Arhiva ‘Konkursi’

Javni poziv za dodelu bespovratnih sredstava MSP

NACIONALNA AGENCIJA ZA REGIONALNI RAZVOJ

Javni poziv za dodelu bespovratnih sredstava

Bespovratna sredstva će se odobravati za:

I grupa aktivnosti:
• uređenje poslovanja u skladu sa zahtevima međunarodnih standarda poslovanja (implementacija standarda, sertifikacija, resertifikacija) i obeležavanje proizvoda „CE“ znakom;
• edukacija menadžmenta i zaposlenih kroz specijalizovane obuke;
• novi dizajn proizvoda i ambalaže;
• elektronska prezentacija preduzeća;

II grupa aktivnosti:
• poboljšanje postojećih i razvoj novih tehnoloških procesa;
• poboljšanje postojećih i razvoj novih proizvoda/usluga;
• testiranje novih proizvoda i
• izrada i implementacija specijalizovanog softvera.

Pravo na dodelu bespovratnih sredstava imaju mala i srednja preduzeća i preduzetnici, koji se bave proizvodnjom ili pružanjem usluga, a koji ispunjavaju sledeće uslove:
• da su u većinskom domaćem privatnom vlasništvu i da su registrovani na teritoriji Republike Srbije;
• da su osnovani najkasnije u maju 2010. godine;
• da uspešno posluju prethodne dve godine i vode poslovne knjige po sistemu dvojnog knjigovodstva;
• da su izmirili obaveze po osnovu poreza i doprinosa;
• da u ovoj godini nisu po istom osnovu koristili podsticajna sredstva drugih državnih institucija.

Sredstva se dodeljuju u iznosu od 50.000,00 do 300.000,00 dinara, za  I grupu aktivnosti, odnosno od 50.000,00 do 500.000,00 dinara, za II grupu aktivnosti.

Nacionalna agencija za regionalni razvoj će na osnovu ugovora sa korisnikom sredstava refundirati iznos do 50% od ukupnog iznosa projekta bez PDV-a.

Ukupna raspoloživa sredstva za realizaciju Programa iznose 32.000.000,00 dinara.

Sredstva se dodeljuju malim i srednjim preduzećima i preduzetnicima u skladu sa čl. 95, 96. i 97. Uredbe o pravilima za dodelu državne pomoći („Službeni glasnik RS“, br. 13/10 i 100/11).

Rok za podnošenje prijava je 04. jun 2012. godine.

Program, uputstvo, pravila za ocenjivanje, prijava i drugi prateći obrasci dostupni su na elektronskim stranama Nacionalne agencije za regionalni razvoj, na adresi www.narr.gov.rs i u štampanom obliku u akreditovanim regionalnim razvojnim agencijama i agenciji koja je posebnim ugovorom angažovana u realizaciji ovog programa za region grada Beograda.

Za detaljnije informacije možete se obratiti Nacionalnoj agenciji za regionalni razvoj na brojeve telefona: 019/445-364, 019/445-311, 011/2060-829 i  011/2060-832.

Prijave se podnose lično ili preporučenom poštom najbližoj akreditovanoj regionalnoj razvojnoj agenciji, odnosno agenciji koja je ugovorom angažovana za realizaciju programa:

  • Regionalna agencija za razvoj Istočne Srbije „RARIS“ d.o.o.; Trg Oslobođenja 1, Zaječar; tel: 019/426-376; 426-377; e-mail: office@raris.org; www.raris.org
  • Regionalni centar za društveno ekonomski razvoj – Banat d.o.o.; Čarnojevićeva 1, Zrenjanin; tel: 023/510-567; 561-064; e-mail: office@rcrbanat.rs , www.rcrbanat.rs
  • Centar za razvoj Jablaničkog i Pčinjskog okruga d.o.o.; Vlajkova 199, Leskovac; tel: 016/233-440; e-mail: info@centarzarazvoj.org , www.centarzarazvoj.org
  • Regionalna agencija za prostorni i ekonomski razvoj Raškog i Moravičkog okruga d.o.o.; Cara Dušana 49, Kraljevo; tel: 036/397-777; e-mail: office@kv-rda.org , www.kv-rda.org
  • Oblasna razvojna asocijacija „JUG“ d.o.o.; Obrenovićeva 17/1, Niš; tel: 018/515-447; 522-659; e-mail: info@ora-jug.rs , www.ora-jug.rs
  • Regionalna razvojna agencija – Zlatibor d.o.o.; Petra Ćelovića bb, Užice; tel: 031/523-065; 510-098; e-mail: office@rrazlatibor.co.rs , www.rrazlatibor.co.rs
  • Regionalna razvojna agencija Bačka; Bulevar Mihajla Pupina 20/II, Novi Sad; tel: 021/557-781; e-mail: office@rda-backa.rs , www.rda-backa.rs
  • Regionalna razvojna agencija Srem, Glavna br.172, Ruma; tel: 022/470-910; e-mail: info@rrasrem.rs , www.rrasrem.rs
  • Regionalna razvojna agencija Sandžaka – SEDA, 7. juli bb, Novi Pazar; tel: 020/332-700; e-mail: office@seda.org.rs , www.seda.org.rs
  • Regionalni centar za razvoj malih i srednjih preduzeća i preduzetništva – Beograd, d.o.o., Topličin venac 11/4, Beograd, tel: 011/2186-730; 011/2186-740; e-mail: office@mspbg.rs , www.mspbg.rs

