Arhiva ‘Konkursi’

Beneficirano uvođenje međunarodnih sistema menadžmenta i bezbednosti hrane

NACIONALNI CENTAR ZA ODRŽIVI RAZVOJ – NACOR

Pоziv privrеdnim subјеktima zа dоstаvljаnjе priјаvа zа beneficirano uvođenje sistеmа kоntrоlе bezbednosti hrane zаsnоvаnоg nа principimа HACCP i sеrtifikаciјu HACCP sistеmа, kao i za uvođenje i sertifikaciju sistema menadžmenta kvalitetom i menadžmenta zaštitom životne sredine zasnovanih na SRPS ISO 9001/ISO 9001 i SRPS ISO 14001/ ISO 14001

Prаvо nа pоdnоšеnjе priјаvа zа beneficirano uvođenje međunarodnih sistema menadžmenta i bezbednosti hrane imајu mаli privrеdni subјеkti (mаlо prеduzеćе i prеduzеtnik) i srеdnji privrеdni subјеkti, rеgistrоvаni u sklаdu sа zаkоnоm, sа sеdištеm nа tеritоriјi Republike Srbije, zа оbаvlјаnjе svih dеlаtnоsti.

Nacionalni centar za održivi razvoj – NACOR, privrednim subjektima čija prijava zadovoljava uslove konkursa, obezbeđuje najpovoljniju tržišnu cenu za željenu uslugu angažovanjem konsultanata i sertifikacionih tela iz svih regiona Srbije. U skladu sa projektom, Nacionalni centar za održivi razvoj – NACOR preuzima ulogu garanta za dobro izvršenje posla, u skladu sa predviđenim rokovima. Više o projektu možete saznati ovde.

Privredni subjekti koji ispunjavaju uslove konkursa mogu podneti samo jednu prijavu i pri tome se odlučiti za neku od ponuđenih opcija:
1) Uvođenje sistеmа kоntrоlе bezbednosti hrane zаsnоvаnоg nа principimа HACCP;
1a) Uvođenje i sertifikacija sistеmа kоntrоlе bezbednosti hrane zаsnоvаnоg nа principimа HACCP;
2) Uvođenje i sertifikacija sistema menadžmenta kvalitetom zasnovanog na SRPS ISO 9001 / ISO 9001
3) Uvođenje i sertifikacija sistema menadžmenta zaštitom životne sredine zasnovanog na SRPS ISO 14001 / ISO 14001;
4) Uvođenje i sertifikacija sistema menadžmenta kvalitetom zasnovanog na SRPS ISO 9001 / ISO 9001 i sistema menadžmenta zaštitom životne sredine zasnovanog na SRPS ISO 14001 / ISO 14001;
5) Uvođenje i sertifikacija sistema menadžmenta kvalitetom zasnovanog na SRPS ISO 9001 / ISO 9001 i sistеmа kоntrоlе bezbednosti hrane zаsnоvаnоg nа principimа HACCP.

NAPOMENA: U SLUČАЈU PОDNОŠЕNјА DVЕ PRIЈАVЕ, ОBЕ ĆЕ BIТI ОDBАČЕNЕ.

PRАVО NА DОDЕLU beneficija imaju privredni subjekti koji ispunjavaju sledeće uslove:
1. Dа privrеdni subјеkаt imа rеgistrоvаnо sеdištе nа tеritоriјi Republike Srbije nајmаnjе gоdinu dаnа prе оbјаvlјivаnjа tеkstа pоzivа u srеdstvimа јаvnоg infоrmisаnjа;
2. Dа је privrеdni subјеkаt rаzvrstаn nа mаlо ili srеdnjе prаvnо licе u sklаdu sа člаnоm 7. Zаkоnа о rаčunоvоdstvu i rеviziјi („Sl. glаsnik RS“ br. 46/2006), оdnоsnо dа је kоd nаdlеžnе Аgеnciје zа privrеdnе rеgistrе upisаn kао prеduzеtnik;
3. Dа mu u pеriоdu оd gоdinu dаnа prе pоdnоšеnjа priјаvе tеkući rаčuni kоd pоslоvnih bаnаkа nisu bili blоkirаni dužе оd deset dаnа u kоntinuitеtu,

PОТRЕBNА DОKUMЕNТАCIЈА
PRIЈАVА nа јаvni pоziv sаstојi sе оd slеdеćih оbrаzаcа, kојi činе sаstаvni dео priјаvе:
1. Fоrmulаr priјаvе za odabranu opciju (Obrazac 1) – pоdnоsi sе pоtpisаn оd strаnе оvlаšćеnоg licа u privrеdnоm subјеktu i оvеrеn pеčаtоm privrеdnоg subјеktа;
2. Izјаvа dа privrеdnоm subјеktu nisu dоdеlјеnа bеspоvrаtnа srеdstvа zа sprovođenje istih aktivnosti (Obrazac 2) –pоdnоsi sе pоtpisаnа i оvеrеnа pеčаtоm privrеdnоg subјеktа;
3. Lista tekućih računa privrednog subjekta u 2012 gоdini (Obrazac 3) – pоdnоsi sе pоtpisаnа i оvеrеnа pеčаtоm privrеdnоg subјеktа
4. Fоtоkоpiја izvоdа о rеgistrаciјi privrеdnоg subјеktа ili rešenja izdatog od strane Agencije za privredne registre;
5. Fotokopija potvrde o PIB-u.
Kоmisiја zаdržаvа prаvо dа pоrеd nаvеdеnih, zаtrаži i drugа dоkumеntа i dоkаzе.

ODLUČIVANJE O PRIJAVI
Kоmisiја ćе rаzmаtrаti isklјučivо pоtpunе i blаgоvrеmеnе priјаvе i vršiće njihovu ocenu prema redosledu pristiglih prijava.

Po prihvatanju prijave, Nacionalni centar za održivi razvoj – NACOR, će od stručnih konsultanata i sertifikacionih tela iz Republike Srbije zatražiti ponude, od kojih će najniža biti beneficirana i kao takva prosleđena privrednom subjektu.

