Arhiva ‘Konkursi’

Konkurs za sufinansiranje razvoja filmskog scenarija; za sufinansiranje proizvodnje manjinskih koprodukcija; za sufinansiranje proizvodnje domaćih dokumentarnih, animiranih i kratkih igranih filmova

MINISTARSTVO KULTURE, INFORMISANjA I
INFORMACIONOG DRUŠTVA

Konkurs za sufinansiranje razvoja filmskog scenarija; za sufinansiranje proizvodnje manjinskih koprodukcija; za sufinansiranje proizvodnje domaćih dokumentarnih, animiranih i kratkih igranih filmova

Konkurs se raspisuje na osnovu člana 76. Zakona o kulturi („Službeni glasnik RS”, broj 72/2009) i člana 23. stav 2. Zakona o državnoj upravi („Službeni glasnik RS” 79/05), a u skladu Pravilnikom o načinu, kriterijumima i merilima za izbor projekata u kulturi koji se finansiraju i sufinansiraju iz budžeta Republike Srbije („Službeni glasnik RS”, broj 57/2010).

SUFINANSIRANJE RAZVOJA FILMSKOG SCENARIJA
Pravo učešća na Konkursu za sufinansiranje razvoja filmskog scenarija imaju sva zainteresovana pravna i fizička lica koja ispunjavaju uslove utvrđene Konkursom kao i odgovarajuće uslove u pogledu autorstva u smislu Zakona o autorskom i srodnim pravima („Službeni glasnik RS”, broj 104/2009).

Pravo učešća na Konkursu nemaju ustanove kulture čiji je osnivač Republika Srbija. Zainteresovani učesnici Konkursa dužni su da dostave isključivo tritment obima do 20 strana i sinopsis na jednoj strani, kao i autorsku eksplikaciju do dve strane.

Sa ciljem ostvarivanja prava učešća na Konkursu za sufinansiranje razvoja filmskog scenarija, zainteresovani učesnici moraju da ispunjavaju i sledeće posebne uslove:
1.    Fizička lica – učesnici Konkursa moraju biti državljani Republike Srbije i autori scenarističke građe kojom konkurišu za dodelu sredstava po ovom Konkursu, u smislu Zakona o autorskom i srodnim pravima. Kao dokaz ispunjenja navedenih uslova, pored svojeručnog potpisa autora na svakoj pisanoj stranici materijala za scenario i personalne biografije autora, fizička lica dostavljaju i fotokopiju lične karte, kao i svoju izjavu, overenu od strane nadležnog organa, kojom pod materijalnom i krivičnom odgovornošću izjavljuju da je autorsko delo kojim učestvuju na Konkursu isključivo njihovo autorsko delo, da isto do sada nije iskorišćavano od starne autora, kao i da autorska prava nisu preneta na neko drugo lice u bilo kom obimu.

2.    Pravna lica-učesnici Konkursa, moraju biti upisani u odgovarajući registar privrednih subjekata koji se vodi za teritoriju Republike Srbije, sa registrovanim pravom obavljanja delatnosti organizovanja i finansiranja proizvodnje kinematografskih dela i moraju posedovati saglasnost autora da u njegovo ime i za njegov račun učestvuju na Konkursu prezentiranjem njegovog autorskog dela. Kao dokaz ispunjenja navedenih uslova, pravna lica prilažu fotokopiju izvoda iz registra, dokaz o matičnom broju, PIB broju, overenu izjavu saglasnosti autora scenarija, kao sve dokaze koje se odnose na fizičko lice koji je autor scenarija.

SUFINANSIRANJE PROIZVODNJE MANJINSKIH KOPRODUKCIJA
Pravo učešća na Konkursu imaju pravna lica i preduzetnici (državljani Republike Srbije) koji su upisani u odgovarajući registar privrednih subjekata, odnosno preduzetnika koji se vodi za teritoriju Republike Srbije, sa registrovanim pravom obavljanja delatnosti organizovanja i finansiranja proizvodnje kinematografskih dela, i koji ispunjavaju uslove utvrđene Konkursom.

Pravo učešća na Konkursu nemaju ustanove kulture čiji je osnivač Republika Srbija.
Manjinskim koprodukcijama, u smislu ovog Konkursa, smatraju se one koprodukcije koje se pretežno finansiraju sredstvima stranih koproducenata, odnosno u kojima domaći producent učestvuje sa najmanje 10% sredstava u ukupnom budžetu filma.

Zainteresovani učesnici Konkursa, dužni su da dostave odgovarajuću dokumentaciju vezanu za projekat kojim konkurišu i to:
•    završnu verziju scenarija za celovečernji igrani film;
•    rediteljsku esplikaciju;
•    biografiju reditelja i autora scenarija;
•    biografije producenata;
•    dokaz o regulisanim autorskim pravima vezanim za scenario;
•    kopije ugovora zaključenih sa autorima i ostalim značajnim učesnicima projekta;
•    budžet filma, odnosno plan finansiranja sa relevantnim dokazima o učešću stranih koproducenata, kao i raspored utrošaka sredstava u koprodukcionim zemljama (nacionalni efekat);
•    plan realizacije filma
Sa ciljem dokazivanja ispunjenosti uslova Konkursa, učesnici Konkursa su u obavezi da dostave sledeće dokaze:
•    fotokpiju izvoda iz odgovarajućih privrednih subjekata ili drugog odgovarajućeg registra koji se vodi za teritoriju Republike Srbije, dokaz o matičnom broju i PIB broju, a za preduzetnike i fotokopiju lične karte;
•    dokaz da se projekat kojim učesnik učestvuje na Konkursu može smatrati manjinskom koprodukcijom, odnosno dokaz o visini učešća domaćeg i stranih koproducenata u ukupnom budžetu filma.

