Arhiva ‘Konkursi’

Javni poziv za učešće u finansiranju programa obuke na zahtev poslodavca u 2018. godini – IPA 2013

NACIONALNA SLUŽBA ZA ZAPOŠLJAVANJE

Javni poziv za učešće u finansiranju programa obuke na zahtev poslodavca u 2018. godini – IPA 2013

I OSNOVNE INFORMACIJE
Program obuke na zahtev poslodavca podrazumeva učešće u finansiranju programa obuke radi sticanja znanja i veština potrebnih za obavljanje poslova na konkretnom radnom mestu, ukoliko na evidenciji nezaposlenih Nacionalne službe za zapošljavanje (u daljem tekstu: Nacionalna služba) nema lica sa potrebnim znanjima i veštinama.

Program obuke na zahtev poslodavca podrazumeva:

  • realizaciju obuke u trajanju od 160 do 480 časova (u zavisnosti od vrste, složenosti poslova i drugih elemenata od značaja za trajanje obuke), u skladu sa standardima nivoa obuka1, ili
  • realizaciju obuke u trajanju manjem od 160 časova, kada je to propisano posebnim zakonom ili pravilnikom, ili
  • realizaciju obuke za osobe sa invaliditetom u skladu sa programom obuke za koju je izdato odobrenje za sprovođenje mera i aktivnosti profesionalne rehabilitacije ministarstva nadležnog za poslove zapošljavanja i
  • zasnivanje radnog odnosa sa licima koja su sa uspehom završila obuku.

Na osnovu obrazloženog zahteva Nacionalnoj službi, poslodavac može da zasnuje radni odnos sa polaznikom i tokom obuke.

Za realizaciju obuke Nacionalna služba:

1. poslodavcu na osnovu zahteva može da isplati:

  • sredstva na ime učešća u finansiranju troškova obuke, zavisno od dužine trajanja teorijsko-praktične obuke, a najviše do 100.000,00 dinara po polazniku; sredstva se isplaćuju u dva dela – prvi po otpočinjanju obuke i drugi nakon završetka obuke, odnosno po dostavljanju dokaza da su polaznici obučeni i zaposleni;
  • sredstva dodeljena po osnovu sprovedenih obuka na zahtev poslodavca su de minimis državna pomoć;
  • Maksimalni iznos sredstava koji na ime obuke na zahtev poslodavca može biti dodeljen jednom poslodavcu – podnosiocu zahteva, određuje se na osnovu Praktičnog vodiča – Nabavke i grantovi za spoljne aktivnosti Evropske unije – PRAG ( verzija 2016.0, Odeljak 6.9.2. od 15. januara 2016. godine). Maksimalni iznos sredstava odnosi se na ugovore o sprovođenju obuke na zahtev poslodavca zaključene u toku perioda realizacije projekta, i ne može biti veći od 60.000 evra u dinarskoj protivvrednosti.

2. nezaposlenom polazniku isplaćuje:

  • mesečnu novčanu pomoć u visini od 6.000,00 dinara za pun fond časova,
  • sredstva za troškove prevoza;

3. nezaposlenom polazniku – osobi sa invaliditetom isplaćuje:

  • mesečnu novčanu pomoć u visini 20% minimalne zarade utvrđene u skladu sa propisima o radu, za pun fond časova, ako se obuka izvodi u trajanju od najmanje 100 časova i ako osoba sa invaliditetom nije korisnik novčane naknade za slučaj nezaposlenosti, u skladu sa zakonom,
  • sredstva za troškove prevoza, i za pratioca ako je potreban, u visini neoporezivog iznosa, u skladu sa zakonom.

4. vrši obračun i uplatu doprinosa za slučaj povrede na radu i profesionalne bolesti za polaznike obuke, u skladu sa zakonom.

Sredstva namenjena nezaposlenom polazniku Nacionalna služba isplaćuje i u slučaju kada poslodavac snosi troškove obuke.
Novčana pomoć se ne isplaćuje polazniku obuke koji je korisnik novčane naknade za slučaj nezaposlenosti.

II USLOVI UČEŠĆA
Pravo učešća u realizaciji programa obuke na zahtev poslodavca može ostvariti poslodavac pod uslovom:

  • da pripada privatnom sektoru (udeo privatnog kapitala u vlasničkoj strukturi 100%), odnosno da je preduzeće za profesionalnu rehabilitaciju i zapošljavanje osoba sa invaliditetom koje posluje sa većinskim državnim kapitalom;
  • da je u dozvoljenom okviru opredeljenog iznosa za de minimis državnu pomoć u tekućoj fiskalnoj godini i prethodne dve fiskalne godine, u skladu sa Uredbom o pravilima za dodelu državne pomoći;
  • da ima plan i program po kome će se lice obučavati;
  • da izmiruje obaveze po osnovu poreza i doprinosa za obavezno socijalno osiguranje u zakonskim rokovima;
  • da u poslednjih šest meseci nije bio duže od 30 dana neprekidno evidentiran u registru dužnika prinudne naplate Narodne banke Srbije;
  • da je izmirio ranije ugovorne i druge obaveze prema Nacionalnoj službi, osim za obaveze čija je realizacija u toku, pod uslovom da iste redovno izmiruje;
  • da obučava i zapošljava nezaposleno lice koje se vodi na evidenciji Nacionalne službe i koje zadovoljava opšte i posebne uslove za uključivanje u obuku, u skladu sa važećim aktima Nacionalne službe i koje nije bilo u radnom odnosu kod poslodavca – podnosioca zahteva u periodu od šest meseci pre podnošenja zahteva i pripada nekoj od sledećih kategorija nezaposlenih lica, bez obzira na godine života:
    • mladi do 30 godina;
    • dugoročno nezaposleni;
    • viškovi zaposlenih;
    • stariji od 50 godina;
    • sa niskim/bez kvalifikacija;
    • Romi
    • radno sposobni korisnici novčane socijalne pomoći
    • ostala teže zapošljiva lica, u skladu sa Nacionalnim akcionim planom zapošljavanja (NAPZ).
  • da ima kadrovske kapacitete za realizaciju programa obuke, odnosno da obezbedi instruktora koji:
    • ima minimum završenu srednju školu,
    • zaposlen je ili radno angažovan kod podnosioca zahteva sa fondom radnih sati koji je jednak dnevnoj dinamici realizacije obuke, odnosno zaposlen je ili angažovan u obrazovnoj ustanovi/organizaciji registrovanoj za obrazovanje odraslih, ukoliko se obuka realizuje u saradnji sa istom,
    • ima najmanje 12 meseci radnog iskustva na poslovima za koje se lice obučava i stručnu kvalifikaciju koja je u skladu sa poslovima za koje se lice obučava, odnosno, ima najmanje 24 meseca radnog iskustva na poslovima za koje se lice obučava, ukoliko nema odgovarajuću stručnu kvalifikaciju;
  • poslodavac ima obavezu da obezbedi jednog instruktora za jednu obrazovnu grupu od najviše 10 polaznika; obuka mora da se realizuje u jednom ciklusu, sa mogućnošću formiranja više polazničkih grupa;
  • da ima tehničke, prostorne i druge kapacitete za realizaciju programa obuke, odnosno da radni prostor, tehnička sredstva i oprema po funkcionalnosti odgovaraju veličini obrazovne grupe i u skladu su sa radnim mestom za koje se lica obučavaju, kao i da obezbedi sve uslove u skladu sa propisima o bezbednosti i zaštiti na radu, odnosno ugovor o realizaciji obuke ili njenog dela sa odgovarajućom obrazovnom ustanovom ili organizacijom registrovanom za obrazovanje odraslih, ukoliko se obuka realizuje u saradnji sa istom.

