Arhiva ‘Konkursi’

Konkurs za sufinansiranje projekata proizvodnje medijskih sadržaja iz oblasti javnog informisanja u 2018. godini – opština Kanjiža

OPŠTINA KANJIŽA

Konkurs za sufinansiranje projekata proizvodnje medijskih sadržaja iz oblasti javnog informisanja u 2018. godini

I NAMENA SREDSTAVA I IZNOS
Sredstva za sufinansiranje projekata proizvodnje medijskih sadržaja iz oblasti javnog informisanja iz budžeta opštine Kanjiža za 2018. godinu dodeljuju se u visini od 2.810.000,00 dinara.
Sredstva iz prethodnog stava dodeljuju se za sufinansiranje projekata proizvodnje medijskih sadržaja koji doprinose
– ostvarivanju i unapređivanju javnog interesa u oblasti javnog informisanja sa prioritetom istinitog, nepristrasnog, pravovremenog i potunog informisanja građana opštine Kanjiža, očuvanja kulturnog identiteta na teritoriji opštine, zaštiti i razvoju ljudskih prava i demokratije, unapređivanju pravne i socijalne države, slobodnom razvoju ličnosti i zaštiti dece i mladih, razvoji kulturnog i umetničkog stvaralaštva; razvoju obrazovanja, uključujući i medijsku pismenost kao deo obrazovnog sistema; razvoju nauke, sporta i fizičke kulture; zaštiti životne sredine i zdravlja ljudi; unapređivanju medijskog i novinarskog profesionalizma i ostalih medijskih sadržaja koji doprinose zadovoljavanju potreba građana za informacijama i sadržajima iz svih oblasti života, bez diskriminacije;
– ostvarivanju, unapređivanju i podizanju kvaliteta informisanja pripadnika nacionalnih manjina, i to istinitog, nepristrasnog, pravovremenog i potunog informisanja na maternjem jeziku; očuvanja kulturnog i jezičkog identiteta i podsticanja stvaralaštva u svim oblastima javnog života pripadnika nacionalnih manjina koje žive na teritoriji opštine Kanjiža.

II PRAVO UČEŠĆA
Pravo učešća na Konkursu ima:

1. izdavač medija koji je upisan u Registar medija, odnosno Registar javnih glasila kod Agencije za privredne registre, a ima sedište, odnosno proizvodi programski sadržaj koji je dostupan na teritoriji opštine Kanjiža u trajanju od najmanje godinu dana
2. pravno lice, odnosno preduzetnik koji se bavi proizvodnjom medijskih sadržaja i koji priloži dokaz da će sufinansiran medijski sadržaj biti realizovan putem medija koji je upisan u registar medija, ima sedište odnosno proizvodi programski sadržaj koji je dostupan na teritoriji opštine Kanjiža u trajanju od najmanje godinu dana.

Pravo učešća na Konkursu nemaju izdavači koji se finansiraju iz javnih prihoda.

Pravo učešća na Konkursu nemaju lica koja su u prethodnom periodu dobila sredstva od opštine Kanjiža namenjena projektnom sufinansiranju, a nisu na vreme i u propisanoj formi podnela izveštaj o realizaciji projekta. Učesnik Konkursa može konkurisati samo sa jednim projektom. Izdavač više medija ima pravo učešća na Konkursu s jednim projektom za svaki medij.

Učesnik konkursa može podneti zahtev za sufinansiranje najviše do 80% vrednosti projekta. Učesnik konkursa koji je u tekućoj kalendarskoj godini već koristio sredstva namenjena projektnom sufinansiranju u oblasti javnog informisanja na republičkom, pokrajinskom ili lokalnom nivou, može učestvovati na konkursu za sufinansiranje istog projekta samo još jednom u toj godini, i to u iznosu koji, uz sredstva koja je već dobio, ne prelazi 80% vrednosti projekta.

III KRITERIJUMI ZA OCENU PROJEKATA
Kriterijumi na osnovu kojih će se ocenjivati projekti prijavljeni na Konkurs su:

1. Mera u kojoj je predložena projektna aktivnost podobna da ostvari javni interes u oblasti javnog informisanja sa posebnim naglaskom na korišćenje jezika koji su u službenoj upotrebi na teritoriji opštine Kanjiža:
1.1. u kojoj meri su predložena projektna aktivnost i izloženi ciljevi njene realizacije relevantni za ostvarivanje namene konkursa;

1.2. u kojoj meri je verovatno da će predložene projektne aktivnosti dovesti do ostvarivanja postavljenog cilja (mogu se utvrditi na osnovu načina na koji je objašnjena veza između aktivnosti i ciljeva, preciznosti indikatora uspeha, kvaliteta predloženog metoda evaluacije, prethodnog iskustva ključnih članova projektnog tima i drugih činilaca koje može da odredi organ koji raspisuje konkurs);

1.3. u kojoj meri odnos između predloženih troškova i očekivanih rezultata ukazuje da bi korišćenjem budžetskih sredstava na najracionalniji način bio ostvaren javni interes.

2. Mera pružanja veće garancije privrženosti profesionalnim i etičkim medijskim standardima:

2.1. da li su učesniku konkursa izrečene mere od strane državnih organa, regulatornih tela ili tela samoregulacije u poslednjih godinu dana, zbog kršenja profesionalnih i etičkih standarda.

2.2. dokaz o tome da su nakon izricanja kazni ili mera preduzete aktivnosti koje garantuju da se sličan slučaj neće ponoviti;

Specifični kriterijumi za ocenjivanje projekata su:
1. mera u kojoj projekat doprinosi očuvanju nacionalnog i kulturnog identiteta i jezika nacionalnih zajednica građana koji žive na teritoriji opštine Kanjiža;

2. aktuelnost teme (evropske integracije, zaštita životne sredine, korupcija, siromaštvo, govor mržnje, problem nataliteta, itd.);

3. mera u kojoj predloženi projekat doprinosi unapređenju položaja i ravnopravnosti određenih društvenih grupa: mladih, ekonomski i socijalno ugroženih društvenih grupa, žena, starih, pripadnika LGBT populacije, itd.;

4. mera u kojoj projekat doprinosi unapređenju medijske pismenosti;

5. originalnost teme.

Specifični kriterijumi za ocenjivanje projekata ostvarivanja, unapređivanja i podizanja kvaliteta informisanja pripadnika nacionalnih manjina su:
1. mera u kojoj predloženi projekat doprinosi unapređivanju prava na informisanje pripadnika nacionalnih manjina koji žive na teritoriji opštine Kanjiža na maternjem jeziku
2. mera u kojoj predloženi projekat doprinosi unapređenju stvaralaštva u oblasti kulturnog i jezičkog identiteta nacionalnih manjina koje žive na teritoriji opštine Kanjiža
3. originalnost teme.

IV ROKOVI
Prijave na Konkurs podnose se u roku od 15 dana od dana objavljivanja na internet stranici opštine Kanjiža. Odluka o raspodeli sredstava donosi se najkasnije u roku od 90 dana od dana zaključenja konkursa. Korisnik sredstava je dužan da izveštaj o realizaciji utrošenih sredstava dostavi po okončanju projekta, a najkasnije do 15.01.2019. godine.

