Arhiva ‘Konkursi’

Konkurs za dodelu bespovratnih sredstava za finansiranje izrade planskih dokumenata i to:

STALNA KONFERENCIJA GRADOVA I OPŠTINA (SKGO)

Konkurs za dodelu bespovratnih sredstava za finansiranje izrade planskih dokumenata i to:
• Plana generalne regulacije
• Plana detaljne regulacije
u cilju stvaranja planskog osnova i podsticanja planskog uređenja romskih podstandardnih naselja na teritoriji Republike Srbije.

I Uslovi konkursa
• Ukupan iznos sredstava po ovom javnom konkursu je 7.724.997,00 din
• Iznos sredstava koji se dodeljuje po pojedinačnom planskom dokumentu ne može preći iznos od 772.500,00 din.
• Pravo na dodelu sredstava ima jedinica lokalne samouprave sa teritorije Republike Srbije koja na svojoj teritoriji ima podstandardna romska naselja; gradske opštine mogu da apliciraju na konkurs u partnerstvu sa Gradom osnivačem
• Aplikant (JLS ili gradska opština) može konkurisati za finansiranje samo 1 (jednog) planskog dokumenta
• Opciono kofinansiranje izrade planskog dokumenta dozvoljeno je do 50% ukupne vrednosti

II Potrebna dokumentacija
• Prijava na konkurs dostavlja se SKGO na obrascu koji je objavljen u aplikacionom paketu na kraju stranice (ZIP arhiva)
• Prijavu na javni konkurs podnosi jedinica lokalne samouprave (ili gradska opština) u pismenoj formi na jedinstvenom obrascu.

III Rokovi i način podnošenja prijave
• Krajnji rok za dostavljanje prijava je: 15. jun 2018. (do 15.00 časova u slučaju lične dostave).
• Prijave koje se dostave nakon navedenog roka, nepotpisane ili neoverene prijave, neće se razmatrati.
• Prijave na konkurs se dostavljaju putem pošte ili neposredno na adresu:

Stalna konferencija gradova i opština
Makedonska 22/8, 11000 Beograd, sa naznakom

PODRŠKA EU INKLUZIJI ROMA
Osnaživanje lokalnih zajednica za inkluziju Roma
”Prijava na konkurs za dodelu sredstava za izradu planske dokumentacije”
Kontakt osoba za dodatne informacije je Igor Miščević, telefon: 011-735-79-63, elektronska pošta: igor.miscevic@skgo.org

Detaljnije

Javni poziv za dodelu bespovratnih sredstava iz Budžetskog fonda za unapređenje energetske efikasnosti

MINISTARSTVO RUDARSTVA I ENERGETIKE

Javni poziv za dodelu bespovratnih sredstava iz Budžetskog fonda za unapređenje energetske efikasnosti radi finansiranja projekata u oblasti efikasnog korišćenja energije u 2018. godini u jedinicama lokalne samouprave

Najvažnije informacije o Javnom pozivu:

  • Predmet javnog poziva je finansiranje projektata unapređenja energetske efikasnosti u jedinicama lokalne samouprave kojima se realizuju mere u skladu sa Uredbom o utvrđivanju Programa finansiranja aktivnosti i mera unapređenja efikasnog korišćenja energije u 2018. godini („Službeni glasnik RS”, broj 25/18)
  • Ukupno bespovratna sredstva koja se dodeljuju u javnom pozivu iznose do 125 miliona dinara.
  • Pravo na podnošenje prijava imaju jedinice lokalne samouprave koje mogu prijaviti samo jedan projekat unapređenje energetske efikasnosti
  • Datum objavljivanja u dnevnom listu „Politika” 15. maj 2018. godine
  • Rok za podnošenje prijava: prijave treba da pristignu na pisarnicu Ministarstva rudarstva i energetike (Kralja Milana 36) i budu overene pečatom prijema do 04. jula 2018. godine do 15 sati.
  • Odluka o izboru biće objavljena na internet stranici Ministarstva,
    http:// www.mre.gov.rs/javni-pozivi.php
  • Za informacije u vezi Javnog poziva možete se obratiti na elektronsku adresu fondee@mre.gov.rs
  • Sva pitanja i odgovori biće objavljeni na internet stranici Ministarstva,

Detaljnije

Konkurs za dodelu sredstava iz Godišnjeg programa korišćenja sredstava iz Budžetskog fonda za šume AP Vojvodine za 2018. godinu

POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA POLJOPRIVREDU, VODOPRIVREDU I ŠUMARSTVO

Konkurs za dodelu sredstava iz Godišnjeg programa korišćenja sredstava iz Budžetskog fonda za šume AP Vojvodine za 2018. godinu

1. CILJ I PREDMET KONKURSA:
Cilj Konkursa za dodelu sredstava iz godišnjeg programa korišćenja sredstava iz budžetskog fonda za šume AP Vojvodine za 2018. godinu (u daljem tekstu: Konkurs) jeste povećanje šumovitosti AP Vojvodine, širenje mreže šumskih puteva, i unapređivanje rasadničke proizvodnje.
Predmet konkursa je sufinansiranje radova na pošumljavanju – podizanju novih šuma i izgradnji šumskih puteva i sufinansiranje nabavke opreme za proizvodnju šumskog sadnog materijala.

2. IZNOS I NAMENA SREDSTAVA:
Ukupan iznos sredstava koji se dodeljuje po ovom konkursu jeste do 135.100.000,00 dinara za realizaciju poslova po sledećim tačkama:
1. Pošumljavanje – podizanje novih šuma na ukupnoj površini do 174,00 hektara za sve oblike svojine, u ukupnom iznosu do 25.100.000,00 dinara i to:
– pošumljavanje tvrdim i plemenitim lišćarima na površini do 110,00 hektara s jediničnom cenom do 160.000,00 dinara po hektaru u ukupnom iznosu do 17.600.000,00 dinara;
– pošumljavanje mekim lišćarima na površini do 55,00 hektara s jediničnom cenom do 120.000,00 dinara po hektaru u ukupnom iznosu do 6.600.000,00 dinara;
– pošumljavanje bagremom na površini do 9,00 hektara s jediničnom cenom do 100.000,00 dinara po hektaru u ukupnom iznosu do 900.000,00 dinara.

