Arhiva ‘Konkursi’

Konkurs za najbolje medijske priloge u praksi u lokalnoj samoupravi “Drugačije od drugih”

JournalistSTALNA KONFERENCIJA GRADOVA I OPŠTINA (SKGO)

Konkurs za najbolje medijske priloge u praksi u lokalnoj samoupravi “Drugačije od drugih”

  • Ukoliko ste novinar lokalnog, regionalnog ili nacionalnog medija
  • Ukoliko ste u periodu od 1. marta do 31. avgusta 2014. godine izveštavali o jednoj od sledećih tema: evro integracije, zaštita životne sredine, rodna ravnopravnost i unapređenje poslovnog okruženja na lokalnom nivou

Prijavite se na naš konkurs za najbolje medijske priloge o praksi u lokalnoj samoupravi.

Šta želimo da postignemo ovim konkursom?
Naš cilj je da istaknemo važnost i ulogu koju lokalne vlasti imaju u pomenutim oblastima, a kako bismo dodatno poboljšali rad lokalnih administracija i unapredili kvalitet usluga koje pružaju građanima.

Koje su teme konkursa?

  • Evropske integracije na lokalnom nivou
  • Zaštita životne sredine na lokalnom nivou
  • Rodna ravnopravnost na lokalnom nivou
  • Unapređenje poslovnog okruženja na lokalnom nivou

U kojim kategorijama dodeljujemo nagrade?  
U okviru konkursa „Drugačije od drugih” novinarima lokalnih, regionalnih i nacionalnih medija dodeljujemo ukupno osam nagrada.

Na koji način se možete prijaviti na konkurs?  
Pošaljite nam objavljene tekstove ili emitovane priloge na sledeći način:

  •     štampani prilozi – u štampanoj ili elektronskoj formi (kopija teksta sa podacima o autoru, datumu objave i novinskoj redakciji, uključujući kontakt informacije autora)
  •     elektronski – radio i televizijski prilozi (kopija priloga na dvd disku, uključujući podatke o autoru, datumu emitovanja i televizijskoj/radio stanici na kojoj je prilog emitovan, kao i kontakt informacije autora)
  •     onlajn – print screen i link ka objavljenom prilogu (uključujući podatke o autoru, datumu objave i medijskom veb portalu na kojem je tekst objavljen, kao i kontakt informacije autora)

ADRESA na koju treba dostaviti materijal objavljen u periodu od 1. marta do 31. avgusta: STALNA KONFERENCIJA GRADOVA I OPŠTINA – Služba za informisanje, Makedonska 22/VIII,  11 OOO Beograd sa naznakom – IZBOR ZA NAJBOLJE MEDIJSKE PRILOGE ili elektronskim putem na: katarina.arambasic@skgo.org ili zeljko.krnetic@skgo.org

Kako ćemo oceniti ko je najbolji?  
Ocenu o najboljim medijskim prilozima na tražene teme prepustićemo nezavisnom žiriju koji čine iskusni urednici vodećih redakcija: Nada Gogić (RTS), Suzana Trninić (TV B92), Zoran Baranac (Prva), Veselin Simonović (Blic), Zoran Panović (Danas), Ivan Cvejić (Beta) i Zoran Sekulić (Fonet).

A nagrade su?  
Autore najboljih priloga nagradićemo tablet računarima.

Za dodatna pitanja…  
Nagrađeni prilozi biće predstavljeni na finalnom skupu u oktobru 2014. godine.

Služba za informisanje SKGO, 011/3223-446, e-mail: katarina.arambasic@skgo.org ili zeljko.krnetic@skgo.org

Detaljnije

Poziv za pružaoce usluga u oblasti obrazovanja odraslih

Adult-LearneringPOKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA PRIVREDU, ZAPOŠLJAVANJE I RAVNOPRAVNOSST POLOVA

Poziv za pružaoce usluga u oblasti obrazovanja odraslih

U okviru aktivnosti na projektu ,,Obrazovanjem do lakšeg zapošljavanja” („Education to Easier Employment – E3″)-REF. NO: 6526-00/2011/GRANT30, čiji je nosilac Regionalni centar za društveno-ekonomski razvoj-Banat, a partner Pokrajinski sekretarijat za privredu, zapošljavanje i ravnopravnosst polova, finasiranog od strane IPA Programa Evropske Unije „Socijalno-ekonomski razvoj Dunavske regije u Srbiji” i Austrijske razvojne agencije, pozivaju se zainteresovani pružaoci usluga u oblasti obrazovanja odraslih da dostave svoje prijave.

