim ustanova kulture čiji je osnivač Republika Srbija, koje se finansiraju shodno članu 74. Zakona o kulturi.
Jedan projekat može biti prijavljen samo na jednom konkursu Ministarstva.
Konkurs nije namenjen korisnicima koji su već finansirani ili sufinansirani na prethodnim konkursima Ministarstva kulture i informisanja, čija su sredstva nenamenski korišćena ili projekat nije realizovan.

Rezultati konkursa
Rezultati ovog konkursa će biti objavljeni i na zvaničnoj internet strani Ministarstva kulture i informisanja, najkasnije 60 dana od dana završetka podnošenja prijava, odnosno do 15. juna 2018. godine.

Prijava
Prijava mora da sadrži sledeću dokumentaciju:
1. Popunjen formular (preuzet sa zvanične internet stranice Ministarstva kulture i informisanja: www.kultura.gov.rs)
2. Detaljan opis projekta / Word/
3. Kratke biografije predloženih učesnika / Word/
4. Potpisanu stručnu recenziju projekta – jedan primerak / Word/
5. Detaljno razrađen budžet – specifikacija troškova (isključivo u dinarima) i ukupan iznos koji se potražuje od ministarstva ( i u %) / Word/
6. Opciono – vizuelna dokumentacija projekta: fotografije, štampani materijali i/ili vizuelni materijali na CD-u / do 1 MB ili kao link/
7. Podaci o podnosiocu („lična karta“ i kratak pregled realizovanih aktivnosti u proteklom periodu)

Konkurs je otvoren od 16. marta do 16. aprila 2018. godine.

Dodatne informacije
Za sva pitanja vezana za postupak prijavljivanja na ovaj Konkurs Ministarstva kulture i informisanja, zainteresovani se mogu obratiti na elektronsku adresu: jagoda.stamenkovic@kultura.gov.rs kao i na kontakt telefon: 011/33 98 175.

Detaljnije

Javni konkurs za sufinansiranje nabavke mašina i opreme u ustanovama visokog obrazovanja

POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA VISOKO OBRAZOVANJE I NAUČNOISTRAŽIVAČKU DELATNOST

Javni konkurs za sufinansiranje nabavke mašina i opreme u ustanovama visokog obrazovanja čiji je osnivač AP Vojvodina za 2018. godinu

1.
Pokrajinski sekretarijat za visoko obrazovanje i naučnoistraživačku delatnost (u daljem tekstu: Sekretarijat), u skladu s Pokrajinskom skupštinskom odlukom o budžetu Autonomne pokrajine Vojvodine za 2018. godinu, sufinansiraće nabavku mašina i opreme u ustanovama visokog obrazovanja čiji je osnivač Autonomna pokrajina Vojvodina. Za ove namene odobreno je ukupno 6.000.000,00 dinara. Realizacija finansijskih obaveza vršiće se u skladu s likvidnim mogućnostima budžeta Autonomne pokrajine Vojvodine za 2018. godinu. Pravo učestvovanja na konkursu imaju ustanove visokog obrazovanja čiji je osnivač Autonomna pokrajina Vojvodina.

2.
Sredstva se raspodeljuju za sufinansiranje nabavku mašina i opreme u ustanovama visokog obrazovanja čiji je osnivač Autonomna pokrajina Vojvodina.

3.
Raspodela finansijskih sredstava ustanovama utvrdiće se na osnovu sledećih kriterijuma:
1) značaj i razlog planirane nabavke mašina i opreme;
2) neophodnost mašina i opreme u funkcionisanju nastavno-naučnog procesa ustanove;
3) modernizacija i unapređivanje nastavnih sredstava i nastavnog procesa;
4) zastarelost (vek trajanja) postojećih mašina i opreme, koji se koriste u nastavno-naučnom procesu ustanove;
5) ukupni troškovi potrebni za realizaciju nabavke mašina i opreme;
6) kontinuitet u sufinansiranju, odnosno, da li se sredstva prvi put traže za realizaciju planiranih nabavki mašina i opreme;
7) procena rizika za studente i zaposlene, zbog kvara ili nedostataka na postojećim mašinama i opremi;
8) dosadašnja ulaganja;
9) kvalitet konkursne dokumentacije.

4.
Prioritet u raspodeli sredstava za sufinansiranje nabavke mašina i opreme imaće nabavke mašina i opreme koje su van upotrebe ili uništene, zbog uticaja elementarnih nepogoda.

5.
Podnosilac prijave, uz popunjen obrazac br. 3, treba da priloži:
1. predračun/ponudu za nabavku mašina i opreme;
2. fotokopiju registracije ustanove kod nadležnog organa sa opisom delatnosti za koju je ustanova registrovana;
3. fotokopiju potvrde o poreskom identifikacionom broju.

6.
Prijave se podnose na obrascu br. 3, koji se može preuzeti na zvaničnoj internet prezentaciji Pokrajinskog sekretarijata za visoko obrazovanje i naučnoistraživačku delatnost http://apv-visokoobrazovanje.vojvodina.gov.rs. Prijave s potrebnom dokumentacijom podnose se na adresu: Pokrajinski sekretarijat za visoko obrazovanje i naučnoistraživačku delatnost, 21108 Novi Sad, Bulevar Mihajla Pupina 16.

Konkurs je otvoren od datuma objavljivanja do 10.05.2018. godine.

Konkurs se objavljuje u „Službenom listu APV”, u jednom od javnih glasila koje pokriva celu teritoriju Autonomne pokrajine Vojvodine i na internet stranici Sekretarijata.

O dodeli sredstava odlučuje pokrajinski sekretar za visoko obrazovanje i naučnoistraživačku delatnost na predlog komisije za sprovođenje konkursa, koja razmatra pristigle prijave. Izuzetno, pokrajinski sekretar za visoko obrazovanje i naučnoistraživačku delatnost može rešenjem odobriti finansijska sredstva i bez predloga pomenute komisije u slučajevima vanrednih i nepredviđenih okolnosti. Sekretarijat može od podnosioca prijave, po potrebi, zatražiti dodatnu dokumentaciju ili informacije.

Sekretarijat će o rezultatima konkursa pismeno obavestiti podnosioce prijava.

Za nabavku mašina i opreme u ustanovama visokog obrazovanja čiji je osnivač Autonomna pokrajina Vojvodina, a čija je vrednost iznad iznosa koji je – u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama – oslobođen javnih nabavki, primenjuje se postupak javnih nabavki, odnosno dodela sredstava u skladu s propisima kojima se regulišu javne nabavke.

Neblagovremene, nepotpune, nepravilno popunjene prijave, prijave koje su podnela neovlašćena lica i prijave koje nisu predmet konkursa neće se razmatrati.