Link

Raspisan konkurs za mlade preduzetnike/preduzetnice

BIZNIS MLADIH SRBIJE

Raspisan konkurs za mlade preduzetnike/preduzetnice

Program Biznis mladih Srbije poziva mlade preduzetnike i preduzetnice uzrasta do 35 godina da se prijave za podršku iskusnih menadžera – biznis mentora koji će im volonterski pomoći da razviju poslovanje i preduzetnički potencijal radeći sa njima tokom minimum godinu dana, dva do četiri sata mesečno.

Mladim preduzetnicima i preduzetnicima će se u okviru programa pružiti mogućnost i da prođu kroz specijalizovane obuke potrebne za kvalitetno vođenje posla.

Ko može da se prijavi?
Mladi preduzetnici i preduzetnice:
•    Uzrasta do 35 godina;
•    Koji imaju registrovano preduzeće na teritoriji gradova i opština: Niš, Merošina, Doljevac, Gadžin Han, Leskovac, Novi Sad, Beočin, Sremski Karlovci, Temerin, Gornji Milanovac, Čačak, Kraljevo, Vrnjačka Banja, Raška, Subotica, Sombor i Kanjiža
•    Koji su registrovali preduzeće u Agenciji za privredne registre od 01.01.2010. godine i kasnije.

Prednost prilikom selekcije imaće korisnici subvencija za samozapošljavanje Nacionalne službe za zapošljavanje, inovativni biznisi, delatnosti koje imaju potencijal razvoja, kao i preduzetnici koji u narednih godinu dana planiraju zapošljavanje novih radnika uzrasta do 30 godina.

Kako se prijaviti
Popunite Prijavni formular koji možete preuzeti na dnu strane i popunjeni formular pošaljite elektronskim putem, s naznakom „Prijava za biznis mentorstvo“, na odgovarajuću e-mail adresu:
•    za Kraljevo, Čačak, Gornji Milanovac, Vrnjačku Banju i Rašku: infokv@biznismladihsrbije.org;
•    za Niš, Leskovac, Merošinu, Doljevac i Gadžin Han: infonis@biznismladihsrbije.org
•    za Novi Sad, Temerin, Beočin i Sremske Karlovce: infons@biznismladihsrbije.org
•    za Suboticu Sombor i Kanjižu: infosu@biznismladihsrbije.org

Prijavu možete poslati i poštom na adresu SMart kolektiv, Alekse Nenadovića 34, 11000 Beograd.

Proces selekcije
Administrativnu proveru pristiglih prijava obaviće regionalni koordinatori programa. Finalnu selekciju korisnika na osnovu zadatih kriterijuma obaviće selekcione komisije formirane od predstavnika radnih grupa za zapošljavanje mladih (predstavnici/ce lokalne samouprave, Nacionalne službe za zapošljavanje, poslovnih udruženja i drugi) u 4 međuopštinska partnerstva u kojima se program sprovodi. Odabrani korisnici biće obavešteni o prijemu u program elektronskim putem.

Od trenutka prijema u program do početka rada sa mentorom i poziva na obuke može proći do dva meseca. Mentorski rad sa mladim preduzetnicima odvijaće se prema dinamici unapred utvrđenoj između mentora i preduzetnika, a trajaće minimum godinu dana.

Kontakt osobe za dodatne informacije:

  • za Kraljevo, Čačak, Gornji Milanovac, Vrnjačku Banju i Rašku – Vojo Lučić, 034/362-700, 063/161-4705, infokv@biznismladihsrbije.org;
  • za Niš, Leskovac, Merošinu, Doljevac i Gadžin Han – Milivoje Jovanović, 064/113-1852, infonis@biznismladihsrbije.org
  • za Novi Sad, Temerin, Beočin i Sremske Karlovce – Vladimir Kozbašić, 063/533-467, infons@biznismladihsrbije.org
  • za Suboticu Sombor i Kanjižu – Boris Saulić, 065/853-8528, infosu@biznismladihsrbije.org

Konkurs je otvoren do 20. maja 2012. godine.