SUFINANSIRANJE PROIZVODNJE DOMAĆIH DOKUMENTARNIH, ANIMIRANIH I KRATKIH IGRANIH FILMOVA
Pravo učešća na Konkursu imaju pravna lica i preduzetnici (državljani Republike Srbije) koji su upisani u odgovarajući registar privrednih subjekata, odnosno preduzetnika koji se vodi za teritoriju Republike Srbije, sa registrovanim pravom obavljanja delatnosti organizovanja i finansiranja proizvodnje kinematografskih dela, i koji ispunjavaju uslove utvrđene Konkursom.

Pravo učešća na Konkursu nemaju ustanove kulture čiji je osnivač Republika Srbija.
Zainteresovani učesnici Konkursa, dužni su da dostave odgovarajuću dokumentaciju vezanu za projekat kojim konkurišu i to:
završnu verziju sinopsisa/scenarija, rediteljsku eksplikaciju, biografiju reditelja i autora sinopsisa/scenarija, biografiju producenta odnosno producentske kuće, dokaz o regulisanim autorskim pravima vezanim za sinopsis/scenario, kopije ugovora zaključenih sa autorima i ostalim značajnim učesnicima projekta, budžet filma, odnosno plan finansiranja sa relevatnim dokazima za zatvaranje finansijske konstrukcije.

Sa ciljem dokazivanja ispunjenosti uslova Konkursa, učesnici Konkursa su u obavezi da dostave sledeće dokaze:
•    fotokpiju izvoda iz odgovarajućih privrednih subjekata ili drugog odgovarajućeg registra koji se vodi za teritoriju Republike Srbije, dokaz o matičnom broju i PIB broju, a za preduzetnike i fotokopiju lične karte;
•    overenu Izjavu autora scenarija kojom potvrđuje svoja autorska prava i daje saglasnost da pravno lice ili preduzetnik može može učestvovati na Konkursu prezentiranjem njegovog autorskog dela (tekst Izjave je sastavni deo Konkursne dokumentacije)

Rok za prijem prijava po Konkursu iznosi 15 dana od dana objavljivanja u javnom glasilu koje izlazi na celoj teritoriji Republike Srbije. O izboru projekata po raspisanom javnom Konkursu odlučuje Komisija koju obrazuje Ministarstvo kulture, informisanja i informacionog društva.

Sa izabranim podnosiocima projekata zaključuju se ugovori o njihovom sufinansiranju. Ministar bliže uređuje način, merila i kriterijume za izbor projekata u kulturi koji se finansiraju i sufinansiraju iz budžeta Republike Srbije.

Zainteresovani učesnici po Konkursu obavezni su da svoje prijave dostave u zatvorenoj koverti, sa naznakom: „Prijava po Konkursu za sufinansiranje razvoja filmskog scenarija; za sufinansiranje proizvodnje manjinskih koprodukcija; za sufinansiranje proizvodnje domaćih dokumentarnih, animiranih i kratkih igranih filmova“, na adresu Ministarstvo kulture, informisanja i informacionog društva, Vlajkovićeva 3, Beograd. Neblagovremene, otvorene i neispravne prijave neće biti razmatrane.

Prijave po Konkursu dostavljaju se u 4 primerka, na propisanom obrascu Konkursne dokumentacije, sa svim potrebnim dokazima definisanim tekstom Konkursa. Prijava mora biti jasna i nedvosmislena, potpisana svojeručno od strane fizičkog lica učesnika Konkursa, odnosno overena pečatom i potpisom ovlašćenog lica pravnog lica koje učestvuje na Konkursu. Obrazac za prijave može se preuzeti na Internet prezentaciji Ministarstva kulture, informisanja i informacionog društva www.kultura.gov.rs.

Finansiranje projekata u oblasti rada, zapošljavanja i ravnopravnosti polova

POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA RAD, ZAPOŠLJAVANJE I RAVNOPRAVNOST POLOVA

Konkurs za dodelu bespovratnih sredstava neprofitnim organizacijama/udruženjima građana za finansiranje projekata u oblasti rada, zapošljavanja i ravnopravnosti polova

Pokrajinski sekretarijat za rad, zapošljavanje i ravnopravnost polova, shodno Pokrajinskoj skupštinskoj odluci o budžetu AP Vojvodine za 2011. godinu („Sl. Glasnik AP Vojvodine“, br. 23/2010 i 8/2011 – rebalans) dodeljuje bespovratna sredstva u iznosu od 1.410.000,00 dinara (slovima:jedanmiliončetirstodesethiljadadinara) radi realizacije projekata neprofitnim organizacijama/udruženjima građana iz oblasti rada, zapošljavanja i ravnopravnosti polova.