Cilj ove inicijative je da, prema međunarodnim standardima, proceni i selektuje pružaoce usluga u oblasti obrazovanja odraslih, radi podrške poslovanju Regionalnom edukativnom centru Banat u Zrenjaninu (u daljem tekstu REC Banat), uspostavljenom u okviru projekta “Obrazovanjem do lakšeg zapošljavanja”.

Poziv je otvoren za sve pružaoce usluga u oblasti obrazovanja odraslih (kompanije, trenere, javne obrazovne institucije, nevladine organizacije…). Zainteresovani pružaoci usluga treba da imaju najmanje tri godine profesionalnog iskustva, relevantne kvalifikacije, i potrebu za kontinuiranim profesionalnim razvojem.

Svi koji uspešno budu prošli proces selekcije, biće upisani u registar REC Banat kao autorizovani pružaoci usluga obrazovanja odraslih i promovisani na internet adresi.

Prijave se podnose na adresu: Regionalni centar za društveno-ekonomski razvoj – Banat, Čarnojevićeva 1, 23000 Zrenjanin, sa naznakom “Poziv za pružaoce usluga u oblasti obrazovanja odraslih” Obrazac za prijavljivanje, možete pronaći i na adresi: www.banat.rs.

Rok za prijavljivanje je 15. mart 2014. god.

Detaljnije o pozivu

Javni konkurs za finansiranje projekata u okviru teme „Ozonski omotač – uticaj na životnu sredinu i zdravlje ljudi“

ozone-layerMINISTARSTVO ENERGETIKE, RAZVOJA I ZAŠTITE ŽIVOTNE

Javni konkurs za finansiranje projekata u okviru teme „Ozonski omotač – uticaj na životnu sredinu i zdravlje ljudi“

Predmet konkursa je dodela finansijskih sredstava za realizaciju projekata na temu „OZONSKI OMOTAČ – UTICAJ NA ŽIVOTNU SREDINU I ZDRAVLJE LJUDI“ koje realizuju udruženja i druge organizacije civilnog društva koja se bave pitanjima zaštite životne sredine.

Cilj javnog konkursa: Jačanje javne svesti o značaju i zaštiti ozonskog omotača, sa posebnim osvrtom na uticaj na zdravlje stanovništva.

Opredeljena sredstva: Ukupan iznos opredeljenih sredstava za projekte po ovom konkursu iznosi 3.200.000,00 dinara(trimilionadvestotoinehiljada) dinara.

Realizacija odabranih projekata biće finansirana najviše sa 800.000,00 (osamstotina hiljada) dinara po projektu.

Opšti uslovi za učešće na Konkursu:
Pravo učešća na Konkursu imaju udruženja koja su:

  • upisana u Registar Agencije za privredne registre;
  • deluju na teritoriji Republike Srbije;
  • čiji se ciljevi, prema statutarnim odredbama, ostvaruju u oblasti zaštite životne sredine;
  • imaju iskustva u realizaciji projekata u oblasti zaštite životne sredine;
  • imaju adekvatne ljudske resurse, opremu i infrastrukturu potrebnu za realizaciju projekata.

Rok za podnošenje prijava je: 17. mart 2014. godine

Detaljnije informacije mogu se dobiti na tel: 011/7155-226; kontakt osoba je Bojana Đurović (bojana.djurovic@merz.gov.rs).

Detalji konkursa

Javni konkurs za dodelu podsticajnih sredstava za refundaciju troškova učešća privrednih subjekata na sajmovima

POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA PRIVREDU, ZAPOŠLJAVANJE I RAVNOPRAVNOST POLOVA

Javni konkurs za dodelu podsticajnih sredstava za refundaciju troškova učešća privrednih subjekata na sajmovima u Evropi i međunarodnim sajmovima u Republici Srbiji

U cilju unapređenja konkurentnosti vojvođanske privrede na evropskom i domaćem tržištu, kao i podrške organizacijama od interesa za privredni razvoj AP Vojvodine, Pokrajinski sekretarijat za privredu, zapošljavanje i ravnopravnost polova, u okviru aktivnosti 10, ekonomska klasifikacija 4541 Tekuće subvencije privatnim preduzećima, izvor finansiranja 01 00 – Prihodi iz budžeta, sa ukupnim iznosom od 11.000.000,00 dinara, refundiraće troškove učešća privrednih subjekata sa područja AP Vojvodine na sajmovima u Evropi i međunarodnim sajmovima u Republici Srbiji, koji se održavaju u periodu januar – decembar 2014. godine.

Uslovi Konkursa

1. Pravo učešća na Konkursu imaju mali i srednji privredni subjekti i preduzetnici, koji se bave proizvodnom i turističkom delatnošću, izvoznici ili potencijalni izvoznici, koji će u periodu januar – decembar 2014. godine, izlagati na sajmovima u Evropi i međunarodnim sajmovima u Republici Srbiji ( u daljem tekstu: izlagači)
Pravo učešća na Konkursu imaju izlagači koji nisu u teškoćama i to samo za prvo učešće na određenom sajmu.