Sredstva se dodeljuju za pošumljavanje neobraslog šumskog zemljišta, poljoprivrednog zemljišta u skladu sa Zakonom o poljoprivrednom zemljištu i ostalog zemljišta na kojem je dozvoljeno pošumljavanje.

2. Izgradnja šumskih puteva (I i II faza prema Pravilniku) u ukupnoj dužini do 25 kilometara s jediničnom cenom do 4.000.000,00 dinara po kilometru, u ukupnom iznosu do 100.000.000,00 dinara.

Sredstva se dodeljuju za izgradnju tvrdih šumskih puteva (I i II faza prema Pravilniku), koji su u funkciji gazdovanja šumama u državnoj svojini i svojini pravnih lica.

3. Unapređivanje rasadničke proizvodnje u ukupnom iznosu do 10.000.000,00 dinara.

Sredstva se dodeljuju za unapređivanje rasadničke proizodnje finansiranjem nabavke opreme za proizvodnju šumskog sadnog materijala (na primer: mašine i oruđa za rad u rasadnicima, bunari i zalivni sistemi, podizanje ograda oko rasadnika i sl.).

3. KORISNICI SREDSTAVA
Pravo učešća na konkursu imaju:

  • za sredstva iz tačke 1.

1.1. za pošumljavanje državnog zemljišta – pravna lica iz člana 70. Zakona o šumama s teritorije AP Vojvodine, koja za predmetno zemljište imaju važeće osnove gazdovanja šumama kojima je planirano pošumljavanje tog zemljišta, ili posebne sopstvene izvođačke projekte pošumljavanja šumskog zemljišta koje nije obuhvaćeno osnovama gazdovanja šumama, a dodeljeno je na gazdovanje posebnim odlukama Vlade Republike Srbije u 2016. godini i kasnije, ili projekte pošumljavanja državnog poljoprivrednog zemljišta koje je izradio Institut za nizijsko šumarstvo i životnu sredinu, a finansirao ih ovaj sekretarijat po posebnom ugovoru;

1.2. za pošumljavanje zemljišta u svojini fizičkih lica – registrovana pravna lica i preduzetnici koji imaju obezbeđen sadni materijal proizveden u šumskom rasadniku registrovanom u skladu sa zakonom kojim se uređuje šumski reproduktivni materijal i koji imaju ugovor o isporuci sadnica, izvođenju pošumljavanja i sprovođenju mera nege sa fizičkim licem – vlasnikom zemljišta na teritoriji AP Vojvodine;

1.3. za pošumljavanje zemljišta u svojini pravnih lica – pravna lica sopstvenici šuma, ako za predmetno zemljište imaju važeće osnove gazdovanja šumama kojima je planirano pošumljavanje tog zemljišta na teritoriji AP Vojvodine;

  • za sredstva iz tačke 2. – pravna lica iz člana 70. Zakona o šumama s teritorije AP Vojvodine i pravna lica sopstvenici šuma na teritoriji AP Vojvodine, ako je izgradnja predmetnih puteva planirana osnovama gazdovanja šumama;
  •  za sredstva iz tačke 3. – registrovana pravna lica i preduzetnici koji imaju registrovan šumski rasadnik u skladu s propisima, koji se nalazi na teritoriji AP Vojvodine;

4. USLOVI ZA UČEŠĆE NA KONKURSU
Podnosioci prijava mogu konkurisati za sredstva iz ovog konkursa ako do sada nisu dobijali budžetska sredstva za istu namenu i istu lokaciju i ako nemaju neizmirenih ili neregulisanih obaveza po programima iz prethodnih godina.

Za poslove iz tačke 1. mogu se koristiti sadnice proizvedene u skladu s propisima kojima se uređuje šumski reproduktivni materijal. Minimalni broj sadnica po hektaru (ako nije određen planom gajenja u osnovi gazdovanja šumama, projektom pošumljavanja državnog poljoprivrednog zemljišta koje je izradio Institut za nizijsko šumarstvo i životnu sredinu i drugim posebnim projektima) za tvrde i plemenite lišćare jeste 1.500 komada, za vrbu – 1.000 komada i za topolu –275 komada.

Podnosioci prijava mogu konkurisati za radove iz tačke 1. koji će biti obavljeni u sezoni pošumljavanja 2018/2019. godine, a za radove iz tačke 2. započete u 2018. godini i koji će biti ugovoreni u celosti (I i II faza prema Pravilniku). Oprema iz tačke 3. mora biti nabavljena posle potpisivanja ugovora.

Podnosioci prijave koji konkurišu za poslove iz više tačaka podnose posebnu prijavu za svaku tačku (u posebnoj koverti). Za poslove iz jedne tačke koji se obavljaju na više lokacija podnosi se jedna prijava uz koju se prilažu pripadajući obrasci za svaku pojedinačnu lokaciju.

Za svaku tačku konkursa jedno pravno lice može podneti samo jednu prijavu na ovaj konkurs, osim za pošumljavanje zemljišta u svojini fizičkih lica. Pravno lice ili preduzetnik koji konkuriše za pošumljavanje zemljišta u svojini fizičkih lica podnosi za svako fizičko lice posebnu prijavu.

Obrasce „Izvod iz projekta” i „Izvod iz projekta puta” mora popuniti i potpisati pravno lice registrovano za poslove gajenja šuma, odnosno za poslove projektovanja u šumarstvu.

5. VREMENSKI OKVIR KONKURSA
Rok za podnošenje prijava na konkurs sa ostalom potrebnom dokumentacijom jeste za tačke 1. i 3. zaključno sa 31.8.2018. godine, a za tačku 2. zaključno sa 15.6.2018. godine.

Dodatne informacije mogu se dobiti na telefon: 021/4881-852.

Detaljnije

Javni konkurs za finansiranje kratkoročnih projekata od posebnog interesa za održivi razvoj u APV u 2018. godini

POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA VISOKO OBRAZOVANJE I NAUČNOISTRAŽIVAČKU DELATNOST

Javni konkurs za finansiranje kratkoročnih projekata od posebnog interesa za održivi razvoj u APV u 2018. godini

1.
Pokrajinski sekretarijat za visoko obrazovanje i naučnoistraživačku delatnost (u daljem tekstu: Sekretarijat) finansiraće kratkoročne projekte od posebnog interesa za održivi razvoj u AP Vojvodini.