CILjEVI FINANSIRANjA:
Unapređenje položaja žena i muškaraca u AP Vojvodini kroz:
– Podsticanje aktivnosti i programa u oblasti rada I zapošljavanja, naročito za kategorije stanovništva koje se teško zapošljavaju: osobe sa invaliditetom, žene, mladi do 30 godina, lica starija od 50 godina, Romi,
– Podrška programima vezanim za obuke radi lakšeg pronalaženja posla, sticanje novih znanja i veština, promovisanje preduzetništva, unapređenja volonterskog rada i sl,
– Podrška programima i aktivnostima kojima se podstiče ekonomsko osnaživanje i edukacija žena, a posebno ranjive kategorije žena (Romkinje, žene na selu, žene sa invaliditetom, izbegle i interno raseljene, žene starije od 50 godina, mlade žene do 30 godina I druge kategorije žena iz ranjivih grupa).
– Podrška programima koji se bave prevencijom i suzbijanjem nasilja nad ženama;
– Podrška programima kojima se promoviše rodna ravnopravnost.

USLOVI KONKURSA:

1. Pravo učešća na Konkursu imaju neprofitne organizacije/ udruženja građana sa teritorije AP Vojvodine koje svojim programima afirmišu i podstiču ciljeve Konkursa.

2. Podnosilac može aplicirati samo sa jednim projektom, a visina traženih sredstava ne može biti veća od 110.000,00 dinara (slovima:stodesethiljadadinara).

3. Prijave na Konkurs podnose se na konkursnim obrascima koji se mogu dobiti u Pokrajinskom sekretarijatu za rad, zapošljavanje i ravnopravnost polova, Novi Sad, Bulevar Mihajla Pupina broj 16, sprat II, kancelarija 19 ili na www.psrzrp.vojvodina.gov.rs

4. Podnosilac prijave dostavlja sledeću dokumentaciju:
– popunjen konkursni obrazac uz opis projekta
– podatke o podnosiocu projekta
– budžet projekta

Prijave na Konkurs sa pripadajućom dokumentacijom, dostavljaju se u zatvorenoj koverti na adresu: Pokrajinski sekretarijat za rad, zapošljavanje i ravnopravnost polova, Novi Sad, Bulevar Mihajla Pupina 16, poštom ili lično preko pisarnice pokrajinskih organa.

5. Nepotpune prijave neće se razmatrati.

6. Odluku o dodeli sredstava za finansiranje projekata donosi pokrajinski sekretar za rad, zapošljavanje i ravnopravnost polova na predlog Komisije.

7. Nakon donete odluke o finansiranju određenog projekta, podnosilac projekta se poziva da potpiše ugovor sa Pokrajinskim sekretarijatom za rad, zapošljavanje i ravnopravnost polova.

Ukoliko se podnosilac projekta ne odazove pozivu za potpisivanje ugovora u roku od 15 dana od dana obaveštenja da mu je projekat odobren, smatraće se da je odustao od realizacije projekta.

Konkurs je otvoren do 20. oktobra 2011. godine, odnosno do utroška sredstava predviđenih za ovu namenu.

Sve dodatne informacije u vezi sa realizacijom Konkursa mogu se dobiti u Pokrajinskom sekretarijatu za rad, zapošljavanje i ravnopravnost polova na telefon 021/487 46 09, 021/487-4323, 021/487-4315.

Link

Sufinansiranje nabavke montažnih suvenirnica

POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA RAD, ZAPOŠLJAVANJE I RAVNOPRAVNOST POLOVA

Konkurs za dodelu bespovratnih sredstava gradovima i opštinama sa teritorije AP Vojvodine za sufinansiranje nabavke montažnih suvenirnica

Pokrajinski sekretarijat za rad, zapošljavanje i ravnopravnost polova, shodno Pokrajinskoj skupštinskoj odluci o budžetu AP Vojvodine za 2011. godinu dodeljuje bespovratna sredstva u iznosu od 1.200.000,00 dinara (slovima:miliondvestotinehiljadadinara) gradovima i opštinama sa teritorije AP Vojvodine radi ufinansiranja nabavke montažnih suvenirnica.

CILjEVI FINANSIRANjA:
– razvijanje vojvođanskog turističkog i privrednog potencijala,
– ekonomsko osnaživanje seoskih žena sa teritorije AP Vojvodine.

USLOVI KONKURSA:
1. Pravo učešća na Konkursu imaju gradovi i opštine sa teritorije AP Vojvodine.

2. Podnosilac može aplicirati samo za sredstva za nabavku jedne montažne suvenirnice u iznosu od 400.000,00 dinara (slovima: četiristotinehiljadadinara).

3. Podnosilac prijave dostavlja sledeću dokumentaciju:
– podatke o podnosiocu,
– podatke o predloženoj lokaciji na kojoj bi se montirala suvenirnica,
– spisak registrovanih udruženja žena sa teritorije grada ili opštine,
– opis dosadašnjih aktivnosti udruženja žena (manifestacije, kulturni događaji, negovanje starih zanata i dr.) i
– predlog projekta aktivnosti i pratećih procedura za postavljanje suvenirnice koje će grad ili opština preduzeti kako bi se ista stavila u funkciju (dozvole, saglasnosti i dr.), kao i program rada i namene suvenirnice.

Dokumentacija se dostavlja u zatvorenoj koverti na adresu:
Pokrajinski sekretarijat za rad, zapošljavanje i ravnopravnost polova, Novi Sad, Bulevar Mihajla Pupina 16, poštom ili lično preko pisarnice pokrajinskih organa, sa naznakom “Konkurs za dodelu bespovratnih sredstava gradovima i opštinama sa teritorije AP Vojvodine za sufinansiranje nabavke montažnih suvenirnica”.