2.  Po ovom Konkursu refundiraće se do 50% sledeći troškovi izlagača na sajmovima:
* troškovi zakupa, opremanja i vođenja štanda;
* troškovi pripreme i štampanja propagandnog materijala za nastup na navedenom sajmu

Maksimalni iznosi refundacije za sajmove iznose:
* do 50% cene zakupa, opremanja i vođenja štanda po izlagaču, a najviše do 500.000,00 dinara za sajmove u Evropi i 400.000,00 dinara za međunarodne sajmove u Republici Srbiji
* do 50% cene pripreme i štampanja propagandnog materijala, a najviše do 50.000,00 dinara za sajmove u Evropi i 30.000,00 dinara za međunarodne sajmove u Republici Srbiji

3. Prijave na Konkurs podnose se na obrascu, koji se može preuzeti sa sajta  www.spriv.vojvodina.gov.rs, i sa pripadajućom dokumentacijom, dostavljaju u zatvorenoj koverti na adresu: Pokrajinski sekretarijat za privredu, zapošljavanje i ravnopravnost polova, 21000 Novi Sad, Bulevar Mihajla Pupina broj 16, sa naznakom na licu koverte: ”Ne otvarati – prijava na Konkurs za sajmove”, poštom ili lično preko pisarnice pokrajinskih organa.

4. Rok za podnošenje prijava za učešće na sajmovima u periodu januar-jun 2014. je 15. 03. 2014. godine, a za učešće na sajmovima u periodu septembar- decembar 2014. je 15. 09. 2014. godine.

5. Neblagovremene i nekompletne prijave neće se razmatrati, kao ni prijave izlagača koji nisu    ispunili ranije ugovorenu obavezu a ugovorena obaveza je istekla, prema Pokrajinskom sekretarijatu za privredu, zapošljavanje i ravnopravnost polova.

6. Odluka o dodeli sredstava po isteku Konkursa objaviće se na sajtu Sekretarijata, nakon čega su Korisnici sredstava organizovani kao privredno društvo (DOO, AD, OD i komanditno društvo) u obavezi da pre zaključenja Ugovora, otvore poseban namenski račun kod Uprave za trezor.

Informacije u vezi sa Konkursom mogu se dobiti u Sekretarijatu na telefon 021/487-4489

Detaljnije o konkursu

Konkurs za sufinansiranje projekata za obeležavanje jubilarnih godišnjica i projekata afirmacije žena u sportu

women sportPOKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA SPORT I OMLADINU

Konkurs za sufinansiranje projekata za obeležavanje jubilarnih godišnjica i projekata afirmacije žena u sportu

1.     PROJEKTI ZA OBELEŽAVANJE JUBILARNIH GODIŠNJICA treba da budu usmereni ka:
•    Izradi monografije, video ili CD prezentacije, organizaciji izložbe i slično;
•    Organizaciji svečanosti, odnosno manifestaciji sportsko-kulturnog karaktera;

Pravo učešća na konkursu imaju sportske organizacije sa sedištem na teritoriji AP Vojvodine koje imaju dugogodišnju tradiciju, kontinuiran uspeh i prepoznatljiv rad na afirmaciji i razvoju sporta u Autonomnoj Pokrajini.
Razmatraće se prijave sportskih organizacija koje u 2014. godini obeležavaju jubilej od 20 do 100 godina (svaka deseta godina), 25. i 75. godina kao i svaka peta godina nakon navršenih 100 godina postojanja.
Uz zahtev je potrebno dostaviti dokaz o početku rada sportske organizacije (osnivački akt, novinski članak, prethodno urađene monografije, itd ).

2.     PROJEKTI AFIRMACIJE ŽENA U SPORTU  treba da budu usmereni na:
1.    programe usavršavanja stručnjakinja u sportu i sportskih stručnjakinja;
2.    nabavku takmičarske opreme i sportskih rekvizita za sportistkinje;
3.    programe naučno-stručnog karaktera sa ciljem smanjenja diskriminacije žena u sportu (istraživanja, skupovi, seminari, tribine i sl.).

Pravo učešća na konkursu imaju sportske organizacije, savezi i društva sa teritorije AP Vojvodine registrovane kao udruženja u skladu sa Zakonom o sportu;

Uz zahtev se posebno dostavljaju:
•    kopija ugovora o angažovanju kandidatkinje za koju podnose zahtev i/ili dokaz o važećoj licenci kandidatkinja (za projekte pod 1.);
•    predračun za nabavku opreme/rekvizita koja je predmet zahteva (za projekte pod 2.);
•    predlog programa (za projekte pod 3.).