Smatraće se da je poseban interes izražen u slučajevima kada postoji potreba za istraživanjem ili monitoringom u vezi sa:
– problemima nastalim kao posledica elementarnih nepogoda ili klimatskih promena koje neposredno utiču na bezbednost i zdravlje stanovništva, ili kojima se ugrožava funkcionalnost značajnih elemenata privrednog sistema;
– intenzivnim istraživanjem uzroka i mera radi određivanja odgovarajućih metoda i metodologija, da bi se unapredili strateški projekti značajni za održivi razvoj;
– kratkoročnim pilot-istraživanjima od posebnog interesa za pripremu međunarodnih projekata, koji će se finansirati iz fondova Evropske unije.

Ovim konkursom i finansijskim planom Sekretarijata predviđeno je da se izdvoji ukupno 30.000.000,00 dinara, pri čemu je maksimalan iznos po projektu ‒ 1.000.000,00 dinara.

2.
Finansijske obaveze realizovaće se u skladu s mogućnostima budžeta AP Vojvodine.

3.
Konkurs je otvoren od datuma raspisivanja konkursa do 10. juna 2018. godine.

4.
Prijave za finansiranje kratkoročnih projekata od posebnog interesa za održivi razvoj u AP Vojvodini mogu podneti registrovane naučnoistraživačke organizacije s teritorije AP Vojvodine, a izuzetno ‒ prema posebnoj odluci Sekretarijata ‒ i druge institucije s teritorije AP Vojvodine, koje se bave naučnoistraživačkom delatnošću, u skladu s Pravilnikom o kriterijumima za finansiranje kratkoročnih projekata od posebnog interesa za održivi razvoj u Autonomnoj pokrajini Vojvodini.

Prijave i potrebna dokumentacija podnose se u zatvorenoj koverti, s naznakom „Prijava za finansiranje kratkoročnih projekata”, na adresu:
Pokrajinski sekretarijat za visoko obrazovanje i naučnoistraživačku delatnost, Bulevar Mihajla Pupuna 16, 21108 Novi Sad

Obrazac prijave može se preuzeti na internet stranici Sekretarijata (http://apv-visokoobrazovanje.vojvodina.gov.rs) i dostavlja se u dva primerka i u elektronskoj formi.

Na pomenutoj internet stranici nalazi se i tekst Pravilnika o kriterijumima za finansiranje kratkoročnih projekata od posebnog interesa za održivi razvoj u Autonomnoj pokrajini Vojvodini.

Sekretarijat će razmatrati samo prijave koje su u skladu s javnim konkursom i Pravilnikom o kriterijumima za finansiranje kratkoročnih projekata od posebnog interesa za održivi razvoj u Autonomnoj pokrajini Vojvodini.

Kontakt osoba za dodatne informacije:
Ivana Momčilović
broj telefona: 021/487-45-50
imejl: ivana.momcilovic@vojvodina.gov.rs

Detaljnije

Konkurs za organizaciju kviz takmičenja “Koliko se poznajemo” – dvanaesti ciklus u 2018. godini

POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA OBRAZOVANJE, PROPISE, UPRAVU I NACIONALNE MANJINE – NACIONALNE ZAJEDNICE

Konkurs za organizaciju kviz takmičenja “Koliko se poznajemo” – dvanaesti ciklus u 2018. godini

Konkurs se raspisuje za organizaciju kviz takmičenja potprojekta „Koliko se poznajemo” – dvanaesti ciklus, kviz takmičenje o kulturi i istoriji nacionalnh zajednica Vojvodine.

Konkurs se raspisuje na ukupan iznos od 1.500.000,00 dinara.

I OPŠTI USLOVI KONKURSA

Sredstva se dodeljuju za organizaciju takmičenja u tri centra u AP Vojvodini.

Termini održavanja takmičenja su u periodu od 20. do 30. maja 2018. godine.

II USLOVI KONKURSA

• Na konkurs se mogu prijaviti korisnici javnih sredstava – jedinice lokalne samouprave i ustanove obrazovanja i kulture sa teritorije AP Vojvodine;
• Organizator takmičenja je dužan da za potrebe takmičenja obezbedi sledeće:

o Zatvoreni objekat za organizaciju takmičenja sa kapacitetom od najmanje 60 osoba;
o Ozvučenje;
o Rasvetu;
o Tehničku službu za potrebe takmičenja;
o Obezbeđenje i higijenu;
o Zakusku za učesnike;
o Aktivnosti medijske promocije.

III POSEBNI USLOVI

Javne nabavke
Ukoliko korisnik sredstava iz ovog Konkursa potpada pod regulaciju Zakona o javnim nabavkama, odnosno ukoliko će se sredstva ostvarena po ovom konkursu koristiti za nabavku radova, dobara ili usluga, a učešće javnih sredstava čini više od 50% vrednosti nabavke, korisnik sredstava će se smatrati naručiocem i u obavezi je da primenjuje Zakon o javnim nabavkama.

IV NAČIN APLICIRANJA

• Prijave se podnose u jednom primerku, isključivo na konkursnim obrascima Sekretarijata;
• Konkursna dokumentacija se može preuzeti od 09. maja 2018. godine u prostorijama Sekretarijata ili na web adresi www.puma.vojvodina.gov.rs
• Podnosilac može podneti samo jednu prijavu na Konkurs;
• Prijave na konkurs se podnose na srpskom jeziku ili na jeziku nacionalne zajednice koji je u službenoj upotrebi u Autonomnoj pokrajini Vojvodini;
• Prijave se podnose lično, predajom pisarnici pokrajinskih organa uprave u Novom Sadu (zgrada Pokrajinske vlade) ili se upućuju poštom na adresu:

Pokrajinski sekretarijat za obrazovanje, propise,
upravu i nacionalne manjine – nacionalne zajednice
21000 Novi Sad
Bulevar Mihajla Pupina 16
Sa naznakom: ZA KONKURS ZA ORGANIZACIJU KVIZ TAKMIČENJA “KOLIKO SE POZNAJEMO” – DVANAESTI CIKLUS U 2018. GODINI

• Konkurs je otvoren do 15. maja 2018. godine.