V DOKUMENTACIJA
Učesnik konkursa je obavezan da popunjen obrazac za učešće na Konkursu dostavi u četiri primerka. Obrazac je dostupan i na internet strani opštine Kanjiža.

Učesnik Konkursa je obavezan da priloži i kopije sledećih dokumenata u jednom primerku:
1. rešenje o registraciji pravnog lica ili preduzetnika u Agenciji za privredne registre;
2. rešenje o registraciji iz Registra medija odnosno Registra javnih glasila kod Agencije za privredne registre;
3. dozvola za emitovanje radio i/ili TV programa izdata od Regulatornog tela za elektronske medije;
4. overena izjava/saglasnost medija (ili više njih) da će programski sadržaj biti emitovan/objavljen u tom mediju (obavezno samo za pravna lica i preduzetnike registrovane za produkciju televizijskog i radijskog programa);
5. vizuelni prikaz predloženog medijskog sadržaja (trejler, primerak novina, džingl i sl);

VI POZIV ZA UČEŠĆE U RADU KOMISIJE
Pozivaju se novinarska i medijska udruženja, registrovana najmanje tri godine pre datuma raspisivanja Konkursa, da predlože članove konkursne komisije. Pozivaju se i medijski stručnjaci zainteresovani za učešće u radu komisije da se pisanim putem obrate opštini Kanjiža. Uz predlog za članove komisije dostavlja se kratka biografija predloženog lica. Predloge slati do zaključenja Konkursa.

VII OPŠTE INFORMACIJE
Konkurs i Obrazac za prijavu objavljuju se i na internet strani opštine Kanjiža i u lokalnim sredstvima informisanja, gde su vidljivi i dostupni sve vreme trajanja Konkursa. Rešenje o sufinansiranju projekata po raspisanom konkursu, biće objavljeno na internet strani opštine Kanjiža www.kanjiza.rs i dostavljeno svim učesnicima konkursa u elektronskoj formi.

Konkursni materijal se ne vraća. Prijave koje stignu po isteku roka za dostavu prijave ili podnete na pogrešnom obrascu, neće biti razmatrane.

Prijave slati na adresu: Opština Kanjiža, Glavni trg br. 1, 24420 Kanjiža, sa naznakom: „Za Konkurs za sufinansiranje projekata proizvodnje medijskih sadržaja iz oblasti javnog informisanja“. Dodatne informacije se mogu dobiti radnim danom od 08.00 do 14.00 časova na telefon: 024/873-249

Detaljinije

Javni konkurs za finansiranje/sufinansiranje projekata u kulturi u 2018. godini

OPŠTINA KANJIŽA

Javni konkurs za finansiranje/sufinansiranje projekata u kulturi u 2018. godini

Sredstva za finansiranje ili sufinansiranje programa i projekata u kulturi iz budžeta opštine Kanjiža u 2018. godini dodeljuju se u visini od 2.000.000,00 dinara.

Javni konkurs se odnosi na projekte u kulturi iz sledećih oblasti:
1) književnost (stvaralaštvo, prevodilaštvo);
2) muzika (stvaralaštvo, produkcija, interpretacija);
3) likovne, primenjene, vizuelne umetnosti, dizajn i arhitektura;
4) pozorišna umetnost (stvaralaštvo, produkcija i interpretacija);
5) umetnička igra – klasičan balet, narodna igra, savremena igra (stvaralaštvo, produkcija i interpretacija);
6) filmska umetnost i ostalo audio-vizuelno stvaralaštvo;
7) manifestacije vezane za filmsku umetnost i ostalo audio-vizuelno stvaralaštvo;
8) digitalno stvaralaštvo i multimediji;
9) ostala izvođenja kulturnih programa i kulturnih sadržaja (mjuzikl, cirkus, pantomima, ulična umetnost i sl.).

Pravo učešća na konkursu imaju: ustanove, umetnička i druga udruženja registrovana za obavljanje delatnosti kulture, pojedinci (umetnici, saradnici, odnosno stručnjaci u kulturi), kao i drugi subjekti u kulturi, osim ustanova kulture čiji je osnivač opština Kanjiža, a koje se finansiraju shodno članu 74. Zakona o kulturi.

Merila za izbor projekata koji se finansiraju/sufinansiraju iz budžeta opštine Kanjiža određena su u članu 4. Uredbe o kriterijumima, merilima i načinu izbora projekata u kulturi koji se finansiraju i sufinansiraju iz budžeta Republike Srbije, autonomne pokrajine, odnosno jedinica lokalne samouprave („Službeni glasnik Republike Srbije“, br. 105/16).
Kriterijumi na osnovu kojih će se ocenjivati projekti prijavljeni na javni konkurs su:
1) usklađenost projekta sa opštim interesom u kulturi i ciljevima i prioritetima konkursa;
2) kvalitet i sadržajna inovativnost projekta;
3) kapaciteti potrebni za realizaciju projekta i to:
– stručni, odnosno umetnički kapaciteti,
– neophodni resursi;
4) finansijski plan – razrađenost, usklađenost sa planom aktivnosti projekta, ekonomičnost i uključenost više izvora finansiranja;
5) stepen uticaja projekta na kvalitet kulturnog života zajednice.
Nepotpune i neblagovremene prijave, kao i prijave koje nisu u skladu sa uslovima javnog konkursa ne razmatraju se.
Jednokratni projekti koji su već podržani na prethodnim konkursima opštine Kanjiža, neće se razmatrati.
Period realizacije projekta je do 28.02.2019. godine.

Uz obrazac prijave na javni konkurs dostavlja se:
1. Podatak o podnosiocu prijave (dokaz o registraciji kod nadležnog organa);
2. Profesionalna biografija u slučaju pojedinca;
3. Detaljno razrađen opis projekta:
4. Dokaz o partnerstvu i saradnji (ugovor, sporazum, i sl.);
5. Spisak učesnika projekta i bar jedna profesionalnu biografiju;
6. Detaljno razrađen budžet;
7. Dodatna vizuelna i audio dokumentacija o prethodnim projektima (ako postoji), kao i za projekat sa kojim se konkuriše.

Posebni zahtevi:
• U oblasti izdavaštva neophodno je dostaviti jednu preporuku ili recenziju i kontakt osobe koja je dala tu preporuku ili recenziju;
• Kod filmskog i pozorišnog stvaralaštva potrebno je dostaviti scenario;
• Kod manifestacija i festivala neophodno je dostaviti detaljan program i spisak učesnika;
• Za projekte u oblasti kulturne razmene i međunarodne saradnje pozivno pismo;

U obzir će se uzimati samo prijave koje su dostavljene isključivo poštom, na adresu: OPŠTINA KANJIŽA, GLAVNI TRG 1, 24420 KANJIŽA, sa naznakom „Javni konkurs za finansiranje/sufinansiranje projekata iz oblasti kulture za 2018. godinu“.

Javni konkurs je otvoren od 26. marta 2018. do 24. aprila 2018. godine.

Dodatne informacije se mogu dobiti na telefon: 064-806-2073. Kontakt osoba: Anita Njilaš Leonov.