Prijavni formular

Link

Konkurs za odobravanje garancija za obezbeđenje kredita namenjenih finansiranju nabavke nove opreme malim i srednjim privrednim društvima, preduzetnicima i zemljoradničkim zadrugama

GARANCIJSKI FOND AP VOJVODINE

Konkurs za odobravanje garancija za obezbeđenje kredita namenjenih finansiranju nabavke nove opreme malim i srednjim privrednim društvima, preduzetnicima i zemljoradničkim zadrugama – GARANTNI POTENCIJAL 200.000.000 RSD –

1. Osnovni cilj izdavanja garancija je stvaranje preduslova za lakši pristup kreditnim linijama poslovnih banaka, privrednim društvima (malim i srednjim), preduzetnicima i zemljoradničkim zadrugama koja posluju najmanje tri godine, radi obezbeđenja nedostajućih finansijskih sredstava za razvojne projekte, sa ciljem podsticanja privredne aktivnosti, i podrške kreiranju novih radnih mesta.

2. Pravo učešća na Konkursu imaju privredna društva (mala i srednja), zemljoradničke zadruge u većinskom privatnom vlasništvu i preduzetnici koja ispunjavaju sledeće uslove:

  • Poslovno sedište na teritoriji Autonomne Pokrajine Vojvodine;
  • Podržani projekat mora biti realizovan na teritoriji AP Vojvodine;
  • Poslednja dva pozitivna finansijska izveštaja;
  • Podnosilac zahteva posluje najmanje 3 godine ili pripada grupi povezanih pravnih lica koje posluju više od 3 godine, gde zahtev može podneti samo jedno od pravnih lica koje se, prema pozitivnim zakonskim propisima, smatra povezanim pravnim licem;
  • Nema dospelih neizmirenih obaveza prema Banci i Fondu;
  • Uredna kreditna istorija (bez iskaza docnje u Izveštaju kreditnog biroa duže od 60 dana u poslednjih 6 meseci u materijalno značajnom iznosu, 10.000 RSD za pravna lica i 1.000 RSD za preduzetnike);
  • Najviše 15 dana blokade u poslednjih godinu dana;
  • ostali minimalni uslovi definisani aktima poslovne politike Banke.

3. Po ovom Konkursu garantovaće se za kredite odobrene za nabavku opreme, za sledeće oblasti privredne delatnosti:

– proizvodnja i prerada,
– turizam,
– proizvodne usluge.

Po ovom Konkursu neće se finansirati nabavka putničkih vozila i opremanje ugostiteljskih objekata. Zahtev za odobravanje kredita i garancije sa dokumetacijom podnosi se u svim poslovnim jedinica RAZVOJNE BANKE VOJVODINE A.D. NOVI SAD, na teritoriji AP Vojvodine.

4. Po ovom Konkursu garancije će se izdavati na iznos 60 % ukupnog potraživanja Banke po kreditu (glavni dug uvećan za redovnu kamatu i eventualnu zateznu kamatu), odobrenom pod sledećim uslovima:

  • Rok otplate kredita: do 5 godina;
  • Period mirovanja otplate kredita: do 6 meseci, koji se uključuje u rok otplate kredita;
  • Iznos kredita: od 5.000 EUR do 100.000 EUR u dinarskoj protivvrednosti po zvaničnom srednjem kursu NBS na dan puštanja kredita u korišćenje;
  • Kamatna stopa: NKS 7,95% godišnje, fiksno;
  • Otplata kredita: u jednakim mesečnim, tromesečnim, polugodišnjim ili godišnjim anuitetima u zavisnosti od osnovne delatnosti klijenta;
  • Naknada Banke za obradu kreditnog zahteva: 1% od iznosa odobrenog kredita, jednokratno unapred;
  • Naknada Banke za prevremenu otplatu kredita: 0%;
  • Bez učešća i depozita.

Konkurs ostaje otvoren do iskorišćenja garantnog potencijala.

Tekst Konkursa je objavljen na sajtu Garancijskog fonda AP Vojvodine: www.garfondapv.org.rs.

Konkurs za odobravanje garancija za obezbeđenje dugoročnih kredita za nabavku nove poljoprivredne mehanizacije

GARANCIJSKI FOND AP VOJVODINE

Konkurs za odobravanje garancija za obezbeđenje dugoročnih kredita za nabavku nove poljoprivredne mehanizacije – garantni potencijal do 400.000.000,00 dinara –

Osnovni cilj izdavanja garancija Garancijskog fonda AP Vojvodine je stvaranje preduslova za lakši pristup kreditnim linijama banaka, pod povoljnijim uslovima u odnosu na tržišne, a koje su namenjene za kreditiranje fizičkih lica – poljoprivrednika koji su nosioci registrovanih porodičnih poljoprivrednih gazdinstava sa prebivalištem na teritoriji Autonomne Pokrajine Vojvodine, za nabavku nove poljoprivredne mehanizacije.

