Arhiva ‘Konkursi’

Javni poziv za registraciju konsultantskih kuća

ConsultingNACIONALNA AGENCIJA ZA REGIONALNI RAZVOJ

Javni poziv za registraciju konsultantskih kuća

Rok za prijavu: četvrtak, 31. decembar 2015.

Nacionalna agencija za regionalni razvoj je kroz projekat Unapređenje inovativnosti i konkurentnosti MSPP (Improved SMEs Competitiveness and Innovation Project – ICIP) uspostavila Registar kvalifikovanih pružalaca usluga za podršku poslovanju MSPP (u daljem tekstu: Registar). Registar pruža mogućnost lakšeg prepoznavanje kvalifikovanih pružaoca usluga za podršku poslovanju kako od strane klijenata (MSPP) tako i od strane institucija.

Pod terminom „konsultantska kuća“ podrazumeva se privredno društvo ili preduzetnik koji se profesionalno bavi pružanjem usluga za podršku poslovanju malim i srednjim preduzećima i preduzetnicima (u daljem tekstu: MSPP).

Registraciju konsultantskih kuća, kao i Sertifikaciju pružalaca usluga za podršku poslovanju MSPP sprovodi Nacionalna agencija za regionalni razvoj, po metodologiji koja je detaljnije opisana u Operativnom priručniku za Sertifikaciju pružalaca usluga za podršku poslovanju MSPP.

Ovaj poziv je trajno otvoren za sve konsultantske kuće koje zadovoljavaju određene kriterijume za upis u Registar.

Ko može da se prijavi?
Sve konsultantske kuće koje pružaju usluge podrške MSPP, a zadovoljavaju određene uslove:
– da su registrovane u Agenciji za privredne registre;
– da posluju u jednoj ili više oblasti konsultantske delatnosti;
– da su solventne i ostvaruju najmanje dva miliona dinara ukupnih prihoda godišnje od pružanja poslovnih usluga MSPP;
– da obavlja konsultantske usluge minimum  dve godine i poseduju najmanje tri preporuke korisnika  kojima su pružane poslovne usluge;
– da imaju najmanje jednog stalno zaposlenog koji poseduje relevantni sertifikat za pružanje poslovnih usluga (npr. sertifikat NARR, CMC – Certified Management Consultant ili drugi međunarodno priznati sertifikat);
– u slučaju specifičnog sektorskog fokusa, odnosno kada pružaju usluge namenjene specifičnom sektoru, da poseduju još najmanje tri dodatne preporuke korisnika poslovnih usluga.

Način prijave
Pismo prijave i svu prateću dokumentaciju potrebno je dostaviti elektronski na e-mail: sertifikacija@narr.gov.rs ili lično na adresu: Nacionalana agencija za regionalni razvoj, Kancelarija Beograd, Terazije 23/VII, 11000 Beograd, sa naznakom „Za javni poziv za registraciju konsultantskih kuća“.

Ukoliko se dokumenta dostavljaju lično, poređati ih po gore navedenom redosledu, a ukoliko se dostavljaju elektronski svaki dokument obeležiti pripadajućim rednim brojem.

Konsultantske kuće koje uspešno prođu proces pregleda i procene dostavljene dokumentacije biće upisane u Registar, predstavljene na portalu Preduzetnički servis www.preduzetnickiservis.rs odnosno na sajtu www.narr.gov.rs dobiće Potvrdu o upisu u Registar i biće potpisnik Etičkog kodeksa ponašanja.

Za sve dodatne informacije možete se obratiti na e-mail:sertifikacija@narr.gov.rs

Detaljnije

Krediti za predfinansiranje aktivnosti u realizaciji projekata sufinansiranih od strane Evropske unije

RAZVOJNI FOND AP VOJVODINE

Konkurs za dodelu kratkoročnih kredita na ime predfinansiranja aktivnosti u realizaciji projekata sufinansiranih od strane Evropske unije i bilateralnih donatora

Konkurs je otvoren do iskorišćenja planiranih sredstava za njegovu realizaciju.