Za realizaciju obuke na zahtev poslodavca za nezaposlene osobe sa invaliditetom, poslodavac mora da ispunjava kadrovske, tehničke, prostorne i druge kapacitete za realizaciju programa obuke u skladu sa odobrenjem za sprovođenje mera i aktivnosti profesionalne rehabilitacije izdatim od strane ministarstva nadležnog za poslove zapošljavanja.

 ‘’Javni poziv je otvoren od dana objavljivanja u sredstvima javnog informisanja do utroška raspoloživih sredstava izdvojenih za ovu namenu, a najkasnije do 31.12.2018. godine’’.

Detaljnije

Konkurs za sufinansiranje projekata crkava i verskih zajednica na teritoriji opštine Kanjiža u 2018. godini

OPŠTINA KANJIŽA

Konkurs za sufinansiranje projekata crkava i verskih zajednica na teritoriji opštine Kanjiža u 2018. godini

I
Sredstva iz budžeta opštine Kanjiža u 2018. godini za sufinansiranje projekata crkava i verskih zajednica na teritoriji opštine Kanjiža dodeljuju se u visini od 1.800.000,00 (jedanmilionosamstohiljada) dinara.

II
Pravo podnošenja prijave na konkurs imaju crkvene opštine tradicionalnih crkava i verske zajednice koje se nalaze na teritoriji opštine Kanjiža.

III
Sredstva iz tačke I dodeljuju se za sufinansiranje projekata koji se odnose na:
1. investicione radove na crkvenim hramovima i drugim sakralnim objektima
2. obnovu postojećih crkvenih hramova koji nisu obnavljani preko 10 i više godina, a posebno crkvenih hramova koji su spomenici kulture
3. obnovu parohijskih domova
4. uređenje i revitalizaciju prostora verskih grobalja
5. izgradnju i obnovu kapela na grobljima
6. obnovu zvonika
7. obnovu fasada i krečenje crkvenih hramova
8. obnovu krova
9. presecanje i saniranje vlage na zidovima crkvenog hrama
10. organizovanje tradicionalnih godišnjica i datuma koji su posvećeni imenu koje crkva nosi
11. organizovanje crkvenih manifestacija.

IV
Podnosilac prijave dostavlja:
1. popunjenu prijavu na Obrascu br. 1
2. dokaz o podnosiocu prijave – izvod iz registra u kojem je subjekat registrovan
3. pregled osnovnih podataka o podnosiocu prijave (istorijat, opis delatnosti i sl.)
4. detaljan opis projekta za čije sufinansiranje se podnosi prijava
5. predmer i predračun radova (za prijave predloga projekata koji se odnose na graditeljsku delatnost, tačke 1-9)
Projekat koji bude odobren mora biti realizovan najkasnije do 31.12.2018. godine.

V
Kriterijumi za određivanja visine sredstava za sufinansiranje pojedinačnog projekta su:
1. da li je verski objekat pod zaštitom kao kulturno dobro
2. broj vernika prema poslednjem popisu stanovništva na teritoriji opštine
3. postojanje i visina sredstava za samofinansiranje projekta
4. visina sredstava ostvarenih iz opštinskog budžeta u prethodnoj kalendarskoj godini
5. vrsta radova – obnova, adaptacija ili rekonstrukcija postojećeg objekta,
6. mišljenje Zavoda za zaštitu spomenika kulture o predmetu projekta,
7. karakter hitnosti koji se ostvaruje neposrednim uvidom – izlaskom na teren Komisije i stručnih lica organizacione jedinice Opštinske uprave opštine Kanjiža nadležne za poslove građevinarstva.
Ako se projekat podnosi za sufinansiranje manifestacije, procenjuje se karakter i značaj manifestacije.

VI
Prijava na konkurs podnosi se Komisiji za dodelu sredstava crkvama i verskim zajednicama, na obrascu „Prijava na konkurs za dodelu sredstava radi sufinansiranja projekata crkava i verskih zajednica” (Obrazac br. 1) koji je dostupan i na zvaničnoj internet prezentaciji opštine Kanjiža (www.kanjiza.rs).
Prijava sa pratećom dokumentacijom podnosi se u štampanom obliku, u zatvorenoj koverti, predajom u Uslužnom centru Opštinske uprave opštine Kanjiža ili poštom na adresu: Opština Kanjiža, Glavni trg 1, 24420 Kanjiža, sa naznakom „Konkursna dokumentacija za crkve i verske zajednice“.

Rok za podnošenje prijave je 15 dana od dana objavljivanja konkursa.
Dodatne informacije možete dobiti pozivom na broj telefona 024 875 166 lokal 229, ili lično u kancelariji broj 9 (Atila Kasa).

Detaljnije

Centrifuga 2018.

SUPERSTE

Centrifuga 2018.

Centifuga je deo programa Superste.net kojim podržavamo super ideje organizacija i neformalnih grupa.

Za novi ciklus Centrifuge za 2018. godinu svoju ideju možete prijaviti do 7. maja u 12h.

Detaljnije

Subvencije za proizvodnju sadnog materijala, sertifikaciju i klonsku selekciju

MINISTARSTVO POLJOPRIVREDE I ZAŠTITE ŽIVOTNE SREDINE

Subvencije za proizvodnju sadnog materijala, sertifikaciju i klonsku selekciju

Subvencije za proizvodnju sadnog materijala, sertifikaciju i klonsku selekciju definisane su pravilnicima Ministarstva poljoprivrede objavljenih u Sl.glasniku RS broj broj 58/17(osnovni pravilnik) i Službenom glasnik RSˮ, broj 25 od 30. marta 2018. godine(izmene pravilnika).

Ovim pravilnikom bliže se propisuju uslovi i način korišćenja podsticaja za proizvodnju sadnog materijala, sertifikaciju i klonsku selekciju voćaka, vinove loze i hmelja.

Podsticaji za proizvodnju sadnog materijala i sertifikaciju i klonsku selekciju voćaka, vinove loze i hmelja obuhvataju:

1) podsticaje za podizanje matičnih zasada predosnovne i osnovne kategorije voćaka, vinove loze i hmelja za kupljene sadnice, uključujući i plaćanja za kupovinu i postavljanje mrežanika sa elementima na matičnim zasadima jabučastog i koštičavog voća i badema i podloge predosnovne i osnovne kategorije, i to u iznosu do 3.000.000 dinara po korisniku (u daljem tekstu: podsticaji za podizanje matičnih zasada);

2) podsticaje za proizvedene sadnice voćaka, vinove loze i hmelja i to u iznosu do 700.000 dinara po korisniku

3) podršku programima koji se odnose na nabavku opreme, tehničkih sredstava, biljnog materijala, održanje kolekcija i obavljanja aktivnosti na poslovima sprovođenja tih programa, kao i na projekte sertifikacije i klonske selekcije, čuvanje, umnožavanje i testiranje sadnog materijala i drugo u cilju sertifikacije sadnog materijala i jedne ili više faza fitosanitarne i genetske klonske selekcije voćaka, vinove loze i hmelja, i to u iznosu do 10.000.000 dinara po korisniku.

