Arhiva ‘Konkursi’

Konkurs za finansiranje projekata i programa iz oblasti sporta u 2015. godini

sports2POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA SPORT I OMLADINU

Konkurs za finansiranje projekata i programa iz oblasti sporta u 2015. godini

Pokrajinskom Skupštinskom odlukom o budžetu APV za 2015. godinu (“Službeni list APV”, broj 53/14) planirana su sredstva za finansiranje projekata i programa iz oblasti sporta od interesa za AP Vojvodinu u ukupnom iznosu od 326.000.000,00 dinara.

1.    PODNOSIOCI ZAHTEVA
U skladu sa Pravilnikom o odobravanju i finansiranju projekata i programa kojima se ostvaruju potrebe i interesi građana u oblasti sporta u AP Vojvodini, podnosioci zahteva za sredstva iz Budžeta APV po ovom konkursu, mogu biti isključivo pravna lica i to:
1.    pokrajinski sportski savezi i Sportski savez Vojvodine,
2.    sportske organizacije registrovane kao udruženja u skladu sa Zakonom o sportu,
3.    ustanove – ustanove za sport, vaspitno obrazovne ustanove (osnovne i srednje škole), akreditovane visokoškolske ustanove iz oblasti sporta i predškolske ustanove,
4.    jedinice lokalne samouprave – gradovi, opštine i niži nivoi javne uprave,
5.    drugi pravni subjekti koji su korisnici sportskih objekata u javnoj svojini.

Sportske organizacije, savezi i društva treba posebno da ispunjavaju sledeće uslove da bi se njihovi zahtevi razmatrali:
1.    da budu upisani u odgovarajući registar u skladu sa Zakonom,
2.    da su iz grane sporta koja je od posebnog značaja za Republiku Srbiju,
3.    da imaju sedište u AP Vojvodini,
4.    da su direktno odgovorni za realizaciju programa,
5.    da su prethodno obavljali delatnost u oblasti sporta najmanje godinu dana,
6.    da su sa uspehom realizovali prethodno odobrene programe,
7.    da ispunjavaju uslove za obavljanje sportskih aktivnosti i delatnosti u skladu sa Zakonom o sportu,
8.    da raspolažu kapacitetima za realizaciju programa.

2.    PROJEKTI I PROGRAMI KOJI SE FINANSIRAJU
U obzir za finansiranje uzimaće se projekti i programi koji se po svojoj sadržini odnose na:
1.    Aktivnosti pokrajinskih sportskih saveza od značaja za APV

  • godišnji programi pokrajinskih sportskih saveza i Sportskog saveza Vojvodine,
  • posebni programi pokrajinskih sportskih saveza i Sportskog saveza Vojvodine,
  • stipendije perspektivnih sportista u AP Vojvodini,
  • dodela novčanih nagrada sportistima i trenerima za postignug značajan sportski rezultat i godišnja priznanja u oblasti sporta „Vihor“.

Ukupna planirana sredstva za ove namene: 107.000.000,00 dinara.

2.    Afirmacija sporta u AP Vojvodini

  • organizacija sportskih priredbi (manifestacija i takmičenja) od interesa za AP Vojvodinu,
  • učešće na međunarodnim sportskim priredbama (manifestacija i takmičenja),
  • predlozi projekata kojima se doprinosi razvoju sporta u AP Vojvodini.

Ukupna planirana sredstva za ove namene:  37.000.000,00 dinara.

3.    Afirmacija školskog sporta u AP Vojvodini

  • predlozi projekata u skladu sa Akcionim planom sprovođenja strategije razvoja školskog sporta u AP Vojvodini.

Ukupna planirana sredstva za ove namene:  12.000.000,00 dinara.

4.    Razvoj, opremanje i održavanje sportskih objekata u AP Vojvodini

  • izgradnja i opremanje fiskulturnih sala funkcionalnim spravama i rekvizitima,
  • opremanje i održavanje (sanacija, adaptacija i rekonstrukcija) sportskih objekata,
  • opremanje i održavanje (sanacija, adaptacija i rekonstrukcija) specijalizovanih trenažnih centara.

Ukupna planirana sredstva za ove namene:  170.000.000,00 dinara.