Kontakt osoba za dodatne informacije: mr Dragan Kržić, telefon 021/487-4881, imejl: Dragan.Krzic@vojvodina.gov.rs

Detaljnije

Javni konkurs za sufinansiranje tekućih popravki i održavanje zgrada, objekata i opreme ustanova studentskog standarda

POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA VISOKO OBRAZOVANJE I NAUČNOISTRAŽIVAČKU DELATNOST

Javni konkurs za sufinansiranje tekućih popravki i održavanje zgrada, objekata i opreme ustanova studentskog standarda čiji je osnivač AP Vojvodina za 2018. godinu

1.
Pokrajinski sekretarijat za visoko obrazovanje i naučnoistraživačku delatnost (u daljem tekstu: Sekretarijat), u skladu s Pokrajinskom skupštinskom odlukom o budžetu Autonomne pokrajine Vojvodine za 2018. godinu, sufinansiraće tekuće popravke i održavanje zgrada, objekata i opreme ustanova studentskog standarda čiji je osnivač Autonomna pokrajina Vojvodina. Za ove namene odobreno je ukupno 12.000.000,00 dinara. Finansijske obaveze realizovaće se u skladu s likvidnim mogućnostima budžeta Autonomne pokrajine Vojvodine za 2018. godinu. Pravo učestvovanja na ovom konkursu imaju ustanove studentskog standarda čiji je osnivač Autonomna pokrajina Vojvodina.

2.
Sredstva se raspodeljuju za sufinansiranje tekućih popravki i održavanja zgrada, objekata i opreme ustanova studentskog standarda čiji je osnivač Autonomna pokrajina Vojvodina.

3.
Raspodela finansijskih sredstava ustanovama utvrdiće se na osnovu sledećih kriterijuma:
1) godina gradnje zgrade i objekta;
2) vrsta i značaj planiranih radova za poboljšanje uslova rada i poslovanja ustanove;
3) ukupni troškovi potrebni za realizaciju;
4) iznos sredstava koji se traži od Sekretarijata;
5) procenjeni rizici zbog kvara ili nedostataka na sredstvima za rad i objektima (nalazi, zapisnici inspekcije i drugih organa);
6) dosadašnja ulaganja;
7) kvalitet konkursne dokumentacije.

4.
Prioritet u raspodeli sredstava za sufinansiranje tekućih popravki i održavanje zgrada, objekata i opreme imaće
sledeći radovi:
1) sanacija havarije na zgradama i objektima, nastale pod uticajem elementarnih nepogoda ili zbog starosti zgrada ili objekata ustanova;
2) sanacija havarije na grejnim, sanitarnim, vodovodnim, kanalizacionim, strujnim instalacijama, kao i na drugim instalacijama i postrojenjima u zgradi ili objektu ustanove;
3) tekuće popravke i održavanje kojima se poboljšava energetska efikasnost zgrada i objekata ustanove.

5.
Podnosilac prijave, uz popunjen Obrazac br. 1, treba da priloži:
1) projektno-tehničku dokumentaciju sa opisom radova, predmerom i predračunom troškova;
2) fotokopiju registracije ustanove u nadležnom organu;
3) fotokopiju potvrde o poreskom identifikacionom broju.

6.
Prijave se podnose na Obrascu br. 1 koji se može preuzeti na zvaničnoj internet prezentaciji Sekretarijata http://apv-visokoobrazovanje.vojvodina.gov.rs. Prijave s potrebnom dokumentacijom podnose se na adresu: Pokrajinski sekretarijat za visoko obrazovanje i naučnoistraživačku delatnost, 21108 Novi Sad, Bulevar Mihajla Pupina 16.

Konkurs je otvoren od dana objavljivanja do 10. maja 2018. godine.

Konkurs se objavljuje u „Službenom listu APV”, u jednom od javnih glasila koje pokriva celu teritoriju Autonomne pokrajine Vojvodine i na internet stranici Sekretarijata.

O dodeli sredstava odlučuje pokrajinski sekretar za visoko obrazovanje i naučnoistraživačku delatnost, na predlog komisije za sprovođenje konkursa koja razmatra pristigle prijave. Izuzetno, pokrajinski sekretar za visoko obrazovanje i naučnoistraživačku delatnost može rešenjem odobriti finansijska sredstva i bez predloga pomenute komisije, u slučajevima vanrednih i nepredviđenih okolnosti. Sekretarijat može od podnosioca prijave, po potrebi, zatražiti dodatnu dokumentaciju ili dodatne informacije.

Sekretarijat će o rezultatima konkursa pismeno obavestiti podnosioce prijava.

Za tekuće popravke i održavanje zgrada, objekata i opreme ustanova visokog obrazovanja čiji je osnivač Autonomna pokrajina Vojvodina, čija je vrednost iznad iznosa koji je Zakonom o javnim nabavkama oslobođen javnih nabavki, primenjuje se postupak javnih nabavki, odnosno dodela sredstava u skladu s propisima kojima se regulišu javne nabavke.

Neblagovremene, nepotpune, nepravilno popunjene prijave, prijave koje su podnela neovlašćena lica i prijave koje nisu predmet ovog konkursa ‒ neće se razmatrati.

Kontakt osoba za dodatne informacije: Marina Ristić, broj telefona: 021/487-4519; imejl: Marina.Ristic@vojvodina.gov.rs

Detaljnije

Javni konkurs za sufinansiranje tekućih popravki i održavanje zgrada, objekata i opreme ustanova visokog obrazovanja

POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA VISOKO OBRAZOVANJE I NAUČNOISTRAŽIVAČKU DELATNOST

Javni konkurs za sufinansiranje tekućih popravki i održavanje zgrada, objekata i opreme ustanova visokog obrazovanja čiji je osnivač AP Vojvodina za 2018. godinu

1.
Pokrajinski sekretarijat za visoko obrazovanje i naučnoistraživačku delatnost (u daljem tekstu: Sekretarijat), u skladu s Pokrajinskom skupštinskom odlukom o budžetu Autonomne pokrajine Vojvodine za 2018. godinu, sufinansiraće tekuće popravke i održavanje zgrada, objekata i opreme ustanova visokog obrazovanja čiji je osnivač Autonomna pokrajina Vojvodina. Za ove namene odobreno je ukupno 30.000.000,00 dinara. Finansijske obaveze realizovaće se u skladu s likvidnim mogućnostima budžeta Autonomne pokrajine Vojvodine za 2018. godinu. Pravo učestvovanja na konkursu imaju ustanove visokog obrazovanja čiji je osnivač Autonomna pokrajina Vojvodina.

2.
Sredstva se raspodeljuju za sufinansiranje tekućih popravki i održavanja zgrada, objekata i opreme ustanova visokog obrazovanja čiji je osnivač Autonomna pokrajina Vojvodina.

3.
Raspodela finansijskih sredstava ustanovama utvrdiće se na osnovu sledećih kriterijuma:
1) godina gradnje zgrade i objekta;
2) vrsta i značaj planiranih radova za poboljšanje uslova rada i poslovanja ustanove;
3) ukupni troškovi potrebni za realizaciju;
4) iznos sredstava koji se traži od Sekretarijata;
5) procenjeni rizici zbog kvara ili nedostataka na sredstvima za rad i objektima (nalazi, zapisnici inspekcije i drugih organa);
6) dosadašnja ulaganja;
7) kvalitet konkursne dokumentacije.