Detaljnije

Javni konkurs za finansiranje projekata nevladinih organizacija iz budžeta opštine Kanjiža za 2018. godinu

OPŠTINA KANJIŽA

Javni konkurs za finansiranje projekata nevladinih organizacija iz budžeta opštine Kanjiža za 2018. godinu

Sredstva za finansiranje projekata nevladinih organizacija iz budžeta opštine Kanjiža za 2018. godinu dodeljuju se u ukupnom iznosu od 11.000.000 dinara, prema sledećem:

1) 9.000.000 dinara za finansiranje projekata nevladinih organizacija U SLEDEĆIM OBLASTIMA:

1. aktivnosti koje se odnose na jačanje saradnje između vladinog, nevladinog i biznis sektora
2. podsticanja i razvoja privrednih delatnosti (turizam, poljoprivreda, zanatstvo, stari i retki zanati, zadrugarstvo i dr)
3. razvoj lokalne zajednice
4. ekologije, zaštite životne sredine i zdravlja građana
5. afirmisanja ljudskih i manjinskih prava
6. programa za obrazovanje
7. programa za omladinu
8. programa za stara lica
9. afirmisanja demokratizacije lokalne sredine
10. razvoja civilnog društva
11. socijalno-humanitarne aktivnosti (podrška socijalno ugroženim građanima, podrška starim i osobama sa invaliditetom, podrška osobama ometenim u razvoju i dr.)
12. kulturne baštine, negovanja istorijskih tekovina
13. volonterstva
14. zaštite boraca ratnih vojnih i civilnih invalida
15. zaštite i pomoći licima lečenih od bolesti zavisnosti
16. aktivnosti penzionerskih organizacija
17. neformalnog obrazovanja
18. afirmisanja ženskih prava
19. za razvoj javnog informisanja
20. drugi sadržaji koji doprinose ubrzanom razvoju opštine Kanjiža i afirmaciji građanskog aktivizma

2) 2.000.000,00 dinara za finansiranje projekata nevladinih organizacija U OBLASTI POLJOPRIVREDE (organizovanje manifestacija, izdavanje informacionih biltena, seoski turizam, edukacija i stručno savetovanje, marketing, prekogranična saradnja, učešće na sajmovima, podsticanje samoorganizovanja – zadrugarstvo, preduzetništvo, stari zanati, porodične farme).

Odlukom predsednika opštine br. 02-150/2018-I/A od dana 02.02.2018. godine kao prioritetne oblasti za projekte nevladinih organizacija koji se finansiraju iz budžeta opštine Kanjiža iz tačke 1) ovog konkursa utvrđene su oblasti pod rednim br. 2., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 11. i 18.

Pravo učešća na konkursu imaju nevladine organizacije (udruženja građana) sa sedištem u opštini Kanjiža, odnosno one koje imaju sedište ili ogranak i deluju na području opštine Kanjiža kao opštinske, međuopštinske ili republičke organizacije.

Nevladina organizacija (udruženje građana) može učestvovati na konkursu sa najviše 2 projekta, a sredstva iz budžeta opštine Kanjiža dodeljuju se za finansiranje jednog projekta.

Projekat se mora realizovati na teritoriji opštine Kanjiža do 28.2.2019. godine.

Nevladina organizacija (udruženje građana) je dužna da obezbedi sredstva u visini od 10% vrednosti projekta iz drugih izvora.

Prijave na konkurs podnose se na posebnom obrascu, koji čini sastavni deo konkursne dokumentacije. Konkursna dokumentacija se može preuzeti lično, svakog radnog dana između od 8,00 do 12,00 časova, u Uslužnom centru Opštinske uprave opštine Kanjiža, Glavni trg br. 1, u kancelariji br. 10, odnosno sa zvanične internet strane opštine Kanjiža (www.kanjiza.rs/konkursi)

Obavezna konkursna dokumentacija koju treba dostaviti:
1. popunjen obrazac za prijavu na konkurs (obrazac br. 1.)
2. popunjen obrazac predloga programa/projekta (obrazac br. 2.)
3. popunjen obrazac budžeta programa/projekta (obrazac br. 3.)
4. fotokopiju rešenja o upisu organizacije (udruženja) u Registar
5. fotokopiju osnivačkog akta (statuta)
6. biografija koordinatora projekta/programa i stručnih saradnika

Overena i odštampana prijava obavezna konkursna dokumentacija sa pratećom dokumentacijom i elektronska verzija 1.,2.,3. tačke na CD-u dostavljaju se u zatvorenoj koverti, sa naznakom „Javni konkurs za finansiranje NVO“ poštom na adresu Opština Kanjiža, Glavni trg br. 1, 24420 Kanjiža ili predajom u Uslužnom centru Opštinske uprave opštine Kanjiža.

Rok za podnošenje prijave je 10. april 2018. godine.

Kriterijumi za ocenjivanje predloga projekata su:
1. usklađenost projekta sa svim zahtevima konkursa od 1–10 bod.
2. ostvareni rezultati NVO prethodnih godina od 1–10 bod.
3. materijalna i kadrovska opremljenost od 1–10 bod.
4. stručnost koordinatora i ključnih stručnjaka uključenih u projekat od 1–10 bod.
5. održivost projekta od 1–10 bod.
6. saradnja sa lokalnom zajednicom od 1–10 bod.

Neblagovremene prijave, prijave sa nepotpunom dokumentacijom, odnosno prijave podnete na neodgovarajućem obrascu ili za namene suprotne ovom konkursu, kao i prijave dostavljene putem faksa ili e-mail-a, kao i nepotpisane prijave, neće se razmatrati niti ocenjivati/bodovati. Konkursna dokumentacija se ne vraća.

Javni konkurs objaviti u sredstvima javnog informisanja, na zvaničnoj internet strani opštine Kanjiža i na portalu E-uprava.

Dodatne informacije u vezi javnog konkursa mogu se dobiti na telefon: 873-151 (Šoti Gizela).

Detaljnije

Javni konkurus za finansiranje projekata udruženja i drugih organizacija civilnog društva u oblasti socijalnog stanovanja

MINISTARSTVO GRAĐEVINARSTVA, SAOBRAĆAJA I INFRASTRUKTURE

Javni konkurus za finansiranje projekata udruženja i drugih organizacija civilnog društva u oblasti socijalnog stanovanja u 2018. godini na teritoriji Republike Srbije

1. CILJ JAVNOG KONKURSA

Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture finansiraće radove koji se izvode na osnovu članu 144. Zakona o planiranju i izgradnji („Službeni glasnik, br. 72/2009, 81/2009 – ispr., 64/2010 – odluka US, 24/2011, 121/2012, 42/2013 – odluka US, 50/2013 – odluka US, 98/2013 – odluka US, 132/2014 i 145/2014.), za koje se ne izdaje građevinska dozvola, kao i radove za koje postoji pravosnažno odobrenje kojim je dozvoljeno izvođenje radova za koju se traže finansijska sredstva i to na objektima za stambeno zbrinjavanje žrtava porodičnog nasilja i decu beskućnike (prihvatilišta i svratišta za decu i mlade bez doma), (u daljem tekstu: Sigurne kuće, prihvatilišta i svratišta).

Raspisivanjem javnog konkursa Ministarstvo želi da doprinese poboljšanju uslova stanovanja, za korisnike stambene podrške, pre svega za žrtve porodičnog nasilja i decu beskućnike, a što je u skladu sa članom 89. stav 4. tačka 3 Zakona o stanovanju i održavanju zgrada, odnosno Akcionim planom za sprovođenje Nacionalne strategije socijalnog stanovanja.