Privredni subjekat ima pravo da po dobijanju ponude, istu prihvati i odbije. U slučaju prihvatanja ponude, pristupa se zaključivanju ugovora sa Nacionalnim centrom za održivi razvoj – NACOR.

ZAKLJUČIVANJE UGOVORA
Po prihvatanju ponude, Nacionalni centar za održivi razvoj i privredni subjekat zaključuju ugovor kojim se regulišu međusobna prava i obaveze.

NAČIN DOSTAVLJANJA PRIJAVA
Priјаvа sа prаtеćоm dоkumеntаciјоm sе pоdnоsi u dvа primеrkа pоštоm ili u jednom primerku putem e-mail-a.

Ukoliko se prijava podnosi poštom, dokumentacija se šalje u u zаpеčаćеnој kоvеrti nа kојој mоrа dа pišе:
Nа prеdnjој strаni:
Nacionalni centar za održivi razvoj – NACOR
Naznaka: „Pоziv privrednim subjektima zа dоstаvlјаnjе priјаvа zа beneficirano uspоstаvljаnjе međunarodnih sistema menadžmenta i bezbednosti hrane
Jelene Varjaški 10
26300 Vršac

Nа pоlеđini kоvеrtе оbаvеznо nаvеsti nаziv i аdrеsu pоdnоsiоcа priјаvе.
Ukoliko se prijava podnosi putem e-mail-a, dokumentacija se šalje na programs@nacor.rs .

U predmetu (Subject) e-mail-a obavezno navesti „Prijava, Naziv privrednog subjekta, sedište.

Rоk zа pоdnоšеnjе priјаvа sа prаtеćоm dоkumеntаciјоm је 30 dаnа оd dаnа оbјаvlјivаnjа pоzivа, оdnоsnо dо 12. oktobra 2012.gоdinе, dо 16 čаsоvа.

Nеblаgоvrеmеnе i nеpоtpunе prijave, kao i priјаvе pоslаtе nа drugi nаčin (npr.fаksоm ili lično), ili dоstаvlјеnе nа drugе аdrеsе, nеćе sе rаzmаtrаti.

Zа dоdаtnе infоrmаciје sе mоžеtе оbrаtiti nаm se obratiti putеm e-mail-а: info@nacor.rs

Link

PAMP Suisse bars can be bought and sold most anywhere around

It has been in their diet for over ten thousand years. People stay healthy on their indigenous diet. I’ve mentioned the sorry plight of the Ute Indians when they were taken away from their natural diet and placed on the European diet.. PAMP Suisse bars can be bought and sold most anywhere around the world. Like the Credit Suisse gold bars, PAMP Suisse bars are 99.99% 24 karat gold and have their content and weight stamped on them. These gold bars are offered in weights from one gram to ten ounces..

canada goose The popularity of Google Android is increasing. And now, Google Android has to pay for this popularity. Since the beginning of the second quarter of year 2011, Android has taken over the place that previously held by Symbian for quiet long time, as the biggest target for malware attack. canada goose

cheap canada goose outlet Yes, Paddy will have a full training camp behind him and should be better prepared. But Kelades is an unknown quantity and has nothing to lose. It probably wont bother Paddy too much who his opponent is.. So many organizations in Reno are established that offer reliable services of plumbing in Reno. Which one is providing the top most services is quite difficult to choose. It is definitely the simpler way to explore the best one. cheap canada goose outlet

cheap canada goose sale Ten minutes after Roberts’ tracking device was found to be static, staff at the bottom of the mountain also checked Maher’s. To their horror, they noticed that his tracker, too, had been static for almost two hours. For 45 minutes, a colleague attempted to save Maher, again on his own as a rescue vehicle had become bogged. cheap canada goose sale

canada goose jackets There is nothing worse than getting out there on the slopes with big plans to ski all over the mountain and finding that by lunch time your feet are in agony and you can barely walk canada goose sale, let alone ski. The fit and quality of your ski boots are so important, and although ski hire shops will alter them for you as often as necessary, you really don’t want to waste time when you only have a few days on the slopes. With today’s amazing technology and an expert fitter, you can find the perfect boots.. canada goose jackets

canada goose sale You know, we went there. I was trying to trace it back, because I honestly don’t remember before. We talked a little about the chemistry they had, just together in their scenes, and then I think it started with the lullaby. A very heartfelt “Good Dog” is due! Give praise, without being overexcited, and pet them right away. It is necessary to let your dog know that this is what you want! If they lick or try to lick you when you are praising them, repeat the process. It is going to get very repetitive, and can take a while, but this is a great way to get a dog to stop licking people.. canada goose sale

cheap canada goose Earl Simmons (born December 18, 1970), better known by his stage names DMX and Dark Man X, is an American rapper and actor. He has acted in films such as Belly, Romeo Must Die, Exit Wounds, Cradle 2 the Grave, and Last Hour. In 2006, he starred in the reality television series DMX: Soul of a Man, which was primarily aired on the BET cable television network cheap canada goose.

Podrška razvoju poslovnih inkubatora

NACIONALNA AGENCIJA ZA REGIONALNI RAZVOJ

Javni poziv za dodelu bespovratnih sredstava za podršku razvoju poslovnih inkubatora

Program podrške poslovnim inkubatorima kroz dodelu bespovratne finansijske pomoći u 2012. godini (u daljem tekstu: Program) sprovodi Nacionalna agencija za regionalni razvoj (u daljem tekstu: NARR) prema Programu rada NARR za 2012. godinu. Cilj Programa je da pospeši razvoj sektora malih i srednjih preduzeća i preduzetništva (u daljem tekstu: MSPP) Republike Srbije kroz podsticanje i podršku razvoja poslovnih inkubatora. Svrha javnog poziva je dodela bespovratnih finansijskih sredstava namenjenih unapređenju funkcionisanja postojećih inkubatora i povećanju obučenosti menadžmenta poslovnih inkubatora.