4.
Prioritet u raspodeli sredstava za sufinansiranje tekućih popravki i održavanje zgrada, objekata i opreme imaće
sledeći radovi:
1) sanacija havarije na zgradama i objektima nastale pod uticajem elementarnih nepogoda ili zbog starosti zgrada ili objekata ustanova;
2) sanacija havarije na grejnim, sanitarnim, vodovodnim, kanalizacionim, strujnim i drugim instalacijama i postrojenjima u zgradi ili objektu ustanove;
3) tekuće popravke i održavanje kojima se poboljšava energetska efikasnost zgrada i objekata ustanove;
4) tekuće popravke i održavanje opreme značajne za nesmetano odvijanje nastavnog procesa ustanove.

5.
Podnosilac prijave, uz popunjen obrazac br. 2, treba da priloži:
1) projektno-tehničku dokumentaciju sa opisom radova, predmerom i predračunom troškova;
2) fotokopiju registracije ustanove kod nadležnog organa;
3) fotokopiju potvrde o poreskom identifikacionom broju.

6.
Prijave se podnose na obrascu br. 2, koji se može preuzeti na zvaničnoj internet prezentaciji Pokrajinskog sekretarijata za visoko obrazovanje i naučnoistraživačku delatnost http://apv-visokoobrazovanje.vojvodina.gov.rs. Prijave s potrebnom dokumentacijom podnose se na adresu: Pokrajinski sekretarijat za visoko obrazovanje i naučnoistraživačku delatnost, 21108 Novi Sad, Bulevar Mihajla Pupina 16.

Konkurs je otvoren od datuma objavljivanja do 10.05.2018. godine.

Konkurs se objavljuje u „Službenom listu APV”, u jednom od javnih glasila koje pokriva celu teritoriju Autonomne pokrajine Vojvodine i na internet stranici Sekretarijata.

O dodeli sredstava odlučuje pokrajinski sekretar za visoko obrazovanje i naučnoistraživačku delatnost na predlog komisije za sprovođenje konkursa, koja razmatra pristigle prijave. Izuzetno, pokrajinski sekretar za visoko obrazovanje i naučnoistraživačku delatnost može rešenjem odobriti finansijska sredstva i bez predloga komisije u slučajevima vanrednih i nepredviđenih okolnosti. Sekretarijat može od podnosioca prijave, po potrebi, zatražiti dodatnu dokumentaciju ili informacije.

Sekretarijat će o rezultatima konkursa pismeno obavestiti podnosioce prijava.

Za tekuće popravke i održavanje zgrada, objekata i opreme ustanova visokog obrazovanja čiji je osnivač Autonomna pokrajina Vojvodina, a čija je vrednost iznad iznosa koji je – u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama – oslobođen javnih nabavki, primenjuje se postupak javnih nabavki, odnosno dodela sredstava u skladu s propisima kojima se regulišu javne nabavke.

Neblagovremene, nepotpune, nepravilno popunjene prijave, prijave koje su podnela neovlašćena lica i prijave koje nisu predmet konkursa neće se razmatrati.

Kontakt osoba za dodatne informacije: mr Dragan Kržić, telefon 021/487-4881, imejl: Dragan.Krzic@vojvodina.gov.rs

Detaljnije

Konkurs za dodelu sredstava za sufinansiranje nabavke opreme i sistema za navodnjavanje i opreme za poboljšanje vodnog, vazdušnog i toplotnog režima biljaka

POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA POLJOPRIVREDU, VODOPRIVREDU I ŠUMARSTVO

Konkurs za dodelu sredstava za sufinansiranje nabavke opreme i sistema za navodnjavanje i opreme za poboljšanje vodnog, vazdušnog i toplotnog režima biljaka na teritoriji AP Vojvodine u 2018.godini

1. CILJ I PREDMET KONKURSA
Cilj konkursa jeste povećanje obradivih površina pod opremom i sistemima za navodnjavanje u Autonomnoj pokrajini Vojvodini, kao i zaštita zemljišta kroz sprečavanje razvoja korova uz poboljšanje vodnog, vazdušnog i toplotnog režima biljaka.
Predmet konkursa jeste dodela bespovratnih sredstava za sufinansiranje izgradnje cevovoda i nabavke opreme i sistema za navodnjavanje: opremanje bunara, nabavka pumpi i agregata za navodnjavanje, nabavka sistema za navodnjavanje veštačkom kišom, subirigacija, materijala za pokrivanje povrtarskih i voćarsko – vinogradarskih kultura i cveća, u cilju zaštite od mraza – agrotekstil, malč folije i drugo.

2. VISINA I NAMENA SREDSTAVA
Bespovratna sredstva koja se dodeljuju po ovom konkursu iznose do 310.000.000,00 dinara.

Bespovratna sredstva za podršku investicija po ovom konkursu utvrđuju se u iznosu do 60% od ukupno prihvatljivih troškova investicije.

Za podnosioce prijava: fizička lica, preduzetnike i pravna lica, čija je investicija na području sa otežanim uslovima rada u poljoprivredi, fizička lica i ovlašćena lica u pravnom licu mlađa od 40 godina i žene bespovratna sredstva za podršku investicija po ovom konkursu utvrđuju se u iznosu do 70% od ukupnih prihvatljivih troškova ivesticije.

Prilikom obračuna, uzima se vrednost prihvatljivih troškova investicije bez poreza na dodatu vrednost (PDV).

Maksimalan iznos bespovratnih sredstava po jednoj prijavi ne može biti veći od 10.000.000,00 dinara, odnosno 11.000.000,00 dinara za podnosioce prijava: fizička lica, preduzetnike i pravna lica, čija je investicija na području sa otežanim uslovima rada u poljoprivredi, fizička lica i ovlašćena lica u pravnom licu mlađa od 40 godina i žene.

Minimalan iznos bespovratnih sredstava po jednoj prijavi iznosi 21.000,00 dinara, a razmatraće se samo prijave čija je vrednost prihvatljivih troškova investicije jednaka 35.000,00 dinara ili veća od tog iznosa.

Podnosilac prijave može podneti samo jednu prijavu po konkursu, koja može da se odnosi na više sektora, kao i za više namena u okviru istog sektora.

Prilikom razmatranja podnetih prijava za ostvarivanje bespovratnih sredstava, neće se priznavati investicije i kupljena oprema pre 01.01.2018. godine, što mora biti dokumentovano računima sa specifikacijom opreme, otpremnicama, izvodima iz banke, garantnim listovima, carinskim deklaracijama, ukoliko je reč o opremi iz uvoza, i drugim dokazima, koji nose datum nakon 01.01.2018.godine.

1. Sektor voća:
Prihvatljive investicije su sledeće:

• Oprema i uređaji za navodnjavanje: pumpe, agregati, rasprskivači, sistemi „kap po kap“, sa pripadajućom opremom, sistemi za filtriranje, sistemi za fertirigaciju, opremanje bunara, cisterne za navodnjavanje

Maksimalan iznos bespovratnih sredstava za jednu namenu iznosi najviše do 250.000,00 dinara po jednom hektaru površine po korisniku za navedenu opremu, a maksimalno do 4,99 hektara, odnosno 1.247.500,00 dinara, odnosno 275.000,00 dinara po jednom hektaru površine po korisniku za navedenu opremu, a maksimalno do 4,99 hektara, odnosno 1.372.250,00 dinara za podnosioce prijava: fizička lica, preduzetnike i pravna lica, čija je investicija na području sa otežanim uslovima rada u poljoprivredi, fizička lica i ovlašćena lica u pravnom licu mlađa od 40 godina i žene.