Za projekte pod tačkom 1. mogu konkurisati samo pokrajinski sportski savezi i Sportski savez Vojvodine; pod tačkom 2. sportske organizacije i pokrajinski sportski savezi; pod tačkom 3. ustanove, jedinice lokalne samouprave i sportski savezi; pod tačkom 4. vlasnici ili korisnici (zakupci) sportskih objekata.

Istom podnosiocu može u toku godine biti odobren samo jedan predlog projekta, a isti može podneti više predloga projekata po ovom konkursu.

Predlozi projekata se vremenski podnose u zavisnosti od početka realizacije projekta, a najranije tri meseca pre planiranog početka realizacije, ako Pravilnikom nije drugačije utvrđeno.

3.    NAČIN PODNOŠENJA ZAHTEVA
Zahtevi za dedelu sredstava dostavljaju se Pokrajinskom sekretarijatu za sport i omladinu (u daljem tekstu Sekretarijat) na odgovarajućem obrascu u zavisnosti od vrste projekta ili programa iz tačke 2. ovog Konkursa, koji su objavljeni na internet sajtu Sekretarijata.

Podnosioci zahteva, osim za godišnje programe pokrajinskih granskih saveza, svoje zahteve dostavljaju putem pošte na adresu: Pokrajinski sekretarijat za sport i omladinu, Bulevar Mihajla Pupina 16, 21000 Novi Sad, ili neposredno na pisarnici pokrajinskih organa.

Sportske organizacije, savezi i društva, prilikom podnošenja zahteva za finansiranje projekata ili programa, plaćaju pokrajinsku administrativnu taksu prema taksenoj tarifi koja važi na dan podnošenja zahteva.

Konkurs je otvoren do 4. decembra 2015. godine, odnosno do utroška sredstava obezbeđenih za ove namene u 2015. godini i objavljuje se „Službenom listu APV“, dnevnim novinama „Dnevnik“, kao i na internet sajtu Sekretarijata:  www.sio.vojvodina.gov.rs .

Zainteresovana lica dodatne informacije u vezi sa realizacijom Konkursa mogu dobiti u Sekretarijatu na telefon 021/487-4871.

Detaljnije

Javni poziv za izbor izlagača za nastup na 30. Međunarodnom sajmu prehrane, pića i opreme za turizam „PROMOHOTEL POREČ 2015″

promohotel PorecPOKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA PRIVREDU, ZAPOŠLJAVANJE I RAVNOPRAVNOST POLOVA

Javni poziv za izbor izlagača za nastup na 30. Međunarodnom sajmu prehrane, pića i opreme za turizam „PROMOHOTEL POREČ 2015″

(Republika Hrvatska ),koji se održava u Poreču od 18. do 21. marta 2015. godine

Pokrajinski sekretarijat za privredu, zapošljavanje i ravnopravnost polova na 30. Međunarodnom sajmu prehrane,pića i opreme za turizam”PROMOHOTEL POREČ 2015″ predstavlja i promoviše privredu Autonomne pokrajine Vojvodine na svom štandu.

Pravo nastupa na objedinjenom štandu Sekretarijata imaju:
– Kompanije čiji su proizvodi nosioci znaka „Najbolje iz Vojvodine” i koje su zainteresovane za dobijanje znaka;
– Kompanije kojima je dodeljeno rešenje o geografskom poreklu proizvoda;
– Klasteri iz poljoprivredno-prehrambenog sektora;
– Izvoznici i potencijalni izvoznici;
– Kompanije koje proizvode opremu za turizam (ugostiteljstvo, hotelijerstvo);
– Udruženja čiji su proizvodi nagrađivani na sajmovima.

Izlagačima će na štandu biti obezbeđeno zajedničko predstavljanje i izlagačko mesto, odnosno pult i prostor za poslovne razgovore.

Izlagači koji budu učestvovali na štandu Pokrajinskog sekretarijata sami obezbeđuju put i smeštaj, te samostalno donose robu-eksponate i promotivni materijal za nastup na sajmu.

Popunjene i pečatom overene PRIJAVE dostaviti na mail ili fax.

KONTAKT: Miroslav Nikić i Jovo Jovanović
Tel 021/487 44 81 ; 44 89 jovo.jovanovic@vojvodina.gov.rs
Fax 021/557 084
JAVNI POZIV JE OTVOREN DO 30. 01. 2015.