V OCENJIVANJE PROJEKATA I ODLUČIVANJE O DODELI SREDSTAVA

• Podnete prijave razmatra komisija koju imenuje pokrajinski sekretar za obrazovanje, propise, upravu i nacionalne manjine – nacionalne zajednice;

• Komisija neće uzimati u razmatranje neblagovremene i nepotpune ili nepravilno popunjene prijave, prijave koje nisu podnete od strane ovlašćenih lica, prijave ispisane nečitko ili grafitnom olovkom, kao ni prijave koje nisu predmet Konkursa;

• Prilikom odlučivanja o izboru organizatora takmičenja u obzir će se uzimati geografski aspekt tj. geografski raspored prijavljenih učesnika kviz takmičenja;

• Komisija neće uzimati u razmatranje prijave podnosilaca kojima su dodeljena sredstva po osnovu prethodnih konkursa Sekretarijata, a nisu izmirili preuzete obaveze po tim konkursima;

• Sekretarijat zadržava pravo da od podnosioca prijave, po potrebi, zatraži dodatnu dokumentaciju i informacije ili izađe na lice mesta, odnosno da za dodelu sredstava odredi ispunjenje dodatnih uslova;

• Rešenje o raspodeli sredstava donosi pokrajinski sekretar, na osnovu predloga konkursne komisije;

• Rešenje pokrajinskog sekretara je konačno i protiv rešenja se ne može uložiti pravni lek;

• Prijave i priložena dokumentacija se podnosiocima ne vraćaju;

• Sa podnosiocima prijava kojima su odobrena sredstva, Pokrajinski sekretarijat za obrazovanje, propise, upravu i nacionalne manjine – nacionalne zajednice će zaključiti ugovor o finasiranju aktivnosti po osnovu koga će sredstva biti isplaćena.

• Rezultati konkursa se objavljuju na zvaničnoj web adresi Sekretarijata po okončanju Konkursa.

 

Konkurs za dodelu sredstava iz Budžetskog fonda za nacionalne manjine u 2018. godini

MINISTARSTVO DRŽAVNE UPRAVE I LOKALNE SAMOUPRAVE

Konkurs za dodelu sredstava iz Budžetskog fonda za nacionalne manjine u 2018. godini

Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave na osnovu člana 119. Zakona o nacionalnim savetima nacionalnih manjina („Službeni glasnik RS”, br. 72/09, 20/14-US i 55/14), člana 8. Zakona o budžetu Republike Srbije za 2018. godinu („Službeni glasnik RS”, broj 113/17) člana 3. Uredbe o postupku raspodele sredstava iz Budžetskog fonda za nacionalne manjine („Službeni glasnik RS“, broj 22/16) i Odluke ministra državne uprave i lokalne samouprave o raspisivanju konkursa za dodelu sredstava iz Budžetskog fonda za nacionalne manjine za programe i projekte iz oblasti informisanja na jezicima nacionalnih manjina u 2018. godini broj: 401-00-00291/2018-27 od 29. marta 2018. godine, raspisuje Konkurs za dodelu sredstava iz Budžetskog fonda za nacionalne manjine u 2018. godini.

Konkurs se raspisuje za dodelu sredstava iz Budžetskog fonda za nacionalne manjine za realizaciju programa i projekata iz oblasti informisanja na jezicima nacionalnih manjina.

Specifičan cilj konkursa je održivost medija na jezicima nacionalnih manjina.

Ukupna sredstva koja će biti dodeljena po ovom konkursu iznose 21.800.000,00 dinara i obezbeđena su Zakonom o budžetu Republike Srbije za 2018. godinu.

Konkurs je otvoren od 7. maja do 5. juna 2018. godine.

Detaljnije

Pravilnik o korišćenju podsticaja za organsku biljnu proizvodnju

MINISTARSTVO POLJOPRIVREDE, ŠUMARSTVA I VODOPRIVREDE

Pravilnik o korišćenju podsticaja za organsku biljnu proizvodnju

Ovim pravilnikom bliže se propisuju uslovi, način i obrazac zahteva za ostvarivanje prava na podsticaje za organsku biljnu proizvodnju, kao i maksimalni iznos podsticaja po korisniku.

Pravo na podsticaje ostvaruje pravno lice, preduzetnik i fizičko lice – nosilac komercijalnog porodičnog poljoprivrednog gazdinstva uz uslov:
1) da je sa ovlašćenom kontrolnom organizacijom zaključio ugovor o vršenju kontrole i sertifikacije u organskoj proizvodnji koji važi za godinu za koju se podnosi zahtev za korišćenje podsticaja, odnosno u slučaju grupne sertifikacije da je zaključio ugovor o saradnji sa proizvođačem i da je u ugovoru koji je taj proizvođač zaključio sa ovlašćenom kontrolnom organizacijom podnosilac zahteva naveden kao proizvođač kooperant, u skladu sa posebnim propisom kojim se bliže uređuje kontrola i sertifikacija u organskoj proizvodnji i metode organske proizvodnje;

2) da u slučaju zakupa poljoprivrednog zemljišta na kome se obavlja organska proizvodnja ili u slučaju zemljišta koje je dobijeno na korišćenje ima zaključen ugovor o zakupu, odnosno o korišćenju zemljišta najmanje tri godine od dana podnošenja zahteva za ostvarivanje prava na podsticaje za organsku biljnu proizvodnju;

3) da u naredne tri godine od godine za koju je ostvario pravo na podsticaje za organsku biljnu proizvodnju primenjuje metode organske biljne proizvodnje u skladu sa zakonom kojim se uređuje organska proizvodnja, na katastarskim parcelama za koje je ostvario pravo na podsticaje za organsku biljnu proizvodnju.

Podsticaji za organsku biljnu proizvodnju utvrđuju se u odgovarajućem iznosu koji se uvećava 70% od iznosa za podsticaje koji se u skladu sa posebnim propisom kojim se uređuje raspodela podsticaja u poljoprivredi i ruralnom razvoju isplaćuju za osnovne podsticaje za konvencionalnu biljnu proizvodnju. Maksimalni iznos koji korisnik podsticaja može da ostvari je 136.000 dinara.