Pravo na podsticaje za podizanje matičnih zasada ostvaruje pravno lice i preduzetnik koji ispunjava sledeće uslove:

1. da je upisano u Registar poljoprivrednih gazdinstava i da ima prijavljene površine na kojima su podignuti matični zasadi pod odgovarajućim kulturama (sadni materijal voćaka, matičnjaci voćaka, sadni materijal vinove loze, matičnjaci vinove loze ili hmelj) i da se nalazi u aktivnom statusu u skladu sa propisom kojim se uređuje registracija poljoprivrednih gazdinstava;

2. da je upisano u Registar proizvođača sadnog materijala voćaka, vinove loze i hmelja, u skladu sa zakonom kojim se uređuje proizvodnja sadnog materijala;

3. da je vlasnik katastarskih parcela na kojima su podignuti matični zasadi ili da na tim parcelama ima pravo zakupa, odnosno pravo korišćenja na osnovu ugovora o zakupu, odnosno ugovora o korišćenju, overenog kod nadležnog organa, zaključenog sa fizičkim licem, na period od najmanje sedam godina za matične zasade voćaka, vinove loze i hmelja, odnosno za period od najmanje dve godine za matične zasade jagode, računajući godinu od koje se ostvaruje pravo na podsticaje;

4. da poseduje saglasnost ministarstva nadležnog za poslove poljoprivrede (u daljem tekstu: Ministarstvo), o investicionom ulaganju za podizanje višegodišnjih matičnih zasada (osim za matične zasade jagode) za zakupljeno zemljište u državnoj svojini na kome su podignuti matični zasadi;

5. da u momentu podnošenja zahteva za ostvarivanje prava na podsticaje zemljište na kome su podignuti matični zasadi nije pod teretom (hipotekom, plodouživanje i drugo), osim u slučajevima kada je hipoteka uspostavljena u korist namenskog kredita za podizanje zasada iz zahteva za ostvarivanje prava na podsticaje ili da je pokrenut postupak za skidanje tereta koji se mora okončati najkasnije do kraja tekuće godine u odnosu na godinu kada je podnet zahtev za ostvarivanje prava na podsticaje;

6. da je pre podizanja matičnog zasada, u toku prethodne ili tekuće godine, na katastarskim parcelama izvršena hemijska analiza zemljišta sa preporukom đubrenja za odgovarajuću voćnu vrstu, vinovu lozu, odnosno hmelj;

7. da je izvršeno rigolovanje (duboka obrada), odnosno podrivanje zemljišta u toku prethodne ili tekuće godine na katastarskim parcelama na kojima su podignuti matični zasadi sa minimalnom dubinom od 0,6 m (osim na peskovitom zemljištu gde nije potrebno rigolovanje, odnosno podrivanje), odnosno sa minimalnom dubinom obrade zemljišta od 0,3 m za matične zasade jagodastih vrsta voćaka;

8. da su izvršene analize zemljišta na prisustvo najbitnijih štetnih organizama i izvršeni pregledi od strane fitosanitarnog inspektora o ispunjenosti uslova lokacije za podizanje matičnih zasada najkasnije do dana podnošenja zahteva;

9. da je matični zasad jabučastih i koštičavih vrsta voćaka i badema podignut isključivo sa mrežanicima koji prekrivaju dati matični zasad;

10. da je primljeno najmanje 80% sadnica zasađenih u poslednjem kvartalu prethodne kalendarske godine i u prva dva kvartala godine za koju se podnosi zahtev, a kod matičnih zasada jagode i u trećem kvartalu godine za koju se podnosi zahtev, računajući od ukupnog broja zasađenih sadnica i da su sadnice zdravstveno i sortno ispravne;

11. da za matične zasade podignute sa sortom koja je upisana u Registar zaštićenih biljnih sorti u skladu sa zakonom kojim se uređuje pravo oplemenjivača biljnih sorti ima ovlašćenje nosioca prava oplemenjivača sorte za korišćenje reprodukcionog materijala te sorte;

12. da po nekom drugom osnovu ne koristi podsticajna sredstava za podizanje istih matičnih zasada voćaka, vinove loze i hmelja na istoj katastarskoj parceli.

Lice koje ispunjava osnovne uslove iz ovog pravilnika ostvaruje pravo na podsticaje za podizanje matičnih zasada, ako je podiglo matični zasad sa najmanje 200 sadnica predosnovne i osnovne kategorije, odnosno najmanje 2.000 podloga predosnovne i osnovne kategorije, bez obzira na taksonomsku pripadnost (različit po rodovima, vrstama, sortama, podlogama i klonovima).

Za sadnice predosnovne i osnovne kategorije, odnosno matični zasad sorti namenjen proizvodnji kalem grančica, odnosno plemki, reznica, kao i matični zasad namenjen proizvodnji semena, ostvaruje se pravo na podsticaje u sledećim iznosima:

1. jabučaste vrste voćaka do 1.200 dinara po sadnici;

2. koštičave vrste voćaka do 1.200 dinara po sadnici;

3. jezgraste vrste voćaka do 1.300 dinara po sadnici;

4. vinove loze do 500 dinara po sadnici;

5. hmelja do 200 dinara po sadnici.

Za sadnice predosnovne i osnovne kategorije, odnosno matični zasad vegetativnih podloga ostvaruje se pravo na podsticaje u iznosu do 140 dinara po sadnici.

Za sadnice predosnovne i osnovne kategorije, odnosno matični zasad za dobijanje semena ostvaruje se pravo na podsticaje u iznosu do 1.000 dinara po sadnici.

Za sadnice predosnovne i osnovne kategorije, odnosno matični zasad jagodastih vrsta voćaka, ostvaruje se pravo na podsticaje u sledećim iznosima:

1. maline do 50 dinara po sadnici;

2. jagode do 40 dinara po sadnici;

3. kupine do 100 dinara po sadnici;

4. borovnice do 400 dinara po sadnici;

5. ribizle i ogrozda do 150 dinara po sadnici.

Podsticaji za podizanje matičnih zasada, ostvaruju se na osnovu zahteva za ostvarivanje prava na podsticaje koji se za svaku kalendarsku godinu podnosi Ministarstvu – Upravi za agrarna plaćanja od 1. do 15. oktobra kalendarske godine.

Uz zahtev za ostvarivanje prava na podsticaje za podizanje matičnih zasada dostavlja se dokumentacija koja glasi na podnosioca zahteva, i to:

1. računi kojima lice dokazuje da su sadnice i mrežanici sa elementima za matične zasade jabučastih i koštičavih vrsta voćaka i badema plaćeni a mrežanici postavljeni u toku prethodne godine i u tekućoj godini do dana podnošenja zahteva, na kojima su jasno iskazane osnovne cene koštanja, PDV i ukupne cene plaćenih sadnica, odnosno plaćene nabavke i postavljanja mrežanika kao i overene potvrde o prenosima sredstava ili overeni izvodi od strane banke, kao dokazi o uplatama i otpremnica (za domaće sadnice) ili jedinstvena carinska deklaracija (za uvozne sadnice) koje prate račune. Ako prodavac nije u sistemu PDV-a taj podatak mora da bude jasno naznačen na računu

2. kopija rešenja o upisu u Registar proizvođača sadnog materijala voćaka, vinove loze i hmelja

3. kopija izvoda iz katastra nepokretnosti sa podacima o vlasništvu, teretima i ograničenjima (prepis lista nepokretnosti, ako je uspostavljen novi operat, odnosno prepis posedovnog lista, ako nije uspostavljen novi operat), odnosno izvod iz zemljišnih knjiga (gde nije uspostavljen katastar nepokretnosti), za sve katastarske parcele koje su predmet zahteva