1.    Uslovi učešća
Pravo prijave na javni poziv imaju poslovni inkubatori koji ispunjavaju sledeće uslove:
•    da su registrovani na teritoriji Republike Srbije;
•    da su osnovani u formi privrednog društva sa ograničenom odgovornošću;
•    da imaju najmanje jednog stalno zaposlenog radnika;
•    da su osnovani najkasnije zaključno sa 01. junom 2010. godine;
•    da je bar jedan od osnivača lokalna samouprava;
•    da su uspešno poslovali u prethodnoj godini;
•    da se u trenutku podnošenja prijave u inkubatoru nalaze korisnici usluga (u daljem tekstu „stanari“) u procesu inkubacije (sa potpisanim ugovorima), a koji su osnovani u formi privrednog društva ili preduzetničke radnje;
•    da su do datuma objavljivanja javnog poziva izmirili obaveze po osnovu poreza i doprinosa;
•    da im do datuma objavljivanja javnog poziva po istom osnovu nisu odobrena podsticajna sredstva koja potiču iz budžeta Republike Srbije, pokrajinskih i budžeta lokalne samouprave ili donatorskih organizacija za 2012. godinu.

Namena bespovratnih sredstava

1. Jačanje poslovnih kompetencija menadžmenta inkubatora – jačanje internih kapaciteta inkubatora za pružanje specijalizovanih savetodavnih usluga (kroz obuke iz oblasti razvoja novog proizvoda, prodaje, promocije, distribucije, finansijskog menadžmenta, logistike, start-up preduzetništva i drugih oblasti u zavisnosti od specifičnih potreba menadžmenta inkubatora i sl.), kao i obuke menadžmenta inkubatora za razvijanje kapaciteta za uspešno apliciranje na pozive za projekte nacionalnog i međunarodnog karaktera. Opredeljeni iznos sredstava namenjen za sufinansiranje projekata u okviru ove grupe aktivnosti: 100.000,00-300.000,00 dinara.

2. Razvoj i unapređenje procesa podrške „stanarima“ inkubatora –  selekcija, kontinuirana evaluacija i monitoring „stanara“ (kroz obuke u oblastima: unapređenja procesa predinkubacije, inkubacije i postinkubacije; upravljanja procesom inkubacije; razvoja sistema podrške za stanare). Opredeljeni iznos sredstava namenjen za sufinansiranje projekata u okviru ove grupe aktivnosti: 100.000,00-700.000,00 dinara.

3. Izrada projekata za podizanje stepena vidljivosti inkubatora – umrežavanje sa ostalim subjektima značajnim za razvoj sektora MSPP – agencijama za regionalni razvoj i razvoj MSPP, regionalnim privrednim komorama, udruženjima preduzetnika, klasterima, drugim inkubatorima, kancelarijama za lokalni ekonomski razvoj (KLER), naučno-istraživačkim i obrazovnim institucijama; finansiranje promotivnih aktivnosti; organizacija radionica, izložbi i konferencija). Opredeljeni iznos sredstava namenjen za sufinansiranje projekata u okviru ove grupe aktivnosti: 100.000,00-500.000,00 dinara.

4. Izrada projekata koji imaju za cilj unapređenje tehničko– organizacionih kapaciteta poslovnih inkubatora – sufinansiranje studija izvodljivosti, tehničke dokumentacije za infrastrukturno unapređenje inkubatora, softverskog rešenja predloženog sistema podrške. Opredeljeni iznos sredstava namenjen za sufinansiranje projekata u okviru ove grupe aktivnosti: 100.000,00-700.000,00 dinara.

Inkubatori se mogu prijaviti za jednu ili više aktivnosti koje su u skladu sa strategijom i ciljevima rada inkubatora, kao i sa ovim Programom.

Inkubatori se mogu prijaviti za projekte u okviru najviše dve grupe aktivnosti.

Bez obzira na broj podnetih projekata u okviru grupe aktivnosti maksimalan iznos sredstava definisan je grupom aktivnosti, pri čemu ukupan iznos sredstava koji inkubatoru može biti odobren iznosi 700.000,00 dinara.

Poslovni inkubatori ostvaruju pravo na povraćaj do 50% troškova odobrenog projekta bez PDV-a. Iznos odobrenih bespovratnih sredstava ne može biti manji od 100.000,00 dinara niti veći od 700.000,00 dinara. Visina odobrenih sredstava utvrđivaće se na osnovu grupa aktivnosti kojima podneti projekti pripadaju i pripadajućeg broja bodova, a na osnovu kriterijuma za ocenjivanje prijava. Kriterijumi za ocenjivanje prijava su: broj „stanara“ inkubatora, promena broja „stanara“, ukupan broj zaposlenih u privrednim subjektima/„stanarima“ inkubatora, popunjenost kapaciteta inkubatora, ukupan broj privrednih subjekata koji su napustili inkubator u fazi zrelosti, stepen razvijenosti jedinica lokalne samouprave, značaj kandidovanih projekata za privlačenje novih korisnika usluga, značaj kandidovanih projekata za unapređenje poslovnih performansi postojećih „stanara“, uticaj kandidovanih projekata na lokalni ekonomski razvoj, procenjen stepen održivosti očekivanih rezultata projekta. Ukupna raspoloživa sredstva za realizaciju ovog projekta u 2012. godini iznose 6.000.000,00 dinara.

Programom se finansiraju aktivnosti koje su započete posle dana objavljivanja ovog javnog poziva.

Krajnji rok za završetak svih aktivnosti odobrenih projekata je 17. decembar 2012. godine.