Zahtev za organsku biljnu proizvodnju podnosi se jedanput godišnje, u dva primerka Ministarstvu finansija – Upravi za trezor, od 03. maja do 30. juna tekuće godine.

Konkurs za dodelu sredstava za sufinansiranje investicija u fizička sredstva poljoprivrednih gazdinstava u AP Vojvodini u 2018. godini

POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA POLJOPRIVREDU, VODOPRIVREDU I ŠUMARSTVO

Konkurs za dodelu sredstava za sufinansiranje investicija u fizička sredstva poljoprivrednih gazdinstava u AP Vojvodini u 2018. godini

1. CILJ I PREDMET KONKURSA

Cilj i predmet ovog konkursa jesu podizanje tehničko-tehnološke opremljenosti poljoprivrednih gazdinstava, na osnovu dodele bespovratnih sredstava za opremanje hladnjača manjeg kapaciteta za sakupljanje i skladištenje voća i povrća i pripremu voća i povrća za tržište, nabavku opreme-linija za čišćenje i pranje proizvoda, berbu, sortiranje i kalibriranje proizvoda, pakovanje i obeležavanje proizvoda i boks paleta za transport i skladištenje proizvoda.

2. VISINA I NAMENA SREDSTAVA

Bespovratna sredstva koja se dodeljuju po ovom konkursu iznose do 100.000.000,00 dinara.

Bespovratna sredstva za podršku investicija po ovom konkursu utvrđuju se u iznosu do 60% od ukupno prihvatljivih troškova investicije.

Za podnosioce prijava: fizička lica, preduzetnike i pravna lica, čija je investicija na području sa otežanim uslovima rada u poljoprivredi, fizička lica i ovlašćena lica u pravnom licu mlađa od 40 godina i žene bespovratna sredstva za podršku investicija po ovom konkursu utvrđuju se u iznosu do 70% od ukupnih prihvatljivih troškova ivesticije.

Prilikom obračuna, uzima se vrednost prihvatljivih troškova investicije bez poreza na dodatu vrednost (PDV).

Maksimalan iznos bespovratnih sredstava po jednoj prijavi ne može biti veći od 4.500.000,00 dinara, odnosno 4.950.000,00 dinara za podnosioce prijava: fizička lica, preduzetnike i pravna lica, čija je investicija na području sa otežanim uslovima rada u poljoprivredi, fizička lica i ovlašćena lica u pravnom licu mlađa od 40 godina i žene.

Minimalan iznos bespovratnih sredstava po jednoj prijavi iznosi 100.000,00 dinara, a razmatraće se samo prijave čija je vrednost prihvatljivih troškova investicije jednaka 200.000,00 dinara ili veća od tog iznosa.
Podnosilac prijave može podneti samo jednu prijavu po konkursu, koja može da se odnosi na više namena.

Prilikom razmatranja podnetih prijava za ostvarivanje bespovratnih sredstava, neće se priznavati investicije i kupljena oprema pre 01.01.2018. godine, što mora biti dokumentovano računima sa specifikacijom opreme, otpremnicama, izvodima iz banke, garantnim listovima, carinskim deklaracijama, ukoliko je reč o opremi iz uvoza, i drugim dokazima, koji nose datum nakon 01.01.2018.godine.

Prihvatljive investicije su sledeće:
1. nabavka opreme za -skladištenje voća i povrća i opreme za sakupljanje i pripremu voća i povrća za tržište: hladionička vrata, termoizolacioni paneli, elektrooprema i instalacije, rasveta, kontrolni sistemi u hladnjači, radni stolovi, vage i druga nenavedena pripadajuća oprema;
Maksimalan iznos bespovratnih sredstava za ovu namenu iznosi najviše do 4.500.000,00 dinara, po korisniku za navedenu opremu, odnosno 4.950.000,00 dinara po korisniku za navedenu opremu, za podnosioce prijava: fizička lica, preduzetnike i pravna lica, čija je investicija na području sa otežanim uslovima rada u poljoprivredi, fizička lica i ovlašćena lica u pravnom licu mlađa od 40 godina i žene..

2. nabavka rashladne opreme za skladištenje voća i povrća: rashladni agregati, kompresori, isparivači, kondenzatori;
Maksimalan iznos bespovratnih sredstava za ovu namenu iznosi najviše do 2.000.000,00 dinara po korisniku za navedenu opremu, odnosno 2.200.000,00 dinara po korisniku za navedenu opremu, za podnosioce prijava: fizička lica, preduzetnike i pravna lica, čija je investicija na području sa otežanim uslovima rada u poljoprivredi, fizička lica i ovlašćena lica u pravnom licu mlađa od 40 godina i žene.

3. nabavka opreme-linija za čišćenje i pranje proizvoda;
Maksimalan iznos bespovratnih sredstava za ovu namenu iznosi najviše do 2.000.000,00 dinara po korisniku za navedenu opremu, odnosno 2.200.000,00 dinara po korisniku za navedenu opremu, za podnosioce prijava: fizička lica, preduzetnike i pravna lica, čija je investicija na području sa otežanim uslovima rada u poljoprivredi, fizička lica i ovlašćena lica u pravnom licu mlađa od 40 godina i žene.

4. nabavka opreme-linija za berbu, sortiranje i kalibriranje proizvoda;
Maksimalan iznos bespovratnih sredstava za ovu namenu iznosi najviše do 2.000.000,00 dinara po korisniku za navedenu opremu, odnosno 2.200.000,00 dinara po korisniku za navedenu opremu, za podnosioce prijava: fizička lica, preduzetnike i pravna lica, čija je investicija na području sa otežanim uslovima rada u poljoprivredi, fizička lica i ovlašćena lica u pravnom licu mlađa od 40 godina i žene.

5. nabavka opreme-linija za pakovanje i obeležavanje proizvoda;
Maksimalan iznos bespovratnih sredstava za ovu namenu iznosi najviše do 2.000.000,00 dinara po korisniku za navedenu opremu, odnosno 2.200.000,00 dinara po korisniku za navedenu opremu, za podnosioce prijava: fizička lica, preduzetnike i pravna lica, čija je investicija na području sa otežanim uslovima rada u poljoprivredi, fizička lica i ovlašćena lica u pravnom licu mlađa od 40 godina i žene.