4. Nepotpune i neblagovremene prijave neće se razmatrati.

5. Odluku o dodeli sredstava za sufinansiranje nabavke montažne suvenirnice donosi Pokrajinski sekretar za rad, zapošljavanje i ravnopravnost polova na predlog Komisije.

6. Nakon donete odluke o sufinansiranju nabavke montažne suvenirnice, izabrani podnosilac prijave se poziva da potpiše ugovor sa Pokrajinskim sekretarijatom za rad, zapošljavanje i ravnopravnost polova. Ukoliko se podnosilac prijave ne odazove pozivu za potpisivanje ugovora u roku od 15 dana od dana obaveštenja, smatraće se da je odustao od potpisivanja ugovora.

Konkurs je otvoren do 10.10.2011. godine, odnosno do utroška sredstava predviđenih za ovu namenu.

Sve dodatne informacije u vezi sa realizacijom Konkursa mogu se dobiti u Pokrajinskom sekretarijatu za rad, zapošljavanje i ravnopravnost polova na telefon 021/487 46 10.

Link

Konkursi za dodelu stipendija učenicima, za izbor nastavnika mentora, kao i izbor mentora-volontera redovnim učenicima srednjih škola romske nacionalnosti korisnicima stipendije

POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA OBRAZOVANJE, UPRAVU I NACIONALNE ZAJEDNICE

Konkursi za dodelu stipendija učenicima, za izbor nastavnika mentora, kao i izbor mentora-volontera redovnim učenicima srednjih škola romske nacionalnosti korisnicima stipendije, na teritoriji AP Vojvodine za školsku 2011/2012

Pokrajinski sekretarijat za obrazovanje, upravu i nacionalne zajednice nastavlja sa programom stipendiranja učenika, pripadnika romske nacionalne zajednice koji su redovni učenici prvog ili drugog razreda redovne srednje škole na teritoriji Autonomne Pokrajine Vojvodine. Konkurs za dodelu stipendija, kao i Konkursi za izbor nastavnika mentora i mentora volontera, koji će pružati podršku učenicima stipendistima je otvoren do 01. oktobra 2011. godine.

Dokumente možete preuzeti ovde.

Sufinansiranje projekata sanacije i rekultivacije deponija čvrstog komunalnog otpada i izgradnje transfer stanica

FOND ZA ZAŠTITU ŽIVOTNE SREDINE

Javni konkurs za sufinansiranje projekata sanacije i rekultivacije deponija čvrstog komunalnog otpada i izgradnje transfer stanica

1. Predmet konkursa
Predmet konkursa je javno prikupljanje prijava jedinica lokalne samouprave radi ostvarivanja prava na neposredno učestvovanje Fonda za zaštitu životne sredine u sufinansiranju projekata sanacije i rekultivacije deponija čvrstog komunalnog otpada i izgradnje transfer stanica.

Fond će po ovom konkursu dodeliti sredstva do ukupnog iznosa od:
– 200.000.000,00 dinara za sanacije deponija,
– 200.000.000,00 dinara za izgradnju transfer stanica.
Sredstva koja se ne rasporede po jednom predmetu konkursa mogu se rasporediti po drugom.

Poziv će biti objavljen u „Službenom glasniku RS“, dnevnom listu „Danas“, na internet strani Fonda www.sepf.gov.rs, i internet strani Stalne konferencije gradova i opština(SKGO) www.skgo.org.

2. Korisnici sredstava
Korisnici sredstava su jedinice lokalne samouprave koje ispunjavaju uslove utvrđene ovim konkursom.
Jedinice lokalne samouprave ne mogu podnositi prijave za projekate za koje su im ranije dodeljena sredstva po konkursima Fonda.
Ukoliko se konkuriše za više predmeta konkursa za svaki se podnosi posebna prijava.

3. Konkursna dokumentacija
– popunjen i overen obrazac Prijave projekta (www.sepf.gov.rs),
– popunjen upitnik u Slap bazi na internet strani SKGO

Napomena: Upitnik se popunjava direktno na internet strani SKGO, odnosno SLAP bazi preko Slap koordinatora. Kao dokaz za tvrdnje navedene u Upitniku, Fondu je potrebno dostaviti odgovarajući dokaz za svaki bodovani kriterijum. U slučaju nedostavljanja dokumentacije kriterijumi neće biti bodovani.
– kompletnu dokumentaciju koja se odnosi na projekat i kriterijume konkursa:
1. plan upravljanja otpadom,
2. važeći urbanistički plan kojim su definisana pravila uređenja i pravila građenja, koji obuhvata lokaciju deponije/transfer stanice,
3. revidovan glavni projekat (fotokopija naslova, sadržaja, predmera i predračuna),
4. saglasnost na projekat sanacije (izdaje Ministarstvo životne sredine i prostornog planiranja),
5. rešenje o davanju saglasnosti na studiju o proceni uticaja transfer stanice na životnu sredinu ili rešenje o nepristupanju izradi studije o proceni uticaja na životnu sredinu (izdaje nadležni organ),
6. odluka Veća o određivanju pravnog lica kome je povereno upravljanje projektom,
7. vlasnički list (izvod iz katastra),
8. dokaz o pravu korišćenja na zemljištu na kojem se planira izgradnja transfer stanice,
9. dokaz o namenski izdvojenim sopstvenim sredstvima za finansiranje predmeta konkursa (fotokopija lokalnog budžeta) i ostalim obezbeđenim sredstvima (krediti, međunarodne donacije itd.),
10. dokaz o raspodeli prihoda ostvarenih po osnovu naknada za zagađenje životne sredine iz čl. 85. Zakona o zaštiti životne sredine,
11. potvrda JKP o procentu pokrivenosti stanovništva uslugom sakupljanja otpada,
12. ugovor sa strateškim partnerom o obavljanju delatnosti sakupljanja i deponovanja otpada (ukoliko jedinica lokalne samouprave ima zaključen takav ugovor).