4. ugovor o zakupu, odnosno ugovor o korišćenju zemljišta, ako je proizvodni zasad podignut na zakupljenom zemljištu ili zemljištu za koje je zaključen ugovor o korišćenju, overen od strane nadležnog organa

5. investiciona saglasnost, odnosno odobrenje Ministarstva za podizanje višegodišnjih matičnih zasada na zakupljenom poljoprivrednom zemljištu u državnoj svojini, osim za zasade jagode

6. kopija zapisnika inspektora o izvršenom pregledu dokumentacije (analize zemljišta na prisustvo štetnih nematoda, prouzrokovača raka korena i drugih štetnih organizama) i o utvrđivanju ispunjenosti uslova lokacije za podizanje matičnih zasada

7. ovlašćenje nosioca prava oplemenjivača sorte za korišćenje reprodukcionog materijala zaštićene sorte koja je upisana u Registar zaštićenih biljnih sorti, u skladu sa propisom kojim se uređuje zaštita prava oplemenjivača biljnih sorti

8. kopija dokumentacije o nabavljenom sadnom materijalu osnovne kategorije (dokument o poreklu sadnog materijala i fitosertifikat, odnosno biljni pasoš)

9. izjava podnosioca zahteva da po nekom drugom osnovu ne koristi podsticajna sredstva za podizanje istih matičnih zasada, odnosno da je izvršena priprema zemljišta, odnosno hemijska analiza zemljišta.

Pravo na podsticaje za proizvedene sadnice ostvaruje pravno lice i preduzetnik ako je upisan u:

1. Registar poljoprivrednih gazdinstava i da se nalazi u aktivnom statusu, u skladu sa propisom kojim se uređuje registracija poljoprivrednih gazdinstava

2. Registar proizvođača sadnog materijala voćaka, vinove loze i hmelja u skladu sa zakonom kojim se uređuje proizvodnja sadnog materijala.

Pravo na podsticaje za proizvedene sadnice može se ostvariti za sadnice voćaka, vinove loze i hmelja koje su proizvedene u periodu od 1. septembra prethodne godine do 31. avgusta tekuće godine i za koje je u tom periodu izdat sertifikat.

Podsticaji za proizvedene sadnice isplaćuju se na osnovu broja proizvedenih sadnica i to:

a) za sadnice predosnovne i osnovne kategorije ostvaruje se pravo na podsticaje u sledećim iznosima:

1) jabučaste vrste voćaka – 50 dinara po sadnici;

2) koštičave vrste voćaka, kao i badema – 50 dinara po sadnici;

3) oraha – 100 dinara po sadnici;

4) jagodaste vrste voćaka (osim jagode) – 20 dinara po sadnici;

5) borovnice – 100 dinara po sadnici;

6) jagode – 10 dinara po živiću;

7) vinove loze – 50 dinara po sadnici;

8) hmelja – 50 dinara po sadnici;

b) za sadnice sertifikovane kategorije ostvaruje se pravo na podsticaje u sledećim iznosima:

1) jabučaste vrste voćaka – 10 dinara po sadnici;

2) koštičave vrste voćaka, kao i badema – 10 dinara po sadnici;

3) jagodaste vrsta voćaka (osim borovnice i jagode) – 5 dinara po sadnici;

4) borovnice – 50 dinara po sadnici;

5) jagode – 5 dinara po živiću;

6) vinove loze – 5 dinara po sadnici;

7) hmelja – 5 dinara po sadnici;

v) za sadnice standardne/standardne SA kategorije ostvaruje se pravo na podsticaje u sledećim iznosima:

1) jabučaste vrsta voćaka – 3 dinara po sadnici;

2) koštičave vrste voćaka, kao i badema – 3 dinara po sadnici;

3) jezgrastih vrsta voćaka (osim oraha) – 5 dinara po sadnici;

4) kalemljenog oraha i kalemljene leske – 80 dinara po sadnici;

5) jagodastih vrsta voćaka (osim borovnice i jagode) – 3 dinara po sadnici;

6) borovnice – 10 dinara po sadnici;

7) jagode – 3 dinara po živiću;

8) vinove loze -3 dinara po sadnici;

9) hmelja – 3 dinara po sadnici.

Podsticaji za proizvedene sadnice ostvaruju se na osnovu zahteva za ostvarivanje prava na podsticaje koji se podnosi za svaku kalendarsku godinu Upravi, u periodu od 1. septembra do 15. oktobra kalendarske godine. Zahtev za ostvarivanje prava na podsticaje može se podneti za sadnice različite po kategorijama, vrstama, sortama ili klonovima koji su upisani u Registar sorti poljoprivrednog bilja.

Uz zahtev za ostvarivanje prava na podsticaje za proizvodene sadnice dostavlja se i kopija:

1) sertifikata o proizvodnji sadnog materijala voćaka, vinove loze i hmelja izdat/i u skladu u skladu sa zakonom kojim se uređuje sadni materijal voćaka, vinove loze i hmelja;

2) rešenja o upisu u Registar proizvođača sadnog materijala voćaka, vinove loze i hmelja.

Pravo na ostvarivanje podsticaja za sertifikaciju i klonsku selekciju ostvaruje pravno lice i preduzetnik koji ispunjava sledeće uslove:

1) da je upisan u Registar poljoprivrednih gazdinstava i da se nalazi u aktivnom statusu, u skladu sa propisom kojim se uređuje registracija poljoprivrednih gazdinstava;

2) da je upisan u Registar proizvođača sadnog materijala voćaka, vinove loze i hmelja, u skladu sa zakonom kojim se uređuje proizvodnja sadnog materijala.

Podsticaji za sertifikaciju i klonsku selekciju raspodeljuju se konkursom koji za svaku kalendarsku godinu raspisuje Uprava za agrarna plaćanja.

Kompletan pravilnik o podsticajima za proizvodnju sadnog materijala, sertifikaciju i klonsku selekciju voćaka, vinove loze i hmelja kao i obrasce zahteva za podsticaje, možete preuzeti u prilogu teksta.

Detaljnije

Konkurs za finansiranje realizacije programa “Fond za talente” za 2018. godinu

POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA SPORT I OMLADINU

Konkurs za finansiranje realizacije programa ,,Fond za talente“ za 2018. godinu

Projekti za realizaciju programa “Fond za talente” namenjeni su afirmisanimmladim talentima radi podrške i obezbeđivanja njihovog kontinuiteta rada i uspeha, poboljšanja uslova za njihov rad i napredovanja. Na konkursu se dodeljuje ukupno 2.700.000 dinara.

USLOVI U POGLEDU PODNOSILACA

  • Pravo na podnošenje predloga programa imaju isključivo vaspitno-obrazovne ustanove sa sedištem na teritoriji AP Vojvodine
  • Podnosilac mora da raspolaže kapacitetima za realizaciju programa;
  • Ukoliko se projekat realizuje u partnerstvu s nekom organizacijom, neophodno je dostaviti dokaz o saradnji s tom organizacijom (protokol, sporazum i slično).

USLOVI U POGLEDU PREDMETA KONKURSA

  • priprema i učešće mladih talenata na reprezentativnim takmičenjima u zemlji ili inostranstvu
  • stručno usavršavanje mladih talenata
  • poboljšanje uslova za rad i unapređivanje nastavnog procesa rada s mladim talentima u obrazovnoj ustanovi
  • nabavka opreme i učila neophodnih za rad s mladim talentima
  • studijska usavršavanja

DOKUMENTACIJA KOJA SE DOSTAVLJA

  • kopije stečenih diploma i nagrada mladog talenta na reprezentativnim takmičenjima u zemlji ili inostranstvu u jednoj ili više oblasti, kojima se dokazuje njegova dosadašnja uspešnost i kontinuitet rada;
  • za studente, dokument kojim se dokazuje postignut prosek iznad 8,50 na studijama;
  • preporuka mentora ili direktora škole;
  • dokumentacija koja se odnosi na projekat (planirano takmičenje ili usavršavanje) za
    koji se traže sredstva.