6. nabavka boks paleta za transport i skladištenje proizvoda;
Maksimalan iznos bespovratnih sredstava za ovu namenu iznosi najviše do 2.000.000,00 dinara po korisniku za navedenu opremu, odnosno 2.200.000,00 dinara po korisniku za navedenu opremu, za podnosioce prijava: fizička lica, preduzetnike i pravna lica, čija je investicija na području sa otežanim uslovima rada u poljoprivredi, fizička lica i ovlašćena lica u pravnom licu mlađa od 40 godina i žene.

Podnosilac prijave može podneti samo jednu prijavu po konkursu, ali za više namena u okviru jedne podtačke, kao i za više namena – od 1. do 3. podtačke.

3. KORISNICI SREDSTAVA

Pravo na podsticaje ostvaruju lica koja su upisana u Registar poljoprivrednih gazdinstava i koja se nalaze u aktivnom statusu, i to:
1. fizičko lice:
– nosilac registrovanog komercijalnog porodičnog poljoprivrednog gazdinstva;
– preduzetnik nosilac registrovanog komercijalnog porodičnog poljoprivrednog gazdinstva.

2. pravno lice:
– privredno društvo;
– zemljoradnička zadruga.
Privredno društvo može ostvariti pravo na podsticaje ako je razvrstano u mikro i malo pravno lice, u skladu sa zakonom kojim se uređuje računovodstvo.
Lice iz stava 1. ove tačke ostvaruje pravo na podsticaje za investicije u sledećim sektorima:
1. Sektor voća;
2. Sektor povrća.

Konkurs je otvoren do utroška sredstava, a zaključno sa 25.05.2018. godine.

Dodatne informacije mogu se dobiti putem telefona: 021/487-4379; od 10 do 14 časova.

Detaljnije

Konkurs za dodelu sredstava za sufinansiranje investicija u nabavku opreme za proizvodnju vina i proizvodnju i preradu pečuraka

POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA POLJOPRIVREDU, VODOPRIVREDU I ŠUMARSTVO

Konkurs za dodelu sredstava za sufinansiranje investicija u nabavku opreme za proizvodnju vina i proizvodnju i preradu pečuraka na teritoriji AP Vojvodine u 2018. godini

1. CILJ I PREDMET KONKURSA

Cilj i predmet ovog konkursa je dodela sredstava za sufinansiranje investicija nabavku opreme za proizvodnju vina i prizvodnju i preradu pečuraka na teritoriji AP Vojvodine u 2018. godini (u daljem tekstu: Konkurs) jeste ulaganje u novu opremu, radi povećanja prihoda na poljoprivrednim gazdinstvima i zapošljavanja ruralnog stanovništva.

2. VISINA I NAMENA SREDSTAVA

Bespovratna sredstava koja se dodeljuje po ovom konkursu iznose ukupno 30.000.000,00 dinara.

Bespovratna sredstva za podršku investicija po ovom konkursu utvrđuju se u iznosu do 50% od vrednosti ukupno prihvatljivih troškova investicije.

Za podnosioce prijava: fizička lica, preduzetnike i pravna lica, čija je investicija na području sa otežanim uslovima rada u poljoprivredi, fizička lica i ovlašćena lica u pravnom licu mlađa od 40 godina i žene bespovratna sredstva za podršku investicija po ovom konkursu utvrđuju se u iznosu do 60% od ukupnih prihvatljivih troškova ivesticije.

Prilikom obračuna, uzima se vrednost prihvatljivih troškova investicije bez poreza na dodatu vrednost (PDV).

Maksimalan iznos bespovratnih sredstava po jednoj prijavi ne može biti veći od 2.500.000,00 dinara, odnosno 2.750.000,00 dinara za podnosioce prijava: fizička lica, preduzetnike i pravna lica, čija je investicija na području sa otežanim uslovima rada u poljoprivredi, fizička lica i ovlašćena lica u pravnom licu mlađa od 40 godina i žene.

Minimalan iznos bespovratnih sredstava po jednoj prijavi iznosi 100.000,00 dinara, a razmatraće se samo prijave čija je vrednost investicije 200.000,00 dinara ili veća od tog iznosa.

Podnosilac prijave može podneti samo jednu prijavu po konkursu, koja može da se odnosi na više sektora, kao i za više namena u okviru istog sektora.

Prilikom razmatranja podnetih prijava za ostvarivanje bespovratnih sredstava, neće se priznavati investicije i kupljena oprema pre 01.01.2018. godine, što mora biti dokumentovano računima sa specifikacijom opreme, otpremnicama, izvodima iz banke, garantnim listovima, carinskim deklaracijama, ukoliko je reč o opremi iz uvoza, i drugim dokazima, koji nose datum nakon 01.01.2018.godine.

Bespovratna sredstva koja se dodeljuju po ovom konkursu namenjena su za:

1. Nabavku opreme za proizvodnju vina:
inoks sudovi za vino, vinifikatori, univerzalne posude za vino, uređaji za kontrolisanu fermentaciju i hladnu stabilizaciju vina, parni generatori za sterilizaciju opreme i sudova i uređaji za pranje, drveni sudovi i burići za barikiranje, filteri, muljače, pumpe, centrifugalni separatori, sistemi za ubacivanje azota, pneumatske prese, uređaji za zatvaranje ambalaže – ručni i automatski sa pripadajućom opremom, linije za punjenje i etiketiranje uz odgovarajuću opremu, punilice, etiketirke i čepilice, postolja za drvenu barik burad i oprema za transport u sklopu vinarije/destilerije.

2. Oprema za proizvodnju i preradu pečuraka.

3. KORISNICI SREDSTAVA
Pravo na podsticaje ostvaruju lica koja su upisana u Registar poljoprivrednih gazdinstava i koja se nalaze u aktivnom statusu,i to:
1. preduzetnik- nosilac registrovanog komercijalnog porodičnog poljoprivrednog gazdinstva;
2. pravno lice:
– privredno društvo;
– zemljoradnička zadruga.
Privredno društvo može ostvariti pravo na podsticaje ako je razvrstano u mikro i malo pravno lice, u skladu sa zakonom kojim se uređuje računovodstvo.