UKUPNA SREDSTVA ZA RASPODELU:
•    Za projekte za obeležavanje jubilarnih godišnjica 2.000.000,00 dinara
•    Za projekte afirmacije žena u sportu 2.000.000,00 dinara

ROK  ZA PRIJAVU za oba projekta:
10 dana od dana objavljivanja (07.03.2014.)

NAČIN PRIJAVLJIVANJA NA KONKURS:
Prijave na konkurs ispunjavaju se isključivo na obrascu koji je objavljen na Internet stranici Sekretarijata: www.sio.vojvodina.gov.rs i dostavljaju se u zapečaćenoj koverti sa naznakom “ne otvarati – prijava za Konkurs”, na adresu: Pokrajinski sekretarijat za sport i omladinu, Bul. Mihajla Pupina 16, 21000 Novi Sad, ili neposredno na pisarnici pokrajinskih organa.

Detaljnije o konkursu

Javni oglas za dodelu stipendija sportistima u 2014. godini

OPŠTINA KANJIŽA

Javni oglas za dodelu stipendija sportistima u 2014. godini

Rok podnošenja prijava; 10.03.2014.

Detalji oglasa

Konkurs za dodelu sredstava za finansiranje projekata za unapređenje sistema socijalne zaštite

MINISTARSTVO RADA, ZAPOŠLJAVANJA I SOCIJALNE POLITIKE

Konkurs za dodelu sredstava za finansiranje projekata za  unapređenje sistema socijalne zaštite

Cilj konkursa:
Cilj konkursa je uspostavljanje, razvoj i unapređenje usluga socijalne zaštite, poboljšanje njihovog kvaliteta, zaštita prava najugroženijih kategorija stanovništva i povećanje kompetencija profesionalaca unutar sistema socijalne zaštite.

Opšti uslovi konkursa:

  • Pravo učešća na konkursu imaju registrovana udruženja građana na teritoriji Republike Srbije;
  • Predlozi projekata se podnose na propisanim obrascima koji se nalaze u prilogu;
  • Sredstva za finansiranje projekta obezbeđena su zakonom o budžetu Republike Srbije za 2013.godinu u ukupnom iznosu od 75.878.175,48 (slovima:sedamdesetpetmilionaosamstosedamdesetosamhiljadastosedamdesetpetdinara 48/100) dinara;
  • Trajanje projekta ne može biti duže od osam meseci;
  • Maksimalan iznos sredstava po projektu je 1.500.000,00 (slovima: milionpetstotinahiljada) dinara;
  • Podnosilac prijave na konkurs može da podnese samo jedan predlog projekta;
  • Rok za prijavljivanje odnosno za dostavu projektnih predloga je 11.mart 2014. godine.

Kriterijumi za podnosioce prijave
Podnosioci prijave moraju da ispunjavaju sledeće kriterijume:

  • da su registrovana udruženja u skladu sa Zakonom o udruženjima;
  • da im je sedište na teritoriji Republike Srbije;
  • da su direktno odgovorni za pripremu i realizaciju projekta, a ne da deluju u svojstvu posrednika.

Ukoliko se ustanovi da podnosilac predloga projekta odnosno lice angažovano na realizaciji projekta, podleže sukobu interesa neće mu biti dodeljena sredstva na ovom konkursu.

Kriterijumi za sadržaj projekata za koji se mogu dodeliti sredstva

Trajanje: trajanje projekta ne može biti duže od 8 meseci

Lokacija: sve projektne aktivnosti moraju se realizovati na teritoriji Republike Srbije.

Teme konkursa su:

1.Dostupnost usluga korisnicima

  • uspostavljanje novih  i unapređenje postojećih dnevnih usluga u zajednici: dnevni boravak, pomoć u kući, svratište i druge usluge koje podržavaju boravak korisnika u porodici i neposrednom okruženju;
  • usluge podrške za samostalni život-stanovanje uz podršku, personalna asistencija, obuka za samostalni život i druge vrste podrške neophodne za aktivno učešće korisnika u društvu;
  • informisanje šire javnosti o uslugama i načinu ostvarivanja prava u sistemu socijalne zaštite.

2.Unapređenje sistema kvaliteta usluga u sistemu socijalne zaštite

  • povećanje kompetencija profesionalaca u sistemu socijalne zaštite;
  • unapređenje i izdavanje časopisa iz oblasti socijalne politike i socijalnog rada;
  • istraživanje u oblasti socijalne zaštite čiji rezultati mogu doprineti u kreiranju i vođenju socijalne politike i unapređenju sistema socijalne zaštite.