Maksimalan iznos bespovratnih sredstava za dve ili više namena iznosi najviše do 400.000,00 dinara po jednom hektaru površine po korisniku za navedenu opremu, a maksimalno do 4,99 hektara, odnosno 1.996.000,00 dinara, odnosno 440.000,00 dinara po jednom hektaru površine po korisniku za navedenu opremu, a maksimalno do 4,99 hektara, odnosno 2.195.600,00 dinara za podnosioce prijava: fizička lica, preduzetnike i pravna lica, čija je investicija na području sa otežanim uslovima rada u poljoprivredi, fizička lica i ovlašćena lica u pravnom licu mlađa od 40 godina i žene.

Subirigacija

Maksimalan iznos bespovratnih sredstava iznosi najviše do 160.000,00 dinara po jednom hektaru površine po korisniku za navedenu opremu, a maksimalno do 4,99 hektara, odnosno 798.400,00 dinara, odnosno 176.000,00 dinara po jednom hektaru površine po korisniku za navedenu opremu, a maksimalno do 4,99 hektara, odnosno 878.240,00 dinara za podnosioce prijava: fizička lica, preduzetnike i pravna lica, čija je investicija na području sa otežanim uslovima rada u poljoprivredi, fizička lica i ovlašćena lica u pravnom licu mlađa od 40 godina i žene.

• Izgradnja cevovoda

Maksimalan iznos bespovratnih sredstava ne može biti veći od 30% vrednosti prihvatljivih troškova investicije, odnosno najviše do 800,00 dinara po dužnom metru, a maksimalno za 2.000 m, odnosno 1.600.000,00 dinara, odnosno najviše do 880,00 dinara po dužnom metru, a maksimalno za 2.000 m, odnosno 1.760.000,00 dinara za podnosioce prijava: fizička lica, preduzetnike i pravna lica, čija je investicija na području sa otežanim uslovima rada u poljoprivredi, fizička lica i ovlašćena lica u pravnom licu mlađa od 40 godina i žene.

• Materijali za pokrivanje kultura, u cilju zaštite od mraza – agrotekstili i malč folije

Maksimalan iznos bespovratnih sredstava iznosi najviše do 38.000,00 dinara po jednom hektaru površine po korisniku za navedenu opremu, a maksimalno do 4,99 hektara, odnosno 189.620,00 dinara, odnosno 41.800,00 dinara po jednom hektaru površine po korisniku za navedenu opremu, a maksimalno do 4,99 hektara, odnosno 208.582,00 dinara za podnosioce prijava: fizička lica, preduzetnike i pravna lica, čija je investicija na području sa otežanim uslovima rada u poljoprivredi, fizička lica i ovlašćena lica u pravnom licu mlađa od 40 godina i žene.

2. Sektor povrća:
Prihvatljive investicije su sledeće:

• Oprema i uređaji za navodnjavanje: pumpe, agregati, rasprskivači, sistemi „kap po kap“, sa pripadajućom opremom, sistemi za filtriranje, sistemi za fertirigaciju, opremanje bunara, cisterne za navodnjavanje

Maksimalan iznos bespovratnih sredstava za jednu namenu iznosi najviše do 250.000,00 dinara po jednom hektaru površine po korisniku za navedenu opremu, a maksimalno do 2,99 hektara, odnosno 747.500,00 dinara, odnosno 275.000,00 dinara po jednom hektaru površine po korisniku za navedenu opremu, a maksimalno do 2,99 hektara, odnosno 822.250,00 dinara za podnosioce prijava: fizička lica, preduzetnike i pravna lica, čija je investicija na području sa otežanim uslovima rada u poljoprivredi, fizička lica i ovlašćena lica u pravnom licu mlađa od 40 godina i žene.

Maksimalan iznos bespovratnih sredstava za dve ili više namena iznosi najviše do 400.000,00 dinara po jednom hektaru površine po korisniku za navedenu opremu, a maksimalno do 2,99 hektara, odnosno 1.196.000,00 dinara, odnosno 440.000,00 dinara po jednom hektaru površine po korisniku za navedenu opremu, a maksimalno do 2,99 hektara, odnosno 1.315.600,00 dinara za podnosioce prijava: fizička lica, preduzetnike i pravna lica, čija je investicija na području sa otežanim uslovima rada u poljoprivredi, fizička lica i ovlašćena lica u pravnom licu mlađa od 40 godina i žene.

• Subirigacija

Maksimalan iznos bespovratnih sredstava iznosi najviše do 160.000,00 dinara po jednom hektaru površine po korisniku za navedenu opremu, a maksimalno do 2,99 hektara, odnosno 478.400,00 dinara, odnosno 176.000,00 dinara po jednom hektaru površine po korisniku za navedenu opremu, a maksimalno do 2,99 hektara, odnosno 526.240,00 dinara za podnosioce prijava: fizička lica, preduzetnike i pravna lica, čija je investicija na području sa otežanim uslovima rada u poljoprivredi, fizička lica i ovlašćena lica u pravnom licu mlađa od 40 godina i žene.

• Izgradnja cevovoda

Maksimalan iznos bespovratnih sredstava ne može biti veći od 30% vrednosti prihvatljivih troškova investicije, odnosno najviše do 800,00 dinara po dužnom metru, a maksimalno za 2.000 m, odnosno 1.600.000,00 dinara, odnosno najviše do 880,00 dinara po dužnom metru, a maksimalno za 2.000 m, odnosno 1.760.000,00 dinara za podnosioce prijava: fizička lica, preduzetnike i pravna lica, čija je investicija na području sa otežanim uslovima rada u poljoprivredi, fizička lica i ovlašćena lica u pravnom licu mlađa od 40 godina i žene.

• Materijali za pokrivanje kultura, u cilju zaštite od mraza – agrotekstili i malč folije

Maksimalan iznos bespovratnih sredstava iznosi najviše do 38.000,00 dinara po jednom hektaru površine po korisniku za navedenu opremu, a maksimalno do 2,99 hektara, odnosno 113.620,00 dinara, odnosno 41.800,00 dinara po jednom hektaru površine po korisniku za navedenu opremu, a maksimalno do 2,99 hektara, odnosno 124.982,00 dinara za podnosioce prijava: fizička lica, preduzetnike i pravna lica, čija je investicija na području sa otežanim uslovima rada u poljoprivredi, fizička lica i ovlašćena lica u pravnom licu mlađa od 40 godina i žene.

3. Sektor ostalih useva:

Prihvatljive investicije su sledeće:

Oprema i uređaji za navodnjavanje: pumpe, agregati, opremanje bunara, vodeni topovi, sistemi bočnih krila, cisterne za navodnjavanje

Maksimalan iznos bespovratnih sredstava za jednu namenu iznosi najviše do 250.000,00 dinara po jednom hektaru površine po korisniku za navedenu opremu, a maksimalno do 10 hektara, odnosno 2.500.000,00 dinara, odnosno 275.000,00 dinara po jednom hektaru površine po korisniku za navedenu opremu, a maksimalno 10 hektara, odnosno 2.750.000,00 dinara za podnosioce prijava: fizička lica, preduzetnike i pravna lica, čija je investicija na području sa otežanim uslovima rada u poljoprivredi, fizička lica i ovlašćena lica u pravnom licu mlađa od 40 godina i žene.