4. OPŠTI USLOVI ZA UČEŠĆE NA KONKURSU
Za pravna lica i preduzetnike:
1. registrovano poljoprivredno gazdinstvo mora biti upisano u Registar poljoprivrednih gazdinstva i da se nalaziti u aktivnom statusu;

2. podnosilac prijave mora imati prebivalište na teritoriji jedinice lokalne samouprave s teritoruje AP Vojvodine, odnosno podnosioci prijave pravna lica moraju imati sedište na teritoriji jedinice lokalne samouprave s teritorije AP Vojvodine, s tim što i mesto realizacije investicije mora biti na teritoriji jedinice lokalne samouprave s teritorije AP Vojvodine;

3. podnosilac prijave mora regulisati obaveze po rešenjima o naknadama za odvodnjavanje/navodnjavanje za navedenu investiciju zaključno sa 31.12.2017. godine;

4. podnosilac prijave mora regulisati dospele poreske obaveze zaključno sa 2017. godinom za podnosioca prijave (izdato od strane nadležnog organa jedinice lokalne samouprave gde se nalazi predmetna investicija, ako se prebivalište podnosioca prijave nalazi na teritoriji druge lokalne samouprave onda treba dostaviti napred navedeno uverenje i od te lokalne samouprave);

5. podnosilac prijave mora izmiriti dospele obaveze po ugovorima o zakupu poljoprivrednog zemljišta u državnoj svojini za 2017.godinu;

6. podnosilac prijave za investiciju za koju podnosi prijavu ne sme koristiti sredstva po nekom drugom osnovu (subvencije, podsticaji) za istu namenu, odnosno ista investicija ne sme biti predmet drugog postupka za korišćenje podsticaja, osim podsticaja u skladu s posebnim propisom kojim se uređuje kreditna podrška registrovanim poljoprivrednim gazdinstvima;

7. podnosilac prijave ne sme imati neispunjenih ugovornih obaveza prema pokrajinskom sekretarijatu, kao ni prema Ministarstvu poljoprivrede, šumarstva i vodoprivede, na osnovu ranije potpisanih ugovora;

8. podnosilac prijave i dobavljač opreme ne mogu da predstavljaju povezana lica ‒ u smislu člana 62. Zakona o privrednim društvima („Službeni glasnik”, br. 36/11 i 99/11 i 83/14 i 5/15);

9. da se plaćanje se vrši na tekući račun dobavljača ili gotovinski, ukoliko je u pitanju fizičko lice, a – plaćanja putem kompenzacije i cesije neće biti priznata.

Dodatni uslovi za preduzetnike:
10. preduzetnik mora biti registrovan u Agenciji za privredne registre za namenu za koju konkuriše;

11. preduzetnik koji podnosi prijavu za investicije u vezi s vinom mora biti upisan u Vinogradarski i Vinarski registar;

Dodatni uslovi za pravna lica:
12. pravno lice mora biti registrovano u Agenciji za privredne registre za namenu za koju konkuriše;

13. pravno lice koje podnosi prijavu za investicije u vezi s vinom mora biti upisan u Vinogradarski i Vinarski registar;

14. ne sme biti pokrenut postupak stečaja i/ili likvidacije;

15. zadruge moraju imati obavljenu zadružnu reviziju;

16.pravno lice mora biti razvrstano u mikro ili malo pravno lice, u skladu sa Zakonom kojim se uređuje računovodstvo.

Konkurs je otvoren do utroška sredstava, a zaključno sa 15.06.2018. godine.

Dodatne informacije možete dobiti putem broja telefona 021/456-267; od 10 do 14 časova.

Detaljnije

Konkurs za dodelu sredstava za podršku mladima u ruralnim područjima na teritoriji AP Vojvodine u 2018. godini

POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA POLJOPRIVREDU, VODOPRIVREDU I ŠUMARSTVO

Konkurs za dodelu sredstava za podršku mladima u ruralnim područjima na teritoriji AP Vojvodine u 2018. godini

1. CILJ I PREDMET KONKURSA

Cilj ovog konkursa jeste demografska obnova ruralnih područja AP Vojvodine radi podsticanja ostanka mladih u ruralnim područjima odnosno njihovog povratka iz gradova.
Predmet konkursa je podrška novim generacijama mladih poljoprivrednih proizvođača, podsticanjem razvoja i unapređivanjem primarne biljne i stočarske proizvodnje.

2. VISINA I NAMENA SREDSTAVA

Bespovratna sredstva koja se dodeljuju po ovom Konkursu iznose ukupno do 200.000.000,00 dinara.
Bespovratna sredstva za podršku investicija po ovom konkursu utvrđuju se u iznosu do 90 % od ukupno prihvatljivih troškova investicije.
Prilikom obračuna, uzima se vrednost investicije bez poreza na dodatu vrednost (PDV).
Maksimalan iznos bespovratnih sredstava po jednoj prijavi ne može preći 1.500.000,00 dinara.
Minimalan iznos bespovratnih sredstava po jednoj prijavi iznosi 500.000,00 dinara.
Bespovratna sredstva koja se dodeljuju po ovom konkursu namenjena su za:
1) podršku investicijama za razvoj i unapređivanje primarne biljne proizvodnje na poljoprivrednim gazdinstvima mladih poljoprivrednika, i
2) podršku investicijama za razvoj i unapređivanje primarne stočarske proizvodnje na poljoprivrednim gazdinstvima mladih poljoprivrednika.

Podnosilac prijave može podneti samo jednu prijavu po konkursu, koja može da se odnosi na više tačaka.

PRILIKOM RAZMATRANJA PODNETIH PRIJAVA ZA OSTVARIVANJE BESPOVRATNIH SREDSTAVA, NEĆE SE PRIZNAVATI INVESTICIJE I KUPLJENA OPREMA PRE DONOŠENJA ODLUKE O DODELI SREDSTAVA.

3. KORISNICI

Pravo na podsticaje ostvaruju fizička lica starija od 18 godina i fizička lica koja u momentu podnošenja zahteva ne smeju imati više od 40 godina, koji su upisani u Registar poljoprivrednih gazdinstava kao nosioci poljoprivrednog gazdinstva nakon, 01.01.2018. godine ili će se upisati u Registar poljoprivrednih gazdinstava do dana zaključenja ugovora.