KRITERIJUMI U POGLEDU ODABIRA PROJEKATA

  • postignuti dosadašnji rezultati učenika ili studenta na reprezentativnim takmičenjima u zemlji ili inostranstvu
  • nivo takmičenja za koja se potražuju sredstva
  • kontinuitet uspešnosti mladog talenta na takmičenjima
  • opšti uspeh u redovnom školovanju
  • prosek postignut na studijama
  • celishodnost predloženih metoda i aktivnosti u radu s mladim talentom
  • realan predlog potrebnih sredstava za realizaciju predviđenih aktivnosti
  • preporuka mentora ili relevantnog stručnjaka
  • aktivizam studenta u strukovnim ili studentskim organizacijama
  • dosadašnje promovisanje postignuća u oblasti umetnosti (koncerti, izložbe)
  • realan i dostižan cilj

Konkurs je otvoren počev od dana objavljivanja u dnevnom listu „Dnevnik“ i traje do 13. oktobra 2018. godine, odnosno do utroška sredstava obezbeđenih za ove namene u 2018. godini. Komisija za stručni pregled projekata, razmatraće pristigle projekte i dostavljaće predloge za finansiranje sukcesivno, u skladu sa dinamikom pristizanja predloga projekata, vremena njihove realizacije, kao i od raspoloživosti sredstava za ove namene.

Prijave na konkurs ispunjavaju se isključivo na odgovarajućem obrascu koji je objavljen na internet stranici Sekretarijata: www.sio.vojvodina.gov.rs i dostavljaju se zajedno sa CD-om (koji treba da sadrži skenirane sve dokumente u PDF formatu koji se dostavljaju uz zahtev) u zapečaćenoj koverti sa naznakom “Prijava za Konkurs – Fond za talente” na adresu: Pokrajinski sekretarijat za sport i omladinu, Bulevar Mihajla Pupina 16, 21000 Novi Sad, ili neposredno na pisarnici pokrajinskih organa. Neblagovremene i nepotpune prijave neće se razmatrati.

Detaljnije

Konkurs za finansiranje projekata podrške sprovođenju omladinske politike

POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA SPORT I OMLADINU

Konkurs za finansiranje projekata podrške sprovođenju omladinske politike

USLOVI U POGLEDU PODNOSILACA
– Podnosioci predloga projekata mogu biti udruženja mladih i za mlade, omladinske i studentske organizacije, savezi, jedinice lokalne samouprave, kancelarije za mlade, vaspitno- obrazovne ustanove i druge ustanove.
– Podnosilac zahteva mora da ima sedište na području AP Vojvodine i da raspolaže kapacitetima za realizaciju projekata.
– Ukoliko se projekat realizuje u partnerstvu s nekom organizacijom, neophodno je dostaviti dokaz o saradnji s tom organizacijom (protokol, sporazum i slično).

USLOVI U POGLEDU PREDLOGA PROJEKATA
Projekti koji se finansiraju su projekti podrške sprovođenju omladinske politike definisane Akcionim planom politike za mlade u AP Vojvodini za period od 2015. do 2020. godine u osam oblasti: obrazovanje mladih; zapošljavanje mladih; zdravlje mladih i socijalna politika prema mladima; kultura i informisanje mladih; aktivizam i slobodno vreme mladih; volonterizam i mobilnost mladih; bezbednost mladih; zaštita životne sredine i održivi razvoj.

Po Konkursu se dodeljuje ukupno 13.500.000,00 dinara. Maksimalni iznos sredstava koji može biti odobren po jednom projektu iznosi 500.000,00 dinara.

Na Konkurs, jedan nosilac projekata može dostavljati više predloga projekata, ali samo jedan može biti odobren.

Prilikom odlučivanja Konkursna komisija vršiće vrednovanje predloga projekata saglasno kriterijumima utvrđenim članom 11. Pravilnika o uslovima i načinu dodele budžetskih sredstava za finansiranje potreba i interesa mladih na teritoriji Autonomne pokrajine Vojvodine.

Nosilac odobrenog projekta je dužan da o vremenu realizacije projekta obavesti Pokrajinski sekretarijat za sport i omladinu, čiji će predstavnik vršiti monitoring i evaluaciju nad njegovom realizacijom.

ROKOVI ZA PODNOŠENJE PREDLOGA PROJEKATA PO KONKURSU
1. UDRUŽENJA MLADIH I ZA MLADE, OMLADINSKE I STUDENTSKE ORGANIZACIJE I SAVEZI prijave na konkurs podnose počev od dana objavljivanja u dnevnom listu „Dnevnik“, pa najkasnije do 27. APRILA 2018. GODINE. Ocenjivanje predloga projekta Konkursna komisija će obavljati odmah nakon prijema konkursne dokumentacije i dostavljaće predloge za finansiranje sukcesivno, u skladu sa dinamikom pristizanja predloga projekata, vremena njihove realizacije, kao i od raspoloživosti sredstava za ove namene, uz obaveznu ličnu
prezentaciju projektnih aktivnosti od strane nosioca projekta u Pokrajinskom sekretarijatu za sport i omladinu.

2. JEDINICE LOKALNE SAMOUPRAVE, USTANOVE KOJE JE OSNOVALA REPUBLIKA SRBIJA, AUTONOMNA POKRAJINA VOJVODINA I JEDINICA LOKALNE SAMOUPRAVE, prijave na Konkurs podnose od dana objavljivanja u dnevnom listu „Dnevnik“, pa najkasnije do 30. JUNA 2018. GODINE. Ocenjivanje predloga projekta Konkursna komisija će obavljati odmah nakon prijema konkursne dokumentacije i dostavljaće predloge za finansiranje sukcesivno, u skladu sa dinamikom pristizanja predloga projekata, vremena njihove realizacije, kao i od raspoloživosti sredstava za ove namene

NAČIN PODNOŠENJA PREDLOGA PROJEKATA
Prijave na konkurs ispunjavaju se isključivo na obrascu koji je objavljen na internet sajtu Sekretarijata: www.sio.vojvodina.gov.rs i dostavljaju se zajedno sa CD-om (koji treba da sadrži skenirane sve dokumente u PDF formatu koji se dostavljaju uz zahtev) Prijave se dostavljaju u koverti sa naznakom „Prijava za Konkurs za finansiranje projekata podrške sprovođenju omladinske politike“, poštom na adresu: Pokrajinski sekretarijat za sport i omladinu, Bul. Mihajla Pupina 16, 21000 Novi Sad, ili neposredno na pisarnici pokrajinskih organa.
Neblagovremene i nepotpune prijave, neće se razmatrati.

Detaljnije

Konkurs za publikovanje radova u oblasti rodne ravnopravnosti

ZAVOD ZA RAVNOPRAVNOST POLOVA

Konkurs za publikovanje radova u oblasti rodne ravnopravnosti

 

I PREDMET

Predmet konkursa je izbor autorskih radova za publikovanje:

• rada iz oblasti istorijskog i savremenog stvaralaštva žena koji svedoči o prisustvu i dometima žena na društvenoj, naučnoj i umetničkoj sceni,
• odbranjenog doktorskog/master rada na temu rodne ravnopravnosti,
• istraživačkih rezultata u oblasti rodne ravnopravnosti

Zavod obezbeđuje sredstva za štampanje dva autorska rada, kao i likovno oblikovanje, prelom, lekturu izabranih autorskih radova, i međunarodni knjižni broj ISBN (International Standard Book Number) i kataloški zapis CIP (Cataloguing in Publication).