Maksimalan iznos bespovratnih sredstava za dve ili više namena iznosi najviše do 400.000,00 dinara po jednom hektaru površine po korisniku za navedenu opremu, a maksimalno do 10 hektara, odnosno 4.000.000,00 dinara, odnosno 440.000,00 dinara po jednom hektaru površine po korisniku za navedenu opremu, a maksimalno do 10 hektara, odnosno 4.400.000,00 dinara za podnosioce prijava: fizička lica, preduzetnike i pravna lica, čija je investicija na području sa otežanim uslovima rada u poljoprivredi, fizička lica i ovlašćena lica u pravnom licu mlađa od 40 godina i žene.

• Subirigacija

Maksimalan iznos bespovratnih sredstava iznosi najviše do 160.000,00 dinara po jednom hektaru površine po korisniku za navedenu opremu, a maksimalno do 10 hektara, odnosno 1.600.000,00 dinara, odnosno 176.000,00 dinara po jednom hektaru površine po korisniku za navedenu opremu, a maksimalno do 10 hektara, odnosno 1.760.000,00 dinara za podnosioce prijava: fizička lica, preduzetnike i pravna lica, čija je investicija na području sa otežanim uslovima rada u poljoprivredi, fizička lica i ovlašćena lica u pravnom licu mlađa od 40 godina i žene.

• Tifoni, pod uslovom da se navodnjava minimum 5 hektara po jednoj mašini. Korisnik može da ostvari pravo na bespovratna sredstva za najviše dve mašine u tipu „Tifona“, koje su upisane u Registar poljoprivrednih gazdinstava

Maksimalan iznos bespovratnih sredstava za jedan tifon ne može biti veći od 800.000,00 dinara po mašini, odnosno 880.000,00 dinara za podnosioce prijava: fizička lica, preduzetnike i pravna lica, čija je investicija na području sa otežanim uslovima rada u poljoprivredi, fizička lica i ovlašćena lica u pravnom licu mlađa od 40 godina i žene.

• Izgradnja cevovoda

Maksimalan iznos bespovratnih sredstava ne može biti veći od 30% vrednosti prihvatljivih troškova investicije, odnosno najviše do 800,00 dinara po dužnom metru, a maksimalno za 2.000 m, odnosno 1.600.000,00 dinara, odnosno najviše do 880,00 dinara po dužnom metru, a maksimalno za 2.000 m, odnosno 1.760.000,00 dinara za podnosioce prijava: fizička lica, preduzetnike i pravna lica, čija je investicija na području sa otežanim uslovima rada u poljoprivredi, fizička lica i ovlašćena lica u pravnom licu mlađa od 40 godina i žene.

• Sistemi za navodnjavanje u tipu „rendžer”, „centar pivot” i „linear”, pod uslovom da se navodnjava najmanje 30 hektara površine, koje su upisane u Registar poljoprivrednih gazdinstava

Maksimalan iznos bespovratnih sredstava ne može biti veći od 50% vrednosti prihvatljivih troškova investicije, odnosno najviše do 8.000.000,00 dinara, odnosno 8.800.000,00 dinara za podnosioce prijava: fizička lica, preduzetnike i pravna lica, čija je investicija na području sa otežanim uslovima rada u poljoprivredi, fizička lica i ovlašćena lica u pravnom licu mlađa od 40 godina i žene.

3. KORISNICI
Pravo na podsticaje ostvaruju lica koja su upisana u Registar poljoprivrednih gazdinstava i nalaze se u aktivnom statusu, i to:
1. fizičko lice:
– nosilac registrovanog komercijalnog porodičnog poljoprivrednog gazdinstva,
– preduzetnik nosilac registrovanog komercijalnog porodičnog poljoprivrednog gazdinstva.
2. pravno lice:
– privredno društvo,
– zemljoradnička zadruga.

Privredno društvo može ostvariti pravo na podsticaje ako je razvrstano u mikro i malo pravno lice, u skladu sa zakonom kojim se uređuje računovodstvo („Službeni glasnik RS“, broj 62/2013).

Lice iz stava 1. ove tačke ostvaruje pravo na podsticaje za investicije u sledećim sektorima:
1. Sektor voća;
2. Sektor povrća;
3. Sektor ostalih useva.

4. USLOVI ZA UČEŠĆE NA KONKURSU

Za fizička lica i pravna lica:

1. registrovano poljoprivredno gazdinstvo mora biti upisano u Registar poljoprivrednih gazdinstva i da se nalazi u aktivnom statusu;

2. podnosilac prijave mora imati prebivalište na teritoriji jedinice lokalne samouprave sa teritorije AP Vojvodine, odnosno podnosioci prijave pravna lica moraju imati sedište na teritoriji jedinice lokalne samouprave s teritorije AP Vojvodine, s tim što i mesto realizacije investicije mora biti na teritoriji jedinice lokalne samouprave sa teritorije AP Vojvodine;

3. parcele na kojima se postavlja oprema – koja je predmet investicije konkursa – moraju biti upisane u Registar poljoprivrednih gazdinstava. Ukoliko je parcela u zakupu, potrebno je da je do isteka ugovora o zakupu preostalo najmanje pet godina;

4. podnosilac prijave mora regulisati obaveze po rešenjima o naknadama za odvodnjavanje/navodnjavanje zaključno sa 2017. godinom;

5. podnosilac prijave mora regulisati dospele poreske obaveze zaključno sa 2017. godinom za podnosioca prijave (izdato od strane nadležnog organa jedinice lokalne samouprave gde se nalazi predmetna investicija, ako se prebivalište podnosioca prijave nalazi na teritoriji druge lokalne samouprave onda treba dostaviti napred navedeno uverenje i od te lokalne samouprave);

6. podnosilac prijave mora izmiriti dospele obaveze po ugovorima o zakupu poljoprivrednog zemljišta u državnoj svojini za 2017. godinu;

7. podnosilac prijave za investiciju za koju podnosi prijavu ne sme koristiti podsticaje po nekom drugom osnovu (subvencije, podsticaji) za istu namenu, odnosno ista investicija ne sme biti predmet drugog postupka za korišćenje podsticaja, osim podsticaja u skladu s posebnim propisom kojim se uređuje kreditna podrška registrovanim poljoprivrednim gazdinstvima;

8. podnosilac prijave ne sme imati neispunjenih ugovornih obaveza prema Pokrajinskom sekretarijatu, kao ni prema Ministarstvu poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede, na osnovu ranije potpisanih ugovora;

9. podnosilac prijave i dobavljač opreme ne mogu da predstavljaju povezana lica – u smislu člana 62. Zakona o privrednim društvima („Službeni glasnik“, br. 36/11 i 99/11 i 83/14 i 5/15);

10. da se plaćanje vrši na tekući račun dobavljača ili gotovinski, a plaćanja putem kompenzacije i cesije neće biti priznata;

Dodatni uslovi za preduzetnike:

11. preduzetnik mora biti registrovan u Agenciji za privredne registre;

Dodatni uslovi za pravna lica:

12. pravno lice mora biti registrovano u Agenciji za privredne registre;
13. ne sme biti pokrenut postupak stečaja i/ili likvidacije;
14. mora biti razvrstano u mikro i malo pravno lice, u skladu sa zakonom kojim se uređuje računovodstvo;
15. zemljoradničke zadruge moraju imati obavljenu zadružnu reviziju.