4. USLOVI ZA UČEŠĆE NA KONKURSU

1. registrovano poljoprivredno gazdinstvo mora biti upisano u Registar poljoprivrednih gazdinstava nakon 01.01.2018. godine ili nakon donošenja odluke o raspodeli sredstava po ovom konkursu, a pre potpisivanja ugovora, i mora se nalaziti u aktivnom statusu.

2. podnosilac prijave mora imati prebivalište na teritoriji jedinice lokalne samouprave s teritorije AP Vojvodine, s tim što i mesto realizacije investicije mora biti na teritoriji jedinice lokalne samouprave s teritorije AP Vojvodine;

3. parcele na kojima se postavlja oprema – koja je predmet investicije konkursa – moraju biti upisane u Registar poljoprivrednih gazdinstava. Ukoliko je parcela u zakupu, potrebno je da je do isteka ugovora o zakupu preostalo najmanje pet godina.

4. podnosilac prijave mora imati izrađen poslovni plan ‒ ekonomsku održivost projekta;

5. podnosilac prijave mora regulisati obaveze po rešenjima o naknadama za odvodnjavanje/navodnjavanje zaključno sa 2017. godinom;

6. podnosilac prijave mora regulisati dospele poreske obaveze zaključno sa 2017. godinom za podnosioca prijave (izdato od strane nadležnog organa jedinice lokalne samouprave gde se nalazi predmetna investicija, a ako se prebivalište podnosioca prijave nalazi na teritoriji druge lokalne samouprave onda treba dostaviti napred navedeno uverenje i od te lokalne samouprave);

7. podnosilac prijave mora izmiriti dospele obaveze po ugovorima o zakupu poljoprivrednog zemljišta u državnoj svojini za 2017. godinu;

8. podnosilac prijave za investiciju za koju podnosi prijavu ne sme koristiti sredstva po nekom drugom osnovu (subvencije, podsticaji) za istu namenu, odnosno ista investicija ne sme biti predmet drugog postupka za korišćenje podsticaja, osim podsticaja u skladu s posebnim propisom kojim se uređuje kreditna podrška registrovanim poljoprivrednim gazdinstvima;

9. podnosilac prijave ne sme imati neispunjenih ugovornih obaveza prema Pokrajinskom sekretarijatu, kao ni prema Ministarstvu poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede, na osnovu ranije potpisanih ugovora;

10. podnosilac prijave i dobavljač opreme ne mogu da predstavljaju povezana lica ‒ u smislu člana 62. Zakona o privrednim društvima („Službeni glasnik”, br. 36/11 i 99/11 i 83/14 i 5/15);

11. da se plaćanje vrši na tekući račun dobavljača ili gotovinski, a plaćanje putem kompenzacije i cesije neće biti priznata.

12. sprovođenje prihvatljivih aktivnosti ne sme započeti pre podnošenja prijave za podršku.

5. VREMENSKI OKVIR KONKURSA

Konkurs je otvoren do utroška sredstava, a zaključno sa 21.05.2018. godine.

6. POTREBNA DOKUMENTACIJA

1. čitko popunjen obrazac prijave sa obaveznim potpisom;

2. fotokopija lične karte ili očitana čipovana lična karta podnosioca zahteva;

3. original izvoda iz Registra poljoprivrednih gazdinstava, koji izdaje Uprava za trezor (prva strana izvoda sa osnovnim podacima, druga strana izvoda s podacima o površinama i treća strana ‒ podaci o životinjama ‒ ne starije od 30 dana od dana podnošenja prijave), a podnosilac prijave koji nije registrovan u trenutku podnošenja prijave, dostavlja izvod iz Registra poljoprivrednih gazdinstava nakon donošenja odluke o raspodeli podsticajnih sredstava a pre potpisvanja ugovora;

4. fotokopija diplome o završenoj školi;

5. poslovni plan ‒ ekonomska održivost projekta;

6. predračun sa specifikacijom opreme ‒ konačan original račun mora biti identičan predračunu po iznosu, specifikaciji i dobavljaču opreme;

7. dokaz o regulisanoj naknadi za odvodnjavanje/navodnjavanje (potvrda JVP „Vode Vojvodine“) zaključno sa 31.12.2017. godine za podnosioca prijave;

8. uverenje o izmirenim dospelim poreskim obavezama zaključno sa 2017. godinom za podnosioca prijave (izdato od strane nadležnog organa jedinice lokalne samouprave gde se nalazi predmetna investicija, ako se prebivalište podnosioca prijave nalazi na teritoriji druge lokalne samouprave onda treba dostaviti napred navedeno uverenje i od te lokalne samouprave);

9. dokaz o izmirenim dospelim obavezama za zakup poljoprivrednog zemljišta u državnoj svojini (potvrda jedinice lokalne samouprave, ili fotokopija ugovora sa Ministarstvom poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede i dokaz o izvršenom plaćanju);

10. izjava da dobavljač i naručilac opreme ne predstavljaju povezana lica u skladu s članom 62. Zakona o privrednim društvima (izjava je u okviru obrasca prijave).

11. izjava dobavljača da može izvršiti isporuku predmeta investicije iz predračuna u roku od 45 dana od dana izdavanja predračuna.

Ukoliko podnosilac prijave ne dostavi potrebnu dokumentaciju navedenu pod tačkama 3, 7, 8 i 9, Pokrajinski sekretarijat po službenoj dužnosti od nadležnih organa pribavlja podatke o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija u skladu sa zakonom koji uređuje opšti upravni postupak.

Ukoliko se oprema nabavlja iz inostranstva, podnosilac prijave obavezan je da dostavi dokumenta prevedena na srpski jezik, od strane ovlašćenog sudskog tumača. Ukoliko je predračun iskazan u stranoj valuti, neophodno je u obrascu prijave uneti vrednost opreme u dinarskoj protivvrednosti, obračunatoj po srednjem kursu NBS, na dan izdavanja računa/predračuna.

Komisija zadržava pravo da pored navedenih zatraži i druga dokumenta.

Dodatne informacije možete dobiti putem telefona 021/487-4430 od 10 do 13 časova.

Detaljnije