3.Izrada i primena modela praćenja lokalnih socijalnih usluga /monitoring i evaluacija

Broj predloga i odobrenih projekata po podnosiocu prijave:
Podnosilac prijave može da podnese samo jedan predlog projekta.
Prijavu može podneti sam ili u partnerstvu sa drugim udruženjima, jedinicom lokalne samouprave u kojoj se sprovodi projekat, Republičkom ustanovom socijalne zaštite ili drugom javnom ustanovom, privrednim subjektom idr.

Vrsta troškova koja se može uvrstiti u budžet projekta

Kao projektna sredstva u obzir se mogu uzeti samo prihvatljivi troškovi. Prihvatljivi troškovi, prema ovom konkursu moraju da:

  • budu neophodni za izvođenje projekta i da su usaglašeni sa principima poštenog finansijskog upravljanja, što se naročito odnosi na vrednost uloženog novca i delotvornost troškova (dobijanja pravih vrednosti za uloženi novac);
  • tokom realizacije projekta budu evidentirani u obračunima ili poreskim dokumentima realizatora projekta, prepoznatljivi, proverljivi i podržani originalnom dokumentacijom na osnovu čijih kopija se pravdaju Ministarstvu rada, zapošljavanja i socijalne politike Republike Srbije – Sektoru za brigu o porodici i socijalnoj zaštiti.

U interesu je svakog podnosioca prijave da obezbedi realan budžet sa što povoljnijim cenama.

U skladu sa navedenim uslovima i uz poštovanje procedura za dodelu sredstava, prihvatljivi troškovi uključuju:
1)    troškove osoblja koje je angažovano na realizaciji projekta;
2)    troškove nabavke opreme (nove ili korišćene) ili usluga, ukoliko odgovaraju tržišnim cenama, maksimalno do 30% ukupne vrednosti projekta;
3)    troškove potrošnog materijala i materijala potrebnog za realizaciju projekta;
4)    troškove adaptacije prostora ili završetka započete gradnje, maksimalno do 30% (sa svim pripadajućim troškovima) od ukupne vrednosti projekta;
5)    troškove prevoza;
6)    troškove kancelarije, komunikacije, komunalnih usluga i zakupa prostora;
7)    troškove organizacije edukacija, skupova i drugih vrsta manifestacija;
8)    troškove ishrane korisnika;
9)    troškove koji direktno proizilaze iz uslova ugovora (troškovi evaluacije projekta, štampanja itd.), uključujući troškove finansijskih usluga (bankarskih provizija).

Neprihvatljivi troškovi – troškovi koji se neće pokrivati iz budžeta projekta su:
1)    dugovi i pokrivanje dugovanja;
2)    pristigle kamate;
3)    stavke koje se već finansiraju iz drugih izvora;
4)    kupovina zemlje;
5)    kupovina opreme koja ne služi za sprovođenje projektnih aktivnosti i nije u vezi sa projektnim aktivnostima.

Modifikacije predloga projekta
Pre donošenja konačne odluke o dodeli sredstava Komisija za izbor projekata može podnosiocu prijave sugerisati da izvrši određene modifikacije predloga projekta, u smislu budžeta i u smislu aktivnosti planiranih u projektu. Podnosilac predloga projekta ima pravo da prihvati ili odbije sugestije.
Budžet predloga projekta moguće je modifikovati pre donošenja konačne odluke o dodeli sredstava, samo ukoliko je modifikacija  inicirana od strane Ministarstva rada, zapošljavanja i socijalne politike – Sektora za brigu o porodici i socijalnu zaštitu.

Podnošenje projektnih predloga- Kako se prijaviti i po kojoj proceduri

Potrebno je dostaviti osnovnu i prateću dokumentaciju:

Osnovnu dokumentaciju čine: popunjen Obrazac za pisanje predloga projekta (Aneks 1); popunjen Obrazac budžeta projekta – tabelarni prikaz budžeta (Aneks 2); Narativni budžet (Aneks 3).
Dostavlja se jedan originalni primerak overen od strane ovlašćenog lica, jedna štampana fotokopija i elektronska verzija sa svim aneksima isključivo na CD-u.
Podnosioci prijava moraju se striktno pridržavati prijavnog formata i popuniti sve strane prema naznačenim redosledima.
Podnosici prijava svoje predloge projekata popunjavaju na srpskom jeziku, ćirilicom.
Molimo vas da prijavne formate popunite jasno i precizno, kako bismo mogli da na najbolji mogući način procenimo vaše prijave.

Prijave u kojima je Aneks 1- Obrazac za pisanje predloga projekta napisan rukom ili pisaćom mašinom neće se smatrati važećim.