4.1.SPECIFIČNI USLOVI ZA UČEŠĆE NA KONKURSU

1. Sektor voća:
Korisnik sredstava, u zavisnosti od vrste investicije ostvaruje pravo na sufinansiranje investicije u sektoru voća ako u Registru poljoprivrednih gazdinstava ima upisano voće u skladu sa šifarnikom biljne proizvodnje i ako je predmet investicije vezan za proizvodnju tog voća.
Lice iz stava 1. ovog člana ostvaruje pravo na sufinansiranje investicije u sektoru voća za investicije u nabavku opreme i sistema za navodnjavanje voća ako u Registru poljoprivrednih gazdinstava ima upisano do 1,99 ha jagodičastog voća i/ili do 4,99 ha ostalog voća.

2. Sektor povrća:
Korisnik sredstava, u zavisnosti od vrste investicije ostvaruje pravo na sufinansiranje investicije u sektoru povrća ako u Registru poljoprivrednih gazdinstava ima upisano povrće u skladu sa šifarnikom biljne proizvodnje i ako je predmet investicije vezan za proizvodnju tog povrća.

Lice iz stava 1. ovog člana ostvaruje pravo na sufinansiranje investicije u sektoru povrća za investicije u nabavku opreme i sistema za navodnjavanje povrća ako u Registru poljoprivrednih gazdinstava ima upisano do 0,49 ha povrća u zaštićenom prostoru i/ili do 2,99 ha povrća na otvorenom prostoru.

3. Sektor ostalih useva:
Korisnik sredstava, u zavisnosti od vrste investicije ostvaruje pravo na sufinansiranje investicije u sektoru ostalih useva ako u Registru poljoprivrednih gazdinstava ima upisane ostale useve u skladu sa šifarnikom biljne proizvodnje i ako je predmet investicije vezan za proizvodnju ostalih useva.
Lice iz stava 1. ovog člana ostvaruje pravo na sufinansiranje investicije u sektoru ostalih useva za investicije u nabavku opreme i sistema za navodnjavanje ostalih useva ako u Registru poljoprivrednih gazdinstava ima upisano do 99,99 ha ostalih useva.

5. POTREBNA DOKUMENTACIJA

Za fizička lica i pravna lica:

1. čitko popunjen obrazac prijave sa obaveznim potpisom, dok je za pravna lica obavezan i pečat podnosioca;

2. fotokopija lične karte ili očitana čipovana lična karta nosioca registrovanog poljoprivrednog gazdinstva ili ovlašćenog lica u pravnom licu;

3. original izvoda iz Registra poljoprivrednih gazdinstava, koji izdaje Uprava za trezor (prva strana izvoda RPG sa osnovnim podacima i druge strane izvoda sa podacima o površinama i proizvodnji, ne stariji od 30 dana od dana podnošenja prijave);

4. original račun za nabavku predmetne investicije. Specifikacija opreme treba da sadrži osnovne karakteristike mašina i opreme (podaci iskazani u obrascu prijave moraju biti isti kao u računu);

5. otpremnicu za nabavku predmetne investicije za koju je, u skladu sa posebnim propisima, utvrđena obaveza izdavanja otpremnice;

6. dokaz o izvršenom plaćanju predmetne investicije i to potvrdu o prenosu sredstava i izvod overen od strane banke, a u slučaju kada je fizičko lice izvršilo gotovinsko ili plaćanje karticom može dostaviti samo fiskalni isečak;

7. fotokopija ugovora o kreditu, ukoliko je predmetna investicija nabavljena putem kredita;

8. za investicije koje su preko 300.000,00 dinara, može se podneti predračun sa specifikacijom opreme, a konačan original račun mora biti identičan predračunu po iznosu, specifikaciji i dobavljaču opreme, odnosno izvođaču radova;

9. fotokopija garantnog lista za opremu za koju je to predviđeno važećim propisima;

10. jedinstvenu carinsku ispravu (ukoliko je podnosilac prijave direktni uvoznik) – ne starija od 01.01.2018. godine;

11. dokaz o regulisanoj naknadi za odvodnjavanje/navodnjavanje (potvrda JVP „Vode Vojvodine“) zaključno sa 2017. godinom za podnosioca prijave;

12. uverenje o izmirenim dospelim poreskim obavezama zaključno sa 2017. godinom za podnosioca prijave (izdato od strane nadležnog organa jedinice lokalne samouprave gde se nalazi predmetna investicija, ako se prebivalište podnosioca prijave nalazi na teritoriji druge lokalne samouprave onda treba dostaviti napred navedeno uverenje i od te lokalne samouprave );

13. dokaz o izmirenim dospelim obavezama za zakup poljoprivrednog zemljišta u državnoj svojini (potvrda jedinice lokalne samouprave, ili fotokopija ugovora sa Ministarstvom poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede i dokaz o izvršenom plaćanju);

14. izjava da dobavljač i naručilac opreme ne predstavljaju povezana lica u skladu s članom 62. Zakona o privrednim društvima (izjava je u okviru obrasca prijave).

Dodatna obavezna dokumentacija za preduzetnike:

15. izvod iz Agencije za privredne registre, s poreskim identifikacionim brojem;

Dodatna obavezna dokumentacija za pravna lica:

16. izvod iz Agencije za privredne registre, sa poreskim identifikacionim brojem;

17. potvrda Agencije za privredne registre o tome da nad pravnim licem nije pokrenut postupak stečaja i/ili likvidacije;

18. potvrda Agencije za privredne registre o tome da je pravno lice razvrstano u mikro ili malo pravno lice, u skladu sa Zakonom o računovodstvu („Službeni glasnik RS“, broj 62/2013);

19. za zemljoradničke zadruge potvrdu ovlašćenog Revizijskog saveza da zemljoradnička zadruga posluje u skladu sa Zakonom o zadrugama („Službeni glasnik RS“, broj 112/2015), pri čemu se potvrda izdaje na osnovu konačnog izveštaja o obavljenoj zadružnog reviziji, ne starijem od dve godine, u skladu sa Zakonom.

Ukoliko podnosilac prijave ne dostavi potrebnu dokumentaciju navedenu pod tačkama 3, 11, 12, 13, 15, 16, 17, 18 i 19, Pokrajinski sekretarijat po službenoj dužnosti od nadležnih organa pribavlja podatke o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija u skladu sa zakonom koji uređuje opšti upravni postupak.

Ukoliko se oprema nabavlja iz inostranstva, podnosilac prijave obavezan je da dostavi dokumenta prevedena na srpski jezik, od strane ovlašćenog sudskog tumača. Ukoliko je račun/predračun iskazan u stranoj valuti, neophodno je u obrascu prijave uneti vrednost opreme u dinarskoj protivvrednosti, obračunatoj po srednjem kursu NBS, na dan izdavanja računa/predračuna.