4. Dostavljanje prijava
Prijave se podnose na obrascima „Prijava projekta“ koja se može preuzeti sa internet strane Fonda. Prijave sa pratećom dokumentacijom se podnose u elektronskoj formi (sa skeniranim potpisom i pečatom), ili ako to nije moguće u pismenoj formi.

Konkurs je otvoren do 04.10.2011. godine

Prijave u pismenoj formi sa dokumentacijom o ispunjavanju uslova dostavljaju se na adresu:
Fond za zaštitu životne sredine, Nemanjina 22-26, Beograd.
sa naznakom: „Poziv za javno prikupljanje prijava radi neposrednog učestvovanja Fonda u sufinansiranju projekata sanacije deponija čvrstog komunalnog otpada/izgradnje transfer stanica.“ – ne otvarati.
Prijave u elektronskoj formi dostavljaju se na adrese prijavaprojekata@sepf.gov.rs i nedeljko.curic@skgo.org. U polju Subject napisati tip projekta na koji se prijava odnosi (npr: sanacija deponije)i naziv i sedište podnosioca prijave.
Nepotpune i neblagovremene prijave, kao i prijave uz koje nije dostavljena dokumentacija neophodna za ocenu prijave neće se razmatrati od strane Fonda.

5. Uslovi i kriterijumi za bodovanje
Kriterijumi za bodovanje dati su u Obrascu za ocenu – SLAP sistem ocenjivanja po SLAP upitniku koji su sastavni deo konkursne dokumentacije (www.sepf. gov.rs, www.skgo.org).

6. Odobravanje sredstava
Sredstva Fonda dodeljuju se u skladu sa brojem ostvarenih bodova, koji predstavljaju procenat sufinansiranja odobrenih aktivnosti iz projektne prijave (ne uzima se u obzir ukupna vrednost projekta, već samo vrednost odobrenih aktivnosti), a najviše do iznosa od 50.000.000,00 dinara.
Odobrena sredstva su bespovratna i dostupna za korišćenje u 2011/2012. godini.
Uslov za korišćenje sredstava Fonda jeste obezbeđenje srazmernog dela sopstvenih sredstava.

7. Rok za donošenje odluke o izboru i realizacija
Odluke o dodeli sredstava donosi Upravni odbor Fonda u roku od 90 dana od isteka roka za dostavljanje prijava.

Na osnovu odluke Upravnog odbora, Fond će sa korisnikom sredstava potpisati ugovor kojim će definisati način korišćenja sredstava, način kontrole namenskog trošenja sredstava, dinamiku dodele sredstava, rok realizacije projekta, ostala međusobna prava i obaveze.

Kontakt osoba: Dragan Vasiljević (011 21 69 368, 064 64 19 896).

Link

Javni konkurs za sufinansiranje izrade tehničke dokumentacije

FOND ZA ZAŠTITU ŽIVOTNE SREDINE

Javni konkurs za sufinansiranje izrade tehničke dokumentacije

1. Predmet konkursa
Predmet konkursa je javno prikupljanje prijava jedinica lokalne samouprave radi
ostvarivanja prava na neposredno učestvovanje Fonda za zaštitu životne sredine u
sufinansiranju izrade tehničke dokumentacije (glavnog projekta) za:
– sanaciju deponija čvrstog komunalnog otpada,
– izgradnju transfer stanica

Fond će po ovom konkursu dodeliti sredstva do ukupnog iznosa od 30.000.000,00 dinara.

Poziv će biti objavljen u „Službenom glasniku RS“, dnevnom listu „Danas“, na internet
strani Fonda www.sepf. gov.rs i internet stranici SKGO www.skgo.org

2. Korisnici sredstava
Korisnici sredstava su jedinice lokalne samouprave koje ispunjavaju uslove utvrđene ovim konkursom.
Jedinice lokalne samouprave ne mogu podnositi prijave za projekate za koje su im ranije dodeljena sredstva po konkursima Fonda.
Ukoliko se konkuriše za više predmeta konkursa za svaki se podnosi posebna prijava.

3. Konkursna dokumentacija
– popunjen i overen obrazac Prijave za sufinansiranje projekta (www.sepf. gov.rs),
– popunjen upitnik u Slap bazi na internet strani SKGO

Napomena: Upitnik se popunjava direktno na internet strani SKGO, odnosno SLAP bazi preko Slap koordinatora. Kao dokaz za tvrdnje navedene u Upitniku, Fondu je potrebno dostaviti odgovarajući dokaz za svaki bodovani kriterijum. U slučaju nedostavljanja dokumentacije kriterijumi neće biti bodovani.
– kompletna dokumentacija koja se odnosi na projekat i kriterijume konkursa:
1. plan upravljanja otpadom,
2. odluka Veća o određivanju pravnog lica kome je povereno upravljanje projektom,
3. vlasnički list (izvod iz katastra),
4. dokaz o pravu korišćenja na zemljištu na kojem se planira izgradnja transfer
stanice,
5. dokaz o namenski izdvojenim sopstvenim sredstvima za finansiranje predmeta
konkursa (fotokopija lokalnog budžeta) i ostalim obezbeđenim sredstvima
(krediti, međunarodne donacije itd.),
6. dokaz o raspodeli prihoda ostvarenih po osnovu naknada za zagađenje životne
sredine iz čl. 85. Zakona o zaštiti životne sredine,
7. potvrda JKP o procentu pokrivenosti stanovništva uslugom sakupljanja otpada,
8. ugovor sa strateškim partnerom o obavljanju delatnosti sakupljanja i deponovanja
otpada (ukoliko jedinica lokalne samouprave ima zaključen takav ugovor).