Sredstva za projekte po ovom konkursu u iznosu od 10.000.000,00 dinara obezbeđena su u članu 8. Zakona o budžetu Republike Srbije za 2018. godinu (Službeni glasnik RS“, br. 113/17), razdeo 22 – Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, Program 0701 – Uređenje i nadzor u oblasti saobraćaja, funkcija 450 – saobraćaj, Programska aktivnost, 0005 – Administracija i upravljanje, ekonomska klasifikacija 481 – Dotacije nevladinim organizacijama.

2. USLOVI UČEŠĆA

Pravo učešća na Konkursu imaju udruženja, zadužbine (koje su osnovane radi ostvarivanja opštekorisnog cilja) i fondacije, upisane u Registar Agencije za privredne registre, koja deluju na teritoriji Republike Srbije, a čiji se ciljevi, prema statutarnim odredbama, ostvaruju u oblasti socijalnog stanovanja.

Dodatni uslovi za učešće na Konkursu su:
– sprovođenje aktivnosti za realizaciju projekata je teritorija Republika Srbija;
– po navedenom Konkursu predlažu se kratkoročni projekti, ne duži od 6 meseci, kako bi se sve faze projekta (uključujući i dostavljanje konačnog izveštaja) završile u 2018. godini;
– jedna organizacija može predložiti jedan projekat;
– organizacija mora da ima potpisan pravni akt (ugovor, memorandum, sporazum, itd.) o uzajamnoj saradnji i podršci sa jednom od Sigurnih kuća, prihvatilišta ili svratišta na teritoriji Republike Srbije.
– organizacija mora da ima potvrdu da je dostavljeno pravnosnažno odobrenje, kojim je dozvoljeno izvođenje radova za koju se traže finansijska sredstva, na snazi odnosno da nije prestalo da važi, a koje je izdato od strane nadležnog organa koji je izdao predmetno rešenje.

Ministarstvo zadržava pravo da ne dodeli ukupno konkursom opredeljena sredstva, ukoliko kvalitet predloženih projekata nije zadovoljavajući, odnosno nisu ispunjeni zahtevani uslovi.

3. TEMATSKE OBLASTI U KOJIMA JE PLANIRANA FINANSIJSKA PODRŠKA

Unapređenje objekata za stambeno zbrinjavanje – Dodela sredstava za poboljšanje uslova stanovanja u objekatima za stambeno zbrinjavanje socijalno ugroženih lica, konkretno za žrtve porodičnog nasilja i decu beskućnike (prihvatilišta i svratišta za decu i mlade bez doma).

Detaljnije informacije mogu se dobiti na telefon: 011/361-98-20, Aleksandra Benković.

Rok za podnošenje prijava je do 13.04.2018. godine.

Detaljnije

10 konkursa Pokrajinskog fonda za razvoj poljoprivrede

POKRAJINSKI FOND ZA RAZVOJ POLJOPRIVREDE

10 konkursa Pokrajinskog fonda za razvoj poljoprivrede

  1. KONKURS za dodelu kredita za nabavku nove poljoprivredne mehanizacije (pogonske, priključne) u poljoprivredi u 2018. godini
  2. KONKURS za dodelu kredita za nabavku novih sistema i opreme za navodnjavanje i bušenje bunara u 2018. godini
  3. KONKURS za dodelu kredita za nabavku opreme za stočarske farme u 2018. godini
  4. KONKURS za dodelu kredita za nabavku pčelinjih rojeva, košnica i opreme za pčelarstvo u 2018. godini
  5. KONKURS za dodelu kredita za nabavku novih zaštićenih bašta (plastenici, staklenici) i opreme u njima u 2018. godini
  6. KONKURS za dodelu kredita za nabavku novih sistema protivgradnih mreža u višegodišnjim zasadima voća i vinograda u 2018 godini
  7. KONKURS za dodelu kredita za izgradnju objekata i nabavku opreme namenjene skladištenju žitarica, voća i povrća (silosa, podnih skladišta, hladnjača) u 2018. godini
  8. KONKURS za dodelu kredita za nabavku kvalitetne teladi i prasadi za tov u 2018. godini
  9. KONKURS za dodelu kredita za nabavku kvalitetnih priplodnih grla u govedarstvu, ovčarstvu, kozarstvu i svinjarstvu u 2018 godini
  10. KONKURS za dodelu kredita za podizanje višegodišnjih zasada voća i vinograda u 2018. godini

Svi konkursi su otvoreni od 23. marta 2018. godine sve do utroška sredstava

Detaljnije

Konkurs “Da rastemo srećni”

FONDACIJA ANA I VLADE DIVAC

Konkurs “Da rastemo srećni”

Fondacija Ana i Vlade Divac i NCR Fondacija, u saradnji sa Ministarstvom prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, u okviru projekta “Da rastemo srećni” raspisuje konkurs za škole za obrazovanje dece sa smetnjama u razvoju.

Cilj konkursa je obezbeđivanje kvalitetnijeg obrazovanje za decu sa smetnjam u razvoju, a na konkurs se mogu prijaviti sve državne osnovne i srednje škole za obrazovanje dece sa smetnjama u razvoju sa teritorije Republike Srbije.

Škole se mogu prijaviti u jednoj od dve navedene kategorije:

Kategorija 1 – Rekonstrukcija i značajnije opremanje škole u vrednosti do 1,000.000 dinara (rekonstrukcija učionica, toaleta, sportskih terena, nabavka senzornih soba i sl).

Kategorija 2 – Opremanje škola u vrednosti do 350.000 dinara (nabavka opreme, učila, sportske opreme i sl)

Škola se može prijaviti za podršku samo u jednoj od navedenih kategorija.

Na konkursu će biti podržane tri škole iz Kategorije 1 i dve škole iz Kategorije 2. Odluku o izboru škola doneće Komisija sastavljena od predstavnika Fondacije Ana i Vlade Divac, NCR Fondacije i Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja.

Na konkurs je moguće aplicirati isključivo slanjem prijavnog formulara i svih potrebnih dokumenata putem online forme na ovom linku. Prijavni formular možete preuzeti u nastakvu.

Konkurs je otvoren od 22. marta do 7. maj 2018. godine u 16 časova.

Za sve dodatne informacije možete pisati na skole@divac.com ili pozvati 011/33 41 755.

Detaljnije

Javni oglas za dodelu stipendija sportistima u 2018. godini

OPŠTINA KANJIŽA

Javni oglas za dodelu stipendija sportistima u 2018. godini

Javni oglas se raspisuje za dodelu stipendija sportistima u 2018. godini iz budžeta opštine Kanjiža u iznosu od 870.000,00 dinara.

USLOVI

Pravo na sportsku stipendiju imaju članovi sportskih organizacija u opštini Kanjiža, po svim kategorijama sportskih grana, koji steknu status mladog talentovanog sportiste amatera.

Kandidate za status mladog talentovanog sportiste amatera, predlažu sportske organizacije, po osnovu kategorizacije sportista Sportskog saveza Srbije i Olimpijskog komiteta Srbije i rezultata rada, diploma i zahvalnica ostvarenih u protekloj godini.