II CILJEVI

• Promocija koncepta rodne ravnopravnosti iz perspektive ljudskih prava.
• Doprinos poboljšanju i osavremenjivanju obrazovnog i naučno-istraživačkog rada u oblasti rodne ravnopravnosti.
• Obogaćivanje fonda literature o dostignućima doprinosa žena u najrazličitijim oblastima života: na političkoj, društvenoj, naučnoj i umetničkoj sceni.
• Objavljivanje stručne literature i promocija stručnjaka i stručnjakinja u oblasti rodne ravnopravnosti.

• Afirmacija dostignuća i rezultata studenata/studentkinja rodnih studija (master/magistarskog i doktorskog programa)

III KRITERIJUMI
• Radovi koji su nastali u okviru istraživačkih projekata u Vojvodini, zemlji ili u svetu a tematikom su vezani za pitanja rodne ravnopravnosti i rodnih studija;
• Radovi iz riznice nasleđa ženskog pokreta u Vojvodini (XVIII-XX vek);
• Radovi u oblasti savremenog stvaralaštva žena.

IV PRAVO UČEŠĆA
Pravo učešća na Konkursu imaju kandidati i kandidatkinje:
• Koji/koje apliciraju sa jednim autorskim radom na temu rodne ravnopravnosti koji do sada nije objavljen
• Čije autorske radove Zavod nije objavio u poslednje dve godine
• koji/koje su odbranili doktorski/master rad (ukoliko konkuriši sa radom u ovoj kategoriji)

V USLOVI UČEŠĆA
• ispunjen jedan od navedenih kriterijuma
• dužina rukopisa za autorski rad može imati maksimalno 150 strana

VI OBAVEZNA DOKUMENTACIJA
Učesnici konkursa predaju materijal u elektronskom i štampanom obliku:

  • popunjenu prijavu za konkurs (prijava za konkurs može se preuzeti na sajtu Zavoda za ravnopravnost polova http://ravnopravnost.org.rs/javni-konkursi/),
  • rukopis u word dokumentu u skladu sa Pravilnikom o izdavačkoj delatnosti Zavoda za ravnopravnost polova) pod nazivom Izdavačka delatnost_Konkurs_(ime aplikanta) – samo u elektronskom obliku (ne duži od 150 strana)
  • sažetak rukopisa na srpskom jeziku,
  • sažetak rukopisa na engleskom jeziku (abstract),
  • tri potpisane recenzije stručnjaka/stručnjakinja za oblast teme sa kojom kandidat/kinja konkuriše (od kojih samo jedan/jedna sme biti član/ica komisije za odbranu rada (uključujući i mentora/ku) ukoliko se radi o doktorskoj disertaciji ili magistarskoj tezi
  • biografiju sa ličnom fotografijom (crno-bela, iz amfasa, za potrebe štampanja knjige). Fotografija nije obavezna.
  • dokaz o odbranjenom doktorskom/master radu
  • eventualne preporuke i podrške autoru/ki rada

VII OPŠTE NAPOMENE
Prijave na Konkurs sa obaveznom dokumentacijom dostavljaju se u zatvorenoj koverti na adresu: Pokrajinski zavod za ravnopravnost polova, Bulevar Mihajla Pupina 6/IV, Novi Sad, poštom ili lično na gore navedenu adresu sa naznakom „Konkurs za publikovanje radova u oblasti rodne ravnopravnosti”

Neće se uzimati u razmatranje neblagovremene i nepotpune prijave, kao ni prijave koje nisu predmet Konkursa.

Prijave će se razmatrati i o njima odlučivati po kriterijumima i postupku utvrđenim Pravilnikom o izdavačkoj delatnosti Zavoda.

Dokumentacija u štampanom obliku se dostavlja u fotokopiji, a Zavod zadržava pravo da zatraži original dokumentacije na uvid. Zavod ne vraća zaprimljenu dokumentaciju već se ona čuva u arhivi.

Odluku o publikovanju radova u oblasti rodne ravnopravnosti donosi direktorka Zavoda na predlog Saveta za izdavačku delatnost. Odluka će biti objavljena na sajtu Zavoda za ravnopravnost polova www.ravnopravnost.org.rs u sekciji Javni konkursi.

VIII ROK ZA PRIJAVU

Prijave na Konkurs će se primati do 15. juna 2018. godine, a sve dodatne informacije mogu se dobiti u Zavodu za ravnopravnost polova putem imejl adrese zavod.ravnopravnost@gmail.com

Detaljnije

Javni poziv za Program ranog razvoja (MINI GRANTS Program)

FOND ZA INOVACIONU DELATNOST

Javni poziv za Program ranog razvoja (MINI GRANTS Program)

Cilj Programa je da podstakne stvaranje inovativnih preduzeća zasnovanih na znanju, kroz osnivanje startap i/ili spinof kompanija u privatnom sektoru, tako što će obezbediti finansiranje za razvoj inovativnih tehnologija, proizvoda i usluga sa tržišnom primenom koje poseduju veliki potencijal za komercijalizaciju.

Trajanje projekta u okviru Programa ranog razvoja može biti najviše do 12 meseci.

Iznos finansiranja koji Fond za inovacionu delatnost dodeljuje u okviru Programa ranog razvoja iznosi najviše 85% ukupno odobrenog budžeta projekta i ukupni iznos finansiranja od strane Fonda za inovacionu delatnost ne može biti veći od 80,000 evra. Najmanje 15% ukupno odobrenog budžeta projekta mora da obezbedi podnosilac prijave iz drugih privatnih izvora nezavisno od Fonda za inovacionu delatnost.

Uslovi učešća u Programu
Uslovi koje moraju ispuniti podnosioci prijava za finansiranje u okviru Programa ranog razvoja, opisanim u Priručniku Programa ranog razvoja:

• Podnosilac prijave je pravno lice osnovano u skladu sa važećim Zakonom o privrednim društvima, registrovano u Agenciji za privredne registre Republike Srbije (APR), i koje se nalazi u Srbiji;
• Podnosilac prijave je mikro ili malo privredno društvo u skladu sa važećim Zakonom o računovodstvu Republike Srbije;
• Podnosilac prijave je privatno privredno društvo (najmanje 51% u privatnom vlasništvu).
• Podnosilac prijave je privredno društvo u većinskom srpskom vlasništvu (u vlasništvu srpskog državljanina- imalac pasoša)

Nepodobni podnosioci prijava za Program ranog razvoja:

• Podnosilac prijave je finansiran kroz bilo koji od programa Fonda za inovacionu delatnost za iste ili slične aktivnosti;
• Podnosilac prijave je prikupio EUR 500,000 ili više iz različitih izvora finansiranja (kapital, zaduživanje ili grant), javnih ili privatnih
• Podnosilac Prijave je u većinskom vlasništvu (više od 50%) matičnog društva koje je:

1. Prikupilo/primilo EUR 500,000 ili više, ukupnog finansiranja (kapital, zaduživanje, grant ili njihova kombinacija), iz javnih ili privatnih izvora, ili
2. Ostvarilo prihode, ili je deo grupe koja je ostvarila prihode veće od EUR 2,500,000 u toku bilo koje od prethodnih godina.