Prateću dokumentaciju čine:
1)    Statut podnosioca prijave;
2)    Akt o registraciji podnosioca prijave;
3)    Bilans stanja i uspeha za 2013. godinu.

Ukoliko je projekat prijavljen u partnerstvu, obavezno dostaviti:
•    Protokol o saradnji, odnosno o partnerstvu sa jasno definisanim  ulogama i obavezama oba partnera;
•    Statut svakog partnera;
•    Akt o registraciji za svakog partnera.

Rok za podnošenje prijava
Rok za podnošenje prijava je 11.mart 2014. godine.

Dodatne informacije
Za sva pitanja vezana za procedure prijavljivanja na konkurs zainteresovani se mogu obratiti Ministasrtvu rada, zapošljavanja i socijane politike na telefone:  011 363 14 95; 011 361 62 55;  ili elektronskim putem na gordana.milovanovic@minrzs.gov.rs

Detalji konkursa

Konkurs za sufinansiranje organizacije sportskih priredbi od interesa za AP Vojvodinu

POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA SPORT I OMLADINU

Konkurs za sufinansiranje organizacije sportskih priredbi od interesa za AP Vojvodinu

Konkurs je namenjen sportskim organizacijama, savezima i društvima koji organizuju sportske priredbe (sportske manifestacije i sportska takmičenja) od interesa za Autonomnu Pokrajinu Vojvodinu i ispunjavaju sledeće uslove:
1.    da su registrovani za obavljanje sportskih aktivnosti u skladu sa Zakonom;
2.    da imaju sedište na teritoriji AP Vojvodine;
3.    da se sportska priredba za čiju se organizaciju traže sredstva, održava na teritoriji AP Vojvodine.

Sportske priredbe koje će biti sufinasirane treba da ispunjavaju sledeće kriterijume:
1.    da sportska priredba ima tradiciju i značajan uticaj na razvoj sporta u AP Vojvodini;
2.    da je sportska priredba od šireg regionalnog značaja;
3.    da je u skladu sa zakonom, opštim aktima organizacije i sportskim pravilima nadležnog granskog saveza u oblasti sporta.

Ukupan iznos sredstava na konkursu iznosi 15.000.000,00 (petnaestmiliona) dinara.

Rok podnošenja prijave je 8 DANA od dana objavljivanja Konkursa (do 27. februara 2014. godine)

Prijave na konkurs ispunjavaju se isključivo na obrascu koji je objavljen na Internet stranici Sekretarijata: www.sio.vojvodina.gov.rs i dostavljaju se u zapečaćenoj koverti sa naznakom “ne otvarati – prijava za Konkurs za sufinasiranje organizacije sportskih priredbi od interesa za AP Vojvodinu“ na adresu: Pokrajinski sekretarijat za sport i omladinu, Bul. Mihajla Pupina 16, 21000 Novi Sad, ili neposredno na pisarnici pokrajinskih organa.

Detaljnije

Javni konkurs za finansiranje, odnosno sufinansiranje programa udruženja građana

POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA ZDRAVSTVO SOCIJALNU POLITIKU I DEMOGRAFIJU

Javni konkurs za finansiranje, odnosno sufinansiranje programa udruženja građana u oblasti zdravstvene zaštite, socijalne zaštite i zaštite lica sa invaliditetom, boračko-invalidske zaštite i demografije u 2014. godini

Pokrajinski sekretarijat za zdravstvo, socijalnu politiku i demografiju će u skladu sa Pokrajinskom skupštinskom odlukom o budžetu Autonomne Pokrajine Vojvodine za 2014. godinu i Finansijskim planom Pokrajinskog sekretarijata za zdravstvo, socijalnu politiku i demografiju za 2014. godinu finansirati, odnosno sufinansirati programe od javnog interesa koje realizuju udruženja građana u oblasti zdravstvene zaštite, socijalne zaštite i zaštite lica sa invaliditetom, boračko-invalidske zaštite i demografije u ukupnom iznosu od 18.400.000,00 dinara.

Dodela sredstava po ovom javnom konkursu vršiće se u skladu sa Pravilnikom o postupku i kriterijumima za dodelu sredstava Pokrajinskog sekretarijata za zdravstvo, socijalnu politiku i demografiju udruženjima građana za oblast zdravstvene zaštite, socijalne zaštite i zaštite lica sa invaliditetom i demografije broj:129-401-318/2014 od 10. februara 2014. godine, koji je dostupan u Pokrajinskom sekretarijatu za zdravstvo, socijalnu politiku i demografiju, objavljen na Oglasnoj tabli istog i na Internet stranici www.zdravstvo.vojvodina.gov.rs.
Realizacija finansijskih obaveza vršiće se u skladu sa likvidnim mogućnostima budžeta Autonomne Pokrajine Vojvodine za 2014. godinu.