Po ovom Konkursu garantovaće se za kredite odobrene za nabavku:
– kombajna,
– traktora,
– drugih samohodnih poljoprivrednih mašina,
– priključnih poljoprivrednih mašina i
– opreme;

Pravo učešća na konkursu imaju fizička lica – POLJOPRIVREDNICI – nosioci registrovanih porodičnih poljoprivrednih gazdinstava, koji ispunjavanju sledeće minimalne uslove:
• prebivalište na teritoriji Autonomne Pokrajine Vojvodine,
• otvoren namenski tekući račun u banci kreditoru i prijavljen Upravi za agrarna plaćanja kao namenski tekući račun registrovanog porodičnog poljoprivrednog gazdinstva,
• manje od 70 godina života na dan otplate poslednjeg anuiteta.

Učesnik konkursa svoju zainteresovanost za izdavanje garancija Garancijskog fonda AP Vojvodine izražava putem podnošenja Prijave na konkurs za odobravanje garancije (u daljem tekstu: Prijava).

Obrazac Prijave za učešće na konkursu može se podići u kancelariji Garancijskog fonda AP Vojvodine u Novom Sadu, Hajduk Veljkova br. 11, 6. sprat (Master centar Novosadskog sajma), radnim danom od 9 do 15 časova ili preuzeti sa sajta Garancijskog fonda AP Vojvodine.

Na ime pokrića troškova sprovođenja konkursa, učesnik konkursa uplaćuje iznos od 4.000,00 dinara na tekući račun Garancijskog fonda AP Vojvodine broj: 335-17051-24.

Konkurs ostaje otvoren do iskorišćenja garantnog potencijala, a za kredite pod tačkoma 4.2. prijave se mogu podneti do 15. oktobra 2012. godine.

Dodatne informacije mogu se dobiti radnim danom u Garancijskom fondu u Novom Sadu, Hajduk Veljkova br.11, 6. sprat (Master centar Novosadskog sajma) i na telefon: (021) 489-37-00.

Tekst Konkursa je objavljen i na sajtu Garancijskog fonda AP Vojvodine www.garfondapv.org.rs

Konkurs za odabir gradova/opština – podizanje kapaciteta novih lokalnih inicijativa mladih

GRUPA “HAJDE DA…”, uz finansijsku podršku Olof Palme International Center-a, realizuje projekat “Inicijativa za podsticanje autentičnog aktivizma, kroz podršku većoj odgovornosti organizacija civilnog društva u Srbiji i podršku novim i svežim inicijativama mladih” i u okviru njega raspisuje:

Konkurs za odabir gradova/opština u Srbiji u kojima će u toku 2012. godine biti sprovedeni intenzivni programi obuke namenjeni podizanju kapaciteta novih lokalnih inicijativa mladih

Cilj projekta
Opšti cilj projekta je podrška novim lokalnim inicijativama mladih i podrška autentičnom lokalnom aktivizmu, kao glavnom pokretaču sprovođenja omladinske politike i osnivanja novih organizacija civilnog društva i/ili lokalnih pokreta.

O konkursu
U skladu sa ciljevima projekta, Grupa “Hajde da…” iz Beograda raspisuje konkurs za gradove/opštine/kancelarije za mlade da se prijave za učešće na projektu. Ovaj javni konkurs je raspisan kako bi sve opštine/gradovi imale jednake mogućnosti da budu uključene i na taj način, bile izabrane u transparentnom procesu.

Pravo učešća na Konkursu imaju sve opštine i gradovi na teritoriji Srbije koji žele da nastave odgovornu stratešku brigu o mladima u svojoj zajednici i koji na navedene adrese i u navedenom roku dostave popunjeni Upitnik koji se nalazi u prilogu. Kriterijum za odabir kancelarije za mlade, tj. opštine/ grada biće kvantitativne i kvalitativne ocene sledećih pokazatelja:

1.    da li kancelarija za mlade/grad/opština koja se prijavi za obuke ima kapacitet da  (uz pomoć Grupe Hajde da…) organizuje sve programe obuke za svoje saradnike, partnere i korisnike?

2.    spremnost opštine / grada da učestvuje u svim aktivnostima i sufinansira deo aktivnosti (detaljne informacije nalaze se u Dokumentu 2. Ugovor o poslovno-tehničkoj saradnji, član 4.) u okviru ovog projekta?

Pravo učešća na Konkursu imaju sve opštine i gradovi koji žele da nastave odgovornu stratešku brigu za mlade u svojoj zajednici

Sve dokumente je potrebno dostaviti i elektronski i u štampanom formatu (putem pošte ili lično) najkasnije do 21. maja 2012. godine.