Detaljnije

Krediti za unapređenje prehrambeno-prerađivačke proizvodnje

bakerRAZVOJNI FOND AP VOJVODINE

 

Konkurs za dodelu dugoročnih kredita za unapređenje prehrambeno-preraživačke proizvodnje (nabavka nove opreme)

 

Konkurs je otvoren do iskorišćenja planiranih sredstava za njegovu realizaciju.

Detaljnije

Javni poziv za izbor izlagača za zajednički nastup na Međunarodnom sajmu turizma UTAZAS –TRAVEL

Portrait of a boy with the map of the world painted on his face.POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA PRIVREDU, ZAPOŠLJAVANJE I RAVNOPRAVNOST POLOVA

 Javni poziv za izbor izlagača za zajednički nastup na Međunarodnom sajmu turizma
UTAZAS –TRAVEL 2015 u Budimpešti od 26. 02. do 01.03. 2015. godine

Pokrajinski sekretarijat za privredu, zapošljavanje i ravnopravnost polova će na svom štandu, na sajmu u Budimpešti predstaviti turističke potencijale opština i gradova i turističke proizvode sa teritorije Autonomne pokrajine Vojvodine.

Pravo nastupa na objedinjenom štandu sekretarijata imaju:

– Turističke organizacije opština i gradova i turistički klasteri, udruženja i vinarije sa teritorije Autonomne Pokrajine Vojvodine,

– Turističke agencije i privredni subjekti koji imaju formiran turistički proizvod sa cenom.

Izlagačima će na štandu biti obezbeđeno zajedničko predstavljanje, izlagačko mesto, odnosno pult.

Pokrajinski sekretarijat ne snosi troškove puta , smeštaja i promotivnog materijala, izlagača koji budu učestvovali na štandu Pokrajinskog sekretarijata.

Popunjene i pečatom overene Upitnike dostaviti na e-mail adresu miroslav.nikic@vojvodina.gov.rs ili putem faksa broj 021/557-084.

Kontakt telefon 021/456-881.

JAVNI POZIV JE OTVOREN DO 28. JANUARA 2015.

Detalji

I Poziv za dostavljanje projektnih prijedloga na program Movements Across Borders

OMLADINSKA FONDACIJA SCHÜLER HELFEN LEBEN

I Poziv za dostavljanje projektnih prijedloga na program Movements Across Borders (MAB) u 2015. godini

Omladinska Fondacija Schüler Helfen Leben Sarajevo, otvorila je I poziv za dostavljanjeshuler helfen leben slika projektnih prijedloga na program Movements Across Borders „MAB“ za 2015. godinu, koji je fokusiran na osnaživanje, povezivanje i zajednički angažman mladih osoba iz Bosne i Hercegovine i Srbije.

Informacije o programu Movements Across Borders (MAB)
Fondacija SHL će kroz program MAB izdvojiti financijska sredstva za podršku zajedničkih multietničkih projekata mladih iz BiH i Srbije. „MAB“ ima za cilj ojačati suradnju i međusobno povjerenje između mladih iz Bosne i Hercegovine i Srbije kroz pripremu i realizaciju zajedničkih aktivnosti iz oblasti omladinskog angažmana, koje sadrže komponentu grassroots pristupa. Ciljna skupina Programa su mladi u starosnoj dobi od 14 do 28 godina, koji su aktivni u nekoj neformalnoj grupi ili omladinskoj organizaciji.

  • Generalni ciljevi Programa su:
  • Uspostavljanje, ili daljnji razvoj zajedničkog socijalnog (društvenog) angažmana između mladih iz BiH i Srbije starosne dobi od 14 do 28 godina;
  • Promoviranje aktivizma mladih kroz zajedničke grassroots aktivnosti koje doprinose solidarnosti, multikulturalnosti, multietničnosti i toleranciji mladih;
  • Uspostavljanje društvene kohezije i kulturne razmjene mladih koja omogućava mladim osobama da pokažu svoju kreativnost i inovativnost;
  • Kreiranje prostora za mlade u kojem će moći realizirati svoje aktivnosti;
  • Aktivizam i volonterizam mladih;
  • Razvoj lokalne zajednice kroz grassroots pristup.

Kakve projektne ideje podržava Fondacija SHL kroz program MAB?