• Protiv podnosioca prijave se vodi postupak stečaja ili likvidacije u trenutku podnošenja prijave;
• Podnosiocu prijave je izrečena trajna ili privremena zabrana obavljanja poslovne delatnosti;
• Podnosilac prijave nije izmirio sve obaveze po osnovu primenjivih poreza, doprinosa i ostalih taksi, u skladu sa nacionalnim propisima;
• Podnosilac prijave prijavljuje po treći put predlog projekta koji je suštinski isti, ili veoma sličan kao bilo koja dva prethodno prijavljena predloga projekta (tj. bazira se na suštinski istoj ili sličnoj inovativnoj tehnologiji, proizvodu ili usluzi i poslovnom planu);
• Podnosilac prijave već sprovodi projekat u okviru Fondovog Programa ranog razvoja, Programa sufinansiranja inovacija ili Programa saradnje nauke i privrede u trenutku podnošenja prijave.

Dodela sredstava u okviru Programa ranog razvoja vrši se u skladu sa pravilima o dodeljivanju državne pomoći, kao što je predstavljeno u Pravilniku Fonda za inovacionu delatnost o pravilima državne pomoći i odgovarajućem zakonu kojim se uređuje primanje državne pomoći.

Sredstva za realizaciju Programa ranog razvoja se mogu koristiti za finansiranje sledećih kategorije troškova:

• Zarade (uključujući sve pripadajuće poreze i doprinose za zaposlene koji rade na projektu);
• Oprema i materijal za istraživanje i razvoj;
• Poslovni prostor i podrška poslovanju;
• Usluge vezane za istraživanje i razvoj, usluge podizvođača;
• Stručnjaci/savetnici za istraživanje i razvoj;
• Prijava patenta i prateći troškovi, sertifikacije
Sredstva Programa ranog razvoja se ne mogu koristiti za:
• Otplaćivanje kamata ili duga koji postoje prema bilo kome;
• Plaćanja i provizije za moguće gubitke ili dugove u budućnosti;
• Poreze, uključujući PDV, carine i naknade;
• Stavke koje se već finansiraju kroz drugi okvir, program ili kompaniju/instituciju;
• Gubitke po osnovu negativnih kursnih razlika, naknade i kazne;
• Marketing, troškove prodaje i distribucije za promociju tehnologije, proizvoda ili usluge;
• Troškove reprezentacije;
• Troškove regrutovanja, preseljenja ili pretplate;
• Putne troškove (uključujući dnevnice);
• Kupovinu zemljišta ili zgrada, uključujući bilo kakvo renoviranje;
• Aktivnosti koje su navedene u Prilogu A (Izuzeci) u Okvirnom programu zaštite životne sredine javno objavljenog 8. maja 2015. dostupan na: http://www.innovationfund.rs/documents/Mini_Grants_2017/Environmental_and_Social_Management_Framework_ENG.pdf
• Isplatu gotovine sa namenskog računa projekta.

Potrebna dokumentacija
Da bi se prijava uzela u razmatranje, potrebno je da bude dostavljena kao kompletan, strukturirani paket dokumenata u okviru datog vremenskog roka za dostavljanje prijava u elektronskom obliku kroz internet portal Fonda za inovacionu delatnost. Kompletan set neophodne dokumentacije je dostupan na internet portalu Fonda za inovacionu delatnost i portalu Programa ranog razvoja (http://www.inovacionifond.rs/program-ranog-razvoja-o-programu/ ). Podnosioci prijava su u obavezi da koriste predefinisane obrasce dokumenata za prijavu koje obezbeđuje Fond za inovacionu delatnost.

Da bi se prijavili za finansiranje Podnosilaci Prijave su u obavezi da podnesu sledeću dokumentaciju:

• Izjava Podnosioca prijave za finansiranje;
• Poslovni plan;
• Budžet projekta;
• Prezentacija projekta;
• Upitnik o proceni uticaja na životnu sredinu (eng. „Environmental Screening Questionnaire“ – ESQ);
• Biografije glavnog osoblja angažovanog na projektu (maksimum 5);
• Finansijski izveštaji za tekuću godine, gde je primenljivo.

Zbog međunarodnog dvostepenog procesa ocenjivanja projekta, podnesena dokumentacija predloga projekata mora biti na engleskom jeziku, osim u situacijama gde to nije primenljivo.

Moguće je podnošenje samo jedne prijave.

Krajnji rok za podnošenje prijava je 1. jun 2018. godine do 15 časova.

Kontakt: minigrants@inovacionifond.rs

Detaljnije

Javni poziv za Program sufinansiranja inovacija (MATCHING GRANTS Program)

FOND ZA INOVACIONU DELATNOST

Javni poziv za Program sufinansiranja inovacija (MATCHING GRANTS Program)

Ciljevi Programa:
• Podsticanje komercijalizacije istraživanja i razvoja i dalji razvoj inovativnih kompanija zasnovan na znanju;
• Podsticanje uspostavljanja saradnji/partnerstava sa međunarodnim kompanijama/ organizacijama;
• Povećanje broja tehnoloških kompanija i njihova priprema za dodatne investicione mogućnosti.

Trajanje projekta u okviru Programa sufinansiranja inovacija može biti najviše do 2 godine.

Iznos finansiranja koji Fond za inovacionu delatnost dodeljuje u okviru Programa sufinansiranja inovacija iznosi maksimalno 70% od ukupno odobrenog budžeta projekta za mikro i mala privredna društva i maksimalno 60% od ukupno odobrenog budžeta projekta za srednja privredna društva, s tim da finansiranje koje Fond za inovacionu delatnost obezbeđuje ne može biti veće od EUR 300,000 po projektu. Najmanje 30% od ukupno odobrenog budžeta projekta za mikro i mala privredna društva i 40% za srednja privredna društva mora biti obezbeđeno od strane Podnosioca Prijave iz drugih, privatnih izvora, nezavisno od Fonda za inovacionu delatnost.

„Rojalti“ plaćanja su obaveza korisnika sredstava u slučaju uspešnog ishoda finansiranog projekta (ukoliko projekat rezultira ostvarenim prihodom) i podrazumevaju godišnju isplatu od 5% ukupnog godišnjeg prihoda generisanog prodajom nove tehnologije/proizvoda/usluge (15% ako je u pitanju licenciranje tehnologije/proizvoda/usluge trećem licu) Fondu za inovacionu delatnost u roku od 5 godina od završetka projekta, ili do najviše 120% od ukupno dodeljenog granta, šta god bude prvo ispunjeno. Fond za inovacionu delatnost snosi rizik zajedno sa podnosiocem prijave u slučaju neuspešnog razvoja proizvoda/usluge/tehnologije tako da se u tom slučaju ne zahtevaju „rojalti plaćanja“.