4. Dostavljanje prijava
Prijave se podnose na obrascima „Prijava projekta“ koja se može preuzeti sa internet strane Fonda. Prijave sa pratećom dokumentacijom se podnose u elektronskoj formi (sa skeniranim potpisom i pečatom), ili ako to nije moguće, i u pismenoj formi.
Prijave u pismenoj formi sa konkursnom dokumentacijom dostavljaju se na adresu:
Fond za zaštitu životne sredine, Nemanjina 22-26, Beograd
sa naznakom: „Javni konkurs za sufinansiranje izrade tehničke dokumentacije“ – ne otvarati.

Prijave u elektronskoj formi dostavljaju se na adrese prijavaprojekata@sepf.gov.rs i
nedeljko.curic@skgo.org. U polju Subject napisati tip projekta na koji se prijava odnosi
(npr. tehnička dokumentacija za sanaciju deponije) i naziv i sedište podnosioca prijave.

Konkurs je otvoren do 04.10.2011. godine

Nepotpune i neblagovremene prijave, kao i prijave uz koje nije dostavljena
dokumentacija neophodna za ocenu prijave neće se razmatrati.

5. Uslovi i kriterijumi za bodovanje
Kriterijumi za bodovanje dati su u Obrascu za ocenu – SLAP sistem ocenjivanja po SLAP upitniku koji su sastavni deo konkursne dokumentacije(www.sepf. gov.rs, www.skgo.org).

6. Odobravanje sredstava
Sredstva Fonda dodeljuju se u skladu sa brojem ostvarenih bodova, koji predstavljaju
procenat sufinansiranja odobrenih aktivnosti iz projektne prijave (ne uzima se u obzir
ukupna vrednost projekta, već samo vrednost odobrenih aktivnosti), a najviše do iznosa od:
– 800.000,00 dinara za tehničku dokumentaciju za sanacije deponija čvrstog komunalnog otpada,
– 1.500.000,00 dinara za tehničku dokumentaciju za izgradnju transfer stanica.

Odobrena sredstva su bespovratna i dostupna za korišćenje u 2011/2012. godini.
Uslov za korišćenje sredstava Fonda jeste obezbeđenje srazmernog dela sopstvenih
sredstava.

7. Rok za donošenje odluke o izboru i realizacija
Odluke o dodeli sredstava donosi Upravni odbor Fonda u roku od 90 dana od isteka roka za dostavljanje prijava.
Na osnovu odluke Upravnog odbora, Fond će sa korisnikom sredstava potpisati ugovor kojim će definisati način korišćenja sredstava, način kontrole namenskog trošenja sredstava, dinamiku dodele sredstava, rok realizacije projekta, ostala međusobna prava i obaveze.
Kontakt osoba: Dragan Vasiljević (011 21 69 368, 064 64 19 896)

Link

Javni poziv za izbor deset preduzetnika/preduzetnica koji će pružati usluge mentoringa

NACIONALNA AGENCIJA ZA REGIONALNI RAZVOJ

Javni poziv za izbor deset preduzetnika/preduzetnica koji će pružati usluge mentoringa

Nacionalna agencija za regionalni razvoj i Udruženje poslovnih žena Srbije realizuju dvogodišnji projekat „Mentori ženskog preduzetništva“ u okviru kojeg će izabrati i obučiti deset preduzetnika/preduzetnica koji će pružati pomoć preduzetnicama koje su u početnoj fazi poslovanja ili imaju poteškoća u vođenju sopstvenog posla.

Budući mentori treba da:
– aktivno upravljaju privrednim subjektom koji je u njihovom većinskom ili manjinskom vlasništvu, tj. da su na rukovodećim funkcijama privrednog subjekta,
– vode sopstveno poslovanje najmanje pet godina,
– budu spremni da prenesu svoje znanje i iskustvo,
– imaju pozitivan stav i veruju u svoje ideje.

Ukoliko ste zainteresovani da budete mentori, potrebno je da dostavite:
– radnu biografiju, popunjenu prijavu i izjavu o istinitosti priloženih informacija (obrasce prijave i izjave možete preuzeti na www.narr.gov.rs i www.poslovnezene.org.rs)

Deset izabranih mentora imaće priliku da:
– pohađaju obuku za mentore na osnovu metodologije koju je Nacionalna agencija za regionalni razvoj razvila sa Japanskom agencijom za međunarodnu saradnju JICA,
– budu deo Evropske mreže mentora ženskog preduzetništva,
– promovišu svoje poslovanje učešćem na konferencijama, seminarima i sajmovima u zemlji i inostranstvu,
– prenesu svoje znanje i iskustvo preduzetnicama i na taj način doprinesu razvoju ženskog preduzetništva i uopšte ekonomskom razvoju Srbije.