  • Fondacija SHL će podržati projektne ideje mladih koji sadrže sljedeće tačke:
  • Projektne aktivnosti , usklađene s ciljevima “MAB” programa;
  • Projektni prijedlog zajednički su kreirali mladi iz BiH i Srbije;
  • Projektni prijedlog sadrži grassroots aktivnosti;
  • Projektne aktivnosti se realiziraju u dvije faze, jedna faza se održava u BiH, a druga faza projekta u Srbiji;
  • Organizacije / aplikanti će koristiti model “lokalni domaćin” (grupa iz BiH prilikom realizacije aktivnosti odsjeda u kućama svojih vršnjaka u Srbiji, i obrnuto);
  • Sve aktivnosti u sklopu projekta se realiziraju na volonterskoj osnovi;
  • Koordinatori/ice projekta su u starosnoj dobi od 14 do 28 godina;
  • Realizacija projekta maksimalno traje 8 mjeseci;
  • Budžet projektnog prijedloga ne može prelaziti iznos veći od 5000 KM;
  • Projektni prijedlog dostavljen u oficijelnoj prijavnoj formi programa MAB.

Tko može učestvovati u Programu
Program MAB je kreiran za omladinske organizacije iz Bosne i Hercegovine i Srbije i neformalne grupe (koje mogu prijaviti svoje projektne prijedloge preko registriranih udruženja građana), koje apliciraju u partnerstvu.
Ako nemate partnersku organizaciju možete popuniti informativni obrazac koji možete preuzeti na ovom linku, a Fondacija SHL će nastojati da pronađe vašeg potencijalnog partnera s kojim možete aplicirati na MAB program.

Način prijave
Prijavnicu za MAB program možete preuzeti na web stranici Fondacije SHL www.shl.ba, te istu dostaviti putem e-maila: mab@shl.ba. Poziv za dostavljanje projektnih prijedloga na MAB program otvoren je do 05 februara, 2015 godine. Svi aplikanti će biti informirani o statusu svoje prijave.

Detaljnije

Konkurs za dodelu dugoročnih kredita za kupovinu poljoprivrednog zemljišta

zemljisteRAZVOJNI FOND AP VOJVODINE

Konkurs za dodelu dugoročnih kredita za kupovinu poljoprivrednog zemljišta

Konkurs je otvoren do iskorišćenja planiranih sredstava za njegovu realizaciju.

Detaljnije

Konkurs za dodelu kratkoročnih kredita za obrtna sredstva

tree growing from coinsRAZVOJNI FOND AP VOJVODINE

Konkurs za dodelu kratkoročnih kredita za obrtna sredstva

Konkurs je otvoren do iskorišćenja planiranih sredstava za njegovu realizaciju.

Detaljnije

Konkurs za dodelu kratkoročnih kredita za finansiranje izvoza

izvoz_uvoz_transport_221209RAZVOJNI FOND AP VOJVODINE

Konkurs za dodelu kratkoročnih kredita za finansiranje izvoza

Konkurs je otvoren do iskorišćenja planiranih sredstava za njegovu realizaciju.

Detaljnije

Virtus nagrada

virtusLOGO_310807TRAG FONDACIJA

Virtus nagrada

VIRTUS nagrada, ustanovljena je 2007. godine, kao prva i najznačajnija nagrada za korporativnu filantropiju u Srbiji kojom se društveno odgovorno poslovanje promoviše kao sastavni deo održivog razvoja kompanija. Namenjena je, kako velikim kompanijama, tako i  malim i srednjim preduzećima i pojedincima koji su tokom 2013/14. godine na najdelotvorniji način doprineli opštem dobru pružajući materijalnu ili drugu vrstu podrške neprofitnim akcijama ili organizacijama civilnog društva.

Ove godine konkurs za VIRTUS nagradu prvi put je otvoren i za nominacije u oblasti individualnog doprinosa filantropiji. Ova nova kategorija uvedena je jer želimo da istaknemo važnu ulogu individualnih darodavaca koji dugoročno podržavaju inicijative za opšte dobro i/ili organizacije civilnog društva u svojim zajednicama.