Uslovi učešća u Programu
Uslovi koje moraju ispuniti podnosioci prijava za finansiranje u okviru Programa sufinansiranja inovacija, opisanim u Priručniku Programa sufinansiranja inovacija:
• Podnosilac prijave je pravno lice osnovano u skladu sa važećim Zakonom o privrednim društvima, registrovano u Agenciji za privredne registre Republike Srbije (APR), i koje se nalazi u Srbiji;
• Podnosilac prijave je mikro, malo ili srednje privredno društvo u skladu sa važećim Zakonom o računovodstvu Republike Srbije;
• Podnosilac prijave je privatno privredno društvo (najmanje 51% u privatnom vlasništvu).
Nepodobni podnosioci prijava za Program sufinansiranja inovacija:
• Podnosilac prijave je finansiran kroz bilo koji od programa Fonda za inovacionu delatnost za iste ili slične aktivnosti;
• Podnosilac prijave je ostvario prihode veće od EUR 50,000,000 u bilo kojoj od prethodne dve godine;
• Podnosilac prijave je pod kontrolom i/ili u većinskom vlasništvu (više od 50%) matične kompanije, koja je ostvarila prihode, ili je deo grupe koja je ostvarila prihode veće od EUR 50,000,000 u bilo kojoj od prethodne dve godine;
• Protiv podnosioca prijave se vodi postupak stečaja ili likvidacije u trenutku podnošenja prijave;
• Podnosiocu prijave je izrečena trajna ili privremena zabrana obavljanja poslovne delatnosti;
• Podnosilac prijave nije izmirio sve obaveze po osnovu primenjivih poreza, doprinosa i ostalih taksi, u skladu sa nacionalnim propisima;
• Podnosilac prijave prijavljuje po treći put predlog projekta koji je suštinski isti, ili veoma sličan kao bilo koja dva prethodno prijavljena predloga projekta (tj. bazira se na suštinski istoj ili sličnoj inovativnoj tehnologiji, proizvodu ili usluzi i poslovnom planu);
• Podnosilac prijave već sprovodi projekat u okviru Fondovog Programa ranog razvoja, Programa sufinansiranja inovacija ili Programa saradnje nauke i privrede u trenutku podnošenja prijave.

Dodela sredstava u okviru Programa sufinansiranja inovacija vrši se u skladu sa pravilima o dodeljivanju državne pomoći, kao što je predstavljeno u Pravilniku Fonda za inovacionu delatnost o pravilima državne pomoći i odgovarajućem zakonu kojim se uređuje državna pomoć.

Sredstva za realizaciju Programa sufinansiranja inovacija se mogu koristiti za finansiranje sledećih kategorije troškova:
• Zarade (uključujući sve pripadajuće poreze i doprinose za zaposlene koji rade na projektu);
• Oprema i materijal za istraživanje i razvoj;
• Poslovni prostor i podrška poslovanju;
• Usluge vezane za istraživanje i razvoj, usluge podizvođača;
• Stručnjaci/savetnici za istraživanje i razvoj;
• Prijava patenta i prateći troškovi, sertifikacije
Sredstva Programa sufinansiranja inovacija se ne mogu koristiti za:
• Otplaćivanje kamata ili duga koji postoje prema bilo kome;
• Plaćanja i provizije za moguće gubitke ili dugove u budućnosti;
• Poreze, uključujući PDV, carine i naknade;
• Stavke koje se već finansiraju kroz drugi okvir, program ili kompaniju/instituciju;
• Gubitke po osnovu negativnih kursnih razlika, naknade i kazne;
• Marketing, troškove prodaje i distribucije za promociju tehnologije, proizvoda ili usluge;
• Troškove reprezentacije;
• Troškove regrutovanja, preseljenja ili pretplate;
• Putne troškove (uključujući dnevnice);
• Kupovinu zemljišta ili zgrada, uključujući bilo kakvo renoviranje;
• Aktivnosti koje su navedene u Prilogu A (Izuzeci) u Okvirnom programu zaštite životne sredine javno objavljenog 8. maja 2015. godine dostupan na: http://www.innovationfund.rs/documents/Matching_Grants_2017/Environmental_and_Social_Management_Project_ENG.pdf;
• Isplatu gotovine sa namenskog računa projekta.

Potrebna dokumentacija
Da bi se prijava uzela u razmatranje, potrebno je da bude dostavljena kao kompletan, strukturirani paket dokumenata u okviru datog vremenskog roka za dostavljanje prijava u elektronskom obliku kroz internet portal Fonda za inovacionu delatnost. Kompletan set neophodne dokumentacije je dostupan na internet portalu Fonda za inovacionu delatnost i portalu Programa sufinansiranja inovacija (http://www.inovacionifond.rs/program-sufinansiranja-inovacija-o-programu/ ). Podnosioci prijava su u obavezi da koriste predefinisane obrasce dokumenata za prijavu koje obezbeđuje Fond za inovacionu delatnost.

Da bi se prijavili za finansiranje Podnosilaci Prijave su u obavezi da podnesu sledeću dokumentaciju:
• Izjavu Podnosioca prijave za finansiranje;
• Poslovni plan;
• Budžet projekta;
• Prezentaciju projekta;
• Finansijska predviđanja (Očekivani prihodi za narednih 5 godina).
• Upitnik o proceni uticaja na životnu sredinu (eng. „Environmental Screening Questionnaire“ – ESQ);
• Biografije glavnog osoblja angažovanog na projektu (maksimum 5);
• Finansijski izveštaji za prethodne 2 godine, gde je primenljivo.

Zbog međunarodnog dvostepenog procesa ocenjivanja projekta, podnesena dokumentacija predloga projekta mora biti na engleskom jeziku, osim u situacijama gde to nije primenljivo.

Moguće je podnošenje samo jedne prijave.

Krajnji rok za podnošenje prijava je 1. jun 2018. godine do 15 časova.

Nepotpune prijave, kao i prijave koje nisu dostavljene do isteka krajnjeg roka za dostavljanje prijava neće biti uzete u razmatranje.

Kontakt: matchinggrants@inovacionifond.rs

Detaljnije

Objavljen Drugi javni poziv za prikupljanje predloga projekata u okviru Interreg IPA programa prekogranične saradnje Hrvatska-Srbija 2014 -2020

AGENCIJA ZA REGIONALNI RAZVOJ REPUBLIKE HRVATSKE

Objavljen Drugi javni poziv za prikupljanje predloga projekata u okviru Interreg IPA programa prekogranične saradnje Hrvatska-Srbija 2014 -2020

Apr 02, 2018 – Jul 05, 2018

Agencija za regionalni razvoj Republike Hrvatske (Upravljačko telo Programa), objavilo je Drugi poziv za podnošenje predloga programa Interreg IPA prekogranične saradnje Hrvatska – Srbija 2014-2020. Program poziva potencijalne podnosioce aplikacija da podnesu svoje projektne predloge putem Elektronskog monitoring sistema (eMS) do 5. jula 2018. godine u 12: 00 časova. Projektni predlozi se mogu podneti u okviru bilo koje od četiri prioritetne ose i svih specifičnih ciljeva.

Četiri prioritetne ose su:
• Poboljšanje kvaliteta javnih socijalnih i zdravstvenih usluga u programskoj oblasti;
• Zaštita životne sredine i biodiverziteta, poboljšanje sprečavanja rizika i promovisanje održive energije i energetske efikasnosti;
• Doprinos razvoju turizma i očuvanju kulturne i prirodne baštine; i
• Poboljšanje konkurentnosti i razvoj poslovnog okruženja u programskoj oblasti.
• Opredeljeni iznos u okviru Drugog poziva iznosi 17 915 469,24 EUR, od čega 15 228 148,85 EUR predstavlja sufinansiranje EU, a 2 687 320,39 EUR predstavlja nacionalno sufinansiranje.

Više informacija možete naći ovde: http://www.interreg-croatia-serbia2014-2020.eu/2nd-call-proposals/

Imajte na umu da će Upravljačko telo i zaposleni u Zajedničkom sekretarijatu organizovati 4 informativne sesije u Subotici, Sremskoj Mitrovici, Iloku i Našicama kako bi pružili detaljne informacije i praktične savete za pripremu i podnošenje prijava u okviru Drugog poziva za podnošenje predloga projekata.

Detaljnije