Detaljnije

Konkurs za prijavu na program „Upravljanje regionalnim razvojem kroz EU fondove”

OBUKAFOND „EVROPSKI POSLOVI“ AP VOJVODINE  

Konkurs za prijavu na program „Upravljanje regionalnim razvojem kroz EU fondove”

Fond „Evropski poslovi“ AP Vojvodine  u saradnji sa Univerzitetom u Novom Sadu raspisuje konkurs za prvu generaciju polaznika Programa pod nazivom „Upravljanje regionalnim rezvojem kroz EU fondove“ (u daljem tekstu Program).

Obzirom da se svake godine značajna EU sredstava odobravaju za sprovođenje projekata na nacionalnom, regionalnom i lokalnom nivou širom Evropske unije i država koje se nalaze u pretpristupnom procesu, cilj Programa je upoznavanje sa politikama Evropske unije i priprema polaznika za kreiranje i implementaciju evropskih projekata što je podržano velikim brojem predmeta i intenzivnom razmenom znanja sa predavačima, kao i interakcijom između polaznika tokom realizacije zajedničkih radnih zadataka. Program pruža detaljne informacije o širokom spektru raspoloživih EU fondova i programa kojima se finansiraju projekti u različitim oblastima (zaštita životne sredine, privreda, obrazovanje, kultura i dr), pripremi uspešnih projekata, upravljanju odobrenim projektima i kontroli trošenja EU sredstava.
Kao specifični ciljevi izdvajaju se sledeći:

  • Sticanje znanja o različitim akterima i institucijama u donošenju odluka i zakonodavnim procedurama u Evropskoj uniji, naročito u oblasti regionalne politike;
  • Obuka polaznika za pripremu, planiranje i implementaciju razvojnih projekata;
  • Uvid u strukturu evropskih fondova i programa, sa posebnim osvrtom na programe dostupne korisnicima iz Srbije;
  • Razumevanje značaja i uticaja Instrumenta za pretpristupnu pomoć (IPA);
  • Sticanje znanja neophodnih za adekvatnu primenu propisa EU;
  • Uspostavljanje institucionalne mreže između polaznika.

Prednosti Programa:

  • Sticanje kvalifikacija za upravljanje sredstvima Evropske unije
  • Upoznavanje sa pravilima i procedurama projektnog finansiranja Evropske unije
  • Nadogradnja znanja sa novinama koje donosi finansijska perspektiva 2014-2020.
  • Fleksibilnost u pohađanju nastave
  • Kvalifikovani predavači sa iskustvom
  • Provera znanja na kraju svakog modula
  • Sertifikat na kraju Programa
  • Širenje mreže potencijalnih partnera
  • Iskustva u pripremi i implementaciji projekata
  • Predstavljanje uspešnih projekata

Nastavni plan i program, predložen od strane Programskog Veća i usvojen od strane Senata Univerziteta u Novom Sadu, predviđa realizaciju Programa kroz šest modula (Pravo i politike Evropske unije, Regionalne razvojne politike i Evropska unija, Priprema i implementacija EU projekata, Upravljanje resursima i projektnim ciklusom, Razvoj kapaciteta i umrežavanje i Razvojni programi Evropske unije) sa ukupno 19 nastavnih disciplina i okvirnim fondom časova od oko 325 časova aktivne nastave i 135 časova mentorskog rada po polazniku.

Vremenski okvir održavanja Programa je 22 radne nedelje (za svih 6 modula).  Nastava će se izvoditi  petkom posle podne i subotom. Način izvođenja nastave obuhvata klasična predavanja, interaktivne radionice, prikaz studija slučajeva, seminarske radove, kao i pripreme projektnih ideja za evropske fondove. Mesto održavanja: Novi Sad.

Predavači na Programu su stručnjaci koji poseduju veliko teorijsko i praktično iskustvo u upravljanju EU fondovima i programima, kao što su IPA programi i programi Zajednice.

Program je namenjen zaposlenima u:

  •  pokrajinskoj administraciji,
  • jedinicama lokalne samouprave,
  • razvojnim agencijama,
  • kancelarijama za lokalno-ekonomski razvoj,
  • opštinskim turističkim organizacijama,
  • javnim i javno-komunalnim preduzećima,
  • institucijama kulture,
  • organizacijama civilnog društva (udruženja građana, nevladine organizacije itd.)
  • visokoškolske institucije, institutima i istraživačkim ustanovama,
  • drugim institucijama koje se mogu javiti kao korisnici sredstava iz evropskih fondova.