Korisnici sredstava dužni su da dodeljena sredstva utroše do 31.12.2014. godine.

PREDMET KONKURSA
Pokrajinski sekretarijat za zdravstvo, socijalnu politiku i demografiju dodeljuje sredstva po ovom konkursu za finansiranje, podsticanje realizacije programa, odnosno sufinansiranje obezbeđenjem nedostajućeg dela sredstava za finansiranje programa i programskih aktivnosti i neophodnih funkcionalnih rashoda, udruženja građana u 2014. godini u ukupnom iznosu od 18.400.000,00 dinara od čega:
– u oblasti zdravstvene zaštite u iznosu od 2.400.000,00 dinara,
– u oblasti socijalne zaštite i zaštite lica sa invaliditetom u iznosu od 10.000.000,00 dinara,
– u oblasti boračko-invalidske zaštite u iznosu od 5.000.000,00 dinara,
– u oblasti demografije u iznosu od 1.000.000,00 dinara.

PRAVO UČEŠĆA NA KONKURSU
Pravo učešća na konkursu imaju udruženja građana upisana u registar kod nadležnog organa za programe koji se realizuju na teritoriji Autonomne Pokrajine Vojvodine.
Na konkursu ne mogu učestvovati:fizička lica, indirektni korisnici budžeta Autonomne Pokrajine Vojvodine, privredni subjekti i drugi korisnici čije je finansiranje uređeno aktima koje donosi ili na njih daje saglasnost Skupština Autonomne Pokrajine Vojvodine ili Vlada Autonomne Pokrajine Vojvodine.

NAČIN PODNOŠENJA PRIJAVA
Prijava na javni konkurs podnosi se u jednom primerku isključivo na obrascu prijave koja se može preuzeti na Internet stranici Pokrajinskog sekretarijata za zdravstvo, socijalnu politiku i demografiju www.zdravstvo.vojvodina.gov.rs i u Pokrajinskom sekretarijatu za zdravstvo, socijalnu politiku i demografiju, Novi Sad, Bulevar Mihajla Pupina broj 16, II sprat, kancelarija 47 (tel. 487-4400).

Uz prijavu se podnosi sledeća obavezna dokumentacija:fotokopija potvrde o registraciji kod nadležnog organa, fotokopija potvrde o poreskom identifikacionom broju, fotokopija OP obrazaca (overeni potpisi lica ovlašćenih za zastupanje) i fotokopija izvoda iz Statuta udruženja u kome je utvrđeno da se ciljevi udruženja ostvaruju u oblasti u kojoj se program realizuje.

Prijave se podnose Pokrajinskom sekretarijatu za zdravstvo, socijalnu politiku i demografiju, Bulevar Mihajla Pupina broj 16, 21108 Novi Sad, poštom ili lično na Pisarnici pokrajinskih organa uprave u zgradi Vlade Autonomne Pokrajine Vojvodine, Bulevar Mihajla Pupina broj 16, 21108 Novi Sad, sa naznakom:”Za konkurs”.

Neblagovremene i nepotpune prijave, prijave koje nisu podnete od ovlašćenih lica, prijave koje nisu podnete na propisanom obrascu i prijave koje nisu predmet javnog konkursa neće se razmatrati.

Neće se razmatrati prijave podnosilaca kojima su dodeljivana sredstva Pokrajinskog sekretarijata za zdravstvo, socijalnu politiku i demografiju koji nisu u roku utvrđenim ugovorom dostavili izveštaj o namenskom utrošku sredstava sa dokumentacijom.

Konkursna dokumentacija se ne vraća.

ROK ZA PODNOŠENJE PRIJAVA NA KONKURS
Prijava na konkurs podnosi se u roku od 15 dana od dana objavljivanja konkursa u ”Službenom listu APV”, odnosno u javnom glasilu koje pokriva celu teritoriju Autonomne Pokrajine Vojvodine (do 06.03.2014. godine).

Rezultati konkursa će biti objavljeni na Internet stranici Pokrajinskog sekretarijata za zdravstvo, socijalnu politiku i demografiju www.zdravstvo.vojvodina.gov.rs.

Kontakt osoba za dodatne informacije: Andreja Stajšić, telefon 021/487-4400, e-mail:andreja.stajsic@vojvodina.gov.rs

Detaljnije

Konkurs za dodelu kredita za nabavku pčelinjih rojeva, košnica i opreme za pčelarstvo

bees-Sweden-006POKRAJINSKI FOND ZA RAZVOJ POLjOPRIVREDE

Konkurs za dodelu kredita za nabavku pčelinjih  rojeva, košnica i opreme za pčelarstvo u 2014. godini

Pokrajinski fond za razvoj poljoprivrede objavljuje dodelu kredita namenjenih za kupovinu novih pčelinjih rojeva, košnica i opreme za pčelarstvo.