Uslovi za ostvarivanje prava na stipendiju:
Mladi talentovani sportista amater može dobiti stipendiranje za sportsko usavršavanje ako su ispunjeni sledeći uslovi:
1. da je u pitanju sportista amater;
2. da je sportista državljanin Republike Srbije;
3. da ima prebivalište na teritoriji opštine Kanjiža;
4. da u tekućoj godini nije dobio stipendiju od drugih nivoa vlasti u Republici Srbiji;
5. da je sportista u tekućoj godini rangiran u skladu sa članom 139. i članom 140. stav 2. Zakona o sportu;
6. da ga njegova sportska organizacija predloži za dobijanje stipendije;
7. da se u tekućoj godini i dalje bavi sportskim aktivnostima u sportskim organizacijama u opštini Kanjiža;
8. da ima od 15 do 23 godina;
9. da u tekućoj godini ima status učenika i da je u prethodnoj školskoj godini ostvario minimalno vrlo dobar uspeh ili da je završio srednju školu sa minimalno vrlo dobrim uspehom, za sportiste koji su srednjoj školi;
10. da mu je utvrđena zdravstvena sposobnost za obavljanje sportskih aktivnosti u skladu sa zakonom;
11. da poštuje antidoping pravila propisana Zakonom o sprečavanju dopinga u sportu;
12. da je njegovo ponašanje na sportskim terenima i izvan njih u skladu sa sportskim duhom i fer-plejom.
Pravo na stipendiju prestaje sportisti prestankom ispunjavanja uslova iz stava 1. ovog člana.

KONKURSNA DOKUMENTACIJA

Konkursna dokumentacija sadrži:
– obrazac prijave (Obrazac SP-1);
– potvrdu da je kandidat član sportske organizacije, koja je član Sportskog saveza opštine Kanjiža, i da tamo i trenira;
– fotokopiju izvoda iz matične knjige rođenih;
– potvrdu škole koju pohađa da iz vladanja ima ocenu najmanje „vrlo dobar“ ili fotokopiju svedočanstva kao dokaz;
– fotokopiju tekućeg računa punoletnog kandidata;
– fotokopiju tekućeg računa roditelja maloletnog kandidata;
– izjavu punoletnog lica- kandidata da nije korisnik sportske stipendije kod drugih organizacija, ustanova i institucija (Obrazac I-1);
– odnosno izjavu roditelja/ staratelja maloletnog kandidata da nije korisnik sportske stipendije kod drugih organizacija, ustanova i institucija (Obrazac I-2);
– fotokopiju lične karte punoletnog kandidata ili izjavu roditelja/ staratelja o prebivalištu maloletnog kandidata (Obrazac I-3).

Po raspisanom konkursu za sportske stipendije, sportski klubovi članovi Sportskog saveza opštine Kanjiža, podnose predloge u utvrđenom roku, najviše za dva kandidata.

Sem propisanih obrazaca, sportski klubovi dostavljaju dokaze u pisanoj formi u vidu biltena, diploma, zahvalnica, spiskova saveza ili dokumenta kojim potvrđuju status sportiste.
Prijave na konkurs se podnose Komisiji na obrascu prijave koja čini sastavni deo ove Odluke i konkursne dokumentacije.

Neblagovremene prijave neće se razmatrati, a nepotpune prijave će se smatrati neispravnim.

ROK I NAČIN PODNOŠENJA PRIJAVA

Rok za podnošenje prijava je 15 dana od dana objavljivanja javnog oglasa na zvaničnoj internet prezentaciji opštine Kanjiža.
Obrasci su dostupni na internet strani www.kanjiza.rs.

Prijave sa potrebnom dokumentacijom podnose se u zatvorenim kovertama u navedenom roku, Komisiji za dodelu stipendija sportistima, sa naznakom „Za sportske stipendije – ne otvaraj“, a preko Uslužnog centra Opštinske uprave opštine Kanjiža, Kanjiža, Glavni trg br. 1.
Javni oglas se objavljuje na oglasnoj tabli Opštinske uprave opštine Kanjiža, u „Službenom listu opštine Kanjiža“ i na zvaničnoj prezentaciji opštine Kanjiža.

Detaljnije

Javni konkurs za dodelu bespovratnih podsticajnih sredstava za finansiranje realizacije projekata rekultivacije napuštenih kopova bez titulara

POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA ENERGETIKU, GRAĐEVINARSTVO I SAOBRAĆAJ

Javni konkurs za dodelu bespovratnih podsticajnih sredstava za finansiranje realizacije projekata rekultivacije napuštenih kopova bez titulara

I Pravo učešća na konkursu i namene za koje se mogu koristiti sredstva

Sredstva za finansiranje realizacije projekata rekultivacije napuštenih kopova bez titulara, planirana su Finansijskim planom Pokrajinskog sekretarijata za energetiku građevinarstvo i saobraćaj za 2018. godinu, u ukupnom iznosu od 46.000.000,00 dinara.
Sredstva se dodeljuju lokalnim samoupravama (gradovima/opštinama) i mesnim zajednicama na teritoriji Autonomne pokrajine Vojvodine u cilju realizacije projekata rekultivacije napuštenih kopova bez titulara.
Bespovratna podsticajna sredstva se dodeljuju na osnovu javnog konkursa. Tekst javnog konkursa objavljuje se u ”Službenom listu Autonomne pokrajine Vojvodine” i na internet stranici Pokrajinskog sekretarijata za energetiku, građevinarstvo i saobraćaj (u daljem tekstu: Sekretarijat) http://www.psemr.vojvodina.gov.rs/, kao i u jednom od dnevnih glasila koje se distribuira na celoj teritoriji Autonomne pokrajine Vojvodine (u daljem tekstu: Konkurs).

Pravo učešća na konkursu imaju lokalne samouprave (gradovi/opštine) i mesne zajednice na teritoriji Autonomne pokrajine Vojvodine.

Bespovratna sredstva koja se dodeljuju mogu se koristiti za finansiranje realizacije projekata rekultivacije napuštenih kopova bez titulara koji se nalaze na teritoriji lokalnih samouprava (gradova/opština) i mesnih zajednica na teritoriji Autonomne pokrajine Vojvodine.

II Ciljevi projekta

Bespovratna podsticajna sredstva koja se dodeljuju će se koristiti za finansiranje realizacije projekata rekultivacije napuštenih kopova bez titulara na teritoriji AP Vojvodine sa ciljem:
• trajnog otklanjanja štetnih posledica nastalih eksploatacijom mineralnih sirovina,
• obezbeđivanje višenamenskog korišćenja rekultivisanih prostora,
• sprečavanja negativnih uticaja na životnu sredinu,
• promocije održivog razvoja jedinica lokalne samouprave i mesnih zajednica,
• unapređenja uslova života stanovnika lokalne zajednice

III Uslovi konkursa

1. Ukupan iznos za raspodelu sredstava je 46.000.000,00 dinara (slovima: četrdesetšestmilionadinara i 00/100);
2. Maksimalni iznos sredstava koja se dodeljuju po jednom projektu je 4.000.000,00 dinara
3. Pravo učešća na konkursu imaju lokalne samouprave (gradovi/opštine) i mesne zajednice na teritoriji Autonomne pokrajine Vojvodine.
4. Podnosilac zahteva može da konkuriše samo sa jednim projektom
5. Rok za podnošenje prijave je 10. april 2018. godine.
6. Finansijske obaveze realizovaće se u skladu s likvidnim mogućnostima budžeta AP Vojvodine za 2018. godinu.