Putem maila poslati elektronske verzije svih dokumenta (kao i eventualna pitanja) na e-mail adresu suzana@hajdeda.org.rs

Poštom je potrebno poslati štampane (potpisane i pečatom overene verzije) na adresu:
Grupa “Hajde da…”, Knez Danilova 12/84, 11000 Beograd.

Sve potrebne dokumente možete preuzeti ovde

Link

Konkurs za dodelu kredita za nabavku nove poljoprivredne mehanizacije

POKRAJINSKI FOND ZA RAZVOJ buy cialis 5mg POLJOPRIVREDE

Konkurs za dodelu kredita za nabavku nove poljoprivredne mehanizacije (pogonske, priključne)   u poljoprivredi u 2012. godini

Pokrajinski fond za razvoj poljoprivrede objavljuje dodelu kredita namenjenih za nabavku nove poljoprivredne mehanizacije (pogonske, priključne).

Sredstva će se dodeljivati poljoprivrednim gazdinstvima – fizičkim i pravnim licima sa područja AP Vojvodine, upisanim u Registar poljoprivrednih gazdinstava.

Krediti će biti odobravani sa kamatnom stopom od 2,0% na godišnjem nivou, uz primenu valutne klauzule, i to na sledeći način:

o    Kreditiraće se nabavka pogonske i priključne mehanizacije
o    Maksimalan iznos kredita 20.000 evra
o    Fond neće odobravati kredit u iznosu manjem od 1.000 evra,
o    Za pogonske mašine grejs period u trajanju od 6 meseci uz učešće od 20%, za vreme grejs perioda obračunavaće se interkalarna kamata,
o    Za priključne mašine grejs period u trajanju od od 6 meseci, bez učešća, za vreme grejs perioda obračunavaće se interkalarna kamata,
o    rok otplate kredita 48 meseci,
o    otplata će se vršiti u šestomesečnim anuitetima, prva rata se uplaćuje po isteku grejs perioda (ukupno 9 rata).

Kredit će biti realizovan tako što će Fond uplatiti iznos odobrenog kredita dobavljaču mehanizacije koju bude odabrao učesnik konkursa.

Prioritet u dodeli kredita imaće učesnici konkursa sa predračunima  proizvođača mehanizacije i zastupnika stranih firmi  sa ovlašćenim servisom.

Prijave se mogu preuzeti u  Pokrajinskom fondu za razvoj poljoprivrede u Novom Sadu, lokalnim opštinskim kancelarijama Fonda za razvoj AP Vojvodine, kao i na sajtu: www.fondpolj.vojvodina.gov.rs

Pored popunjene prijave, učesnici konkursa dužni su da podnesu i sledeću dokumentaciju:
–    originalni predračun sa specifikacijom mehanizacije iskazanom u dinarskom iznosu kao i dokaz o zastupništvu i mogućnosti servisiranja iste (Napomena:Fond neće prihvatati izmene predračuna u toku trajanja konkursa);
–    original vlasničkog lista za nekretnine ne stariji od 15 dana,na koji se može staviti hipoteka u korist Fonda u jedan i po puta većoj vrednosti od odobrene vrednosti kredita; (napomena; podnosilac prijave ne mora biti i vlasnik nekretnine koja će se staviti pod hipoteku) ili u slučaju bankarske garancije pismo o namerama izdavanja garancije;
–    kao instrument obezbeđenja kod pogonskih mašina može biti i sama mašina koja je predmet kupovine
–    izvod iz regitstra poljoprivrednih gazdinstava – podaci o poljoprivrednom gazdinstvu;
–    potvrdu nadležnog organa o izmirenosti obaveza po osnovu poreza i ostalih javnih prihoda, na stariju od 30 dana (za podnosioca prijave,za vlasnika i za svakog suvlasnika na nekretnini)
–    fotokopija lične karte ( za podnosioca prijave,za vlasnika i za svakog suvlasnika na nekretnini)
–    procena vrednosti kuće izdata od strane ovlašćenog procenitelja sa fotografijama (ukoliko je predmet hipoteke stambeni objekat).
–    Kredit će se realizovati u skladu sa planiranim sredstvima.

Konkurs je otvoren od 16. aprila 2012. do 30. aprila 2012. godine. Nepotpune i neblagovremene prijave se neće uzeti u razmatranje.