Neophodna dokumentacija
1. Popunjen, potpisan i overen obrazac prijave;
2. Popunjen obrazac projekata i obrazac budžeta projekata;
3. Ponuda, predračun, predugovor ili ugovor poslovnog subjekta angažovanog za realizaciju svake od aktivnosti u okviru projekta za koji se konkuriše;
4. Rešenje o upisu ili izvod iz registra;
5. Uverenje nadležne Poreske uprave da je podnosilac zahteva izmirio sve poreske obaveze do datuma objavljivanja javnog poziva. Ukoliko nadležna Poreska uprava  nije u mogućnosti da u predviđenom roku izda pomenuto Uverenje, podnosilac je dužan da dostavi primljeni Zahtev za izdavanje poreskog uverenja, a da Uverenje dostavi odmah po izdavanju;
6. Bilans stanja i uspeha za 2011. godinu (fotokopija Potvrde o registraciji redovnog godišnjeg finansijskog izveštaja za 2011. godinu);
7. Izjava podnosioca prijave da po istom osnovu nisu korišćena podsticajna sredstva koja potiču iz budžeta Republike Srbije, pokrajinskih i budžeta lokalne samouprave ili donatorskih organizacija za 2012. godinu;
8. Izjava o dodeljenoj državnoj pomoći male vrednosti.

Dostavljanje prijava
Zainteresovani poslovni inkubatori svoje prijave sa pratećom dokumentacijom mogu poslati na sledeću adresu: Nacionalna agencija za regionalni razvoj, Nacionalni centar Zaječar, Trg oslobođenja bb, 19000 Zaječar.

Na koverti naznačiti: Prijava za Program podrške poslovnim inkubatorima kroz dodelu bespovratne finansijske pomoći.

Krajnji rok za podnošenje prijava je 19. oktobar 2012. godine.

Razmatraće se samo kompletne i blagovremeno podnete prijave, a prema gore navedenim kriterijumima.

Javni poziv i prateća dokumentacija dostupni su na elektronskim stranama Nacionalne agencije za regionalni razvoj na adresi www.narr.gov.rs i u štampanom obliku u Nacionalnom centru u Zaječaru i Kancelariji u Beogradu.

Za detaljnije informacije možete se obratiti Nacionalnoj agenciji za regionalni razvoj na sledeće brojeve telefona: 019/445-311, osoba za kontakt Svetlana Nikolić i 019/445-361, osoba za kontakt Ivan

Link

VIRTUS – Nagrada za kompaniju koja brine

BCIF

Otvoren šesti konkurs nagrade VIRTUS – Nagrada za kompaniju koja brine

Balkanski fond za lokalne inicijative uz finansijsku podršku Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID) u partnerstvu sa Institutom za održive zajednice (ISC), i Tima za socijalno uključivanje i smanjenje siromaštva Vlade Republike Srbije (SIPRU) raspisuje šesti konkurs za VIRTUS nagradu za korporativnu filantropiju  04. oktobra 2012. godine. Konkurs je otvoren za sve domaće i strane kompanije, korporacije, javna i državna preduzeća, mala i srednja preduzeća, medijske kuće, kao i korporativne fondove i fondacije, sa izuzetkom neprofitnih organizacija, javnih ustanova i organa uprave.

Rok za prijem prijava je 02. novembar 2012.godine.

VIRTUS nagrada, ustanovljena 2007. godine, prva je i najznačajnija nagrada za korporativnu filantropiju u Srbiji koja promoviše društveno odgovorno poslovanje kao sastavni deo održivog razvoja kompanija. Namenjena je, kako velikim kompanijama, tako i  malim i srednjim preduzećima i pojedincima koji su tokom 2011/12. godine na najdelotvorniji način doprineli opštem dobru pružajući materijalnu ili drugu vrstu podrške neprofitnim akcijama ili organizacijama civilnog društva. Kandidate za nagrade mogu da predlože svi zainteresovani građani, pojedinci, neprofitne organizacije, mediji, PR i marketinške agencije, a i same kompanije i preduzeća mogu da prijave svoje programe.

„Uprkos velikoj društveno ekonomskoj krizi u kojoj se kao zemlja i pojedinci nalazimo, kroz svakodnevne aktivnosti u koje je BCIF uključen več godinama, svedoci smo da mali koraci i zajednički filantropski napori mogu biti na dobrobit zajednice i na duže staze doneti promenu. Zato i ove godine, ponovo pozivamo sve koji se mogu prijaviti na konkurs, da svojim ličnim primerom budu podstrek i drugima i pokažu da je vredno ulagati u dobrobit zajednice u kojoj posluju i žive“, izjavila je Marija Mitrović, menadžerka programa filantropije u BCIF-u.

VIRTUS nagrada za 2012. godinu biće dodeljena u četiri glavne kategorije:
1.    Glavna nagrada za doprinos na nacionalnom nivou
2.    Nagrada za doprinos lokalnoj zajednici u kojoj kompanija posluje
3.    Nagrada za malo i srednje preduzeće
4.    Nagrada za dugoročno partnerstvo između poslovnog i neprofitnog sektora

Pored ovih nagrada, biće dodeljena i četiri posebna priznanja:
1.    Nagrada za doprinos socijalnom uključivanju, koja se ove godine dodeljuje prvi put, u partnerstvu sa Timom za socijalno uključivanje i smanjenje siromaštva Vlade Republike Srbije (SIPRU)
2.    Nagrada za podršku najinovativnijem projektu godine
3.    Nagrada za volontiranje
4.    Specijalna nagrada za medijski doprinos

Ceremonija proglašenja dobitnika će biti održana u Beogradu, u drugoj polovini januara 2013. godine. O dobitnicima nagrada će odlučivati nezavisni žiri koji čine ugledni pojedinci i stručnjaci iz sveta privrede, civilnog sektora, medija i marketinga.

Dodatne informacije, detaljni uslovi konkursa i prijavni formulari dostupni su na zvaničnom internet sajtu VIRTUS nagrade, www.bcif.org/virtus

Trening kurs sa temom „Integritet javnog službenika“

AKADEMIJA ZA DOBRO LOKALNO UPRAVLJANJE IZ HAGA

Trening kurs sa temom „Integritet javnog službenika“

Akademija za dobro lokalno upravljanje iz Haga, u periodu od 18. do 28. novembra 2012. godine, organizuje trening kurs sa temom „Integritet javnog službenika“.