Kriterijumi za polaznike:

  • Stečeno visoko obrazovanje na studijama drugog stepena (diplomske akademske studije – master, specijalističke akademske studije, specijalističke strukovne studije), odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine
  • Lica koja se Evropskom unijom ili pojedinim aspektima njenog delovanja bave u sklopu svojih radnih aktivnosti;
  • Motivisanost kandidata da prisustvuju svim modulima Programa (motivaciono pismo u okviru prijavnog formulara),
  • Poznavanje rada na računaru (MS Office paket);
  • Mogućnost prisustva na svim modulima;

Kriterijumi za odabir:

  • Ravnomerna uključenost kandidata sa i bez iskustva, u pripremi i implementaciji nacionalnih i međunarodnih projekata, u cilju razmene i prenošenja iskustava i između samih polaznika tokom interaktivnog rada,
  • uključivanje kandidata i iz nerazvijenih opština u cilju podsticanja ravnomernog regionalnog razvoja na teritoriji AP Vojvodine,
  • ravnomerna zastupljenost svih obrazovnih profila visokoškolskih institucija.

NAPOMENA: Kompletan Program finansiran je sredstvima Autonomne Pokrajine Vojvodine.

Početak Programa predviđen je za mesec februar 2015. godine. Završetak nastave predviđen je za kraj meseca novembra 2015. godine.

Potpisane i overene prijave je potrebno dostaviti do 6. februara 2015. godine do 12.00 časova.

Za dodatne informacije možete kontaktirati Gordanu Jakovljević na tel: 021/4830628

Detalji

Podrška razvoj MSP u Srbiji

EBRDEBRD

Podrška razvoj MSP u Srbiji

Rok za prijavu: ponedeljak, 20. jun 2016.

Delegacija EU u Republici Srbiji i Evropska banka za obnovu i razvoj (EBRD) pozivaju preduzeća iz Republike Srbije da se prijave za podršku u okviru novog programa “Podrška razvoju MSP u Srbiji”

Tim EBRD-a za podršku malim i srednjim preduzećima (prethodno poznat kao TAM/BAS) uz finansijsku podršku Evropske unije, povezuje preduzeća sa domaćim konsultantima i međunarodnim savetnicima koji im mogu pomoći da razviju poslovanje. Od onih najmanjih koja streme brzom proširenju poslovanja, do preduzeća koja teže međunarodnom poslovanju, preduzetnicima pružamo jedinstvene stručne savete i praktična iskustva, koji će im pomoći da poslovanje podignu na viši nivo.

Domaća mala i srednja preduzeća u privatnom vlasništvu iz skoro svih privrednih grana mogu da se prijave za konkretne konsultantske projekte.
Kroz program “Podrška razvoju MSP u Srbiji” mogu se realizovati kratkoročni projekti na najrazličitije teme: od istraživanja tržišta do strateškog planiranja, upravljanja kvalitetom i sertifikacije ili energetske efikasnosti i upravljanja životnom sredinom.

Većim preduzećima sa do 500 zaposlenih nudimo dugoročnije projekte, obično u trajanju od 12 do 18 meseci i saradnju sa međunarodnim savetnicima sa preko 15 godina iskustva u oblasti poslovanja preduzeća. Ovi  projekti pomažu rukovodstvu preduzeća da se upozna sa najboljim međunarodnim praksama i najinovativnijim metodama poslovanja koje će im pomoći da budu konkurentni na svetskom tržištu.

“Podrška razvoju MSP u Srbiji” se finansira kroz Instrument za pretpristupnu pomoć (IPA) Evropske unije tokom perioda od 36 meseci, odnosno do juna 2016. godine. Naš Programa se zasniva na učešću u troškovima što podrazumeva da preduzeća koja postanu klijenti plaćaju deo projektnih troškova u iznosu od 25- 75% za projekte u koje su uključeni domaći konsultanti, dok na projektima većeg obima koji zahtevaju podršku međunarodnih konsultanata, klijent obično plaća 10% troškova prvog i 50% troškova drugog projekta.

Molimo posetite www.ebrd.com/sbs/serbia za dodatne informacije o kriterijumima za učešće, obimu usluga i načinu prijavljivanja.

Kontakt: 011/2120-642 ili BlagojeM@ebrd.com

Izvor i detalji

Javni poziv za sertifikaciju pružalaca usluga za podršku poslovanju MSPP

consulting increaseNACIONALNA AGENCIJA ZA REGIONALNI RAZVOJ

Javni poziv za sertifikaciju pružalaca usluga za podršku poslovanju MSPP

Rok za prijavu: četvrtak, 31. decembar 2015.