IV Dokumentacija koja se podnosi na konkurs i način podnošenja prijave

Prijave na Konkurs mogu se podneti lično, predajom pisarnici pokrajinskih organa uprave u Novom Sadu, Bulevar Mihajla Pupina br. 16, ili se upućuju poštom, obavezno u pisanoj formi isključivo na konkursnim obrascima koji se mogu preuzeti u Sekretarijatu ili sa internet prezentacije (sajta) Sekretarijata. Obrazac prijave se podnosi overen i potpisan od strane ovlašćenog lica podnosioca prijave u zatvorenoj koverti sa naznakom ”NE OTVARATI” i nazivom konkursa, na adresu:

Pokrajinski sekretarijat za energetiku, građevinarstvo i saobraćaj
Bulevar Mihajla Pupina broj 16
21000 Novi Sad

Dokumentacija koja se podnosi na konkurs :
1. Popunjena, potpisana i pečatom overena Prijava za učešće na konkursu (preuzima se sa sajta Sekretarijata)
2. Izvod iz odgovarajućeg registra;
3. Ovlašćenje za zastupanje grada/opštine odnosno mesne zajednice;
4. Fotokopija rešenja o poreskom indentifikacionom broju;
5. Fotokopija kartona deponovanih potpisa;
6. Broj računa otvorenog kod Uprave za trezor (u Prijavu upisati uplatni račun za kapitalne transfere, u užem smislu, od AP Vojvodine i poziv na broj)
7. Uverenje Poreske uprave da su izmireni dospeli porezi i doprinosi i uverenja nadležne lokalne samouprave da su izmirene obaveze po osnovu izvornih lokalnih prihoda, ne stariji od 30 dana od dana objavljivanja konkursa;
8. Originalni izvod lista nepokretnosti sa svim prilozima, iz koga se utvrđuje vlasništvo odnosno službenost na zemljištu
9. Mišljenje nadležnog organa za poslove urbanizma da postoje tehnički uslovi za realizaciju planiranih radova;
10. Projekat sanacije i rekultivacije urađen od strane ovlašćene organizacije, a koji naročito sadrži: opis zatečenog stanja sa geodetskim snimkom, vrstu i obim projektovanih radova, ciljeve i efekte u vidu naturalnih i vrednosnih pokazatelja i parametara koji se postižu njihovom realizacijom, predmer i predračun sa iznosom ukupnih sredstava potrebnih za izvođenje radova, dinamiku izvođenja radova, način praćenja realizacije projekta;
11. Izjava kojom se Gradonačelnik/predsednik opštine obavezuje da će sredstva za finansiranje rekultivacije uplatiti na račun mesne zajednice u predviđenom roku – NE PODNOSI SE UZ PRIJAVU, (Podnosliac prijave kome je dodeljen ugovor dužan je da prilikom zaključenja ugovora dostavi izjavu na obrascu koji se nalazi na sajtu Sekretarijata),
12. Izjava podnosioca zahteva da nema neizmirenih obaveza prema Sekretarijatu, po osnovu ranije potpisanih ugovora, čiji je rok za realizaciju istekao (obrazac Izjave se nalazi na sajtu Sekretarijata);
13. Izjava da se protiv podnosioca zahteva ne vodi krivični postupak (obrazac Izjave se nalazi na sajtu Sekretarijata),
14. Izjava o dosadašnjem korišćenju sredstava Pokrajinskog sekretarijata za energetiku, građevinarstvo i saobraćaj u poslednje 3,5 godine (obrazac Izjave se nalazi na sajtu Sekretarijata);
15. Izjava podnosioca zahteva (obrazac Izjave se nalazi na sajtu Sekretarijata);
a) da će se namenski i u skladu sa važećom zakonskom regulativom (Zakon o budžetskom sistemu, Zakon o javnim nabavkama i dr.) utrošiti dodeljena sredstva;
b) da će se Sekretarijatu dostavljati izveštaji u skladu sa ugovornim obavezama;
16. Sredstvo finansijskog obezbeđenja kojim podnosilac prijave obezbeđuje ispunjenje svojih ugovornih obaveza NE PODNOSI SE UZ PRIJAVU (Podnosilac prijave kome je dodeljen ugovor je dužan da, prilikom zaključenja ugovora, dostavi sredstvo finansijskog obezbeđenja ).

Sekretarijat zadržava pravo da od podnosioca prijave, prema potrebi, zatraži dodatnu dokumentaciju i informacije.
Prijava i priložena dokumentacija ne vraćaju se podnosiocima.

Komisija neće uzimati u razmatranje prijave koje se ne smatraju urednim i to:

• neblagovremene prijave (prijave koje pristignu nakon isteka roka predviđenog u konkursu)
• nedopuštene prijave (prijave podnete od strane neovlašćenih lica i subjekata koji nisu predviđeni konkursom, odnosno one koje se ne odnose na konkursom predviđene namene)
• nepotpune i nerazumljive prijave (prijave uz koje nisu priloženi svi potrebni dokazi, prijave koje su nepotpisane, sa nepopunjenim rubrikama i neupisanim zahtevanim brojčanim vrednostima u tabeli sa kriterijumima, popunjene grafitnom olovkom, prijave poslate faksom ili elektronskom poštom (e-mail), prijave koje nisu podnete na odgovarajućem obrascu, bez odgovarajućeg broja računa otvorenog kod Uprave za trezor, koje sadrže nerazumljive i nečitke podatke)
• ukoliko se napušteni kop nalazi unutar aktivnog eksploatacionog polja.

Neće se takođe uzimati u razmatranje prijave onih subjekata koji su koristili sredstva Pokrajinskog sekretarijata za energetiku i mineralne sirovine, kao pravnog prethodnika Pokrajinskog sekretarijata za energetiku, građevinarstvo i saobraćaj, a u slučaju isteka ugovorenog roka nisu, do raspisivanja ovog Konkursa, podneli Pokrajinskom sekretarijatu za energetiku, građevinarstvo i saobraćaj finansijske i druge obavezne izveštaje o utrošku dodeljenih sredstava.

V Odlučivanje o dodeli sredstava

Pokrajinski sekretar za energetiku, građevinarstvo i saobraćaj (u daljem tekstu: Pokrajinski sekretar) rešenjem obrazuje posebnu konkursnu komisiju za pregled prijava sa priloženom dokumentacijom i izradu predloga za dodelu sredstava (u daljem tekstu: Komisija). Članovi Komisije se imenuju iz redova zaposlenih u Sekretarijatu, a mogu biti angažovani i eminenti stručnjaci iz oblasti za koju je raspisan Konkurs.
Pokrajinski sekretar razmatra predloge Komisije za dodelu sredstava i donosi odluku o dodeli sredstava korisnicima. Ova odluka je konačna i protiv nje se ne može uložiti pravni lek.
Odluka o dodeli sredstava korisnicima (rezultati konkursa) objavljuje se na zvaničnoj internet adresi Sekretarijata.