Rok za prijavu je 14. oktobar 2012. godine.

Više informacija možete pronaći na sajtu www.asser.nl/matrapatrol

Konkurs za sufinansiranje projekata iz oblasti kulturnog nasleđa

MINISTARSTVO KULTURE I INFORMISANjA

Konkurs za sufinansiranje projekata iz oblasti kulturnog nasleđa u Republici Srbiji u 2013. godini

Konkurs se odnosi na projekte iz sledećih oblasti:
1)  za zaštitu, očuvanje i prezentaciju nepokretnog kulturnog nasleđa;
2)  za zaštitu, očuvanje i prezentaciju arheološkog nasleđa;
3)  za zaštitu, očuvanje i prezentaciju muzejskog nasleđa;
4)  za zaštitu, očuvanje i prezentaciju arhivske građe;
5)  za zaštitu, očuvanje i prezentaciju nematerijalnog nasleđa;
6)  za zaštitu, očuvanje i prezentaciju stare i retke bibliotečke građe;
7)  za bibliotečko-informacione delatnosti.

Predmet konkursa je sufinansiranje istraživanja, zaštite, obrade, unapređivanja, razvijanja, afirmacije i prezentacije kulturnog nasleđa i bibliotečko-informacione delatnosti i stare i retke bibliotečke građe Republike Srbije.

Cilj konkursa je: očuvanje, unapređenje, razvoji održiva upotreba kulturnog nasleđa i razvoj bibliotečke delatnosti u Republici Srbiji na nacionalnom, regionalnom i lokalnom nivou.

O izboru projekata po raspisanom Konkursu odlučuju komisije za izbor projekata.

Merila za izbor projekata koji se sufinansiraju iz budžeta Republike Srbije po oblastima u kulturi određena su u članu 6. Pravilnika o načinu, kriterijumima i merilima za izbor projekata u kulturi  koji se finansiraju i sufinansiraju iz budžeta Republike Srbije, koji se može preuzeti sa Internet stranice Ministarstva kulture iinformisanja www.kultura.gov.rs, odeljak Propisi.

Opšti uslovi konkursa
Na Konkursu mogu da učestvuju organi lokalne samouprave, ustanove i druga pravna lica registrovana za poslove zaštite kulturnog nasleđa i i bibliotečko-informacione delatnosti i stare i retke bibliotečke građe (šifre delatnosti: 92511, 92512, 92521 i 92522), koje ove poslove obavljaju, kao svoju pretežnu delatnost, na osnovu zakona i drugih propisa kojima se reguliše zaštita kulturnog nasleđa i bibliotečka delatnost.

Na konkursu mogu da učestvuju i druga pravna lica koja se bave edukacijom, promocijom i prezentacijom kulturnog nasleđa i bibliotečke delatnosti u saradnji sa ustanovama registrovanim za obavljanje ovih delatnosti, o čemu, uz konkursnu dokumentaciju, dostavljaju mišljenje nadležne ustanove zaštite ili biblioteke.

Prijave na Konkurs dostaviti:

1. poštom ili lično u Pisarnicu Ministarstva kulture i informisanja (adresa: Ministarstvo kulture i informisanja, Vlajkovićeva 3, Beograd, sa naznakom «Konkurs za kulturno nasleđe», pojedinačno za svaki projekat;

2. u 4 primerka na Formularu za prijavu na Konkurs za sufinansiranje projekata iz oblasti kulturnog nasleđa, bibliotečko-informacione delatnosti i stare i retke bibliotečke građe za 2013. godinu  (u daljem tekstu Formular za sve oblasti konkursa) uz koji se obavezno u JEDNOM primerku prilaže ostala neophodna dokumentacija, navedena u Obrascu, odeljak II– OBAVEZNI PRILOZI, a koji se može pruzeti na internet stranici Ministarstva kulture i informisanja: www.kultura.gov.rs

Na podneske, rešenja, žalbe, kao i druga akta koji se odnose na zaštitu kulturnog dobra ne plaćaju se administrativne i sudske takse ustanovljene republičkim propisima (Zakon o kulturnim dobrima, „Službeni glasnik RS“, br. 71/94).

Obrazac prijave na Konkurs podnosi se i u elektronskom obliku na adresu: konkurs.nasledje@kultura.gov.rs, sa odgovarajućom naznakom:
“Prijava na konkurs – nepokretno kulturno nasleđe“
“Prijava na konkurs – arheološko nasleđe“
„Prijava na konkurs – muzejsko nasleđe“
“Prijava na konkurs – nematerijalno kulturno nasleđe
„Prijava na konkurs – arhivsko nasleđe“
„Prijava na konkurs – bibliotečko-informaciona delatnost“
„Prijava na konkurs – stare i retke bibliotečke građe“

Konkurs za sve navedene oblasti otvoren je od 01. oktobra 2012. godine do 31. oktobra 2012. godine.

Konkursni materijal se ne vraća.

Rezultati ovog konkursa će biti objavljeni na zvaničnoj Internet stranici  Ministarstva kulture i informisanja.