Prijavu sa traženom dokumentacijom dostaviti isključivo poštom na adresu:
Pokrajinski fond za razvoj poljoprivrede
21000 Novi Sad
Bulevar Mihajla Pupina 6
sa naznakom ” Za konkurs”

Sve dodatne informacije mogu se dobiti na telefon: 021/557-451

Tekst konkursa i prijavu možete preuzeti na sajtu Pokrajinskog fonda za razvoj poljoprivrede: www.fondpolj.vojvodina.gov.rs

Konkurs za dodelu kredita za nabavku novih protivgradnih mreža u višegodišnjim zasadima voća i vinograda

POKRAJINSKI FOND ZA RAZVOJ POLJOPRIVREDE

Konkurs za dodelu kredita za nabavku novih protivgradnih mreža u višegodišnjim zasadima voća i vinograda u 2012. godini

Pokrajinski fond za razvoj poljoprivrede objavljuje dodelu kredita namenjenih za nabavku novih protivgradnih mreža u višegodišnjim zasadima voća i vinograda u 2012 godini.

Sredstva će se dodeljivati poljoprivrednim gazdinstvima –  fizičkim licima sa područja AP Vojvodine,upisanim u Registar poljoprivrednih gazdinstava.

Krediti će biti odobravani sa kamatnom stopom od 2,0% na godišnjem nivou, uz primenu valutne klauzule i to na sledeći način:
–    maksimalan iznos kredita 15.000 evra,
–    rok otplate 24 meseci,
–    grejs period traje 12 meseci i uključuje se u rok otplate, za vreme grejs perioda  obračunava se interkalarna kamata,
–    otplata se vrši u šestomesečnim anuitetima, prva rata se uplaćuje po isteku grejs perioda (ukupno 3 rate),

Kredit će biti realizovan tako što će Fond uplatiti iznos odobrenog kredita dobavljaču opreme koju bude odabrao učesnik konkursa.

Prioritet u dodeli  kredita imaće učesnici konkursa sa predračunom ovlašćenog dobavljača opreme kao i učesnici koji do sada nisu koristili kredite Fonda.

Prijave se mogu preuzeti u  Pokrajinskom fondu za razvoj poljoprivrede u Novom Sadu, lokalnim opštinskim kancelarijama Fonda za razvoj AP Vojvodine, kao i na sajtu: www.fondpolj.vojvodina.gov.rs

Pored popunjene prijave, učesnici konkursa dužni su da podnesu i sledeću dokumentaciju:
–    originalni predračun sa specifikacijom opreme iskazan u dinarskom iznosu (Napomena: Fond neće prihvatati izmene predračuna u toku trajanja konkursa);
–    original vlasničkog lista za nekretnine ne stariji od 15 dana, na koji se može staviti hipoteka u korist Fonda, u jedan i po puta većoj vrednosti od odobrene vrednosti kredita, (napomena; podnosilac prijave ne mora biti i vlasnik nekretnine koja će se staviti pod hipoteku) ili u slučaju bankarske garancije pismo o namerama izdavanja garancije;
–    izvod iz registra poljoprivrednih gazdinstava – podaci o poljoprivrednom gazdinstvu;
–    potvrdu poreske uprave o izmirenosti obaveza po osnovu katastarskog prihoda, ne stariju od 30 dana (za podnosioca prijave, za vlasnika nekretnine i za svakog suvlasnika na nekretini);
–    fotokopija lične karte (za podnosioca prijave, za vlasnika nekretnine i za svakog suvlasnika na nekretini);
–    procena vrednosti kuće izdate od strane ovlašćenog procenitelja sa fotografijama (ukoliko je predmet hipoteke stambeni objekat).
–    kredit će se realizovati u skladu sa planiranim sredstvima.

Konkurs je otvoren od 16. aprila 2012. do 30. aprila 2012. godine. Nepotpune i neblagovremene prijave se neće uzeti u razmatranje.

Prijavu sa traženom dokumentacijom dostaviti isključivo poštom na adresu:
Pokrajinski fond za razvoj poljoprivrede
21000 Novi Sad
Bulevar Mihajla Pupina 6
sa naznakom ” Za konkurs”

Sve dodatne informacije mogu se dobiti na telefon: 021/557-451

Tekst konkursa i prijavu možete preuzeti na sajtu Pokrajinskog fonda za razvoj poljoprivrede: www.fondpolj.vojvodina.gov.rs

Konkurs za dodelu kredita za izgradnju novih objekata namenjenih skladištenju žitarica

POKRAJINSKI FOND ZA RAZVOJ POLJOPRIVREDE

Konkurs za dodelu kredita za izgradnju novih objekata namenjenih skladištenju žitarica (silosa, podnih skladišta) u 2012. godini

Pokrajinski fond za razvoj poljoprivrede objavljuje dodelu kredita namenjenih za izgradnju novih objekata namenjenih skladištenju žitarica (silosa, podnih skladišta).
Sredstva će se dodeljivati poljoprivrednim gazdinstvima –  fizičkim licima sa područja AP Vojvodine,upisanim u Registar poljoprivrednih gazdinstava.