Sertifikacija pružalaca usluga za podršku poslovanju MSPP (u daljem tekstu: Sertifikacija) je uspostavljena kroz projekat Unapređenje inovativnosti i konkurentnosti MSPP (Improved SME Competitiveness and Innovation Project – ICIP).

Opšta svrha procesa Sertifikacije je uspostavljanje Registra kvalifikovanih pružalaca usluga za podršku poslovanju MSPP (u daljem tekstu: Registar) i to kako pojedinaca (konsultanata, trenera i savetnika), tako i konsultantskih kuća.  Registar pruža mogućnost lakšeg prepoznavanje kvalifikovanih pružaoca usluga za podršku poslovanju kako od strane klijenata (MSPP) tako i od strane institucija.

Sertifikacija se obavlja po unapred definisanim kriterijumima i metodologiji, a postupak Sertifikacije sprovodi Nacionalna agencija za regionalni razvoj. Metodologija je detaljnije opisana u dokumentu Operativni priručnik za Sertifikaciju pružalaca usluga za podršku poslovanju.

Ko može da se prijavi?
Sertifikacija je otvorena za sve pružaoce usluga za podršku poslovanju MSPP koji rade kao konsultanti, treneri i/ili savetnici. Pružaoci usluga za podršku poslovanju MSPP mogu da se prijave kao:
– Opšti pružaoci usluga za podršku poslovanju MSPP,
– Specijalizovani pružaoci usluga za podršku poslovanju MSPP,
– istovremeno za obe navedene kategorije (opšti i specijalizovani).

Uslovi za prijavljivanje
Svi kandidati moraju da zadovolje osnovne kriterijume, nezavisno od kategorije za koju se prijavljuju (opšti, specijalizovani ili za obe) i to:
– relevantne akademske kvalifikacije (fakultet ili viša škola);
– najmanje tri godine iskustva u pružanju poslovnih  usluga  MSPP;
– aktivno bavljenje pružanjem usluga za podršku poslovanju MSPP u prethodnih godinu dana i
– kontinuirani profesionalni razvoj.

Način prijave
Prijavni formular popuniti i poslati elektronski na e-mail: sertifikacija@narr.gov.rs
Kandidati koji uspešno prođu proces sertifikacije biće upisani u Registar, predstavljeni na portalu Preduzetnički servis www.preduzetnickiservis.rs, odnosno na sajtu www.narr.gov.rs , dobiće Sertifikat, Identifikacionu karticu i biće potpisnici Etičkog kodeksa ponašanja i Pravila sertifikacije.

Za sve dodatne informacije obratite se putem e-mail: sertifikacija@narr.gov.rs

Detaljnije

Javni poziv za registraciju konsultantskih kuća

ConsultingNACIONALNA AGENCIJA ZA REGIONALNI RAZVOJ

Javni poziv za registraciju konsultantskih kuća

Rok za prijavu: četvrtak, 31. decembar 2015.

Nacionalna agencija za regionalni razvoj je kroz projekat Unapređenje inovativnosti i konkurentnosti MSPP (Improved SMEs Competitiveness and Innovation Project – ICIP) uspostavila Registar kvalifikovanih pružalaca usluga za podršku poslovanju MSPP (u daljem tekstu: Registar). Registar pruža mogućnost lakšeg prepoznavanje kvalifikovanih pružaoca usluga za podršku poslovanju kako od strane klijenata (MSPP) tako i od strane institucija.

Pod terminom „konsultantska kuća“ podrazumeva se privredno društvo ili preduzetnik koji se profesionalno bavi pružanjem usluga za podršku poslovanju malim i srednjim preduzećima i preduzetnicima (u daljem tekstu: MSPP).

Registraciju konsultantskih kuća, kao i Sertifikaciju pružalaca usluga za podršku poslovanju MSPP sprovodi Nacionalna agencija za regionalni razvoj, po metodologiji koja je detaljnije opisana u Operativnom priručniku za Sertifikaciju pružalaca usluga za podršku poslovanju MSPP.

Ovaj poziv je trajno otvoren za sve konsultantske kuće koje zadovoljavaju određene kriterijume za upis u Registar.