Prijave se dostavljaju poštom, lično ili putem elektronske pošte:
Nacionalna agencija za regionalni razvoj
Nacionalni centar Zaječar, Trg oslobođenja bb, 19000 Zaječar ili
Kancelarija Beograd, Trg Nikole Pašića 5/VI, 11000 Beograd
e-mail: wem@narr.gov.rs
Rok za slanje prijava je 7. oktobar 2011. godine.

Za detaljnije informacije možete se obratiti Nacionalnoj agenciji za regionalni razvoj, Sonja Manojlović 011 20 60 851, Dragana Ugrenović, 011 20 60 832 ili wem@narr.gov.rs.

Konkursna dokumentacija
Obrazac 1. Prijava
Obrazac 2. Izjava

Konkurs za podnošenje nacrta projekata za program Mi smo na mreži!

BCIF

U toku je konkurs Balkanskog fonda za lokalne inicijative (BCIF) za program Mi smo na mreži!

Za program Mi smo na mreži! mogu se prijaviti lokalna udruženja građana koja se bave omladinskim pitanjima i čiju većinu članstva čine mladi od 15-30 godina, omladinske grupe koje deluju pod okriljem registrovanih udruženja građana ali imaju samostalne aktivnosti u odnosu na organizaciju čiji su deo i neformalne omladinske grupe sa maksimalnim iznosom budžeta do 200.000,00 dinara.

Inicijative treba da se odnose na upotrebu novih medija, društvenih mreža i informacionih tehnologija za podsticanje omladinskog aktivizma i participacije, usmeravanje pažnje na važne lokalne probleme i teme, pronalaženje odgovarajućih rešenja i podsticanje ljudi da aktivno učestvuju u njihovom sprovođenju.

Osnovni cilj programa Mi smo na mreži! je osnaživanje mladih ljudi da koriste nove medije, društvene mreže i informacione tehnologije kao sredstvo za podsticanje aktivizma među svojom generacijom i u svojoj zajednici i povećanje aktivnog učešća mladih u društvenim promenama.

Rok za podnošenje nacrta projekata je  29. oktobar 2011. godine.

Više informacija o kriterijumima, procesu donošenja odluka kao i uputstvo za prijavljivanje i prijavne formulare možete naći na stranici programa Mi smo na mreži!, ili tražiti od naše kancelarije putem adrese office@bcif.org.

Link

Javni poziv zdravstvenim ustanovama i udruženjima

MINISTARSTVO ZDRAVLJA

Javni poziv

Za prijavu projekata za realizaciju Nacionalnog programa prevencije, lečenja i kontrole kardiovaskularnih bolesti u Republici Srbiji do 2020.godine (KVB) koji će se finansirati iz budžeta Republike Srbije – Razdeo Ministarstvo zdravlja.

1. OPŠTI USLOVI

Projekte mogu prijaviti sve zainteresovane zdravstvene ustanove i  udruženja koja svojim predloženim projektima mogu doprineti dostizanju glavnih ciljeva Nacionalnog programa prevencije, lečenja i kontrole kardiovaskularnih bolesti i to:
1. prevenciji faktora rizika;
2. pravovremenom prepoznavanju kardiovaskularnih bolesti;
3. unapređenje dijagnostike;
4. smanjenje smrtnosti i invaliditeta od kardiovaskularnih bolesti;
5. unapređenje kvaliteta života obolelih.

Projekti sa kojima će se aplicirati za sredstva iz budžeta treba da uključuju aktivnosti na:
1. skriningu i ranom otkrivanju kardiovaskularnih  bolesti;
2. unapređenju zbrinjavanja i rehabilitacije pacijenata obolelih od kardiovaskularnih bolesti (poboljšanje uslova nege pacijenata);
3. realizaciji promotivnih kampanja koje doprinose podizanju svesti  populacije o važnosti  i mogućnosti prevencije kardiovaskularnih bolesti;
4. stručnom usavršavanju u zemlji i inostranstvu, u cilju ovladavanja novim zdravstvenim tehnologijama koje se koriste u procesu pružanja zdravstvene zaštite za bolesti  srca i krvnih sudova pod sledećim uslovima:

a) Da je usavršavanje kandidata u funkciji rada na sprovođenju Nacionalnog programa prevencije, lečenja i kontrole kardiovaskularnih bolesti u Republici Srbiji do 2020.godine;
b) Da se nove zdravstvene tehnologije (metode i postupci) mogu primenjivati u cilju unapređenja zdravlja ljudi, u prevenciji, dijagnostici i lečenju bolesti, povreda i rehabilitaciji, a obuhvataju bezbedne, kvalitetne i efikasne metode za pružanje zdravstvene zaštite;
c) Prijave zdravstvenim ustanovama mogu podneti zaposleni na neodređeno vreme u zdravstvenim ustanovama  koje su u Planu mreže;
d) Da predložena zdravstvena ustanova u inostranstvu gde će se obavljati usavršavanje ima zadovoljavajući nivo stručne kompetentnosti;

Po ovom Javnom pozivu omogućiće se edukacije u maksimalnom iznosu od 5000 evra (u dinarskoj protiv vrednosti) po kandidatu, a njihov izbor na nivou zdravstvene ustanove, obaviće zdravstvene ustanove po sledećoj proceduri:
– Stručni savet zdravstvene ustanove utvrđuje posebne kriterijume za izbor kandidata;
– Direktor zdravstvene ustanove, u saradnji sa stručnim kolegijumom, donosi odluku o izboru kandidata za usavršavanje.