Komisija zadržava pravo da pored navedenih zatraži i druga dokumenta.

7. USLOVI KORIŠĆENJA SREDSTAVA
1. Sredstva za podršku investicija po ovom konkursu dodeljuju se bespovratno;

2. U skladu sa kriterijumima – koji su definisani Pravilnikom o dodeli sredstava za sufinansiranje nabavke opreme i sistema za navodnjavanje na teritoriji AP Vojvodine u 2018. godini (u daljem tekstu Pravilnik), formira se bodovna lista na osnovu koje se dodeljuju bespovratna sredstva do utroška sredstava opredeljenih ovim konkursom;

3. Prijave na Konkurs koje ostvare broj bodova manji od 30% od ukupnog broja bodova – ne ulaze u dalje razmatranje Komisije;

4. Podnosilac prijave – fizičko lice u obavezi je da – prilikom potpisivanja ugovora sa Pokrajinskim sekretarijatom o korišćenju sredstava – dostavi menicu s meničnom izjavom, a pravno lice – registrovanu menicu s meničnom izjavom, kao sredstvo obezbeđenja da oprema neće biti otuđena u roku od pet godina, osim za opremu čiji je vek eksploatacije kraći od godinu dana;

5. Za investicije u Sektoru ostalih useva za nabavku sistema za navodnjavanje u tipu „rendžer”, „centar pivot” i „linear”, po prijemu konkursne dokumentacije, a pre potpisivanja ugovora, Pokrajinski sekretarijat putem svog nadležnog sektora nalaže Poljoprivrednoj stručnoj i savetodavnoj službi AP Vojvodine da utvrdi prethodno činjenično stanje na terenu (NULTA kontrola);

6. Rok za realizaciju investicije na osnovu predračuna jeste 30 dana od dana potpisivanja ugovora;

7. Bespovratna sredstva isplaćuju se nakon realizacije investicije, odnosno nakon što korisnik bespovratnih sredstava uradi montažu opreme i dostavi Pokrajinskom sekretarijatu sledeću dokumentaciju:
• zahtev za isplatu;
• izveštaj o namenskom utrošku sredstava;
• original račun za nabavku predmetne investicije;
• otpremnicu za nabavku predmetne investicije za koju je, u skladu sa posebnim propisima, utvrđena obaveza izdavanja otpremnice;
• dokaz o izvršenom plaćanju predmetne investicije i to potvrdu o prenosu sredstava i izvod overen od strane banke, a u slučaju kada je fizičko lice izvršilo gotovinsko ili plaćanje karticom može dostaviti samo fiskalni isečak;
• fotokopiju ugovora o kreditu, ukoliko je predmetna investicija nabavljena putem kredita;
Pokrajinski sekretarijat putem nadležnog sektora nalaže Poljoprivrednoj stručnoj i savetodavnoj službi AP Vojvodine da utvrdi činjenično stanje na terenu, dostavljanjem izveštaja i zapisnika Pokrajinskom sekretarijatu.

8. Pokrajinski sekretarijat zadržava pravo da od podnosioca prijave zatraži dodatnu dokumentaciju. Isto tako, Pokrajinski sekretarijat može da od poljoprivredne inspekcije Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede zatraži da se izvrši kontrola realizacije predmeta ugovora, a posebno u slučaju računa i predračuna koji su izdati od dobavljača opreme koji nisu u sistemu PDV-a i računa koji su značajno iznad tržišne vrednosti;

9. U momentu isplate sredstava račun preduzetnika i pravnog lica ne sme biti u blokadi;

10. Postupak donošenja odluke, kriterijumi i ostala pitanja vezana za konkurs, propisani su Pravilnikom;

11. Bespovratna sredstva isplaćivaće se u skladu s prilivom sredstava u budžet AP Vojvodine.

Konkurs je otvoren do utroška sredstava, a zaključno sa 15.05.2018. godine.

Dodatne informacije mogu se dobiti putem telefona: 021/487-4379; od 10 do 14 časova.

Detaljnije

Konkurs za dugoročne kredite za investicije u poljoprivredi u okviru IPARD programa

RAZVOJNI FOND AUTONOMNE POKRAJINE VOJVODINE

Konkurs za dugoročne kredite za investicije u poljoprivredi u okviru IPARD programa

1. CILJEVI DODELE SREDSTAVA

Osnovni cilj odobravanja kredita Razvojnog fonda Autonomne pokrajine Vojvodine doo Novi Sad (u daljem tesktu: Fond) je obezbeđenje finansijske podrške investicijama u poljoprivredi radi povećanja efikasnosti realizacije projekata odobrenih u okviru IPARD programa.
Za realizaciju ove kreditne linije planirana sredstva su utvrđena Programom rada Fonda.

2. NAMENA KREDITA

Krediti su namenjeni za podršku investicijama u poljoprivredi u skladu sa odgovarajućim pravilnikom o IPARD podsticajima za investicije i javnim pozivom ministarstva nadležnog za poslove poljoprivrede – Uprave za agrarna plaćanja.

3. KORISNICI KREDITA

Korisnici kredita su lica upisana u Registar poljoprivrednih gazdinstava sa aktivnim statusom koji su primili rešenje od Uprave za agrarna plaćanja o odobrenju projekta u okviru IPARD podsticaja, i to: fizička lica – nosioci komercijalnog porodičnog poljoprivrednog gazdinstva, preduzetnici, privredna društva i zemljoradničke zadruge razvrstani u mikro, malo ili srednje pravno lice u skladu sa zakonom kojim se uređuje računovodstvo.
Korisnici sredstava moraju imati registrovano sedište na teritoriji AP Vojvodine. Investicija koja je predmet finansiranja se mora realizovati na teritoriji AP Vojvodine.
Potencijalni korisnici kredita imaju mogućnost podnošenja zahteva za kredit kod Fonda, nakon predaje zahteva za odobravanje projekta Upravi za agrarna plaćanja, a kao dokaz se dostavlja kopija zahteva uz overeni dokument od strane Uprave za agrarna plaćanja o prijemu dokumentacije.
Krediti će se odobravati nakon dostavljanja rešenja Uprave za agrarna plaćanja o odobrenju projekta u okviru IPARD podsticaja od strane podnosioca zahteva.