Ko može da se prijavi?
Sve konsultantske kuće koje pružaju usluge podrške MSPP, a zadovoljavaju određene uslove:
– da su registrovane u Agenciji za privredne registre;
– da posluju u jednoj ili više oblasti konsultantske delatnosti;
– da su solventne i ostvaruju najmanje dva miliona dinara ukupnih prihoda godišnje od pružanja poslovnih usluga MSPP;
– da obavlja konsultantske usluge minimum  dve godine i poseduju najmanje tri preporuke korisnika  kojima su pružane poslovne usluge;
– da imaju najmanje jednog stalno zaposlenog koji poseduje relevantni sertifikat za pružanje poslovnih usluga (npr. sertifikat NARR, CMC – Certified Management Consultant ili drugi međunarodno priznati sertifikat);
– u slučaju specifičnog sektorskog fokusa, odnosno kada pružaju usluge namenjene specifičnom sektoru, da poseduju još najmanje tri dodatne preporuke korisnika poslovnih usluga.

Način prijave
Pismo prijave i svu prateću dokumentaciju potrebno je dostaviti elektronski na e-mail: sertifikacija@narr.gov.rs ili lično na adresu: Nacionalana agencija za regionalni razvoj, Kancelarija Beograd, Terazije 23/VII, 11000 Beograd, sa naznakom „Za javni poziv za registraciju konsultantskih kuća“.

Ukoliko se dokumenta dostavljaju lično, poređati ih po gore navedenom redosledu, a ukoliko se dostavljaju elektronski svaki dokument obeležiti pripadajućim rednim brojem.

Konsultantske kuće koje uspešno prođu proces pregleda i procene dostavljene dokumentacije biće upisane u Registar, predstavljene na portalu Preduzetnički servis www.preduzetnickiservis.rs odnosno na sajtu www.narr.gov.rs dobiće Potvrdu o upisu u Registar i biće potpisnik Etičkog kodeksa ponašanja.

Za sve dodatne informacije možete se obratiti na e-mail:sertifikacija@narr.gov.rs

Detaljnije

Krediti za predfinansiranje aktivnosti u realizaciji projekata sufinansiranih od strane Evropske unije

RAZVOJNI FOND AP VOJVODINE

Konkurs za dodelu kratkoročnih kredita na ime predfinansiranja aktivnosti u realizaciji projekata sufinansiranih od strane Evropske unije i bilateralnih donatora

Konkurs je otvoren do iskorišćenja planiranih sredstava za njegovu realizaciju.

Detaljnije

Krediti za unapređenje prehrambeno-prerađivačke proizvodnje

bakerRAZVOJNI FOND AP VOJVODINE

 

Konkurs za dodelu dugoročnih kredita za unapređenje prehrambeno-preraživačke proizvodnje (nabavka nove opreme)

 

Konkurs je otvoren do iskorišćenja planiranih sredstava za njegovu realizaciju.

Detaljnije

Javni poziv za izbor izlagača za zajednički nastup na Međunarodnom sajmu turizma UTAZAS –TRAVEL

Portrait of a boy with the map of the world painted on his face.POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA PRIVREDU, ZAPOŠLJAVANJE I RAVNOPRAVNOST POLOVA

 Javni poziv za izbor izlagača za zajednički nastup na Međunarodnom sajmu turizma
UTAZAS –TRAVEL 2015 u Budimpešti od 26. 02. do 01.03. 2015. godine

Pokrajinski sekretarijat za privredu, zapošljavanje i ravnopravnost polova će na svom štandu, na sajmu u Budimpešti predstaviti turističke potencijale opština i gradova i turističke proizvode sa teritorije Autonomne pokrajine Vojvodine.

Pravo nastupa na objedinjenom štandu sekretarijata imaju:

– Turističke organizacije opština i gradova i turistički klasteri, udruženja i vinarije sa teritorije Autonomne Pokrajine Vojvodine,

– Turističke agencije i privredni subjekti koji imaju formiran turistički proizvod sa cenom.

Izlagačima će na štandu biti obezbeđeno zajedničko predstavljanje, izlagačko mesto, odnosno pult.

Pokrajinski sekretarijat ne snosi troškove puta , smeštaja i promotivnog materijala, izlagača koji budu učestvovali na štandu Pokrajinskog sekretarijata.

Popunjene i pečatom overene Upitnike dostaviti na e-mail adresu miroslav.nikic@vojvodina.gov.rs ili putem faksa broj 021/557-084.