Dodatne informacije se mogu dobiti u Ministarstvu kulture i informisanja svakog radnog dana od 9.00 do 12.00 časova na telefone:
Oblast – nepokretno kulturno nasleđe  011 292 7898
Oblast – arheološko nasleđe 011 292 7895
Oblast – muzejsko nasleđe 011 292 7894
Oblast – nematerijalno kulturno nasleđe 011 292 7895
Oblast – arhivsko nasleđe 011 292 7891
Oblast – bibliotečko-informaciona delatnost 011 292 7843
Oblast – stare i retke bibliotečke građe 011 292 7843

Link

Konkurs za stipendiranje najboljih studenata

FOND ZA MLADE TALENTE REPUBLIKE SRBIJE

Konkurs za stipendiranje najboljih studenata

Završnih godina: osnovnih akademskih studija ili master akademskih studija ili integrisanih akademskih studija sa visokoškolskih ustanova čiji je osnivač republika srbija, za školsku 2012/13. Godinu uslovi koje kandidati treba da ispunjavaju su:
– da su državljani Republike Srbije ili da imaju status izbeglice;
– da imaju prebivalište u Republici Srbiji, odnosno boravište – za lica koja imaju status izbeglice;
– da su u školskoj 2012/13. godini upisani u završnu godinu osnovnih akademskih studija ili master akademskih studija ili integrisanih akademskih studija fakulteta i univerziteta čiji je osnivač Republika Srbija;
– za studente završnih godina osnovnih akademskih studija i integrisanih akademskih studija da im je prosečna ocena najmanje 8,50 u toku prethodnih godina studija, a za studente master akademskih studija da im je prosečna ocena najmanje 8,50 sa osnovnih akademskih studija;
– da su položili sve ispite sa svih prethodnih godina studija;
– da nisu navršili 25 godina života – za studente osnovnih akademskih studija, odnosno da nisu navršili 27 godina života – za studente master akademskih studija i studente integrisanih akademskih studija, zaključno sa datumom objavljivanja konkursa.

Dokumentacija koju su kandidati koji upisuju završnu godinu osnovnih akademskih ili integrisanih akademskih studija obavezni da dostave:
– popunjen, svojeručno potpisan, obavezni obrazac prijave za konkurs (obrazac prijave se nalazi na vebsajtu Ministarstva omladine i sporta www.mos.gov.rs i vebsajtu Fonda za mlade talente www.dositeja.rs a može se preuzeti i u Ministarstvu omladine i sporta, Bulevar Mihaila Pupina 2, Palata Srbija, istočno krilo, kancelarija 338/III);
– uverenje o državljanstvu (ne starije od šest meseci);
– fotokopija važeće lične karte, odnosno dokumenta kojim se dokazuje status izbeglice;
– potvrda fakulteta da su u školskoj 2012/13. godini upisani u završnu godinu osnovnih akademskih studija ili integrisanih akademskih studija fakulteta i univerziteta čiji je osnivač Republika Srbija;
– original ili overenu fotokopiju dokumenta (dokumenata) izdatog od strane fakulteta kojim (kojima) se potvrđuje:
– da su položili sve ispite iz prethodnih godina studija sa navedenom ukupnom
prosečnom ocenom;
– školska godina u kojoj su prvi put upisani na osnovne akademske ili integrisane akademske studije;
– koliko semestara traju studije koje pohađaju.

Dokumentacija koju su kandidati koji upisuju završnu godinu master akademskih studija obavezni da dostave:
– popunjen, svojeručno potpisan, obavezni obrazac prijave za konkurs (obrazac prijave se nalazi na vebsajtu Ministarstva omladine i sporta www.mos.gov.rs i vebsajtu Fonda za mlade talente www.dositeja.rs a može se i preuzeti u Ministarstvu omladine i sporta, Bulevar Mihaila Pupina 2,
Palata Srbija, istočno krilo, kancelarija 338/III);
– uverenje o državljanstvu (ne starije od šest meseci);
– fotokopija važeće lične karte, odnosno dokumenta kojim se dokazuje status izbeglice;
– potvrda fakulteta da su u školskoj 2012/13. godini upisani u završnu godinu master akademskih
studija fakulteta i univerziteta čiji je osnivač Republika Srbija;
– overenu fotokopiju diplome ili uverenja o završenim osnovnim akademskim studijama sa prosečnom ocenom;
– za studente koji upisuju završnu godinu master akademskih studija koje traju dve godine original ili overenu fotokopiju dokumenta izdatog od strane fakulteta kojom se potvrđuje da su položili sve ispite sa prve godine master akademskih studija, koji su predviđeni za polaganje u toku prve godine studija.

Studenti koji dobiju stipendiju imaju obavezu da rade u Republici Srbiji najmanje pet godina po završetku studija, u skladu sa tačkom 4. Odluke o obrazovanju Fonda za mlade talente.
Studenti koji su dobili stipendiju Fonda ne mogu ponovo konkurisati za stipendiju Fonda za isti stepen studija.
Prilikom razmatranja prijava uzimaće se u obrzir uspešnost studiranja, ravnomerna regionalna zastupljenost univerziteta i fakulteta, kao i zastupljenost po oblasti studiranja/nauke.
U zavisnosti od visine sredstava u budžetu Republike Srbije, Fond će utvrditi broj i visinu stipendija koje će se isplatiti za nastavne mesece za školsku 2012/13. godinu, a u skladu sa Odlukom o obrazovanju Fonda za mlade talente Republike Srbije.

Način prijavljivanja na konkurs:
Sva obavezna dokumentacija dostavlja se isključivo preporučenom poštom ili neposredno predaje na pisarnici Uprave za zajedničke poslove Republičkih organa, Novi Beograd, Bulevar Mihaila Pupina
2, istočno krilo, na sledeću adresu:
MINISTARSTVO OMLADINE I SPORTA
FOND ZA MLADE TALENTE
BULEVAR MIHAILA PUPINA 2
11070 NOVI BEOGRAD
Na koverti ispod adrese Ministarstva obavezno napisati: „Fond za mlade talente- Konkurs za stipendiranje završnih godina studija u Republici Srbiji za šk. 2012/13. godinu“.

Prijave na konkurs se dostavljaju do 10. novembra 2012. godine.

Nepotpune i neblagovremene prijave na konkurs neće biti razmatrane.
Dopune dokumentacije poslate po isteku roka za konkurisanje biće tretirane kao neblagovremene i neće biti razmatrane.
LISTA KANDIDATA KOJI ISPUNjAVAJU SVE USLOVE KONKURSA I KOJI SU DOSTAVILI POTPUNU I UREDNU DOKUMENTACIJU, BIĆE OBJAVLjENA NA SAJTU MINISTARSTVA
OMLADINE I SPORTA – www.mos.gov.rs, KAO I NA SAJTU FONDA ZA MLADE TALENTE
REPUBLIKE SRBIJE – www.dositeja.rs

Sve dodatne informacije možete dobiti putem elektronske pošte: fond@mos.gov.rs ili putem telefona: 011-311-0785 svakog radnog dana u periodu od 9:00 do 12:00 časova.