4. USLOVI KREDITIRANJA
• Iznos kredita: u skladu sa kreditnom sposobnošću podnosioca zahteva i u skladu sa prihvatljivim investicijama i troškovima sadržanim u Rešenju o odobravanju projekta, a najviše:
– do 150.000,00 EUR u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS za EUR na dan realizacije kredita – za odobrene projekte za nabavku pogonske poljoprivredne mehanizacije i poljoprivrednih mašina, u skladu sa Listom prihvatljivih investicija i troškova, i raspisanim Javnim pozivom ministarstva nadležnog za poslove poljoprivrede, Uprave za agrarna plaćanja;
– do 800.000,00 EUR u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS za EUR na dan realizacije kredita – za odobrene projekte za investicije u objekte i opremu, u skladu sa Listom prihvatljivih investicija i troškova, i raspisanim Javnim pozivom ministarstva nadležnog za poslove poljoprivrede, Uprave za agrarna plaćanja, kao i za druge namene u skladu sa pozivima;
– Prilikom obračuna iznosa kredita, uzima se vrednost investicije bez poreza na dodatu vrednost;

• kamatna stopa (godišnja):
sa garancijomsa hipotekom1%2%III, IV2%3%I, IIKamatna stopaZa podnosioce zahteva koji imaju sedište na teritoriji gradova i opština AP Vojvodine, prema grupi razvijenosti:
• bez sopstvenog učešća;
• primena valutne klauzule: srednji kurs evra NBS;
• umanjenje glavnice kredita – nakon ostvarenja prava na isplatu podsticaja i izvršene isplate od strane Uprave za agrarna plaćanja u definisanom iznosu, vrši se umanjenje glavnice, odnosno korisnik kredita je u obavezi vraćanja dela kredita u iznosu ostvarenog podsticaja;
• rok vraćanja kredita: do 7 godina, u okviru kojih je obuhvaćen grejs period;
• grejs period: do 24 meseca. U grejs periodu obračunava se i plaća interkalarna kamata mesečno, tromesečno ili šestomesečno, u visini ugovorene kamatne stope;
• anuiteti se obračunavaju i plaćaju mesečno, tromesečno ili šestomesečno;
• naknada: za obradu kreditnog zahteva iznosi 5.000,00 dinara.

Konkurs je otvoren do iskorišćenja sredstava planiranih za njegovu realizaciju ili do donošenja odluke nadležnog organa o zatvaranju Konkursa.

Sve dodatne informacije mogu se dobiti lično na adresi Bulevar cara Lazara 7a, Novi Sad, u Sektoru za kredite; elektronskim putem: kreditno@rfapv.rs, ili telefonskim putem na brojeve: 021/454-334; 021/300-4935; 021/450-698; 021/450-702; 021/6351-014.

Detaljnije

Konkurs za dugoročne kredite za razvoj turizma

RAZVOJNI FOND AUTONOMNE POKRAJINE VOJVODINE

Konkurs za dugoročne kredite za razvoj turizma

1. CILJEVI DODELE SREDSTAVA

Osnovni cilj odobravanja kredita Razvojnog fonda Autonomne pokrajine Vojvodine doo Novi Sad (u daljem tesktu: Fond) je podrška razvoju turizma putem povećanja nivoa opremljenosti turističkih kapaciteta, stvaranja uslova za povećanje kvaliteta i proširenje ponude u pružanju turističkih usluga, podizanja stepena konkurentnosti i povećanja zaposlenosti.
Posebni ciljevi dodele sredstava su razvoj turističke delatnosti karakteristične za geografsko područje Vojvodine, odnosno za razvoj:
– ruralnog turizma: seoskog turizma, lovnog i ribolovnog turizma, enogastronomskog turizma, verskog turizma, kulturnog turizma, zdravstvenog turizma;
– seoskog turizma: agroturizma i turizma u seoskom domaćinstvu, malih porodičnih hotela u selima, kampova, etno sela, etno kuća, izletišta, folklora.

Za realizaciju ove kreditne linije planirana sredstva su utvrđena Programom rada Fonda.

2. NAMENA KREDITA

Krediti će se dodeljivati za finansiranje investicionih ulaganja u oblastima turizma i ugostiteljstva:
– izgradnja, adaptacija i opremanje turističkih objekata – smeštajnih i uslužnih kapaciteta;
– izgradnja, adaptacija i opremanje sportsko rekreativnih i rehabilitacionih objekata u funkciji pružanja turističkih usluga;
– obnavljanje tradicionalnih seoskih domaćinstava u funkciji turizma;
– nabavka, rekonstrukcija i adaptacija plutajućih objekata, kao i prevoznih i rekreativnih sredstava namenjenih posetiocima i turistima;
– dizajn, priprema proizvodnje i proizvodnja suvenira;
– ostale namene u oblasti turizma i ugostiteljstva.

Sredstva iz kredita se ne mogu koristiti za organizovanje igara na sreću, lutrija i sličnih delatnosti, proizvodnju nafte i naftnih derivata, proizvodnju i promet bilo kog proizvoda ili aktivnosti koje se prema domaćim propisima ili međunarodnim konvencijama i sporazumima, smatraju zabranjenim.

3. KORISNICI KREDITA

Pravo učešća na konkursu imaju pravna lica i preduzetnici koji su razvrstani kao mikro, malo ili srednje pravno lice i fizička lica – nosioci komercijalnog porodičnog poljoprivrednog gazdinstva na teritoriji AP Vojvodine, koji imaju aktivan status gazdinstva i navršenih manje od 70 godina života.
Korisnici sredstava moraju biti registrovani za obavljanje delatnosti u oblasti turizma i imati registrovano sedište na teritoriji AP Vojvodine. Investicija koja je predmet finansiranja se mora realizovati na teritoriji AP Vojvodine.

4. USLOVI KREDITIRANJA

• iznos kredita: u skladu sa kreditnom sposobnošću podnosioca zahteva, do 10.000.000,00 dinara ukoliko je podnosilac zahteva fizičko lice – nosilac komercijalnog porodičnog poljoprivrednog gazdinstva, odnosno do 20.000.000,00 dinara ukoliko je podnosilac zahteva pravno lice i preduzetnik. Minimalan iznos kredita je 300.000,00 dinara. Prilikom obračuna iznosa kredita, uzima se vrednost investicije bez poreza na dodatu vrednost;

• kamatna stopa (godišnja):
sa garancijomsa hipotekom1%2%III, IV2%3%I, IIKamatna stopaZa podnosioce zahteva koji imaju sedište na teritoriji gradova i opština AP Vojvodine, prema grupi razvijenosti:

• sopstveno učešće: najmanje 20% predračunske vrednosti investicije (bez obrtnih sredstava). Učešće se obezbeđuje uplatom pre realizacije kredita. Kao učešće, mogu se priznati ulaganja u okviru investicije koja se kreditira, izvršena u poslednjih godinu dana od dana podnošenja zahteva za kredit;

• primena valutne klauzule – srednji kurs evra NBS;

• rok vraćanja kredita: do 7 godina u okviru kojih je obuhvaćen grejs period;

• grejs period: do 24 meseca. U grejs periodu obračunava se i plaća interkalarna kamata mesečno, tromesečno ili šestomesečno, u visini ugovorene kamatne stope;

• anuiteti se obračunavaju i plaćaju: mesečno, tromesečno ili šestomesečno;

• naknada: za obradu kreditnog zahteva iznosi 5.000,00 dinara.

Konkurs je otvoren do iskorišćenja sredstava planiranih za njegovu realizaciju ili do donošenja odluke nadležnog organa o zatvaranju Konkursa.

Sve dodatne informacije mogu se dobiti lično na adresi Bulevar cara Lazara 7a, Novi Sad, u Sektoru za kredite; elektronskim putem: kreditno@rfapv.rs, ili telefonskim putem na brojeve: 021/454-334; 021/300-4935; 021/450-698; 021/450-702; 021/6351-014.

Detaljnije