Krediti će biti odobravani sa kamatnom stopom od 2,0% na godišnjem nivou, uz primenu valutne klauzule i to na sledeći način:
–    maksimalan iznos kredita 20.000 evra,
–    minimalni iznos kredita  10.000 evra,
–    rok otplate 24 meseca,
–    grejs period traje 12 meseci i uključuje se u rok otplate, za vreme grejs perioda obračunava se interkalarna kamata
–    otplata kredita se vrši šestomesečnim anuitetima, prva rata se uplaćuje po isteku grejs perioda (ukupno 3 rate)

Kredit će biti realizovan tako što će Fond uplatiti iznos odobrenog kredita  dobavljaču opreme i izvođaču radova.

Prijave se mogu preuzeti u Pokrajinskom fondu za razvoj poljoprivrede u Novom Sadu, lokalnim opštinskim kancelarijama Fonda za razvoj AP Vojvodine, kao i na sajtu: www.fondpolj.vojvodina.gov.rs

Pored popunjene prijave, učesnici konkursa dužni su da podnesu i sledeću dokumentaciju:
–    originalni predračun dobavljača opreme i izvođača radova iskazan u dinarskom iznosu (Napomena:Fond neće prihvatati izmene predračuna u toku trajanja konkursa); kao i predmer i predračun radova sačinjen od strane preduzeća koje je ovlašćeno-registrovano za tu vrstu delatnosti
–    kod izgradnje silosa i podnih skladišta potrebno je priložiti lokacijsku i građevinsku dozvolu izdatu od strane nadležnog organa uprave, kao i odobrenje za izgradnju;
–    original vlasničkog lista za nekretnine ne stariji od 15 dana, na koji se može staviti hipoteka u korist Fonda, u jedan i po puta većoj vrednosti od odobrene vrednosti kredita, (napomena;podnosilac prijave ne mora biti i vlasnik nekretnine koja će se staviti pod hipoteku) ili u slučaju bankarske garancije pismo o namerama izdavanja garancije;
–    izvod iz registra poljoprivrednih gazdinstava – podaci o poljoprivrednom gazdinstvu;
–    potvrdu poreske uprave o izmirenosti obaveza po osnovu katastarskog prihoda, ne stariju od 30 dana (za podnosioca prijave, za vlasnika nekretnine i za svakog suvlasnika na nekretini);
–    fotokopija lične karte (za podnosioca prijave, za vlasnika nekretnine i za svakog suvlasnika na nekretini);
–    procena vrednosti kuće izdate od strane ovlašćenog procenitelja sa fotografijama (ukoliko je predmet hipoteke stambeni objekat).
–         kredit će se realizovati u skladu sa planiranim sredstvima.

Konkurs je otvoren od 16. aprila 2012. do 16. oktobra 2012. godine. Nepotpune i neblagovremene prijave se neće uzeti u razmatranje.

Prijavu sa traženom dokumentacijom dostaviti isključivo poštom na adresu:
Pokrajinski fond za razvoj poljoprivrede
21000 Novi Sad
Bulevar Mihajla Pupina 6
sa naznakom ” Za konkurs”
Sve dodatne informacije mogu se dobiti na telefon: 021/557-451

Tekst konkursa i prijavu možete preuzeti na sajtu Pokrajinskog fonda za razvoj poljoprivrede: www.fondpolj.vojvodina.gov.rs

Konkurs za dodelu kredita za nabavku kvalitetne teladi za tov

POKRAJINSKI FOND ZA RAZVOJ POLJOPRIVREDE

Konkurs za dodelu kredita za nabavku kvalitetne teladi za tov u 2012. godini

Pokrajinski fond za razvoj poljoprivrede objavljuje dodelu kredita namenjenih za nabavku kvalitetne teladi za tov  u 2012 godini.

Sredstva će se dodeljivati poljoprivrednim gazdinstvima –  fizičkim licima sa područja AP Vojvodine,upisanim u Registar poljoprivrednih gazdinstava.

Krediti će biti odobravani sa kamatnom stopom od 2,0% na godišnjem nivou, uz primenu valutne klauzule i to na sledeći način:
–    maksimalan iznos kredita 15.000 evra,
–    Fond neće odobravati kredit u iznosu manjem od 5.000 evra,
–    rok otplate 12 meseci,
–    korisnik kredita se obavezuje da celokupan iznos vrati jednokratno nakon isteka kredita

Kredit će biti realizovan tako što će Fond uplatiti iznos odobrenog kredita  registrovanom dobavljaču kvalitetne teladi za tov koju bude odabrao učesnik konkursa.