Link

They include repaving Route 40 in Hamilton Township

The disorder’s name alone is enough to spark confusion, since “borderline” seems to imply that BPD is not a full blown problem. Experts originally felt BPD fell on the border between psychosis (severe mental disorder) and neurosis (mild mental illness), and didn’t warrant being classified as a distinct disorder, says John Oldham, MD, professor of Psychiatry and Behavioral Sciences at Baylor College of Medicine in Houston. It wasn until the DSM III was published in 1980 that BPD was listed as its own disorder.

wholesale jerseys from china However, Tommy is out of control, racking up nearly one million dollars in debt, some of it owed to gangsters. Frankie’s marriage is disintegrating, and his personal tragedies culminate years later in the death of his daughter. He pledges that the group will pay off Tommy’s debts. wholesale jerseys from china

Cheap Jerseys free shipping “It’s a long story,” Jonathan said. “It was time to leave [Penn State], in my opinion. Maryland’s always been the hometown school. CHICO After raiding family pantries or shopping for soup and other staples, the Chico High School girls soccer teams’ gear bags were heavy Friday, not with jerseys and cleats but pounds of nonperishable food. Starting at Chico High, the varsity and junior varsity players assembled to make a 11 2 mile trek to the Jesus Center, carrying their donations all the way. Last year, their food drive was driven by a desire to do a good deed in the wake of the school shooting in Newtown, Conn., and they decided to make it an annual tradition. Cheap Jerseys free shipping

wholesale nfl jerseys Hundreds were left stranded at the airlines’ Florida terminal late Monday. The chaos was the latest instance of airlines dealing with high profile customer frustration. Problems began last month with cellphone video capturing a passenger being dragged off a United Airlines flight. wholesale nfl jerseys

Cheap Jerseys from china As soon as Portugal scored five minutes into it Cheap Jerseys, the place completely, wholeheartedly and unanimously erupted. Hues of red and green blanketed the landscape. Folks out in the parking lot danced and cheered. P?t=126395. As with most boards, there’s your typical love/hate/bickering, but aside from all that, and the 40+ pages now, there are some really nicely modded Antec 900s, and ideas that can be used on other cases as well. Thanks Dan for the “ok” to post the link.. Cheap Jerseys from china

wholesale jerseys Harper will lead Under Armour’s efforts to grow its baseball shoe line with a signature Harper One cleat set to be released in July. While there has been some skepticism that the baseball shoe market is too small to matter, Under Armour is getting the biggest name here and could absolutely take some share immediately with July’s new shoe. Harper will also be used to promote Under Armour’s fitness brands.. wholesale jerseys

cheap nfl jerseys The bench is known primarily for working the chest. But there are just as many gym aficionados who’ll tell you that the exercise is as effective at building the front delts as it is the pecs. Then there are those, like 1,008 pound bencher Scot Mendelson, who’ll tell you that the muscles that really move the weight off your chest are the lats and triceps and even the thighs. cheap nfl jerseys

wholesale nfl jerseys from china The Uniform Commercial Code or UCC has been enacted in all 50 states and some of the territories of the United States. It is the primary source of law in all contracts dealing with the sale of products. The TARR refers to Tender, Acceptance, Rejection, Revocation and applies to different aspects of the consumer “relationship” with the purchased goods.. wholesale nfl jerseys from china

cheap jerseys Most of those projects, however, are in North and Central Jersey. Atlantic, Cape May, Cumberland and southern Ocean counties will see a total of four projects completed. They include repaving Route 40 in Hamilton Township, repaving Route 9 in Dennis and Upper townships, bridge deck repairs on Route 55 near Vineland, and dredging in Lacey Township.. cheap jerseys

Cheap Jerseys china NOTES: New Jersey began the game with three short handed goals this season and nearly matched that total in one night at Detroit. Detroit s Dylan Larkin played for the first time since Jan. Express lefty Zach Jackson (6 12) also made an impressive start as he gave up just two runs on eight hits over 7.2 innings of work. He was backed up by his offense who churned out 10 hits on the night with the biggest effort coming from leadoff hitter Leonys Martin. Martin finished the night 3 for 5 with a double and homer to go along with two runs scored and three RBI Cheap Jerseys china.

Poziv za učešće

STALNA KONFERENCIJA GRADOVA I OPŠTINA

Poziv za učešće

Stalna konferencija gradova i opština u okviru programa Exchange 3, koji je finansiran od strane Delegacije Evropske Unije u Republici Srbiji,  poziva gradove i opštine koji su realizovali projekte u okviru Exchange 3 grant šeme da se prijave na konkurs za izbor najboljeg Exchange 3 gradskog/opštinskog projekta.

Kroz ovu aktivnost Delegacija Evropske unije i SKGO žele da istaknu potrebu jačanja kapaciteta lokalnih vlasti za dalje učešće u procesu decentralizacije u skladu sa standardima Evropske unije i unapređenje usluga i stimulisanje lokalnog razvoja gradova i opština u Srbiji u skladu sa sopstvenim razvojnim kapacitetima.

Realizovani projekti mogu se prijaviti u sledećim kategorijama:
1.    Upravljanje na lokalnom nivou
(dobro upravljanje i opštinski menadžment; opštinske finansije; socijalne usluge; opštinske usluge)
2.    Komunalne usluge
(zaštita životne sredine; životno okruženje; komunalne usluge)
3.    Lokalni ekonomski razvoj
(prostorno planiranje; lokalni ekonomski razvoj)

Kriterijumi za izbor najboljih projekata:
•    Uspešnost – realizacija planiranih aktivnosti, kao i rešavanja navedenog problema
•    Transparentnost – učešće građana u planiranju i realizaciji projekta
•    Primenljivost – primena projektnih rezultata u drugim gradovima i opštinama
•    Održivost – ocena stepena finansijske održivosti rezultata projekta
•    Informisanost – stepen informisanosti građana kroz održane promotivne aktivnosti

Trajanje konkursa:
25. septembar – 16. oktobar 2012. godine.