Kontakt telefon 021/456-881.

JAVNI POZIV JE OTVOREN DO 28. JANUARA 2015.

Detalji

I Poziv za dostavljanje projektnih prijedloga na program Movements Across Borders

OMLADINSKA FONDACIJA SCHÜLER HELFEN LEBEN

I Poziv za dostavljanje projektnih prijedloga na program Movements Across Borders (MAB) u 2015. godini

Omladinska Fondacija Schüler Helfen Leben Sarajevo, otvorila je I poziv za dostavljanjeshuler helfen leben slika projektnih prijedloga na program Movements Across Borders „MAB“ za 2015. godinu, koji je fokusiran na osnaživanje, povezivanje i zajednički angažman mladih osoba iz Bosne i Hercegovine i Srbije.

Informacije o programu Movements Across Borders (MAB)
Fondacija SHL će kroz program MAB izdvojiti financijska sredstva za podršku zajedničkih multietničkih projekata mladih iz BiH i Srbije. „MAB“ ima za cilj ojačati suradnju i međusobno povjerenje između mladih iz Bosne i Hercegovine i Srbije kroz pripremu i realizaciju zajedničkih aktivnosti iz oblasti omladinskog angažmana, koje sadrže komponentu grassroots pristupa. Ciljna skupina Programa su mladi u starosnoj dobi od 14 do 28 godina, koji su aktivni u nekoj neformalnoj grupi ili omladinskoj organizaciji.

  • Generalni ciljevi Programa su:
  • Uspostavljanje, ili daljnji razvoj zajedničkog socijalnog (društvenog) angažmana između mladih iz BiH i Srbije starosne dobi od 14 do 28 godina;
  • Promoviranje aktivizma mladih kroz zajedničke grassroots aktivnosti koje doprinose solidarnosti, multikulturalnosti, multietničnosti i toleranciji mladih;
  • Uspostavljanje društvene kohezije i kulturne razmjene mladih koja omogućava mladim osobama da pokažu svoju kreativnost i inovativnost;
  • Kreiranje prostora za mlade u kojem će moći realizirati svoje aktivnosti;
  • Aktivizam i volonterizam mladih;
  • Razvoj lokalne zajednice kroz grassroots pristup.

Kakve projektne ideje podržava Fondacija SHL kroz program MAB?

  • Fondacija SHL će podržati projektne ideje mladih koji sadrže sljedeće tačke:
  • Projektne aktivnosti , usklađene s ciljevima “MAB” programa;
  • Projektni prijedlog zajednički su kreirali mladi iz BiH i Srbije;
  • Projektni prijedlog sadrži grassroots aktivnosti;
  • Projektne aktivnosti se realiziraju u dvije faze, jedna faza se održava u BiH, a druga faza projekta u Srbiji;
  • Organizacije / aplikanti će koristiti model “lokalni domaćin” (grupa iz BiH prilikom realizacije aktivnosti odsjeda u kućama svojih vršnjaka u Srbiji, i obrnuto);
  • Sve aktivnosti u sklopu projekta se realiziraju na volonterskoj osnovi;
  • Koordinatori/ice projekta su u starosnoj dobi od 14 do 28 godina;
  • Realizacija projekta maksimalno traje 8 mjeseci;
  • Budžet projektnog prijedloga ne može prelaziti iznos veći od 5000 KM;
  • Projektni prijedlog dostavljen u oficijelnoj prijavnoj formi programa MAB.

Tko može učestvovati u Programu
Program MAB je kreiran za omladinske organizacije iz Bosne i Hercegovine i Srbije i neformalne grupe (koje mogu prijaviti svoje projektne prijedloge preko registriranih udruženja građana), koje apliciraju u partnerstvu.
Ako nemate partnersku organizaciju možete popuniti informativni obrazac koji možete preuzeti na ovom linku, a Fondacija SHL će nastojati da pronađe vašeg potencijalnog partnera s kojim možete aplicirati na MAB program.

Način prijave
Prijavnicu za MAB program možete preuzeti na web stranici Fondacije SHL www.shl.ba, te istu dostaviti putem e-maila: mab@shl.ba. Poziv za dostavljanje projektnih prijedloga na MAB program otvoren je do 05 februara, 2015 godine. Svi aplikanti će biti informirani o statusu svoje prijave.

Detaljnije