VI Ugovor o dodeli sredstava

Odlukom o dodeli sredstava utvrdiće se pojedinačni iznosi sredstava po korisniku.
Nakon donošenja odluke o dodeli sredstava Pokrajinski sekretar u ime Sekretarijata zaključuje sa korisnikom sredstava ugovor o dodeli sredstava.

Obavezni elementi ugovora su:
• podaci o korisniku
• iznos dodeljenih sredstava
• namena za koju se dodeljuju sredstva
• period na koji se zaključuje ugovor
• obaveze korisnika sredstava
• izveštaji koji se podnose Sekretarijatu
• ostali elementi od značaja za realizaciju ugovorenih aktivnosti

VII Praćenje izvršavanja ugovora

Korisnik sredstava je obavezan da Sekretarijatu podnese izveštaje (narativni-opisni i finansijski) o realizaciji projekta i namenskom i zakonitom utrošku sredstava (u daljem tekstu: Izveštaj), najkasnije u roku od 15 dana od ugovorenog roka utvrđenog za realizaciju projekta, sa pripadajućom dokumentacijom.
Finansijski izveštaj mora da sadrži dokaze o utrošenim sredstvima, sa kompletnom dokumentacijom kojom se opravdava namensko i zakonito korišćenje dobijenih sredstava, kao i preostalih sredstava potrebnih za realizaciju projekta (dokaze o sprovedenom postupku javnih nabavki, izvode iz Trezora, fakture, ugovore, i drugu finansijsku dokumentaciju), overenom od strane ovlašćenih lica.
Davalac sredstava zadržava pravo da od Korisnika sredstava, prema potrebi, zatraži dodatnu dokumentaciju i informacije.
Administrativnu kontrolu Izveštaja sprovodi Sekretarijat, kontrolom izvršenja ugovornih obaveza i Izveštaja sa priloženim dokumentima.
Pokrajinski sekretar rešenjem može da obrazuje posebnu komisiju iz redova zaposlenih u Sekretarijatu za vršenje monitoringa i neposredne kontrole realizacije Projekata.
Sredstva iz budžeta Autonomne pokrajine Vojvodine koja su predmet Konkursa, podležu kontroli primene zakona u oblasti materijalno-finansijskog poslovanja i namenskog i zakonitog korišćenja sredstava, koju obavlja služba budžetske inspekcije Autonomne pokrajine Vojvodine.
Korisnici sredstava dužni su da službi budžetske inspekcije omoguće nesmetanu kontrolu namenskog i zakonitog korišćenja sredstava po predmetu ugovora.
Korisnici sredstava po javnom konkursu dužni su da kod svih javnih publikacija i objavljivanja o aktivnostima, merama i programima koje se finansiraju i sufinansiraju po javnom konkursu navedu da je u finansiranju i sufinansiranju istih učestvovala Autonomna pokrajina Vojvodina, Pokrajinski sekretarijat za energetiku, građevinarstvo i saobraćaj.

Sve dodatne informacije u vezi sa Konkursom mogu se dobiti u Pokrajinskom sekretarijatu za energetiku, građevinarstvo i saobraćaj svakog radnog dana putem elektronske pošte: psegs@vojvodina.gov.rs

Detaljnije

Javni konkurs za dodelu bespovratnih podsticajnih sredstava iz budžeta APV za sufinansiranje izrade projektno tehničke dokumentacije za izgradnju infrastrukturnih objekata jedinica lokalne samouprave

POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA ENERGETIKU, GRAĐEVINARSTVO I SAOBRAĆAJ

Javni konkurs za dodelu bespovratnih podsticajnih sredstava iz budžeta APV za sufinansiranje izrade projektno tehničke dokumentacije za izgradnju infrastrukturnih objekata jedinica lokalne samouprave

Javni konkurs za dodelu bespovratnih podsticajnih sredstava iz budžeta Autonomne pokrajine Vojvodine u 2018. godini, za sufinansiranje izrade projektno tehničke dokumentacije za izgradnju infrastrukturnih objekata jedinica lokalne samouprave u cilju podrške jedinicama lokalne samouprave u unapređenju razvoja infrastrukturnih objekata koji doprinose stvaranju povoljnijih uslova za život stanovništva kao i razvoju jedinice lokalne samouprave.

Pravo učešća na konkursu i obezbeđena sredstva

1. Ukupan iznos planiranih sredstava za dodelu po ovom javnom konkursu je 1.500.000,00 dinara.
2. Iznos sredstava koje dodeljuje Sekretarijat na ime sufinansiranja izrade pojedinačne projektno tehničke dokumentacije za izgradnju infrastrukturnih objekata ne može preći iznos od 1.500.000,00 dinara.
3. Pravo učešća imaju jedinice lokalne samouprave sa teritorije AP Vojvodine.
4. Jedinica lokalne samouprave može konkurisati za sufinansiranje izrade samo 1 (jednog) projektno tehničkog dokumenta za izgradnju infrastrukturnih objekata.

Način podnošenja prijave na konkurs

Prijave na Konkurs sa pripadajućom dokumentacijom se dostavljaju neposredno, predajom pisarnici pokrajinskih organa uprave u Novom Sadu, Bulevar Mihajla Pupina br. 16, ili poštom, obavezno u pisanoj formi, isključivo na konkursnim obrascima, koji se mogu preuzeti u Sekretarijatu ili sa internet prezentacije Sekretarijata (www.psemr.vojvodina.gov.rs).
Prijave se podnose overene i potpisane od strane ovlašćenog lica podnosioca prijave, u zatvorenoj koverti sa naznakom „Javni konkurs za dodelu bespovratnih sredstava za sufinansiranje izrade projektno tehničke dokumentacije za izgradnju infrastrukturnih objekata jedinica lokalne samouprave sa teritorije APV – NE OTVARATI”, a na poleđini naziv jedinice lokalne samouprave i adresu, broj telefona, kao i ime i prezime osobe za kontakt.
Prijave koje se dostave nakon navedenog roka ili sa nepotpunom dokumentacijom, poslate putem faksa ili elektronske pošte, nepotpisane ili neoverene prijave, neće se razmatrati.

Dokumentacija koja se podnosi uz prijavu na konkurs:

1. Popunjena, potpisana i pečatom overena prijava za učešće na konkursu (obrazac Prijave se nalazi na sajtu Sekretarijata);
2. Fotokopija rešenja o poreskom identifikacionom broju;
3. Ovlašćenje za zastupanje jedinice lokalne samouprave (fotokopija kartona deponovanih potpisa);
4. Izjava podnosioca zahteva da nema neizmirenih obaveza prema Sekretarijatu, po osnovu ranije potpisanih ugovora, čiji je rok za realizaciju istekao (obrazac Izjave se nalazi na sajtu Sekretarijata – obrazac 1);
5. Izjava da su, uz sredstva dobijena po ovom Konkursu, obezbeđena, odnosno biće obezbeđena preostala finansijska sredstva za realizaciju projekta, da će se namenski i u skladu sa važećom zakonskom regulativom (Zakon o budžetskom sistemu, Zakon o javnim nabavkama i dr.) utrošiti dodeljena sredstva i da će se Sekretarijatu dostavljati izveštaji u skladu sa ugovornim obavezama (obrazac izjave se nalazi na sajtu Sekretarijata – obrazac 2);

Sredstvo finansijskog obezbeđenja kojim podnosilac prijave obezbeđuje ispunjenje svojih ugovornih obaveza SE NE PODNOSI UZ PRIJAVU. Podnosilac prijave kome su dodeljena sredstva po konkursu, dužan je da prilikom zaključenja ugovora dostavi sredstvo finansijskog obezbeđenja u skladu sa Zakonom.
Sekretarijat zadržava pravo da od podnosioca prijave, prema potrebi, zatraži dodatnu dokumentaciju i informacije.
Prijava i priložena dokumentacija ne vraćaju se podnosiocima.