Uputstvo za podnošenje prijave:
1.    Prijavni formular popuniti, potpisati i overiti pečatom grada/opštine
2.    Prijavu potpisuje isključivo gradonačelnik/predsednik opštine
3.    Informacije o PRIMERU NAJBOLJE PRAKSE popuniti u elektronskoj verziji i poslati uz overenu skeniranu prijavu na e-mail: exchange@skgo.org
*Ručno popunjene prijave biće automatski isključene iz konkursa.

Najbolji projekat iz svake od tri kategorije za koje je moguće konkurisati biće prezentovan na svečanosti povodom završetka programa EXCHANGE 3.

Detalji konkursa, kao i formular za prijavu za učešće nalaze se na internet stranici Stalne konferencije gradova i opština www.skgo.org i programa Exchange 3 www.exchange.org.rs.

Konkurs za biznis ideje

BIZNIS MLADIH SRBIJE

Konkurs za biznis ideje

„Biznis mladih Srbije“ je sveobuhvatni program podrške za ekonomsko osnaživanje mladih koji ima za cilj da putem razvoja preduzetništva i radnih praksi pomogne mladim ljudima da ostvare ekonomski napredak i započnu sopstveni posao. Pokrenut je kao partnerska inicijativa SMart kolektiva, Erste Banke i Nacionalne službe za zapošljavanje, uz finansijsku podršku USAID Projekta održivog lokalnog razvoja i Ministarstva omladine i sporta.

Program Biznis mladih Srbije raspisuje konkurs za biznis ideje namenjen mladima uzrasta do 35 godina.

Prijavom na konkurs, mladi dobijaju mogućnost da se uključe u program koji podrazumeva:
– Trodnevni trening „Na početku je važna ideja“, za razvoj biznis ideja
– Dvodnevni trening „Put do uspešnog preduzetnika“ Nacionalne službe za zapošljavanje
– Besplatnu podršku u razvoju biznis planova i podršku prilikom osnivanja preduzeća
– Pristup povoljnoj kreditnoj liniji za mlade koji započinju sopstveni posao „Superstep“ Erste Banke
– Biznis mentorstvo u trajanju od godinu dana
– Specijalizovane treninge iz različitih oblasti poslovanja

Konkurs je otvoren do 03. novembra 2012. godine.

Ko može da se prijavi?
Mladi do 35 godina sa prebivalištem na teritoriji gradova i opština: Niš, Merošina, Doljevac, Gadžin Han, Leskovac, Novi Sad, Beočin, Sremski Karlovci, Temerin, Gornji Milanovac, Čačak, Kraljevo, Vrnjačka Banja, Raška, Subotica, Sombor i Kanjiža.
Prednost prilikom selekcije imaće mladi sa evidencije Nacionalne službe za zapošljavanje, kao i mladi uzrasta do 30 godina.

Kako se prijaviti
Popunjeni Prijavni formular pošaljite elektronskim putem, sa naznakom „Prijava biznis ideje“, na e-mail adresu office@biznismladihsrbije.org ili poštom na adresu SMart kolektiv, Alekse Nenadovića 34, 11000 Beograd

Proces selekcije
Selekciju pristiglih biznis ideja obaviće komisija sastavljena od predstavnika SMart kolektiva, Nacionalne službe za zapošljavanje, Erste Banke, Ministarstva omladine i sporta i USAID Projekta održivog lokalnog razvoja.

Komisija će primarno ocenjivati biznis ideje i motivaciju kandidata da se uključe u program i pokrenu sopstveni biznis. Pored toga, komisija će ocenjivati i veštine i iskustvo kandidata. Selekcija će biti obavljena do 2. novembra 2012. godine, a odabrani kandidati biće obavešteni elektronskim putem.

Za odabrane kandidate biće organizovan trodnevni trening „Na početku je važna ideja“ koji će im omogućiti da preispitaju i usavrše svoje biznis ideje. Kandidati koji uspešno proĎu ovaj trening imaće priliku da nauče kako se osniva i vodi preduzeće na dvodnevnoj obuci Nacionalne službe za zapošljavanje „Put do uspešnog preduzetnika“.

Kandidati koji prođu obe obuke imaće na raspolaganju besplatnu podršku konsultanata programa „Biznis mladih Srbije“ koji će im pomoći da usavrše svoje biznis planove i pripreme se za selekcione panele koji će davati preporuku Erste Banci za kreditiranje najboljih biznis planova.

Selekcioni paneli će biti organizovani tokom februara 2013. godine.

Osnivanje biznisa i finansiranje najboljih biznis planova kroz kreditnu liniju „Superstep“ planirano je za mart 2013. godine.

Detaljnije o programu Biznis mladih Srbije, kao i detalje konkursa i Prijavni formular možete da pronađete na Internet stranici www.biznismladihsrbije.org

Kontakt osobe za dodatne informacije:
– za Kraljevo, Čačak, Gornji Milanovac, Vrnjačku Banju i Rašku – Vojo Lučić, 034/362-700, 063/161-4705, infokv@biznismladihsrbije.org
– za Niš, Leskovac, Merošinu, Doljevac i Gadžin Han – Milivoje Jovanović, 064/113-1852, infonis@biznismladihsrbije.org
– za Novi Sad, Temerin, Beočin i Sremske Karlovce – Vladimir Kozbašić, 063/533-467, infons@biznismladihsrbije.org
– za Suboticu, Sombor i Kanjižu – Boris Saulić, 065/853-8528, infosu@biznismladihsrbije.org

Link