Sredstva će se dodeljivati poljoprivrednim gazdinstvima – fizičkim i pravnim licima sa područja AP Vojvodine, upisanim u Registar poljoprivrednih gazdinstava.

Krediti će biti odobravani sa kamatnom stopom od 2% na godišnjem nivou, uz primenu valutne klauzule, i to na sledeći način:
–     za nabavku pčelinjih rojeva, minimalan iznos kredita od 1.000 evra a maksimalan iznos  do 5.000 evra, odobravaće se krediti sa grejs periodom od 24 meseci (za vreme grejs perioda obračunavaće se interkalarna kamata) i rokom otplate od 18 meseci, otplata se vrši u šestomesečnim anuitetima;
–     za nabavku novih košnica u standardu, minimalan iznos kredita od 1.000 evra a maksimalan iznos  do 5.000 evra, odobravaće se krediti sa grejs periodom od 24 meseci (za vreme grejs perioda obračunavaće se interkalarna kamata) i rokom otplate od 18 meseci, otplata se vrši u šestomesečnim anuitetima;
–     za nabavku nove opreme za pčelarstvo, minimalan iznos kredita od 1.000 evra a maksimalan iznos  do 5.000 evra, odobravaće se krediti sa grejs periodom od 24 meseci (za vreme grejs perioda obračunavaće se interkalarna kamata) i rokom otplate od 18 meseci, otplata se vrši u šestomesečnim anuitetima
–     za nabavku kamiona sa prikolicom registrovanom za pčelarenje, minimalan iznos kredita od 1.000 evra a maksimalan iznos  do 5.000 evra, odobravaće se krediti sa grejs periodom od 24 meseci (za vreme grejs perioda obračunavaće se interkalarna kamata) i rokom otplate od 18 meseci, otplata se vrši u šestomesečnim anuitetima. Korisnik kredita je u obavezi da nakon odobrenja kredita dostavi Fondu atest vozila od strane ovlašćene ustanove, u roku od 90 dana, od dana puštenja kredita u tečaj.

Kredit će biti realizovan tako što će Fond uplatiti iznos odobrenog kredita dobavljaču pčelinjih rojeva, košnica i opreme koju bude odabrao učesnik konkursa.

Prioritet u dodeli kredita imaće učesnici konkursa sa predračunima  proizvođača opreme za pčelarstvo.

Prijave se mogu preuzeti u  Pokrajinskom fondu za razvoj poljoprivrede u Novom Sadu, lokalnim opštinskim kancelarijama Fonda za razvoj AP Vojvodine, kao i na sajtu: www.fondpolj.vojvodina.gov.rs

Pored popunjene prijave, učesnici konkursa dužni su da podnesu i sledeću dokumentaciju:
–    originalni predračun sa specifikacijom opreme iskazan u dinarskom iznosu (Napomena:Fond neće prihvatati izmene predračuna u toku trajanja konkursa);
•    original vlasničkog lista za poljoprivredno zemljište ne stariji od 15 dana, na koje se može staviti hipoteka u korist Fonda u jedan i po puta većoj vrednosti od odobrene vrednosti kredita (napomena: podnosilac prijave ne mora biti i vlasnik poljoprivrednog zemljišta koja će se staviti pod hipoteku);ili u slučaju bankarske garancije pismo o namerama izdavanja garancije
•    izvod iz registra poljoprivrednih gazdinstava – podaci o poljoprivrednom gazdinstvu;
•    uverenje poreske uprave o izmirenosti naknade za odvodnjavanje, ne stariju od 30 dana (za podnosioca prijave, za vlasnika i za svakog suvlasnika na poljoprivrednom zemljištu);
•    fotokopija lične karte (za podnosioca prijave, za vlasnika i za svakog suvlasnika na poljoprivrednom zemljištu);
•    Kredit će se realizovati u skladu sa planiranim sredstvima.

Konkurs je otvoren od 16. februara 2014 do 15. marta 2014. godine. Nepotpune i neblagovremene prijave se neće uzeti u razmatranje.

Prijavu sa traženom dokumentacijom dostaviti isključivo poštom na adresu:
Pokrajinski fond za razvoj poljoprivrede
21000 Novi Sad
Bulevar Mihajla Pupina 6
sa naznakom ” Za konkurs”
Sve dodatne informacije mogu se dobiti na telefon: 021/557-451
Tekst konkursa i prijavu možete preuzeti na sajtu Pokrajinskog fonda za razvoj poljoprivrede:
www.fondpolj.vojvodina.gov.rs

Detaljnije