Kriterijumi za dodelu sredstava

Bodovanje kriterijuma će se izvršiti u skladu sa Pravilnikom o postupku dodele bespovratnih podsticajnih sredstava za sufinansiranje izrade projektno tehničke dokumentacije za izgradnju infrastrukturnih objekata jedinica lokalne samouprave broj: 143-401-1139/2018-02 od 20.03.2018. godine.

Rokovi za sprovođenje konkursa

– dostavljanje prijava: 23.03.2018 do 30.03.2018. godine,
– rok izvršenja ugovorene obaveze jedinice lokalne samouprave je do 30.11.2018. godine,
– nakon realizacije ugovorene obaveze jedinica lokalne samouprave je u obavezi da priloži detaljan izveštaj o realizaciji aktivnosti i finansijski izveštaj o korišćenju sredstava sa specifikacijom troškova kako bi opravdala namensko i zakonito korišćenje sredstava.
– rok dostavljanja izveštaja o namenskom utrošku sredstava: 15 dana od dana izvršenja ugovorene obaveze, a najkasnije 15 dana od dana isteka roka za izvršenje ugovorene obaveze.

Način donošenja odluke o dodeli sredstava:

1. Sredstva se dodeljuju putem javnog konkursa za dodelu sredstava koji objavljuje Sekretarijat u „Službenom listu APV“, skraćeno u dnevnom listu „Dnevnik“ i na internet sajtu Sekretarijata (www.psemr.vojvodina.gov.rs.).
2. Javni konkurs će sprovesti Komisija za sprovođenje javnog konkursa, koja će biti obrazovana posebnim rešenjem.
3. O podnetim prijavama na konkurs odlučuje pokrajinski sekretar za energetiku, građevinarstvo i saobraćaj na osnovu rang liste sačinjene od strane Komisije za sprovođenje javnog konkursa.
4. Nakon donete odluke kojom se odobravaju sredstva za sufinansiranje izrade projektno tehničke dokumentacije za izgradnju infrastrukturnih objekata jedinica lokalne samouprave, podnosilac prijave se poziva da potpiše ugovor sa Sekretarijatom, kojim će biti regulisana prava i obaveze ugovornih strana.
5. Realizacija finansijskih obaveza vršiće se u skladu sa likvidnim mogućnostima budžeta AP Vojvodine za 2018. godinu.

Detaljnije

Javni konkurs za dodelu bespovratnih sredstava mikro i malim privrednim društvima i preduzetnicima koji delatnost obavljaju u okviru kreativne ekonomije za subvencionisanje troškova nabavke repromaterijala i usluga u 2018.godini

POKRAJINSKI SEKRETAR ZA PRIVREDU I TURIZAM

Javni konkurs za dodelu bespovratnih sredstava mikro i malim privrednim društvima i preduzetnicima koji delatnost obavljaju u okviru kreativne ekonomije za subvencionisanje troškova nabavke repromaterijala i usluga u 2018.godini

CILJ
Cilj dodele bespovratnih sredstava jeste podrška privrednim subjekatima koji delatnost obavljaju u okviru kreativne ekonomije kao bitnog segmenta razvoja ukupne privrede i preduzetništva u AP Vojvodini.

NAMENA SREDSTAVA
Sredstva su namenjena za refundaciju troškova nabavke repromaterijala i usluga.
Po principu:
• refundacije prethodno učinjenih izdataka (izdaci nastali pre raspisivanja konkursa);
• refundacije naknadno učinjenih izdataka (izdaci nastali posle raspisivanja konkursa).
Javni konkurs predstavlja osnov za dobijanje de minimis državne pomoći.

VISINA SREDSTAVA
Sekretarijat dodeljuje sredstva u ukupnom iznosu od 15.000.000,00 dinara.
Visina sredstava može biti najmanje 30.000,00 dinara do najviše 500.000,00 dinara, odnosno do 80% od
fakturne (kupovne) vrednosti, bez PDV-a i bez zavisnih troškova nabavke.
Iznos odobrenih sredstava može biti manji od iznosa traženih sredstava.
Visina odobrenih sredstava u slučaju refundacije prethodno učinjenih izdataka se utvrđuje na osnovu dostavljenog ugovora, računa-otpremnice ili ugovora-otpremnice i izvoda računa iz banke o plaćanju.
Visina odobrenih sredstava u slučaju refundacije naknadno učinjenih izdataka se utvrđuje na osnovu predračuna, ponude ili predugovora, koji mora da sadrži isključivo iznos vrednosti repromaterijala/usluge.

PRAVO I USLOVI UČEŠĆA NA JAVNOM KONKURSU
Pravo učešća na Javnom konkursu imaju mikro i mala privredna društva i preduzetnici koji delatnost obavljaju u okviru kreativne ekonomije sa sedištem na teritoriji AP Vojvodine upisani u registar Agencije za privredne registre najkasnije do 04. septembra 2017. godine.
Uslovi za učešće na Javnom konkursu utvrđeni su Pravilnikom o dodeli bespovratnih sredstava mikro i malim privrednim društvima i preduzetnicima koji delatnost obavljaju u okviru kreativne ekonomije za subvencionisanje troškova nabavke repromaterijala i usluga u 2018. godini (u daljem tekstu: Pravilnik).
Pravilnik se preuzima na www.spriv.vojvodina.gov.rs
Učesnik na Javnom konkursu može podneti jednu prijavu za refundaciju prethodno učinjenih izdataka ili refundaciju naknadno učinjenih izdataka.

POTREBNA DOKUMENTACIJA I KRITERIJUMI ZA DODELU SREDSTAVA
Potrebna dokumentacija, kriterijumi za dodelu sredstava i druga pitanja od značaja za Javni konkurs propisani su Pravilnikom.

NAČIN PODNOŠENJA PRIJAVE
Prijave se podnose isključivo na konkursnim obrascima koji se preuzimaju sa internet prezentacije Sekretarijata www.spriv.vojvodina.gov.rs i sa pripadajućom dokumentacijom dostavljaju u zatvorenoj koverti na adresu: Pokrajinski sekretarijat za privredu i turizam, Bulevar Mihajla Pupina 16, 21000 Novi Sad, sa naznakom:„NE OTVARATI“ – „Prijava na Javni konkurs za dodelu bespovratnih sredstava mikro i malim privrednim društvima i preduzetnicima koji delatnost obavljaju u okviru kreativne ekonomije za subvencionisanje troškova nabavke repromaterijala i usluga u 2018. godini“, poštom ili lično predajom pisarnici pokrajinskih organa uprave (na gornju adresu).

Rok za podnošenje prijava je 24. aprila 2018. godine.

Dodatne informacije mogu se dobiti na telefone 021/487-4248 i 487-4861.

Detaljnije