Kandidate za nagrade iz svih oblasti mogu da predlože svi zainteresovani građani, pojedinci, neprofitne organizacije, mediji, PR i marketinške agencije i same kompanije i preduzeća koji imaju programe iz oblasti korporativne filantropije.

„U poslednjih nekoliko godina sve je više građana i građanki Srbije koji se lično uključuju u inicijative za unapređenje zajednica u kojima žive ili pružaju podršku akcijama za pomoć sugrađanima u nevolji. Inspirisani ovim pojedincima i pojedinkama, odlučili smo da uvedemo novu kategoriju – nagradu za individualni doprinos filantropiji – kako bismo odali priznanje svima njima, ali i kako bismo motivisali još veći broj naših sugrađana/sugrađanki da se ubuduće još više uključe u aktivnosti za opšte dobro“, izjavila je Marija Mitrović, menadžerka programa filantropije u Trag fondaciji.

VIRTUS nagrada za 2014. godinu biće dodeljena u pet glavnih kategorija:
•    Glavna nagrada za doprinos kompanije na nacionalnom nivou
•    Nagrada za doprinos lokalnoj zajednici u kojoj kompanija posluje
•    Nagrada za malo i srednje preduzeće
•    Nagrada za dugoročno partnerstvo između poslovnog i neprofitnog sektora
•    Nagrada za individualni doprinos filantropiji

Ceremonija proglašenja dobitnika biće održana u Beogradu, krajem marta 2015. godine. O dobitnicima nagrada odlučivaće nezavisni žiri koji čine ugledni pojedinci i stručnjaci iz sveta privrede, civilnog sektora, medija i marketinga.

Dodatne informacije, detaljni uslovi konkursa i prijavni formulari dostupni su na zvaničnom internet sajtu VIRTUS nagrade, www.tragfondacija.org/virtus

ROK: 12.02.2015. godine.

Aktivne zajednice

aktivne yajedniceTRAG FONDACIJA

Aktivne zajednice

Problemi sa kojima se susreću ljudi u lokalnim zajednicama su različiti, kao i rešenja koja se mogu primeniti. Stoga program Aktivne zajednice omogućava finansijsku podršku u iznosu do 350.000 dinara incijativama za rešavanje zajedničkih problema građana/ki u lokalnim zajednicama. Ovaj tematski neograničen program podstiče aktivnije učešće građana u rešavanje konkretnih problema na lokalnom nivou. Uspešne akcije pomažu ljudima da steknu nova znanja i poverenje u sopstvene mogućnosti.

Za finansijsku pomoć mogu konkurisati i registrovane i neformalne grupe, dok predlozi projekata mogu biti pisani na srpskom, romskom, mađarskom ili albanskom jeziku. U odabiru inicijativa koje se finansijski podržavaju prednost se daje akcijama koje na najbolji način koriste lokalne potencijale – bilo da su u pitanju materijalni doprinosi, volonterski rad, znanje, iskustvo ili usluge ljudi iz različitih sektora. Naše iskustvo je pokazalo da uključenje različitih subjekata u zajednici omogučava kreativnija, potpunija i trajnija rešenja problema.

Rezultati ovih projekata na najbolji način pokazuju da pozitivne promene u mnogim slučajevima ne zavise toliko od količine novca, koliko od volje, entuzijazma i znanja, i da mnogi od problema sa kojima se susrećemo mogu biti rešeni i sa manje sredstava nego što se obično pretpostavlja.

Program Aktivne zajednice se realizuje u partnerstvu sa Institutom za održive zajednice (ISC), a uz finansijsku podršku Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID), kao i Fondacije Čarls Stjuart Mot, Fondom braća Rokfeler, Balkanskim fondom za demokratiju i Kinderperspektive.

Rok za konkurisanje:
Konkurs za program Aktivne zajednice otvoren je tokom cele godine, dok odbor za donacije zaseda tri puta godišnje.

Procedura dodele donacija
Za sve programe Trag ima utvrđena pravila i procedure za dodelu donacija. Tokom javnog procesa selekcije projektni predlozi za program Aktivne zajednice se razmatraju na sledećim nivoima:
1. Kancelarija Traga
2. Lokalni savetnici/ce
3. Odbor za Aktivne zajednice

Detaljnije