Projekte mogu prijaviti:
1. Zdravstvene ustanove koje su u Planu mreže zdravstvenih ustanova
2. Specijalizovane organizacije koje se bave promotivnim aktivnostima, kampanjama i dr (medijske kuće,specijalizovane agencije, i dr.);
3. Strukovna i druga udruženja koja se bave edukacijom zdravstvenih radnika i stanovništva u cilju podizanja svesti o značaju  prevencije faktora rizika, pravovremenom prepoznavanju i lečenju kardiovaskularnih bolesti.

2. PRIORITETI U FINANSIRANjU

Prioritet u finansiranju imaće oni projekti koji ispunjavaju sledeće uslove i to:
1. Projekti čiji su izlazni rezultati aktivnosti  merljivi na osnovu utvrđenih indikatora;
2. Projekti čije su aktivnosti prepoznate u strateškim dokumentima Ministarstva zdravlja (Nacionalni program prevencije, lečenja i kontrole kardiovaskularnih bolesti u Republici Srbiji do 2020. godine)

Realizacija projekata vršiće se na osnovu ugovora zaključenih između nosioca projekta i Ministarstva zdravlja, kojim će se definisati obaveze ugovornih strana i uslovi plaćanja, shodno potrebama iskazanim  u projektu.

Po potpisivanju ugovora sredstva će biti uplaćena nosiocima projekata, a nakon završetka projekta, svaki nosilac u sklopu završnog izveštaja, dostavlja  Ministarstvu zdravlja detaljan narativni i finansijski izveštaj uz koji se prilaže kompletna finansijska dokumentacija (računi, fakture i dr).

Ministarstvo zdravlja zadržava pravo da koriguje stavke budžeta prijavljenih projekata prema aktivnostima koje se sprovode.

3. NAČIN PRIJAVE

Sve zainteresovane strane prijavljuju projekte popunjavanjem obrazaca M1 i M2 dostupnih na veb stranici Ministarstva zdravlja (preuzmite obrasce: obrazac M1, obrazac M2). Predlozi projekata se dostavljaju isključivo preporučenom poštom, uz napomenu  «Za javni poziv za realizaciju  aktivnosti Nacionalnog programa prevencije, lečenja i kontrole kardiovaskularnih bolesti» i to tri overena i pečatirana primerka i u elektronskoj formi na CD-u. Uz prijavu za projekat pod tačkom 5. zdravstvena ustanova dostavlja i :
– listu izabranih kandidata koja je utvrđena na osnovu  navedene procedure;
– okvirni finansijski predračun troškova boravka na usavršavanju, sa posebno iskazanim putnim toškovima (potvrda putne agencije).

Adresa :
Ministarstvo zdravlja Republike Srbije
Sekretarijat ministarstva
Ul. Nemanjina 22-26
11 000 Beograd

Kontakt osoba u Ministarstvu zdravlja
Dr Vladimir Čakarević
011 3614-666

4. ROK ZA PODNOŠENjE PRIJAVE

Rok za podnošenje predloga projekata je do 30.09.2011.godine

5. ROK I NAČIN OBJAVLjIVANjA PRIHVAĆENIH PROJEKATA

Ministarstvo zdravlja Republike Srbije će spisak prihvaćenih projekata za finansiranje istaći javno na svojoj veb stranici u roku od 15 dana po isteku roka za prijavu projekata.

Link

Javni poziv za diplomirane inženjere poljoprivrede

MINISTARSTVO POLJOPRIVREDE, TRGOVINE, ŠUMARSTVA I VODOPRIVREDE

Javni poziv za diplomirane inženjere poljoprivrede

Ministarstvo poljoprivrede, trgovine, šumarstva i vodoprivrede obaveštava sve zanteresovane diplomirane inženjere poljoprivrede koji se nalaze na evidenciji Nacionalne službe za zapošljavanje Republike Srbije da će resorno ministarstvo organizovati obuku u periodu od 20. do 29. septembra 2011. godine, u poljoprivrednim savetodavnim i stručnim službama na teritoriji Republike Srbije.

Diplomirani inženjeri poljoprivrede u četiri dana proći će obuku kroz tri modula:
– savetodavne veštine i tehnike,
– sticanje znanja u oblasti programa podsticajnih mera države za unapređenje poljoprivrede i sticanje veštine prezentacije benefita pri korišćenju kredita u oblasti poljoprivrede,
– procena potreba poljoprivrednih proizvođača.

Svi zainteresovani diplomirani inženjeri poljoprivrede mogu se javiti poljoprivrednoj savetodavnoj i stručnoj službi koja je najbliža mestu njihovog prebivalištva.

Prijava se vrši telefonskim putem najkasnije do 19. septembra 2011. godine a provera dokaza o ispunjenosti uslova za učešće u obuci vrši će se neposredno pre početka obuke od strane poljoprivredne savetodavne i stručne službe u kojoj se obuka sprovodi.

Dokaz koji je potrebno poneti sa sobom je diploma ili uverenje o završenom fakultetu.

Dodatne informacije možete dobiti na kontakt telefone: 011/3348399; 011/3348054.

Ceo dokument Javnog poziva možete pogledati ovde.

Link