Prijave se mogu preuzeti u Pokrajinskom fondu za razvoj poljoprivrede u Novom Sadu, lokalnim opštinskim kancelarijama Fonda za razvoj AP Vojvodine, kao i na sajtu: www.fondpolj.vojvodina.gov.rs

Pored popunjene prijave, učesnici konkursa dužni su da podnesu i sledeću dokumentaciju:
–    originalni predračun registrovanog dobavljača kvalitetne teladi za tov iskazanom u dinarskom iznosu (Napomena:Fond neće prihvatati izmene predračuna u toku trajanja konkursa);
–    original vlasničkog lista za nekretnine ne stariji od 15 dana, na koji se može staviti hipoteka u korist Fonda, u jedan i po puta većoj vrednosti od odobrene vrednosti kredita, (napomena;podnosilac prijave ne mora biti i vlasnik nekretnine koja će se staviti pod hipoteku) ili u slučaju bankarske garancije pismo o namerama izdavanja garancije;
–    izvod iz registra poljoprivrednih gazdinstava – podaci o poljoprivrednom gazdinstvu;
–    potvrdu poreske uprave o izmirenosti obaveza po osnovu katastarskog prihoda, ne stariju od 30 dana (za podnosioca prijave, za vlasnika nekretnine i za svakog suvlasnika na nekretini);
–    fotokopija lične karte (za podnosioca prijave, za vlasnika nekretnine i za svakog suvlasnika na nekretini);
–    procena vrednosti kuće izdate od strane ovlašćenog procenitelja sa fotografijama (ukoliko je predmet hipoteke stambeni objekat).
–    kredit će se realizovati u skladu sa planiranim sredstvima.

Konkurs je otvoren od 16. aprila 2012. do 30. aprila 2012. godine. Nepotpune i neblagovremene prijave se neće uzeti u razmatranje.

Prijavu sa traženom dokumentacijom dostaviti isključivo poštom na adresu:
Pokrajinski fond za razvoj poljoprivrede
21000 Novi Sad
Bulevar Mihajla Pupina 6
sa naznakom ” Za konkurs”

Sve dodatne informacije mogu se dobiti na telefon: 021/557-451
Tekst konkursa i prijavu možete preuzeti na sajtu Pokrajinskog fonda za razvoj poljoprivrede: www.fondpolj.vojvodina.gov.rs

Konkurs u okviru druge faze programa „Kalendar ljudskih prava 2012”

MINISTARSTVO ZA LJUDSKA I MANJINSKA PRAVA, DRŽAVNU UPRAVU I LOKALNU SAMOUPRAVU

Konkurs u okviru druge faze programa „Kalendar ljudskih prava 2012”

Ministarstvo za ljudska i manjinska prava, državnu upravu i lokalnu samoupravu, Uprava za ljudska i manjinska prava, raspisuju Konkurs za projekte udruženja radi unapređenja i zaštite ljudskih prava u Republici Srbiji za drugu fazu programa „Kalendar ljudskih prava 2012”

Konkurs se raspisuje za dodelu finansijskih sredstava udruženjima, savezima udruženja, fondacijama i zadužbinama (u daljem tekstu: udruženja) registrovanim na teritoriji Republike Srbije, koja predlog projekta podnose u saradnji sa najmanje još dva udruženja. Finansijska sredstva biće dodeljena udruženjima koja dostave predloge projekata Ministarstvu za ljudska i manjinska prava, državnu upravu i lokalnu samoupravu, Upravi za ljudska i manjinska prava, a kojima se ostvaruju sledeći ciljevi:

1. Podsticanje pozitivnog delovanja šire društvene zajednice prema pojedinim grupama građana, kao što su: pripadnici nacionalnih  manjina; osobe sa invaliditetom; žene; deca i mladi; grupe ugrožene na osnovu rodnog identiteta i seksualne orijentacije, i druge ranjive grupe građana.

2.  Borba protiv diskriminacije i podizanje svesti javnosti o značaju tolerancije, ravnopravnosti i poštovanja različitosti.

3. Unapređenje i zaštita ljudskih prava u kontekstu obeležavanja međunarodnih praznika i datuma u skladu s programom „Kalendar ljudskih prava 2012”,  koji promoviše Ministarstvo za ljudska i manjinska prava, državnu upravu i lokalnu samoupravu, Uprava za ljudska i manjinska prava. Reč je o programu koji podrazumeva da svaki mesec u godini bude posvećen, odnosno obeležen nizom aktivnosti koje će doprineti unapređenju položaja određene grupe/manjine, promociji vrednosti i načela neotuđivosti osnovnih ljudskih prava. Izbor oblasti/teme prati međunarodne praznike Ujedinjenih nacija kao i druge praznike koji se obeležavaju na međunarodnom nivou.

Rok za podnošenje prijava je 03.05.2012. godine do 16:30 časova.